En aangezien er momenteel maar één Centrino-chipset met embedded video is, weet je zeker dat het die 855GM is.Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 14:43:
[...]
ik zie alleen "32 Mb embedded Intel videochip" staan
Virussen? Scan ze hier!
En aangezien er momenteel maar één Centrino-chipset met embedded video is, weet je zeker dat het die 855GM is.Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 14:43:
[...]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ai.. net te laat met editenik zie alleen "32 Mb embedded Intel videochip" staan
Heel vreemd ja. misschien wordt dat ding eenmalig voor de tu/e in elkaar gezet?
De enige embedded Intel videochip die voor het centrino platform beschikbaar is de 855gm...Verwijderd schreef op 30 mei 2003 @ 14:43:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Lord-M op 30-05-2003 14:47 ]
Verwijderd
In onze huidige laptop (die dus vervangen gaat worden, de toshiba sp 6100) zit een GeForce Go 420 met 16 MB geheugen en ik vind het al prima als de 855GM die prestaties kan halen aangezien we nu heel redelijk kunnen gamen (tot 1024x768)Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 14:43:
[...]
nou alleen nog ff benchmarks vinden, liefst in vergelijking met de geforce fx go 5200
Verwijderd
GeForce Go 420 met 16 MB geheugen
??? ik heb hier een desktop met een gf4mx460 64 mb ddr, en de meeste games gaan op 1024x768 onder zwaar protest.gamen (tot 1024x768)
[ Voor 18% gewijzigd door Lord-M op 30-05-2003 14:53 ]
Verwijderd
Yep alle flashy opties uit staan. Alleen resolutie en wat detail options.Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 14:51:
[...]
[...]
??? ik heb hier een desktop met een gf4mx460 64 mb ddr, en de meeste games gaan op 1024x768 onder zwaar protest.
of heb je anti-a, aniso, etc uit staan?
Virussen? Scan ze hier!
Bij de huidige schermpjes absoluut niet meer (iig bij de toshiba 6100 heb ik nergens last van, kan probleemloos potje ut2k3 spelen bijvoorbeeld).wildhagen schreef op 30 mei 2003 @ 14:54:
Heb je bij laptopschermpjes bij gamen niet enorm last van het "na-ijlen" van het scherm? Of hebben moderne displays daar geen last meer van?
Verwijderd
[ Voor 94% gewijzigd door GA!S op 06-06-2003 00:56 ]
de betaler vervuilt
Mwah, bij die oude schermen (iig van de Toshiba 300, maar die is inmiddels wel iets van 5 jaar oud natuurlijk) zag je dat echt wel, dan bleef het vorige beeld nog een deel van een seconde staan zeg maar. Daarom was gamen op die dingen nauwelijks of helemaal niet te doen.Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 14:56:
Kheb me nooit echt gestoord aan iets dus dat zal wel niet dan..
kan ook komen omdat ik geen hardcore gamer ben en daar niet op let ?
Virussen? Scan ze hier!
de betaler vervuilt
Volgens mij was die Chips&Tech in zijn tijd niet eens zo'n slecht kaartje. We hebben het natuurlijk wel over 5/6 jaar terug hé. Volgens mij waren er toen uberhaupt maar héél weinig producenten van notebook-videokaartjes. Naast Chips&Tech kan ik eigenlijk alleen S3 bedenken als producent. En S3 staat en stond ook niet écht bekend as de Formule 1 onder de videokaarten.GA!S schreef op 30 May 2003 @ 15:00:
Dat kwam ook wel omdat die Chips & Technologies chip in die 300 niet echt de snelste kaart is. Ik denk zelfs dat het scherm het probleem niet eens was.
[ Voor 17% gewijzigd door wildhagen op 30-05-2003 15:08 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 40% gewijzigd door GA!S op 06-06-2003 00:56 ]
de betaler vervuilt
Verwijderd
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Verwijderd
Daar heb ik toch ook niet voor betaaldXKB schreef op 30 mei 2003 @ 16:26:
Je kan die oude ook houden geloof ik, alleen vervalt dan je recht op service.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2003 16:33 ]
Ik mag toch hopen dat je 802.11G bedoeld? Als ze A gaan gebruiken...zijn ze iig in europa niet slim bezig. G is de nieuwe standaard, A is een geflopt idee geweest....athlonkmf schreef op 28 mei 2003 @ 15:45:
Helaas is het nog steeds de "oude" centrinoplatform... Als mensen een jaartje later beginnen met de TU krijgen ze waarschijnlijk degene met een 802.11a-versie... maar ja, deze is ook al lekker genoeg.
als vervanging voor je desktop kun je die 6100 prima houden, als je zorgt dat ie helemaal in orde is en je gebruikt em daarna alleen nog maar als desktop vervanger (dus niet meenemen naar school in je rugzak), dan blijft ie wel heel. maar jah, daar heb je natuurlijk ook niet voor betaaldVerwijderd schreef op 30 May 2003 @ 16:31:
[...]
