| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Zoiets zie je neit veel in andere spellen. Het enige andere spel waar ik een betere snelheidservaring had was Ballistics. En het is gewoon fun om die cops voor te blijven ,dat is stukken moeilijker dan in het veel te makkelijke hp1
En underground is een pure nfs. Waarom niet? Het draait in NFS om snelheid, niet om dure licenties. Ja, NFS staat om die licenties toch wel bekend, maar het gaat om het gevoel van het spel. En dat zit in underground best wel, daarvoor hoef ik alleen maar naar de screenies te kijken.
dit was een reactie op eerdere posts
Dit spel gaat zwaar ownen
[ Voor 7% gewijzigd door Khrome op 14-10-2003 14:11 ]
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
waarom vindt iedereen TF&TF en 2F2F altijd helemaal geweldigVerwijderd schreef op 14 oktober 2003 @ 12:25:
Die auto's zijn juist de bom, 2 Fast 2 Furious stijl, btw weet iemand wanneer de demo komt?

nu zit de hele wereld opgescheept met allemaal sjonnies die proberen 2F2F na te doen in hun Slopel Kaddetten VW Golfies met alleen een andere einddemper en vaak de meest walgelijke keuze kwa velgen/wieldoppen
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
ja idd, dat vind ik best wel sneu. Meestal van die broekies die nog maar net hun rijbewijs hebben gekregen. En als je dan bijv FoK leest als er weer iemand dood is gegaan denk ik weer; Goh, heeft het ambulanceteam weer een slechte dagMewBie schreef op 14 October 2003 @ 14:53:
[...]
waarom vindt iedereen TF&TF en 2F2F altijd helemaal geweldig
nu zit de hele wereld opgescheept met allemaal sjonnies die proberen 2F2F na te doen in hun Slopel Kaddetten VW Golfies met alleen een andere einddemper en vaak de meest walgelijke keuze kwa velgen/wieldoppen
301SQN
Omdat het relatief vermakelijke films zijn, zelfs voor autoliefhebbers, als je er maar aan denkt dat de film niks te maken heeft met de echte wereld.MewBie schreef op 14 October 2003 @ 14:53:
En daar gaat het bij de meeste mensen dus fout.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Geef mij maar een golf r32 met 'alleen' een andere einddemperMewBie schreef op 14 October 2003 @ 14:53:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door pagani op 14-10-2003 15:57 ]
Verwijderd
De eerste filmpje "Sweetness" is met een Golf GTI, aan het begin van de spel zullen we allemaal met zulke klote bakken moeten rijden tot we wat geld hebben verdiend. Dan kunnen we pas dik gaan blazen.
Verwijderd
Dit gaat gewoon een hele dikke game worden
waar blijft die demo!
Wel geven als je um hebt he !
Hoezo boost voor NFSCars?Sander Prinsen schreef op 15 October 2003 @ 18:41:
Men is bij EA bezig met de voorbereidingen voor de demo, onder andere uit aan het zoeken wat de beste manier van uitbrengen is. Waarschijnlijk krijgen wij de demo al vroeg om te mirrorren op onze download server (100mbit internetverbinding). Dat heb ik tenminste aangeboden aan EA en ze vonden het geen slecht idee

zie jij een sjonnie al in een r32 rijdenjohnnyv.nl schreef op 14 oktober 2003 @ 15:57:
[...]
Geef mij maar een golf r32 met 'alleen' een andere einddemper(en ja ik ben golfrijder, maar geen gti/vr6. En over de velgen: BBS-jes, niet echt walgelijk imho...)
*beeeeep*
Verwijderd
pfff wat een k*t kwaliteit, niet de moeite waard mensen..Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 13:22:
Nieuwe filmpjes bij IGN.com
De eerste filmpje "Sweetness" is met een Golf GTI, aan het begin van de spel zullen we allemaal met zulke klote bakken moeten rijden tot we wat geld hebben verdiend. Dan kunnen we pas dik gaan blazen.
ps. HI KI
O ja, klein nieuwtje over de demo: er zal in ieder geval een Nissan 350Z in zitten
Verwijderd
!!!!!!!!!!Sander Prinsen schreef op 17 October 2003 @ 15:17:
Laten we hopen dat de demo lang genoeg plezier gaat geven.
