[MP3]iRiver iHP-100: HDD-MP3-player from heaven

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.604 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 11:17:
Ik ben benieuwd Omniscient! Goed werk iig...
En laat mp3cdspeler.nl nou %$#@* eens een prijs op hun site zetten.... Oooooowww....
Ik heb hem net besteld bij mp3cdspeler voor 439,- euro INCLUSIEF verzendkosten , ik had namelijk gevraagd of ze geen Tweakers actie kunnen doen net zoals ze bij de iBead hadden gedaan en dat deden ze meteen. Je moet dan een e-mail sturen met TWEAK iHP100 in de header, je krijgt dan wat formulieren die je moet invullen en terug moet e-mailen . Als alles goed gaat hebben ze de spelers tussen zaterdag / woensdag (afhankelijk of de douane er nog even in moet kijken) en heb ik hem de volgende werkdag in huis. Kan ik eindelijk eens gaan spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je zo'n iRiver vóór 26 juli thuis kunnen hebben denk je?

edit:
vraag is al beantwoord, we waren tegelijk aan het posten blijkbaar :P

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg de mijn 15 of 16 juli dus dat mag toch geen probleem zijn (stel dat het nog vertraagd wordt dan zal het echt om dagen gaan , geen weken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus naar sales@mp3cdspeler.nl mailen met als subject TWEAK iHP100 ??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ga ik maar even proberen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 13:19:
Dus naar sales@mp3cdspeler.nl mailen met als subject TWEAK iHP100 ??????
klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Topicstarter
Zeer net aanbod... Blijkbaar is iRiver's prijsdrukking ook in ons land doorgevoerd.

Sjeezus, ik krijg het fokking druk op deze manier. De Philips HDD100 is ook al te bestellen, dus die preview kan ik net zo goed weglaten en er een review van maken (als Philips nu ook nog eens meewerkt).

Bovendien moet een hele partij X-Clefs bekostigen en verschepen... Het is volgens mij juli ofzo... Nogal drukte op de HDD-markt :X

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooooohhh... waar blijft dat mailtje nou!!
Inderdaad een zeer nette aanbieding. Toch nog volgende week dat ding in huis met een beetje geluk!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_Omniscient schreef op 10 July 2003 @ 13:24:
Zeer net aanbod... Blijkbaar is iRiver's prijsdrukking ook in ons land doorgevoerd.

Sjeezus, ik krijg het fokking druk op deze manier. De Philips HDD100 is ook al te bestellen, dus die preview kan ik net zo goed weglaten en er een review van maken (als Philips nu ook nog eens meewerkt).

Bovendien moet een hele partij X-Clefs bekostigen en verschepen... Het is volgens mij juli ofzo... Nogal drukte op de HDD-markt :X
(bijna) iedereen heeft vakantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is dus helemaal tegen mijn verwachting in...
Ik had verwacht dat hij uiteindelijk iets van een 550€ zou kosten. Maar dit had ik echt nooit verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof het ook pas als ik dat ding voor dat geld thuis heb liggen! (heb nu al teveel teleurstellingen meegemaakt!)
edit:
maar eerst nog maar eens het mailtje terug van mp3cdspeler.nl afwachten

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang doet die winkel er meestal over om op je mailtje te reageren?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 14:02:
Hoe lang doet die winkel er meestal over om op je mailtje te reageren?! :P
Te lang, dat is zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het valt mee, ik krijg net een mailtje terug. Het ziet er goed uit, na betaling, speler binnen twee werkdagen thuis :D (leveringsdatum onder voorbehoud staat er nog wel ff bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 15:37:
(leveringsdatum onder voorbehoud staat er nog wel ff bij)
Ja, dat vond ik ook een ERG naar zinnetje! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 13:27:
Oooooohhh... waar blijft dat mailtje nou!!
Inderdaad een zeer nette aanbieding. Toch nog volgende week dat ding in huis met een beetje geluk!! :*)
Je laat het wel ff weten he als je je speler binnen hebt?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Ok, geen idee waar mp3cdspelers.nl z'n iHP-100's vandaan gaat halen, maar van mp3shopper.nl is het nu iig wel bekend: die krijgen ze rechtstreeks geleverd via Digimania.be, en dat is dus de officiele supplier voor de Benelux.

Hier meldt men een verwachte releasedate van ongeveer 14 juli. Das dus een schatting die in de buurt van mp3cdspeler.nl haar raming ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
Het enige wat ik kan zeggen is: Woei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat nu erg snel allemaal!
Ik heb zojuist mn bestelling bij MMPort gecanceled. Nu maar hopen dat ze dat netjes afhandelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here! Ik weet niet wanneer je besteld hebt, maar als dat voor 1 juli was, kun je je altijd nog beroepen op de wet 'kopen op afstand', die zegt dat je bij internetaankopen binnen 30 dagen je product moet hebben, of anders mag annuleren. En anders kun je hem altijd nog binnen 7 dagen terugbrengen en dan moeten ze je ook je geld teruggeven. Maar ze gaven zelf al aan dat je mocht annuleren (bij mij tenminste), dus ik verwacht geen moeilijkheden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze is uw bestelling geannuleerd.

Uw betaling is inmiddels teruggestort.

Nogmaals excuses voor het ongemak,

Sales Support

MMPORT
Wel netjes dus. Mag ook wel gezegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Bovenstaande is idd netjes. We zullen dan volledigheidshalve ook maar vermelden dat MMport 2 jaar garantie op de iRiver iHP-100 geeft, en dat is ook wel wat waard bij een dergelijke aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_Omniscient schreef op 10 July 2003 @ 22:06:
Bovenstaande is idd netjes. We zullen dan volledigheidshalve ook maar vermelden dat MMport 2 jaar garantie op de iRiver iHP-100 geeft, en dat is ook wel wat waard bij een dergelijke aanschaf.
is dat niet het geval bij mp3cdspeler dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 July 2003 @ 23:40:
[...]

is dat niet het geval bij mp3cdspeler dan?
Ik ga uit van 1 jaar garantie, omdat ze deze spelers niet via de officiele kanalen (digimania.be/2comst) lijken te werken. Geen idee waar ze de spelers vandaan halen, eerlijk gezegd - mss is het rechtstreekse import (je ziet dat de iRiver een behoorlijk internationale verpakking heeft gekregen, dus echt opmerkelijk zal het voor de klant niet zijn), dat zou meteen het prijsverschil verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten810
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 13:03
IK geloof mijn ogen niet na al dat wachten is het dan toch leverbaar. En nog voor me vakantie hehe eindelijk een beetje gemoedsrust :z Letterlijk en figuurlijk ik ga plat :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich apart: MMPORT.nl is tot nu toe de enige die hem op de site aanbiedt, maar als je hem daar besteld, heb je hem waarschijnlijk als laatste! :D
Toch op zich wel slim van de andere sites: je schept geen verwachtingen die je niet waar kan maken als je niks aanbiedt tot je het ook echt in je winkel hebt liggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 18:19
Toch wel slim van mmport.nl Iedereen preorderd hem daar waardoor ze dus lekker veel bestellingen krijgen. Met zo'n vertragings actie alleen raken ze weer een hoop kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

achja, mp3cdspeler is ook de snelste niet hoor! die zijn ook erg goed in vertragingen...
vraag maar aan de mensen die een ifp als pre order hebben gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Er zijn weer nieuwe pics beschikbaar voor inzage op DAPreview, waaronder deze twee:

Afbeeldingslocatie: http://austinv.com/pics/ihp_gallery/numbered/small/162.jpgAfbeeldingslocatie: http://austinv.com/pics/ihp_gallery/numbered/small/163.jpg

Ik weet niet precies wat ik ervan moet denken; het is immers een vergelijking met de "oude" Apple iPod... als ze er nu nog een nieuwe naast hadden geled, dan had je een echt compleet beeld gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mp3cdspeler.nl biedt hem nu aan voor een bedrag van €440,- :9~

oh is al bekend |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een iRiver besteld :P bij mp3cdspeler.nl Ben erg benieuwd. Ik hoop dat ik hem vóór 26 juli heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben ze binnen gekregen bij mp3cdspeler (ze moesten ze nog wel ophalen bij de Douane) en ze sturen de iHP morgen of maandag toe naar ons toe, dus reken op dinsdag of woensdag (afhankelijk van de TPG) dat je hem dan hebt. Jummie Jummie....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 18:02:
Ze hebben ze binnen gekregen bij mp3cdspeler (ze moesten ze nog wel ophalen bij de Douane) en ze sturen ze morgen of maandag toe, dus reken op dinsdag of woensdag (afhankelijk van de TPG) dat je hem dan hebt. Jummie Jummie....
WOW dit maakt mij heel blij :)

edit:
heb vandaag dat formulier terug gemaild, maar eigenlijk nog geen bevestiging gekregen, die krijg je zeker pas als zij het geld binnen hebben? :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
Even een vraag over de bediening van de IHP-100 ivm de handleiding. Ik kan nergens iets vinden over playlists? Het zou handig zijn als je een playlist zou kunnen gebruiken van winamp of anders een playlist maken op de speler zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enrico schreef op 11 July 2003 @ 21:37:
Even een vraag over de bediening van de IHP-100 ivm de handleiding. Ik kan nergens iets vinden over playlists? Het zou handig zijn als je een playlist zou kunnen gebruiken van winamp of anders een playlist maken op de speler zelf.
Goed punt... heb ook die handleiding doorgenomen, maar ben dat inderdaad ook niet tegengekomen... Zou wel een minpunt zijn anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is trouwens 449,- bij MP3man.nl en 475,- bij digimania.be
(en staat nog voor 540 bij pjbox.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 July 2003 @ 10:11:
Hij is trouwens 449,- bij MP3man.nl en 475,- bij digimania.be
(en staat nog voor 540 bij pjbox.nl)
Hoe krijgt mp3cdspeler hem dan zo goedkoop :? Wazige grijze import uit Zuid-Korea :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 16:57:
mp3cdspeler.nl biedt hem nu aan voor een bedrag van €440,- :9~
oh is al bekend |:(
Ik huur mijn lieve muttie wel in om de voordeur te bewaken :Y) (zou hem eerst bij Amazon halen in duitsland, maar ik vertrouw het niet zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de ihp100 dan ook eindelijk besteld :p Maar ik heb nog ff een vraagje: is het verantwoord om het geld vooraf aan hun (mp3spelers.nl) over te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 July 2003 @ 12:43:
Ik heb de ihp100 dan ook eindelijk besteld :p Maar ik heb nog ff een vraagje: is het verantwoord om het geld vooraf aan hun (mp3spelers.nl) over te maken?
Bij mij is het de derde aankoop bij ze , ze bestaan al 3 jaar (dat is tegenwoordig toch uniek te noemen voor een online winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik een Optical line in en line out kabel kan krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 July 2003 @ 13:27:
Weet iemand waar ik een Optical line in en line out kabel kan krijgen ?
er zat al zon optische kabel in het pakket toch, dacht dat ik dat ergens had gelezen... En anders misschien iemand die een MD speler heeft ;)

edit:
dit vind ik op mp3man.nl:

iRiver iHP-100 compleet met

* Afstandsbedieding met LCD-scherm
* USB 2.0 verbindingskabel
* Software CD-ROM met drivers
* AC-adaptor
* SenHeisser koptelefoon
* Direct encoding cable

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:46
Heb net ook ff de specs bekeken. Ik zag dat de speler "slechts" een buffer heeft van 12 mb (zelfde als de Xclef). Ik had bij Iriver toch wel minstens 32mb verwacht, net zoals bij de iPod's en Creative's. Ook vind ik het jammer dat het scherm niet blauw verlicht is net zoals de bijgeleverde afstandsbediening. Voor de rest natuurlijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
12MB kan prima zat zijn hoor, ligt er maar net aan hoe je het gebruikt. Het batterijverbruik valt hard mee en 12MB is doorgaans toch 2-3 mp3'tjes, dus enkele minuten shockproof. Ik zou er maar niet wakker van liggen ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 12 July 2003 @ 11:26:
[...]
Hoe krijgt mp3cdspeler hem dan zo goedkoop :? Wazige grijze import uit Zuid-Korea :?
Belabberde interpunctie, maar wat ik lees op de nederlandse I-river-site is "Waak voor grijze import! I-river producten zijn te bestellen bij onze online dealer Holland Global www.mp3cdspeler.nl"
Dus: juist bij mp3cdspeler is er geen grijze import lijkt me. Denk dat misschien andere zaken ze juist van hen krijgen misschien :?

Maar weet iemand eigenlijk zeker dat je geen playlists samen kan stellen op het toestel zelf???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zou wel wat zijn als we nu al gaan aandringen op ogg support en de mogelijkeid van het lezen van teksten op je iriver!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 11:45:
het zou wel wat zijn als we nu al gaan aandringen op ogg support en de mogelijkeid van het lezen van teksten op je iriver!!
Toch liever eerst de mogelijkheid die playlists te kunnen maken op je IHP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 12:06:
[...]

persoonlijk heb ik liever eerst de ogg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees net op de IHP-100 pagina op mp3man.nl "Bovendien kan de harde schijf later worden verwisseld voor een ander of groter model". Hoe komen ze hier bij? :? Als het kan zou het wel sweeeeeeeeet zijn!
edit:
ik stuur ze nu een mailtje of ze dit zeker weten!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank33
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 17:51
Dat zou echt super zijn als de HD verwisseld kan worden! Er staat trouwens ook dat ie playlists ondersteund en dat ie een witte backlight heeft!

"Het scherm is uitzonderlijk scherp, verlicht met een witte LED en ook goed leesbaar in het donker. Met de joypad-knop aan de voorkant van de speler 'scrollt' u door uw liedjes, playlists en mappen."

Sweeeeeet indeeeeeeed!

[ Voor 50% gewijzigd door Tank33 op 13-07-2003 12:21 ]

