Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
edit, heb het al

[ Voor 18% gewijzigd door dbzfan op 27-05-2003 18:27 ]

Alleen de wegligging is wel brak, kan je die ook aanpassen?
--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---
1. Bedankt voor de opbouwende kritiekVerwijderd schreef op 27 May 2003 @ 18:17:
[...]
Mischien een domme vraag waarom wil je een Nederlandse MOD voor VC? Dat lijkt toch totaly gay met al die NL nummerborden en andere zooi?![]()
2. Leer Nederlands (hier ga ik commentaar op krijgen...)
Sommige mensen vinden het juist heel erg leuk als de missies, de menus, de reclame Nederlands en de nummerborden allemaal Nederlands zijn.
Op de NL mod voor GTA3 werd ook heel erg positief gereageerd.
[ Voor 4% gewijzigd door Spinal op 27-05-2003 19:00 ]
Full-stack webdeveloper in Groningen
Heb je een vorige savegame? Want volgens mij krijg je cheats niet ongedaanVerwijderd schreef op 27 May 2003 @ 18:15:
Mijn lieve broertje heeft zitten kutten met een trainer op mijn GTA:VC savegame. Nu heb ik zo veel geld dat ik het nooit uit zou kunnen geven. Is er een mogelijkheid dat ik dit geld weer kwijtraak? Want nou kan ik alles kopen wat ik wil. Wat bij betreft krijgt ik weer 0$, als ik maar alles kan kopen enzo... kan iemand mij helpen?
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Gewoon in het start menu --> map........ Logisch toch

[totally offtopic]
En weet iemand eigenlijk waarom ik jullie icons/smileys niet kan zien bewegen?? Ik draai IE 6 SP1 en alle updates... (specs staan eventueel hieronder)
[/totally offtopic]
[ Voor 33% gewijzigd door Notna op 27-05-2003 19:48 ]
ZoneAlarm geinstalleerd? Zo ja: 'freeze animations' ofzoiets uitzetten
[/antwoord]
Full-stack webdeveloper in Groningen
[dankbaar voor offtopic antwoord]ZanderZ schreef op 27 May 2003 @ 20:00:
[antwoord op offtopic]
ZoneAlarm geinstalleerd? Zo ja: 'freeze animations' ofzoiets uitzetten
[/antwoord]
Hmm het proberen waard, heb inderdaad Zonealarm pro aanstaan
[/dankbaar voor offtopic antwoord]
Verwijderd
als een controller te gebruiken is denk ik dat een stuur ook wel kanstefijn schreef op 27 May 2003 @ 20:03:
is het mogelijk om een racestuur te gebruiken?
Ik heb 'm een keer gehaald door meteen met de m4 de banden lek te schieten, maar dat is echt lastig en het lukte me niet meer toen ik 'm over moest doen door 'm niet te saven en dat te vergetengreatgonzo schreef op 27 May 2003 @ 17:15:
ik krijg de The Driver mission echt niet voor elkaar, de race missie van de malibu club. Hoe hebben jullie het aangepakt?
Het makkelijkste is om 'm zo snel mogelijk in de race een beuk te geven, uitstappen en banden lek schieten.
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Ik heb in het spel volgens mij heel erg slecht geluid. Alles klinkt als een echo en als iemand praat dan lijkt het alsof je in een enorme gang staat. Is dit een bekende bug of ligt het gewoon aan mijn configuratie? Het geluid loopt op mijn onboard nForce geluidskaart.
Nog een puntje: het spel crashde zojuist voor het eerst. Dus ik heb hem 'netjes' afgesloten met de Task Manager. Ik start meteen het spel opnieuw op en wil mijn laatste Savegame laden... al mijn save games weg! Ik had toch al aardig wat uurtjes in het spel gestoken en nu kan ik dus weer helemaal opnieuw beginnen. Opnieuw: is dit een bekende bug?
1. Er staat in de openingspost iets over:eborn schreef op 27 May 2003 @ 20:18:
Even een kleine vraag, zonder dat ik het topic heb gelezen. Misschien lees ik dan namelijk dingen die ik nog helemaal niet wil weten
Ik heb in het spel volgens mij heel erg slecht geluid. Alles klinkt als een echo en als iemand praat dan lijkt het alsof je in een enorme gang staat. Is dit een bekende bug of ligt het gewoon aan mijn configuratie? Het geluid loopt op mijn onboard nForce geluidskaart.
Nog een puntje: het spel crashde zojuist voor het eerst. Dus ik heb hem 'netjes' afgesloten met de Task Manager. Ik start meteen het spel opnieuw op en wil mijn laatste Savegame laden... al mijn save games weg! Ik had toch al aardig wat uurtjes in het spel gestoken en nu kan ik dus weer helemaal opnieuw beginnen. Opnieuw: is dit een bekende bug?
Het geluid van de motor van de voertuigen valt weg?
Ga in het hoofdmenu naar Options, en dan naar Audio setup. Daar zie je tussen de andere opties "Audio Hardware" staan. Blijf er met je cursor bovenhangen en scroll met je scrollwieltje naar bijv. DSound3D Hardware scrollen. Druk daarna op ENter om de instellingen op te slaan, en kijk of het probleem er nog steeds is. ZO ja, probeer dan een andere optie uit de lijst.
probeer dat eens
2. Crashes zijn alom bekent bij VC nog niet echt een oplossing voor gekomen. Gewoon hopen dat ie het niet nog een keer doet
[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 27-05-2003 20:24 ]
Hartelijk dank voor je reactieNotna schreef op 27 mei 2003 @ 20:22:
1. Er staat in de openingspost iets over: Mijn geluiden van motoren/voertuigen vallen weg wat te doenDat kan je proberen.
2. Crashes zijn alom bekent bij VC nog niet echt een oplossing voor gekomen. Gewoon hopen dat ie het niet nog een keer doet
[edit] Ik ga idd even met de Audio hardware stoeien. Op dit moment herkent hij automatisch EAX geluid, maar misschien dat er iets mis is met mijn drivers. Ik zal eens kijken wat het normale DSound doet.
[edit2] Ok, welke god mag ik bedanken?
[edit3] Het ligt aan mijn EAX ondersteuning. Als ik EAX aanzet (de normale, geen EAX3 want die pakt hij niet) dan begint alles een beetje te galmen. Je hoort het al zodra je een deur van een auto opent. Als ik hem op DSound Hardware support zet klinkt het veel beter. Misschien dat ik ergens een EAX instelling verkeerd heb staan (surround terwijl ik geen surround heb?)
[ Voor 37% gewijzigd door eborn op 27-05-2003 20:32 ]
Verwijderd

Iemand dit al eens gezien? Dit is het hotel naast de Malibu Club. Ik vloog er toevallig in de buurt net na zonsondergang, en zag dit verschijnen! Snel even een screenshot gemaakt. Er gingen enkele seconden later meerdere lichten branden in het hotel waardoor "de penis" niet meer herkenbaar was. Humor
Verwijderd
Die zullen inderdaad wel leuk zijn, maar welke motor we echt nodig hebben in het spel is:Valentino Rossi schreef op 27 May 2003 @ 17:31:
[...]
aaargh, je neemt me de woorden uit de mond
Volgens mij is er nog geen dff import voor Z-Modeler
Tenminste, als ik import, zie ik niks![]()
EyeWish:
- Ducati 996
- Yamaha yzf R1
- Suzuki GSX 600
- Honda CBR 600 RR
- Vespa ciao ()
- Aprilia RS 50
enzoooooooovoorts![]()

Het is mij ook niet gelukt, maar een vriend van me zei dat je gewoon een Cheetah oid een eind verderop moest planten en dan overstappen van die k*t Sentinel bak naar de Cheetah en dan flink racenzeikstraal schreef op 27 mei 2003 @ 20:16:
[...]
Ik heb 'm een keer gehaald door meteen met de m4 de banden lek te schieten, maar dat is echt lastig en het lukte me niet meer toen ik 'm over moest doen door 'm niet te saven en dat te vergeten.
Het makkelijkste is om 'm zo snel mogelijk in de race een beuk te geven, uitstappen en banden lek schieten.
@de 'penis' : FANTASTISCH
Ook een aanrader; heeel lang naar KCHAT luisteren,, komt Thor voorbij en dat vage wijf wat 'in de mannenwereld is binnengedrongen'... zwaar droge humor
Verwijderd
Idd maar de enige die Thor owned is die glibberige gluiper Vernando Martinez!pEeDy16 schreef op 27 May 2003 @ 20:45:
[...]
Het is mij ook niet gelukt, maar een vriend van me zei dat je gewoon een Cheetah oid een eind verderop moest planten en dan overstappen van die k*t Sentinel bak naar de Cheetah en dan flink racen![]()
@de 'penis' : FANTASTISCHHAHAHA wat een boel droge humor
Ook een aanrader; heeel lang naar KCHAT luisteren,, komt Thor voorbij en dat vage wijf wat 'in de mannenwereld is binnengedrongen'... zwaar droge humor
Zwaar stoer dat die oplichter uit Liberty City nu een eigen radio station heeft.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 20:53 ]
Verwijderd
Modbreak:
Laat die flames voortaan maar achter wege
[ Voor 15% gewijzigd door White Dust op 27-05-2003 21:31 ]
iemand hier nog meer last van?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Verwijderd
Check dit: http://www.oddweb.net/gta4/index.aspHasib schreef op 27 mei 2003 @ 20:58:
Heeft iemand een lijst waarop staat wat je voor 100% moet doen???
Kan iemand me vertellen wat je moet bereiken voor een status om de laatste paar missie's te activeren?
Het zal ongetwijfeld voorbij zijn gekomen, maar ik ga echt niet 6 topics doorlezen.
Hu9o: die fading (trials in GTA3) effecten zitten er inderdaad in, maar ze kunnen niet uit.
Hasib: kijk eens op GameFAQs.com, er staat onder het stukje "In-Depth FAQs" een 100% completion FAQ.
ThE uNrEaL: kijk op dezelfde GameFAQs pagina als hierboven, in de 2e FAQ staat er dat hij dan bij Kaufman Cabs komt te staan (gevonden door te zoeken met CTRL+F op 'zebra').
Codin: welke laatste paar missies bedoel je?
Je moet alle assets (eigk alle behalve 2, maar haal ze toch maar allemaal, maakt het makkelijker voor je in de 'Cap the Collector' missie).
Dan krijg je een telefoontje dat je zo snel mogelijk naar de Printworks moet gaan, daar is iets fout gegaan. Uiteraard moet je wel de Printworks hebben gekocht en alle bijbehorende missies hebben gedaan. Zorg wel dat je een snelle wagen/motor hebt voor die missie
[ Voor 32% gewijzigd door Rafe op 27-05-2003 21:22 ]
Linkje naar m'n savegame
Alvast bedankt als je die missie voor me wil doen, hij kan gemailt worden naar fluxie@chello.nl
Art is not a mirror held up to reality, but a hammer with which to shape it
Verwijderd
Verder lees ik dat je een bepaald status moet hebben om de missies te activeren, kan dat kloppen?
Momenteel ben ik een hatchetman, en is m'n game voor 53% compleet.
Moet ik nou echt nog al die hidden packages, rampages, en jumps gaan doen om tot een hoger percentage te komen, en dus die missies te activeren?
'k Heb er weinig zin an moe'k zeggen.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 21:27 ]
Heb ff een (n00b) probleempje
Ik heb dus een sniper rifle maar daar kan ik niet mee schieten, hoor alleen klikjes en kan ook niet inzoomen
Iemand die raad weet ?
B.V.D.
maar je hebt wel oneidige tijdeborn schreef op 27 May 2003 @ 21:27:
Ik word nu helemaal gek van die vliegmissie (met die RC vliegtuigjes). Ik krijg dat ding amper in de lucht, laat staan dat ik er een zooitje boten mee kan bombarderen. Dit is nog erger dan de besturing van die RC helicopter...
Eerst ff flink klooien met dat ding hoe die vliegt enzo, daarna een beetje op goed geluk die bommen droppen

Het heeft bij mij ook even geduurd, maar uiteindelijk toch gehaald
Verwijderd
Uiteindelijk lukte het me toch, door die RC's min of meer Kamikaze te laten doen.
Verwijderd
Eerst inzoomen, dan schietenSteel-Frog schreef op 27 May 2003 @ 21:33:
Hmmz,
Heb ff een (n00b) probleempje
Ik heb dus een sniper rifle maar daar kan ik niet mee schieten, hoor alleen klikjes en kan ook niet inzoomen
Iemand die raad weet ?
B.V.D.
met een bazooka kun je ook niet schieten als je niet ingezoomed bent
(zie redefine controls voor welke knop bij jou inzoomen is)
Vliegen? Hobbelen bedoel jedreeke schreef op 27 May 2003 @ 21:38:
maar je hebt wel oneidige tijd
Eerst ff flink klooien met dat ding hoe die vliegt enzo, daarna een beetje op goed geluk die bommen droppen(ze gaan nooit buiten bereik van je vliegtuigje)
Verwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 21:34:
Steel-Frog: check je keydefines. Gebruik je target-knop.
ThnxVerwijderd schreef op 27 mei 2003 @ 21:40:
[...]
Eerst inzoomen, dan schieten
met een bazooka kun je ook niet schieten als je niet ingezoomed bent
(zie redefine controls voor welke knop bij jou inzoomen is)
Zal 't ff gaan proberen
Verwijderd
You got mailFluxie schreef op 27 mei 2003 @ 21:23:
Kan iemand die skimmer missie voor me doen, ik ben ondertussen al 100 keer neergestort. Eigenlijk heb ik het gevoel dat dat ding me gewoon niet mag
Linkje naar m'n savegame
Alvast bedankt als je die missie voor me wil doen, hij kan gemailt worden naar fluxie@chello.nl
Trials?? bedoel je hiermee dat het heel sloom gaat?? of is dit ene ander effect?Rafe schreef op 27 May 2003 @ 21:19:
Hu9o: die fading (trials in GTA3) effecten zitten er inderdaad in, maar ze kunnen niet uit.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Weet alleen nu niet of dat is wat jij bedoelt
Codin: met assets bedoel ik gebouwen als de filmstudio, de Malibu club enzo. Kan je die al kopen?
Verwijderd
Hmm, ik zat nog maar op pagina 3dreeke schreef op 26 May 2003 @ 23:40:
Ik heb er nu dus steeds last van dat het spel veeel te snel loop.
Ik heb er een filmpje van gemaakt (met de digicam, daarom loop ik zo brak).
Let vooral op de tijd rechtsboven, die 2x zo snel gaat
en ik ren niet in dit filmpje ... ik loop
http://www.xs4all.nl/~k4nsl00s/vids/gtabrak.avi

Toevallig geen cheats gebruikt zoals het sneller laten lopen van de tijd
Ik heb mijn settings geupload waarmee het spel bij mij goed loopt.. De resolutie staat op 800*600, want ik weet niet welke monitor er gebruikt wordt. Meestal speel ik op 1600*1200 en het geluid staat op d3d software.
Mijn settingsfile.
Overigens: ik heb gelezen dat het niet verstandig is om bij de ijscofabriek te saven, want op de playstation 2 was de savegame vaak corrupt
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 23:05 . Reden: spuit 11 + wat tips ]
Dan krijg je op een gegeven moment echt $80,000 per level dat je haalt! Schiet lekker op

Voor de mensen met de mogelijkheid om PHP scripts te draaien is dit een handig 'script' om een lijstje van 1 tot 100 te krijgen met checkboxes (voor de hidden packages)
1
2
3
| <? for ($i=1; $i<=100; $i++) { echo $i.".<input type=\"checkbox\"><br>"; } ?> |
Is niet door mij geschreven maar door StEaLtHmAn
Pole Position strip club
Cost: $30,000
Income Generated: $4,000
Right island near your starting spot. Once you buy it you can go in and watch the dancers, and even have your own private dancer. They're all clothed. Sit in lap dance room for $600 worth of 'fun' to have the place start earning an income. JWALLBANK adds: If you kill every person in the strip club you will change the dancer (this can be done twice)
Dit wil me dus niet lukken... ik kan die lap dance room nergens vinden. Heb wel een kamer gevonden waar een meiske voor je komt dansen, heb daar een hele tijd gezeten, dacht dat ik na de show geld zou gaan verdienen aan de club, maar tevergeefs...
Weet iemand hiervoor de oplossing?
Verwijderd
Probeer het volgende eens:Godjira schreef op 27 May 2003 @ 23:05:
Ik ben al een tijdje lekker VC aan het spelen, maar ik krijg het niet voor elkaar om geld te verdienen bij de Pole Position strip club. Ik kom er echt niet uit. Heb al met Google gezocht en heb een walkthrough gevonden waarin het volgende staat:
Pole Position strip club
Cost: $30,000
Income Generated: $4,000
Right island near your starting spot. Once you buy it you can go in and watch the dancers, and even have your own private dancer. They're all clothed. Sit in lap dance room for $600 worth of 'fun' to have the place start earning an income. JWALLBANK adds: If you kill every person in the strip club you will change the dancer (this can be done twice)
Dit wil me dus niet lukken... ik kan die lap dance room nergens vinden. Heb wel een kamer gevonden waar een meiske voor je komt dansen, heb daar een hele tijd gezeten, dacht dat ik na de show geld zou gaan verdienen aan de club, maar tevergeefs...
Weet iemand hiervoor de oplossing?
Dus gewoon wachten of bovenstaande proberen. Volgens mij is de X de rechter shiftknop. Die kamer waar dat meisje voor je komt dansen moet je idd hebben.Van gamefaqs
"My trick is simple... you lose $5 every time you go in, and you can push X to
exit, so hold right and keep pushing X, that way you go in, lose $5 and then go
out and repeat for a few mins until you have spent $300, then you will make
money from it"
Ik weet niet of 300$ genoeg is, dus er kan beter worden gegaan voor minstens 600$
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 23:15 ]
Dat ding gaat trouwens nog best lekker driftend door de bochten heen
ik heb er fucking 2 GTA dagen over gedaan achter elkaar, hoezo een lamme armeborn schreef op 27 mei 2003 @ 21:27:
Ik word nu helemaal gek van die vliegmissie (met die RC vliegtuigjes). Ik krijg dat ding amper in de lucht, laat staan dat ik er een zooitje boten mee kan bombarderen. Dit is nog erger dan de besturing van die RC helicopter...
maar wel met 1 vliegtuigje
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Pas 19 keerVerwijderd schreef op 27 May 2003 @ 20:38:
[afbeelding]
Iemand dit al eens gezien? Dit is het hotel naast de Malibu Club. Ik vloog er toevallig in de buurt net na zonsondergang, en zag dit verschijnen! Snel even een screenshot gemaakt. Er gingen enkele seconden later meerdere lichten branden in het hotel waardoor "de penis" niet meer herkenbaar was. Humor

Verwijderd
snap niet dat dat zo moeilijk was voor sommige!! twee bommen en klaar!!Maikeltje schreef op 27 mei 2003 @ 23:31:
[...]
ik heb er fucking 2 GTA dagen over gedaan achter elkaar, hoezo een lamme arm![]()
maar wel met 1 vliegtuigje
wel eerst de toetsen anders gezet. met de standaart toetsen zou ik er ook zo lang over doen.
hoe staan jou toetsen dan?Verwijderd schreef op 27 May 2003 @ 23:58:
[...]
snap niet dat dat zo moeilijk was voor sommige!! twee bommen en klaar!!
wel eerst de toetsen anders gezet. met de standaart toetsen zou ik er ook zo lang over doen.
Verwijderd
Verwijderd
Tip:Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 00:15:
wat hebben jullie als beste tijden bij de moter; hij stoppie en weelie bedoel ik dan??
ik krijg mijn stoppie niet hoger dan 3 seconden en mijn weelie is nu 11.
Ga op het vliegveld rijden (lange rechte weg) en kijk vanaf de zijkant naar de motor (met Q of E)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 00:15:
wat hebben jullie als beste tijden bij de moter; hij stoppie en weelie bedoel ik dan??
edit: omdat jullie niet doorposten heb ik een dubbelpost
0:00, maar zo deed een vriend van me hetVerwijderd schreef op 28 May 2003 @ 00:18:
wat heb jij voorn tijden dan?? maakt het ook uit als je de toetsen ff los laat?? want dat heb ik het id naar.
hoe heb jij ze dan?Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 00:21:
kan ook. wat jij het fijnste vind
Verwijderd
k dan..........
en dan dacht ik dat ik hoog zat met mijn 11 seconde.

Nu alle rampages en extra missies nog, plus nog even de overige huisjes opkopen, etc. en dan is werkelijk alles uitgespeelt, maar de hoofdmissies ben ik mee klaar.
Echt een geweldig spel was Vice City weer. Zodra ik mijn nieuwe videokaart binnen heb installeer ik heel VC opnieuw en begin ik dus ook opnieuw, alleen dan alle grafische opties op hun hoogst
Verwijderd

Leuk nie?
Verwijderd
@ Gio: hoe kan je ooit op DIE plek zoveel halen. daar in die bocht kom ik niet boven de 7.
Tog zegt tijd ook niet alles, afstand is ook belangrijkVerwijderd schreef op 28 May 2003 @ 00:25:
[...]
k dan..........
en dan dacht ik dat ik hoog zat met mijn 11 seconde.das gewoon meer dan 2 minuten...
, dat doe ik je verlopig nog niet na
--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---
Verwijderd
je kan natuurijk ook een zwarte banshee en freeway zoekenVerwijderd schreef op 28 May 2003 @ 00:28:
Zeg kun je ook ergens een witte crossmotor krijgen?? Die is de enige die nog ontbreekt aan mijn collectie, steeds resprayen helpt niet helaas.![]()
[afbeelding]
Leuk nie?
Verwijderd
maar me stoppie is meestal 2 sec
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 07:36 ]
Verwijderd
Ik begon bij de ammunation in downtown, vanaf daar gewoon de weg naar het zuiden volgen de docks in. Het mooie van de sanchez is dat als je enige snelheid in je wheelie heb zitten, je nog redelijke bochten kunt maken zonder uit de wheelie te raken. Ik was van plan weer terug te gaan naar de ammunation, maar ik moest stoppen voor een kamikaze bestelwagenVerwijderd schreef op 28 May 2003 @ 00:29:
kijk eens een paar post naar boven. ik heb de toetsen allemaal naar mijn pijltjes toetsen gezet. werkt naar mijn inzicht veel beter.
@ Gio: hoe kan je ooit op DIE plek zoveel halen. daar in die bocht kom ik niet boven de 7.

Op het vliegveld wheelies maken is voor beginners
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 09:07 ]
Verwijderd
Choas meter vullen voor de Motor Gang.
Ik kom niet veel verder dan half tot drie kwart gevuld.....
Iemand tips??
Een Wheelie wil mij dus echt niet lukken he. De wheelie opzich wel, alleen ik krijg nooit te zien hoe lang hij was en zo... echt heel vreemd.StaarTT schreef op 28 mei 2003 @ 01:05:
[...]
Tog zegt tijd ook niet alles, afstand is ook belangrijk
[afbeelding]
Verwijderd
lol!Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 00:28:
Zeg kun je ook ergens een witte crossmotor krijgen?? Die is de enige die nog ontbreekt aan mijn collectie, steeds resprayen helpt niet helaas.![]()
[afbeelding]
Leuk nie?
Verwijderd
Tijd voor een garage...Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 00:28:
[afbeelding]
Leuk nie?
Verwijderd
je moet met uzi op wagen's shieten , dan krijg je wel 4 stukjes erbij.Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 09:14:
'k heb een beetje problemen met deze missie:
Iemand tips??
Verwijderd
iemand dat al geprobeerd???
Ik vind het zo klote dat ik mijn savegame kwijt ben en ik wil ongeveer doorgaan waar ik was
ik weet wel dat je de races zeer gemakkelijk kan winnen (bazooka op de andere deelnemersVerwijderd schreef op 28 May 2003 @ 09:47:
'k las net iets in de 'Walktrough' (schrijf ik dat zo goed?) over het verzamelen van een hele handel auto's voor de motorclub dan de missie halen en dan die hele handel in 1 keer opblazen.
iemand dat al geprobeerd???
@thacow; ik heb wel vóór The Job (kkan hem nog niet halen
En met stoppies kom ik niet hoger dan 3 sec.... wie heeft hier een manier voor? De beste manier die ik gevonden heb is met een Sanchez van een 'bultje' (brug oid) afrijden en dan een stoppie doen...
Wheelie is m'n record iets van 100 seconden ofzo.. gewoon dwars over de boulevard richting haven..
Je kunt met het scootertje gewoon doorrijden op zijn voorwiel. Dus stoppie maken, knop inhouden en gas blijven geven
Verwijderd
Dan wijs hij dus niet lang genoegGodjira schreef op 28 May 2003 @ 09:15:
[...]
Een Wheelie wil mij dus echt niet lukken he. De wheelie opzich wel, alleen ik krijg nooit te zien hoe lang hij was en zo... echt heel vreemd.
ik kan inmiddels al mensen, auto's en motoren scheppen op de boulevard
en looping lukken helaas niet.. hij stalt en valt dan zijwaarts terug..
nog ff proberen denk ik
[ Voor 32% gewijzigd door LordMithril op 28-05-2003 10:16 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Loop naar de overkant van de straat de trap op, schiet ondertussen wat neer zodat er een helicopter aan komt vliegen. loop de trap op, en blijf schieten op de helicopter (en de mannetjes die af-en-toe naar beneden komen) als je klaar bent, koop het "skumhole shack" dat daar staat (als je dat nog niet gedaan hebt) Save, en load dat spel nog een keer. nu is je wanted level dat je overhoudt na de missie ook weg.Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 09:14:
'k heb een beetje problemen met deze missie:
Iemand tips??
Zorg ook dat je vantevoren een hoop ammo heb
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Verwijderd
Je bedoelt iets als dit?Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 00:15:
edit: omdat jullie niet doorposten heb ik een dubbelpost
Sim-pel (al eerder gepost):
1. Pak een faggio (of pizzaboy),
2. Geef gas,
3. rem, en dan meteen handrem, en op 9 drukken (naar voren leunen)
4. Als achterklant omhoog komt, (hand)rem loslaten en gas indrukken.
5. Dan krijg je ongeveer deze tijd.
Een wheelie kan je het beste of op een faggio of een sanchez doen..
Dan moet je spelen met 6 en gas.
- 6 loslaten en evt gas geven als de motor iets te ver naar achter hangt
- 6 indrukken en gas geven (niet teveel) als de motor tever naar beneden gaat.
Succes!
Ik heb hem soms een gehele weg lang, dat lukt me zonder probleem, maar geen tekst met hoe lang hij was. Ik geef eerst vol gas, druk daarna op NUM6 (kan bij anderen anders zijn, maar ik heb de toetsen standaard gelaten) en wacht tot ik geheel in de wheelie zit, daarna houdt ik NUM6 vast en geef gas, soms iets meer gas en soms minder (om niet van de motor de donderen). Moet naar mijn idee goed zijn, of doe ik iets fout?
Ook ff opletten dat je niet teveel achterover hangt (Geen vonkjes!)Godjira schreef op 28 May 2003 @ 10:54:
[...]
Ik heb hem soms een gehele weg lang, dat lukt me zonder probleem, maar geen tekst met hoe lang hij was. Ik geef eerst vol gas, druk daarna op NUM6 (kan bij anderen anders zijn, maar ik heb de toetsen standaard gelaten) en wacht tot ik geheel in de wheelie zit, daarna houdt ik NUM6 vast en geef gas, soms iets meer gas en soms minder (om niet van de motor de donderen). Moet naar mijn idee goed zijn, of doe ik iets fout?
Verwijderd
Waar staat pizzaboy?Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 10:53:
[...]
Je bedoelt iets als dit?
[afbeelding]
Sim-pel (al eerder gepost):
1. Pak een faggio (of pizzaboy),
2. Geef gas,
3. rem, en dan meteen handrem, en op 9 drukken (naar voren leunen)
4. Als achterklant omhoog komt, (hand)rem loslaten en gas indrukken.
5. Dan krijg je ongeveer deze tijd.
Een wheelie kan je het beste of op een faggio of een sanchez doen..
Dan moet je spelen met 6 en gas.
- 6 loslaten en evt gas geven als de motor iets te ver naar achter hangt
- 6 indrukken en gas geven (niet teveel) als de motor tever naar beneden gaat.
Succes!
Arrived anxious, left bored
Gebruik die grijze hersenmassa daarbovenin eens.....
Ik denk zelf bij een pizza-winkel
Verwijderd
Als je de pizzamissies niet gedaan hebt, dan wel. Je moet er in totaal 55 wegbrengen (10 levels), dus dat is redelijk te doen. (Er gebeurt iets met je health)Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 12:21:
LOL @ Dionysos
Is het nog een beetje de moeite waard om rond te rijden met pizza's?
Verwijderd
Ik heb me helemaal de pleuris gezocht, maar kan 'm niet vinden
@Hieronder : hmmm, ik had de startpost doorgelezen, maar dat had ik over het hoofd gezien : bedankt !
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2003 12:40 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 28 May 2003 @ 12:30:
Heeft iemand misschien een screenshot van de volgende auto : 'Virgo'
Ik heb me helemaal de pleuris gezocht, maar kan 'm niet vinden
Van deze site...
Staat/stond in de afgelopen 6 delen in de startpost dacht ik...

Verwijderd
ja. staat achter de pizzeriaVerwijderd schreef op 28 May 2003 @ 12:58:
Ik heb de missie waarbij je de pizzaboy moet killen in het begin maar kom je zo'n pizzascooter nog wel tegen later in het spel?
Verwijderd
Achter de Malibu en op het linkereiland bij Vrock in de buurt (waar je missies voor kan doen, het doodshoofdicoon, iets ten zuiden daarvan).
Net fijn met de gatling policelevel 6 gehaald, maar nog steeds geen tank kunnen jatten. Die poppetjes die uit de tank komen schieten me veels te snel dood

Ik vond het daarna niet meer leuk, heb nog ff alle vigilante/ambulance/firefighter/taxi missies gedaan (of versta je dat ook onder sidemissies?) en wat gereld met die ApacheVerwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 12:54:
Iemand die de verhaallijn al heeft uitgespeeld en de sidemissies ook... Wat doen jullie in Vice City om niet te vervelen?
Dit topic is gesloten.