Zo ben deze week ook aan modden geweest

, met barebone

.
Niet die van ,mij maar die van me vader wel te verstaan de SN85G4.
Echt hij had een lastig probleem. Als hij de pc te lang had aanstaan,kreeg hij een fout met usb, en netwerk kaart. De pc maakte constant verbinding met internet, en verbrak meteen de verbinding weer

. En dat continu . Echt me pa werd er gek van, en als hij z'n kap eraf haalde was het probleem afgelopen.
Dus heb ik maar een paar nieuwe spulletjes gekocht

Case FAN (120 x 25) Noiseblocker SX2
1 Case FAN Adapter 80 - 120 mm UV Blauw Transparant
1 Case FAN Grill 120 mm - Zilver Kleurig
1 Chipset Cooler Zalman ZM-NB47-J
En het probleem is echt gewoon opgelost echt super !!.
Pa is kei blij nou haha

.En pc is kei stil :d.
Maar nu heb ik een kei shit probleem, loop er nu al een half jaar mee rond

echt $%^&$#!!!!! Echt geen feest, de voeding doet het de ene dag wel en andere dag niet. Ik krijg de pc gewoon niet aan. Normaal gesproken als er spanning op zit gaat er een groen ledje branden in de case. Bij mij is dat de ene dag wel en andere dag niet. Ik dacht dat het probleem weg was, maar dat is dus niet zo. Vandaag wou het niet meer aan

. NU heb ik een andere voeding op aangesloten. En nou is het probleem verholpen, hij doet het meteen. Ik heb totaal geen last van warmte probleem. Alleen de voeding is zo klote……
Weet iemand hoe dat komt ? Of wat er mis is met me voeding.
Hij is in de zomer vakantie al 6 weken naar shuttle geweest. Maar ze hebben daar niks kunnen vinden, shuttle heeft zo fijne service

. Althans ik heb er geen goede ervaring mee. Hij is er 2 x geweest. Steeds blijft het probleem zich voor doen. Echt kloten baal er zo van, kast ziet er zo niet uit. Niet toff van een kastje waar ik gewoon meer dan 300 euri voor heb betaald.
Tegenwoordig is er een Versie 2 , die is snel kort na de sn85g4 gelanceerd. Daar zit een nieuwe voeding in en nieuwe heat pipe met koper. Maar die heb ik niet

.
Kan iemand me advies geven aub.