prima. zit je ook in auditorium atm trouwes?Stoney3K schreef op 15 September 2003 @ 16:23:
[...]
Wat mijn pa doet is zijn eigen zaak
Maar houden we het wel ff ontopic??
ff kijken of ik je chat msg's er tussenuit kan sniffen
Verwijderd
prima. zit je ook in auditorium atm trouwes?Stoney3K schreef op 15 September 2003 @ 16:23:
[...]
Wat mijn pa doet is zijn eigen zaak
Maar houden we het wel ff ontopic??
Als iemand online banking of Girotel via internet doet dan is het wel begrijpelijk dat iemand voorzichtig is, en al helemaal als ie er niet zoveel verstand van heeft hoe groot de kans is dat iemand aan je gegeven kan komen. Dit wordt ook een beetje versterkt door de media die elk nieuw virus en belangrijk lek in Windows aangrijpen om mensen angst aan te praten.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
internetbankieren is sowieso al een stuk veiliger als bankieren via de post. zelfs op een ongecodeerde internetverbinding. de codering van zo'n site is echt wel genoeg hoor...Exirion schreef op 15 september 2003 @ 16:33:
[...]
Als iemand online banking of Girotel via internet doet dan is het wel begrijpelijk dat iemand voorzichtig is, en al helemaal als ie er niet zoveel verstand van heeft hoe groot de kans is dat iemand aan je gegeven kan komen. Dit wordt ook een beetje versterkt door de media die elk nieuw virus en belangrijk lek in Windows aangrijpen om mensen angst aan te praten.
Dat weet ik, dat weet jij, maar dat weet de gemiddelde consument niet.Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 19:58:
internetbankieren is sowieso al een stuk veiliger als bankieren via de post. zelfs op een ongecodeerde internetverbinding. de codering van zo'n site is echt wel genoeg hoor...
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
www.triathlete.nl
Bij de Postbank krijg je meerdere codes plus een lijst van transactiecodes. Je moet met 3 codes inloggen en kunt dan alles doen wat je wilt. Voor elke transactie (die uit meerdere overschrijvingen kan bestaan) pak je een nieuw nummer van de codelijst.Scighera schreef op 16 September 2003 @ 11:17:
hoe werkt het bij de andere banken eigenlijk?
Inderdaad...
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Bla
Wat dacht je van de NEC site? En anders Intel voor de Centrino chipset?Vuilnisbak schreef op 16 September 2003 @ 16:44:
HELP! Ik heb net zelf WinXP erop gegooid en alle drivers geinstalleerd, behalve 2 x System Base-apparaten en 1 x SM-buscontroller. Iemand enig idee wat dit zijn en waar ik de drivers hiervoor vindt???
[ Voor 13% gewijzigd door thegeronimo op 16-09-2003 23:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad...
uhm, die partitie is nu ongeveer 12 dacht ik en staat al halfvol. dus twee gig ervan maken lukt nie echt als je de huidige Rh install wilt behouden en nie genoeg verstand ervan hebt om dat te verbouwen. ikzelf heb em geformat met het plan om er debian op te zetten (ben tweedejaars, en heb linux nergens voor nodig (eerstejaars geloof ik wel)) maar dat wil nog nie echt vlotten.Maxonic schreef op 17 September 2003 @ 22:18:
Met partitionmagic kan je de native Linux partitie idd wat verkleinen wat dan een grotere Windows-partitie oplevert.
2 Gig voor je Linuxpartitie moet als je hem weinig gebruikt ruim voldoende zijn.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
[ Voor 23% gewijzigd door Stoney3K op 18-09-2003 09:42 ]
Is NEC nou zo stom geweest om de P520 standaard over te klokken of heeft Sandra het hier compleet mis?quote: Sandra System ReportWarning 2541: FSB exceeds Chipset rated speed. Reduce FSB.
Warning 227: CPU FSB speed higher than rated FSB! Reduce
FSB speed.
[ Voor 16% gewijzigd door Stoney3K op 18-09-2003 14:24 ]
Uh? 6GB voor een Linux installatie? Hebben ze alle pakketten er op gezet ofzoOrion84 schreef op 17 September 2003 @ 22:44:
[...]
uhm, die partitie is nu ongeveer 12 dacht ik en staat al halfvol. dus twee gig ervan maken lukt nie echt als je de huidige Rh install wilt behouden en nie genoeg verstand ervan hebt om dat te verbouwen. ikzelf heb em geformat met het plan om er debian op te zetten (ben tweedejaars, en heb linux nergens voor nodig (eerstejaars geloof ik wel)) maar dat wil nog nie echt vlotten.
Dat bericht kreeg ik vorige week ookOrion84 schreef op 18 September 2003 @ 12:43:
m'n moeder verteld me net op msn dat het pakketje van 3com binnen is, dus vanaf vanavond draadloos ook thuis
Inderdaad...
[ Voor 44% gewijzigd door Martin Sturm op 18-09-2003 15:53 ]
Er staat o.a. ook FreePascal op en nog een pakket om in Pascal te programmeren, zo zullen er nog wel een hoop andere pakketen opstaan.Martin Sturm schreef op 18 September 2003 @ 14:44:
Uh? 6GB voor een Linux installatie? Hebben ze alle pakketten er op gezet ofzo
Verwijderd
Verwijderd
brakke config. hij zoekt het tue netwerk, maar dat is er niet. gebeurt vooral als je aan een netwerk hangt, of wifi hebt aan staan. maar zelfs zonder netwerk heb ik het wel eens gehad.Verwijderd schreef op 19 september 2003 @ 03:01:
Me Grote zus heeft deze laptop nu ook gekregen alleen heeft ze nu al allerlei problemen.
Zo duurde het inlogge met gebruikers naam en w8twoord wel 4 min en nu start ie zelfs niet meer op en met geen mogelijkheid ging ie meer uit [To lame om battery eruit te halen] dus effe laten leeglopen duurt lang met die Centriono
weet iemand wat het probleem is ?
fixedStoney3K schreef op 18 September 2003 @ 14:24:
offtopic:
Orion, je "Specs Laptop" link is oud geworden -- SP6100 is dood
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Inloggen duurt inderdaad lang, ik zet hem nu altijd op hibernaten. Dan start hij binnen 1 minuut op, inclusief inloggen.Verwijderd schreef op 19 september 2003 @ 07:19:
[...]
brakke config. hij zoekt het tue netwerk, maar dat is er niet. gebeurt vooral als je aan een netwerk hangt, of wifi hebt aan staan. maar zelfs zonder netwerk heb ik het wel eens gehad.
[ Voor 94% gewijzigd door R_W op 19-09-2003 16:16 ]
"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)
Verwijderd
doe ik dus ook. normaal gesproken is dat met xp ook geen probleem, maar die install is zo brak dat hij na een dag of 4 tot een week vanzelf instabiel wordt.R_W schreef op 19 september 2003 @ 16:16:
[...]
Inloggen duurt inderdaad lang, ik zet hem nu altijd op hibernaten. Dan start hij binnen 1 minuut op, inclusief inloggen.
ik ben zeker geinteresseerd (had zoiets een tijdje geleden al vruchteloos geprobeerd), maar op verzoek van huisgenoten doe ik alleen mee als het om 802.11g gaat.bartjenl schreef op 19 september 2003 @ 19:20:
hoi,
mocht er iemand interesse hebben in een D-Link wireless accesspoint voor rond de 70 euri (waarschijnlijk), post dat hier dan even... we zijn bezig om iets te regelen met hen en daarvoor willen we graag weten hoeveel mensen daarin interesse hebben..
[ Voor 35% gewijzigd door bartjenl op 19-09-2003 20:20 ]
"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)
[ Voor 51% gewijzigd door bartjenl op 19-09-2003 21:32 ]
" Linux... Euhm... kun je daar een correctheidsbewijs voor maken?Martin Sturm schreef op 20 September 2003 @ 01:04:
Zijn er eigenlijk ook TU/E studenten die Linux gebruiken?
[ Voor 8% gewijzigd door Exirion op 20-09-2003 01:09 ]
Verwijderd
mja, ik gebruik linux wel eens. het is op de meeste gebieden niet slechter dan windows. maar ook niet beter. en omdat ik met windows veel meer ervaring heb, gebruik ik windowsMartin Sturm schreef op 20 September 2003 @ 01:04:
Zijn er eigenlijk ook TU/E studenten die Linux gebruiken? Het leek me eigenlijk wel logisch dat er informatica studenten waren daar die gewoon full-time (of iig zoveel mogelijk) Linux gebruiken.. maar zowel hier als op de Uni zelf ben ik er geloof ik nog geen een tegengekomen... Zijn de (nieuwe) studenten van tegenwoordig dan echt zo geindoctrineerd door de MS-marketing machine dat het voordeel c.q. de gemoedsrust die door het gebruik van Linux wordt gecreeerd helemaal onbekend is?
het grootste probleem met microsoft is niet de kwaliteit van hun producten (alhoewel* Martin Sturm vind dat wel een beetje triest
(klasgenoten van mij zitten wel alles wat maar enigszinds wat met MS te maken heeft af te kraken, en zelfs een nieuwe muis te kopen van Logitech zodat ze geen MS-hardware hoeven te gebruiken, maar draaien ondertussen wel uitsluitend Windows![]()
)
[ Voor 8% gewijzigd door xsive op 20-09-2003 16:34 ]
Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11
Verwijderd
oud nieuws. model heeft standaard een tv-out, wij niet. je hebt een contract met de tu, waar niets over het type notebook of tv-out gezegd wordt. vette pech.xsive schreef op 20 September 2003 @ 16:32:
http://help.nec-computers.com/nl/pri/item_platform_L4B.asp
Hier staat gewoon bij de specificaties een S-video out genoemd... kom we eisen dat ze hem inbouwen
I/O:
4x USB 2.0 ports
1x Headphone and microphone in without S/PDIF
1x IrDA
1x S-Video out
1x RJ-11 & 1x RJ-45, 1x IEEE
1x serial port, 1x parallel port, 1x PS/2 port, 1x CRT port
Support VERSA DOCKING port bar (same as B7)
stelletje wasberen....
nope, dat is de organisatie die al die standaarden bedenkt. firewire is IEEE 1394.edit:
zelfs 1xIEEE (zie boven) Da's toch fire wire of niet?
[ Voor 6% gewijzigd door xsive op 20-09-2003 18:05 ]
Verwijderd
niet echt duidelijk he? TU heeft gewoon een europese aanbesteding gedaan, en daar zal wel een prijs bij genoemd zijn. misschien dacht nec wel: tv-out weglaten bespaart weer wat. zo konden ze er misschien wel een proc in zetten die 100mhz sneller is dan de standaard versiexsive schreef op 20 September 2003 @ 18:04:
ok idd oud nieuws, maar ik dacht dat ze dat inmiddels wel hadden weggehaald op de NEC site.
Maar wat dus wel nieuw voor me is, is dat hij standaard dus TOCH een tv out heeft en de TU dat heeft laten schrappen? of begrijp ik dat nou verkeerd?
Windows is wel correct te bewijzen wil je zeggenExirion schreef op 20 September 2003 @ 01:07:
[...]
" Linux... Euhm... kun je daar een correctheidsbewijs voor maken?
Nee? Dan is het niet boeiend..."
* Exirion verstopt zich
Verwijderd
Jeps, dat soort TU/e studenten zijn er zeker. Al vanaf mijn eerste jaar (5 jaar geleden). In het tweede jaar eigenlijk niet, en vanaf het 3e jaar doe ik niet meer zonder. Mijn laptop staat 99% van de tijd in Linux. (Heb intussen wel een andere dan dat ik in het 1e jaar kreegMartin Sturm schreef op 20 september 2003 @ 01:04:
Zijn er eigenlijk ook TU/E studenten die Linux gebruiken? Het leek me eigenlijk wel logisch dat er informatica studenten waren daar die gewoon full-time (of iig zoveel mogelijk) Linux gebruiken.. maar zowel hier als op de Uni zelf ben ik er geloof ik nog geen een tegengekomen... Zijn de (nieuwe) studenten van tegenwoordig dan echt zo geindoctrineerd door de MS-marketing machine dat het voordeel c.q. de gemoedsrust die door het gebruik van Linux wordt gecreeerd helemaal onbekend is?
* Martin Sturm vind dat wel een beetje triest
(klasgenoten van mij zitten wel alles wat maar enigszinds wat met MS te maken heeft af te kraken, en zelfs een nieuwe muis te kopen van Logitech zodat ze geen MS-hardware hoeven te gebruiken, maar draaien ondertussen wel uitsluitend Windows![]()
)
Het is misschien ff een drempel die je over moet gaan (die discussie is ook niet interessant hier denk ik, want vrijwel alle punten die je noemt zijn niet terecht cq. gebaseerd op onwetendheid, muv de Wireless ondersteuning voor de Centrino. DVD, Divx enz. is allemaal zeer simpel te realiseren (apt-get totem ofzoOrion84 schreef op 21 September 2003 @ 19:10:
hmm, linux is misschien stabieler (XP crasht bij normaal gebruik en goede install ook nauwelijks) en veiliger, maar een hoop dingen kosten een boel meer moeite of zijn zelfs onmogelijk, en dan heb ik het onder andere over het bekijken van divx films en ik geloof dat zelfs goeie dvd-video software niet echt bestaat voor linux. bovendien had je onder linux geloof ik geen wireless ondersteuning (correct me if i'm wrong).
kortom linux heeft misschien een veel betere kernel dan windows, maar qua gebruiksvriendelijkheid, en mogelijkheden loopt het gewoon achter. tel daarbij op dat de meesten windows gewend zijn, er niks voor hoeven te betalen, en geen behoefte hebben om tijd in linux te steken en je hebt een prima verklaring waarom et zo weinig wordt gebruikt.
* Orion84 draait hier thuis linux op de routerbak en is van mening dat linux voor dat soort toepassingen (servers) erg geschikt is,maar voor dekstop gebruik wat minder.
De P520 had standaard ook IEEE (1394, FireWire). Die heeft de TU/e blijkbaar ook eruit geschopt. En dan wel claimen dat de P520 uitblonk in connectiviteit door de 4 USB2.0 poorten....Verwijderd schreef op 20 september 2003 @ 18:24:
[...]
niet echt duidelijk he? TU heeft gewoon een europese aanbesteding gedaan, en daar zal wel een prijs bij genoemd zijn. misschien dacht nec wel: tv-out weglaten bespaart weer wat. zo konden ze er misschien wel een proc in zetten die 100mhz sneller is dan de standaard versie
Verwijderd
die ben ik nog nergens tegengekomen. wel op andere notebooks uit de versa P serie, maar miss ligt dat aan mij.Stoney3K schreef op 22 September 2003 @ 16:33:
[...]
De P520 had standaard ook IEEE (1394, FireWire). Die heeft de TU/e blijkbaar ook eruit geschopt. En dan wel claimen dat de P520 uitblonk in connectiviteit door de 4 USB2.0 poorten....
ik zei ook 'misschien'.En dat verhaaltje dat de Svideo eraf gegooid is omdat die niet door de kwaliteitscontrole is gekomen is imho onzin. Ze wilden zeker voorkomen dat er mensen tientallen GB's per dag gingen verstoken aan het downloaden van illegaal beeldmateriaal. Dan moet ik ze teleurstellen, dat zal altijd gebeuren.
Verwijderd
Of met die vga->scart/composiet/svhs kabel (wat volgens nsc medewerker kon)? of toch niet?Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 16:47:
Heeft iemand trouwens ondertussen al enige ervaring met een vga-to-tv converter? De televiewer van trust bijvoorbeeld..??
Inderdaad...
Misschien ging het wel niet om besparen?Orion84 schreef op 24 September 2003 @ 19:03:
nja, heb dat metaleen plaatje wat voor het gat in de behuizing is gelijmd er al eens afgepeutert, je ziet dan gewoon de soldeerpunten op het mobo zitten. et enige wat er dus ontbreekt is het connectortje, is echt triest, hoe hebbben ze daar nou op kunnen besparen???
[ Voor 60% gewijzigd door xsive op 25-09-2003 13:52 ]
Aan de ene kant lijkt het me logisch, want volgens mij kost het meer geld om de productielijn aan te passen zodat het chipje niet geplaatst wordt, dan het gewoon door te laten lopen. Maar volgens mij kun je bij de instellingen van de monitor niet instellen dat ie een tv-out heeft. Dus er zal hardwarematig toch wel iets anders zijnbartjenl schreef op 25 September 2003 @ 00:03:
offtopic:
en bericht 1000 in dit topic...
En weet je zeker dat voor de TV-out wel de mogelijkheden op het mobo zitten? (chips enzo..)
Inderdaad...
Verwijderd
bij het NSC zeiden ze dat ze die harde schijven eerst helemaal leeg gemaakt hadden voordat ze de images erop zetten.xsive schreef op 25 september 2003 @ 14:21:
ja dat vertelde NEC mij. Die recovery boot CD is maar enkele mb's. Die CD zorgt voor de "verbinding" tussen de computer en die onzichtbare partitie. Op die partitie staat dus schijnbaar een backup van een volledige installatie.
Verwijderd
http://www.nec-online.nl/...rary/Versa/Versa_P520.pdfxsive schreef op 20 september 2003 @ 16:32:
http://help.nec-computers.com/nl/pri/item_platform_L4B.asp
Hier staat gewoon bij de specificaties een S-video out genoemd... kom we eisen dat ze hem inbouwen
I/O:
4x USB 2.0 ports
1x Headphone and microphone in without S/PDIF
1x IrDA
1x S-Video out
1x RJ-11 & 1x RJ-45, 1x IEEE
1x serial port, 1x parallel port, 1x PS/2 port, 1x CRT port
Support VERSA DOCKING port bar (same as B7)
stelletje wasberen....![]()
edit:
zelfs 1xIEEE (zie boven) Da's toch fire wire of niet?
Verwijderd
Verwijderd
Virus zat niet op de computer, maar zit op het netwerk. Zodra je de computer op het netwerk aansluit krijg je dus het virus en dat moet je dus meteen weghalen/ertegen beveiligen..Martin Sturm schreef op 27 September 2003 @ 17:18:
Ik vind het ronduit belachelijk dat er gewoon standaar virussen op de computer staan, terwijl je hem nog helemaal niet hebt gebruikt
Wat een prutsers zeg.
Ik denk dat Knoppix niet zo'n goed alternatief is, omdat de opzet toch wat anders is dan een conventionele Linux versie (useraccounts zijn er niet echt, en het is natuurlijk een cd-rom, dus is het opslaan van bestanden wat lastiger). Maar het is zeker wel mogelijk om gewoon Red Hat opnieuw te installeren (is echt niet moeilijk) op een veel kleinere partitie. Als je een fatsoenlijke collectie programma's installeert is 3GB ruim voldoende voor een partitie. Daarnaast is er volgens mij ook nog een 1GB swap partitie, wat ook nogal redelijk overdreven is. Dus die kan je ook nog wel wat verkleinenVerwijderd schreef op 27 September 2003 @ 23:42:
iets anders: heeft iemand van de eerstejaars informatica enig idee wanneer we met red hat gaan werken? en of een andere distro (knoppix booten that iz) dan ook goed is?
dat linux neemt gewoon bijna de helft van mij hd in, en hij raakt echt behoorlijk vol. ik zou hem er het liefste gewoon af gooien ofzo.
Verwijderd
moeillijk lijkt me dat idd niet. heb het nooit geprobeerd, maar mandrake installeren was een eitje. alleen, hoe weet je nou welke packages enzo je nodig hebt?Martin Sturm schreef op 28 september 2003 @ 12:17:
[...]
Ik denk dat Knoppix niet zo'n goed alternatief is, omdat de opzet toch wat anders is dan een conventionele Linux versie (useraccounts zijn er niet echt, en het is natuurlijk een cd-rom, dus is het opslaan van bestanden wat lastiger). Maar het is zeker wel mogelijk om gewoon Red Hat opnieuw te installeren (is echt niet moeilijk) op een veel kleinere partitie. Als je een fatsoenlijke collectie programma's installeert is 3GB ruim voldoende voor een partitie. Daarnaast is er volgens mij ook nog een 1GB swap partitie, wat ook nogal redelijk overdreven is. Dus die kan je ook nog wel wat verkleinen
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 15:34 . Reden: link fixed ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Omdat 't op de NEC staat dat er wel een TV-out op zit heb ik ff terug gemaild, en krijg ik de volgende reactie.De NEC P520 heeft helaas geen TV-out ondersteuning.
Bij de Product introductie is wel melding gemaakt van een TV-out optie maar
bij testen door Engenering NEC Japan is de TV-out van onvoldoende kwaliteit
bevonden.
Een BIOS update met TV-out zal derhalve ook niet komen, omdat er ook geen
TV-out is.
Bij de introductie in engeland zijn er een aantal met TV-out geleverd.
Bij het demo model van TU/eindhoven zat ook nog de TV-out op dat systeem,
echter, bij de definitieve levering is geen enkel model meer met TV-out
geleverd vanwege de kwaliteit.
Wat er op de website staat is dus op dit moment niet meer actueel/correct.
[ Voor 53% gewijzigd door miekd op 06-10-2003 17:19 ]
one more thing...
Verwijderd
-sluit eens een andere koptelefoon aan.MLO2 schreef op 06 October 2003 @ 17:14:
Maar, het kan dus welZe doen het alleen niet omdat de kwaliteit bagger is, dus een slimme tweakert zou dat wel aankunnen
Nou heb ik een vraag, zodra ik een koptelefoon aansluit op de daarvoor bestemde uitgang krijg ik geluid(DUH). Maar er zit ook steeds een zeer irritant piepje bij. Met de nadruk op ZEER.
Maar met de laptop speakers merk ik niets
Iemand die hier een oorzaak/oplossing voor weet?
Verwijderd
Bij onze laptops (Toshiba van generatie 2001) krijg je van die piepjes als je infraroodpoort aan staat.MLO2 schreef op 06 oktober 2003 @ 17:14:
Maar, het kan dus welZe doen het alleen niet omdat de kwaliteit bagger is, dus een slimme tweakert zou dat wel aankunnen
Nou heb ik een vraag, zodra ik een koptelefoon aansluit op de daarvoor bestemde uitgang krijg ik geluid(DUH). Maar er zit ook steeds een zeer irritant piepje bij. Met de nadruk op ZEER.
Maar met de laptop speakers merk ik niets
Iemand die hier een oorzaak/oplossing voor weet?
GrapjasVerwijderd schreef op 06 October 2003 @ 17:53:
[...]
-sluit eens een andere koptelefoon aan.
-boot eens een ander OS
als het probleem bij allebei blijft is je line out brak en moet je ff langs het nsc. (wel nu doen, want het is tentamenweek, en dan schijnen ze wat extra haast te maken met repareren)
De service is denk ik ook beter. Natuurlijk, als je bij een Dell na anderhalve week een defecte HD constateert, krijg je een nieuwe.. maar is dat ook zo na 4 jaar?Martin Sturm schreef op 07 October 2003 @ 11:34:
[...]
Grapjas
* Martin Sturm is gisteren bij NSC geweest om m'n verotte hd (na 1,5 week![]()
) te laten fixen. Dit gaat 3 tot 4 weken duren
Ik heb nu een super antieke Toshiba als leen laptop.
* Martin Sturm heeft er MEGA MEGA veel spijt van dat ik niet gewoon zelf een laptop elders heb aangeschaft. Ik heb begin augustus (9 augustus om precies te zijn) 1000 euro overgemaakt, en heb nu wel geteld 1 week en 3 dagen een NEC tot mijn beschikking gehad. Ik heb dus nu waarschijnlijk pas begin november weer een NEC.
Eigenlijk vind ik dit gewoon slechte service. De reden dat ik dat ding bij de TU/e had gekocht was voornamelijk de service die (dacht ik) beter zou zijn, maar dat valt dus vies tegen. Als ik bij dell een laptop had gekocht had ik er een die volledig aan mijn wensen voldeed, en achteraf waarschijnlijk nog betere service ook.
Het liefst zou ik gewoon m'n geld terug krijgen, maar helaas zit dat er niet in
Dat vind ik nou eens een handige replyVerwijderd schreef op 06 October 2003 @ 18:19:
[...]
Bij onze laptops (Toshiba van generatie 2001) krijg je van die piepjes als je infraroodpoort aan staat.
[ Voor 6% gewijzigd door miekd op 07-10-2003 19:15 ]
one more thing...
one more thing...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 16:38 ]
Het is alleen een beetje jammer dat mijn studie maar 2 1/3 jaar duurt (nominaal, Informatica VKO) en ik dus geen 5 jaar support hebbartjenl schreef op 07 October 2003 @ 14:00:
[...]
De service is denk ik ook beter. Natuurlijk, als je bij een Dell na anderhalve week een defecte HD constateert, krijg je een nieuwe.. maar is dat ook zo na 4 jaar?
't Voordeel van de TU/e-service is denk ik dat het ten eerste dicht bij huis (of de universiteit in elk geval) zit en dat het 5 jaar lang doorloopt... en als je dat vergelijkt met Dell en ook de bijbehorende prijzen.. denk ik dat je bij de TU/e toch beter zit.
* bartjenl heeft trouwens niks te maken met het NSC of de TU/e (behalve dan dat ik ze steun met collegegeld)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq