jullie doen dit soort dingen vast niet voor het geldVerwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 09:29:
Hier het plaatje van de wheelie:
[afbeelding]
Zo
offtopic:
Was GoT gister soms effe dood?? In mededelingen en lieve adjes stond niets; ik kon nog wel pingen maar de site deed het niet.
Aha, het stond dus hier: plan: Server & netwerk statusmeldingen
Bij 'Two Bit Hit', een missie van die amerikaan. Moet je een haitiaan vermoorden die bij een 'funeral parlor' is. Staan twee lijkenwagens geparkeerd.Croccifixio schreef op 28 mei 2003 @ 18:57:
[...]
Deze missie heb ik nog niet gehad. Wanneer krijg je die?
Over die adf->mp3 van gamer.nl: 250K!? Mijne is 4.6K! En dan niet gezipped
[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 29-05-2003 11:18 . Reden: t was gamer.nl :Y) ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Inderdaad vreemd dat trial by dirt er niet bij staat.
Ik weet dat ik 'm gedaan heb namelijk.
Misschien moet ik m'n eigen tijd een keer verbeteren ofzo.
Verschil met Nosferatu:
- Fishes fed
- Hospital visits
- Verder zie ik "Best Percentage of hits for Shooter" en "Seagulls sniped" er niet bijstaan.
Wat was checkpoint Charly ook alweer? Is dat niet Trial by Dirt onder een andere naam?
Ik weet dat ik 'm gedaan heb namelijk.
Misschien moet ik m'n eigen tijd een keer verbeteren ofzo.
Verschil met Nosferatu:
- Fishes fed
- Hospital visits
- Verder zie ik "Best Percentage of hits for Shooter" en "Seagulls sniped" er niet bijstaan.
Wat was checkpoint Charly ook alweer? Is dat niet Trial by Dirt onder een andere naam?
Checkpoint Chalie is je boat asset missionAtari schreef op 29 mei 2003 @ 11:29:
Ik weet dat ik 'm heb gedaan, want ik heb tegelijkertijd 'test track' met de Sandstalker gehaald. Maar ja, hij staat er bij jou ook niet bij.
Ik weet niet of jullie er ook last van hebbe maar word een beetje schijt ziek van die map links onder in beeld had ie graag wat groter gezien teminste dat je hem kon vergrote net als bij Mafia ofzo. Had wat meer overzicht gegeven. Voor de rest is ut een gaaf spel.
ik weet wel dat ie naar het dak gaat, maar ik vind het flauw dat als je hem voor het dak inhaalt hij dan gewoon verdwijnt, en dat je hem gewoon niet kunt mollen voordat je boven bentVerwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 22:56:
[...]
Hij teleport niet weg, hij gaat naar dak toe.. waar jij dus ook heen moet
nog iets, de mafia blijft ook maar oneindig lang komen, vind ik ook nergens over gaan.
en een minigun, hoe kom ik daar aan?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
de minigun krijg je later pas
dus je moet het nog ff met de M16 doen
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Ik heb het halve spel met een minigun rondgelopen hoorjoostve schreef op 29 mei 2003 @ 11:58:
Verwijderd
Don't mess with my golf-pakkie!FirmPete schreef op 28 May 2003 @ 20:26:
[...]
718 seconden naar het golf-pakkie kijken.........
Je moet er maar zin in hebben
Yep, anders hoor je er niet bij
Ik verwacht wel een verbetering van je, en dan kan ik die weer proberen te verbeterenVerwijderd schreef op 29 May 2003 @ 09:29:
Hier het plaatje van de wheelie:
[afbeelding]
Zo
offtopic:
Was GoT gister soms effe dood?? In mededelingen en lieve adjes stond niets; ik kon nog wel pingen maar de site deed het niet.
Aha, het stond dus hier: plan: Server & netwerk statusmeldingen
Kuthobbels in de weg ook altijd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 12:18 ]
2044 sec?!?! das bijna 35 minVerwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 12:17:
Ik verwacht wel een verbetering van je, en dan kan ik die weer proberen te verbeteren
hmm, krijg je geen minigun bij een missie die ik ervoor kan doen ofzojoostve schreef op 29 mei 2003 @ 11:58:
met de m16 zit je constant met dat herladen
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
Te weinig media-aandacht Atari? Nosferatu z'n score is het dubbel.Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 06:13:
[...]
vergelijk even met deze:
http://www.xs4all.nl/~dykstrae/VC_stuff/stats.html
die is van mij... 100% (niet allemaal eerlijk) maar misschien zie je iets staan wat er bij jou niet bij staat
Woei net meegedaan aan die illegale race in het stadion. Dik lachuh
.
[ Voor 56% gewijzigd door Notna op 29-05-2003 15:30 ]
Motor kan het naar mijn weten niet, maar ik kan ut mishebben
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
test track moet je idd met Landstalker EN sanches doenIceStorm schreef op 29 mei 2003 @ 11:32:
[...]
Checkpoint Chalie is je boat asset mission. Trial By Dirt is de Sanchez-versie van dat circuit, als je de Landstalker (?) ernaast pakt heet ie anders idd.
hier bleef ik ook op 99%
die testtrack is kut met Landstalker, van de 3 keer dat ik het probeerde vloog ik 3 keer over de kop en in brand dus, met de Sanchez is mn record 2.09 (lach me maar uit)
Ik d8, zouden ze dit echt mene
:

Ja dus!!!

Het zal dus wel zo zijn dat ze om de 'dag' wisselen tussen dirt racing en dit
:
Ja dus!!!
Het zal dus wel zo zijn dat ze om de 'dag' wisselen tussen dirt racing en dit
[ Voor 51% gewijzigd door Notna op 29-05-2003 15:30 ]
Eh man coolNotna schreef op 29 mei 2003 @ 15:18:
Ik d8, zouden ze dit echt mene![]()
:
[afbeelding]
Ja dus!!!![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Het zal dus wel zo zijn dat ze om de 'dag'wisselen tussen dirt racing en gewoon met die auto's racen
Kheb vorige week voor de eerste keer die nascar race geprobeerd, nu ook dit maar doen
Wat vonden jullie trouwens van de moeilijkheidsgraad van het spel? Ik vind zelf de verhaallijn eigenlijk net iets te simpel/kort, zeker in vergelijking met gta 3....
Wat ik daarnaast wel een voordeel vind, is dat ik nu maar in 1 wijk wordt beschoten, ipv het meerdere delen zoals in gta 3
er is ook nog een destruction derbyNotna schreef op 29 mei 2003 @ 15:18:Het zal dus wel zo zijn dat ze om de 'dag' wisselen tussen dirt racing en dit
hehe eindelijk de ambulance missies gedaan. wat n teringwerk is dat toch allemaal. nu eens de brandweer proberen
Als je de kill frenzy waar je 10 man met je katana moet slicen als je 24e frenzy doet wordt het toch best lastig.. 10 heel boze Haitianen om je heen.Wat ik daarnaast wel een voordeel vind, is dat ik nu maar in 1 wijk wordt beschoten, ipv het meerdere delen zoals in gta 3

Verwijderd
Ik vond die missie met die taxi dat je 5 mins moest blijven leven en daarna de panter taxi uit moest schakelen wel aardig op een destruction derby lijkenSouthern Sun schreef op 29 May 2003 @ 16:03:
[...]
er is ook nog een destruction derby![]()
hehe eindelijk de ambulance missies gedaan. wat n teringwerk is dat toch allemaal. nu eens de brandweer proberen
ja, maar die in het stadion is een nog wat betere derbyVerwijderd schreef op 29 May 2003 @ 16:32:
[...]
Ik vond die missie met die taxi dat je 5 mins moest blijven leven en daarna de panter taxi uit moest schakelen wel aardig op een destruction derby lijken
Verwijderd
waar zit dat legerbasis ongeveer?
http://www.petrolheadz.net/gtavcmap2.jpg
http://www.petrolheadz.net/gtavcmap2.jpg
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 17:14 ]

