Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
En welke teller heb jij het overVerwijderd schreef op 27 October 2003 @ 14:03:
volgens mij kun je idd niet echt van die teller op aan...
Ik heb het topic wel gelezen hoor maar jullie praten om elkaar heen
Want die teller op http://www.electronic-arts.com.au/eagames/nfs_underground/ klopt denk ik wel
Nog 10 uur dus
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Waar staat het dan dat die demo daar komt?Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 14:08:
ftp://ftp.ea.com/pub/ea/demos/
blijven refreshen mensen
Die teller op de Australische site moet je toch gewoon blijven volgen en daar moet je natuurlijk niet het tijdsverschil afhalen
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
ter verduidelijking ff me tijdzone op brisbane (australie) gezet.
het kan nog steeds dus, ff geduld nog
Je moet de pagina laten laden!Turismo schreef op 27 October 2003 @ 14:13:
volgens mij vergissen we ons nu enorm het is nog 50 minuten volgens australische tijd!!!
[afbeelding]
Dat javascript laad niet zo snel
Als je ff wacht dan staat er 9 uur
/edit als je je pc op aussie tijd zet is et nog 24 uur
[ Voor 16% gewijzigd door MailMan op 27-10-2003 14:17 ]
Verwijderd
Verwijderd
haha strax server down!Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 14:08:
ftp://ftp.ea.com/pub/ea/demos/
blijven refreshen mensen

Verwijderd
klopt nog maar een paar tellenTurismo schreef op 27 October 2003 @ 14:13:
volgens mij vergissen we ons nu enorm het is nog 50 minuten volgens australische tijd!!!
[afbeelding]
Btw niemand een nieuwe topic aanmaken !!!!!!!!!!!!!!
Wordt al door iemand anders snel gedaan. Ik zal zeggen als ie online komt
edit op die ftp staat:
nfspu welke nfs is dat?
[ Voor 15% gewijzigd door R-B op 27-10-2003 14:25 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
check teller rechtsboven
hopelijk zijn die duitsers er niet helemaal bij
[ Voor 27% gewijzigd door MailMan op 27-10-2003 14:27 ]
Verwijderd
Ik heb in tijden niet zo'n belangstelling gezien voor een demo, ook het message board van EA zelf staat vol met posts over tijd
Ik kan zelf ook niet wachten op de demo, lekker gassen met in de dragmode
Verwijderd
Verwijderd
Dat moet je tegen The_Will, White Dust of mij zeggen zodat wij daar rekening mee kunnen houden en wij andere topics dicht kunnen gooien.R-B schreef op 27 October 2003 @ 14:23:
W00t ik kan niet meer wachten
Btw niemand een nieuwe topic aanmaken !!!!!!!!!!!!!!
Wordt al door iemand anders snel gedaan. Ik zal zeggen als ie online komt
Verder zou het fijn zijn als het 'ik kan niet meer wachten'- en 'zo en zolang nogi'-gehalte iets kan dalen, want iedereen (inclusief ik) zit met smart op deze demo te wachten. "Ik kan niet meer wachten"-posts zorgen alleen maar voor teleurstelling bij degene die denken dat iedere nieuwe post, de verlossende is
12 uur vannacht pas? Jij bent gek zie zin boven deze
maja. gaa de demo ownen?
[ Voor 59% gewijzigd door R-B op 27-10-2003 14:30 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
de rest van de gamers @ GOT.. want zal wel druk worden op de lijn van hun

Ook wat concept art, en alles lekker bij elkaar gooien enzo
hier heb ik wat leuke wallpapers van gesoept, ik hoop dat jullie er wat aan vinden.