"Obviously you're not a golfer..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan zelfs playlists maken op mij ifp enik denk dat het niet gaat otbreken bij de ihp. Harde schijf uitbriding is inderdaad da bomb!! maar ik denk dat jenem naar iriver moet sturen als je dit echt wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
Ik heb de handleiding van de IFP naast die van de IHP gelegd en in die van de IFP wordt idd uitgelegd hoe je playlist moet maken en gebruiken. In de handleiding van de IHP staat echt helemaal niets over playlists, maar we zullen het woensdag (?) zien als de eerste spelers binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enrico schreef op 13 July 2003 @ 15:32:
Ik heb de handleiding van de IFP naast die van de IHP gelegd en in die van de IFP wordt idd uitgelegd hoe je playlist moet maken en gebruiken. In de handleiding van de IHP staat echt helemaal niets over playlists, maar we zullen het woensdag (?) zien als de eerste spelers binnenkomen.
Ik kreeg een mailtje van mp3cdspeler.nl dat ze vanaf zaterdag leverbaar waren :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank33
Ik las net dit verhaal van een aziatische gebruiker net op het iRiver forum:
Im a prowd owner of iRiver's iHP-100. I've also owned an iPod, so can compare these two machines...
1) You first wonder how the player is constructed and built. Well, iHP-100 is very firm and feels like a real high quality audio equipment. Not to heavy, but it doens't have that cheapy light feeling either (160g). The iPod feels like a kidstoy if you compare them...
2) The sound !? Yes, the SOUND ! Hah, this machine gives me the goosebumps when I listen to it. I even go around a smiles, cause the sound is SO good. It's marked as an highend audio product and that speaks for it self. Actually, it's like hooking up your headphones to your big home stereo unit. THE best sound I've ever heard in a portable machine, and I've been testing quite a few. The sound is warm and deep, plus the outeffect is 20mW...that's LOUD ! :)
3) Perhaps there will be a iHP-200, I do not know. This seems like a rumour, but if there will be one I say it will come out at the end of tis year.
4) iRiver is well known for their focus on soundquality AND their menusystem. The menusystem in the iHP-100 works great. You can sort and search your files either in a folder kind of way or look for specific genres, artist, albums...the works !
5) I believe the first update for iHP-100 will see the light of day in perhaps 1-2 months. The firmware you get when buying it, 1.02, works very good. No flaws... In general iRiver updates thei players firmwares very often.
Zeer veelbelovend als je het mij vraagt! Helaas wist hij ook te melden dat de IHP (met deze firmware) geen playlists ondersteund. Ik reken er eigenlijk wel op dat dit in de toekomst gefixed wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 11:20:
[...]

Belabberde interpunctie, maar wat ik lees op de nederlandse I-river-site is "Waak voor grijze import! I-river producten zijn te bestellen bij onze online dealer Holland Global www.mp3cdspeler.nl"
Dus: juist bij mp3cdspeler is er geen grijze import lijkt me. Denk dat misschien andere zaken ze juist van hen krijgen misschien :?
[...]
Dit is gewoon een slinkse truc van mp3cdspelers.nl, zo lijkt het net alsof zij de enigen zijn die het merk legaal en officieel voeren. Kijk maar eens op het gedeelte van de internationale iRiver-site waar Nederlandse retailers worden vermeld: mp3shopper, mp3man en zelfs de MediaMarkt staan daar bij. Mmport vreemd genoeg weer niet. Overigens kun je iHP-100 voor zo'n 450 Euro bij laatstgenoemde webshop bestellen, maar dan heb je hem pas op 1 augustus of later binnen (speciale actie vanwege vakantiesluiting webshop).
Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 12:06:
[...]
Mja, dat zit er dus nog niet bij in beginsel, en Ogg-support is er voor iRiver-producten ook pas officieel in 2004. Geen idee of dit de waarheid zal blijken, maar het is wat in de guidelines van iRiver staat.
Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 12:14:
Lees net op de IHP-100 pagina op mp3man.nl "Bovendien kan de harde schijf later worden verwisseld voor een ander of groter model". Hoe komen ze hier bij? :? Als het kan zou het wel sweeeeeeeeet zijn!
edit:
ik stuur ze nu een mailtje of ze dit zeker weten!
VOlgens mij is het wel mogelijk, maar je garantie ben je echt wel kwijt. Kijk ook eens naar de "uitgeronde" schroefstukken van de schroefjes aan de onderkant.
Tank33 schreef op 13 July 2003 @ 12:18:
Dat zou echt super zijn als de HD verwisseld kan worden! Er staat trouwens ook dat ie playlists ondersteund en dat ie een witte backlight heeft!

"Het scherm is uitzonderlijk scherp, verlicht met een witte LED en ook goed leesbaar in het donker. Met de joypad-knop aan de voorkant van de speler 'scrollt' u door uw liedjes, playlists en mappen."

Sweeeeeet indeeeeeeed!
Wit? Op alle foto's die ik tot nu toe heb gezien is het blauw. Misschien is er het bij-effect van "wit-fotograferen", dat soms een blauw resultaat tot gevolg heeft... maar het lijkt toch echt blauw te zijn. Op de eerste verpakkingen van de speler zat wel nog een witte "sticker" (zo'n plakplaatje om het LCD te beschermen), maar dit is inmiddels ook al vervangen door een blauw exemplaar. Echter: wie weet krijgen wij wel een witte versie.
Tank33 schreef op 13 July 2003 @ 19:28:
Ik las net dit verhaal van een aziatische gebruiker net op het iRiver forum:
[...]
Zeer veelbelovend als je het mij vraagt! Helaas wist hij ook te melden dat de IHP (met deze firmware) geen playlists ondersteund. Ik reken er eigenlijk wel op dat dit in de toekomst gefixed wordt...
Ook wat minder leuke dingen:

• Batterylife lijkt overdreven te zijn (16 uur): komt meestal neer op zo'n 13 a 14 uur, wat natuurtlijk nog steeds volstrekt toereikend is.
• Er wordt niet opgeladen als de speler aan het USB-snoer ligt... stom
• De speler filtert de id3-tags niet helemaal, zodat "track numbers" wegvallen: heel vervelend als je complete CD's genummerd hebt, die speelt hij dus op alfabet af. Lijkt me een noodzakelijk kwaad om hier een firmware upgrade voor te ontwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog een beetje gaan zoeken en vond dit op deze site

http://www.mpex.net/news/archiv/00438_4.html

[bablefish vertaling :P]River advanced for the first time into the range of the hard disk and/or non removable disk Player. The Player is equipped with 10 or 20 GB a large laptop non removable disk and plays MP3, WMA and AAC files. >>> With as much storage location order must be somehow brought in the chaos and helps a Playlist function. <<< How also with other iRiver models the iHP series with a UKW radio and a MP3-Encoder, which make it possible to accomplish direct speaking or radio photographs on the large non removable disk of the Player, impresses. The lithium Akku produces loud more iRiver approximately 14 hours river, before it must be reloaded again.

nog meer info over playlist functie:

http://www.cd-aktuell.de/content/iriver.htm

MP3 Jukeboxes glänzen meist vor allem mit Speicher satt: Wie viele Songs nun genau auf eine 10 oder 20 GB Festplatte passen, hängt natürlich in erster Linie vom verwendeten Format (MP3, WMA oder AAC) sowie der Songlänge ab – mehrere tausend sind es in jedem Fall. >>> Bei iRivers Harddisk-Player iHP-100 lassen sich die Stücke über ausgefeilte Playlist-Funktionen zu verschiedenen Musikprogrammen zusammenstellen <<<, die dann über 14 Stunden ohne Nachladen des Lithium-Akkus ablaufen können. Und auch sonst liest sich die Ausstattungsliste des Speicherriesen von iRiver mit Echtzeit-MP3-Encoder, integriertem UKW-Radio, Fernbedienung, Gürtelclip und USB 2.0-Unterstützung wahrlich eindrucksvoll.
Er zit dus volgens deze site wél een playlist functie op, maar wat ik me daarbij precies moet voorstellen weet ik niet...

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ja, als gebruikers van het ding al aangeven dat het er niet op zit, tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 21:19:
Maar ja, als gebruikers van het ding al aangeven dat het er niet op zit, tja...
Beetje kansloos vind ik het maar. Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat zon functie er standaard al op zou zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 21:21:
[...]

Beetje kansloos vind ik het maar. Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat zon functie er standaard al op zou zitten..
Eigenlijk geen idee hoe het precies gaat werken, maar iig zou playlist-on-the-fly tenminste mogelijk moeten zijn aangezien de iHP-100 wel degelijk een database aanmaakt. Kijk ook eens naar de screenshots van iHP's LCD-scherm: je ziet meermalen het begrip "select" terugkomen, oftewel: er wordt een selectie aangemaakt uit een groter geheel.

Je kunt in ieder geval op artiest, album, genre en titelnaam selecteren. Of we daar dan in de toekomst een playlist van kunnen bakken... we zullen het zien.

Overigens is Playlist-on-the-fly nog helemaal niet zo ingeburgerd in de HDD-playerwereld. Slechts de nieuwe iPod en de X-Clef hebben het standaard ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar kan ie wel een winamp playlist afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 July 2003 @ 21:35:
maar kan ie wel een winamp playlist afspelen?
Zeker weten doe ik het niet, maar ik gok erop dat dit niet het geval is. Het zou toch ergens in de uitgebreide speclijsten van diverse kanten naar voren moeten zijn gekomen (is dit een Nederlandse zin?).

Ook dit zou in principe wel moeten kunnen, aangezien je met het bijgeleverde synchronisatie-programma de database van de iHP-100 kunt voorzien van geldige id3-tags (hoewel het dus niet noodzakelijk is om via deze weg je spullen op de unit te zetten, het blijft een USB mass Storage device)... met geldige id3-tags zou je in feite de basis leggen voor een winamp-playlist, aangezien de tags aan de Winamp-standaard voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht wel af tot ie binnen komt :P, als het goed is deze week. Morgen hebben ze het geld op hun rekening staan, dan dan ff verzenden...

edit:
mocht iemand geïnteresseerd zijn in de handleiding :P, die kun je hier downloaden http://www.iriver.com/inc...n=iriver&filename=iHP-100 EngManual.zip

edit:
ik heb de handleiding een beetje zitten te bekijken, maar het lijkt erop, dat je "playlists" kunt creëren door mappen aan te maken met de desbetreffende nummers erin. Met de iriver kunt je navigeren door die mappen, en waarschijnlijk dan gewoon alle nummers in die map afspelen.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2003 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DWZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11-2021

DWZ

Ja en als je een nummer in meerdere playlisten wil hebben moet je hem zeker kopieren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DWZ schreef op 14 July 2003 @ 00:37:
Ja en als je een nummer in meerdere playlisten wil hebben moet je hem zeker kopieren :/
Tjah, das idd onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Met 10 gig aan mp3's zul je wel een vorm van playlisting nodig hebben. Ik hoop dat dit vandaag duidelijk zal worden. Dan bestel ik ehm zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kep em ook besteld bij mp3speler.nl :D whoohoe en kan niet wachten.

Heb iets gelezen over een HD-expansion bij Hdd mp3players, Omniscient weet je daar iets over en is dat veilig enzo?

http://austinv.com/pics/ihp_gallery/numbered/big/21.jpg
lijkt me toch echt blauw hoor, Tank 33. Vriend van me heeft de imp 550 en die heeft een precies de zelfde remote en die is zo blauw als een tierelier. op de bovenstaande link zie ik geen kleur verschil tussen de beide dus hij is mos def blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 11:00:
Kep em ook besteld bij mp3speler.nl :D whoohoe en kan niet wachten.

Heb iets gelezen over een HD-expansion bij Hdd mp3players, Omniscient weet je daar iets over en is dat veilig enzo?

lijkt me toch echt blauw hoor, Tank 33. Vriend van me heeft de imp 550 en die heeft een precies de zelfde remote en die is zo blauw als een tierelier. op de bovenstaande link zie ik geen kleur verschil tussen de beide dus hij is mos def blauw.
Volgens mij gaat het ook om de display van de speler zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_Omniscient schreef op 13 July 2003 @ 19:42:
[...]
Dit is gewoon een slinkse truc van mp3cdspelers.nl, zo lijkt het net alsof zij de enigen zijn die het merk legaal en officieel voeren.
Inderdaad, wat smerig zeg: Iriver.nl is gewoon geregistreerd op het zelfde adres als mp3cdspelers.nl. Kan dit zomaar?
Zal eens een mailtje naar iriver.com sturen!
edit:
Hmmm... aan de andere kant is een zo goed mogelijke verstandhouding tussen mp3cdspeler.nl en iriver.nl alleen maar in mijn voordeel natuurlijk. Toch maar niet dan...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 11:04:
[...]

Volgens mij gaat het ook om de display van de speler zelf.
Ja precies, check de foto http://austinv.com/pics/ihp_gallery/numbered/big/21.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank33
Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 11:00:
....

Ik denk eigenlijk ook dat ie gewoon blauw is, er zal wel verwarring zijn ontstaan bij mp3man.nl. De eerste plaatjes van de IHP gaven wel een wit display weer (waarschijnlijk computer generated of een sticker ofzo...).

Er klopt wel meer niet van het verhaal op de mp3man.nl site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd behoorlijk blauw :P Heb ik ook geen problemen mee eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Net besteld! Met dank aan The Omniscient en Mp3cdpeler.nl
Hopelijk Woensdag/donderdag binnen.
Al vind ik het nog steeds veel geld, het is een gok die ik wel wil wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES YES YES :) :) :) ik heb hem NET binnen en heel goed verpakt (via mp3cdspeler.nl) , ziet er echt TOP uit en echt veel kleiner als ik had gedacht .......... zal morgen even laten weten hoe hij ECHT bevalt maar tot nu is de speler elk eurocent echt waard (en hij is pas net uit de verpakking)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:58
Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 13:02:
YES YES YES :) :) :) ik heb hem NET binnen en heel goed verpakt (via mp3cdspeler.nl) , ziet er echt TOP uit en echt veel kleiner als ik had gedacht .......... zal morgen even laten weten hoe hij ECHT bevalt maar tot nu is de speler elk eurocent echt waard (en hij is pas net uit de verpakking)
Pics :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me no have digital camera :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VET!
Wanneer heb jij hem besteld? Kep em Zaterdag besteld en ik ben benieuwd wanneer ik em binnen krijg kan niet wachten zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je hem via de postbode of via de pakketdienst?
Trouwens, werk je toevallig bij MP3cdspeler.nl ofzo? Niet dat het me wat uitmaakt, maar je hebt zoveel info over ze en je bent pas sinds een dag of 4 a 5 geregistreerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 13:36:
[...]

Heb je hem via de postbode of via de pakketdienst?
Trouwens, werk je toevallig bij MP3cdspeler.nl ofzo? Niet dat het me wat uitmaakt, maar je hebt zoveel info over ze en je bent pas sinds een dag of 4 a 5 geregistreerd...
LOL 9 juli geregistreerd op GOT, 10 juli ihp 100 besteld, 14 juli speler binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 13:38:
[...]

LOL 9 juli geregistreerd op GOT, 10 juli ihp 100 besteld, 14 juli speler binnen :P
Waar GOT wel niet goed voor is, straks blijkt dat de helft van de luitjes van deze topic gesponsord worden door iriver en mp3speler.nl. Undercover reclame. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk, hij kan natuurlijk erg enthousiast gebeld hebben een aantal keer én het geluk hebben dat hij hem al wel binnen heeft (als het goed is hadden ze vrijdag mijn geld ook binnen, heb helaas, voorlopig, nog niks mogen ontvangen hier, terwijl de postbode al wel is geweest! :(, maar als ie werkt bij mp3cdspeler.nl, zou het wel onderstaande postings wat meer verklaren.
tweakers1001 schreef:
Inderdaad ik heb ze maar even gebeld (ik kon het niet langer wachten) , na het weekend komen er een paar honderd binnen bij mp3cdspeler.nl en ze gaan dan ook uitleveren (ook naar andere MP3 winkels die bij hun kopen). Prijs stond nog niet vast maar tussen de 429,- en 479,- euro.

Ik heb hem net besteld bij mp3cdspeler voor 439,- euro INCLUSIEF verzendkosten , ik had namelijk gevraagd of ze geen Tweakers actie kunnen doen net zoals ze bij de iBead hadden gedaan en dat deden ze meteen. Je moet dan een e-mail sturen met TWEAK iHP100 in de header, je krijgt dan wat formulieren die je moet invullen en terug moet e-mailen . Als alles goed gaat hebben ze de spelers tussen zaterdag / woensdag (afhankelijk of de douane er nog even in moet kijken) en heb ik hem de volgende werkdag in huis. Kan ik eindelijk eens gaan spelen.

ik krijg de mijn 15 of 16 juli dus dat mag toch geen probleem zijn (stel dat het nog vertraagd wordt dan zal het echt om dagen gaan , geen weken)

Ze hebben ze binnen gekregen bij mp3cdspeler (ze moesten ze nog wel ophalen bij de Douane) en ze sturen de iHP morgen of maandag toe naar ons toe, dus reken op dinsdag of woensdag (afhankelijk van de TPG) dat je hem dan hebt. Jummie Jummie....

Bij mij is het de derde aankoop bij ze , ze bestaan al 3 jaar (dat is tegenwoordig toch uniek te noemen voor een online winkel.

YES YES YES ik heb hem NET binnen en heel goed verpakt (via mp3cdspeler.nl) , ziet er echt TOP uit en echt veel kleiner als ik had gedacht .......... zal morgen even laten weten hoe hij ECHT bevalt maar tot nu is de speler elk eurocent echt waard (en hij is pas net uit de verpakking)
tweakers1001, vertel, ben je echt zo'n enthousiaste beller en geluksvogel? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geinspireert op het bel-gedrag van tweakers1001, hebk net ook maar ff gebeld naar Holland Global(mp3speler.nl). Een alleraardigste mevrouw stond mij te woord en vertelde mij dat op voorraad was en ie straks met de post mee ging...
Morgen of overmorgen dan ligt ie in mn handen te schitteren.

ps, tweakers1001 besef je nu wel dat je 1 van de 1e nederlanders bent die em nu mag vertroetelen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 14:14:
Geinspireert op het bel-gedrag van tweakers1001, hebk net ook maar ff gebeld naar Holland Global(mp3speler.nl). Een alleraardigste mevrouw stond mij te woord en vertelde mij dat op voorraad was en ie straks met de post mee ging...
Ik neem aan dat het voor mij ook geld :)

Ik ga niet bellen.. aangezien ik alleen woensdag thuis ben om ehm te accepteren kan ik best wachten. Zo zul je zien dat ik ehm woensdag kan ophalen van de postkantoor. Vind ik wel beter. dan is er niet zo'n "waar blijft de postbode nou?" stress..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 14:14:

ps, tweakers1001 besef je nu wel dat je 1 van de 1e nederlanders bent die em nu mag vertroetelen?
Hehe, hier zelfde verhaal. Vandaag zou hij op de bus gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 13:50:
[...]

Waar GOT wel niet goed voor is, straks blijkt dat de helft van de luitjes van deze topic gesponsord worden door iriver en mp3speler.nl. Undercover reclame. ;)
Precies de reden waarom *sommige* mensen een beetje allergisch zijn voor eerdergenoemde webshop - die er nl. dit soort praktijken op na scheen te houden.

Het bewuste account.

Heel onopvallend spoorde deze user mensen aan het ene na het andere gadget te kopen, bij een bepaalde webwinkel...

Ikzelf krijg de speler voorlopig nog niet, maar goed: het is hier druk zat, dus er moet eerst het een en ander afgehandeld worden. Ondertussen wel felicitaties aan de mensen die de iHP-100 wel al binnen hebben/binnekort krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook al spelers eerder opgestuurd, of moesten ze echt kijken om wie het gaat en dan zo van: "die van jou wordt pas vandaag gestuurd" ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 14:28:
Zijn er ook al spelers eerder opgestuurd, of moesten ze echt kijken om wie het gaat en dan zo van: "die van jou wordt pas vandaag gestuurd" ofzo? :?
Mijn geld stond vandaag op hun rekening, dus logisch dat ie dan vandaag verstuurd wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 14:28:
Niet naar gevraagd, ze vroeg van welke bank ik was en wanneer ik de doekoes had overgemaakt, daaruit concludeerde ze dat ik em di of wo had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_Omniscient schreef op 14 July 2003 @ 14:27:
[...]
Precies de reden waarom *sommige* mensen een beetje allergisch zijn voor eerdergenoemde webshop - die er nl. dit soort praktijken op na scheen te houden.

Het bewuste account.

Heel onopvallend spoorde deze user mensen aan het ene na het andere gadget te kopen, bij een bepaalde webwinkel...
Ik kan uit de postings van z'n posthistory niet echt concluderen dat ie zo zit te pushen daar te kopen. Hij vond alleen af en toe een bepaalde speler een koopje voor dat geld... Hoe kom je hier precies bij dan, Omni?

Edit: Ook even gebeld, helaas vanochtend 'pas' op de post gedaan, dus vandaag helaas nog niks, maar morgen zou hij er moeten zijn. Krijg zometeen een mailtje met de track-and-trace code...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
Ik zit me nu al te verheugen op de vele reviews die we binnenkort kunnen gaan lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

enrico schreef op 14 July 2003 @ 14:37:
Ik zit me nu al te verheugen op de vele reviews die we binnekort kunnen gaan lezen :)
Gelukig heb ik woensdag en donderdag vrij. Heb ik zat tijd om de iHP-100 te stressen en mijn conclusies te plaatsen in een review. Met zelfgemaakte pics uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 juli 2003 @ 14:36:
[...]

Ik kan uit de postings van z'n posthistory niet echt concluderen dat ie zo zit te pushen daar te kopen. Hij vond alleen af en toe een bepaalde speler een koopje voor dat geld... Hoe kom je hier precies bij dan, Omni?
Laten we daar maar niet over speculeren. In ieder geval is hij sinds een SeM-melding blijkbaar nooit meer teruggekeerd op GoT en dat zal toch niet zonder reden zijn geweest.

Maar goed, weinig iHP-100-gerelateerd, dus: back on-topic svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wie produceert de eerste review :? Daar gaat het tenslotte allemaal om ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

wwillem schreef op 14 juli 2003 @ 16:58:
Ben meer geintereseerd in wie de meest uitgebreide review heeft.

En natuurlijk mijn eigen ervaring..
Kan niet wachten tot woensdag.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik d8 dat die eer aan omni was voorbehouden :P Aangezien die best veel heeft gedaan ;)

Of é gaat het er toch om wie em als eerste binnen heeft

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik d8 dat die eer aan omni was voorbehouden :P Aangezien die best veel heeft gedaan ;)

Of é, gaat het er toch om wie em als eerste binnen heeft

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

MaDLiVe schreef op 14 July 2003 @ 17:01:
[...]

Of é, gaat het er toch om wie em als eerste binnen heeft
tweakers1001 heeft ehm al..
maar geen digicam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Topicstarter
Mij maakt het allemaal weinig uit; wie het ding wil reviewen, moet dat natuurlijk niet laten. Ik ben gewoon van plan een zo compleet mogelijke review te maken, die bovendien ook nog in het Engels vertaald moet worden voor DAPreview.

Aangezien ik niet weet wanneer mijn exemplaar binnenkomt, heb ik er geen enkel probleem mee als er hier andere reviews geplaatst worden (een apart topic... is dat nodig? lijkt me nogal dubbelzinnig)... als het maar niet van dat 1-2-3-Logitech-webcam-kinp-plak-tekstje erbij werk is. Beetje kwaliteit mag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op 14 July 2003 @ 17:02:
[...]
tweakers1001 heeft ehm al..
maar geen digicam :P
Al is het even stil bij hem... misschien is ie met z'n nieuwe gadget aan het spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

the_Omniscient schreef op 14 July 2003 @ 17:18:
Mij maakt het allemaal weinig uit; wie het ding wil reviewen, moet dat natuurlijk niet laten. Ik ben gewoon van plan een zo compleet mogelijke review te maken, die bovendien ook nog in het Engels vertaald moet worden voor DAPreview.

Aangezien ik niet weet wanneer mijn exemplaar binnenkomt, heb ik er geen enkel probleem mee als er hier andere reviews geplaatst worden (een apart topic... is dat nodig? lijkt me nogal dubbelzinnig)... als het maar niet van dat 1-2-3-Logitech-webcam-kinp-plak-tekstje erbij werk is. Beetje kwaliteit mag wel.
We pogen om aan jou voorbeeld te voldoen omni!

Een aparte topic is er niet voor nodig. Gewoon de links in de openingspost plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben vandaag in de mediamarkt geweest, de verkoper zei me dat ie ook daar deze week binnenkomt dus heb ik hem maar gereserveerd (zonder aanbetaling) ik denk dat ik em deze week daar maar ga ophalen..
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.