CRX Tuning
Anyway... weet iemand hoe ik in dat stadion kom
Waar zit de ingang?
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Vooraan, de trappen op. Gaat om 20:00 open, tot 22:00 denk ik. Wat je moet doen staat er boven (dirt race, hotring race, of destruction derby)Valentino Rossi schreef op 29 mei 2003 @ 17:59:
[afbeelding]
CRX Tuning![]()
Anyway... weet iemand hoe ik in dat stadion kom
Waar zit de ingang?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Op aanraden:
Hallo,
Zijn er hier mensen die goed kunnen skinnen?
Zou iemand voor mij een pakje kunnen maken zoals dees:

Het zou leuk zijn als de capuchon lukt, anders misschien een petje als dees:
http://www.fcdb.nl/images/fcdb/merchandise/petje-wit.jpg
Het lettertype is
dees
Alvast heeeeeeeeeeeel erg bedankt!!!!!!!
Hallo,

Het lettertype is
dees
Verwijderd
moeilijk.. aangezien een skin gespiegeld is..... (je maakt maar een helft van de skin)Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 18:49:
Op aanraden:
Hallo,
[afbeelding]
Het lettertype is
dees

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Verwijderd
Betekent dit dat het helemaal niet kan of is/ heeft (iemand) er een oplossing voor???Verwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 19:22:
[...]
moeilijk.. aangezien een skin gespiegeld is..... (je maakt maar een helft van de skin)
BTW, hoe kun je zo'n wheelie bonus krijgen?
Verwijderd
Ik denk dat ik het (voor vandaag) maar opgeef... Ik heb geen last van die kuthobbels, maar van die kut ai, die ervoor zorgt dat mijn motorfiets telkens onderuit gaat.. Misschien probeer ik het morgen, maar vandaag niet meer (niet leuk als je er met 1800 seconden vanaf wordt gereden door een achterlijke malloot die niet fatsoenlijk kan rijdenVerwijderd schreef op 29 May 2003 @ 12:17:
[...]
Don't mess with my golf-pakkie!
[...]
Yep, anders hoor je er niet bij
[...]
Ik verwacht wel een verbetering van je, en dan kan ik die weer proberen te verbeteren
[afbeelding]

Toch maar weer het vliegveld dan, en dan wel een speciaal rondje waar die klote bagagehandlers niet rijden
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2003 19:35 ]
Verwijderd
Ik wou net ook ff de HANDLING gaan modden, maar ik kan er niet heel goed alles uit halen.
Kan iemand ff precies uitleggen wat A-B-C... enz. boven alle getallen betekenen.
thx
Kan iemand ff precies uitleggen wat A-B-C... enz. boven alle getallen betekenen.
thx
Verwijderd
Met cheat tankjes tevoorschijn toveren en dan laten ontploffen 
Voor:

En na:

Stuff of Legends...
Voor:
En na:
Stuff of Legends...
hijs open van 20.00-0.00
je moet dan afwisselend autoracen, of motorracen, je kan erin als je alle trappen opgaat tot je niet meer hoger kan
je moet dan afwisselend autoracen, of motorracen, je kan erin als je alle trappen opgaat tot je niet meer hoger kan
Verwijderd
Staat volgens mij bovenaan in de handling.cfgVerwijderd schreef op 29 May 2003 @ 19:59:
Ik wou net ook ff de HANDLING gaan modden, maar ik kan er niet heel goed alles uit halen.
thx
Verwijderd
Ja, DUH,
maar een beetje in het nederlands...
waar heb ik wat aan en wat kan ik het beste veranderen
kan wel..Verwijderd schreef op 29 May 2003 @ 19:22:
[...]
moeilijk.. aangezien een skin gespiegeld is..... (je maakt maar een helft van de skin)
als je hem uitgespeeld hebt (100%) dan krijg je een skin met een text erop (I completed vice city and all i got was this loisy Tshirt ofzo)
Verwijderd
LOOOOL!! Een volledige backflip met een auto!!
Je moet die stoep precies op die plek VOL raken:

(Double insane stunt bonus van $225)
Hehe

Hehe
Verwijderd
Een _beetje_ Engels is toch niet zo moeilijkVerwijderd schreef op 29 May 2003 @ 21:04:
Ja, DUH,
Sweet 

die minigun

die minigun
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Verwijderd
jah vet spel, ik weet niet of het hier genoemd werd, maar ik vind het vreemd als autos met extreem hoge snelheid bochten maken? (dit is af en toe)
Muhaha, vet
Verder nog wat vraagjes die ik niet zo snel heb kunnen vinden in dit deel:
-Hoe krijg je 125 leven?
-Hoe veel van die pizza missies moet je doen?
-plaats van minigun weet ik niet uit m'n hoofd
-125 health kan je krijgen door een hoer op te pikken
-geen id
-geen id
The Unpredictable Striker!
Minigun ligt bij phils place.. als je die missies van hem hebt gedaan...Lightah schreef op 29 May 2003 @ 22:14:
-plaats van minigun weet ik niet uit m'n hoofd
-geen id
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
- Phil's Placewwillem schreef op 29 May 2003 @ 22:06:
[...]
Muhaha, vet. Waar haal je die gun?
Verder nog wat vraagjes die ik niet zo snel heb kunnen vinden in dit deel:
-Hoe krijg je 125 leven?
-Hoe veel van die pizza missies moet je doen?
- Door alle pizza's bezorgen krijg je 150 of door een hoertje
- 55 pizza's in totaal (missies weet ik niet precies)
[ Voor 7% gewijzigd door Jerry op 29-05-2003 22:18 ]
KewlVerwijderd schreef op 29 May 2003 @ 21:09:
LOOOOL!! Een volledige backflip met een auto!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hehe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met die gemodde tank hoef je alleen het gas in te drukken
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Aah tnx.Mr_UnAnimouS schreef op 29 May 2003 @ 22:18:
[...]
- Phil's Place
- Door alle pizza's bezorgen krijg je 150 of door een hoertje
- 55 pizza's in totaal (missies weet ik niet precies)
Heb nu net de missie van Phil gedaan, niet slecht die gun
ik zit nu bij die missie dat je de bank gaat overvallen. Is wel een aardig moeilijke missie. Als het SWAT team binnenkomt gaat hetspel ook best happerend bij mij (alles staat op full en 1600*1200).
Ik overleefde het de eerste keer wel, kom ik buiten, loopt het spel vast
sys. specs:
AMD XP2700
1024MB Ram
Radeon 9700Pro
60Gb schijf
sys. specs:
AMD XP2700
1024MB Ram
Radeon 9700Pro
60Gb schijf
Verwijderd
HuhVerwijderd schreef op 29 May 2003 @ 20:07:
Met cheat tankjes tevoorschijn toveren en dan laten ontploffen
Voor:
[afbeelding]
En na:
[afbeelding]
Stuff of Legends...
Die getalletjes in je scherm en stuff of legends gedoe
Verwijderd
Ik heb ook iets wazigs :
Ik heb Sunshine Showroom gekocht en wat auto's in de garage gezet . Daarna gesaved.
Maar als ik nu de derde (gezien vanaf de kaart) garagedeur open wil laten gaat door er naar toe te lopen, crash het spel
Wat voor auto's ik erin gezet heb weet ik niet meer.....
Ik heb Sunshine Showroom gekocht en wat auto's in de garage gezet . Daarna gesaved.
Maar als ik nu de derde (gezien vanaf de kaart) garagedeur open wil laten gaat door er naar toe te lopen, crash het spel

Wat voor auto's ik erin gezet heb weet ik niet meer.....
Verwijderd
Of áls er 60 pakjes zijn behaald, ligt de minigun bij het hotel, het huis van diaz (moet je wel in je bezit hebben) en de hyman condo's (moet je ook hebben).wwillem schreef op 29 May 2003 @ 22:32:
[...]
Aah tnx.
Heb nu net de missie van Phil gedaan, niet slecht die gun.
Een kaart en een textbestand voor de packages staan wel op www.gamefaqs.com -> ps2 -> vice city
Ja dat vraag ik me ook af.Verwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 22:50:
[...]
Huhwat is dat precies?
Stuff of legends..
Verwijderd
Met deze cheat:Verwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 22:50:
[...]
Huhwat is dat precies?
chasestat |
(selecteren om te zien)
De getalletjes stellen je wanted-level voor. De uitleg erbij gaat van (Picture in Daily Newspaper, over national/international catastrophe tot stuff off legends ed.)
of 60 paketjes halen dan zijn ze te vinden bij het hotel en een paar andere hideouts_VooDooMen_ schreef op 29 May 2003 @ 22:17:
[...]
Minigun ligt bij phils place.. als je die missies van hem hebt gedaan...
kan iemand mij vertellen wat je aan vigilantes hebt 
heb 1 ding ontdekt, je verdiend er afschuwelijk veel geld mee

clickable
heb 1 ding ontdekt, je verdiend er afschuwelijk veel geld mee

clickable
[ Voor 33% gewijzigd door Cardinal op 30-05-2003 02:44 ]
De minigun ligt samen met een heel arsenaal aan wapens ook op een toren met een helicopter ergens in het noordwesten, dichtbij de meest noordelijke brug (westkant).
dat is je eigen gebouw en als je de hidden packages verzamelt komen er idd wapens bij de eigen gebouwstefijn schreef op 30 May 2003 @ 08:26:
De minigun ligt samen met een heel arsenaal aan wapens ook op een toren met een helicopter ergens in het noordwesten, dichtbij de meest noordelijke brug (westkant).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Ook bij het hotel (moet je idd 60 packages hebben)stefijn schreef op 30 May 2003 @ 08:26:
Kan iemand mij vertellen hoe ik 'handig' met die Apache oid missies doe? Ik kan ondertussen best een beetje rondvliegen met een helicopter maar om elke keer in duikvlucht te moeten gaan om rakketten 'recht' naar beneden af te schieten ipv vooruit de zee in vind ik gewoon onhandig.
Of ligt dat aan mij
?
Of ligt dat aan mij
Verwijderd
Moet ik alle pizza misssies in 1 keer doen? Dus in 1 keer 55 pizza's bezorgen? Of kan ik ook eerst 10 doen, dan nog es 20 en dan weer ff 10 tot ik 55 heb gehaalt.
O ik ben daar beneden nog niet geweestBreepee schreef op 30 May 2003 @ 08:56:
[...]
dat is je eigen gebouw en als je de hidden packages verzamelt komen er idd wapens bij de eigen gebouw
Ik hou ervan om er heel rustig achter te gaan zitten. Niet te hoog, ongeveer op dakhoogte. Dan de neus iets naar beneden drukken en de volle laag met raketten. Eventueel nog een paar kogels.IceStorm schreef op 30 May 2003 @ 09:54:
Kan iemand mij vertellen hoe ik 'handig' met die Apache oid missies doe? Ik kan ondertussen best een beetje rondvliegen met een helicopter maar om elke keer in duikvlucht te moeten gaan om rakketten 'recht' naar beneden af te schieten ipv vooruit de zee in vind ik gewoon onhandig.
Of ligt dat aan mij?
Alleen als ik een goeie kans krijg wil ik nog wel eens in duikvlucht gaan.
Als je de auto's alleen maar in de fik hebt gezet, moet je als de wiederweerga zorgen dat je buiten het bereik van hun wapens bent (vooral shotguns) en rustig een nieuwe aanval opzetten. Je hebt toch tijd zat. Toen ik bij 150 zat en het wel welletjes vond, was ik al twee keer klokje rond geweest (een uur) en had ik nog een half uur staan.
[ Voor 5% gewijzigd door zeikstraal op 30-05-2003 10:14 ]
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Jeej ik ga straks nog ff 14 packages zoeken en dan heb ik de minigun ook
landing op het stadion
Ik heb 100%, maar ik heb politiepakje niet meer, nu is het vrijwel onmogenlijk om de appache te pakken, iemand een idee?
Uhm dat politiepak heb je wel gewoon hoordbzfan schreef op 30 mei 2003 @ 10:33:
[afbeelding]
landing op het stadion![]()
Ik heb 100%, maar ik heb politiepakje niet meer, nu is het vrijwel onmogenlijk om de appache te pakken, iemand een idee?
Verwijderd
Kijk eens in het politiestation op Washington Beach... (ten zuiden van club malibu).dbzfan schreef op 30 May 2003 @ 10:33:
[afbeelding]
landing op het stadion![]()
Gister ff gekeken of vice city wilde draaien op 1600x1200, 4xAA + 16xAF en het draait perfect!! (behalve met de rookgranaten)..
Het valt me op hoe weinig moeite mensen nemen om de topics te lezen ... [NOFI]
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2003 10:38 ]
Verwijderd
klik hier voor de grote versie
check dit!!
sry van de witte rand
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2003 10:47 ]
Hmm mssn al eerder gevraagt : hoe komen jullie aan meer dan 100 Armor ??
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Ik vind het zo cool dat je missies gewoon op meerdere manieren kunt doen, en sommige gewoon kunt halen door een beetje slim na te denken 
Bijvoorbeeld die missie met die deal op het dak van cherry poppers. Dan staan er echt ongelooflijk veel ven tjes en die moet je allemaal neerhalen. Daar had ik geen zin aan dus heb het volgende gedaan:
- Pak je heli en vlieg naar de telefoon waar je die missie kunt krijgen.
- Hoor het verhaal aan van die vent en stap weer in je heli.
- Vlieg nu als een gek naar dat dak van cherrie poppers en land je heli naast of bovenop die ventjes daar op het dak.
- Stap snel uit, want ze schieten als een gek op je heli.
- Heli ontploft, ventjes dood
- Pak het koffertje en stap in de andere heli die klaarstaat.
- Vlieg naar de helipad op t vliegveld en vang je geld
tip: Zorg voor de zekerheid ervoor dat je 100% leven en schild hebt
Bijvoorbeeld die missie met die deal op het dak van cherry poppers. Dan staan er echt ongelooflijk veel ven tjes en die moet je allemaal neerhalen. Daar had ik geen zin aan dus heb het volgende gedaan:
- Pak je heli en vlieg naar de telefoon waar je die missie kunt krijgen.
- Hoor het verhaal aan van die vent en stap weer in je heli.
- Vlieg nu als een gek naar dat dak van cherrie poppers en land je heli naast of bovenop die ventjes daar op het dak.
- Stap snel uit, want ze schieten als een gek op je heli.
- Heli ontploft, ventjes dood
- Pak het koffertje en stap in de andere heli die klaarstaat.
- Vlieg naar de helipad op t vliegveld en vang je geld
tip: Zorg voor de zekerheid ervoor dat je 100% leven en schild hebt
Na een bepaalde missie(s?) krijg je meer health en armor, als je 'm 100% hebt uitgespeeld heb je uiteindelijk dus 200 armor en 200 health als het goed isTimocos schreef op 30 May 2003 @ 10:48:
Vraag me alleen niet welke missies
[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 30-05-2003 10:54 ]
The devil is in the details.
Vigilante missies doen (politie, tank of apacheTimocos schreef op 30 mei 2003 @ 10:48:
Verwijderd
Yep,MaRc0 schreef op 30 mei 2003 @ 10:54:
[...]
Na een bepaalde missie(s?) krijg je meer health en armor, als je 'm 100% hebt uitgespeeld heb je uiteindelijk dus 200 armor en 200 health als het goed is
Vraag me alleen niet welke missies
- Voor de 150 health moet je de pizza missie doen, 55 pizza's bezorgen(tot en met level 10, 10 pizza's tegelijk dus)
- Voor de 150 armor moet je de politie missie doen als ik met niet vergis, tot en met level 12.
En hoe kom jij aan 200 armor en 200 health?
Niet, want zo ver ben ik nog niet
Maar op een aantal screenshots zag je 200 armor/health dus daaruit maakte ik het op dat het kon
The devil is in the details.
god not another oneVerwijderd schreef op 30 May 2003 @ 10:57:
waar haal ik de Apachi gevechtshelikopter??

achter op de legerbasis
offtopic:
En dat zegt iemand met een sig als: Too much is never enough

En dat zegt iemand met een sig als: Too much is never enough
Is het ook mogelijk om met een stuurtje de auto's te rijden, of kan dat niet / is dat geen succes..?
(Khoop dat dit nog niet gevraagd is, maar 28 pagina's x 6 delen doorlezen om m'n antwoord te vinden is me een beetje te gek
)
(Khoop dat dit nog niet gevraagd is, maar 28 pagina's x 6 delen doorlezen om m'n antwoord te vinden is me een beetje te gek
euhMr_UnAnimouS schreef op 30 May 2003 @ 11:40:
[...]
offtopic:
En dat zegt iemand met een sig als: Too much is never enough![]()
![]()
dat was euh in n ander opzicht bedoeld
Volgens mij hetzelfde probleem als het vorige GTA deel, je stuurt namelijk niet analoog(is dat die benoeming)iig stuur je zo elke keer met 1 tikje...Koen Roumen schreef op 30 May 2003 @ 11:49:
Is het ook mogelijk om met een stuurtje de auto's te rijden, of kan dat niet / is dat geen succes..?
(Khoop dat dit nog niet gevraagd is, maar 28 pagina's x 6 delen doorlezen om m'n antwoord te vinden is me een beetje te gek)
Het maakt dus niet uit of je je stuur helemaal omwentelt of maar een klein stukje, de computer ziet het gewoon telkens net als 1 tikje van het toetsenbord....
Het stuur heeft dus totaal geen nut...
Misschien domme vraag maar 1600*1200? Ik krijg m'n resolutie niet hoger als 1280*1024 (wat niet erg is..MarcoZ20 schreef op 29 mei 2003 @ 22:35:
ik zit nu bij die missie dat je de bank gaat overvallen. Is wel een aardig moeilijke missie. Als het SWAT team binnenkomt gaat hetspel ook best happerend bij mij (alles staat op full en 1600*1200).
sys. specs:
AMD XP2700
1024MB Ram
Radeon 9700Pro
60Gb schijf
specs:
AMD XP2400+
512MB Ram
GeForce Ti 4200
60Gb schijf
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time
http://www.gtaforums.com/...act=ST;f=53;t=97775;st=20
Ownatsj motor mod!
Kan niet wachten totdat die uit is!
Ownatsj motor mod!
Hm wat vreemd dat ze daar niet aan gedacht hebben dan. Ze maken wel aparte run/car keys, maar uiteindelijk moet je 't allemaal met je toetsenbord blijven spelen. Vreemd.cooolkast schreef op 30 mei 2003 @ 12:03:
[...]
Volgens mij hetzelfde probleem als het vorige GTA deel, je stuurt namelijk niet analoog(is dat die benoeming)iig stuur je zo elke keer met 1 tikje...
Het maakt dus niet uit of je je stuur helemaal omwentelt of maar een klein stukje, de computer ziet het gewoon telkens net als 1 tikje van het toetsenbord....
Het stuur heeft dus totaal geen nut...
Verwijderd
dat komt door je monitor: deze kan niet hoger dan 1280x1024 evenals bij mijMobie schreef op 30 May 2003 @ 12:04:
[...]
Misschien domme vraag maar 1600*1200? Ik krijg m'n resolutie niet hoger als 1280*1024 (wat niet erg is..) maar waarom staat 1600*1200 er hier niet bij? Kan mijn computer het gewoon niet aan en is het daarom niet beschikbaar bij display options?
specs:
AMD XP2400+
512MB Ram
GeForce Ti 4200
60Gb schijf
Ik moet Cam Jones bevrijden uit een politiecel (eerste missie als je de Malibu Club opkoopt). Maar goed, hem daar uit die toko halen lukt me nog wel; maar waar moet hij precies heen
Ik zal vast wel verkeerd kijken, maar dat kleine paarse vierkantje op de map vind ik niet terug. Het moet in ieder geval daar ergens in de buurt zijn van de PaintShop. Ik ben al tig keren rond die gebouwen daar gelopen met hem, maar geen paarse cirkel. En het is ook niet echt zo dat je op gemak ff kunt rondluren, aangezien je 4 politiesterren hebt.
Verwijderd
Hoppa!! En nog een complete backflip! (Dat stoepje is uber cool te stunten!)

(verdemme een dubbele backflip wil net niet...ik moet meer snelheid hebben maar ik word steeds gehinderd door tegenliggers!)

(verdemme een dubbele backflip wil net niet...ik moet meer snelheid hebben maar ik word steeds gehinderd door tegenliggers!)
Werkt dat bij elk stoepje of aleen bij dat ene stoepje (en waar is dat dan)Verwijderd schreef op 30 mei 2003 @ 14:38:
Hoppa!! En nog een complete backflip! (Dat stoepje is uber cool te stunten!)![]()
Ik heb sinds vandaag Vice City (op PC, PS2 had ik al) en heb zonet van iemand een savegame ontvangen. Nu heb ik heel de dir van rockstar games afgezocht waar ik die moet plaatsen maar wtf, geen map savegame ofzo. Het gaat om een *.b bestand maar waar moet ik dat in godsnaam kwijt ?
offtopic:
Ik heb de vorige pagina's/topics niet doorlezen aangezien ik op smallband zit en er al 17 min over heb gedaan om deze pagina (zonder de afbeeldingen) te laden.
Ik heb de vorige pagina's/topics niet doorlezen aangezien ik op smallband zit en er al 17 min over heb gedaan om deze pagina (zonder de afbeeldingen) te laden.
Een beetje verlies heb je altijd...
Kijk is in je "Mijn Documenten" mapPeGys schreef op 30 May 2003 @ 14:44:
Ik heb sinds vandaag Vice City (op PC, PS2 had ik al) en heb zonet van iemand een savegame ontvangen. Nu heb ik heel de dir van rockstar games afgezocht waar ik die moet plaatsen maar wtf, geen map savegame ofzo. Het gaat om een *.b bestand maar waar moet ik dat in godsnaam kwijt ?
offtopic:
Daar staat een mapje GTA VC User files (of iets dergelijks
[ Voor 7% gewijzigd door Jerry op 30-05-2003 14:47 ]
Mijn documenten/My documents
whehe, ik vond deze taxi hier wel mooi staan 
Verwijderd
Jah dat ene stoepje is zo hoog dat als je er met een sportwagen overheen beukt je achterover slaatbram1234 schreef op 30 May 2003 @ 14:44:
[...]
Werkt dat bij elk stoepje of aleen bij dat ene stoepje (en waar is dat dan)

Dit topic is gesloten.