Daar heb ik toch ook niet voor betaald
dus omdat toshiba ondeugdelijke laptops bouwt moet ik:
- of deze laptop die binnen enkele maanden zeker stukgaat houden zonder garantie (ofwel: afwachten tot je hem kunt dumpen want repareren is te duur)
- of een NEC laptop aanvaarden die qua 3D prestaties er ontzettend op achteruitgaat t.o.v. de 6100
- of misschien geld terug (?) en zelf bijleggen om een fatsoenlijke laptop te kopen
kort samengevat: het kost mij altijd geld om dezelfde 3d prestaties te houden waar ik oorspronkelijk voor heb gekozen.
Is op zich niet echt rechtvaardig lijkt me.
(Verder vind ik de specs top hoor)
-EDIT- Typo -EDIT-
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
Jij snapt hetOrion84 schreef op 30 May 2003 @ 16:46:
[...]
als vervanging voor je desktop kun je die 6100 prima houden, als je zorgt dat ie helemaal in orde is en je gebruikt em daarna alleen nog maar als desktop vervanger (dus niet meenemen naar school in je rugzak), dan blijft ie wel heel. maar jah, daar heb je natuurlijk ook niet voor betaald
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
a is toch 5 ghz? meen me te herrinneren dat dat in veel europese landen niet eens mag. en g is backwards compatible met b. zal dus idd wel g wordenCutebritney schreef op 30 May 2003 @ 16:32:
[...]
Ik mag toch hopen dat je 802.11G bedoeld? Als ze A gaan gebruiken...zijn ze iig in europa niet slim bezig. G is de nieuwe standaard, A is een geflopt idee geweest....
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2003 17:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
Je hebt niet voor voor een laptop met 3D accelerator gekozen en betaald. Je heb voor een laptop gekozen die aan bepaalde minimale eisen moest voldoen en daar zat zeker geen 3D accelerator bij. De minimale specs waren veel slechter dan je werkelijk hebt heb gekregen met de Toshiba 6100. Kijk maar eens in je PO daar staat nergens de Toshiba 6100 vermeld alleen maar de minimale eisen en daar voldoet de NEC ook ruimschoots aan dus je moet de specs niet vergelijken met je Toshiba maar met de minimale eisen.Verwijderd schreef op 30 mei 2003 @ 16:22:
Wat nu als ik de vervanging door die NEC weiger? Ik heb namelijk vorig jaar gekozen voor een laptop mét 3D accelerator en daarvoor ook betaald. En staat er niet in het contract (zover ik me kan herinneren) dat ze ons iets gelijkwaardigs of beter moeten bieden? Is dit dan in totaal of elke spec apart?
Verwijderd
neem maar gewoon aan rond de 1100 euroVerwijderd schreef op 30 May 2003 @ 17:28:
Ik ben benieuwd naar de prijs. In Juni zouden we daar toch bericht over krijgen geloof ik?
Verwijderd
Ok... dus zo zit het in elkaar.Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 17:28:
[...]
Je hebt niet voor voor een laptop met 3D accelerator gekozen en betaald. Je heb voor een laptop gekozen die aan bepaalde minimale eisen moest voldoen en daar zat zeker geen 3D accelerator bij. De minimale specs waren veel slechter dan je werkelijk hebt heb gekregen met de Toshiba 6100. Kijk maar eens in je PO daar staat nergens de Toshiba 6100 vermeld alleen maar de minimale eisen en daar voldoet de NEC ook ruimschoots aan dus je moet de specs niet vergelijken met je Toshiba maar met de minimale eisen.
Is een half uur geleden gebeurd (ben jij diegene die dat mailtje stuurde?)... doet-ie het nog niet?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
werk jij ook in het weekend? da's pas servicewildhagen schreef op 31 May 2003 @ 12:23:
[...]
Is een half uur geleden gebeurd (ben jij diegene die dat mailtje stuurde?)... doet-ie het nog niet?