O ja, klein nieuwtje over de demo: er zal in ieder geval een Nissan 350Z in zitten

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
http://xbox.ign.com/articles/455/455300p1.html
Ze zeggen zelfs dat er iets in zit wat ontzettend gaaf is, maar waar ze nog niets over mogen zeggen. Ik ben benieuwd wat dat wordt!
And though you may think we've said everything there is to be said about this game, you're wrong. In fact, there are some features we're not allowed to talk about yet that really make this game the business. Trust us when we say that you'll never expect what's coming.
[ Voor 39% gewijzigd door Entity op 17-10-2003 19:16 ]
Verwijderd

We zullen het zien over 10 dagen
Veel oefenen en dan goedde tijd zette
kunnen we ook babes kopen om naast de auto te staan op eenshowSander Prinsen schreef op 17 October 2003 @ 19:14:
IGN is erg positief over het spel:
http://xbox.ign.com/articles/455/455300p1.html
Ze zeggen zelfs dat er iets in zit wat ontzettend gaaf is, maar waar ze nog niets over mogen zeggen. Ik ben benieuwd wat dat wordt!
[...]
*beeeeep*
Verwijderd
Trouwens wat zijn de systeem eisen? qua videokaart gedeelte
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2003 00:13 ]
Verwijderd
Rijdt heerlijk heb em even getest op NFS:HP2.
Want de wielen in dat spel.. Daar hoef je echt niet over te spreken horw..
Maja.. ik wil dit spelleke
http://www.act-labs.com/race_combo3.htm
echt eens voor ga bestellen
Supra's, here I come !
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Je kunt die best bestellen voor dit spel, maar reken niet op support voor de clutch en shifterScorperito schreef op 18 October 2003 @ 18:40:
Misschien wordt dit wel het eerste spel waar ik dit:
Supra's, here I come !

dat moet je halen voor sims, niet voor arcadesScorperito schreef op 18 oktober 2003 @ 18:40:
Misschien wordt dit wel het eerste spel waar ik dit:
Supra's, here I come !
al voegt het wel al erg veel toe, mits je nog geen stuur en padelen hebt
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 00:52 ]
staat er op de site voor de Combo.."PLEASE NOTE: The GPL USB Shifter & Performance Pedals are Currently OUT OF STOCK. If you place an order for this combo, it will not be processed until the new stock arrives in about 6-8 weeks (approx). "
en nog eentje, waarom zou die Shifter nou GPL Shifter heten?

ga maar eens Grand Prix Legends spelen
[ Voor 3% gewijzigd door Yonni op 19-10-2003 20:15 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
als ze maar niet snel snel gaan doen nuSander Prinsen schreef op 19 October 2003 @ 20:07:
Het is niet geheel toevallig dat het rond die tijd uitkomt. EA zal er dan ook alles aan doen om zeker te zijn dat ze die datum halen. Een maand uitstel zou betekenen dat ze vlak na kerst komen, wat een groot stuk ongunstiger is voor de verkopen.
Het is deel 8 je mist een geflopt deel dat was deel 6 eigenlijk voor NFS:HP2Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 00:52:
Wanneer kwam Need For Speed 7 UnderGround uit? toch eind november?
Was een online only iets heel vaag

[ Voor 4% gewijzigd door nero355 op 19-10-2003 22:43 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Hmm ik dacht echt deel 7 hoor... want die ken je dan gewoon niet meerrekenen
Dat was Motorcity Online... Kan me alleen niet herineren dat die in de NFS serie zatnero355 schreef op 19 oktober 2003 @ 22:42:
[...]
Het is deel 8 je mist een geflopt deel dat was deel 6 eigenlijk voor NFS:HP2
Was een online only iets heel vaag
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
klopt , maar het is uiteindelijk alleen in amerika uitgekomen.Need For Speed: Motor City Online
het spel was alleen online te spelen en gigantisch geflopt, is daarna uit de handel genomen en daarna nooit meer van gehoord
Verwijderd
Idd gigantische misstap. Maandelijkse kosten, creditcard-only, en verder geen enkele eigenschap die het positief onderscheidde van de rest. De auto's rijden zelfs voor musclecars nog verschrikkelijk, de graphics waren niet bijzonder in die tijd en tsja, wat werkt bij MMORPG's werkt kennelijk niet voor racespelletjescardinal808 schreef op 20 oktober 2003 @ 02:03:
[...]
klopt , maar het is uiteindelijk alleen in amerika uitgekomen.
het spel was alleen online te spelen en gigantisch geflopt, is daarna uit de handel genomen en daarna nooit meer van gehoord
1 minuut later ben je weer 500 dollar rijker.
Ik zie er wel wat in
Het spel heette tijdens de ontwikkeling inderdaad Need For Speed: MotorCity. Later, nog voor de release, is de naam echter veranderd in MotorCity Online en was het officieel geen deel van de NFS serie. Dus Underground is wel degelijk 7e deel.cardinal808 schreef op 20 oktober 2003 @ 02:03:
[...]
klopt , maar het is uiteindelijk alleen in amerika uitgekomen.
Verwijderd
Tevens heb je geen schademodellen! Kun je lang niet zo gaaf 'sleutelen' zoals je dat in 'Street Legal : Redline' kunt doen.
Ik wil me graag laten verassen, maar ik denk dat NFS: Underground helaas niet in mijn kast komt te staan.
p.s. Wel street legal spelen met beide patches, anders is het niet te doen
-- Altijd blijven prutsen --
street legal redline vind ik qua tuning ook niet leuk, dan was deel 1 nog leuker met verschillende soorten luchtfilters...FoggyFreek schreef op 20 October 2003 @ 10:53:
Kom over een aantal weken maar terug op mijn commentaar: 'Street Legal : Redline' is een veel betere uitwerking van het straatracen dan NFS: Underground. Big budget EA spel GEPORT naar de PC, ik verwacht daar niet veel van, sowieso geen goede stuurtjes ondersteuning.
Tevens heb je geen schademodellen! Kun je lang niet zo gaaf 'sleutelen' zoals je dat in 'Street Legal : Redline' kunt doen.
Ik wil me graag laten verassen, maar ik denk dat NFS: Underground helaas niet in mijn kast komt te staan.
p.s. Wel street legal spelen met beide patches, anders is het niet te doen
met redline heb je alleen standaard en racing spullen. ok, dat je dan nog het een en ander kunt afstellen is een 2e, maar echt tuningonderdelen? nee (helaas).
en als ik zo de screens zie van underground met motion blurs als je NOS gebruikt denk ik ook van.. tjah

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Verwijderd
Dat is gewoon een special effect om het gevoel van snelheid nog meer te benadrukken, wat ik wel logisch vind.Scorperito schreef op 20 October 2003 @ 12:29:
[...]en als ik zo de screens zie van underground met motion blurs als je NOS gebruikt denk ik ook van.. tjah
Ik vind het effect wel stoer
wat bedoel je hier nou mee ? racing == tuning !Scorperito schreef op 20 October 2003 @ 12:29:
[...]
street legal redline vind ik qua tuning ook niet leuk, dan was deel 1 nog leuker met verschillende soorten luchtfilters...
met redline heb je alleen standaard en racing spullen. ok, dat je dan nog het een en ander kunt afstellen is een 2e, maar echt tuningonderdelen? nee (helaas).
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
ja, ik bedoel eigenlijk dat je te weinig tuning onderdelen hebt.K1n9_N01z3 schreef op 20 October 2003 @ 15:05:
[...]
wat bedoel je hier nou mee ? racing == tuning !
Of je koopt standaard onderdelen voor die auto, of de race versie van dat onderdeel.
wat ik nou leuk zou vinden is dat je 10 verschillende turbo's hebt bijvoorbeeld, met 10 verschillende (open) uitlaat systemen, etc. en dat je daarna ook nog eens kunt spelen met de afstelling ervan.
Voor mensen die er wel veel van weten heb je dan in zekere zin Street Legal.
Sorry dat ik het zeg, maar dan is NFS: Underground nog veel meer beperkt dan Street Legal..Scorperito schreef op 20 oktober 2003 @ 15:14:
[...]
ja, ik bedoel eigenlijk dat je te weinig tuning onderdelen hebt.
Of je koopt standaard onderdelen voor die auto, of de race versie van dat onderdeel.
wat ik nou leuk zou vinden is dat je 10 verschillende turbo's hebt bijvoorbeeld, met 10 verschillende (open) uitlaat systemen, etc. en dat je daarna ook nog eens kunt spelen met de afstelling ervan.
Je kan dan standaart Turbo packages kiezen Stage #1 t/m #4 (bijvoorbeeld)
ik denk niet dat je net als bij Street Legal ook o.a. je NO2, Camshaft intake/outtake, turbo e.d. los kan aanpassen..
Over de luchtfilters en deel1, dat vond ik eerlijk gezegd ook een beetje raar, maar luchtfilters zie je volgens mij ook niet echt meer op die manier tegenwoordig..
Mijn mening: Street Legal. Top spel
NFS: Underground? het zal mijn eisen qua aanpassingen en tunen niet halen, maar voor de snelheid, graphics, sfeer en de actie komt hij zeker in mijn kast te liggen !
Speel ze gewoon alletwee !
Verwijderd
Dude, er is zo vaak gezegd dat er meer dan 100 mogelijkheden zijn om je auto aan te passen. Misschien niet onder de motorkap maar wel de uiterlijk van je auto, het belangrijkste dus.El_Quedro schreef op 20 October 2003 @ 15:58:
[...]
NFS: Underground? het zal mijn eisen qua aanpassingen en tunen niet halen
En NFS Underground heeft nou iets wat Street Legal Redline niet heeft.
Style.
klopt, weet ik ook wel, maar zie je mijn signature?El_Quedro schreef op 20 oktober 2003 @ 15:58:
[...]
Sorry dat ik het zeg, maar dan is NFS: Underground nog veel meer beperkt dan Street Legal..
Je kan dan standaart Turbo packages kiezen Stage #1 t/m #4 (bijvoorbeeld)
ik denk niet dat je net als bij Street Legal ook o.a. je NO2, Camshaft intake/outtake, turbo e.d. los kan aanpassen..
Over de luchtfilters en deel1, dat vond ik eerlijk gezegd ook een beetje raar, maar luchtfilters zie je volgens mij ook niet echt meer op die manier tegenwoordig..
Mijn mening: Street Legal. Top spelIk kan mij er behoorlijk mee vermaken
NFS: Underground? het zal mijn eisen qua aanpassingen en tunen niet halen, maar voor de snelheid, graphics, sfeer en de actie komt hij zeker in mijn kast te liggen !![]()
Speel ze gewoon alletwee !
BTW ik vermaak me ook prima met street legal redline hoor
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Mwah denk dat dat iets persoonlijks is, ik heb liever een ourlelijke bak die bijna op het achterwiel weg vliegt, dan een prachtige auto maar die met tegenwind geen 120 gaat.Verwijderd schreef op 20 oktober 2003 @ 17:37:
[...]
Dude, er is zo vaak gezegd dat er meer dan 100 mogelijkheden zijn om je auto aan te passen. Misschien niet onder de motorkap maar wel de uiterlijk van je auto, het belangrijkste dus.
En NFS Underground heeft nou iets wat Street Legal Redline niet heeft.
Style.
Bovendien kan je met Street Legal veel meer dan 100 mogelijkheden qua auto uiterlijk veranderen, je kon namelijk zelf je auto painten, ik weet niet of dit ook in NFS:U zit maar Street Legal is qua tuning en decoration zeker niet een slechte game en misschien beter voor de echte liefhebbers dan NFS:U. Wat NFS:U niet minder maakt
Verwijderd
Wanneer komt die demo nou uit?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 21:53 ]
-- Altijd blijven prutsen --
zit ook in nfsu

[ Voor 50% gewijzigd door BruceLee op 21-10-2003 12:34 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
Verwijderd
Maar als ze me een celica zouden geven, zeg ik geen nee
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 13:56 ]
ow op die fiets, maar het ook zo dat er bij toekomstige patches meer onderdelen zitten.Scorperito schreef op 20 oktober 2003 @ 15:14:
[...]
ja, ik bedoel eigenlijk dat je te weinig tuning onderdelen hebt.
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Verwijderd
Wat nu met nfsu wel dit game brengt gfx en street legal samen voor een groot deel, je zal je motorblok niet uitelkaar kunnen halen en dergelijke, maar je zal wel leuke upgrades kunnen passen en dergelijke.
Tuning van de wagen gaat er in principe om de wagen: mooier(relatief want uw smaak is niet iedereen zijn smaak) te maken, en pas in 2de instantie gaat tunen om meer performance zowel in koppel als in pure pk's.
U hebt tuners = die gaan voor het uiterlijk van de wagen
U hebt racers = die gaan voor de performance
Deze twee kunnen niet echt 100% met elkaar vergeleken worden, daardoor worden ook veel tuners aanzien, als wegcriminelen, racers, op de baan en dergelijke, dat voor een groot deel van de tuners niet van toepassing is, en die alles zouden doen (waaronder traag rijden) om hun wagen te beschermen tegen eventuele schade.
que?
Daar ben ik het eigenlijk niet helemaal mee eens...Necreo schreef op 21 October 2003 @ 15:44:
Ik hou mezelf ook bezig met tuning, en kheb ook street legal gespeeld, het is fun, maar jammer genoeg ontbreken de gfx daar...
Wat nu met nfsu wel dit game brengt gfx en street legal samen voor een groot deel, je zal je motorblok niet uitelkaar kunnen halen en dergelijke, maar je zal wel leuke upgrades kunnen passen en dergelijke.
Tuning van de wagen gaat er in principe om de wagen: mooier(relatief want uw smaak is niet iedereen zijn smaak) te maken, en pas in 2de instantie gaat tunen om meer performance zowel in koppel als in pure pk's.
U hebt tuners = die gaan voor het uiterlijk van de wagen
U hebt racers = die gaan voor de performance
Deze twee kunnen niet echt 100% met elkaar vergeleken worden, daardoor worden ook veel tuners aanzien, als wegcriminelen, racers, op de baan en dergelijke, dat voor een groot deel van de tuners niet van toepassing is, en die alles zouden doen (waaronder traag rijden) om hun wagen te beschermen tegen eventuele schade.
Ook racers veranderen de uiterlijk van de wagen, voor aerodynamica, grip e.d.
Ik zou nooit in het echt een standaard Subaru 600 pk geven of zo.. 1 ruk aan je stuur en je kan het niet meer na vertellen.. En dan moet je toch echt wat doen met skirts, bumpers, spoilers...
en ik snap ook niet dat je er een onderscheid in maakt, ik zou het anders doen:
Tuners = de mensen die de auto's opvoeren, afstellen etc
Racers = de mensen die hem uiteindelijk racen.
Ik zou de pit crew van Micheal Schumacher (bijvoorbeeld) geen racers noemen, toch? Dat is in mijn ogen alleen Micheal Schumacher dan.
Nog iets:
Jij zegt dat mensen die alleen hun uiterlijk aanpassen tuners heten, ik zou ze eerder 'Ricers' noemen.. of iets in die richting
[ Voor 5% gewijzigd door El_Quedro op 21-10-2003 16:11 ]
Tunen is het opwaarderen van de capabiliteiten van de auto. Denk hierbij aan wegligging, vermogen, etc.
Stylen is het opwaarderen van de looks van de auto. Bodykits, neonlampjes, etc.
Daar zit uiteraard een groot stuk overlap in. Spoilers die heerlijk veel downforce geven en ook nog eens voor de looks mooi staan. Verlaging die functioneel en ook mooi is. Je snapt het idee.
Gelukkig niet.
Dat merk zo verboden moeten worden.

Maar goed iedereen zijn smaak
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Jij wel, maar wij moeten er van buiten naar kijkenVerwijderd schreef op 21 October 2003 @ 22:55:
Beleef nog altijd erg veel plezier aan mijn Agila anders hoor...
- Peugeot 206
- VW Golf IV
- Ford Focus (USA spec)
- Dodge Neon
Niet de meest tot de verbeelding sprekende auto's, maar goed, dat is een Honda Civic ook niet en daar draait het niet om in het spel.
Verwijderd
Dit is dus helemaal niet het geval, een 600pk Subaru blijft gewoon rijden met zijn standaard uitrusting. Spoilers, skirts en bumpers hebben daar niet zoveel mee te maken. Misschien een iets grotere achterspoiler voor de neerwaartse druk en een setje sportdempers met verlagingsveren is genoeg.El_Quedro schreef op 21 October 2003 @ 16:10:
[...]Daar ben ik het eigenlijk niet helemaal mee eens...
Ook racers veranderen de uiterlijk van de wagen, voor aerodynamica, grip e.d.
Ik zou nooit in het echt een standaard Subaru 600 pk geven of zo.. 1 ruk aan je stuur en je kan het niet meer na vertellen.. En dan moet je toch echt wat doen met skirts, bumpers, spoilers...
Heb je ooit wel eens van de term 'sleeper' gehoord? Dat is een auto met een standaard uiterlijk, maar met een dik vermogen onder de motorkap. Als je zo'n auto bij het stoplicht tegen zou komen, zou je denken: die pak ik lekker met een sprintje...licht op groen en BRUL, weg is ie
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 09:16 ]
waarom vindt iedereen een peugot 206 mooier dan een 306?Sander Prinsen schreef op 22 October 2003 @ 08:00:
Naast het arsenaal Japanse auto's, zitten er ook enkele Europese en Amerikaanse wagens in:
- Peugeot 206
- VW Golf IV
- Ford Focus (USA spec)
- Dodge Neon
Niet de meest tot de verbeelding sprekende auto's, maar goed, dat is een Honda Civic ook niet en daar draait het niet om in het spel.
geef mij maar een 306!
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Verwijderd
De meerderheid vind een 206 nou eenmaal mooier... Ik heb zelf een 205 GTi 1.6 en een 306 XS gehad en op dit moment rij ik in een 205 GTi 1.9Twixxx schreef op 22 October 2003 @ 10:41:
[...]waarom vindt iedereen een peugot 206 mooier dan een 306?
geef mij maar een 306!
Ik vind de 306 ook mooier dan de 206, maar de 206 is gewoon een nieuwer model van Peugeot.
Mjah, in mijn ogen is een Impreza toch eigenlijk nooit een sleeperVerwijderd schreef op 22 October 2003 @ 09:14:
Als je zo'n auto bij het stoplicht tegen zou komen, zou je denken: die pak ik lekker met een sprintje...licht op groen en BRUL, weg is ie
Ik had er gisteren nog 1 achter me, die was redelijk standaard aan de buitenkant. Alleen de luchthapper op de motorkap en de grotere velgen waren verdacht. Er zat ook nog een bescheiden spoiler op. Ik reed 140, hij zat achter me, ik ging opzij en hij stormde voorbij met zeker 30km/u verschil en een brul waar je kippenvel van krijgtAcolyte57 schreef op 22 October 2003 @ 15:00:
[...]
Mjah, in mijn ogen is een Impreza toch eigenlijk nooit een sleeper
Verwijderd
veder lijkt het me echt een vet spel! alleen hoop ik dat ze de volgende x een nfs maken waaraan je aan ferarrie's kan sleutelen dat lijkt me echt zo uber
dat laatste gedeelte van de zin gaat natuurlijk niet op, een sub kan je ver tunen hoor...Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 17:54:
wat worden de systeem vereisen eigelijk? Ik denk niet dat mijn 2500@2.2Ghz met 1gb ram nou de bottleneck zal zijn maar mijn 6e rangs gf4mx440 se wel![]()
veder lijkt het me echt een vet spel! alleen hoop ik dat ze de volgende x een nfs maken waaraan je aan ferarrie's kan sleutelen dat lijkt me echt zo uberwant wat je ook tuned aan je subarau, die ferrari zal hem zowel op looks als performance ownen
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 22-10-2003 18:13 ]
Dit topic is gesloten.