Klik op het plaatje voor een 1280x1024 versie
[ Voor 27% gewijzigd door Turismo op 27-10-2003 14:34 ]
Bij deze danVerwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 14:28:
[...]
Dat moet je tegen The_Will, White Dust of mij zeggen zodat wij daar rekening mee kunnen houden en wij andere topics dicht kunnen gooien.
lekker manTurismo schreef op 27 October 2003 @ 14:32:
ik heb ff rondgezocht op me quest naar de demo, maar kwam wel leuke renders tegen van nfs underground 4 plaatjes bij elkaar 65 mbvet high res dus.
hier heb ik wat leuke wallpapers van gesoept, ik hoop dat jullie er wat aan vinden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
kan een uurtje eerder of later zijn-LA- schreef op 27 oktober 2003 @ 14:30:
Dudes ze hebbe in australie meerdere timezones, dus t slaat allemaal op kaas
Signature
hehe, ik gooi hem ook wel ff op me host alstie dr isVerwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 14:29:
zal gelijk even kijken of ik heb op een 100mbit lijntje kan krijgen, wel zo leuk voor
de rest van de gamers @ GOT.. want zal wel druk worden op de lijn van hun
(owjah... kheb trouwens dit hele topic al 5 x doorgelezen, maar nog nooit wat gepost, wordt nu toch ook wel tijd)
Verwijderd
Alleen komen er zoveel PS2 games uit dat ik deze voorlopig nog maar niet koop, komt in nov uit toch?
Verwijderd
Jeezs, wat kunnen ze dames tegenwoordig toch mooi vormgeven, daluk raken wij mannen dat ideale beeld helemaal niet meer kwijtTurismo schreef op 27 oktober 2003 @ 14:32:
ik heb ff rondgezocht op me quest naar de demo, maar kwam wel leuke renders tegen van nfs underground 4 plaatjes bij elkaar 65 mbvet high res dus.
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je die bovenste ook zonder die digitale dames erop in 1280x1024? Want ze zijn best aardig om te zien, maar wat er op de achtergrond gebeurd op dat plaatje vind ik eigenlijk nog leukerTurismo schreef op 27 oktober 2003 @ 14:32:
[afbeelding]
[afbeelding]
The devil is in the details.
WHAAA, kwil ook spelen
maar goed, ik ga in de tussentijd mijn antieke thrustmaster stuur maar ff aansluiten en proberen werkend te krijgen
vraag me trouwens af hoeveel europese auto's er in deze game zitten
* Henk hoopt dat de MINI dr ook in zit
en dan wel met dezelfde wegligging als de echte
Verwijderd

Jij doet gevaarlijkVerwijderd schreef op 27 October 2003 @ 14:59:
Vind ik op fok toch handiger, die gaat na zoveel reply's automatisch dicht, gezeik met zontact enzo de hele tijd
maar inderdaad, ben benieuwd wat voor startpost we krijgen, hoop iig iets in stijl van the matrix reloaded/revolutions, want die zijn mooooi
jammer genoeg kank zelf zulke posts nie maken
Edit: ben ik trouwens de ENIGE die zich afvraagt waar in GODSNAAM de demo van NFS 6 staat? dus Hot Pursuit 2.... want die zie ik er daar niet bij staan...
hopelijk geen andere server
[ Voor 19% gewijzigd door Henk op 27-10-2003 15:02 ]
U vraagt, ik maak mMaRc0 schreef op 27 October 2003 @ 14:57:
[...]
Heb je die bovenste ook zonder die digitale dames erop in 1280x1024? Want ze zijn best aardig om te zien, maar wat er op de achtergrond gebeurd op dat plaatje vind ik eigenlijk nog leuker

en ik heb deze gemaakt, de wallpaper kwa indeling bestaat al, maar er staan KOEIEletters onderaan van de site/maker die de hele wallpaper verpesten.
Dus hier me eigen versie met een Aziatische stad (echte foto dus) op de achtergrond.

