kheb em ook maar besteld 
wat lees ik nou over softwarefouten
wat lees ik nou over softwarefouten
[ Voor 44% gewijzigd door Maximize op 21-07-2003 10:38 ]
[ Voor 44% gewijzigd door Maximize op 21-07-2003 10:38 ]
Verwijderd
Blijkbaar nog niet genoeg! Als je wel de moeite zou nemen de laatste 30 berichten ongeveer te lezen, zou je het weten...
Verwijderd
Verwijderd
Dat ging over dat philiphs dinkieMaDLiVe schreef op 19 juli 2003 @ 22:12:
[...]
Hij is terug gehaald bij alle dixons filialen wegens een software fout
Verwijderd
Ja, want het bericht waar hij op reageerde had het over de HDD100 (philips dus), die hopelijk zonder kinderziektes gereleased zou worden...
"Obviously you're not a golfer..."
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
txt files hehehe vet hoorTank33 schreef op 21 July 2003 @ 12:14:
Fourthly, iHP-100 firmware upgrade.
There are multiple iHP-100 firmware upgrades on the way. There are two major upgrades that will allow reading TXT files and viewing caption (song lyric) on the LCD screen. There will be soon an official date for the launch of the firmware upgrade. There is also one more major upgrade that is currently under the development which will surprise all the customers.
Veelbelovend nieuws dus...![]()
Het hele verhaal hier .
Verwijderd
Verwijderd
dan zou k em idd gisteren bestellen, die opneemfunctie is daarvoor xtreem geschikt, als je een leuk riedeltje hebt gelijkt ff opnemen en in de oefenruimte kun je em zo op de PA in pluggen.Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 15:17:
There is also one more major upgrade that is currently under the development which will surprise all the customers.
ogg??? als dit zo is heb ik em al besteld, dan doet 10 gig er niet meer toe.
ohja weet iemand hoe jeje mp3tjes naar ogg kunt encoden zonder groot verlies aan kwaliteit, dus bijvoorbeeld eerst tijdelijk terug naar wav en vervolgens naar ogg??
die txt files bekijken en lyrics checken tijdens een song is voor mij als composer en songwriter een grote +
Verwijderd
Verwijderd
daar komt het idd op neer.Verwijderd schreef op 21 July 2003 @ 15:45:
de rechtvaardiging kan zijn dat het geheugenwinst te groot is om met het geluidskwaliteit rekening mee te houden.
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 15:55 ]
Dear customers,
First of all, thank you for your support and interest towards iRiver.
There are many discussions about the recently released products, iMP-550 and iHP-100 on the forum site. iRiver would like make an announcement to clarify the misunderstandings that are spreading among the customers.
Firstly, iMP-550 uses a same Philips chip as the iFP series. Therefore the Xtreme 3D (developed by iRiver & Philips) can be and will be soon supported for iMP-550. Please wait patiently for the Firmware upgrade.
The products that can support Xtreme 3D are: iFP series, iMP-550
Secondly, SRS on iHP-100.
The CPU of iHP-100 is Motorola's Amadeus chip. It is different form the iFP series' CPU and supports SRS 3D Sound . Since SRS and Xtreme 3D have different characteristics, it is very hard to determine which function is better. The sound preference also varies among the people. Therefore even among the iRiver workers, there are people who prefer SRS and those who prefer Xtreme 3D. iRiver would like the customer's opinions and comments about the new SRStion.
iRiver is also looking forward to adapt iHP-100 to support Xtreme 3D, not because Xtreme 3D is better, but allows iRiver to upgrade more easily.
Thirdly, upgrade of the current products.
Every iRiver workers know that iRiver products are continuously reviewed and upgraded through the customer's opinions. Customer's opinions and comments helped iRiver to be successful in the global market and iRvier acknowledges that customer's opinion is valuable. iRvier will continue to Research & Develop the current products in the market and continuously launch a new Firmware upgrade for current products.
There are many customers who are wondering why the iMP series below 400 (iMP-50, 100, 150, 250 and 350) do not support Xtreme 3D or SRS. The technical answer for this question is that the products under iMP-400 do not have DSP but MP3 Decoding RISC CPU. Since the iFP series and iMP-550 have a DSP chip that allows high quality sound like Xtreme EQ and Xtreme 3D function. Unfortunately, RISC CPU can not produce high quality sound like DSP can do. iRiver will continuously upgrade to maximize the sound quality of RISC CPU products but they can not technically support Xtreme 3D.
Fourthly, iHP-100 firmware upgrade.
There are multiple iHP-100 firmware upgrades on the way. There are two major upgrades that will allow reading TXT files and viewing caption (song lyric) on the LCD screen. There will be soon an official date for the launch of the firmware upgrade. There is also one more major upgrade that is currently under the development which will surprise all the customers.
In summary,
iRiver products has been reviewed and upgraded by the existing customer's opinion. Although the new customers will help iRiver to expand and improve as a company, it is more important to receive the existing customer's opinions and comments to improve the products until it satisfies every user.
iRiver still needs to improve in various ways and it is very important that the customers share their opinions and comments with the iRiver for continuous improvements.
Sincerely,
iRiver
[ Voor 4% gewijzigd door Devian op 21-07-2003 19:02 ]
https://wren.co/join/Devian
Verwijderd
Ja inderdaad..Verwijderd schreef op 22 juli 2003 @ 22:35:
Het enige wat ik nu echt mis aan deze speler is het wissen van bestanden op de speler zelf. Vooral van ongenomen bestanden...
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Maximize op 23-07-2003 15:43 ]
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Heb je een andere koptelefoon erin gedaan?MaXiMizE schreef op 23 July 2003 @ 15:43:
ik heb em binnen..
als ik de bijgeleverde koptelefoon (of de MX300 die ik al had) in de afstandbediening doe, en het begin van het draadje maar een heeeel klein beetje beweeg, valt de helft van het geluid weg of wordt het ene kanaal opeens zachter dan het andere en komt er ruis doorheen![]()
![]()
ik kan er niet eens normaal mee lopen zonder dat et geluid wegvalt
als ik de koptelefoon gewoon in de speler zelf doe blijft het geluid de hele tijd prima..
iemand hetzelfde probleem, of weet iemand hoe ik et kan oplossen want het is behoorlijk irritant
Verwijderd
precies daar is dat stekkertje voor gemaakt. Ik vind het trouwens wel netjes dat ze zoveel kabels erbij geleverd hebben, maar waarom nou juist niet de optische kabels?! Zo duur zullen die toch ook niet zijn. Zelfs bij mn MD speler werd een optische kabel bijgeleverd...DeX schreef op 23 juli 2003 @ 15:45:
[...]
Heb je een andere koptelefoon erin gedaan?
Meeste koptelefoonst met iets dikkere stekkeromhulzing (waarmee je hem vasthoud als je ehm erin steekt) passen niet. daarvoor heb je extra verleng kabel meegeleverd gekregen.
Msichien helpt dat?
Dat vond ik wel jammer ja..Verwijderd schreef op 23 juli 2003 @ 15:49:
[...]
precies daar is dat stekkertje voor gemaakt. Ik vind het trouwens wel netjes dat ze zoveel kabels erbij geleverd hebben, maar waarom nou juist niet de optische kabels?! Zo duur zullen die toch ook niet zijn. Zelfs bij mn MD speler werd een optische kabel bijgeleverd...
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 17:45 ]
Wanneer je speakers bijv lage tonen slecht weergeven, kun je die moeilijk emuleren met wat software. Het enige wat het doet is je geluid vervormen (lage tonen iets hoger maken oid). Bij speakers zoals de mx300 heeft zoiets dan ook totaal geen zin als het zou kunnen. Je zou vervormd geluid terug krijgen, terwijl het standaard geluid goed is.Tank33 schreef op 23 July 2003 @ 16:07:
Wat zijn trouwens jullie verwachtingen van die 3D DSP's (SRS en Xtreme 3D) die er aan zitten te komen (of in ieder geval 1 van de 2) met de komende firmware.
Ik heb vroeger wel eens de SRS Wow plugin voor winamp gebruikt. Deze gaf mijn (toen nog) matige speakertjes een enorme boost. Het gaf de muziek een stuk grotere "soundstage". Met goeie speakers heeft het niet zo veel / geen zin, maar ik kan me voorstellen dat het bij oordopjes of andere portable koptelefoons een mooi effect geeft...
Druk je het stekkertje wel goed in de Unit? Dit gaat erg moeilijk en soms krijg je hem er niet goed in. Dan valt bij mij ook 1 kanaal weg. Duw eens goed aan. De ring van het kleine stekkertje moet er in klikken.MaXiMizE schreef op 23 July 2003 @ 16:16:
oh.. het is niet het koptelefoon kabeltje..
het is het kabeltje van de afstandbediening
als ik daarvan het begin (vanaf de afstandsbediening gezien) beweeg valt dus de helft van de muziek weg..
betekend dat nou dat het kabeltje verrot is? (ik haal em net uit de doos ffs!)
misschien kan ik em vastzetten op de een of andere manier....
Ik weet niet hoe het met 1,8" HD's zit, maar 2,5" laptop HD's horen te tikken als je ermee schudtVerwijderd schreef op 23 July 2003 @ 16:27:
das klote man, terug naar de winkel zou ik zeggen
edit:
horen jullie ook zo'n licht tikje als je rustig 'schud' met de IHP?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[ Voor 35% gewijzigd door G F0rce 1 op 24-07-2003 09:53 ]
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Verwijderd
Je kunt die van mij wel kopen voor 1000 euroG F0rce 1 schreef op 24 juli 2003 @ 09:40:
Heej, euh is hij in nederland ook in een echt winkel te koop. (dan bedoel ik in fysieke) ? Want ik moet hem eingelijk heel snel hebben en over internet haal ik niet meer!
Ik ga namelijk vrijdag op vakantie en wou hem dan eingelijk binnen hebben en dan zal bestellen op internet niet gaan want hij is bij de meeste op internet ook nog uitverkocht!
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Verwijderd
Ik heb gebelt maar ze zijn op vakantie ofzo, en als ze alvandaag nog opgestuurd worden heb ik het niet morgen optijd binnen :(!Hillie schreef op 24 July 2003 @ 10:41:
GForce: Je kunt ook mp3cdspeler even bellen en dan naar Oisterwijk gaan....
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 12:16 ]
Status van dit product:Verwijderd schreef op 24 juli 2003 @ 12:15:
http://www.mp3man.nl/product/2294
mp3man heeft hem ook en bij hen kan je hem aan de balie ophalen en afrekenen (huisgenoot heeft hier zijn palm gehaalt).
edit
zie dat hij tijdelijk uitverkocht is
/edit
[ Voor 10% gewijzigd door G F0rce 1 op 24-07-2003 12:16 ]
Inderdaad en niet voor niks he
Verwijderd
haha toch bedankt voor het invrijvenVerwijderd schreef op 24 juli 2003 @ 12:24:
Nouja, er waren hier een paar figuren die beweerde dat deze speler helemaal geflopt was blabla. Maar blijkbaar zijn er meer mensen net zo tevreden over deze speler zoals ikMaar eh ik zou niet weten waar je je speler anders vandaan kunt halen.. zeker niet voor vrijdag. Ik ga vrijdag ook weg, alleen ik was wat eerder met bestellen
(niet dat jij daar wat aan hebt ofzo
)
[ Voor 5% gewijzigd door G F0rce 1 op 24-07-2003 12:29 . Reden: statnotice ]
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 12:33 ]
De LCD gebruikt zeer weinig stroom. Zal ook niet echt een besparing zijn.Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 11:10:
Ik heb i-river de suggestie gedaan bij de volgende firmware de optie toe te voegen dat als je dat wilt je ervoor kan kiezen als je de speler zelf op hold zet, dat hij dan de display van de speler zelf uitschakelt. Meestal stop je toch de speler zelf in je zak ofzo en bedien je hem via de afstandsbediening. Hij blijft dan uren lang de display weergegeven voor niks. Ik weet niet hoeveel stroom zo'n display verbruikt, maar ik kan me voorstellen dat je er toch een redelijk wat langere levensduur duur moet kunnen krijgen. Als je het hiermee eens bent, geef deze suggestie dan even de beoordeling '5' op deze pagina.
(als onderwerp: Shut down display when on hold)
Als jij of iemand anders nog een site weet die ze nog op voorraad heeft zou je, voordat je daadwerkelijk gaat bestellen, even contact met ze op moeten nemen of ze via direct expresse ( http://www.tnt.com/country/nl_nl/services/onze/vandaag.html) willen versturen.G F0rce 1 schreef op 24 July 2003 @ 12:16:
[...]
Status van dit product:
tijdelijk uitverkocht !!
Lijkt me duidelijk, maar toch bedankt!
Haha je had het zelf ook al gezien sorry
Maar weet iemand verder nog iets ?
[ Voor 3% gewijzigd door ronaldinho op 24-07-2003 13:16 ]
Verwijderd
Verwijderd
www.mp3shopper.nl heeft voorradig, met snelle levering zag ik. Wanneer je voor 16:00 besteld, heb je hem de volgende dag...ronald1971 schreef op 24 juli 2003 @ 13:06:
[...]
Als jij of iemand anders nog een site weet die ze nog op voorraad heeft zou je, voordat je daadwerkelijk gaat bestellen, even contact met ze op moeten nemen of ze via direct expresse ( http://www.tnt.com/country/nl_nl/services/onze/vandaag.html)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 13:08 ]
Heej bedankt man ik ga gelijk bellen om twee uur
Zitten die er niet standaard bij danVerwijderd schreef op 24 July 2003 @ 13:06:
Kan ik de usb-drivers voor win 98 ergens downloaden, kzit hier op mn werk en hier draaien ze win 98?
Op deze site zou je misschien iets kunnen vinden.Verwijderd schreef op 24 juli 2003 @ 13:06:
Kan ik de usb-drivers voor win 98 ergens downloaden, kzit hier op mn werk en hier draaien ze win 98?
