[MP3]iRiver iHP-100: HDD-MP3-player from heaven

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.606 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een mailtje gehad: 2 jaar volledige fabrieksgarantie via mp3cdspeler! Wel netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net een mailtje van mp3cdspeler met goed nieuws! Een stukje uit die mail:

Wij wilden u nog even doorgeven dat wij de garantie periode op de iHP100 speler in samenwerking met iRiver hebben kunnen verlengen tot 2 jaar volledige fabrieksgarantie.

Een jaartje extra garantie! Erg netjes.

/edit: 'k Zie dat het al gemeld is :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:48

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 11:36:
Krijg net een mailtje van mp3cdspeler met goed nieuws! Een stukje uit die mail:

Wij wilden u nog even doorgeven dat wij de garantie periode op de iHP100 speler in samenwerking met iRiver hebben kunnen verlengen tot 2 jaar volledige fabrieksgarantie.

Een jaartje extra garantie! Erg netjes.

/edit: 'k Zie dat het al gemeld is :)
Zijn ze dat niet gewoon wettelijk verplicht binnen de EU? Ze proberen het nu een beetje als hun service voor te doen...

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh?

Hallo mijnnaam,

Er zit maar 1 jaar garantie op dit is eigenlijk altijd.

John
Sales MP3 CD speler

Met vriendelijke groet,

Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk

Tel: +31 (0)13 - 5230576
Fax: +31 (0)13 - 5230575
sales@mp3cdspeler.nl

www.mp3cdspeler.nl
www.pendrive.nl
www.iriver.nl

----- Original Message -----
From: mijnnaam
To: Sales MP3 CD speler
Sent: Saturday, July 12, 2003 2:00 PM
Subject: TWEAK iHP100

hoi ik wil deze ihp 100 mp3 speler bestellen via de inkoopactie die loopt via tweakers.
want ik heb vernomen dat deze speler dan 439 euro kost. ook wil ik nog weten of je hiervoor van 1 naar 2 jr garantie kunt bijkopen.

mvg mijnnaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Wij zien net uw bericht op tweakers Het is namelijk zo dat we normaal maar 1 jaar garantie van Iriver op de spelers krijgen en we hebben nu kunnen regelen dat voor deze speler kunnen 2 jaar krijgen Dus als u de speler besteld dan heeft u 2 jaar garantie Voorheen was dit inderdaad 1jaar

Hopende u zovoldoende te hebben geinformeerd

Met vriendelijke groet,
Heleen

Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk

wooowww !!! kijk dat bedoel ik !!! topservice!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo wat extreem die lui lopen ons dus vet te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig meneer tweakers1001? Maar mij maakt het niet uit, MP3CDSPELER.nl heeft alles erg netjes afgerond, dat moet gezegd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 14:26:
Toevallig meneer tweakers1001? Maar mij maakt het niet uit, MP3CDSPELER.nl heeft alles erg netjes afgerond, dat moet gezegd worden...
He werk jij ook voor die lui ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuuurlijk, ze zeiden dat als ik hier een beetje positief ging doen over ze, dat ik dan 2 jaar garantie zou krijgen op m'n iHP! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zijn die speculaties dat tweakers1001 bij mp3cdspeler.nl zou werken nou ook ergens op gebaseerd? Zou het ook niet kunnen dat het gewoon een erg enthousiaste gebruiker is met goede ervaringen bij mp3cdspeler?

'k Kan ook wel een paar computerzaken noemen waar ik erg tevreden over ben ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Topicstarter
Grrrrrene schreef op 16 July 2003 @ 16:15:
Zijn die speculaties dat tweakers1001 bij mp3cdspeler.nl zou werken nou ook ergens op gebaseerd? Zou het ook niet kunnen dat het gewoon een erg enthousiaste gebruiker is met goede ervaringen bij mp3cdspeler?

'k Kan ook wel een paar computerzaken noemen waar ik erg tevreden over ben ;)
Geen idee, die gedachte komt iig niet uit mijn eerdere conclusies voort. Maar idd, dat beoordelen van shop-kwaliteiten kan beter in de Shop Survey. Laten we het hier maar over de iHP-100 zelf hebben (ok, ok: garantieregeling valt daar ook onder enzo :P ), mss is die tweakers1001-dude naar Z-Frankrijk met dat ding en komt hij de komende 6 weken niet meer terug.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:09

NoTimeRemains

I know

welke inkoopactie?

hij bevalt dus goed ...
maar ben je ook tevreden voor de prijs - features?
Ik bedoel de FM tuner was een heel groot plus punt maar het werkt schijnbaar niet super dus wat is het nou?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 18:19
Hij is gewoon heel goed :) En die portable USB 2.0 drive functie is gewoon makkelijk. Hij is super degelijk, super mooi :) en hij klinkt gewoon perfect. Radio ontvangst is minder maar daar kunnen ze mischien met firmware updates nog iets aan doen?? Let's hope so.... En dat je niet kan opnemen vanaf FM mis je dan ook niet zo....Mmmh.. mischien dat ie daarom juist niet zo goed ontvangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag gebeld, dat ie morgen bezorgd wordt. Dan ga ik hem zelf eens goed aan de tand voelen de speler. :D Het is mn eerste mp3 speler, ben dus wel erg benieuwd. Ik had hiervoor een sony MD speler, ik hoop natuurlijk dat het geluid even goed of zelfs beter is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_Omniscient schreef op 15 July 2003 @ 19:13:
[...]
Ik heb geen idee, beste mensen. Wellicht een teleurstelling voor veel mensen die dachten dat ik hem een maand geleden al had, maar ik heb dus een aanbod van mp3shopper.nl gekregen om een officieel exemplaar te testen en volledig te reviewen. Omdat dit toch allemaal wat extra handelingen om het lijf heeft, duurt het allemaal wat langer (gaat dus via Digimania-> mp3shopper, wat extra verwerkingstijd plus bladibla) maar het resultaat zal jullie niet tegenvallen.
Wat kost die nu voor jou dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 14:26:
Nee hoor, ik lees dit allemaal nu pas en moest er even om lachen.
Ik post niet zoveel omdat ik vakantie heb en het hier over de 35 graden is. Ik moet wel zeggen dat ik mp3cdspeler een beetje promotie heb belooft omdat ik via een andere 'winkel' een keer slecht behandeld ben en ik als eerste de iHP100 heb gekregen.Voor de rest WHAT A MACHINE !

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank33
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 17:51
Yeah baby!!! Ik heb em vandaag ook binnen gekregen!

Ik moet zeggen dat het prachtig apparaat er echt geweldig uit ziet. Het geheel komt zeer degelijk en goed doordacht over (de kwaliteit straalt er vanaf).

Een paar eerste indrukken:
- Geluidskwaliteit is uitmuntend, op vol vermogen kan ie zelfs mijn Sennheiser HD 580's goed driven.
- Radio ontvangst is bij mij best okay (Amsterdam)
- Kan niet opnemen v.d. radio
- Opstart tijd is behoorlijk lang (ong. 10 seconden).
- Database functie is niet bijzonder handig. (denk niet dat ik dit veel ga gebruiken)
- Display is prachtig (lichtblauwe backlight/ goede resolutie)
- Lang gat tussen 2 mp3s bij afspelen (zuigt bij mixes)
- Jammer dat ie nu al vol zit...

Ik ben er van overtuigd dat iRiver een hoop dingen gaat fixen middels de firmware. In de basis is dit in ieder geval een super apparaat.

Ga weer effe spelen...

"Obviously you're not a golfer..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kep em ook gisteren van t postkantoor gehaald.
Ben er super tevreden over!
Ontvangst radio is toch prima, dat preset geouwehoer was bij mij ook niks maar als je em van preset af haalt en laat zoeken had ik geen last.
Hiervoor had ik de iMP-350 van iriver en kept id dat het niet kunnen opnemen van de radio wel gefix kan worden met een firmware-updateje.
Het gat tussen 2 mp3tjes van ongeveer 2 sec is idd irritant
Het design is echt prachtig en supersolide, een hevige woestijn zandstorm survival overleeft ie met gemak. Alleen hij wordt wel erg warm maar misschien komt het door het buiten temperatuurtje van nu.
Kep al ff wat nummer met line-in opgenomen, werkt perfect! Ook de opname met de mike zijn kraakhelder.
Tank33 ding nu al vol dus!?! nu wachten op Iriver dat zn extension HD uitbrengen voor de iHP-100.
Wat ik me nog afvraag, kun je ook bestanden wissen zonder em aan te sluiten op de usb? Zo ja hoe? Gisteren op toen ik em op mn usb aansloot merkte ik dat hij heel even onder stroom stond, is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Onder stroom? Heb ik geen last van gehad. En die pause tussen 2 nummers is gewoon slordig. Was met mijn creative jukebox ook zo maar met de nieuwe firmware hebben ze hem beter laten bufferen :) Radio kwaliteit in de stad (centrum gronigen) was stukken beter dan thuis en op het platteland. Gewoon pech hier denk ik. Op de doos staat inderdaad : Large Size Removable Storage :) En deleten zonder USB kan niet. Staat nergens in de boekje maar dat kunnen ze met een firmware updeetje ook wel toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ik heb ehm gisteren en vadaag al uitdrukkelijk kunnen testen. Uitgebreide Review komt morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohh man ik ben verliefd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 06:39

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Verliefd? Totdat zich volgend jaar weer een nieuw lekkertje aandient. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
* Flake heeft een vraag over dit apparaat.
Hoe snel kun je door nummers lopen met érg grote MP3 bestanden? (Volledige mixjes dus van iets langer dan een uur). Een iPod doet dit zonder problemen, gewoon zachtjes aan die schijf draaien en je bent het halve nummer door. Is de iRiver ook zo snel of mag je serieus 30 minuten wachten voordat je 60 minuten voorbij bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net binnen. Geluid is super!, veel beter dan ik op had kunnen hopen. Display is blauw wit. Hij wordt wel lekker warm :P Verder vind ik hem in eerste instantie niet zo makkelijk te bedienen. Ik was even bezig om uit te vogelen hoe ik in bepaalde menu's kwam... Hoe kom ik nou in dat menu op op ID3 tags te zoeken. Het staat zo mooi in de manual, maar ik snap er geen bal van :P

edit:
ik zie het al, had nog geen DB aangemaakt..

Krijgen jullie die USB kabel er nou ook zo moeilijk uit. Ik heb het gevoel dat ik veel te veel kracht op dat ding moet zetten om hem eruit te krijgen... :(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2003 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 12:59:

Krijgen jullie die USB kabel er nou ook zo moeilijk uit. Ik heb het gevoel dat ik veel te veel kracht op dat ding moet zetten om hem eruit te krijgen... :(
Ja heb kook, kwerd er ook een beetje bang van. Verder beetje tevreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 13:56:
[...]

Ja heb kook, kwerd er ook een beetje bang van. Verder beetje tevreden?
Jah ben er erg blij mee, ben er nog een beetje mee aan het spelen, ik laat mn ervaringen hier nog wel even horen. Ik ben er nu ook over uit hoe ik die kabel er makkelijk uit haal, het is even oefenen, maar dan gaat het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank33
Vash schreef op 17 July 2003 @ 12:56:
Hoe snel kun je door nummers lopen met érg grote MP3 bestanden?
Het duurt ong. 30 seconden om 20 minuten vooruit te spoelen. Ik vind dit nogal aan de lange kant, maar dit lijkt me ook typisch iets voor een firmware update.
Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 10:44:
Tank33 ding nu al vol dus!?! nu wachten op Iriver dat zn extension HD uitbrengen voor de iHP-100.
Tsja, ik heb serieus nagedacht over de XCleff e.d. aangezien mijn mp3 verzameling al dik boven de 20 gb zit. Maar ja... wat is ie lekker klein en gelikt he? En wachten tot die IHP 200 ooit misschien es rond de kerst voor de dag komt... ik dacht het niet.
Ik hoop dat dit ding op termijn een gewoon met het nodige tweak werk uit elkaar gesloopt kan worden om er een flinke nieuwe hd in te stouwen. Dat heb ik wel es eerder gedaan met mijn archos jukebox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Tank33 schreef op 17 July 2003 @ 18:25:
[...]

Het duurt ong. 30 seconden om 20 minuten vooruit te spoelen. Ik vind dit nogal aan de lange kant, maar dit lijkt me ook typisch iets voor een firmware update.

[...]

Tsja, ik heb serieus nagedacht over de XCleff e.d. aangezien mijn mp3 verzameling al dik boven de 20 gb zit. Maar ja... wat is ie lekker klein en gelikt he? En wachten tot die IHP 200 ooit misschien es rond de kerst voor de dag komt... ik dacht het niet.
Ik hoop dat dit ding op termijn een gewoon met het nodige tweak werk uit elkaar gesloopt kan worden om er een flinke nieuwe hd in te stouwen. Dat heb ik wel es eerder gedaan met mijn archos jukebox.
Jah, maar hier zit een 1.8" schijf in en die koop je niet zomaar op elke hoek net als die 2.5" laptopschijven :P
Ik hoor overigens nu wel een behoorlijk aantal nadelen over de speler, waaronder de lange pauze van 2sec. dat vind ik toch vreemd, want mijn iHP-550 heeft hier totaal geen last van :?
De reden dat deze iHP-100 mij nu weer een btje meer aantrekt is omdat ik nu geen nieuwe speler meer nodig heb, kan voorlopig prima vooruit mijn Slim-X, maar om nou te zeggen dat ik na het horen van dit alles nog zo te spreken ben over de iHP-100? Nee, voor heel wat pleuro's minder krijg ik namelijk een X-Clef met dubbel zoveel opslagruimte, misschien het verkeerde topic om hierover te beginnen, maar ik vind deze eerst berichten wel een btje tegenvallen voor een apparaat met zo'n prijs.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Laatst online: 09:13
Het lijkt er inderdaad op dat de Xclef op dit moment het meeste bang voor zijn bucks biedt.. Ook de gebruikerservaringen van de Xclef zijn louter positief. En die 2 seconde pauze had ik zeker niet verwacht van iRiver! Klein beetje bummer... :|
Ik neig nu denk ik toch meer naar de Xclef. Maar ik heb nog geduld, het geld brand me niet in de zak dus ik blijf de topics nog wel even volgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Dat zijn gewoon kinderziektes. Komt door de kleine buffer van 12MB. als je veel kleine nummers hebt speelt hij alles zonder pauzes af. Zodra hij de volgende moet laden vanaf HD duurt het even, dat moet beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik w8 er gewoon maar even mee want ik heb voorlopig mijn ifp die et nog steeds perfect doet, en ik wacht even af of de ihp snel vooruit gaat met updates. ik d8 ook aan de xcleff maar toen ik die vergelijkingsplaatjes zag schrok ik me wel een hoedje, wat groot is dat ding en wat klein is die ihp !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris10
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09-2024
WTF! 12 MB buffer maar?! :? Dan moet je je genaait voelen als je net bijna 500 pleuro's heb neergeteld voor zo'n ding! Probeert Iriver daarop te sparen?! Mijn Ipod heeft 32 MB. In de tijd dat de Ipod zijn buffer leeg speelt moet de ihp alweer bijna 3x z'n HD opspinnen om data in te lezen. Lekker voor het batterij verbruik.....en de nodige pauze's. :r

De Ipod spint op net voordat het laatste nummer uit de buffer is afgelopen. Had Iriver dat niet kunnen bedenken? 8)7 Ik luister vaak hele mixes die in een stuk opgenomen zijn (+/- 120 MB). Hoe reageert de ihp daar dan op?

Ik wilde eerst nog even wachten op de ihp, maar ben heeeel blij dat ik voor de Ipod gekozen heb. Stuk meer waar voor je geld, de bugs zijn daar iig al uit! _/-\o_
En al die 'opneemachtige-en-radio' troep hoef ik er toch niet op! ;)

Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Topicstarter
Chris10 schreef op 18 juli 2003 @ 00:23:
WTF! 12 MB buffer maar?! :? Dan moet je je genaait voelen als je net bijna 500 pleuro's heb neergeteld voor zo'n ding! Probeert Iriver daarop te sparen?! Mijn Ipod heeft 32 MB. In de tijd dat de Ipod zijn buffer leeg speelt moet de ihp alweer bijna 3x z'n HD opspinnen om data in te lezen. Lekker voor het batterij verbruik.....en de nodige pauze's. :r
Om van te kotsen, die 14~16 uur speeltijd van de iHP-100? Moet je zien hoeveel efficientie ze er uit hebben gehaald, kan men bij Apple daar dan niks van leren?

Bovendien is het 2-seconden probleem wel degelijk via firmware op te lossen, en iRiver kennende leveren ze heus wel een fatsoenlijke upgrade af.
De Ipod spint op net voordat het laatste nummer uit de buffer is afgelopen. Had Iriver dat niet kunnen bedenken? 8)7 Ik luister vaak hele mixes die in een stuk opgenomen zijn (+/- 120 MB). Hoe reageert de ihp daar dan op?
Retorische vraag lijkt me... De iPod kan dat toch ook niet in 1 keer afspelen?
Ik wilde eerst nog even wachten op de ihp, maar ben heeeel blij dat ik voor de Ipod gekozen heb. Stuk meer waar voor je geld, de bugs zijn daar iig al uit! _/-\o_
En al die 'opneemachtige-en-radio' troep hoef ik er toch niet op! ;)
Ja, ja een stuk meer waar voor je geld als je al die "troep" niet hoeft. Wat een argument. Voor mensen die een normale geluidsdrager met giga-capaciteit willen voldoet de iPod idd prima, voor mensen die meer willen is de iHP heus wel interessant hoor.

De buffergrootte valt mij ook behoorlijk tegen - en ik snap ook niet echt waarom voor deze oplossing is gekozen (temeer er eerst het gerucht ging dat er 128 MB buffer op zou zitten) - maar als het voldoet, dan voldoet het. Je kunt die paar extra uur batterylife niet zomaar via een firmware-upgrade erbij gooien (alhoewel dit bij de X-Clef met 12 MB buffer recentelijk wel haalbaar bleek, daar zit nog wat speling op blijkbaar)... dit itt tot eerdergenoemd "2-seconden-stilte"-probleem.

[ Voor 5% gewijzigd door the_Omniscient op 18-07-2003 00:41 ]

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris10
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09-2024
the_Omniscient schreef op 18 July 2003 @ 00:39:
[...]
Om van te kotsen, die 14~16 uur speeltijd van de iHP-100? Moet je zien hoeveel efficientie ze er uit hebben gehaald, kan men bij Apple daar dan niks van leren?
Die verwachtingen die Iriver heeft egschept zijn om te kotsen! Mij hoor je niet klagen over gemiddeld 12 uur speeltijd met m'n Ipod. Iriver schept grote verwachtingen (waar komt het gerucht van 128 MB geheugen vandaan?) De geheugenprijzen liggen zo laag. Stel je voor als er echt 128 MB in had gezeten, dan had 'ie pas echt lang meegegaan. 90% van het batterij verbruik zit in HD opspinnen! Voor de prijs die ze ervoor rekenen had dat makkelijk gekund. Een zwaar gemiste kans, want dat kunnen ze met een firmware upgrade nooit meer goedmaken.
[...]
Retorische vraag lijkt me... De iPod kan dat toch ook niet in 1 keer afspelen?
[...]
Tuurlijk speelt hij het in een keer af. Hij kan natuurlijk maar steeds 'blokken' van 32 MB inladen en je merkt dat tussendoor de HD even opspint, maar je merkt daar totaal niets van in de vorm van een hapering of pauze!
Ik was benieuwd hoe de ihp hier mee om gaat als deze wel tussen 2 nummers 2sec. pauze geeft!
Ja, ja een stuk meer waar voor je geld als je al die "troep" niet hoeft. Wat een argument. Voor mensen die een normale geluidsdrager met giga-capaciteit willen voldoet de iPod idd prima, voor mensen die meer willen is de iHP heus wel interessant hoor.

De buffergrootte valt mij ook behoorlijk tegen - en ik snap ook niet echt waarom voor deze oplossing is gekozen (temeer er eerst het gerucht ging dat er 128 MB buffer op zou zitten) - maar als het voldoet, dan voldoet het. Je kunt die paar extra uur batterylife niet zomaar via een firmware-upgrade erbij gooien (alhoewel dit bij de X-Clef met 12 MB buffer recentelijk wel haalbaar bleek, daar zit nog wat speling op blijkbaar)... dit itt tot eerdergenoemd "2-seconden-stilte"-probleem.
Ja, ik noemde het even 'troep', maar het zijn idd meer 'gadgets'. Hoe vaak zul je het gebruiken? Opnemen met de Line In, Radio luisteren (storend en krakend) als je zelf uit een paar duizend nummers kan kiezen, afstandsbediening met display (zonder verlichting) waar je op kan zien hoe ver het nummer is met spelen. Na een paar keer spelen zal je die functies echt niet zo vaak meer gebruiken, maar je hebt er wel voor betaald!
Dat is natuurlijk de keuze van de mensen zelf, maar als bijvoorbeeld blijkt dat de radio blijft storen omdat er een zwakke ontvanger inzit, dan is dat wel even minder als je daar toch voor gekozen hebt en je hecht veel waarde aan een radio......en daar kan een firmware wederom geen oplossing voor bieden.

[ Voor 3% gewijzigd door Chris10 op 18-07-2003 01:13 ]

Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 23:09

NoTimeRemains

I know

Chris je gooit met veel maar je scored wel ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
Chris10 schreef op 18 July 2003 @ 01:12:
Die verwachtingen die Iriver heeft egschept zijn om te kotsen! Mij hoor je niet klagen over gemiddeld 12 uur speeltijd met m'n Ipod. Iriver schept grote verwachtingen (waar komt het gerucht van 128 MB geheugen vandaan?) De geheugenprijzen liggen zo laag. Stel je voor als er echt 128 MB in had gezeten, dan had 'ie pas echt lang meegegaan. 90% van het batterij verbruik zit in HD opspinnen! Voor de prijs die ze ervoor rekenen had dat makkelijk gekund. Een zwaar gemiste kans, want dat kunnen ze met een firmware upgrade nooit meer goedmaken.
iRiver heeft al bij verschillende spelers de speeltijd weten te verlengen door middel van firmware updates dus het zou me niet verbazen als ze dat bij deze speler ook doen. En trouwens, hij gaat sowieso nog langer mee dan de 12 uur die jouw iPod haalt dus ik snap niet helemaal waar je nou moeilijk over doet?
Tuurlijk speelt hij het in een keer af. Hij kan natuurlijk maar steeds 'blokken' van 32 MB inladen en je merkt dat tussendoor de HD even opspint, maar je merkt daar totaal niets van in de vorm van een hapering of pauze!
Ik was benieuwd hoe de ihp hier mee om gaat als deze wel tussen 2 nummers 2sec. pauze geeft!
Sorry mensen maar ik snap echt NIET waarom iedereen het zo erg vind dat het ding 2 seconden moet laden tussen een paar nummers?

