zier er zeer vet uit
, ik kan niet wachten.....
demo kwam toch in oktober?
demo kwam toch in oktober?
Verwijderd
Daar heb je gelijk in, maar het is volgens mij puur zo gedaan om het wat eenvoudiger voor de gamers te maken. NFS:U is nu eenmaal vrij realistisch wat tunen betreft en wie weten er nu allemaal precies welke onderdelen je moet aanschaffen/upgraden als je een turbo op je kar wilt hebben?ander krijg je bij dit spel op het laatste alleen maar dezelfde auto met gewoon het best packetje dan is toch ook niks meer aan op internet. ik vind dat iedereen zijn eigen auto moet hebben en de een heeft dit weer beter dan de andere maar die heeft weer iets anders beters
[ Voor 36% gewijzigd door R-B op 22-09-2003 14:32 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
[ Voor 79% gewijzigd door R-B op 22-09-2003 14:32 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
Verwijderd
Systeemeisen zien er redelijk uit, maar ik moet wel zeggen dat als je het wilt spelen zoals het er op de plaatsjes enzo uitziet dat je dan toch een flink snellere pc moet hebben denk ik. Maar ja, dit zijn dat ook specs waarmee je het spel ook nog maar net kan spelen met veel grafische opties uit en een lage resolutie.Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 16:28:
Hier zijn de systeemeisen voor NFS:U
- Pentium III 800Mhz
- 128MB Ram
- Win98 or newer
- GeForce2 equivalent (or newer) w/ 32MB VRAM
- 1 GB HD space
- 12x CR-Rom speed
bron: http://nd4spdworld.com
Verwijderd
FUCK!!!!!!!!!!!!!! das kantje boord!!!!!!!Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 16:28:
- Pentium III 800Mhz
- 128MB Ram
- Win98 or newer
- 1 GB HD space
- 12x CR-Rom speed
[ Voor 53% gewijzigd door Entity op 22-09-2003 19:09 ]
Das idd kantje boord @ CPU!Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 16:28:
- Pentium III 800Mhz
- 128MB Ram
- Win98 or newer
- 1 GB HD space
- 12x CR-Rom speed
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
Verwijderd
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Verwijderd
tja, meestal komt het neer op "multimedia pc".Screamer schreef op 23 September 2003 @ 16:56:
[...]
Das idd kantje boord @ CPU!
mij heeft PIII 728MHz (OC'ed met 112MHz bus)
de rest haal ik met gemak
zijn trouwens zelfde sys eisen als zoveel spellen vandaag de dag
Worms3D
Midnight Club II
Unreal Tournament 2003
Battlefield 1942
Jedi Academy
Half-Life 2 (mij kan NIET wachten!)
en deze dus, naja die andere games draaien allemaal wel redelijk/goed, dus met HL2 en NFS:Underground moet dat hopelijk ook niet zo'n probleem worden.
Ummm bij de aftermarket parts staat toch ECHT StreetGlow aangegeven laatst!Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 16:58:
Toch is het jammer dat je nog geen enkel race spel ziet met zo'n kleurengloed onder de auto's. Net zoals in 2F2F of TFATF
Verwijderd
Jah, voortaan beetje opletten he mr de xorcistBi0Hazard schreef op 23 September 2003 @ 17:36:
[...]
Ummm bij de aftermarket parts staat toch ECHT StreetGlow aangegeven laatst!
Verwijderd
Inderdaad, er zit gewoon neon-verlichting in NFS:U hoor, staat gewoon in dit topic beschreven...Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 17:44:
[...]
Jah, voortaan beetje opletten he mr de xorcistiedereen loopt onwijs negatief te blaten maar als je gewoon even goed leest zie je gewoon dat er veel meer shit is.
[ Voor 32% gewijzigd door R-B op 23-09-2003 18:47 ]
Verwijderd
R-B schreef op 23 September 2003 @ 18:46:
woei... dit gamepy gaat ikke redden
iemand ook aanbevole spec's?
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 18:59 ]
Street Rod, is het niet ?Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 18:49:
[...]
offtopic:
Vroeger had ik zo'n spel op de SNES. Ben de titel vergeten. Maar in die spel moest je racen en geld krijgen. Je kon dat met die geld betere motor kopen voor je auto en ook steeds om de race een andere lak voor je auto halen en ook allemaal verbeterde dingen kopen zoals autowielen etc. En in het spel heb je ook Nitro and het spel had zo! een goeie snelheidsgevoel.