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 13:14 ]
Keej, komt wel goed dan (hoop ikVerwijderd schreef op 24 July 2003 @ 13:14:
Hij support de volgende os'en: WIN98SE/ME/2000/XP
Verkeerde voorlichting dusMin. systeembenodigdheden Beschikbare USB-poort, Windows 98/Me/XP/2000
Verwijderd
Verwijderd
Thuis geen prob.(xp) maar hier herkent ie em dus niet automatisch. kdenk ook niet dat er veel lui zijn die zo'n ding kopen en win98 draaien, hier iemand? Zo ja hoe heb je t gefixt?Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 13:18:
Tjah ik heb mijn info van de iriver.com site, die zal wel betrouwbaar zijn lijkt me. Er staan idd geen drivers op de cd, omdat windows hem automatisch zou moeten herkennen.
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door G F0rce 1 op 24-07-2003 13:45 . Reden: :)! = :) ! ]
Verwijderd
Ja zat ik ook al aan te denken van de week. Maar kdenk niet dat het technisch haalbaar is. Zou xtreem handig zijn als er in de toekomst flashcards van een paar gigs komen kun je daar weer een mp3 bibliotheek van kunnen aanleggen.Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 13:32:
Ik las trouwens op het iriver forum dat iemand opperde om foto's van je flash card te kunnen uploaden naar je IHPdat lijkt me echt geniaal. Dan sluit je gewoon zo'n flash card lezer aan op je IHP, en uploaden maar
Ik weet echter niet of dit technisch haalbaar is
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2003 14:39 ]
aha!Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 14:33:
Ik lees overal over die sennheiser oordoppen, zijn die echt zoveel beter dan de oordoppen die al bij de iriver zitten?
[ Voor 149% gewijzigd door Maximize op 24-07-2003 14:52 ]
Verwijderd
Bedankt jonges wat moest ik zonder jullieG F0rce 1 schreef op 24 juli 2003 @ 13:41:
hmmm maar voorlopig wacht ik in spanning af tot het 14.00 uur is dat ik naar de winkel kan bellen!
Klopt, tenminste, dat heeft mijn MD recorder ookVerwijderd schreef op 24 July 2003 @ 17:54:
dat kan je volgens mij gewoon bij iedere line-out, maar heb je dan niet altijd een veel lager volume? is iig bij mijn oude portable cd speler wel zo
Wat? Is dit niet het geval dan? Dit is juist het hele principe van Line-out: pre-amped signaal dat (in dit geval digitaal) wordt meegegeven zodat je geen volumecontrol op het device zelf nodig hebt, maar dat van je versterker/autoradio etc. kunt gebruiken.Tadango schreef op 24 July 2003 @ 19:12:
Ik wil juist dat die line-out een VAST volume heeft. Had ik wel verwacht
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Verwijderd
Tsja, ik weet niet, de line out op mijn MD recorder is ook volumeafhankelijk, alleen is het echt veeeeel minder volume dan op m'n gewone hoofdtelefoon aansluitingthe_Omniscient schreef op 24 July 2003 @ 19:16:
[...]
Wat? Is dit niet het geval dan? Dit is juist het hele principe van Line-out: pre-amped signaal dat (in dit geval digitaal) wordt meegegeven zodat je geen volumecontrol op het device zelf nodig hebt, maar dat van je versterker/autoradio etc. kunt gebruiken.
Ja.Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 20:42:
Ik ga hem misschien kopen als er meer dan 3 mensen ja zeggen dan doe ik het.
En is mp3speler wel een goed bedrijf??? met betaling en zo???
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Verwijderd
Verwijderd
hehe, je bent hem op gaan halen?!G F0rce 1 schreef op 24 July 2003 @ 20:36:
Hmm ik heb hem zover nog niet geprobeerd, die van mij wordt wel lekker warm bij het MP3's erop zetten maar dat zal er wel bij horen!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 21:25:
het is maar 3,49 per uur
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
This is the Way.
Verwijderd
Hoort die vraag in dit topic thuis? Je zou ook zelf een klein beetje moeite kunnen doen voor het antwoord natuurlijk. (Hint: typ eens 'what is ogg' in bij google)HIValicious schreef op 04 August 2003 @ 10:25:
ey maar is Ogg dan zo veel beter?
AB kabel is net iets langer dan een meterDDX schreef op 03 August 2003 @ 21:46:
net terug van vakantie (helaas niet kunnen kopen voor m'n vakantie)
wat ik niet heb kunnen terugvinden in deze topic, wat is de lengte van de kabel tussen de speler en de ab ?
(en is deze kabel beetje goede kwaliteit, geen zin om over jaar zoektoch te houden voor vervangende kabel en dan 50 euro te moeten betalen (zoals ik bij sony eens mocht doen))
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq