[PC] GTA: Vice City - Deel 6

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.383 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Notna schreef op 27 May 2003 @ 18:13:
[...]

Hierzo dus:

[afbeelding]

[...]

Net zolang, totdat hij vanzelf zegt dat je klaar bent
een map :o da's handig , ik wist niet eens dat dat kon :X

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:32

dbzfan

Nee.

Vraagje, waar moet ik die code, van de gemodde tank invoeren?

edit, heb het al :X

[ Voor 18% gewijzigd door dbzfan op 27-05-2003 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke

dreeke

outdated icon

je kan wel gruwelijke stunts uithalen met die turbo tank :D

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~k4nsl00s/pics/gtaturbotank.jpg

Alleen de wegligging is wel brak, kan je die ook aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Ja de wegligging is idd minder, Zal vanavond ff kijken of ik hem de wegliggen van de Cheetah kan geven. als niemand me dan al voor is

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:29
Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 18:17:
[...]

Mischien een domme vraag waarom wil je een Nederlandse MOD voor VC? Dat lijkt toch totaly gay met al die NL nummerborden en andere zooi? :? :+
1. Bedankt voor de opbouwende kritiek
2. Leer Nederlands (hier ga ik commentaar op krijgen...)

Sommige mensen vinden het juist heel erg leuk als de missies, de menus, de reclame Nederlands en de nummerborden allemaal Nederlands zijn.
Op de NL mod voor GTA3 werd ook heel erg positief gereageerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Spinal op 27-05-2003 19:00 ]

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 08:11
Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 18:15:
Mijn lieve broertje heeft zitten kutten met een trainer op mijn GTA:VC savegame. Nu heb ik zo veel geld dat ik het nooit uit zou kunnen geven. Is er een mogelijkheid dat ik dit geld weer kwijtraak? Want nou kan ik alles kopen wat ik wil. Wat bij betreft krijgt ik weer 0$, als ik maar alles kan kopen enzo... kan iemand mij helpen?
Heb je een vorige savegame? Want volgens mij krijg je cheats niet ongedaan :) En dat kan wel stom zijn als je broertje het gedaan heeft :P

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke

dreeke

outdated icon

Iemand al wel eens achteruit in de lucht gevlogen met een tank? :P

DivX 2 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

dreeke schreef op 27 May 2003 @ 18:24:
[...]

een map :o da's handig , ik wist niet eens dat dat kon :X
Gewoon in het start menu --> map........ Logisch toch :P :+ 8)7

[totally offtopic]
En weet iemand eigenlijk waarom ik jullie icons/smileys niet kan zien bewegen?? Ik draai IE 6 SP1 en alle updates... (specs staan eventueel hieronder)
[/totally offtopic]

[ Voor 33% gewijzigd door Notna op 27-05-2003 19:48 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Laatst online: 19:29
[antwoord op offtopic]
ZoneAlarm geinstalleerd? Zo ja: 'freeze animations' ofzoiets uitzetten
[/antwoord]

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

ZanderZ schreef op 27 May 2003 @ 20:00:
[antwoord op offtopic]
ZoneAlarm geinstalleerd? Zo ja: 'freeze animations' ofzoiets uitzetten
[/antwoord]
[dankbaar voor offtopic antwoord]
Hmm het proberen waard, heb inderdaad Zonealarm pro aanstaan :+ Thnx, irriteerde me namelijk al een hele tijd :P
[/dankbaar voor offtopic antwoord]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 16-09 19:09
is het mogelijk om een racestuur te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op 27 May 2003 @ 20:03:
is het mogelijk om een racestuur te gebruiken?
als een controller te gebruiken is denk ik dat een stuur ook wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 15:28
greatgonzo schreef op 27 May 2003 @ 17:15:
ik krijg de The Driver mission echt niet voor elkaar, de race missie van de malibu club. Hoe hebben jullie het aangepakt?
Ik heb 'm een keer gehaald door meteen met de m4 de banden lek te schieten, maar dat is echt lastig en het lukte me niet meer toen ik 'm over moest doen door 'm niet te saven en dat te vergeten :'( .
Het makkelijkste is om 'm zo snel mogelijk in de race een beuk te geven, uitstappen en banden lek schieten.

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 19:03
Even een kleine vraag, zonder dat ik het topic heb gelezen. Misschien lees ik dan namelijk dingen die ik nog helemaal niet wil weten :)

Ik heb in het spel volgens mij heel erg slecht geluid. Alles klinkt als een echo en als iemand praat dan lijkt het alsof je in een enorme gang staat. Is dit een bekende bug of ligt het gewoon aan mijn configuratie? Het geluid loopt op mijn onboard nForce geluidskaart.

Nog een puntje: het spel crashde zojuist voor het eerst. Dus ik heb hem 'netjes' afgesloten met de Task Manager. Ik start meteen het spel opnieuw op en wil mijn laatste Savegame laden... al mijn save games weg! Ik had toch al aardig wat uurtjes in het spel gestoken en nu kan ik dus weer helemaal opnieuw beginnen. Opnieuw: is dit een bekende bug? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

eborn schreef op 27 May 2003 @ 20:18:
Even een kleine vraag, zonder dat ik het topic heb gelezen. Misschien lees ik dan namelijk dingen die ik nog helemaal niet wil weten :)

Ik heb in het spel volgens mij heel erg slecht geluid. Alles klinkt als een echo en als iemand praat dan lijkt het alsof je in een enorme gang staat. Is dit een bekende bug of ligt het gewoon aan mijn configuratie? Het geluid loopt op mijn onboard nForce geluidskaart.

Nog een puntje: het spel crashde zojuist voor het eerst. Dus ik heb hem 'netjes' afgesloten met de Task Manager. Ik start meteen het spel opnieuw op en wil mijn laatste Savegame laden... al mijn save games weg! Ik had toch al aardig wat uurtjes in het spel gestoken en nu kan ik dus weer helemaal opnieuw beginnen. Opnieuw: is dit een bekende bug? :)
1. Er staat in de openingspost iets over:

Het geluid van de motor van de voertuigen valt weg?
Ga in het hoofdmenu naar Options, en dan naar Audio setup. Daar zie je tussen de andere opties "Audio Hardware" staan. Blijf er met je cursor bovenhangen en scroll met je scrollwieltje naar bijv. DSound3D Hardware scrollen. Druk daarna op ENter om de instellingen op te slaan, en kijk of het probleem er nog steeds is. ZO ja, probeer dan een andere optie uit de lijst.

probeer dat eens ;)

2. Crashes zijn alom bekent bij VC nog niet echt een oplossing voor gekomen. Gewoon hopen dat ie het niet nog een keer doet :+

[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 27-05-2003 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Notna schreef op 27 mei 2003 @ 20:22:
1. Er staat in de openingspost iets over: Mijn geluiden van motoren/voertuigen vallen weg wat te doen :? Dat kan je proberen.
2. Crashes zijn alom bekent bij VC nog niet echt een oplossing voor gekomen. Gewoon hopen dat ie het niet nog een keer doet :+
Hartelijk dank voor je reactie :) Scheelt mij weer een hele hoop lezen (waar ik in princpe niet te beroerd voor ben ;)) en vooral veel mogelijke spoilers. Alleen vallen de geluiden niet echt weg, ze klinken gewoon constant al erg vaag. Een beetje alsof je onderaan een echoput staat en een paar honderd meter daarboven mensen wat lopen te schreeuwen :P Ik hoor bij het schieten eigenlijk ook alleen de kogels fluiten en hulzen neervallen, verder niets.

[edit] Ik ga idd even met de Audio hardware stoeien. Op dit moment herkent hij automatisch EAX geluid, maar misschien dat er iets mis is met mijn drivers. Ik zal eens kijken wat het normale DSound doet.

[edit2] Ok, welke god mag ik bedanken? :P Mijn save games zijn op onverklaarbare wijze hersteld. Misschien dat mijn share (waarop m'n Mijn documenten map staat) even weggevallen was ivm het crashen van Vice City en Explorer. Naja, meteen maar even een backup maken :P

[edit3] Het ligt aan mijn EAX ondersteuning. Als ik EAX aanzet (de normale, geen EAX3 want die pakt hij niet) dan begint alles een beetje te galmen. Je hoort het al zodra je een deur van een auto opent. Als ik hem op DSound Hardware support zet klinkt het veel beter. Misschien dat ik ergens een EAX instelling verkeerd heb staan (surround terwijl ik geen surround heb?)

[ Voor 37% gewijzigd door eborn op 27-05-2003 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/ajansen/wouter/images/piemel.jpg

Iemand dit al eens gezien? Dit is het hotel naast de Malibu Club. Ik vloog er toevallig in de buurt net na zonsondergang, en zag dit verschijnen! Snel even een screenshot gemaakt. Er gingen enkele seconden later meerdere lichten branden in het hotel waardoor "de penis" niet meer herkenbaar was. Humor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valentino Rossi schreef op 27 May 2003 @ 17:31:
[...]

aaargh, je neemt me de woorden uit de mond :)
Volgens mij is er nog geen dff import voor Z-Modeler :(
Tenminste, als ik import, zie ik niks :/

EyeWish:
- Ducati 996
- Yamaha yzf R1
- Suzuki GSX 600
- Honda CBR 600 RR
- Vespa ciao ( :+ )
- Aprilia RS 50
enzoooooooovoorts :) 8)
Die zullen inderdaad wel leuk zijn, maar welke motor we echt nodig hebben in het spel is:
Afbeeldingslocatie: http://comicbook.100freemb.com/graphics/anime/kaneda.jpg

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
zeikstraal schreef op 27 mei 2003 @ 20:16:
[...]

Ik heb 'm een keer gehaald door meteen met de m4 de banden lek te schieten, maar dat is echt lastig en het lukte me niet meer toen ik 'm over moest doen door 'm niet te saven en dat te vergeten :'( .
Het makkelijkste is om 'm zo snel mogelijk in de race een beuk te geven, uitstappen en banden lek schieten.
Het is mij ook niet gelukt, maar een vriend van me zei dat je gewoon een Cheetah oid een eind verderop moest planten en dan overstappen van die k*t Sentinel bak naar de Cheetah en dan flink racen >:)

@de 'penis' : FANTASTISCH :D HAHAHA wat een boel droge humor

Ook een aanrader; heeel lang naar KCHAT luisteren,, komt Thor voorbij en dat vage wijf wat 'in de mannenwereld is binnengedrongen'... zwaar droge humor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pEeDy16 schreef op 27 May 2003 @ 20:45:
[...]

Het is mij ook niet gelukt, maar een vriend van me zei dat je gewoon een Cheetah oid een eind verderop moest planten en dan overstappen van die k*t Sentinel bak naar de Cheetah en dan flink racen >:)

@de 'penis' : FANTASTISCH :D HAHAHA wat een boel droge humor

Ook een aanrader; heeel lang naar KCHAT luisteren,, komt Thor voorbij en dat vage wijf wat 'in de mannenwereld is binnengedrongen'... zwaar droge humor :D
Idd maar de enige die Thor owned is die glibberige gluiper Vernando Martinez! _/-\o_
Zwaar stoer dat die oplichter uit Liberty City nu een eigen radio station heeft. :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:
Laat die flames voortaan maar achter wege :{

[ Voor 15% gewijzigd door White Dust op 27-05-2003 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:46

Hu9o

Schokkend

Zit in GTA VC soms ook fade ingebouwd?? Wnat als ik het een tijdje speel op m'n TB1333 met GF2GTS gaat het toch sloom ineens!

iemand hier nog meer last van?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Heeft iemand een lijst waarop staat wat je voor 100% moet doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien waar ik die speciale taxi kan vinden nadat ik 100 passagiers heb vervoerd. Het bericht dat je krijgt wanneer je de 100 passagiers heb vervoerd is langs me heen geglipt :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hasib schreef op 27 mei 2003 @ 20:58:
Heeft iemand een lijst waarop staat wat je voor 100% moet doen???
Check dit: http://www.oddweb.net/gta4/index.asp

Kan iemand me vertellen wat je moet bereiken voor een status om de laatste paar missie's te activeren?

Het zal ongetwijfeld voorbij zijn gekomen, maar ik ga echt niet 6 topics doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Al0r: doe eens rustig man. Als jij vond dat die GTA:NL mods tijdsverspilling zijn, moet je hun vooral tijd laten verspillen. Ze zitten jou er toch niet mee in de weg :?

Hu9o: die fading (trials in GTA3) effecten zitten er inderdaad in, maar ze kunnen niet uit.

Hasib: kijk eens op GameFAQs.com, er staat onder het stukje "In-Depth FAQs" een 100% completion FAQ.

ThE uNrEaL: kijk op dezelfde GameFAQs pagina als hierboven, in de 2e FAQ staat er dat hij dan bij Kaufman Cabs komt te staan (gevonden door te zoeken met CTRL+F op 'zebra').

Codin: welke laatste paar missies bedoel je?
Je moet alle assets (eigk alle behalve 2, maar haal ze toch maar allemaal, maakt het makkelijker voor je in de 'Cap the Collector' missie).
Dan krijg je een telefoontje dat je zo snel mogelijk naar de Printworks moet gaan, daar is iets fout gegaan. Uiteraard moet je wel de Printworks hebben gekocht en alle bijbehorende missies hebben gedaan. Zorg wel dat je een snelle wagen/motor hebt voor die missie :)

[ Voor 32% gewijzigd door Rafe op 27-05-2003 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fluxie
  • Laatst online: 18-09 16:41
Kan iemand die skimmer missie voor me doen, ik ben ondertussen al 100 keer neergestort. Eigenlijk heb ik het gevoel dat dat ding me gewoon niet mag :(

Linkje naar m'n savegame

Alvast bedankt als je die missie voor me wil doen, hij kan gemailt worden naar fluxie@chello.nl

Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik beschik over alle estates die te kopen zijn. Dit heb ik gechecked in een walkthrough.

Verder lees ik dat je een bepaald status moet hebben om de missies te activeren, kan dat kloppen?

Momenteel ben ik een hatchetman, en is m'n game voor 53% compleet.

Moet ik nou echt nog al die hidden packages, rampages, en jumps gaan doen om tot een hoger percentage te komen, en dus die missies te activeren?

'k Heb er weinig zin an moe'k zeggen. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Ik word nu helemaal gek van die vliegmissie (met die RC vliegtuigjes). Ik krijg dat ding amper in de lucht, laat staan dat ik er een zooitje boten mee kan bombarderen. Dit is nog erger dan de besturing van die RC helicopter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04:18
Hmmz,

Heb ff een (n00b) probleempje :P

Ik heb dus een sniper rifle maar daar kan ik niet mee schieten, hoor alleen klikjes en kan ook niet inzoomen :?

Iemand die raad weet ?

B.V.D. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steel-Frog: check je keydefines. Gebruik je target-knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke

dreeke

outdated icon

eborn schreef op 27 May 2003 @ 21:27:
Ik word nu helemaal gek van die vliegmissie (met die RC vliegtuigjes). Ik krijg dat ding amper in de lucht, laat staan dat ik er een zooitje boten mee kan bombarderen. Dit is nog erger dan de besturing van die RC helicopter...
maar je hebt wel oneidige tijd :)
Eerst ff flink klooien met dat ding hoe die vliegt enzo, daarna een beetje op goed geluk die bommen droppen 8)7 (ze gaan nooit buiten bereik van je vliegtuigje)

Het heeft bij mij ook even geduurd, maar uiteindelijk toch gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De pest met die RC's is dat je je bomworpen niet kunt kalibreren. Je vliegt te hoog om te kunnen zien waar ze vallen.

Uiteindelijk lukte het me toch, door die RC's min of meer Kamikaze te laten doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steel-Frog schreef op 27 May 2003 @ 21:33:
Hmmz,

Heb ff een (n00b) probleempje :P

Ik heb dus een sniper rifle maar daar kan ik niet mee schieten, hoor alleen klikjes en kan ook niet inzoomen :?

Iemand die raad weet ?

B.V.D. :+
Eerst inzoomen, dan schieten
met een bazooka kun je ook niet schieten als je niet ingezoomed bent
(zie redefine controls voor welke knop bij jou inzoomen is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
dreeke schreef op 27 May 2003 @ 21:38:
maar je hebt wel oneidige tijd :)
Eerst ff flink klooien met dat ding hoe die vliegt enzo, daarna een beetje op goed geluk die bommen droppen 8)7 (ze gaan nooit buiten bereik van je vliegtuigje)
Vliegen? Hobbelen bedoel je :P Als je gas geeft begint dat ding meteen al met een afwijking naar links, je kunt niet eens normaal opstijgen :) En ik lig elke keer bijna meteen in het water :) Heb je misschien nog wat tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:32

dbzfan

Nee.

Standaard is pageup en down, die al geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04:18
Verwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 21:34:
Steel-Frog: check je keydefines. Gebruik je target-knop.
Verwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 21:40:
[...]

Eerst inzoomen, dan schieten
met een bazooka kun je ook niet schieten als je niet ingezoomed bent
(zie redefine controls voor welke knop bij jou inzoomen is)
Thnx :)

Zal 't ff gaan proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fluxie schreef op 27 mei 2003 @ 21:23:
Kan iemand die skimmer missie voor me doen, ik ben ondertussen al 100 keer neergestort. Eigenlijk heb ik het gevoel dat dat ding me gewoon niet mag :(

Linkje naar m'n savegame

Alvast bedankt als je die missie voor me wil doen, hij kan gemailt worden naar fluxie@chello.nl
You got mail :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:46

Hu9o

Schokkend

Rafe schreef op 27 May 2003 @ 21:19:
Hu9o: die fading (trials in GTA3) effecten zitten er inderdaad in, maar ze kunnen niet uit.
Trials?? bedoel je hiermee dat het heel sloom gaat?? of is dit ene ander effect?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Trials krijg je als je een rode lamp in het donker snel heen en weer beweegt, dat je er een soort waas achteraan ziet gaan. Als je dat in GTA3 uitzette had je vaak ene stuk hogere framerate.
Weet alleen nu niet of dat is wat jij bedoelt :P

Codin: met assets bedoel ik gebouwen als de filmstudio, de Malibu club enzo. Kan je die al kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreeke schreef op 26 May 2003 @ 23:40:
Ik heb er nu dus steeds last van dat het spel veeel te snel loop.

Ik heb er een filmpje van gemaakt (met de digicam, daarom loop ik zo brak).
Let vooral op de tijd rechtsboven, die 2x zo snel gaat :(

en ik ren niet in dit filmpje ... ik loop :/

http://www.xs4all.nl/~k4nsl00s/vids/gtabrak.avi
Hmm, ik zat nog maar op pagina 3 :+ 7(8)7... Oeps.

Toevallig geen cheats gebruikt zoals het sneller laten lopen van de tijd :? Saved het spel volgens mij mee. Of probeer het .set bestand eens te hernoemen (staat in mijn documenten/gta vice city user files).. Misschien toch een verkeerde instelling...

Ik heb mijn settings geupload waarmee het spel bij mij goed loopt.. De resolutie staat op 800*600, want ik weet niet welke monitor er gebruikt wordt. Meestal speel ik op 1600*1200 en het geluid staat op d3d software.

Mijn settingsfile.

Overigens: ik heb gelezen dat het niet verstandig is om bij de ijscofabriek te saven, want op de playstation 2 was de savegame vaak corrupt

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 23:05 . Reden: spuit 11 + wat tips ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
Net weer eens ff geVC't, Vigilante gaan doen met de Hunter .. gekomen tot level 40 >:)
Dan krijg je op een gegeven moment echt $80,000 per level dat je haalt! Schiet lekker op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik ben maar eens helemaal overnieuw begonnen (was op 22% :X) om de simpele reden dat ik nu alles noteer wat ik gehaald heb.. ik had nu niet alle packages, jumps, rampages enz opgeschreven die ik had gedaan en later in het spel is dat erg lastig.

Voor de mensen met de mogelijkheid om PHP scripts te draaien is dit een handig 'script' om een lijstje van 1 tot 100 te krijgen met checkboxes (voor de hidden packages)

PHP:
1
2
3
<? for ($i=1; $i<=100; $i++) {  
     echo $i.".<input type=\"checkbox\"><br>"; 
} ?>

Is niet door mij geschreven maar door StEaLtHmAn :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Ik ben al een tijdje lekker VC aan het spelen, maar ik krijg het niet voor elkaar om geld te verdienen bij de Pole Position strip club. Ik kom er echt niet uit. Heb al met Google gezocht en heb een walkthrough gevonden waarin het volgende staat:

Pole Position strip club
Cost: $30,000
Income Generated: $4,000
Right island near your starting spot. Once you buy it you can go in and watch the dancers, and even have your own private dancer. They're all clothed. Sit in lap dance room for $600 worth of 'fun' to have the place start earning an income. JWALLBANK adds: If you kill every person in the strip club you will change the dancer (this can be done twice)

Dit wil me dus niet lukken... ik kan die lap dance room nergens vinden. Heb wel een kamer gevonden waar een meiske voor je komt dansen, heb daar een hele tijd gezeten, dacht dat ik na de show geld zou gaan verdienen aan de club, maar tevergeefs...

Weet iemand hiervoor de oplossing?

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godjira schreef op 27 May 2003 @ 23:05:
Ik ben al een tijdje lekker VC aan het spelen, maar ik krijg het niet voor elkaar om geld te verdienen bij de Pole Position strip club. Ik kom er echt niet uit. Heb al met Google gezocht en heb een walkthrough gevonden waarin het volgende staat:

Pole Position strip club
Cost: $30,000
Income Generated: $4,000
Right island near your starting spot. Once you buy it you can go in and watch the dancers, and even have your own private dancer. They're all clothed. Sit in lap dance room for $600 worth of 'fun' to have the place start earning an income. JWALLBANK adds: If you kill every person in the strip club you will change the dancer (this can be done twice)

Dit wil me dus niet lukken... ik kan die lap dance room nergens vinden. Heb wel een kamer gevonden waar een meiske voor je komt dansen, heb daar een hele tijd gezeten, dacht dat ik na de show geld zou gaan verdienen aan de club, maar tevergeefs...

Weet iemand hiervoor de oplossing?
Probeer het volgende eens:
Van gamefaqs
"My trick is simple... you lose $5 every time you go in, and you can push X to
exit, so hold right and keep pushing X, that way you go in, lose $5 and then go
out and repeat for a few mins until you have spent $300, then you will make
money from it"
Dus gewoon wachten of bovenstaande proberen. Volgens mij is de X de rechter shiftknop. Die kamer waar dat meisje voor je komt dansen moet je idd hebben.

Ik weet niet of 300$ genoeg is, dus er kan beter worden gegaan voor minstens 600$

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 13:37
Ik had net maar weer eens race nummer 6 gedaan. Met die dirtracer die je daar kan krijgen. Vlakbij de Vrock studio crash ik en onploft mijn auto, ik kon er gelukkig nog wel uitkomen. Ik zag zo in de gauwigheid geen auto's in de buurt staan op de Love Fist Mobiel na. Die dus gepakt, en daarmee verder geracet. En nog gewonnen ook, terwijl mijn voorsprong echt miniem was.

Dat ding gaat trouwens nog best lekker driftend door de bochten heen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

eborn schreef op 27 mei 2003 @ 21:27:
ik heb er fucking 2 GTA dagen over gedaan achter elkaar, hoezo een lamme arm :(
maar wel met 1 vliegtuigje >:)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 20:38:
[afbeelding]

Iemand dit al eens gezien? Dit is het hotel naast de Malibu Club. Ik vloog er toevallig in de buurt net na zonsondergang, en zag dit verschijnen! Snel even een screenshot gemaakt. Er gingen enkele seconden later meerdere lichten branden in het hotel waardoor "de penis" niet meer herkenbaar was. Humor :)
Pas 19 keer :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikeltje schreef op 27 mei 2003 @ 23:31:
[...]

ik heb er fucking 2 GTA dagen over gedaan achter elkaar, hoezo een lamme arm :(
maar wel met 1 vliegtuigje >:)
snap niet dat dat zo moeilijk was voor sommige!! twee bommen en klaar!!

wel eerst de toetsen anders gezet. met de standaart toetsen zou ik er ook zo lang over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 23:58:
[...]

snap niet dat dat zo moeilijk was voor sommige!! twee bommen en klaar!!

wel eerst de toetsen anders gezet. met de standaart toetsen zou ik er ook zo lang over doen.
hoe staan jou toetsen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik ook erg benieuwd naar, hoe jij je toetsen ingesteld hebt dan? Is natuurlijk voor iedereen verschillend, alleen ik heb er ook problemen mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wasd = lopen en de pijltoetsen staat ipv de 89 en 41 toetsen. iig heb ik het numpad er helemaal uit gehaald. en die omgeruild naar de pijltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat hebben jullie als beste tijden bij de moter; hij stoppie en weelie bedoel ik dan??

ik krijg mijn stoppie niet hoger dan 3 seconden en mijn weelie is nu 11. :p

edit: omdat jullie niet doorposten heb ik een dubbelpost :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 00:15:
wat hebben jullie als beste tijden bij de moter; hij stoppie en weelie bedoel ik dan??

Tip:
Ga op het vliegveld rijden (lange rechte weg) en kijk vanaf de zijkant naar de motor (met Q of E)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat heb jij voorn tijden dan?? maakt het ook uit als je de toetsen ff los laat?? want dat heb ik het id naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ik denk dat je dan het beste de 9 naar de 8 kan zetten en de 6 en de 5 omwisselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ook. wat jij het fijnste vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 00:15:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nitrev/images/vicecity/wheelie-1.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 00:18:
wat heb jij voorn tijden dan?? maakt het ook uit als je de toetsen ff los laat?? want dat heb ik het id naar.
0:00, maar zo deed een vriend van me het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 00:21:
kan ook. wat jij het fijnste vind
hoe heb jij ze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k dan..........

en dan dacht ik dat ik hoog zat met mijn 11 seconde. |:( das gewoon meer dan 2 minuten... :p, dat doe ik je verlopig nog niet na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Yeeeehaaaww, ik heb net Vice City uitgespeelt :*). The entire City is MINE!!! ;)

Nu alle rampages en extra missies nog, plus nog even de overige huisjes opkopen, etc. en dan is werkelijk alles uitgespeelt, maar de hoofdmissies ben ik mee klaar.

Echt een geweldig spel was Vice City weer. Zodra ik mijn nieuwe videokaart binnen heb installeer ik heel VC opnieuw en begin ik dus ook opnieuw, alleen dan alle grafische opties op hun hoogst :*).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg kun je ook ergens een witte crossmotor krijgen?? Die is de enige die nog ontbreekt aan mijn collectie, steeds resprayen helpt niet helaas. :'(

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/mr_6/205/wouter-himself/PLAATJESMAP/Collectie.jpg

Leuk nie? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk eens een paar post naar boven. ik heb de toetsen allemaal naar mijn pijltjes toetsen gezet. werkt naar mijn inzicht veel beter.

@ Gio: hoe kan je ooit op DIE plek zoveel halen. daar in die bocht kom ik niet boven de 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaarTT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-07-2023

StaarTT

Android for Life.

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 00:25:
[...]

k dan..........

en dan dacht ik dat ik hoog zat met mijn 11 seconde. |:( das gewoon meer dan 2 minuten... :p, dat doe ik je verlopig nog niet na
Tog zegt tijd ook niet alles, afstand is ook belangrijk

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joggie/5min8erwiel.JPG

:)

--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 00:28:
Zeg kun je ook ergens een witte crossmotor krijgen?? Die is de enige die nog ontbreekt aan mijn collectie, steeds resprayen helpt niet helaas. :'(

[afbeelding]

Leuk nie? 8)
je kan natuurijk ook een zwarte banshee en freeway zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol een wheelie lukt me helemaal niet
maar me stoppie is meestal 2 sec :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 00:29:
kijk eens een paar post naar boven. ik heb de toetsen allemaal naar mijn pijltjes toetsen gezet. werkt naar mijn inzicht veel beter.

@ Gio: hoe kan je ooit op DIE plek zoveel halen. daar in die bocht kom ik niet boven de 7.
Ik begon bij de ammunation in downtown, vanaf daar gewoon de weg naar het zuiden volgen de docks in. Het mooie van de sanchez is dat als je enige snelheid in je wheelie heb zitten, je nog redelijke bochten kunt maken zonder uit de wheelie te raken. Ik was van plan weer terug te gaan naar de ammunation, maar ik moest stoppen voor een kamikaze bestelwagen :/

Op het vliegveld wheelies maken is voor beginners ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k heb een beetje problemen met deze missie:

Choas meter vullen voor de Motor Gang.

Ik kom niet veel verder dan half tot drie kwart gevuld.....

Iemand tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

StaarTT schreef op 28 mei 2003 @ 01:05:
[...]

Tog zegt tijd ook niet alles, afstand is ook belangrijk

[afbeelding]

:)
Een Wheelie wil mij dus echt niet lukken he. De wheelie opzich wel, alleen ik krijg nooit te zien hoe lang hij was en zo... echt heel vreemd.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 00:28:

[afbeelding]

Leuk nie? 8)
lol! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 00:28:

[afbeelding]

Leuk nie? 8)
Tijd voor een garage... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 09:14:

Iemand tips??
je moet met uzi op wagen's shieten , dan krijg je wel 4 stukjes erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k las net iets in de 'Walktrough' (schrijf ik dat zo goed?) over het verzamelen van een hele handel auto's voor de motorclub dan de missie halen en dan die hele handel in 1 keer opblazen.

iemand dat al geprobeerd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes uitgespeeld gister!!
vet wijs spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
Heeft iemand voor mij een savegame die net voorbij de missie The Job is :?

Ik vind het zo klote dat ik mijn savegame kwijt ben en ik wil ongeveer doorgaan waar ik was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 18-09 14:58

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 09:47:
'k las net iets in de 'Walktrough' (schrijf ik dat zo goed?) over het verzamelen van een hele handel auto's voor de motorclub dan de missie halen en dan die hele handel in 1 keer opblazen.

iemand dat al geprobeerd???
ik weet wel dat je de races zeer gemakkelijk kan winnen (bazooka op de andere deelnemers >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
@kootje007: volledig?? 100%???
@thacow; ik heb wel vóór The Job (kkan hem nog niet halen :( )..je moet me maar ff mailen dan..

En met stoppies kom ik niet hoger dan 3 sec.... wie heeft hier een manier voor? De beste manier die ik gevonden heb is met een Sanchez van een 'bultje' (brug oid) afrijden en dan een stoppie doen...
Wheelie is m'n record iets van 100 seconden ofzo.. gewoon dwars over de boulevard richting haven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
You'v got mail ;)

Je kunt met het scootertje gewoon doorrijden op zijn voorwiel. Dus stoppie maken, knop inhouden en gas blijven geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godjira schreef op 28 May 2003 @ 09:15:
[...]

Een Wheelie wil mij dus echt niet lukken he. De wheelie opzich wel, alleen ik krijg nooit te zien hoe lang hij was en zo... echt heel vreemd.
Dan wijs hij dus niet lang genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 22:15
hoe goed kunnen jullie btw vliegen met die skimmer?
ik kan inmiddels al mensen, auto's en motoren scheppen op de boulevard >:)
en looping lukken helaas niet.. hij stalt en valt dan zijwaarts terug..
nog ff proberen denk ik :)

[ Voor 32% gewijzigd door LordMithril op 28-05-2003 10:16 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de drukkerij gekocht. Alle bijbehorende missies gedaan. Ik kan daar dus nu geld "collecten". Maar voegt die drukkerij nou verder nog iets toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Laatst online: 16-09 19:09
geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 09:14:

Iemand tips??
Loop naar de overkant van de straat de trap op, schiet ondertussen wat neer zodat er een helicopter aan komt vliegen. loop de trap op, en blijf schieten op de helicopter (en de mannetjes die af-en-toe naar beneden komen) als je klaar bent, koop het "skumhole shack" dat daar staat (als je dat nog niet gedaan hebt) Save, en load dat spel nog een keer. nu is je wanted level dat je overhoudt na de missie ook weg.

Zorg ook dat je vantevoren een hoop ammo heb

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 00:15:

Je bedoelt iets als dit?

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/vc_stoppie5.JPG

Sim-pel (al eerder gepost):

1. Pak een faggio (of pizzaboy),
2. Geef gas,
3. rem, en dan meteen handrem, en op 9 drukken (naar voren leunen)
4. Als achterklant omhoog komt, (hand)rem loslaten en gas indrukken.
5. Dan krijg je ongeveer deze tijd.

Een wheelie kan je het beste of op een faggio of een sanchez doen..
Dan moet je spelen met 6 en gas.
- 6 loslaten en evt gas geven als de motor iets te ver naar achter hangt
- 6 indrukken en gas geven (niet teveel) als de motor tever naar beneden gaat.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 10:11:
[...]

Dan wijs hij dus niet lang genoeg ;)
Ik heb hem soms een gehele weg lang, dat lukt me zonder probleem, maar geen tekst met hoe lang hij was. Ik geef eerst vol gas, druk daarna op NUM6 (kan bij anderen anders zijn, maar ik heb de toetsen standaard gelaten) en wacht tot ik geheel in de wheelie zit, daarna houdt ik NUM6 vast en geef gas, soms iets meer gas en soms minder (om niet van de motor de donderen). Moet naar mijn idee goed zijn, of doe ik iets fout?

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Godjira schreef op 28 May 2003 @ 10:54:
[...]

Ik heb hem soms een gehele weg lang, dat lukt me zonder probleem, maar geen tekst met hoe lang hij was. Ik geef eerst vol gas, druk daarna op NUM6 (kan bij anderen anders zijn, maar ik heb de toetsen standaard gelaten) en wacht tot ik geheel in de wheelie zit, daarna houdt ik NUM6 vast en geef gas, soms iets meer gas en soms minder (om niet van de motor de donderen). Moet naar mijn idee goed zijn, of doe ik iets fout?
Ook ff opletten dat je niet teveel achterover hangt (Geen vonkjes!)

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 10:53:
[...]

Je bedoelt iets als dit?

[afbeelding]

Sim-pel (al eerder gepost):

1. Pak een faggio (of pizzaboy),
2. Geef gas,
3. rem, en dan meteen handrem, en op 9 drukken (naar voren leunen)
4. Als achterklant omhoog komt, (hand)rem loslaten en gas indrukken.
5. Dan krijg je ongeveer deze tijd.

Een wheelie kan je het beste of op een faggio of een sanchez doen..
Dan moet je spelen met 6 en gas.
- 6 loslaten en evt gas geven als de motor iets te ver naar achter hangt
- 6 indrukken en gas geven (niet teveel) als de motor tever naar beneden gaat.

Succes!
Waar staat pizzaboy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 18-09 15:39

Puck

W32.Deadcode.A

Ik kan me herinneren dat er in GTA 3 een patch was maarmee je de replay's uit kon schakelen waardoor de game weer een stuk sneller zou lopen, omdat hij dan niet 30 sec. buffer voor de replay hoefde op te bouwen. Is die er ook voor Vice City? Of werkt het hier zowieso anders?

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 11:46:
[...]

Waar staat pizzaboy?
Gebruik die grijze hersenmassa daarbovenin eens..... :P

Ik denk zelf bij een pizza-winkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL @ Dionysos :D

Is het nog een beetje de moeite waard om rond te rijden met pizza's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 12:21:
LOL @ Dionysos :D

Is het nog een beetje de moeite waard om rond te rijden met pizza's?
Als je de pizzamissies niet gedaan hebt, dan wel. Je moet er in totaal 55 wegbrengen (10 levels), dus dat is redelijk te doen. (Er gebeurt iets met je health)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien een screenshot van de volgende auto : 'Virgo'
Ik heb me helemaal de pleuris gezocht, maar kan 'm niet vinden :?

@Hieronder : hmmm, ik had de startpost doorgelezen, maar dat had ik over het hoofd gezien : bedankt !

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 12:30:
Heeft iemand misschien een screenshot van de volgende auto : 'Virgo'
Ik heb me helemaal de pleuris gezocht, maar kan 'm niet vinden :?
Afbeeldingslocatie: http://www.gta3warehousecoalition.com/G-WizZ/gtavc/cars/virgo.JPG

Van deze site...
Staat/stond in de afgelopen 6 delen in de startpost dacht ik... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die de verhaallijn al heeft uitgespeeld en de sidemissies ook... Wat doen jullie in Vice City om niet te vervelen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de missie waarbij je de pizzaboy moet killen in het begin maar kom je zo'n pizzascooter nog wel tegen later in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 12:58:
Ik heb de missie waarbij je de pizzaboy moet killen in het begin maar kom je zo'n pizzascooter nog wel tegen later in het spel?
ja. staat achter de pizzeria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juggernaut schreef op 28 May 2003 @ 12:59:
[...]

ja. staat achter de pizzeria
Achter de Malibu en op het linkereiland bij Vrock in de buurt (waar je missies voor kan doen, het doodshoofdicoon, iets ten zuiden daarvan).

Net fijn met de gatling policelevel 6 gehaald, maar nog steeds geen tank kunnen jatten. Die poppetjes die uit de tank komen schieten me veels te snel dood :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 12:54:
Iemand die de verhaallijn al heeft uitgespeeld en de sidemissies ook... Wat doen jullie in Vice City om niet te vervelen? :*)
Ik vond het daarna niet meer leuk, heb nog ff alle vigilante/ambulance/firefighter/taxi missies gedaan (of versta je dat ook onder sidemissies?) en wat gereld met die Apache >:) maar daarna eigenlijk gestopt met spelen ..
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.