I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Haha dat zat ik ook al te denken, maar als de mogelijkheden erzijn, waarom nietTadango schreef op 23 August 2003 @ 00:29:
Waarom wil iedereen dit ding ook meteen in een PDA veranderen?
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Verwijderd
Tjah ogg support zou mooi zijn. Hoe lang die iRiver er normaal over om een nieuwe firmware uit te brengen?! Al die functies als txt bestanden lezen vind ik niet zo heel boeiend. Misschien is het leuk als we ons eigen opstartlogo konden aanmaken etc. Valt jullie trouwens ook op dat ie nu sneller opstart?!!G F0rce 1 schreef op 23 augustus 2003 @ 09:34:
[...]
Haha dat zat ik ook al te denken, maar als de mogelijkheden erzijn, waarom niet. Maar ik denk dat het belangrijkers is dat we eerst de OGG support krijgen alvorens we verder gaan met andere functie!
Ik zie net in je profiel dat je een naamgenoot van me bent
Euh kan het niet dat je er minder op hebt staan dan eerst, dat scheelt bij mij veel in het gedeelte 'reading file system' . Verder heb ik weinig verschil gemerkt. Het zou inderdaad wel vet zijn als je je eigen opstart logo kon maken, maar dan zouden ze toch zoals eerder al gezecht een programma op de PC erbij moeten leveren anders zal het moelijk worden het logo er op te krijgen, tenzij ze een vaste plaats aangeven waar je deze moet plaatsen m maar we zullen zienVerwijderd schreef op 23 August 2003 @ 10:17:
[...]
Tjah ogg support zou mooi zijn. Hoe lang die iRiver er normaal over om een nieuwe firmware uit te brengen?! Al die functies als txt bestanden lezen vind ik niet zo heel boeiend. Misschien is het leuk als we ons eigen opstartlogo konden aanmaken etc. Valt jullie trouwens ook op dat ie nu sneller opstart?!!
offtopic:
Ik zie net in je profiel dat je een naamgenoot van me benthehe
Koel er zijn niet zoveel mensen met die naam kan je voorstellen met zo'n mp3 speler
[ Voor 2% gewijzigd door G F0rce 1 op 23-08-2003 10:56 . Reden: kolere typo's ]
Verwijderd
nee, niet dat ie sneller opstart maar wel dat de radio het beter doet (betere ontvangst)Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 10:17:
[...]
Tjah ogg support zou mooi zijn. Hoe lang die iRiver er normaal over om een nieuwe firmware uit te brengen?! Al die functies als txt bestanden lezen vind ik niet zo heel boeiend. Misschien is het leuk als we ons eigen opstartlogo konden aanmaken etc. Valt jullie trouwens ook op dat ie nu sneller opstart?!!
offtopic:
Ik zie net in je profiel dat je een naamgenoot van me benthehe
En wat een bas dat je er nu in kan stellen, jeetje
Mijn radio ontvangst moet ik zeggen was eerder iets bagerder, maar ik denk dat je software matig niks aan het ontvangst kan regelen. In ieder geval heb ik er nog niks van gemerktVerwijderd schreef op 23 August 2003 @ 19:23:
[...]
nee, niet dat ie sneller opstart maar wel dat de radio het beter doet (betere ontvangst)
En wat een bas dat je er nu in kan stellen, jeetje![]()
Verwijderd
Tis heel minimiem maar oooooo zo irritant.
Wie ervaart dit ook?
Verwijderd
Tjah ik kan het me bijna niet voorstellen, maar je zou het kunnen testen met een stopwatch ofzo (moet je natuurlijk op comp en iriver op het zelfde moment de stopwatch aanzetten. En hoe komt het dat jij oorpurist bent?!Verwijderd schreef op 25 August 2003 @ 19:34:
Ik ervaar als Oorpurist. (nee niet het muziekblad), dat de mp3's die ik afspeel op mn IHP100 iets langzamer worden afgespeeld dan wanneer ik ze gewoon met mn Winamp op mn Pc afspeel.