Top Gear
[ Voor 23% gewijzigd door Wom op 23-09-2003 19:04 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 20:37 ]
Verwijderd
StreetGlow word 1 van de sponsor ... Die leveren neonlichten ... dus waarschijnlijk komen ze welVerwijderd schreef op 23 September 2003 @ 16:58:
Toch is het jammer dat je nog geen enkel race spel ziet met zo'n kleurengloed onder de auto's. Net zoals in 2F2F of TFATF
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 12:10 ]
Verwijderd
Oke oke.. Rustig maarVerwijderd schreef op 24 September 2003 @ 12:10:
[...]
StreetGlow word 1 van de sponsor ... Die leveren neonlichten ... dus waarschijnlijk komen ze wel
Oops sorry .. ik zie dat er al gereplied is
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 16:04 ]
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 12:36 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 13:52 ]
Verwijderd
Het is een WMVPilatuSSS schreef op 27 September 2003 @ 19:30:
ff een vraagje, welke codec heb ik nodig voor die filmpjes ?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
Streetrod was eigelijk onwijs simpel. Je moest gewoon van elk onderdeel het duurste kopen, alles erin zetten en een klein slidertje op de motor bij het rode puntje zetten (het tunen). Maar zeker wel vetVerwijderd schreef op 24 September 2003 @ 13:28:
Ze zouden er een soort van street rod van moeten maken, maar dan grafisch op en top
19 oktoberR-B schreef op 28 september 2003 @ 13:40:
heheh demo.. die zal ik helemaal gek spelen
Denk oktober maar waarneer? rond de 20ste? we zien
idd.. dit is toch prut? kan je zeker kiezen uit kit 1t/m3 ofzoaaaah lijkt me veel leuker om allemaal losse onderdelen te installeren en kijken wat er past en wat meer PK geeft in plaats van zo'n standaard ding installeren waar alles in zit
Jongens dat is toch geen auto tunen
[ Voor 8% gewijzigd door geez op 28-09-2003 19:34 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 19:52 ]
Unreal Tournament '99
Ummm Sinterklaas ?
Da moet juist! das 1337!Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 19:52:
jammer, geen zichtbare schadeok een beetje heel erg nep schakel geluidje, lijkt wel zo'n metro deur
[ Voor 40% gewijzigd door BioHazard op 28-09-2003 20:02 ]
Het rijden zelf vind ik een eentonig en irriterend geluidje, maar als die auto's in het echt zo klinken kan ik daar wel mee leven. Het schakelen vind ik wel erg cool klinken en je ziet ook wanneer de auto opschakelt, want dan schiet de auto eventjes naar achter.R-B schreef op 28 September 2003 @ 20:29:
dat geluidje is gaaaf man!!!! dat jullie ut niet mooi vinden
The devil is in the details.
Hangt natuurlijk van je persoon/prutser die het speelt natuurlijk-LA- schreef op 28 september 2003 @ 20:40:
nou dat 2de filmpie 2 pagina's gelden geloof ik was wel degelijk bochtenwerk (meer muurwerk als ik t zo bekeek)
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
zo klopt utSideSwipe_XP schreef op 28 September 2003 @ 20:41:
[...]
Hangt natuurlijk van je prutser die het speelt natuurlijk
Hangt natuurlijk van de prutser die het speelt natuurlijk
[ Voor 7% gewijzigd door BruceLee op 29-09-2003 09:03 ]
dat is de turboVerwijderd schreef op 28 September 2003 @ 19:52:
jammer, geen zichtbare schadeok een beetje heel erg nep schakel geluidje, lijkt wel zo'n metro deur
je hebt verschillende spel modussen , bijv draggen maar je heb dus ook nog gewoon racenMaRc0 schreef op 28 September 2003 @ 20:32:
[...]
Het rijden zelf vind ik een eentonig en irriterend geluidje, maar als die auto's in het echt zo klinken kan ik daar wel mee leven. Het schakelen vind ik wel erg cool klinken en je ziet ook wanneer de auto opschakelt, want dan schiet de auto eventjes naar achter.
Verder is vooral die snelheid prachtig gedaan, je ziet alles om je heen vervagen en je hebt echt een gevoel van dat je 200 KM/u gaat. Alleen jammer dat het voornamelijk rechtdoor racen is, want als iets bewijst dat je kan racen dan zijn het de bochten wel
[ Voor 61% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 29-09-2003 12:28 ]
Steam Inventaris
een paar revieuwers hebben hem gespeeld jah maar er is niks uitgelekt !da_rippah schreef op 29 September 2003 @ 12:35:
Ik begrijp dat er mensen zijn die al een vroege versie ervan gespeeld hebben?
Naja, ik ga er hier natuurlijk niet om vragen, ik ben erg benieuwd hoe het spel wordt. Ik hoop dat het een waardige vervanger voor StreetLegal en StreetLegal: Redline wordt. Alhoewel, EA zal wel niet zoiets braks produceren als Invictus, dus daar twijfel ik niet aan
Kennie wachte!Wordt echt een kick-ass spel dit...
Verwijderd
nee er is geen beta van gelekt, we hebben het hier over filmpjes.da_rippah schreef op 29 september 2003 @ 12:35:
Ik begrijp dat er mensen zijn die al een vroege versie ervan gespeeld hebben?
Naja, ik ga er hier natuurlijk niet om vragen, ik ben erg benieuwd hoe het spel wordt. Ik hoop dat het een waardige vervanger voor StreetLegal en StreetLegal: Redline wordt. Alhoewel, EA zal wel niet zoiets braks produceren als Invictus, dus daar twijfel ik niet aan
Kennie wachte!Wordt echt een kick-ass spel dit...
Steam Inventaris
Och, over Half-Life2 zijn al meer dan 5 topics volgeluldVerwijderd schreef op 29 September 2003 @ 13:16:
ot
OMFG 23 pagina's voor een spelleke waarvoor tot nu toe slecht een enkel filpmje beschikbaar is! Wat een speculaties!![]()
/ot
ja ik weet niet precies hoe het tunen gaat in GT gaat maar d'r zijn ook filpjes van het tunen en dit gaat niet zoals in SL. Je gaat alle onderdelen af van links naar rechts en druk idd op een knop om hem te instaleren. Dit is idd erg jammer maar er zit niks anders op. Of je moet vragen of EA street legal 3 gaat makenda_rippah schreef op 29 September 2003 @ 13:24:
Ah, heb het topic niet helemaal doorgelezen, sry
Ik heb er ook filmpjes van gezien, maar ik hoop echt dat het tunen net zo uigebreid is als in SL, want aan tuning á la Gran Turismo heb je natuurlijk nog nix(Koop nieuwe uitlaat, oh 2 pk meer... *klik* geinstalleerd....)
Nee, ik wil echt zelf een hele motor in elkaar bouwen, zelf spoilers ontwerpen, je auto geheel zelf spuiten, decals uitkiezen/maken, zelf de fuel mixture, gear ratio, intake/outtake en idle rpm en de redline van de motor instellen! Anders kan ik net zo goed Gran Turismo pakken..., toch?
Steam Inventaris
Verwijderd
Dit geluid klinkt zoals het moet klinken, het is de dumpvalve/blow off valve. Deze speciale klep laat de overdruk van de turbo ontsnappen uit het systeem om de lagers vd turbo te sparen en om de turbo mooi op gang te houden (het geluid is dus NIET van de turbo zelf).Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 19:52:
Verwijderd
Je bedoelt dat het dan net zo'n type spel wordt als de rest van de games uit deze serie?da_rippah schreef op 29 September 2003 @ 13:27:
De filmpjes zien er alleen zo arcade uit, met van die belachelijke semi-futuristische racetracks![]()
Ik wil net als bij Street Legal 's nachts een real-life stad inrijden waar ergens op een afgesloten stuk snelweg een aantal streetracers staan die je uit kan dagen! Dat is pas streetracen... Als je in arcade-style binnen zoveel seconden checkpoints moeten halen ofzo, dan is het hele "underground" idee eruit en is het niets meer dan een fancy arcade-racertje geworden.... ik hoop dat dit niet zo is natuurlijk.
Ja, het is wel een arcade racer denk ik, maar ik hoop dat daardoor het street race aspect niet uit het oog verloren wordt (toch gewoon weer rondjes rijden enzo, dan is het gewoon een nieuwe NFS met andere auto's)Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 14:08:
[...]
Je bedoelt dat het dan net zo'n type spel wordt als de rest van de games uit deze serie?
Natuurlijk wordt dit een arcade racer. Logisch.
Verwijderd
Ik geloof dat we met de release date weer van die HL2 taferelen krijgen. Wat zijn sommige mensen toch geloofwaardig, zuchtt..Sander Prinsen schreef op 29 September 2003 @ 14:27:
Op de australische NFS website staat dat de demo op 6 oktober al komt! Dat is dus lekker snel.
Verwijderd
Valt wel mee hoor!da_rippah schreef op 29 September 2003 @ 13:36:
Das echt jammer, het hele idee van tunen is weg, het gaat er gewoon om wie het meeste geld heeft om de prefab-upgrades te kopen
Dude, gewoon goed kijken naar die filmpjes. Het zijn gewoon de (natte) wegen van steden. De ongelooooofelijke lighting geeft dat chille sfeer. Realistische en normale wegen eigelijk.da_rippah schreef op 29 september 2003 @ 13:27:
De filmpjes zien er alleen zo arcade uit, met van die belachelijke semi-futuristische racetracks
Ben je gek!!!!!!!!!!Verwijderd schreef op 29 september 2003 @ 14:08:
[...]
Je bedoelt dat het dan net zo'n type spel wordt als de rest van de games uit deze serie?
Verwijderd
Ok, blijkbaar heb je dus geen enkel filmpje gezien.da_rippah schreef op 29 september 2003 @ 15:09:
[...]
Ja, het is wel een arcade racer denk ik, maar ik hoop dat daardoor het street race aspect niet uit het oog verloren wordt (toch gewoon weer rondjes rijden enzo, dan is het gewoon een nieuwe NFS met andere auto's)
Valt mee, dat tunen gedoe is vooral voor het uiterlijk van je auto. Je kan echt veel dingen aanpassen. En ook erg veel onder je motorkap. Je kan gewoon natuurlijk ook de topic doorlezen of the NFS website bezoeken.da_rippah schreef op 29 September 2003 @ 13:36:
Das echt jammer, het hele idee van tunen is weg, het gaat er gewoon om wie het meeste geld heeft om de prefab-upgrades te kopen
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 15:52 ]
Heb alle filmpjes gezien en deed heel arcade achtig aan, enorme neon lichten met pijlen waar je naartoe moeten enzo... Niet "echt" de straat. Maar ja, ik kan pas een echt oordeel geven als ik het spel gespeeld heb, nu moet ik niet zeikenVerwijderd schreef op 29 September 2003 @ 15:42:
[...]
Ok, blijkbaar heb je dus geen enkel filmpje gezien.
Check de videos. Allemaal.
Enjoy.
[...]
Valt mee, dat tunen gedoe is vooral voor het uiterlijk van je auto. Je kan echt veel dingen aanpassen. En ook erg veel onder je motorkap. Je kan gewoon natuurlijk ook de topic doorlezen of the NFS website bezoeken.(...jij luie blaatschaap
)
Idd! Nie zeiken (nog nietda_rippah schreef op 29 September 2003 @ 15:55:
[...]
Heb alle filmpjes gezien en deed heel arcade achtig aan, enorme neon lichten met pijlen waar je naartoe moeten enzo... Niet "echt" de straat. Maar ja, ik kan pas een echt oordeel geven als ik het spel gespeeld heb, nu moet ik niet zeiken
Verwijderd
Verwijderd
Twenty fully customizable, licensed cars are included in the game from Mitsubishi Motors, Subaru, Toyota, and many more.
Verwijderd
/me slaat zichzelfda_rippah schreef op 29 september 2003 @ 15:55:
[...]
Heb alle filmpjes gezien en deed heel arcade achtig aan, enorme neon lichten met pijlen waar je naartoe moeten enzo... Niet "echt" de straat. Maar ja, ik kan pas een echt oordeel geven als ik het spel gespeeld heb, nu moet ik niet zeiken
Verwijderd
Verwijderd
Zou je toch niet zien als je dik zit te blazen, je kan wel je auto helemaal kapot racen. Das iig wel wat realisme.Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 14:01:
ik zou liever zelf de keuze willen hebben of ik damage ja ofte nee aan wil zetten. Een damagemodel HOORT gewoon in een racegame imho
klinkt idd wel redelijk logisch ja, nu je het zegt..Sander Prinsen schreef op 30 September 2003 @ 18:12:
EA zou op zich ook graag schade willen aan de wagens, maar veel autofabrikanten doen daar moeilijk over: ze willen niet dat hun auto's (zwaar) beschadigd worden, dat zou volgens hun weleens slechte reclame kunnen zijn. Dit maakt het voor EA stukken moeilijker om licenties te krijgen voor de auto's.
Verwijderd
Steam Inventaris
Dan noem je de Toyota Supra de Toyata Supro en de Skyline de SkylinaSander Prinsen schreef op 30 September 2003 @ 18:12:
EA zou op zich ook graag schade willen aan de wagens, maar veel autofabrikanten doen daar moeilijk over: ze willen niet dat hun auto's (zwaar) beschadigd worden, dat zou volgens hun weleens slechte reclame kunnen zijn. Dit maakt het voor EA stukken moeilijker om licenties te krijgen voor de auto's.
Nah, dat is toch niet hetzelfde. De modellen zouden dan ook net anders moeten zijn. In Need For Speed gaat het er juist om dat je met auto's kunt racen die in het echte leven ook tot je verbeelding spreken. En Niassn Skylino 34R GR-T is gewoon niet hetzelfde als een Nissan Skyline R34 GT-Rda_rippah schreef op 01 October 2003 @ 15:16:
[...]
Dan noem je de Toyota Supra de Toyata Supro en de Skyline de Skylina
klaar
Jammer maar helaasVerwijderd schreef op 01 October 2003 @ 13:57:
de demo is uitgesteld tot eind oktober
27oktober komt hij.
http://www.electronic-arts.com.au/eagames/nfs_underground/
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq