StaarTT schreef op 29 May 2003 @ 02:03:
Grrrrr ik word gek van die missie bij The Malibu club, The driver (ofzo iets)
Ik d8 dat ik best aardig kon rijden maar die gozer is veel sneller
Iemand tips?
Er zijn mensen die hem in het begin een flinke ram geven en schieten dan z'n banden lek. Anderen veranderen de 'handling.cfg' zodat de auto van Hillary zich anders gedraagt of zodat hun eigen auto sneller/beter bestuurbaar is.
Maar zonder dit alles is het ook goed te doen

. Je moet alleen een beetje geluk hebben. Jouw auto is namelijk sneller, maar trekt minder snel op.
Het eerste deel van de race heeft de meeste bochten, daarna kom je op de uit twee weghelften bestaande rondweg uit. Als je op dat moment nog eerste bent ga je het waarschijnlijk wel halen... het enige gevaar dat er dan nog is: de jutten.
Het is mij gelukt om dat eerste stuk voorop te blijven door gewoon te planken en te wachten tot hij ergens keihard tegenaan rijdt. Gebeurt dat niet of wordt jezelf geramd: opnieuw laden.
Voor de bochten even het gas loslaten werkt ook wel goed, dan vliegt je wagen veel minder uit de bocht en kun je ze ook wat strakker nemen.
De jutten zijn een ander probleem, ik heb er eerlijk gezegd erg weinig last van gehad

. Er zijn alleen wel twee (of misschien wel meer) kruispunten waar de politie volgens mij gescript is... Ze komen dan altijd op dezelfde manier aanscheuren en rammen je heel effectief van de weg... als je ook werkelijk op de weg rijdt

. Ik heb door bij die kruispunten over de stoep of door het gras te crossen geen last meer gehad van die 'scriptjes'

.
Het is mij in ongeveer 10 a 15 keer gelukt, dus veel succes!