Tis heel minimiem maar oooooo zo irritant.
Wie ervaart dit ook?
Wel heb ik last van die WOW effect. In preset mode geeft ie veel gekraat bij hoge bitrate's. SRS heb ik geen problemen mee maar met een goed koptelefoon merk je het haast. Bij kleine speakertjes weer wel.
Gelukkig is die Shuffle functie nu wel echt shuffle.
Ik wacht nog steeds op een goede prechaching.. Veel "No-gap" albums beluister ik nu niet.. omdat die 0.5 sec pauze erg storend is.... Vooral bij muziekstukken als Enigma e.d.
alleen de finaciering is nog een klein probleem ...
iemand ervaring met frisia finacieringen?
This is the Way.
Batterij indicatie en verbruik verbeteringen.G F0rce 1 schreef op 26 August 2003 @ 13:32:
haha ja dat heb ik ook gedaan moet ik eerlijk zeggen. Ik vraag me af wat er valt onder 'some other small adjustmens'
Nog steeds geen Gap-loze speler. Wat ik nog de enige zwaktepunt vind.
Verwijderd
yepG F0rce 1 schreef op 26 augustus 2003 @ 13:55:
Gap loos, je bedoeld tijd tussen de liedjes ?
Als ik bijvoorbeeld een album afspeel op m`n computer met winamp wat uit losse files bestaat, zit er ook tussen elk liedje een hele korte pause.
Heb er zowel albums in Wav als in Mp3 formaat op staan.enrico schreef op 26 August 2003 @ 14:12:
Het was toch zo dat Mp3`s nooit gaploos konden zijn vanwege hun indeling?
Als ik bijvoorbeeld een album afspeel op m`n computer met winamp wat uit losse files bestaat, zit er ook tussen elk liedje een hele korte pause.
Maakt niet uit.. Nog steeds niet gap-loos
Verwijderd
De enige reden waarom ik nog steeds geen nieuwe MP3 speler heb aangeschaft, is omdat er geen een speler is die gap-loos is. Ik vind dat echt super irritant. Luister naar veel albums waarop de nummers in elkaar zijn overgemixed.
Het gap-loos maken van zo'n speler zou bijvoorbeeld kunnen door een crossfader te integreren als die van SQRsoft. Zet je de waarden van die crossfader op 0, dan speel hij geheel gaploos zonder fade in's/out's prima je mp3'z af.
Ik hoop dat de rio pearl hiermee de trend gaat zetten en dat veel spelers dit goede voorbeeld zullen op gaan volgen. We zullen zien.
Verwijderd
Daar is het niet mee opgelosd, maar omzeild. En om constant in een grote mp3 te gaan fast forwarden vind ik ook nix.Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 15:26:
Het is inderdaad wel een beetje irritant wanneer je naar een concert zit te luisteren ofzo. Want de cd speler speelt dat in een keer door en de iriver niet. Maar dit is niet een reden om zon speler niet te kopen. Wie weet kunnen ze zo iets oplossen in een nieuwe firmware. Of je moet er één grote mp3 van maken, dan is het probleem ook "opgelost"
Gap-loos moet te doen zijn.
Ze hebben geheugen, ze hebben een harde schijf... Pre-cachen die handel!
En al die gemixde albums en live-sets worden toch als 1 file "geleverd"
volgens mij is het probleem gewoon de afstandsbediening
ik deed koptelefoon direct in de ihp en stuk beter ontvangst
volgens mij is de antenne alleen de afstandsbediening
en gaat het niet verder in je koptelefoon....
en als je direct koptelefoon in ihp stopt heb je dus je koptelefoon als antenne
wat stuk beter werkt als de remote...
Verwijderd

Dat zat ik mij eik ook te bedenken, en het zou zeer goed mogelijk kunnen zijn aangezien die blauwe nergens is opgedoken behalve bij de presentatie in Tokio.Verwijderd schreef op 26 August 2003 @ 23:12:
ff iets anders, zou het kunnen dat die blauwe ihp het broertje met een grotere schijf word. Iriver heeft ook in die ifp series allemaal andere kleurtjes. Daar (vind ik) hoe meer mb's hoe lelijker de kleur, dus wat dat betreft.
Fingers crossed.
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
This is the Way.
Das nie zo moeilijk, hmHIValicious schreef op 27 August 2003 @ 01:35:
wat kost de lill bugger eigenlijk in de US of A?
Dan is in jouw geval (naar Amerika gaan en er een GB+ DAPpie vandaan willen halen) de iPod een stuk rendabeler (100 dollar verschil, alhoewel, met die koersen van vandaag de dag kan ik het niet 1-2-3 bijhouden).
Mja, de iHP-100 is natuurlijk altijd interessant, waar je hem ook vandaan haalt. Let wel dat er in Amerika *erg* weinig shops zijn die de iRiver-serie officieel aan kunnen bieden.
Verwijderd
Verwijderd
dus de Creative Jukebox is volledig gap-looos?????
Kunnen meer mensen dat bevestigen..
En de Zen is die dan ook volledig Gap-loos, of die dan weer niet???
Verwijderd
dit topic had ik al gevonden, maar ik zou het graag willen weten icm de iriver... Sennheiser mx300 vs. mx400 voor mp3 player
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 17:04 ]
vanmorgen nog even geprobeerdDDX schreef op 26 August 2003 @ 21:58:
zat vanavond ff met radio ontvangst te spelen
volgens mij is het probleem gewoon de afstandsbediening
ik deed koptelefoon direct in de ihp en stuk beter ontvangst
volgens mij is de antenne alleen de afstandsbediening
en gaat het niet verder in je koptelefoon....
en als je direct koptelefoon in ihp stopt heb je dus je koptelefoon als antenne
wat stuk beter werkt als de remote...
scheelt echt veel...
maar even koptelefoon splitter kopen binnenkort dus, zodat ik afstandsbediening kan gebruiken en goede fm ontvangst heb
Ik ben er zelf toevallig even naar aan het kijken, heb hem hier http://www.compuplus.com/...1vn3syd03k4f0q&id=1001355 voor 345 dollar gevonden (ex shipping). Hier denk ik zelf over na, maar vraag me af of ik dan geen gedoe ga krijgen met adapters en dergelijke. Is een reisstekker voldoende om hem in Nederland volledig bruikbaar te krijgen, en is het misschien mogelijk een NL stekker hiervoor te halen?HIValicious schreef op 27 August 2003 @ 01:35:
wat kost de lill bugger eigenlijk in de US of A?
"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin
This is the Way.
Waarom maakt iRiver dan vast een pagina gereed voor de komst van dit ding?
Hopelijk is dit dus de waarheid, hopelijk komt er binnenkort ook meer nieuws dan dit karige sullige onbelangrijke feitje... maar vergeef me, ik vond het de moeite van het melden waard.
Edit: dit is dus geblaat - gebaseerd op het gebral van een vogel, die me deze link gegeven had.
[ Voor 11% gewijzigd door the_Omniscient op 29-08-2003 20:09 ]
Verwijderd
weet je ook of ze naar nl verschepen?nicxz schreef op 28 August 2003 @ 19:04:
[...]
Ik ben er zelf toevallig even naar aan het kijken, heb hem hier http://www.compuplus.com/...1vn3syd03k4f0q&id=1001355 voor 345 dollar gevonden (ex shipping). Hier denk ik zelf over na, maar vraag me af of ik dan geen gedoe ga krijgen met adapters en dergelijke. Is een reisstekker voldoende om hem in Nederland volledig bruikbaar te krijgen, en is het misschien mogelijk een NL stekker hiervoor te halen?
Haha , omdat dat een variable is, je kan daar alles in vullen : http://www.iriver.com/pro...s&p_name=idiooteklereding .the_Omniscient schreef op 29 August 2003 @ 19:43:
Voor degenen die dachten dat de iHP-200 een fabeltje zou zijn...
Waarom maakt iRiver dan vast een pagina gereed voor de komst van dit ding?
Hopelijk is dit dus de waarheid, hopelijk komt er binnenkort ook meer nieuws dan dit karige sullige onbelangrijke feitje... maar vergeef me, ik vond het de moeite van het melden waard.

Woops. M'kay... foutje van de computer... schaam-schaam.G F0rce 1 schreef op 29 augustus 2003 @ 19:56:
[...]
Haha , omdat dat een variable is, je kan daar alles in vullen : http://www.iriver.com/pro...s&p_name=idiooteklereding .Doei !
Dacht met het uitkomen van de iFP-5XX range en de iMP-7XX range dat iRiver gelijk even de iHP-200 erbij zou pakken... De wens is de vader van de gedachte.
[ Voor 21% gewijzigd door the_Omniscient op 29-08-2003 20:04 ]
onderweg en natuurlijk niets bij me om reset button in te drukken
stond gewoon vast toen ik van radio->mp3 schakelde en op play drukte
(ging verder met mp3 en direct vast)
net reset button gedaan en meteen weer op zelfde punt vast toen ik op play drukte
(paar keer herhaald)
toen maar ander nummer gekozen en werken weer (en daarna dat 'crash nummer' ook weer ok)
pic van speler die vaststaat

[ Voor 15% gewijzigd door DDX op 29-08-2003 22:58 ]
memleak zou inderdaad kunnenG F0rce 1 schreef op 29 August 2003 @ 23:15:
Hmmm vaag, ik heb nog geen crash gehad ! Het is dus geen gare mp3 (omdat hij het later wel deed). Ik vindt het een vreemde fout mischien een memoryleak
die reset is ook niet zo hard nml, blijft gewoon op zelfde radiozender/volume etc
Verwijderd
Verwijderd
Niemand nog problemen gehad met de Firmware? Anders gooi ik die er nu ook ff op
Verwijderd
Wachten op de volgende firmware update.Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 00:08:
Nogmaals: krijgen jullie het voor elkaar een playlist in SHUFFLE play af te luisteren? Ik krijg ze niet op shuffle!!!
Het kan nog niet en veel mensen klagen erover.
Verwijderd

Nope ik heb hem nog nooit in dewinkel gezienVerwijderd schreef op 01 September 2003 @ 10:55:
ff vraagje tussendoor: ligt die iriver ergens in de winkel waar ik em ff kan bekijken, heb al naar mediamarkt gemaild, maar die reageren niet. Misschien dat iemand van jullie dat weet. Het liefst niet ergens in groningen, want ik woon in het andere uiterste van nederland waar geen een fatsoenlijke winkel is
. Kweet van die digimania in brussel, maar die is nogal duur, maar kijken alleen kan moet ik mezelf wel in bedwang houden
.
Verwijderd
wel 479 euri
Verwijderd
Dat ie na een aantal tracks gewoon niet meer afspeeld. Hij hangt niet. Maar springt gewoon telkens naar het volgende nummer, zonder 1 seconde af te spelen.
Opniew opstarten lost het probleem op.. maar het komt vaker voor.
Ik vond de radio, optische line-in/out, vooruitzicht op een firmware met ogg support, ab met lcd en de fors langere batterijduur opwegen tegen de 5 gb meer van een ipod voor een vergelijkbaar bedrag.
[ Voor 8% gewijzigd door Peetman op 02-09-2003 13:25 ]
Ik heb het tot nu toe alleen als ik van een .wav naar een .mp3 ga.G F0rce 1 schreef op 02 September 2003 @ 11:57:
Hmm vreemdDie heb ik echt nog nooit gehad, though zo vaak gebruik ik de shuffle functie ook niet moet ik eerlijk zeggen!
Vooruitzicht op ogg supportpeetman schreef op 02 September 2003 @ 13:19:
Ik heb er gisteren ook een besteld bij Mp3cdspeler.nl. Na lang te hebben getwijgeld tussen deze en de iPod, heeft deze gewonnen.
Ik vond de radio, optische line-in/out, vooruitzicht op een firmware met ogg support, ab met lcd en de fors langere batterijduur opwegen tegen de 5 gb meer van een ipod voor een vergelijkbaar bedrag.

Op de iRiver website was juist te lezen in een artikel dat dit waarschijnlijk nog een tijd gaat duren om bepaalde technische (
[ Voor 16% gewijzigd door G F0rce 1 op 02-09-2003 13:48 . Reden: - URL - ]
We gaan het hopen.G F0rce 1 schreef op 02 September 2003 @ 13:44:
Hmmm dan is het een software matig probleem met codec wisselen! Dat is toch een kleine onnouwkereurigheid dan. Hier zal wel snel een kleine xx.XX update voorkomen denk ik want jij zal niet de enige zijn met dit probleem.
Snel oplossen dus iRiver
Dr loopt ook een thread op het iRiver forum waarin gesteld wordt dat iRiver Ogg-support als "verrassing" wil introduceren, en het daarom bewust stilhoudt/negeert/naast zich neerlegt/etc.G F0rce 1 schreef op 02 september 2003 @ 13:45:
[...]
Vooruitzicht op ogg support?!
Op de iRiver website was juist te lezen in een artikel dat dit waarschijnlijk nog een tijd gaat duren om bepaalde technische () redenen ! Om precies te zijn, met een compressie van meer dan 20 % zal het algoritme van het bestand aangepast worden en het ongmogelijk zijn voor draagbare spelers om het te lezen. ( url : http://iriver.com/community/notice_view.asp?idx=23 )
De gast die dit beweert heeft contact met Eddie, de main moderator van iRiver China (een gast die de zaakjes wel weet te zitten).
Er zou voor de iHP-100 Ogg-support tot 500 kbps komen (?), voor de iFP-3XX serie zou het beperkt blijven tot 192 kbps.
Mja, dat zijn dus opmerkingen die nergens op gestaafd zijn, maar toch leuk om te vermelden.
Verwijderd
helaas geen antwoord op jouw probleem, maar waar heb jij die kabel vandaan ?Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 16:40:
Ik heb een vervelend probleem. Ik wil mijn iriver optisch aansluiten op mijn stereo of dvd speler, maar het lukt nietEr komt geen geluid uit mn speakers
ik heb er nogsteeds geeneen gevonden
(en zit nogsteeds via analoog op te nemen/af te spelen
Verwijderd
Zie je aan de andere kant van het draadje wel "het rode lampje" ?Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 16:40:
Ik heb een vervelend probleem. Ik wil mijn iriver optisch aansluiten op mijn stereo of dvd speler, maar het lukt nietEr komt geen geluid uit mn speakers, Als ik hem op een md speler van mn broertje aansluit werkt het wel.... Wat doe ik verkeerd?! Optical out staat aangevinkt. Kan ik mn speler niet aansluiten op een stereo, er staat namelijk wel degelijk optical in....
Ik ga nu eens de handleiding van mn stereo opzoeken, maar dit moet toch gewoon kunnen?!
Anders moet je misschien op je stereo instellen dat deze het signaal van de digitale ingang moet doorgeven.
Het zou een probje met het formaat van de uitvoer kunnen zijn. Ik kan mijn dvd-speler bijvoorbeeld instellen op PCM geluid of ander geluid. Bij een bepaalde setting neemt mijn MD-speler niet op van de optische ingang.
Kabel ooit gekocht bij Kok onderdelen in Leiden.
[ Voor 9% gewijzigd door Peetman op 02-09-2003 17:18 ]
Verwijderd
Het probleem is dat ik eigenlijk niks kan instellen op mn stereoenrico schreef op 02 september 2003 @ 17:15:
[...]
Zie je aan de andere kant van het draadje wel "het rode lampje" ?
Anders moet je misschien op je stereo instellen dat deze het signaal van de digitale ingang moet doorgeven.
Verwijderd
Zie je wel dat rode flikkerende licht als je in de optical out uitgang kijkt?? (bij voorkeur niet rechtstreeks inkijken, worden je ogen niet echt vrolijk van, maar via reflecterend oppervlak ofzo)Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 16:40:
Kan ik mn speler niet aansluiten op een stereo, er staat namelijk wel degelijk optical in....Ik ga nu eens de handleiding van mn stereo opzoeken, maar dit moet toch gewoon kunnen?!
Houd er ook rekening mee dat als je em op optical out zet, hij pas vanaf het volgende nummer dat aanzet...
Verwijderd
bedoel je als ik de kabel heb aangesloten op mn speler?!, dan komt er idd rood licht uit, k zou ns moeten kijken of het ook flikkert. Ik denk iig dat het iets is met mn stereo, aangezien het allemaal wel werkt op de dvd speler en de md speler...Verwijderd schreef op 02 September 2003 @ 17:44:
[...]
Zie je wel dat rode flikkerende licht als je in de optical out uitgang kijkt?? (bij voorkeur niet rechtstreeks inkijken, worden je ogen niet echt vrolijk van, maar via reflecterend oppervlak ofzo)
Houd er ook rekening mee dat als je em op optical out zet, hij pas vanaf het volgende nummer dat aanzet...
Het gaat BTW om een JVC CA-MD70R
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2003 17:47 ]
Nounou, 't is geen laser hoorVerwijderd schreef op 02 September 2003 @ 17:44:
[...]
Zie je wel dat rode flikkerende licht als je in de optical out uitgang kijkt?? (bij voorkeur niet rechtstreeks inkijken, worden je ogen niet echt vrolijk van, maar via reflecterend oppervlak ofzo)
Kan het zijn dat het stiekem een optical ingang is ipv een uitgang? Dat zou een hoop verklaren.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Verwijderd
Dat wordt dan toch een weekendje brussel, is dichterbij en dan nog goedkoper ook.Verwijderd schreef op 01 september 2003 @ 15:48:
Bij de mediamarkt in almere ligt ie, en je kan hem zelfs oppakken en de knopjes indrukken
wel 479 euri
Maar jah, kopen zal niet gaan, kom nog 100 euri te kort ofzo
Verwijderd
Verwijderd
Heb je de iHP-100 nou zelf ook?Grrrrrene schreef op 02 September 2003 @ 17:52:
[...]
Nounou, 't is geen laser hoorHeb toch regelmatig direct erin gekeken om te zien of het rode lampje brandde (flikkert ook niet, dat zie jij echt niet hoor
), maar niks mis met mijn ogen.
Ik weet niet hoor, maar heb inmiddels 2x in die optical out gekeken, maar hield beide keren toch een tijdje last van m'n ogen (half uurtje ofzo)
Verwijderd
uit het andere hdd mp3 spelers topicVerwijderd schreef op 03 September 2003 @ 09:25:
Op IriverKorea staan plaatjes van de ihp-115, deze bevat 15gb. Kijk hier maar: http://www.iriver.co.kr/board/notice_view.asp?idx=402
Das voor de Aziaten onder ons, kunnen ze Engels mee oefenen. Zie je heel vaak terug op mp3 spelers daar.Verwijderd schreef op 03 september 2003 @ 12:45:
"1 gb daily english" staat er op die site
enig idee?
Kvind deze actie wel heel erg "donderslag bij heldere hemel".... Had werkelijk GEEN idee dat er een 15 GB-model aan stond te komen. Nu vraag ik mij af wat de iHP-200 voor iets wordt, aangezien iHP-120 dan weer logischer zou zijn voor een 20 GB model. Mja, we zullen zien.
Er zal wel weer wat tijd overheen gaan, alvoren de iHP-115 in NL verkrijgbaar zal zijn... de prijs zal toch niet bepaald mals worden.
Het lijkt erop dat ik wat corrupte mp3's erop heb gezet, en nu duurt het laden naar mijn mening soms erg lang (10+ sec). Hij is ook constant van de schijf aan lezen tijdens afspelen van muziek. Zou een format helpen? en kan dat gewoon onder win2000 en dan rechtermuisknop en dan format?
wanneer komt die dan nou weer ...
gvd maak t tog eens niet zo lastig ... LIJERS
This is the Way.
Verwijderd
en dan kunnen jullie een uitgebreide review van me verwachten
Bevredig je hier maar vast meeG F0rce 1 schreef op 03 september 2003 @ 23:00:
[sarkastischWij hebben hem nog niet dus die hebben we hard nodig [/sarkastisch]
En tja, helaas maar waar... nog steeds geen pakketje bij moi afgeleverd. Overmacht dus, geen onwil.
[ Voor 18% gewijzigd door the_Omniscient op 03-09-2003 23:08 ]
Verwijderd
Wees maar gerust, het schijnt dat deze speler niet buiten Korea uitkomt, als je deze persoon mag geloven (6e reply): http://iriver.com/communi...&field=1&p_name=&p_group= , en die heeft het weer van www.irivernordic.comHIValicious schreef op 03 September 2003 @ 21:09:
wtf een 15 gb versie?
wanneer komt die dan nou weer ...
gvd maak t tog eens niet zo lastig ... LIJERS
Ook vind ik het jammer dat je in een opname de hd kan horen opspinnen en dat je het volume niet kan wijzigen cq tunen tijdens een opname vanaf line-in of mic. Het lijkt er dus op dat de opneem functie op dit moment volstrekt 'onbruikbaar' is totdat hier oplossingen, dmv firmware updates, voor worden geboden
[ Voor 41% gewijzigd door Paquito op 04-09-2003 12:22 ]
Volstrekt onbruikbaar ben ik het niet mee eens. Als je van plan ben om live-sets te gaan opnemen, kan die limiet wel lastig zijn ja.
Je zou even op het forum kunnen kijken op iRiver, als je antwoorden wil hebben om sommige vragen, er staat vrij veel.
De problemen die ik had met corrupte mp3's is in ieder geval verholpen. Ik heb ze verwijderd en toen opnieuw geript en ze er weer op gezet. Hij laadt nu weer als een zonnetje.
[ Voor 22% gewijzigd door Peetman op 04-09-2003 13:14 ]
[ Voor 38% gewijzigd door G F0rce 1 op 04-09-2003 13:15 ]
Wav 795 mb
Meer dan 5 uur
Nou dat is een flinke live set in ieder geval
die 5 uur is dus ook _een_ limiet.
Als je pech hebt wordt je speler ook nog afgenomen bij de ingang van de zaal/festivalterrein..
[ Voor 31% gewijzigd door Peetman op 04-09-2003 14:17 ]
Weet iemand of de Philips HDD100 met hetzelfde 'euvel' te kampen heeft?
PS. ik ben niet van plan om met 't mp3 spelertje tijdens een festival naast een box te gaan staan
[ Voor 18% gewijzigd door Paquito op 04-09-2003 14:22 ]
Hm volgens mij is de opnamecapaciteit van de HDD100 gewoon gelijk aan de vrije ruimte op de speler - wat ruimte om het hele zootje te encoden. Geen problemen dus - geluidskwaliteit is heel erg acceptabel.Raven- schreef op 04 September 2003 @ 14:20:
[...]
Weet iemand of de Philips HDD100 met hetzelfde 'euvel' te kampen heeft?
PS. ik ben niet van plan om met 't mp3 spelertje tijdens een festival naast een box te gaan staanhet opnemen is voor andere doeleinden.
Mja, de limiet van de iRiver (opname) was me nog niet eens opgevallen eerlijk gezegd. Niet erg snugger, zoiets... maar das een soort halfslachtige/gedoogbeleidachtige manier van al teveel muziek-copying tegen te gaan waarschijnlijk.
Dit topic is gesloten.