1

2

Zo, dat duurde lang om te lezen :?
Ja, ik noemde het even 'troep', maar het zijn idd meer 'gadgets'. Hoe vaak zul je het gebruiken? Opnemen met de Line In
Dit vind ik eigenlijk ook een beetje vage feature, maar of het nou zoveel uitmaakt voor de prijs? De line-out vind ik wel handig aangezien ik daar m'n versterker op kan aansluiten. De 10 gb iRiver heeft een line-out standaard.. bij de 10 gig iPod moet je weer eerst een docking station van 40 euro kopen.
Radio luisteren (storend en krakend) als je zelf uit een paar duizend nummers kan kiezen
Er zijn mensen die graag het nieuws/weer/favoriete radio progs willen luisteren :? Over die ontvanger die erin zit.. als die hetzelfde is als die van de IMP-350 (die ik heb) dan zal dat heel erg meevallen met die storing. (Al lees ik hier wel slechte dingen over)
op afstandsbediening met display (zonder verlichting)
wel verlichting
waar je op kan zien hoe ver het nummer is met spelen. Na een paar keer spelen zal je die functies echt niet zo vaak meer gebruiken, maar je hebt er wel voor betaald!
Ik weet niet of jij ooit een speler van iRiver hebt gehad, maar die afstandbedieningen werken echt super lekker. Je kunt er ALLES mee. Wat kan dat lelijke Apple ding van 46 euro? Volume veranderen en vooruit en achteruit spoelen? Wow!
Dat is natuurlijk de keuze van de mensen zelf, maar als bijvoorbeeld blijkt dat de radio blijft storen omdat er een zwakke ontvanger inzit, dan is dat wel even minder als je daar toch voor gekozen hebt en je hecht veel waarde aan een radio......en daar kan een firmware wederom geen oplossing voor bieden.
Als iemand veel waarde hecht aan een radio dan hoeven ze sowieso al niet naar de iPod te kijken?
De radio kan mij eigenlijk weinig schelen, maar ik betaal gerust 40 euro meer voor een goede afstandbediening, een draagtasje en iets langere speeltijd.
Ik geef toe dat de 15gb iPod met de extra dingen erbij voor 500 euro opzich wel aantrekkelijk is, maar ik vind het gewoon geen mooi ding :P en ik ben iRiver-fanboy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Kinderen, kinderen, laten we toch even on-topic blijven en niet afzakken in een groot moddergooispektakel (Scrabble? ;)).

Die 2 seconden tussen nummers, dat is inderdaad vreemd, maar is in firmware goed op te lossen. Daar heb je niet meer of minder geheugen voor nodig. Display van afstandbediening is toch ook gewoon verlicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze jongen hier is gewoon heel blij met zn IHP. De geluidskwaliteit is super, menu werkt ook lekker. Je hebt geen extra software nodig om muziek erop te zetten. Hij ziet er gewoon heel erg mooi uit. afstandbediening met display. Optische in en uitgang én mic. Die mic is gewoon zeer handig om lessen mee op te nemen. Sommige zullen die mic niet gebruiken, maar ik vind hem gewoon heel erg handig. Kwaliteit mic is goed genoeg, er zit echter wel een beetje ruis doorheen. Dankzij de line in kun je ook gewoon een andere mic aansluiten, probleem opgelost :D Volgens mij moet je gewoon zelf eens met die speler gaan spelen in de winkel ofzo, voordat je hem hier op zn specs van 12 MB begint af te kraken. Ik heb er tot nu toe geen last van gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 09:03:
Deze jongen hier is gewoon heel blij met zn IHP. De geluidskwaliteit is super, menu werkt ook lekker. Je hebt geen extra software nodig om muziek erop te zetten. Hij ziet er gewoon heel erg mooi uit. afstandbediening met display. Optische in en uitgang én mic. Die mic is gewoon zeer handig om lessen mee op te nemen. Sommige zullen die mic niet gebruiken, maar ik vind hem gewoon heel erg handig. Kwaliteit mic is goed genoeg, er zit echter wel een beetje ruis doorheen. Dankzij de line in kun je ook gewoon een andere mic aansluiten, probleem opgelost :D Volgens mij moet je gewoon zelf eens met die speler gaan spelen in de winkel ofzo, voordat je hem hier op zn specs van 12 MB begint af te kraken. Ik heb er tot nu toe geen last van gehad...
Precies.
Iets afkraken op de specs is gewoon not done.. product moet je als een geheel inzien. Ik vertrouw omni, als hij zegt dat er Firmwareupdates komen, dan neem ik dat graag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Yalhambra: Het display is toch gewoon verlicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Sorry dat ik misschien even een vervelende discussie liet ontstaan tussen verschillende HD-player gebruikers, maar ik moet zeggen dat ik alles een klein beetje vind tegenvallen van iRiver. Waarom? Kijk naar het aantal keren dat de speler is uitgesteld, vaak genoeg om kleine dingetjes als 2s pauze even weg te kunnen krijgen. Maargoed ik ga ervanuit (luisterend naar mijn iMP-550) dat de geluidskwaliteit subliem is tov sommige andere spelers.

@ Chris10, een iPod is ook een puik apparaat, tis dat ik niet genoeg heb aan de features die er standaard opzitten anders had ik er allang een gehad. Maar het gemis van een standaard USB2.0 aansluiting en line-in optie maakt de speler (op opslagruimte na dan) nabij gelijk aan een mp3-cdspeler en die zijn toch aanzienlijk goedkoper :P
Voor jou zal de speler waarschijnlijk perfect voldoen en heb je de extra functies van de iRiver helemaal niet nodig, dan kan ik alleen maar zeggen dat je de juiste keus hebt gemaakt.

De prijs van de iRiver vind ik gelukkig nogal meevallen nu gezien en daarom blijft die speler voorlopig ook nog even in mijn aandacht omdat ik aan het eind van de vakantie (als de kinderziektes hopelijk zijn opgelost) toch nog een HD-player wil kopen.
Hillie schreef op 18 July 2003 @ 09:39:
Kheet wel geen Yalhambra, maar ik kan je wel vertellen dat het display verlicht is :)

[edit]
Even over die 12mb buffer, dat is voor de meeste mensen onder ons ruim voldoende! Ik heb een Creative DAP Jukebox 1 gehad met ook een 10gb schijf en die had maar 8mb aan buffergeheugen, maar geen pauzes tussen nummers. Het enige nadeel van de kleine buffer was (tenminste, ik denk dat het daardoor kwam) dat de speler even 'vast' leek te lopen als ie naar het volgende nummer ging, hij speelde dan dus wel gewoon verder, maar de tijdsweergave begon bijv. pas bij 10sec. ofzo.

[ Voor 25% gewijzigd door --MeAngry-- op 18-07-2003 09:48 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op 18 juli 2003 @ 09:39:
jah van de speler zelf licht blauw, van de ab echt blauw..
ik heb er even een foto van gemaakt
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~zijde164/foto.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 09:44:
[...]

jah van de speler zelf licht blauw, van de ab echt blauw..
ik heb er even een foto van gemaakt
[afbeelding]
Je pic doet een beetje raar, je krijgt een rood kruisje datie em niet kan vinden, maar als je bijvoorbeeld de naam wijzigt in foto.jpg (kleine letters) krijg je een 404 foutmelding van Planet, dus de foto moet wel op de server staan, maar hij euh... doetet gewoon nie :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op 18 juli 2003 @ 09:47:
[...]

Je pic doet een beetje raar, je krijgt een rood kruisje datie em niet kan vinden, maar als je bijvoorbeeld de naam wijzigt in foto.jpg (kleine letters) krijg je een 404 foutmelding van Planet, dus de foto moet wel op de server staan, maar hij euh... doetet gewoon nie :P
Nu moet ie het toch echt wel doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 09:47:
[...]

Nu moet ie het toch echt wel doen :P
Yepz, ziet er netjes uit, heel mooi :) Ook een aardig tasje dat erbij zit :9 Daar had ik nog nix van gehoord/gezien, maar dis toch wel weer een pluspuntje, scheelt weer iets om naderhand los aan te schaffen :)

[edit]
Oeps verkeerde quote :+

[ Voor 38% gewijzigd door --MeAngry-- op 18-07-2003 09:50 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat de mic het ook erg goed doet. Op hogere bitrate veel minder ruis. Erg handig om bijv. colleges op te nemen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tank33 schreef op 17 juli 2003 @ 18:25:
[...]

[...]

Mijn muziekcollectie is iets van 26 GB, maar ik merk nu ik muziek aan het uploaden bent, dat er ook wel een hoop zooi tussen zit waar ik eigenlijk nooit naar luister....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 18 juli 2003 @ 09:50:
Ik moet zeggen dat de mic het ook erg goed doet. Op hogere bitrate veel minder ruis. Erg handig om bijv. colleges op te nemen etc..
Mic is inderdaad verrassend helder. iig geen 3 euro dingetje.. Maar dat had ik ook niet verwacht.

De koptelefoon die je erbij krijg is de enige tegenvaller. Naar mijn gevoel komt de geluid van de iHP het best to zijn recht met een "normaal" koptelefoon. Dan valt de Bass boost goed op.

