Jeej.. bedankt dude!MaRc0 schreef op 01 juni 2003 @ 11:25:
[...]
Met veel (zwarte) rook en schade heb ik 'm net gehaald
Hier staat je savegame met Demolition Man voltooid
Verwijderd
Damn, 98% voltooid. so close, yet so far away... Nog 3 dingen te doen die me maar niet willen lukken:
- Firefighter missies: vooral op de hogere levels rennen die mannetjes alle kanten op, kost reteveel tijd om ze stuk voor stuk achterna te rijden. En anders is het wel een agent die me uit de wagen sleurt omdat ik per ongeluk een burger heb platgereden, of ik word naar Little Haiti gestuurd, waar ik ook niet zo geliefd ben. Iemand tips?
- Hot Ring: ik ben er al achter dat je driveby's kunt doen tijdens deze race, maar heb ik daar wat aan? Iemand tips voor deze race? Beetje rustig aan, niet plankgas, goed proberen te anticiperen op wat er voor je gebeurt. Drivebys heb je niks aan, er komen nieuwe auto's voor in de plaats. Niet te fanatiek proberen in te halen, auto's blazen zichzelf wel op, het is tenslotte een destruction derby...
- Blood Ring: lukt me ook niet echt. Iemand deze al gedaan?
- Firefighter missies: vooral op de hogere levels rennen die mannetjes alle kanten op, kost reteveel tijd om ze stuk voor stuk achterna te rijden. En anders is het wel een agent die me uit de wagen sleurt omdat ik per ongeluk een burger heb platgereden, of ik word naar Little Haiti gestuurd, waar ik ook niet zo geliefd ben. Iemand tips?
- Hot Ring: ik ben er al achter dat je driveby's kunt doen tijdens deze race, maar heb ik daar wat aan? Iemand tips voor deze race? Beetje rustig aan, niet plankgas, goed proberen te anticiperen op wat er voor je gebeurt. Drivebys heb je niks aan, er komen nieuwe auto's voor in de plaats. Niet te fanatiek proberen in te halen, auto's blazen zichzelf wel op, het is tenslotte een destruction derby...
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2003 13:45 ]
Nice work manVerwijderd schreef op 01 June 2003 @ 12:38:
Damn, 98% voltooid. so close, yet so far away... Nog 3 dingen te doen die me maar niet willen lukken:
- Hot Ring: ik ben er al achter dat je driveby's kunt doen tijdens deze race, maar heb ik daar wat aan? Iemand tips voor deze race?
Als je de 100% hebt gehaald zet je de savegame natuurlijk wel ff online he
Verwijderd
'Tuurlijk. Maar dan moet ik eerst voorbij die 3 puntjes. Argh.Booth schreef op 01 juni 2003 @ 13:05:
[...]
Nice work man![]()
Woejjjj!!
Ik heb em nu ook!
En hijs veet!
De vrijheid, de cops achter je aan, echt bruut.
Net ben ik door een SWAT team gepakt.
Ik heb em nu ook!
En hijs veet!
Heeft iemand nog tips voor die bankovervalmissie? Die lukt me niet echt: ofwel die gast die met me meeloopt wordt afgeknald of ik word afgeknald óf we stappen gezellig met z'n allen in die taxi en worden er door het swat-team uitgesleurd

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
als je achter die boom zit loop je naar rechts spring je van die stoep oid af en daar beneden stonden bij mij 3 swat dudes die kill je ff met je m4 stapt in de taxi en scheurt naar de pay and spray
done done on to the next one... psn: Bear-H6O
100% savegame staat al op m'n site hoor.Booth schreef op 01 June 2003 @ 13:05:
[...]
Nice work man![]()
Weet iemand misschien hoe de Sabre en de Virgo er uit zien, heb al geprobeer te zoeken met google
.
Laat maar al gevonden, got is nog beter dan google
.
Laat maar al gevonden, got is nog beter dan google
[ Voor 23% gewijzigd door Termi op 01-06-2003 14:31 ]
Verwijderd
Hierzo staan foto's van alle auto's:Termi schreef op 01 juni 2003 @ 14:24:
Weet iemand misschien hoe de Sabre en de Virgo er uit zien, heb al geprobeer te zoeken met google.
http://www.gta3warehousecoalition.com/G-WizZ/gtavc/cars/
Hier staat (nog) een lijstje van de auto's met foto erbij.Termi schreef op 01 June 2003 @ 14:24:
Weet iemand misschien hoe de Sabre en de Virgo er uit zien, heb al geprobeer te zoeken met google.
[ Voor 2% gewijzigd door Nukubu op 01-06-2003 14:32 . Reden: Was weer te laat :P ]
Verwijderd
[flauw]Hidde schreef op 01 June 2003 @ 13:30:
Woejjjj!!
Ik heb em nu ook!
En hijs veet!
Was het Lekker?
[/flauw]
Ik heb alleen een probleem met die unique jumps eigenlijk altijd switched de camera wel maar hoe recht ik ook land hij accepteert hem niet.
Net als een drive-by, gewoon naar rechts of naar links kijken en dan op primary fire drukken.Verwijderd schreef op 01 June 2003 @ 17:20:
hoe gooi ik de pizza's??
Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?
@RikjanOetEnter; lees je je Mission Objectives wel? 
@De rest:
Deze shops heb ik allemaal al overvallen maar in m'n stats blijft staan; 13 of 15 !!!
Heb ik er misschien 2 verkeerd ofzo?
Vice Point Mall
01. Gash
02. Jewelry
03. Tooled Up
04. Music Store (Vinyl Countdown)
Vice Point
05. Dispensary
06. Corner Store
07. Jewelry
Washington Beach
08. Bunch of Tools
Little Havana
09. Screw This
10. Robina's Cafe
11. Donut Cafe
12. Laundromat
Little Haiti
13. Ryton Aide
Downtown
14. Jewelry
15. Pharmacy
@De rest:
Deze shops heb ik allemaal al overvallen maar in m'n stats blijft staan; 13 of 15 !!!
Vice Point Mall
01. Gash
02. Jewelry
03. Tooled Up
04. Music Store (Vinyl Countdown)
Vice Point
05. Dispensary
06. Corner Store
07. Jewelry
Washington Beach
08. Bunch of Tools
Little Havana
09. Screw This
10. Robina's Cafe
11. Donut Cafe
12. Laundromat
Little Haiti
13. Ryton Aide
Downtown
14. Jewelry
15. Pharmacy
Verwijderd
Ik volgens de kaart de 100 packages verzamelen, kom ik er op het laatst achter dat ik er nog 4 moet

Nou mag ik weer overnieuw beginnen
Verwijderd
@pEeDy16:
DUUHH
@Emerge:
Thanks
DUUHH
@Emerge:
Thanks
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2003 17:44 ]
kun je shops overvallen dan? hoe? en wat krijg je dan?pEeDy16 schreef op 01 juni 2003 @ 17:32:
@De rest:
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Die vond ik eigenlijk het makkelijkst- Firefighter missies: vooral op de hogere levels rennen die mannetjes alle kanten op, kost reteveel tijd om ze stuk voor stuk achterna te rijden. En anders is het wel een agent die me uit de wagen sleurt omdat ik per ongeluk een burger heb platgereden, of ik word naar Little Haiti gestuurd, waar ik ook niet zo geliefd ben. Iemand tips?
Zoals ik het in ieder geval altijd aanpak: brandspuit naar voren richten, scheuren door de straten, zo snel mogelijk de auto's blussen en vervolgens zo snel mogelijk richting alle kereltjes rijden. Meestal blijven ze nog wel redelijk in de buurt. De enige reden waarom het bij mij bij level 19 stopte was omdat ik iemand omver reedt i.p.v. te blussen
Gewoon één van de shops inlopen die te overvallen zijn. Als je een gun in je handen hebt en voor de kassa gaat staan krijg je vanzelf cash aangerijkt. Je krijgt wel voor elke stapel biljetten een extra wanted-ster geloof ik.Breepee schreef op 01 June 2003 @ 17:48:
kun je shops overvallen dan? hoe? en wat krijg je dan?
Verwijderd
heeft iemand tips om die 'driver' missie of zoiets te vervullen? wordt er knettergek van . Die vent is gwoon 3x zo snel als die klote auto van mij. Ik heb al een motor neergezet die ik dan pak, maar daar ramt de politie me vanaf. Tips?
prima te doen hoor, je mag alleen geen fouten makenVerwijderd schreef op 01 June 2003 @ 18:07:
heeft iemand tips om die 'driver' missie of zoiets te vervullen? wordt er knettergek van . Die vent is gwoon 3x zo snel als die klote auto van mij. Ik heb al een motor neergezet die ik dan pak, maar daar ramt de politie me vanaf. Tips?
een paar keer proberen dan lukt ie wel, je krijgt een kl#te auto maar die went vanzelf. als je eenmaal voorligt heb je ook minder last van de cops
als het spel het toelaat kun je eerst die snelle bak verdienen door in de garage alle auto's in te leveren en dan gauw die te nemen
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Zo ook effe de races gedaan van de Auto Showroom:
Zo nog is proberen om ze weer te verbeteren
.
Fastest time on 'Terminal Velocity' | 0:47 |
Fastest time on 'Ocean Drive' | 1:13 |
Fastest time on 'Border Run' | 1:30 |
Fastest time on 'Capital Cruise' | 1:46 |
Fastest time on 'Tour!' | 2:18 |
Fastest time on 'V.C. Endurance' | 4:27 |
Zo nog is proberen om ze weer te verbeteren
Geef de tegenstander een duwtje tegen de achterkant, rij hem klem tegen een boom of schiet zijn auto aan gort (gewoon die gast opwachten bij de finish bijvoorbeeld, dan kan je hem finishenVerwijderd schreef op 01 June 2003 @ 18:07:
Ik heb deel 6 en een gedeelte van 5 goorgelezen echter ik zit toch nog een beetje "vast"
Ik krijg de laatste 2 missie's niet om de story mode af te maken. Voor de rest heb ik tot nu toe alles opgekocht wat er te kopen is en zover mogelijk uitgespeeld (moet nog enkele auto's hebben en wat races doen, en die 2 boot races nog). Voor zover ik weet heb ik nu ook alle zij missie's gehad.
Ik heb een telefoontje gehad van die drugsverslaafde advocaat van me waarin hij me mede deelde dat sonny hem en zijn familie zou uitmoorden, ik stel hem gerust maar verder geen missie's meer.
Ik zit nu op 55% complete, moet ik om die laatste 2 missie's te unlocken eerst meer compleet halen door packeges en jumps en rampage's te gaan doen?
Wat doe ik nou fout, of zie ik over het hoofd,
Ik krijg de laatste 2 missie's niet om de story mode af te maken. Voor de rest heb ik tot nu toe alles opgekocht wat er te kopen is en zover mogelijk uitgespeeld (moet nog enkele auto's hebben en wat races doen, en die 2 boot races nog). Voor zover ik weet heb ik nu ook alle zij missie's gehad.
Ik heb een telefoontje gehad van die drugsverslaafde advocaat van me waarin hij me mede deelde dat sonny hem en zijn familie zou uitmoorden, ik stel hem gerust maar verder geen missie's meer.
Ik zit nu op 55% complete, moet ik om die laatste 2 missie's te unlocken eerst meer compleet halen door packeges en jumps en rampage's te gaan doen?
Wat doe ik nou fout, of zie ik over het hoofd,
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
he he, eindelijk cap the collector, toch de auto's maar in orde gebracht, meteen het telefoontje
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Vraagske he...volgens mij namelijk doet mn mr. Whoopee t niet
Je moet parkeren en op je horn toets drukken en dan gaat ie een deuntje spelen had ik begrepen, maar hij doet helemaal niet deuntje spelen, zodat ik dus geen merchandise kan verkopen?

even kort de toets aantikken, op dezelfde manier hoe je je sirene aanzet @ politie/ambulancewagen
Wie heeft er hier ervaring met het modden van GTA Vice City, ik heb verschillende soorten auto's gedownload. Ik krijg ze wel te zien in het spel maar ik weet niet hoe ik de velgen die bij de auto horen moet importeren in het spel.
Iemand een idee of werkt dit alleen maar met GTA III?
Ik gebruik IMG Tool v. 1.3

[ Voor 12% gewijzigd door Roger_Rabbit op 01-06-2003 19:48 ]
Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB
kan iemand mij uitleggen hoe je kan vliegen met het waterfliegtuigje ?
je moetpijtje omhoog of W in drukken maar dan ga ik enkel vorouit moet ik nog iets anders doen ?
je moetpijtje omhoog of W in drukken maar dan ga ik enkel vorouit moet ik nog iets anders doen ?
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
vooruit en dan lean backenriqueeeee schreef op 01 June 2003 @ 20:05:
welke knop is dat ook al weer op het numpad ? en hoe ga je weer naar beneden ?>
Verwijderd
nou je drukt de w in en je gaat dus alleen naar voren en je doet de num. 6 en je gaat omhoog en sturen doe je gewoon met de a en de denriqueeeee schreef op 01 June 2003 @ 20:05:
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
Ik weet niet precies welke missie je bedoeld (heb wel een idee). Het helpt misschien om die auto in het begin of op een gegeven moment op te wachten; en vervolgens zijn banden (of 1 ervan) lek te schieten. Is niet zo moeilijk en kan gewoon als hij zelfs al een aardige snelheid heeft. Gewoon goed gericht mikken met je revolver en die bak is zo onstabiel als Win ME. Draait ie alle kanten op en kan je hem makkelijk benaderen.Verwijderd schreef op 01 June 2003 @ 18:07:
hij gaat dan vanzelf weer naar beneden terwijl ik 6 en w ingedrukt houdVerwijderd schreef op 01 June 2003 @ 20:08:
[...]
nou je drukt de w in en je gaat dus alleen naar voren en je doet de num. 6 en je gaat omhoog en sturen doe je gewoon met de a en de d
dan laat je de knop voor vooruit ff los
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
waar heb je die gedownload ?Roger_Rabbit schreef op 01 June 2003 @ 19:44:
Wie heeft er hier ervaring met het modden van GTA Vice City, ik heb verschillende soorten auto's gedownload. Ik krijg ze wel te zien in het spel maar ik weet niet hoe ik de velgen die bij de auto horen moet importeren in het spel.
[afbeelding]
Hmm volgens mij heb ik nu zo'n beetje de hoofdverhaallijn uitgespeeld
moet alleen 'Gun Runner' ofzoiets, wil niet echt lukken
Na de vracht (=wapens) van die wagens gekickt te hebben wordt ik overreden of als het me lukt te ontsnappen moet ik nog die resterende dealers afmaken, maar met die irritante scooters lukt dat niet echt zonder door de politie opgepakt te worden of afgeknald.
Na de vracht (=wapens) van die wagens gekickt te hebben wordt ik overreden of als het me lukt te ontsnappen moet ik nog die resterende dealers afmaken, maar met die irritante scooters lukt dat niet echt zonder door de politie opgepakt te worden of afgeknald.

dies makkelijk, eerst alle 4 wagens opblazen, en daarna pas die wapens oppakken.. zo heb je geen last van die irritante scooters (ik niet tenminste)alwinh schreef op 01 June 2003 @ 20:58:
Hmm volgens mij heb ik nu zo'n beetje de hoofdverhaallijn uitgespeeldmoet alleen 'Gun Runner' ofzoiets, wil niet echt lukken
![]()
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB
ARGH, heb net de storyline uitgespeeld, is m'n savegame weer corrupt na anderhalve week!!!
Verwijderd
thnxRoger_Rabbit schreef op 01 June 2003 @ 21:10:
[...]
Hier van deze site heb ik hem weg http://www.gta3mods.de/gta3_cars.php
SavegameValentino Rossi schreef op 01 June 2003 @ 20:10:
Ok, nog een demolition-man request
Hier issie
Geen auto's uit mn garage jatten, bitte
Geen scooters/motors/Fbi wagens weggehaald, alleen even in de garage gekeken... Hoe krijg jij het trouwens voor elkaar 4 voertuigen in die garage te pleuren? Volgens mij is 2 toch het max daar?
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
als je de code fannymagnet doet
hoe zet je die uit want ik moet nu iemand volgen die mij volgt
hoe zet je die uit want ik moet nu iemand volgen die mij volgt
Met 2:45 resterend op de klok ;)Valentino Rossi schreef op 01 juni 2003 @ 20:10:
Ok, nog een demolition-man request
Hier issie
Geen auto's uit mn garage jatten, bitte
Ik wist trouwens niet dat je zonder die missie te doen helemaal bij "Keep your friends close.." kon komen
Hoe kom je eigenlijk aan zo enorm veel poen btw
Is dat niet gewoon een auto onder zo'n garagedeur gooien zodat ie niet dichtgaat en dan snel een andere auto naar binnen rijden of vlak voor de deur gaan staan en in een auto springen...... Hoe krijg jij het trouwens voor elkaar 4 voertuigen in die garage te pleuren? Volgens mij is 2 toch het max daar?
is daar nu NIETS tegen te doen?wipe-out schreef op 01 juni 2003 @ 21:15:
ARGH, heb net de storyline uitgespeeld, is m'n savegame weer corrupt na anderhalve week!!!
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ja, maar bij mij gaan ze dan altijd weg als ik de garage weer openmaak... of hoort dat niet?alwinh schreef op 01 June 2003 @ 21:23:
[...]
Is dat niet gewoon een auto onder zo'n garagedeur gooien zodat ie niet dichtgaat en dan snel een andere auto naar binnen rijden of vlak voor de deur gaan staan en in een auto springen...
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Ja, gewoon veel meer saven. Ik save na elke missie. Kan je bovendien laden als de mislukt, zodat je je wapens altijd behoud.
Had net een crash met mijn Renault Twingo, ik knalde hard op de VW Golf en de airbags deden goed hun werk.

code:
1
2
3
| /whois MaRc0 MaRc0 No such nick/channel MaRc0 End of /WHOIS list. |
Wie opent deel 7 nu?
[ Voor 5% gewijzigd door Switch op 01-06-2003 21:46 ]
Nokiatonez effe vraagje, heb jij dat met GTA 3 gedaan of met Vice City?
Sommige auto's krijg ik niet echt mooi in Vice City, komt dit misschien doordat ze voor GTA 3 gemaakt zijn.
Sommige auto's krijg ik niet echt mooi in Vice City, komt dit misschien doordat ze voor GTA 3 gemaakt zijn.
Verwijderd
vice city, vercetti en zijn wapen op dat plaatje zitten niet in GTA3Roger_Rabbit schreef op 01 juni 2003 @ 21:48:
Nokiatonez effe vraagje, heb jij dat met GTA 3 gedaan of met Vice City?
Verwijderd
zoiets heb ik ook...Verwijderd schreef op 01 juni 2003 @ 17:36:
Ik volgens de kaart de 100 packages verzamelen, kom ik er op het laatst achter dat ik er nog 4 moet![]()
ik heb een kaartje geprint en ben alles afgegaan
en toen had ik er nog maar 98/100
GODVER!!
toen ben ik met een vers geprint kaartje weer alles afgegaan
dat heb ik daarnet afgerond... maar nu heb ik nog maar 99/100
GODVER!!
en tjah... er zit niets anders op dan nog een keer alles af te gaan
en dat alles voor die Hunter (Apache)...

Hmm, ik kan geen roze cirkel meer vinden bij Vercettis huis terwijl er nog wel gewoon een "V" staat. Ik heb in het huis gekeken, in de kelder en ook op het dak. Die "V" gaat toch wel weg?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Je hebt het huis als er een V staat, dus dan zullen er wel geen missies meer komen denk ikjdiezrequejo schreef op 01 juni 2003 @ 22:10:
Hmm, ik kan geen roze cirkel meer vinden bij Vercettis huis terwijl er nog wel gewoon een "V" staat. Ik heb in het huis gekeken, in de kelder en ook op het dak. Die "V" gaat toch wel weg?
The devil is in the details.
Verwijderd
Ik heb eigenlijk 3 verzoeken...
Kunnen jullie hiervan voor mij de links geven?
De Tool waarmee je de auto's kan veranderen* en over te schrijven.
en de BMW auto...
Bv dank
edit:
*veranderen bedoel ik om zelf een auto in elkaar te prutsen
Kunnen jullie hiervan voor mij de links geven?
De Tool waarmee je de auto's kan veranderen* en over te schrijven.
en de BMW auto...
Bv dank
edit:
*veranderen bedoel ik om zelf een auto in elkaar te prutsen
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2003 22:48 ]
niet dat ik weet
hmm, ok maar dacht omdat al die andere letters verdwenen dat deze ook maar verdween want ik kon er eerst nog wel missies doen. MEt lance enzoMaRc0 schreef op 01 June 2003 @ 22:43:
[...]
Je hebt het huis als er een V staat, dus dan zullen er wel geen missies meer komen denk ik
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
als je er weer missies kan doen komen er 2 V's te staan
edit: moet dit topic eigenlijk niet dicht? ik zie dat er al een deel 7 is :-/
edit: moet dit topic eigenlijk niet dicht? ik zie dat er al een deel 7 is :-/
[ Voor 45% gewijzigd door Dark Lord op 02-06-2003 06:20 ]
10100111001
Dit topic is gesloten.