[PC] Need for Speed Underground

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.530 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Too Soon Sucker :) (See Ya :))

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 19:08 ]

Verwijderd

De reflectie van het wegdek klopt niet helemaal imho, kijk maar naar de voorkant van de auto 8)7

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

Jaja, genoeg quotes! :O
;)

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:23

Entity

9000rpm

Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 19:13:
[...]

De reflectie van het wegdek klopt niet helemaal imho, kijk maar naar de voorkant van de auto 8)7
Dat is 1 van de eerste screens de gereleased werd, dus al best oud. Als je kijkt naar http://www.nfscars.net/sc...080503_Eclipse_08_PS2.jpg dan zie je dat er wel een reflectie is.

Overigens heb ik ook weer nieuwere screens gezien waarbij reflectie alleen bij 1 auto voorkwam en niet bij de anderen, bijvoorbeeld hier:
http://www.nfscars.net/screenshots/nfs7/Supra101.jpg

Wellicht zijn ze nog aan het werken hieraan.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 14:42

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 19:13:
[...]

Klopt prima hoor, is de reflectie van die reclameborden.. Het is zelfs zo goed dat ze zo te zien in deze 3d engine rekening hebben gehouden met camerstandpunten/afstand en zoom in de wijze waarop de reflecties neergezet worden..

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Inderdaad, die reflectie klopt gewoon als een bus, dit is juist een van de eerste games die de wegreflecties zo spectaculair in beeld brengt 8)7

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ik hoop echt dat het spel cool wordt.. maar als ik aan NFS 6 terug denk dan wordt ik toch wel een beetje bang :( ik hoop dat ze weer een beetje de stijl van Porsche Unleashed erin meenemen...

Btw. Ik snap best waarom ze er een golf intrappen... het lijkt me alles behalve leuk als je gelijk in het begin een Supra oid kan betalen :)

Ik weet alleen niet waarop ik hem moet kopen PC of XBox? PC lijkt met juist gaaf vanwege de multiplayer mogelijkheden, maaaaarrrrrrrr heeft XBox dat ook ? :?
Niet over Live! iig, maar gewoon splitscreen? ik hoop van zegen :| Dat je je auto mee kan nemen op je memory card en dan naar een vriend gaan en hem uitdagen :)

Ik ga maar weer eens Porsche Unleashed installen :+)

Verwijderd

El_Quedro schreef op 11 september 2003 @ 09:52:Ik weet alleen niet waarop ik hem moet kopen PC of XBox? PC lijkt met juist gaaf vanwege de multiplayer mogelijkheden, maaaaarrrrrrrr heeft XBox dat ook ? :?
Niet over Live! iig, maar gewoon splitscreen? ik hoop van zegen :| Dat je je auto mee kan nemen op je memory card en dan naar een vriend gaan en hem uitdagen :)
Met de Xbox-versie kun je niet online, met de PC-versie wel.
Met de PC-versie kun je dus mensen over de hele wereld uitdagen en die stof laten happen met je eigen gemaakte streetracer, vet kickeh dus >:)
Kan niet met de Xbox-versie.....groot gemis? ik vind van wel, dus ik zou zeker voor PC-versie gaan, als je natuurlijk over een redelijke pc beschikt (8>

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 10:10 ]

Verwijderd

http://www.spele.nl/race24.htm -> flash car-tune spelletje wel leuk opzich kwa tweaken van je auto (om vast in te komen :))

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 19:41 ]

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Wow die flash game is toch veel mooier dan NFS:U! 8)7
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als inkomertje is het inderdaad wel een leuk spelleke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-03 14:19
deze ziet er echt wel flex uit ben benieuwd kan niet snel genog uit gebracht worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

ik kan niet wachte :(

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 09:44
een port... :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dat wordt echt wel "Superstrak" :9 , en inderdaad ik hoop dat het meer van Simulatie weg heeft. Dat is gewoon veel strakker.

Dat gaat wel draaien op mijn PC _/-\o_ [Almost]

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

doe mij maar een biertje

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

LMAO ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer wordt ie nou gereleashed dan?

De ene zegt Q1 2004 de andere november dit jaar?

Iemand een bron ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

November, althans, dat is de planning :)
http://www.gamespot.com/p...rground/news_6071214.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was Q1 2004, maar ze waren verder dan ze dachten met het ontwikkelen, dus is de datum vervroegd naar november 2003 >:)
Nu maar hopen dat ze het niet weer uit gaan stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een mooie site gevonden met mooie info en wallpapers van NFS:U :P

Voorproefje:

Afbeeldingslocatie: http://www.needforbetterspeed.net/modules/desktops/pix/bringit800x600.jpg

Hier is de URL: http://www.needforbetterspeed.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

op http://www.nfs-planet.de staat ie ook op november.. wel beter.. kenk ik de kerst game :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:51

Jumpiefox

Hoi ?

hier wel =)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

leuke wallpapers, heel jammer dat die url er elke keer in staat :|

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ja idd.. klute url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga dan gewoon naar http://www.needforbetterspeed.net en klik dan op Underground.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lama :|

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 16 september 2003 @ 17:41:
Oh uuuuh is er kans dat het al uitgelekt is?

Ik heb dit uhmmmm programma, en als ik daarmee NFS:U zoek dan krijg ik uuuuhrrrmmm resultaten :X
Denk niet dat het de bedoeling is dat we hier gaan vertellen of de game al is uitgelekt of niet. Lijkt me niet verstandig. Denk ook dat we daarmee OW's zullen risceren.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godjira schreef op 16 September 2003 @ 18:08:
[...]

Denk niet dat het de bedoeling is dat we hier gaan vertellen of de game al is uitgelekt of niet. Lijkt me niet verstandig. Denk ook dat we daarmee OW's zullen risceren.
Ja maar ik zei niet dat ik er geïntresseerd was. Ik bedoel je ziet zo vaak allerlei nieuws shit die zeggen dat bepaalde dingen zijn uitgelekt. Ik was zo discreet mogelijk dus er was niks mis mee. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 18:18:
[...]

Ja maar ik zei niet dat ik er geïntresseerd was. Ik bedoel je ziet zo vaak allerlei nieuws shit die zeggen dat bepaalde dingen zijn uitgelekt. Ik was zo discreet mogelijk dus er was niks mis mee. 8)
Nee ok, dat moet ik je inderdaad nageven ;).

En nee, voor zover ik heb gelezen/gehoord is de game nog niet uitgelekt, maar goed, ik heb ook lang niet alle bronnen ervoor om dit duidelijk en zeker te kunnen weten.

Profile

Verwijderd

Ik heb gelezen op internet dat er in oktober een demo zal verschijnen van NFS:U >:) :9~

Verwijderd

Bron?

Verwijderd

Internet, dat zegt hij toch?! :+

Verwijderd

De bron is inderdaad internet :P

hier een linkje voor mijn mede NFS:U-freaks :+ http://www.nfs-planet.de

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

als in oktober nou ook het spel uit komt vind ik het best
demo's zuigen altijd (de meeste dan he)

Verwijderd

Spel komt in november uit.

• R-B

R-B

Blokkert

de 25ste in amerika :P

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

ja in amerika, dus dan kunnen we nog wel ff wacht voor dat het origineel O-) hier is. :Z

• R-B

R-B

Blokkert

28ste toch? :P :)

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

PC
EU: 28.11.2003
US: 17.11.2003

Playstation 2
JP: TBA

Xbox
US: 20.11.2003

Gamecube

GameBoy Advance

Steam Inventaris

Verwijderd

He jongens, wat maken die paar daagjes nou uit.
Die kom je echt wel door met de demo hoor :*)

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

wanneer is de demo er dan

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

volgende maa-haand !! :)

Steam Inventaris

Verwijderd

Ohja, helemaal vergeten. Er is de kans dat die demo dus een maand ofzo van te voren komt... ? ;)

edit: oops :/

/me heeft met success de bericht van K1n9_N01z3 gedecodeerd |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 18:40 ]

Verwijderd

Weer een leuk nieuwtje, IGN heeft een stuk of 10 nieuwe filmpjes online gezet en een zwikje nieuwe screenshots :9~

http://mediaviewer.ign.co...rk%3Dign&object_id=552528

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 09:53 ]

• dominic

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 09:34:
Weer een leuk nieuwtje, IGN heeft een stuk of 10 nieuwe filmpjes online gezet en een zwikje nieuwe screenshots :9~

http://mediaviewer.ign.co...rk%3Dign&object_id=552528
Wat ontzettend gaaf zeg.. Ook al is het arcade gehalte erg hoog, de manier waarop je de auto's kan aanpassen is geweldig, het snelheids-effect dat ze erin gooien wanneer je lachgas-injectie gebruikt ziet er ook wel grappig uit..

Jammer dat ze alleen maar met die skyline racen, had wel wat meer auto's willen zien in deze filmpjes..

Verwijderd

Tjeuzes! Wat gaat deze game HARD!

Verwijderd

heb net de filmpjes gekeken en het zag er wel geinig uit. Ik kon niet echt zien wanneer ze nou die lach-gas injectie gebruikte want het effect ervan zag ik niet. Misschien komt het door de kwaliteit van de video's. Wat mij ook opviel was als je iets veranderde aan de auo (spoiler, het dak, bumpers etc) dat dat niet meteen effect heeft op de auto. Het zou leuk zijn dat elke spoiler of wat dan ook zijn eigen eigenschappen heeft. Het ene attribuut zorgt ervoor dat je sneller gaat of betere wegligging krijgt en dat soort dingen. Dat zag zag ik dus niet gebeuren toen er aan de auto werd gesleuteld, maar dat zou wel leuk zijn.

De pics zien er verder wel heel erg goed uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 11:26 ]

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

:9~ :9~ :9~ :9~ mooi gedaan en ook nog een easy voor iedereen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 11:22:
heb net de filmpjes gekeken en het zag er wel geinig uit. Ik kon niet echt zien wanneer ze nou die lach-gas injectie gebruikte want het effect ervan zag ik niet. Misschien komt het door de kwaliteit van de video's. Wat mij ook opviel was als je iets veranderde aan de auo (spoiler, het dak, bumpers etc) dat dat niet meteen effect heeft op de auto. Het zou leuk zijn dat elke spoiler of wat dan ook zijn eigen eigenschappen heeft. Het ene attribuut zorgt ervoor dat je sneller gaat of betere wegligging krijgt en dat soort dingen. Dat zag zag ik dus niet gebeuren toen er aan de auto werd gesleuteld, maar dat zou wel leuk zijn.

De pics zien er verder wel heel erg goed uit.
Kwaliteit van de filmpjes is inderdaad niet echt geweldig, waardoor je het effect van de NOS niet goed/duidelijk kan zien.

Hoe kun je nou uit deze filmpjes opmaken dat de spoilers etc. geen effect hebben op de rij-eigenschappen??
De enige auto die werd gemodificeerd was een rode Mazda RX-7, daar werd verder niet mee gereden in de filmpjes...... 8)7

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

nou en is gewoon cool dat auto tunen _/-\o_
mijn interesseerd het niet zo veel hoe en wat als je maar je auto maar flink kunt veranderen dan vind in het allang best en er zullen vast nog wel onderdelen te dowloaden zijn na een tijdje (altands da hoop ik :+ )

Verwijderd

Het mysterie is opgelost ;)
De nieuwe spoilers hebben geen invloed op de rij-eigenschappen.

http://ps2.ign.com/articles/450/450415p1.html

Ze hebben er wel een goede reden voor (vind ik persoonlijk), voor mij had het ook niet gehoeven.
Wat ook uit het artikel blijkt is dat NFS:U echt tsjokvol met modificaties zit >:)

Verwijderd

zeer vet van die verschillende layers van vinyl

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

ik wil niet veel zeggen hoor maar dit (die filmpjes) gaat idd kei en keihard ! bijna niet te besturen joh !

Steam Inventaris

Verwijderd

K1n9_N01z3 schreef op 18 september 2003 @ 15:36:
ik wil niet veel zeggen hoor maar dit (die filmpjes) gaat idd kei en keihard ! bijna niet te besturen joh !
Ik vond het zelf lijken alsof dat ook met het toetsenbord gedaan werd of op console met gamepad (correct me if i'm wrong). Ik denk als je met stuur speelt dat het veel beter gaat.

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

300 Kmp/u is ook te hard dus eindelijk een spel die snapt dat het dan echt hard gaat :D

Verwijderd

EINDELIJK een goeie snelheids gevoel! Ode aan Electronic Arts :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 11:50:
[...]
Kwaliteit van de filmpjes is inderdaad niet echt geweldig, waardoor je het effect van de NOS niet goed/duidelijk kan zien.

Hoe kun je nou uit deze filmpjes opmaken dat de spoilers etc. geen effect hebben op de rij-eigenschappen??
De enige auto die werd gemodificeerd was een rode Mazda RX-7, daar werd verder niet mee gereden in de filmpjes...... 8)7
Ik bedoel dat als er een spoiler veranderde, dat je dat niet aan de stats kon zien ofzo. Accelaration bleef hetzelfde, top speed bleef hetzelfde en handling bleef het zelfde. Een spoiler kan ervoor zorgen dat je langzamer kan gaan maar dan kan je ook meer handling krijgen bijvoorbeeld. Dat bedoel ik.

[edit]
Ik zie een paat posts boven mij dat het mysterie opgelost is
[edit]

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 18:12 ]

• R-B

R-B

Blokkert

wow.. dit is zo vreselijk vet

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 17:57:
EINDELIJK een goeie snelheids gevoel! Ode aan Electronic Arts :)
het zal toch niet waar zijn hè!
beters dan :) na NFS/PU was het een dipje met HP2, maar als dit vet gaat worden qua speed.. beters :D
alleen jammer dat het meer een ricers game is :'(

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Entity

Entity

9000rpm

Het is weer eens iets anders. Aangezien ze van NFS een AAA serie willen maken à la FIFA, dus waarschijnlijk ieder jaar een nieuwe, zullen we nog veel tegemoet zien. De geruchten gaan dat NFS8 (die na Underground komt dus :)) weer exotics zal bevatten. Ook is het al bijna zeker dat er ook een Underground 2 gaat komen, tenzij deel 1 natuurlijk gaat floppen. Maar van wat ik tot nu toe gezien heb, denk ik dat dit niet zo snel zal gebeuren. Zeker aangezien rice op dit moment erg hot is.

[ Voor 2% gewijzigd door Entity op 18-09-2003 19:21 . Reden: vaudjus... ]

Verwijderd

ja dat er nog veel meer komen is logisch omdat t door EA word gemaakt, wel beetje minder maarja

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
eindelijk weer een beetje originele nfs, ik kijk er naar uit ! :)

Verwijderd

Sander Prinsen schreef op 18 September 2003 @ 19:20:
Het is weer eens iets anders. Aangezien ze van NFS een AAA serie willen maken à la FIFA, dus waarschijnlijk ieder jaar een nieuwe, zullen we nog veel tegemoet zien. De geruchten gaan dat NFS8 (die na Underground komt dus :)) weer exotics zal bevatten. Ook is het al bijna zeker dat er ook een Underground 2 gaat komen, tenzij deel 1 natuurlijk gaat floppen. Maar van wat ik tot nu toe gezien heb, denk ik dat dit niet zo snel zal gebeuren. Zeker aangezien rice op dit moment erg hot is.
Ik kan echt NIET begrijpen wat er nu mis kan gaan, als de besturing klote is maakt het ook niet uit. Bugs/glitches zijn nu nog de enige probleem. Is te hope dat er zo min mogelijk zijn. Maar goed,

Als EA het lukt, ga ik de directeur van het spel bloemen sturen. _/-\o_

edit: Trouwens, niet vergeten. Die 10 filmpjes zijn wel van de PS2 versie!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deel 2 van de modificatie bespreking staat op IGN! :9 :9~

http://xbox.ign.com/articles/450/450514p1.html

Inclusief 8 nieuwe filmpjes en screens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 08:49:

Yes! Wat worden we weer verwend door ign..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

het spel wordt leuker met de dag :9 :9 _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Pellaagarion op 19-09-2003 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 08:49:

Das weer van de XBOX versie :/ hopelijk is er geen verschil met PC versie etc.
edit: oh lama 8)7 blijkbaar is het allemaal zelfde ofzo

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Alle versies zullen inderdaad hetzelfde zijn, zowel qua controls als gameplay als opties. Grafisch zullen er kleine verschillen zijn, afhankelijk van de console natuurlijk. O ja, de PS2 en PC zijn de enige versies met multiplayer mogelijkheid via LAN of internet. Ook zullen PC en PS2 gamers tegen elkaar kunnen racen.

De PC versie is dus een directe port van de console versies. Het nadeel hiervan is, is dat de besturing vooral gericht is op gamepads, waardoor het racen met stuur wellicht nauwelijks voordeel zal geven. Ook is de mate van Force Feedback nog niet bekend, die viel bij NFS6 behoorlijk tegen. Maar goed, NFS6 (PC versie) was dan ook geen denderend spel en niet door dezelfde mensen werd gemaakt als de PS2 versie. Dat is met NFS:Underground wel zo.

Maar goed, dit is allemaal al eens voorbij gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpleeffY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 23:47
Mijn kerstcadeautje voor mezelf :D !

Het is een goede zet van EA om na zoveel delen met eigenlijk steeds dezelfde uitwerking van het race-concept, nu met een Straatrace-variant te komen. Ik ben zelfs bereid om het spel te gaan kopen, zoveel ben ik ervan onder de indruk... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat deze game het voor veel mensen waard is om te kopen, incluis mijzelf (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

ik ga da zeker kopen :Y)

hoop wel dat er extra auto's dadelijk te downloaden zijn (zal wel niet omdat het een poort is van de PS2 :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

een woord : 0wnage!!! :9

Verwijderd

EA heeft eindelijk de official site geopend voor NFS:U!

http://www.eagames.com/official/nfs/underground/en/home.jsp

Er is helaas nog geen demo te vinden, maar er zijn wel een paar korte filmpjes van de console versies.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2003 17:41 ]

Verwijderd

PC Screenshots!!!!!! :o

--> HIER <--

Verwijderd

Vet :9

Meteen een mooie wallpaper van de site gehaald!

• R-B

R-B

Blokkert

yeah nou wachten op de demo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martink
  • Laatst online: 11-02 12:38
Ik hoop dat die snel komt. ik kan het nieuws niet bijhouden :(
ik loop met mijn site constand maar achter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralNL
  • Laatst online: 30-07 23:01
Wel leuk allemaal, die screenshot's en filmpjes van die racende auto's, maar ik heb nog helemaal 0,0 screenshots/fimpjes gezien van hoe je de auto onder de moterkap kunt modificeren. ( Dan bedoel ik o.a. Turbo's\Superchargers\Lachgas inbouwen e.d.) Of heb ik iets gemist?

[ Voor 5% gewijzigd door GeneralNL op 21-09-2003 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

GeneralNL schreef op 21 September 2003 @ 11:16:
Wel leuk allemaal, die screenshot's en filmpjes van die racende auto's, maar ik heb nog helemaal 0,0 screenshots/fimpjes gezien van hoe je de auto onder de moterkap kunt modificeren. ( Dan bedoel ik o.a. Turbo's\Superchargers\Lachgas inbouwen e.d.) Of heb ik iets gemist?
]

Kan dat dan? Dat zou nog meer gaan rulen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralNL
  • Laatst online: 30-07 23:01
Nou dat id kreeg ik wel...

Quote van de Topicstarter:
Upgrades:
Hundreds of ways to customize your ride. Pick from major aftermarket parts manufacturers including AEM Inc., Audiobahn, Bilstein, Dazz Motorsport, DC Sports, Eibach, Enkei, GReddy
Performance Products Inc., HKS, Holley, Injen, Jackson Racing, MOMO, Neuspeed, Nitrous Express Inc., O.Z, PIAA, Skunk2 Racing, Sparco, StreetGlow, and Turbonetics Inc.
Ook in de trailer kon je zien dat ze er een luchtfilter, turbo en lachgas in monteerden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

lol.. dit gaat zeer gaaf worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op 21 September 2003 @ 16:28:
lol.. dit gaat zeer gaaf worden :D
Ik zei toch dat Midnight Club 2 stonk! Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/yes_new.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 09:44
Verwijderd schreef op 21 september 2003 @ 16:58:
[...]

Ik zei toch dat Midnight Club 2 stonk! [afbeelding]
MC2 heeft niet voor niets 10 min op mijn pc gestaan...

Wel jammer dat dit een poort word.. ik zie het al voor me:
"Press O or X to continue" :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geez schreef op 21 September 2003 @ 19:02:
[...]

MC2 heeft niet voor niets 10 min op mijn pc gestaan...

Wel jammer dat dit een poort word.. ik zie het al voor me:
"Press O or X to continue" :X
Zo'n ernstige poort wordt het (hopelijk) niet. Ik denk wel dat ze uhm wel goed in elkaar tweaken voor de PC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Ze zullen op z'n minst ALLE schermen nagaan en aanpassen op de PC. Dus geen "Press O or X to continue" berichtjes :)

Verder zal er neem ik aan wel force feedback ingebouwd gaan worden enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op 21 september 2003 @ 16:58:
[...]

Ik zei toch dat Midnight Club 2 stonk! [afbeelding]
MC 2 = :r O-) |:( 8)7 :X :O

NFS U GAAT RULEN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wordt een meesterlijk spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carlist met plaatjes staar erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op 21 september 2003 @ 21:46:
carlist met plaatjes staar erop :)
waar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

op de site natuurlijk ! ( http://www.eagames.com/of...in=default&platformID=all )

[ Voor 23% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 21-09-2003 21:54 ]

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Oei, sommige van die plaatjes zijn slecht uitgesneden/gesoept :X

Wel geinig om te zien wat voor moois we allemaal krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Hm, ik hoop wel dat ze niet Codemasters achterna gaan door de handling ook in de PC versie compleet op gamepads af te stellen... Racegames horen met een stuurtje het best speelbaar te zijn, period :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeneralNL schreef op 21 September 2003 @ 11:16:
Een paar replies terug stond een link naar een paar nieuwe movies over het tunen onder de motorkap en het modificeren van het exterieur........ 8)7

http://mediaviewer.ign.co...for%20Speed%20Underground

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/nfsu_091803_07.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w000000000000000000000000000000t

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion

Pellaagarion

Jeroen D

aaaah lijkt me veel leuker om allemaal losse onderdelen te installeren en kijken wat er past en wat meer PK geeft in plaats van zo'n standaard ding installeren waar alles in zit
Jongens dat is toch geen auto tunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe gaat het in het echt ook zo, je denkt toch niet dat je zomaar een turbo op een auto kan schroeven? Daar hoort een heel pakket bij: koppakking, intercooler, extra brandstof-injector, blow off valve/dump valve, andere koppeling etc. etc.
Zoals het in vorige tune-games ging was het meestal onrealistisch, turbo kopen en klaar is kees |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 10:40 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.