Naar aanlijding van het sluiten van [rml][ Ervaringen] Sony DRU-500A(X) DVD±RW brander[/rml] en het nieuwe Grote topics beleid, heb ik beslote een nieuw draadje te openen specifiek gericht op het testen van media met deze branders.
Ik hoop dat de mods bijsturen waar nodig en niet meteen een ban in onze nek gooien als we toch nog iets fout doen
Gelieve steeds zo exact mogelijk het type en merk media te vermelden daar er binnen 1 merk soms nog veel verschil bestaat. Vermeld ook welke writer je juist hebt en welke firmware.
Mijn persoonlijke ervaringen alvast:
Writer: Sony DRU-510a - Firmware: 1.0a
Getest: Princo DVD-R 1-4x (Spindel van 10)
Region info: N/A not a DVD-VIDEO
Media code/Mfr ID: PRINCO
Formatted Size: Blank
Total Size: 4.38GB(4.71GB)
Book Type: DVD-R
Media type: V2.2 DVD-R
Media Id Code Speed 1.0x 1385KBs
Current Drive Speed 4.0x 5540KBs
Default Rotation Control: CLV
Linear Density: 0.267um/bit
No of Layers: 1
Schrijftests:
3,5 Gb > 16 minuten
3,7 Gb > 17 minuten
3,5 Gb > 20 minuten
4,1 Gb > 19 minuten
Niet getest in een stand-alone speler.
Plaatje:

Weet iemand toevallig ook een stand-alone progje om de ATIP (Dye, Manufacturor, ...) uit te lezen? Voor CD-R's heb je CD Identifier maar dat werkt uiteraard niet voor DVD-R's... heb me al suf gezocht in google
Ik hoop dat de mods bijsturen waar nodig en niet meteen een ban in onze nek gooien als we toch nog iets fout doen
Gelieve steeds zo exact mogelijk het type en merk media te vermelden daar er binnen 1 merk soms nog veel verschil bestaat. Vermeld ook welke writer je juist hebt en welke firmware.
Mijn persoonlijke ervaringen alvast:
Writer: Sony DRU-510a - Firmware: 1.0a
Getest: Princo DVD-R 1-4x (Spindel van 10)
Region info: N/A not a DVD-VIDEO
Media code/Mfr ID: PRINCO
Formatted Size: Blank
Total Size: 4.38GB(4.71GB)
Book Type: DVD-R
Media type: V2.2 DVD-R
Media Id Code Speed 1.0x 1385KBs
Current Drive Speed 4.0x 5540KBs
Default Rotation Control: CLV
Linear Density: 0.267um/bit
No of Layers: 1
Schrijftests:
3,5 Gb > 16 minuten
3,7 Gb > 17 minuten
3,5 Gb > 20 minuten
4,1 Gb > 19 minuten
Niet getest in een stand-alone speler.
Plaatje:

Weet iemand toevallig ook een stand-alone progje om de ATIP (Dye, Manufacturor, ...) uit te lezen? Voor CD-R's heb je CD Identifier maar dat werkt uiteraard niet voor DVD-R's... heb me al suf gezocht in google
[ Voor 31% gewijzigd door WhiteDog op 26-05-2003 22:24 ]