Nou, in principe niet, maar ik kreeg een mailtje dat een van de Studentenmail-servers het niet meer deed, dus heb ik Terminal Services maar ff uit de kast getrokken (via VPN uiteraard). Zat toch al achter de PC, dus kleine moeite
Virussen? Scan ze hier!
Inderdaad dat was ik. maar waarom duurt het steeds zolang. Ik neem toch aan dat voor een groot serverpark als de TU/e ook in het weekend iemand aanwezig is?wildhagen schreef op 31 May 2003 @ 12:23:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Unicron op 31-05-2003 12:37 ]
Nou, zo groot is het serverpark nu ook weer niet, slechts 85 servertjes ongeveer. Nee, 's weekends is er niemand, maar meestal word de mail wel gelezen (iig door mij, maar ook wel door mijn collega's neem ik aan), en dan word er vanaf thuis nog wel eens wat gedaan bij problemen, zoals nu dus.Unicron schreef op 31 May 2003 @ 12:32:
[...]
Inderdaad dat was ik. maar waarom duurt het steeds zolang. Ik neem toch aan dat voor een groot serverpark als de TU/e ook in het weekend iemand aanwezig is?
Met kerstmis lag die er ook al 3 dagen uit.
Mooi, probleem voorlopig opgelost dus. Ik zal mijn collega vragen of hij er maandag nog even naar wil kijken voor zover nodig en mogelijk, ik ben zelf geen Exchange-beheerder (zijn 2 collega's van me), dus ik kan er verder toch geen wijs uit.Hij doet het nu ja
[ Voor 15% gewijzigd door wildhagen op 31-05-2003 12:39 ]
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
tsja, maar als je dus vanaf thuis op je netwerkschijven wilt of je mail zonder webacces of pop/imap wilt lezen, heb je dus wel degelijk VPN nodig sinds dat ze directe toegang geblokkeerd hebben (waarom eigenlijk). tis echt enorm irritant dat je thuis niet als sxxxxxx user kunt inloggen als je aan internet hangt, want dan duurt dat een eeuwigheid omdat ie niet geconnect kan komen op het domein. ik werk tegewoordig alleen nog maar met mijn admin account, ook op tu/e, want steeds switchen tussen twee users zuigt ook. hierdoor kan ik alleen niet zomaar bij mijn netwerkschijf en dat is wel vervelend.wildhagen schreef op 31 mei 2003 @ 13:55:
O, o, ik zie een probleem komen..... en wel dit probleem: nieuws: Intels Centrino incompatibel met VPN-software
Die NEC P520 is een Centrino, draait op Windows XP, en op de TU/e kan je (hoeft niet natuurlijk) VPN gebruiken....
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Waarom? Nou, omdat een heel stel scriptkiddie-losers grote lol had... daarom is NetBIOS (poorten 137-139 en 445) van buiten de TU/e dichtgezet... meer info heeft in de Cursor gestaan @ http://www.tue.nl/cursor/.../achtergrond/special2.htmOrion84 schreef op 31 mei 2003 @ 14:14:
[...]
tsja, maar als je dus vanaf thuis op je netwerkschijven wilt of je mail zonder webacces of pop/imap wilt lezen, heb je dus wel degelijk VPN nodig sinds dat ze directe toegang geblokkeerd hebben (waarom eigenlijk).
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Verwijderd
er worden regelingen doorgevoerd waardoor de 5 ghz bond ook beschikbaar komt voor wlan, dat is mooi, want als je er vanuit gaat dat A en B dezelfde techniek zijn dan kan de opvolger van A, H ofzo (als B staat tot G dan A staat tot H) tot dezelfde verhouding in snelheid komen:Verwijderd schreef op 30 mei 2003 @ 17:19:
[...]
a is toch 5 ghz? meen me te herrinneren dat dat in veel europese landen niet eens mag. en g is backwards compatible met b. zal dus idd wel g worden
Verwijderd
dat zal dan wel. best jammer die versnippering. ik krijg een soort deja-vu met het flashgeheugen: ook iets van 7 verschillende formaten.Verwijderd schreef op 01 juni 2003 @ 03:15:
[...]
er worden regelingen doorgevoerd waardoor de 5 ghz bond ook beschikbaar komt voor wlan, dat is mooi, want als je er vanuit gaat dat A en B dezelfde techniek zijn dan kan de opvolger van A, H ofzo (als B staat tot G dan A staat tot H) tot dezelfde verhouding in snelheid komen:
11 -> 54
54 -> 265
hmm... lekkere snelheidmoet te halen zijn, logisch gezien
Verwijderd
Wat ik begrepen heb, is dat (bijna) al die 6100's worden doorverkocht aan een bedrijf dat ze als desktop-systemen in wil zetten. Dan zal dat van jou dus niet mogelijk zijn.Verwijderd schreef op 31 mei 2003 @ 21:57:
wat ik eigenlijk zou willen weten. Is het niet mogelijk om zowel de nieuwe laptop van den TU te krijgen en de Toshiba 6100 overkopen. Of mag dat niet? Is hier iets meer over bekend.
Wat willen ze anders met deze laptops doen...
Verwijderd
dat niet alleen, maar stel dat de tu/e die rechtszaak tegen toshiba wint (kans niet uitgesloten dacht ik zo). dan moet toshiba betalen voor de vervanging van die laptops, en het lijkt me redelijk dat ze dan wel die oude mogen hebben. kunnen ze altijd nog gebruiken voor de onderdelen.Verwijderd schreef op 01 June 2003 @ 11:25:
[...]
Wat ik begrepen heb, is dat (bijna) al die 6100's worden doorverkocht aan een bedrijf dat ze als desktop-systemen in wil zetten. Dan zal dat van jou dus niet mogelijk zijn.
Verwijderd
I think you are rightVerwijderd schreef op 01 June 2003 @ 11:28:
[...]
dat niet alleen, maar stel dat de tu/e die rechtszaak tegen toshiba wint (kans niet uitgesloten dacht ik zo). dan moet toshiba betalen voor de vervanging van die laptops, en het lijkt me redelijk dat ze dan wel die oude mogen hebben. kunnen ze altijd nog gebruiken voor de onderdelen.
ik ben geen jurist, maar volgens mij is het niet de bedoeling de tu het geld voor de vervanging incasseert, en ook nog eens de oude verkoopt.
Verwijderd
Verwijderd
ver·van·gen (ov.ww.)toshiba moet iig opdraaien voor vervanging van alle laptops vna de huidige eerstejaars
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2003 16:11 ]
Inderdaad...
Verwijderd
Op de internationale site van NEC (www.nec-online.com) staan al meer Centrino modellen dan op de nederlandse site. Maar van de P520 nog steeds geen spoor.Roy schreef op 01 juni 2003 @ 16:11:
Maar zal het dan nu verplicht worden om je notebook om te ruilen? ik ga het zowieso doen, maar stel dat iemand heel gehecht is aan de 6100 (vreemd, maar het kán), mag je hem dan houden, of MOET je hem laten vervangen.
Ik vind het nog steeds vreemd dat er geen specificaties op de site van NEC staan. Zou het model nog té nieuw zijn om te vermelden?
Verwijderd
ik weet er het fijne niet van, maar iemand had gepost dat je een contract hebt met de tu, waarin sprake is van een laptop met bepaalde specs, en niet van een bepaald merk/type. aan die specs voldoet de nec dus ook.Roy schreef op 01 June 2003 @ 16:11:
Maar zal het dan nu verplicht worden om je notebook om te ruilen? ik ga het zowieso doen, maar stel dat iemand heel gehecht is aan de 6100 (vreemd, maar het kán), mag je hem dan houden, of MOET je hem laten vervangen.
Ik vind het nog steeds vreemd dat er geen specificaties op de site van NEC staan. Zou het model nog té nieuw zijn om te vermelden?
Verwijderd
Het lijkt me logischer dat je een nieuw contract moet tekenenVerwijderd schreef op 01 June 2003 @ 18:25:
[...]
ik weet er het fijne niet van, maar iemand had gepost dat je een contract hebt met de tu, waarin sprake is van een laptop met bepaalde specs, en niet van een bepaald merk/type. aan die specs voldoet de nec dus ook.
Verwijderd
ik vertel alleen wat ik van eerste en tweedejaars studenten hoor, ik zit zelf nog in vwo6.Verwijderd schreef op 01 June 2003 @ 16:10:
@RoadRunner 84: wanneer is dat dan voorgekomen, volgens jouw?? Bij mijn weten is er nog geen rechtzaak geweest...
Verwijderd
Verwijderd
Nou die weten er net zo veel af als jij, immers wij - eerste en tweedejaars studenten van de TU/e - moet het ook maar te weten zien te komen via de 'media'.Verwijderd schreef op 01 June 2003 @ 20:28:
[...]
ik vertel alleen wat ik van eerste en tweedejaars studenten hoor, ik zit zelf nog in vwo6.