Mijn koptelefoon:

Afbeeldingslocatie: http://www.sennheiser.com/sennheiser/icm_eng.nsf/root/products_headphones_homeuse_minihifisystems_05177/$file/5177_pro2.jpg

Bij de BCC voor 35 euro..
De bass is diep en helder, en de hoge tonen zijn ook zeer fijn.
Ik vind alleen de Kunstof niet super, en de 3m kabel is niet echt makkelijk on-the-road.

Maar voor dit spelertje is het heeerlijk!!
specs

Overigens,
Heb ik GEEN last van skips/clicks of iets in die richting. Ik denk dat dit dooe de Tagging komt. dat ie ff de tag moet laden. Die heb ik namelijk uit staan. Als ik het aanzet dan heb ik om de zoveel nummers inderdaad ff een pauze.

[ Voor 12% gewijzigd door DeX op 18-07-2003 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klas dit op deze pagina: http://home.hccnet.nl/e.v...sult_2166489132=cacheable

Schade aan de computer en randapparatuur

Ondanks hetgeen wervende reclameteksten ons willen doen geloven is het "live" inpluggen van apparatuur (hot swoppable) sterk af te raden. Er is altijd de kans aanwezig dat tussen de computer en het randapparaat een spanningsverschil bestaat. Door de wijze van van netfiltering is dat spanningsverschil meestal 115 Volt. Geen enkele elektronische component in seriële, parallelle, USB-poorten of videokaarten is erop berekend om in één klap een spanningsverschil van 115 Volt op te vangen.
Het is daarom af te raden om -terwijl de computer of het randapparaat aan staat- een verbinding tot stand te brengen tussen de computer en het randapparaat. Goede kans dat je tegelijkertijd een 115 Volt doorverbinding maakt, met extra piekstromen omdat condensatoren onmiddellijk opladen waarbij ongedefinieerd is welke pennetjes in welke volgorde contact gaan maken. Dit valt niet onder de garantie.

Misschien wisten jullie et al maar ik niet. Kneem aan dat dit dus ook geld voor mijn iHPtje en wij willen nog lang samen blijven dus kzet mn pctje inhet vervolg eerst ff uit voordat ik haar aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm nog nooit van gehoord, maar dat doe ik dan wel na mijn twee jaar garantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juli 2003 @ 10:32:
Hmm nog nooit van gehoord, maar dat doe ik dan wel na mijn twee jaar garantie :P
Valt dit onder de garantie denk je?
(pas op mp3speler.nl leest mee)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nergens in de handleiding gezien dat ik eerst mn comp uit moet zetten voordat ik mn IHP aansluit, dus lijkt me wel jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 10:29:
klas dit op deze pagina: http://home.hccnet.nl/e.v...sult_2166489132=cacheable

Schade aan de computer en randapparatuur

Ondanks hetgeen wervende reclameteksten ons willen doen geloven is het "live" inpluggen van apparatuur (hot swoppable) sterk af te raden. Er is altijd de kans aanwezig dat tussen de computer en het randapparaat een spanningsverschil bestaat. Door de wijze van van netfiltering is dat spanningsverschil meestal 115 Volt. Geen enkele elektronische component in seriële, parallelle, USB-poorten of videokaarten is erop berekend om in één klap een spanningsverschil van 115 Volt op te vangen.
Het is daarom af te raden om -terwijl de computer of het randapparaat aan staat- een verbinding tot stand te brengen tussen de computer en het randapparaat. Goede kans dat je tegelijkertijd een 115 Volt doorverbinding maakt, met extra piekstromen omdat condensatoren onmiddellijk opladen waarbij ongedefinieerd is welke pennetjes in welke volgorde contact gaan maken. Dit valt niet onder de garantie.

Misschien wisten jullie et al maar ik niet. Kneem aan dat dit dus ook geld voor mijn iHPtje en wij willen nog lang samen blijven dus kzet mn pctje inhet vervolg eerst ff uit voordat ik haar aansluit.
Tegenwoordig is het volgens mij een stuk veiliger.
Afhankelijk van je moederbord. Ik maak al een tijd gebruik van een Hot-swappable Compact flash kaart. nooit problemen mee gehad. Ik denk ook dat iRiver eraan gedacht heeft en vast een vorm van overspanningsbeveiliging erin heeft.

Zeker ben ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Zolang je PC geaard is, is er niks aan de hand. Schade ontstaat door spanningsverschillen, die hoog kunnen oplopen bij niet-geaarde apparatuur. Sluit je PC dus altijd op een geaard stopcontact aan. Is die niet in de buurt (zoals bij mij, PC staat in de woonkamer) koop dan een aarde-klem en schroef die vast aan de dichtsbijzijnde radiatorbuis of waterleiding en verbind de aldus verkregen "aardedraad" met een verdeeldoos met randaarde waaraan je vervolgens al je computerspul aansluit. Zo heb ik mijn aarde-probleem opgelost!

En als je 100% zeker wil zijn dat je speler geen schade ondervindt van het inpluggen, dan moet je, voor dat je de USB-kabel vanaf de PC in de speler steekt, die eerst even aanraken op het metalen gedeelte. Zodoende is er geen spanningsverschil meer tussen jou en de PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hoe kan er nou ooit 115V verschil heersen tussen je iHP (die op batterij werkt) en je computer? Zeker met een self powered USB hub moet dat helemaal niet mogelijk zijn toch?

Ik vind het maar een bull verhaal, bovendien vallen dit soort dingen gewoon onder garantie, lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Dit is dan GEEN garantie. Ze waarschuwen er toch voor dat je het anders moet doen? En door fase verschil kan er tussen 2 apparaten die op 220 zijn aangesloten wel 300+ Volt komen te staan.

Grote mixen speelt de IHP-100 helemaal goed af, hij buffert dan optijd. Als je gaat spoelen dan kan hij het ook aardig bijhouden maar heeeeel soms niet. Het bufferen word echt wel opgelost in de nieuwe firmware, dat kan haast niet anders. Verder draait hij nu al 20 uur met radio :) In het begin had ik nog even gespeeld en daarna laten liggen op 1 zender. Ik gebruik de line-out en heb de AB aangesloten als antenne, geen headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het kunnen dat ie steeds sneller opstart als je em vaak aan en uit zet, herkent ie structuur, wordt die gecached?
Dan buffert ie naar verloop van tijd ook beter.
Als je dan wat een langere tijd dezelfde structuur hoef je em niet zo snel weer aan het infuus (lader) te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand hier die dat programma moodlogic gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 12:15:
Zou het kunnen dat ie steeds sneller opstart als je em vaak aan en uit zet, herkent ie structuur, wordt die gecached?
Dan buffert ie naar verloop van tijd ook beter.
Als je dan wat een langere tijd dezelfde structuur hoef je em niet zo snel weer aan het infuus (lader) te leggen.
Denk het wel.
Als ie geen nieuwe files vind hoeft ie niet zijn database en derglijke te updaten, en de Harddisk opnieuw te scannen.
Ik heb ehm gisteravond helemaal opgeladen, maar hij is na een 3 uur als 2 batterijbalkjes kwijt..
Ik vraag me nu wel af of ik het de rest van de dag wel red?
Zo niet zou ik echt NIET blij zijn, aangezien de lange batterijleven een van de belangerijkste punten was bij het kiezen tussen de iPod en iRiver.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
De eerste paar keer is hij redelijk snel leeg, uur of 8 a 10 denk ik. Daarna word het meer, accu moet wennen :) Hij blijft ook redelijk lang staan op 2 streepjes.Die van mij haalt nu 20,5 uur met radio en AB. eens kijken wat hij met MP3 doet :) Ik heb wel gemerkt dat als je er mee speelt (backlight veel aan) dat hij dan erg snel leeg is. Vooral ook door veel extra CPU gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op 18 July 2003 @ 12:19:
[...]

Denk het wel.
Als ie geen nieuwe files vind hoeft ie niet zijn database en derglijke te updaten, en de Harddisk opnieuw te scannen.
Ik heb ehm gisteravond helemaal opgeladen, maar hij is na een 3 uur als 2 batterijbalkjes kwijt..
Ik vraag me nu wel af of ik het de rest van de dag wel red?
Zo niet zou ik echt NIET blij zijn, aangezien de lange batterijleven een van de belangerijkste punten was bij het kiezen tussen de iPod en iRiver.....
DAt had ik ook met mn imp-350 en met mn nokia, in het begin moeten die batt. eerst ff fitnessen daarna komt het meestal wel goed. nokia 3 kwartier laden 6 dagen gebruiken _/-\o_ , zo'n batt. wil ik ook voor mn ihp-100 :*)

wat ik niet snap is dat er geen knop op zit om te skippen naar een volg. dir dat zat op mn imp-350 wel. :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 12:19:
Is er iemand hier die dat programma moodlogic gebruikt?
Ik heb het gebruikt. Even. Ik vond het geen meerwaarde hebben tov bijv Winamp, ik vond het maar braq eigenlijk :P Wrom wil je dat eigenlijk weten? Van plan te gebruiken? Dan zou ik het zelf even testen :) Smaken verschillen nou eenmaal.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 12:39:
[...]

DAt had ik ook met mn imp-350 en met mn nokia, in het begin moeten die batt. eerst ff fitnessen daarna komt het meestal wel goed. nokia 3 kwartier laden 6 dagen gebruiken _/-\o_ , zo'n batt. wil ik ook voor mn ihp-100 :*)
We gaan het in ieder geval hopen :) .
Weten jullie of ik ook ergens een minijack splitter kan halen? zodat ik met 2 koptelefoons tegelijk kan luisteren?
Ja ik ben een mutant met 4 oren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stap trouwens niet wat sommigen (vooral mensen die de iHP niet hebben) zeuren over de radio en die 2 seconden. Als je normaal je nummer afluistert dan zit er niet eens ruimte tussen de nummers. En bij mij is de radio echt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 12:55:
Ik stap trouwens niet wat sommigen (vooral mensen die de iHP niet hebben) zeuren over de radio en die 2 seconden. Als je normaal je nummer afluistert dan zit er niet eens ruimte tussen de nummers. En bij mij is de radio echt perfect.
Die 2 seconden is een stuk minder als je MP3 tags uitzet. en de radio werkt prima in een bewoonde omgeving. OK het is geen wereldontvanger....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

DeX schreef op 18 July 2003 @ 12:56:
Die 2 seconden is een stuk minder als je MP3 tags uitzet. en de radio werkt prima in een bewoonde omgeving. OK het is geen wereldontvanger....
Je bedoelt als je het weergeven van ID3 tags uitzet, of het sorteren (of andere functie) op ID3 tag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Hillie schreef op 18 July 2003 @ 12:59:
[...]

Je bedoelt als je het weergeven van ID3 tags uitzet, of het sorteren (of andere functie) op ID3 tag?
Weergeven..
Hielp bij mij wel.. Doet ie minder over te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank33
Wel jammer dat er door sommigen toch een beetje een negatief beeld van de iRiver wordt geschetst. Ik ben echt super tevreden over mijn speler.

Ik kan me voorstellen dat sommige mensen zeggen dat de XCleff de meeste "bang for buck" geeft maar je moet wel peren met peren vergelijken... De iRiver is gewoon kwalitatief een hoogwaardiger product, daar ben ik heilig van overtuigd.

Veel mensen rekenen de waarde van een product uit als optelsom van features, afmeting en opslagcapaciteit... zo simpel ligt het dus niet...

Ik snap trouwens niet dat mensen ineens zo hangen aan die paar seconden tijd tussen 2 nummers, dit is dus alleen het geval wanneer je zelf naar een ander nummer navigeert en of op de next knop drukt. Als ie gewoon door loopt is het gat tussen 2 nummers te verwaarlozen. Voor mij is het echt geen issue.
En de radio doet het prima... ik gebruik em toch vooral voor programma's waarin hoofdzakelijk gepraat wordt (sport e.d.) dus het hoeft niet echt hifi geluid te zijn. Als ik muziek wil luisteren heb ik 1700 mp3tjes bij me.

Ik gebruik em trouwens met mijn Sennheiser PX200, MX 500 of Koss KSC 35s koptelefoons (nee niet allemaal tegelijk) die zijn echt perfect voor mobiel gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op 18 July 2003 @ 12:44:
[...]

Ik heb het gebruikt. Even. Ik vond het geen meerwaarde hebben tov bijv Winamp, ik vond het maar braq eigenlijk :P Wrom wil je dat eigenlijk weten? Van plan te gebruiken? Dan zou ik het zelf even testen :) Smaken verschillen nou eenmaal.
Tjah het stond op de cd en ik had het geïnstalleerd en vond het een beetje een vaag programma. :P vandaar. Was nieuwsgierig waarom iemand dit programma zou gebruiken. Welk programma gebruiken jullie om je cd's te rippen?! Ik gebruik nu MusicMatch, omdat EAC vastloopt op mn comp. Trouwens verbazingwekkend hoeveel cd's je wel niet op dat ding kunt zetten :D Vooral desert rose van sting klinkt echt super goed op dit ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tank33 schreef op 18 July 2003 @ 14:36:
...
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen zeggen dat de XCleff de meeste "bang for buck" geeft maar je moet wel peren met peren vergelijken... De iRiver is gewoon kwalitatief een hoogwaardiger product, daar ben ik heilig van overtuigd.

Veel mensen rekenen de waarde van een product uit als optelsom van features, afmeting en opslagcapaciteit... zo simpel ligt het dus niet...
Het is maar net op basis van welke criteria je je keuze bepaalt:

a- afmetingen speler (m.n. bepalend is dan 1,8" of 2,5" hdd)
b- capaciteit (hoeveel gb, bij 2,5" hdd heb je meer keuze)
c- features oftewel funktionaliteiten, bijv. recording, fm radio, ab
d- hoelang kun je de speler gebruiken na het laden van de accu
e- prijs
f- geluidskwaliteit
f- last but nog least: hoe ziet de speler er uit

De volgende stappen bepalen dan welke speler bij jou past:
1) elk criterium geef je punten tussen 1 en 10 qua belangrijkheid voor jou
2) voor elke speler geef je op elk criterum een score tussen 1 en 10
3) vermenigvuldig voor elk criterium belangrijkheid van stap 1) met score uit 2)
4) tel dan alle punten van alle criteria op
5) speler met de meeste punten is jouw keuze! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net voor het eerst zitten spelen met de radio functie, maar die werkt hier in in de randstad super! Niks op het geluid aan te maken hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Tank33 schreef op 18 July 2003 @ 14:36:

Ik snap trouwens niet dat mensen ineens zo hangen aan die paar seconden tijd tussen 2 nummers, dit is dus alleen het geval wanneer je zelf naar een ander nummer navigeert en of op de next knop drukt. Als ie gewoon door loopt is het gat tussen 2 nummers te verwaarlozen. Voor mij is het echt geen issue.
En terecht, want daar ontkom je niet aan met HD based mp3 spelers, voor zover ik weet. Ik bedoel: als je doorspoelt naar een ander nummer en je mp3 speler had die nog niet voorspeld en dus nog niet in z'n buffer gezet, moet de HD opspinnen om het nummer te laden, logisch toch?

Misschien dat ze het met een latere firmware update zo maken dat de HD opspint als je een ander nummer begint op te zoeken? Dat zou zo een seconde schelen ja, maar ach... Boeiend :)
En de radio doet het prima... ik gebruik em toch vooral voor programma's waarin hoofdzakelijk gepraat wordt (sport e.d.) dus het hoeft niet echt hifi geluid te zijn. Als ik muziek wil luisteren heb ik 1700 mp3tjes bij me.
Dan doet de radio het IMO niet prima, want zoals jij het nu zegt: je moet hem in mono zetten om een beetje van de ruis af te zijn, toch? Dan is het bereik gewoon te weinig. OK, met een langer hoofdtelefoonsnoer en dus een langere antenne is daar iets aan te doen waarschijnlijk, ben benieuwd naar de vindingen van de iHP100 bezitters hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees mijn post hierboven eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Tsja, maar met de originele hoofdtelefoon? Want ik hoor toch een hoop geklaag hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 08:37

DFY

Sja...

Het lijkt me duidelijk na al deze ellende dat de iHP-100 zeker niet de HDD-MP3-Player from heaven is... helaas... :(
Ik zat sterk te twijvelen om er 1 te kopen, maar nu ik hoor dat de basis niet eens naar behoren werkt / anders is dan werd aangekondigd (opnemen van radio kan niet, slechte ontvangst, ruis, 2 sec pauze tussen nummers (wat dus een doodzonde is voor een HDD speler), geen blauw licht, etc.) :'( zie ik er maar van af.

Misschien over een half jaar als ze de problemen hebben kunnen oplossen met een firmware upgrade of een nieuwe speler die wel waarmaakt wat ie adverteerd dat ik overga tot een HDD MP3 player.

Vergeet niet dat je hier wel FL 1000,- voor neer hebt gelegd!!! (ja het is zo makkelijk om het te vergeten met die Euro), maar het is een klein kapitaal, en daar mag je wat kwaliteit voor verwachten.

[ Voor 15% gewijzigd door DFY op 19-07-2003 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat is absoluut waar DFY, hoewel een hoop problemen wat overdreven zijn. Die 2 sec heb je dus niet als je gewoon de speler laat kiezen wat je als volgende nummer krijgt, alleen als jij gaat zoeken in de playlist en hij dus niet kan bufferen...

Ik ga nog maar 's kijken naar de HDD100, 'k hoop dat die met wat minder kinderziektes op de wereld wordt gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
Ik denk dat we allemaal iets te veel hebben verwacht van de Ihp-100. Deze HD-speler zou DE hd speler moeten zijn die de ipod en al die andere Hd-spelers direct overbodig zou moeten maken. Helaas is dat dus niet echt gebeurd, mede dankzij de fouten in de firmware.
Deze fouten hadden makkelijk opgelost kunnen worden, wat hebben ze in die maanden zitten doen dat hij elke keer werd uitgesteld bij Iriver?

Misschien als er op korte termijn een nieuwe firmware uitkomt dat de meeste problemen verholpen zijn. Toch is het jammer dat Iriver een voor 90% af product neer zet, alle "kinderziektes" er in laat zitten en het testen aan de consument overlaat.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Grrrrrene schreef op 19 July 2003 @ 18:20:
Dat is absoluut waar DFY, hoewel een hoop problemen wat overdreven zijn. Die 2 sec heb je dus niet als je gewoon de speler laat kiezen wat je als volgende nummer krijgt, alleen als jij gaat zoeken in de playlist en hij dus niet kan bufferen...

Ik ga nog maar 's kijken naar de HDD100, 'k hoop dat die met wat minder kinderziektes op de wereld wordt gezet :)
Hij is terug gehaald bij alle dixons filialen wegens een software fout :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus, wat zitten jullie te zeuren. Hebben jullie zon speler zelf al in je handen gehad? Ik bedoel ik ben zeer blij met mn aankoop. Mn radio ontvangst is goed. Logisch als je ergens in de middel of nowhere bent dat je dan ruis hebt :? Verder die 2 seconden, totaal geen last van. Jah als je kriskras door je nummers gaat zoeken dan moet ie af en toe even bufferen, maar das logisch. Hij kan moeilijk alle nummers al in zn buffer, of wellicht helderziend zijn :P Als je gewoon een cd af aan het spelen bent, heb je helemaal geen last van die "problemen" waar jullie het over hebben. Het mooie van deze spelers is, dat ze alleen nog maar beter kunnen worden met firmware upgrades... Ook de batterij houd het lang uit, als het goed is langer dan de iPod, maar dat moet ik nog eens even gaan testen... Geluidskwaliteit is ook erg goed, beter dan mn Sony MZ-R90 MD speler.... En ook die oordoppen zijn helemaal zoo slecht nog niet.... Ik vind persoonlijk dat ik wel kwaliteit heb gekregen voor mn geld, absoluut geen spijt van mn aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Ik verkeerde gisteren dus in de veronderstelling dat het ding ook pauzeerde tussen 2 geschedulede nummers, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Logisch dat 'ie eventjes moet zoeken als je zelf een heel ander nummer pakt, maar ja, de kinderen moeten ergens over zeiken. :)

Yalhambra: ik ben er ook van overtuigd dat dit een heel leuk apparaatje is. Ik ben nog een beetje in dubio tussen deze en de Xclef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah, ik denk dat het grote verschil tussen deze twee spelers het formaat en het gewicht is. Je moet even in het topic van de xclef kijken, daar staat een foto van deze twee spelers op een cd hoesje, om je een idee te geven van het formaat. De Xclef schijnt ook goed te zijn. Dus als formaat een design je verder niet zo heel veel boeien, kun je je een hoop geld besparen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opnemen van radio zal echt wel gefixed worden denk ik, en die ruis/slechte radio ontvangst ligt gewoon aan waar je je bevindt, maar van die gap wordt ik een beetje in de war

bijvoorbeeld van die mix cd's (bv sensation) dat is eigenlijk 1 lang stuk muziek, maar in losse nummers geknipt, in de normale cd speler lopen die dus zonder gap in elkaar over. Bij de ihp als je al die losse stukjes in 1 dir achter elkaar zet (waarbij die dus wel weet welke file hij hierna moet gaan spelen), zit er nu dan wel een gap of niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Jep, ik weet het. Persoonlijk spreken de features (als belangrijkste: de AB) van de iRiver me wel aan. Alleen: bijna 150 euro duurder en 20GB minder. Nu is zo'n AB leuk, maar hoe vaak zal ik 'em gebruiken? Voor mezelf zal dat waarschijnlijk heel weinig zijn. In de trein pak ik het ding zelf, op de fiets ben ik te druk met het ontwijken van vrachtwagens om de AB te bedienen. En op een gegeven moment is 20G toch wel handig (en makkelijker upgradebaar!).

Maar toch is die iRiver stiekempjes wel een heel mooi apparaatje.

Active: voor zover ik kan zien zal dat geen noemenswaardige pauze opleveren. Ik denk dat Yalhambra daar meer over kan zeggen. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Hillie op 19-07-2003 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja, je kunt trouwens volgens mij wel opnemen van de radio, moet je kabeltje van line out, naar line in doen :P

edit:
heb dit nog niet geprobeerd, maar moet wel kunnen lijkt me, maar waarom zou je dit eigenlijk willen. ALs je echt goede kwaliteit op wilt nemen, neem je toch op vanaf de kabelradio? :?

Ik heb mn speler gisteravond om +/- 23:30 aangezet om mp3's te spelen, en momenteel (10:00) is ie nog aan het spelen, Ben erg benieuwd hoe lang hij het nog gaat uithouden :P

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Net zoals Active-X al opmerkte, hoe zit het nou met die pauzes tussen de tracks? Ik bedoel dus niet wanneer je nummers zoekt of skipt, want dan is het natuurlijk logisch dat je een pauze hoort, net zoals dat ook bij een CD-speler het geval is. Maar wanneer je nu gewoon naar een contiunu spelende "mix" of "live" CD luistert, hoe lang is de pauze dan tussen de nummers in? Een halve seconde? Een hele seconde? Twee seconden? Bij Winamp op de PC (ook harddisk based, weet je? :P ) is de pauze bijvoorbeeld nog geen tiende van een seconde. Dus graag wat meer duidelijkheid hierover bij de iRiver (met en zonder ID-tags) :)

[ Voor 37% gewijzigd door Tranquility op 20-07-2003 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gisteren nog even uitgebreid getest, maar er is inderdaad een fractie van een seconde dat het heel eventjes stil is. Ik ga het zometeen eens even testen zonder ID tags, wie weet scheelt dat. Mn speler is btw nu nog steeds aan het spelen :P (gisteren rond elf uur heb ik de mic getest, daarna heb ik hem non stop laten spelen, zonder scrollen etc.... dat betekent dat die batterij het nu al iets van 13 uur volhoud...)

edit:
id tag aan/uit, maakt niet uit :P Het gat tussen de nummers is voor mij geen probleem eigenlijk. Maarja ieder zn ding ;)

[update] het is nu 13:40 en de batterij is op :P, ben wel enthousiast dat ie het zo lang volhoud :P! [/update]

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2003 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank33
Grrrrrene schreef op 19 July 2003 @ 13:18:
[...]
Dan doet de radio het IMO niet prima, want zoals jij het nu zegt: je moet hem in mono zetten om een beetje van de ruis af te zijn, toch? Dan is het bereik gewoon te weinig. OK, met een langer hoofdtelefoonsnoer en dus een langere antenne is daar iets aan te doen waarschijnlijk, ben benieuwd naar de vindingen van de iHP100 bezitters hier :)
Ik heb niet gezegd dat ie in mono moest staan om fatsoenlijk bereik te hebben. Hij speelt veel zenders perfect af in stereo, maar ik merk uit ervaring dat ie het op sommige plaatsen wat slechter doet dan in Amsterdam waar ik woon. Daar heb ik ook best goed bereik zonder de ab...
Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 22:54:
opnemen van radio zal echt wel gefixed worden denk ik, en die ruis/slechte radio ontvangst ligt gewoon aan waar je je bevindt, maar van die gap wordt ik een beetje in de war

bijvoorbeeld van die mix cd's (bv sensation) dat is eigenlijk 1 lang stuk muziek, maar in losse nummers geknipt, in de normale cd speler lopen die dus zonder gap in elkaar over. Bij de ihp als je al die losse stukjes in 1 dir achter elkaar zet (waarbij die dus wel weet welke file hij hierna moet gaan spelen), zit er nu dan wel een gap of niet? :?
Bij mijn weten is er geen enkele (portable) mp3 speler die geen gaatje laat tussen 2 nummers. Bij een mix cd zit er op de IHP een gat van ongeveer een halve seconde tussen de nummers.
Verwijderd schreef op 19 juli 2003 @ 22:56:
Ohja, je kunt trouwens volgens mij wel opnemen van de radio, moet je kabeltje van line out, naar line in doen :P
P
Dat dacht ik ook, maar ik heb het getest en je kan em gewoon niet in record mode zetten wanneer de radio aan staat, dus heeft het geen zin om het met het line in-> line out kabeltje te proberen.
enrico schreef op 19 July 2003 @ 18:42:
Ik denk dat we allemaal iets te veel hebben verwacht van de Ihp-100. Deze HD-speler zou DE hd speler moeten zijn die de ipod en al die andere Hd-spelers direct overbodig zou moeten maken. Helaas is dat dus niet echt gebeurd, mede dankzij de fouten in de firmware.
Deze fouten hadden makkelijk opgelost kunnen worden, wat hebben ze in die maanden zitten doen dat hij elke keer werd uitgesteld bij Iriver?

Misschien als er op korte termijn een nieuwe firmware uitkomt dat de meeste problemen verholpen zijn. Toch is het jammer dat Iriver een voor 90% af product neer zet, alle "kinderziektes" er in laat zitten en het testen aan de consument overlaat.......
Ten eerste moet ik even zeggen dat er nooit een speler op de markt zal komen die "direct alle andere Hd-spelers overbodig zal maken". Er komen altijd nieuwe features, beter batterijverbruik, grotere capaciteit etc. Dat heet vooruitgang...

Ik ben het helemaal niet met je eens dat deze speler maar voor 90% af zou zijn. De enige echte kritiek die ik zou kunnen leveren is dat je niet op kunt nemen van de radio. Niet dat het nou zo'n belangrijke functie voor me is, maar ik had wel verwacht dat het zou kunnen.

Ik ben benieuwd of er iemand is die een IHP heeft gekocht en er echt ontevreden of teleurgesteld over is. Ik in ieder geval niet... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar waarom zou je nou zo graag van die radio op willen nemen als ik vragen mag? De kwaliteit van de muziek is altijd beter wanneer je download/ript dan dat je het van die radio gaat opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank33
Je hebt gelijk dat het nauwelijks zin heeft om muziek op te nemen. Maar het zou aardig kunnen zijn om bijv. cabaret oid op te nemen. Maar goed, ik zei al dat het niet zo'n belangrijke feature voor me was, ik denk niet dat ik het veel zou gebruiken. Maar ik vind wel dat het zou moeten kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op zich kun je je speler dan toch op je stereo aansluiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank33
hehe... je hebt gelijk hoor, maar er moet toch wat te zeuren over blijven? ;) Anders zou er helemaal niks meer mee mis zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, my point ;) :D Maar eh, nog een vraagje, is het een probleem voor mn speler als ik de kabel eruit trek zonder hardware veilige verwijderen te doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank33
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen.. Vroeger onder win98 gaf het soms echt problemen (blue screen e.d.) wanneer ik een apparaat er zomaar uit trok. Maar tegenwoordig onder win2k doe ik het regelmatig en krijg ik wel zo'n waarschuwing, maar problemen heeft het me (tot nu toe) niet opgeleverd.
Zo lang ik het niet zeker weet verwijder ik mijn IHP toch maar netjes via het remove hardware icon...

[ Voor 3% gewijzigd door Tank33 op 20-07-2003 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah ok, maar boeit het voor het spelertje zelf?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank33
Ik vermoed dat windows alleen checkt of de harddisk niet in gebruik is. Als dat het geval is geeft ie em vrij. Dus ik denk wel dat het veilig is zolang de hd in rust is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op 19 July 2003 @ 22:56:
Jep, ik weet het. Persoonlijk spreken de features (als belangrijkste: de AB) van de iRiver me wel aan. Alleen: bijna 150 euro duurder en 20GB minder. Nu is zo'n AB leuk, maar hoe vaak zal ik 'em gebruiken? Voor mezelf zal dat waarschijnlijk heel weinig zijn. In de trein pak ik het ding zelf, op de fiets ben ik te druk met het ontwijken van vrachtwagens om de AB te bedienen. En op een gegeven moment is 20G toch wel handig (en makkelijker upgradebaar!).

Maar toch is die iRiver stiekempjes wel een heel mooi apparaatje.

Active: voor zover ik kan zien zal dat geen noemenswaardige pauze opleveren. Ik denk dat Yalhambra daar meer over kan zeggen. :)
detail: de xclef heeft 10gb meer dan de iriver (geen 20)
voor mij is die capaciteit ook erg belangrijk, mijn mambox met 20gb staat al vol (deels met 80 of 96 kbps wma) en er moet nog veel bij ;)
het gaat voor mij dus toch de xclef worden, alhoewel de iriver wel een ŽgeilŽ dingetje is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Hmmm, tikfoutje mijnerzijds. :)

Ik verwacht dat de AB voor mij op een gegeven moment een feature wordt die leuk is maar ik niet supervaak gebruik, dan is 10GB extra en bijna 150 euro extra in de zak toch leuk. Kan ik mooi een Nikkor 50mm 1.8D voor halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh man wat n gezeik over die 2sec(bij mij is het echt minder dan 2sec) ik durf te wedden dat een cd er langer over doet!
Kep em nu een heel weekend intensief gebruikt en valt me op datie steeds sneller wordt. kep nu al een tijdje niks meer gewijzigd in de strucktuur (6,5 gb)
Laat een mp3CDpeler es 5directories verder een ander nummer afspelen, doet ie meer dan 2 sec over. Mn ihptje is met een seconde 10 dir's verder!! _/-\o_
En de batterij ben ik ook zeer over te spreken!
Tis een geweldig apparaat en hij wordt alleen nog maar beter door de firmware updates!
Enige min punt is dat je (nog) geen dir's kunt skippen |:( dat kon bij mn iMP-350(iriver) wel.
Hadden ze ook best kunnen toevoegen de rec. knop naar rechts of naar links duwen, das nu functieloos tijdens gewoon afspelen. Maar wie weet komt het met de firmwareupdate zou me niks verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillie schreef op 21 juli 2003 @ 09:37:
Hmmm, tikfoutje mijnerzijds. :)

Ik verwacht dat de AB voor mij op een gegeven moment een feature wordt die leuk is maar ik niet supervaak gebruik, dan is 10GB extra en bijna 150 euro extra in de zak toch leuk. Kan ik mooi een Nikkor 50mm 1.8D voor halen. ;)
tis juist precies andersom :) ding berg je op in je rugtas of aan je broek en AB daar doe je alles mee. Tenminste tijdens het reizen. Superhandig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan
  • Laatst online: 31-08 22:48

Sebastiaan

....

maar als het goed komt er later voor de xclef ook nog een AB
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.