Het zpel ziet er namelijk gewoon zoooooo vet uit !!!!
Wil hem vanavond wel even spelen hoor
Staat op die ftp wel iets in de NFSPU map een NFSDEMOS.ZIP
net ff gekeken, maar de demo van 6 wordt dus gehost op servers van oa. fileplanet...
[ Voor 93% gewijzigd door R-B op 27-10-2003 15:06 ]
Need for speed : Porsche Unleased das dus deel 5 ! en niet deel 7!TuRk schreef op 27 October 2003 @ 15:03:
Bter schiet het nu gewoon even op
Het zal iets van nfsu moeten wezen.
Hoop dat je het nu weet
[ Voor 4% gewijzigd door Frostbite op 27-10-2003 15:06 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
ja NFS PUrsuit....TuRk schreef op 27 oktober 2003 @ 15:03:
Bter schiet het nu gewoon even op
EDIT:....in koor. Lijkt wel of iedereen op F5 staat te knalle hier, hopend dat iemand een link naar de demo post

[ Voor 17% gewijzigd door -LA- op 27-10-2003 15:08 ]
http://www.fileplanet.com/section.aspx?s=94590&v=0
sterft er trouwens wel van de movies
[ Voor 14% gewijzigd door Henk op 27-10-2003 15:08 ]
Verwijderd
Wordt ook bijna continu bijgewerkt... De demo is toch af??!!! zet um er gewoon op EA!!!
Inderdaad.... dit slaat nergens op, lijkt half life 2 wel....Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 15:12:
http://www.gamershell.com/
Wordt ook bijna continu bijgewerkt... De demo is toch af??!!! zet um er gewoon op EA!!!
volgens mij staat ie ook wel al op fileplanet, maar moeten ze hem nog unlocken of zow, klik maar eens op need for speed underground, je wordt dan gelijk doorgelinkt naar de movies.
dus als die gasten nou es opschieten...
Stel je tijdzone in op australische tijd en kijk dan nog eens....R-B schreef op 27 oktober 2003 @ 15:15:
check http://www.electronic-arts.com.au/eagames/nfs_underground/ nou is
die teller!!!!
Misschien omdat ie naar jouw eigen klok kijkt en daar telt tot het 24:00/0:00 is in plaats van dat ie z'n eigen klok gebruikt?R-B schreef op 27 October 2003 @ 15:18:
weet ik.. maar waarom loopt die teller dan niet goed?
The devil is in the details.
Stimmt....MaRc0 schreef op 27 October 2003 @ 15:20:
[...]
Misschien omdat ie naar jouw eigen klok kijkt en daar telt tot het 24:00/0:00 is in plaats van dat ie z'n eigen klok gebruikt?
het lijkt mij sterk dat ie in europa 8 uur later gereleased wordt als in australie hoor
Verwijderd
Verwijderd
Gewoon wachten, hij komt vanzelf. Nieuwe topic is er nog niet (komt eraan), maar deze gaat bij 1100 posts gewoon dicht. Doe een beetje zuinig met die laatste posts zou ik zeggen.Verder zou het fijn zijn als het 'ik kan niet meer wachten'- en 'zo en zolang nogi'-gehalte iets kan dalen, want iedereen (inclusief ik) zit met smart op deze demo te wachten.
Als je dat ding mag geloven komt ie uit om 24:00 NL tijd, maar lijkt me niet dat de demo precies op de seconde wordt uitgebracht.
[ Voor 5% gewijzigd door MailMan op 27-10-2003 15:26 ]
Verwijderd
die teller is niet betrouwbaar
het is heus niet zo van 3,2,1 en hop:
demo online!
die mensen bij EA moeten ook eerst
nog koffie drinken endezo
dus geen gepost over die teller meer aub
Verwijderd
Beetje dom dan... die teller staat er dus voor piet snot en jan met de korte achternaam.. Maar goed ... zodra die uitkomt zal het denk ik toch nog wel ff duren voor je hem hebt .... want die demo's van tegenwoordig worden steeds groter en de server zal meteen wel ubervol zitten.... dus jongens heb geduldVerwijderd schreef op 27 October 2003 @ 15:26:
oke nog een keer:
die teller is niet betrouwbaar
het is heus niet zo van 3,2,1 en hop:
demo online!
die mensen bij EA moeten ook eerst
nog koffie drinken endezo
dus geen gepost over die teller meer aub
Verwijderd
*schopt af met fileplanet link
http://www.fileplanet.com/section.aspx?s=94590&v=0
weet ik hoeveel movies... serieus, die links had ik eerder moeten zien
[ Voor 27% gewijzigd door Henk op 27-10-2003 15:41 ]