[ Voor 10% gewijzigd door OverSoft op 03-06-2003 21:12 ]
Verwijderd
dacht ik ook. ik ga definitief niet voor die van de tu. waarschijnlijk ga ik morgenochtend voor de aldi liggen, maar ben nog niet helemaal zekerOverSoft schreef op 03 juni 2003 @ 21:11:
hmh, ik dacht dat ik volgend jaar (lees: vanaf augustus) wel af en toe vice city ofzow kon spelen (of iets anders, ti's maar een voorbeeld) maar dat valt toch tegen
Verwijderd
dat probleem hebben meer mensen ja. ik mag hem tenminste zelf betalenOverSoft schreef op 03 June 2003 @ 22:25:
nou nog ff mijn moeder omlullen
Zal wel een speciale tu/e batch worden. Wat bij de fuijutsi (whatever) ook zo was.Verwijderd schreef op 01 June 2003 @ 17:36:
[...]
Op de internationale site van NEC (www.nec-online.com) staan al meer Centrino modellen dan op de nederlandse site. Maar van de P520 nog steeds geen spoor.
Nee, is waarschijnlijk een model dat pas later verkrijgbaar zal zijn voor de consument.zandpaddo schreef op 03 juni 2003 @ 23:14:
[...]
Zal wel een speciale tu/e batch worden. Wat bij de fuijutsi (whatever) ook zo was.
[ Voor 3% gewijzigd door GA!S op 03-06-2003 23:36 ]
de betaler vervuilt
ja, ik ook hoor, van mijn studiefinancieringVerwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 22:26:
[...]
dat probleem hebben meer mensen ja. ik mag hem tenminste zelf betalen
/me
Verwijderd
kwaliteit != snelheidVerwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 12:55:
Vandaag stond in de cursor dat de grafische kwaliteiten minstens zo goed waren ten opzichte van de toshiba 6100.
Bovendien zijn de kosten voor de toekomstige eerstejaars bekend gemaakt. De laptop gaat (ongeveer) 1000 euro kosten.
Het gevolg is dat de huidige eerstejaars 100 euro meer betalen voor eenzelfde notebook en een jaar risico op problemen met de toshiba 6100, ik zou zeggen leuk is anders!
http://www.tue.nl/cursor/...cursor34/nieuws/vp_1.html
Een keuzeadviescommissie van de TU/e heeft het apparaat beoordeeld op algemene bruikbaarheid en op mechanische en grafische prestaties.
Er staat nergens dat ze alleen getest hebben op de reso, het is alleen een belangrijke criteria. Ik neem aan dat ze "uitgebreid" hebben getest op de grafische prestatiesOok de hoge resolutie van het beeldscherm en de vier USB-poorten waren volgens notebookcoördinator ir. Herman van de Kuit belangrijke criteria om voor de Versa P520 te kiezen.
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Verwijderd
"een belangrijke criteria".???Spider_NL schreef op 05 juni 2003 @ 21:28:
[...]
[...]
Er staat nergens dat ze alleen getest hebben op de reso, het is alleen een belangrijke criteria. Ik neem aan dat ze "uitgebreid" hebben getest op de grafische prestaties
Ik ben bang dat t bar weinig zal zijnVerwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 21:39:
[...]
"een belangrijke criteria".???
maar als ze hem "uitgebreid getest hebben mogen ze best eens wat benchmarks vrijgeven (tja, dattie hoog scoort in sysmark zal wel, maar ik wel weten hoeveel 3dmarks hij haalt)
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Verwijderd
ik heb hier een desktop: p4 2.0 ghz, gf4mx460 64 ddr, 256 mb ddr, rest standaard meuk. die haalt iets van 150 punten. ik neem aan dat dat intel dingetje nog een stuk minder kan dan een mx met 64 ddr
[ Voor 94% gewijzigd door GA!S op 08-06-2003 18:58 ]
de betaler vervuilt
Verwijderd
tja, ALS de videokaart en het display goed bleven had je er een redelijke game machine aan...Verwijderd schreef op 06 juni 2003 @ 13:21:
vorig jaar werd de toshiba ook gekozen vanwege grafische prestaties ....
Verwijderd
Verwijderd
nou, voor de meeste studies voldoet een laptop van 800 mhz en 8 mb video ook wel. behalve voor studies zoals bouwkunde, maar daarvoor schiet die nec waarschijnlijk ook tekort.Verwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 17:25:
uhm.... het kan aan mij liggen, maar de laptops zijn in eerste instantie bedoeld als hulpstuk bij je studie, daarvoor zijn grafische prestaties geen eerste vereisten.
als je er spelletjes op kan spelen is dat een leuke bijkomstigheid
(ik speel zelf geen spellen swaarder dan starcraft, dus die gpu zit op z'n gat in mijn laptop)
[ Voor 7% gewijzigd door Abbadon op 08-06-2003 18:26 ]
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
ik geloof dat dat iets te maken heeft met de reden waarom mijn andere topic naar een crewforum is gemoved...Abbadon schreef op 08 juni 2003 @ 18:16:
[...]
offtopic:
Dat heeft GA!S om hem moverende redenen gedaan en ik wil gelijk opmerken dat ik enkele posts waar GA!S in gequote werd dusdanig geëdit heb dat die quote's nu overeenkomstig zijn huidige, gequote, posts zijn. Dus de posts v.d. desbetreffende GoT'ers zélf zijn natuurlijk niet geëdit, alleen de quote's van GA!S in de destbetreffende postsTevens zijn om privacy redenen enkele posts verwijderd. Ik begrijp dat de draad door GA!S edit's en enkele verwijderde posts nu een stuk onleesbaarder is geworden maar heb a.u.b. respect voor de redenen. Alvast bedankt
Verzekering?Dat is wel met legale software, 5 jaar garantie (carry in), 5 jaar verzekering.
[ Voor 30% gewijzigd door Maxonic op 10-06-2003 00:21 ]
Verwijderd
Inderdaad...
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 19:36 . Reden: kleine aanpassing ]
Verwijderd
Verwijderd
1000 euro???? Das vet goedkoop voor zown notebook. Ik zit er over te denken om mij ook maar even (gratis) in te schrijven in Eindhoven en dan voor zown prijs zown notebook te scorenVerwijderd schreef op 05 June 2003 @ 12:55:
Vandaag stond in de cursor dat de grafische kwaliteiten minstens zo goed waren ten opzichte van de toshiba 6100.
Bovendien zijn de kosten voor de toekomstige eerstejaars bekend gemaakt. De laptop gaat (ongeveer) 1000 euro kosten.
Het gevolg is dat de huidige eerstejaars 100 euro meer betalen voor eenzelfde notebook en een jaar risico op problemen met de toshiba 6100, ik zou zeggen leuk is anders!
http://www.tue.nl/cursor/...cursor34/nieuws/vp_1.html
[ Voor 6% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 12-06-2003 15:39 ]
Verwijderd
dit heb ik nog even verder uitgezochtVerwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 14:27:
en dat van die tv-out zou ook als je er aan kan komen wat opheldering kunnen gebruiken
Verwijderd
dus dat is niet zo heeel erg lang...POWER SUPPLY
Primary Battery :
8-cell Li-Ion – 4400mAH
Up to 3 hours battery life*
Verwijderd
Verwijderd
nou wil ik niet lullig overkomen maar dat is zegge en schrijve 15 hele minuten langer dan mijn medion 6200. en die heeft een desktopproc. ik vermoed dat hier een misverstandje in het spel is. zo'n centrino zou toch wel een uurtje of 5 mee moeten gaanVerwijderd schreef op 12 June 2003 @ 17:00:
uit de spec. sheet van de NEC VERSA P520
[...]
dus dat is niet zo heeel erg lang...
Verwijderd
Denk het niet hoor. Ik heb al eens een tentamen meegemaakt waar sommige mensen in sommige lokalen hun netwerk-kabels gewoon ingeplugged hadden. Is overigens verder niet een bijster groot probleem, aangezien je bij nog niet eens 5% van de tentamens je laptop mag gebruiken.wildhagen schreef op 28 mei 2003 @ 15:56:
[...]
Vraag me af hoe ze dat bij tentamens gaan doen (peer-to-peer netwerkjes voorkomen bedoel ik dus).
Neem aan dat een stoorzender in zulke ruimtes geplaatst gaat worden?
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd
dus geen USB-Key...De notebook wordt geleverd met: Targus rugzak, netwerkkabel, veiligheidsslot, muis, RSI standaard, los toetsenbord en oordopjes.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd
hmm waar ging heel dit topic ook alweer over?? ff teruglezen dus...Stoney3K schreef op 13 June 2003 @ 13:14:
En hoe zit het met de specs en pics van de notebook en de accesoires, dus het kb en de standaard?
13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq