[3D] Contest v11: Modelcontest 'Post-Apocalyptic' Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.040 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-05 07:00
Ziet er al goed uit, maar die achtergrond heb je niet zelf gemaakt? Ziet er nogal gefotosoept uit :). Als je het dan toch zelf volledig gemaakt hebt, geef het dan een vernietigerde look, nu is het gewoon een stad maar dat wat vaag door de motion blur. Ook ging de engel toch neerkijken, nu staat hij daar wat loos in de camera te staren :p. Ook is z'n gezicht wat smal.

Origineel idee.

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-05 15:59
Wil me natuurlijk niet bemoeien met je concept, maar het zou leuk zijn als je een complete engel maakt (veel witte slierten, witte glow; het bekende gedoe) en die neer laat kijken op een stad die vernietigd is of wordt.

Het is maar een idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbit_be
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-06-2020
Qylos schreef op 30 mei 2003 @ 14:02:
wip
[afbeelding]

Dat daar achter is een vliegtuig (dichtbij ziet ie er beter uit) die af en toe nieuwe bommen komt brengen :)
Nice try maar je achtergrond (ie sky) is veel te donker (ie dat klopt niet echt) en waarom geen shadows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30579

tgaat erom dat ik zegmaar de stad er achter heb en daarvoor wat vermorzelde gebrouwn inplant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

coubertin119 schreef op 31 May 2003 @ 10:47:
[...]

Ziet er al goed uit, maar die achtergrond heb je niet zelf gemaakt? Ziet er nogal gefotosoept uit :). Als je het dan toch zelf volledig gemaakt hebt, geef het dan een vernietigerde look, nu is het gewoon een stad maar dat wat vaag door de motion blur. Ook ging de engel toch neerkijken, nu staat hij daar wat loos in de camera te staren :p. Ook is z'n gezicht wat smal.

Origineel idee.
ik met eerst zegmaar de basis hebben voordat ik een complete stad eromheen bouw .. :P

achtergrond is inderdaad een foto die genomen is tijdens vakantie :D
je ziet maar waarom een camera op vakantie handy is :D
wat ook de bedoeling word is dat het een panorama image word die zegmaar bol loopt

ze ziet dan de achtergrond de voorgrond en ondergrond in 1 image zoals ehm zegmaar een 3d showroom die blijft doorlopen waarbij het eind overloopt in het begin

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 31-05-2003 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198 schreef op 30 May 2003 @ 13:10:
weer een update de scene moet nog komen, heb ik nogal veel problemen mee.

[afbeelding]

ik had er nogal veel details ingpropt maar dat zie je zo niet echt goed :| . Dus mag de final 1024 bij 768 zijn? zie je hopelijk meer details :o

btw ik zie heb de vonken uit zijn gun nog niet aangepast 8)7 . m'n pc kan het gewoon niet meer aan. Een van de 7 keer laat de scene eens, ben je effekes blij en render je hem, en dan loopt ie weer vast :( . maar ja 1 van de 20 lukt t wel, zoals deze render) effekes nieuw geheugen bestellen :*)
je zou het bloed beter als metaparticles kunnen doen
1 omdat het realisticher lijkt 1 omdat particles goed samengaat met melt * voor als het de grond zou raken nu is het gewoon een helper met fire plug en dan 2 x rood als color of een superspray met een releaserate van 10 ? en particle size van 1 ?
ik zou ook voor een kleiner aantal particles kiezen en een groter formaat
omdat je in "bullit time" zit

het lijkt alsof het bloed blijft stromen
terwijl het zo zou moeten zijn dat je 1 uitspatting van 0,1 sec krijgt bij een hit

+ tis een alien en rood bloed lijkt wel beetje vaag atm

tips voor je gun gebruik een superspray met motion direction inherathance op blur * dan een paar vonken maken

ook zou ik ipv een fire effect een glow gebruiken
deze zijn betre in te stellen in samenwerking met een superspray ene vlam lijkt wel een kloon van de ander op dit moment

voor de rest is je modeleer werk perfect
veel details en toch strak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-05 17:21
offtopic:
@ devega, gebruik Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif :)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

weer es een updatje, dit keer achtergrondje :+

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/bg.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaeX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10-2023
Hee ik ga t ook s proberen. T zal wel weer niks worden maar toch. Ik had 5-7 ook al mee gedaan maar dat was weinig... En ik las dit ik ik had gelijk een geod idee dus ik zal binnen kort ook een wipje posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 80198 schreef op 02 juni 2003 @ 18:04:
weer es een updatje, dit keer achtergrondje :+

[afbeelding]
Hm ziet er appart uit :P Ik dacht dat jij je action figures op een soort zand planeet wilde zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmmm apart :/ niet echt goed dus?
En nee geen zandplaneet voor deze mannetjes, had ik alleen de vorige keer effe snel eronder geplaats zodat kon zien hoe ze stonden, en voor de shaduw enz.

by the way: Dat vuureffect dat standaart in max zit, vind ik een beetje nep zijn hier mischien betere plugins voor?

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 03-06-2003 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 80198 schreef op 03 June 2003 @ 12:57:
hmmmm apart :/ niet echt goed dus?
En nee geen zandplaneet voor deze mannetjes, had ik alleen de vorige keer effe snel eronder geplaats zodat kon zien hoe ze stonden, en voor de shaduw enz.
Ik denk dat je het verkeerd opgevat hebt :P Met appart bedoel ik dat het anders dan normaal is, en niet slechter. Ik vind het wel mooi hoor, tis alleen nog wat kaal dus het is tijd dat je je actionfigures er in zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, daar komt het probleem mijn pc kan het niet meer aan. Hij loopt meestal alleen al op die gastjes vast. Laat staan gastjes en achtergrond. Maar ik ga hem zometeen bij iemand anders effe renderen.

weer een btw'tje: weet iemand een goeie site voor pc onderdelen, 't liefst natuurlijk beetje goedkoop. _/-\o_

o ja, was ik vergeten bij mijn plaatje te zetten 8)7 |:( : er zitten eigenlijk ook nog rook effecten een meteoriet bij, maar ik had hem perongeluk gerendert op frame 1 :|

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 03-06-2003 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7431

weer een btw'tje: weet iemand een goeie site voor pc onderdelen, 't liefst natuurlijk beetje goedkoop.
Pricewatch ?
Ik bestel er al een jaar of 3 a 4 alles en heb bij die goede schops eigenlijk geen klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969

Anoniem: 80198 schreef op 03 juni 2003 @ 12:57:
by the way: Dat vuureffect dat standaart in max zit, vind ik een beetje nep zijn hier mischien betere plugins voor?
Afterburn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mark.s/whoei.jpg

was een beetje ant knutselen met Afterburn en GI

vond em wel grappig :P ( uiteraard een WIP ;) )

kleine toevoeging: kweet dat et nergens naar lijkt de rook, de kleur is geel volgens Afterburn, de rook komt nergens vandaan

zo :P

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 04-06-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-05 07:00
Maak dat gebouwtje af, maar het moet ingestort lijken, laat die rook zo, maak de figuur wat minder houterig en hij is af :). Die rook is erg apocalyptisch, en dat effect wordt versterkt door de dreigende atmosfeer en de verduisterde ondergrond.

Puik werk HyMzje :)!

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Wel jammer dat er zo weinig mensen meedoen, de deadline is nog maar 9 dagen weg en er zijn niet meer deelnemers dan ongeveer 5 ofzo. Zijn er nog deelnemers die nog geen wips gepost hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-02 12:45
sorry jongens, het is er gewoon bij ingeschoten i.v.m het OpenFrag project (www.openfrag.tk) het spijt me echt, maybe dat ik nog wat maak, maar daar heb ik eigenlijk geen eens zin in als ik de werken van hymn en 3dgod zie

@Hymn: is wel leuk die rook, is lekker giftig kleurtje

[ Voor 12% gewijzigd door IFASS op 04-06-2003 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 41017 schreef op 04 juni 2003 @ 12:41:
[afbeelding]

was een beetje ant knutselen met Afterburn en GI

vond em wel grappig :P ( uiteraard een WIP ;) )

kleine toevoeging: kweet dat et nergens naar lijkt de rook, de kleur is geel volgens Afterburn, de rook komt nergens vandaan

zo :P
Mooi, maar ligt het aan mij of zweeft dat muurtje rechts in de lucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77176

damn, ik heb een mooi idee in mijn hoofd, maar ik ben bang dat ik dat niet mooi in 3d krijg.... :(

naja ik ga het iig proberen...

mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eigenlijk,. ben ik wel klaar met alles scene charcters enz. Morgen komen (waarschijnlijk de finals, verder weinig aan veranderd, alleen de gastjes erin gezet. Mischien wel een beetje vroeg, maar ja... beter vroeg dan nooit he? mischien ga ik hem nog wel veranderen maar mijn eigen pc'tje trekt het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05-2024
Hmm
ik schrijf mezelf uit deze contest aangezien ik nu geen tijd meer heb, omdat mijn andere grote hobby(muziek maken) nu ff voor gaat. Ik heb eindelijk weer inspiratie dus

Helaas volgende contest zal ik proberen mee te doen

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
kunnen we geen muziek contest maken?, punk, happy hardcore whatever? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Laatst online: 16-05-2024
ja zo leuk zijn, maar je krijgt dan meer met smaak te maken. En je moet dan genoeg animo hebben wil dat een beetje leuk worden.

Ik doe volgende contest wel weer mee

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zou wel kunnen , maar dan zou het dus meer neerkomen op het animeren van mannetjes, met muziek erbij. Dan zou je ook meteen een soort van muziek contest hebben.

en meteen maar een paar plaatjes meesturen. Er zijn idd weinig deelnemers :Z , jammer, i guess :X .

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/q.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/p.JPG

er komen waarschijnlijk nog wel wat veranderingen in :/ . Mischien word de achtergrond wel een stuk simpeler, ik vind deze eerlijk gezegd er niet echt bij passen 8)7 Naja het is iets :O

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 06-06-2003 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ja ik kan nie deel nemen; hooguit iets met lego bouwen :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
Ach ja, hoe mooier het is, hoe meer ik te zeuren heb :). Zo ook bij jou, 3d---god:
-de texture op de gevallen flats midden achter klopt niet vlakbij de top;
-je alien is veel te donker belicht;
-de texture van dat brokstuk linksvoor is veel te vaag;
-bijna alle brokstukken en zo zijn zo low poly en low quality dat ze in een game passen, het lijkt me toch dat je hier wat mooiers wilt;
-je belichting is in het algemeen erg flauw zo, met weinig accenten, weinig hooglichten;
-dat vuur met de standaard MAX-atmospherics is echt gruwelijk lelijk zo, dat kan beter;
-je figuren zijn vaag door de motion-blur, maar de achtergrond is gewoon scherp, waardoor de aandacht naar de achtergrond verlegd wordt, dit kun je oplossen met betere belichting voor de mannetjes.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-05 00:32

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://huonline.webservicez.nl/meuk/3d/postapocalyptic2.jpg

Update :) Ik moet alleen de boel nog wat opvullen... én... mja... het grootste werk moet er nog in... maar daarvoor moet ik Organica aanslingeren en ff stevig doormodellen, en dat gaat vanavond ff niet ;) of wel want ik heb totaal geen zin om The Hunted te gaan kijken :(

Of die boompjes daar blijven weet ik nog niet, ze staan er wat fout verloren bij, en ik wil uit die gebouwen nog metalen buizen laten steken, want het lijkt nu net alsof die dingen altijd al van massief bruin zand waren ;)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Laatst online: 30-05 16:37
Dark Blue schreef op 06 June 2003 @ 20:29:
[afbeelding]

Update :) Ik moet alleen de boel nog wat opvullen... én... mja... het grootste werk moet er nog in... maar daarvoor moet ik Organica aanslingeren en ff stevig doormodellen, en dat gaat vanavond ff niet ;) of wel want ik heb totaal geen zin om The Hunted te gaan kijken :(

Of die boompjes daar blijven weet ik nog niet, ze staan er wat fout verloren bij, en ik wil uit die gebouwen nog metalen buizen laten steken, want het lijkt nu net alsof die dingen altijd al van massief bruin zand waren ;)
wellicht ook iets van kapotte ramen o.i.d, een gat in de zijkant, nu lijkt het alsof er beneden gewoon doorgeleefd word, en boven alles weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oogst schreef op 06 June 2003 @ 19:09:
Ach ja, hoe mooier het is, hoe meer ik te zeuren heb :). Zo ook bij jou, 3d---god:
-de texture op de gevallen flats midden achter klopt niet vlakbij de top;
-je alien is veel te donker belicht;
-de texture van dat brokstuk linksvoor is veel te vaag;
-bijna alle brokstukken en zo zijn zo low poly en low quality dat ze in een game passen, het lijkt me toch dat je hier wat mooiers wilt;
-je belichting is in het algemeen erg flauw zo, met weinig accenten, weinig hooglichten;
-dat vuur met de standaard MAX-atmospherics is echt gruwelijk lelijk zo, dat kan beter;
-je figuren zijn vaag door de motion-blur, maar de achtergrond is gewoon scherp, waardoor de aandacht naar de achtergrond verlegd wordt, dit kun je oplossen met betere belichting voor de mannetjes.
ja idd, k denk dat het gewoon een beetje luiheid is :z . Die fouten had ik ook al gezien, maar geen zin/tijd om dit te veranderen. Bovendien kan ik hem op mijn pc tenminste niet eens laden :/ dan loopt ie als vast, deze is dan ook bij iemand anders gerendert. De belichting kan idd veeel beter, ook depht of field (of zo) wil ik er ook nog in doen, dat vuur ziet er inderdaad wel erg nep uit, en ja flats zijn gewoon blokken met een texture, kortom de achtergrond zuigt. Ga ik waarschijnlijk ook nog wel veranderen(als ik zin heb :z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

allereerste wipje:

Afbeeldingslocatie: http://www.dutch3d.nl/files/contest1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite
  • Laatst online: 25-05 14:48

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

Dark Blue schreef op 06 juni 2003 @ 20:29:
[afbeelding]

Inderdaad zou ik aan de gebouwen nog wat doen. Op zich ziet het er goed uit nu, maar als je die gebouwen realistischer wilt laten lijken moet je ze toch echt openwerken... i.e: vloeren erin, muren erin en dat dan half opengewerkt, dan ziet het er meteen veel beter uit... Dan is stukken wapening van veel minder groot belang (hoewel dat wel erg mooi is uit de vloeren)

edit:
Afbeeldingslocatie: http://www.rvanhoek.demon.nl/2Bijlmerramp.jpegAfbeeldingslocatie: http://krant.telegraaf.nl/krant/ditjaar/hetjaar1998/fotos/jo98.okt.bijlmerramp.jpg

zoiets dus meer....

[ Voor 9% gewijzigd door Mr_Kite op 07-06-2003 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ohja, van instortende gebouwen wil nog wel eens puin komen he :o *vergeten*

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hymz/tweakers_postapocalyptic/beterezandstorm.jpg

in een pose gepropt, verlichting is nog lange niet klaar, moet nog meer details in ( dunno wat :/ ) , dat opgestoven zand is bijna goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 30-05 15:59
@Hymz, 't is nu net of tie bezwijkt door die giftige groene wolk :p

En wat zijn die zwevende prulletjes boven je mannetje?

En links is 't nog wat leeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@t00k, die dingen moek nog fixen ;)

dat zand tsja, komt door de belichting, hijs geel ;)

en links moet idd nog wat komen, maar al sla je me dood wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hymn >

Op zich heeft dat zand wel wat nu, het lijkt net een groene gif wolk, wat mooi uitkomt met een gasmasker in je personage.
Ik vind het mannetje geweldig zou ik niks of niet meer veel aan doen, zandvlakte minder maar aardig, de voorgrond is goed, achterwat saai door geen bump (maar dat kan ook niet achter) de lucht vind ik gewoon niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
Raapt ie nou een teddybeer op? Wat het is mag wel wat duidelijker, want ik kan het amper zien. Wel zeer cool idee, als het inderdaad een teddybeer is.

Nog een puntje: z'n hand heeft de stak amper vast.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
tis idd een teddybeer :)

door dat zand is et idd beetje onduidelijk maar is al gefixt ;)

zn hand 'sluit' idd niet, rechterarm staat sowieso nog niet goed ( moet iets hoger ) de stok moet iets zakken :+

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 07-06-2003 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oogst schreef op 07 June 2003 @ 21:56:
Raapt ie nou een teddybeer op? Wat het is mag wel wat duidelijker, want ik kan het amper zien. Wel zeer cool idee, als het inderdaad een teddybeer is.

Nog een puntje: z'n hand heeft de stak amper vast.
damn, ik wou net zelf een teddy gebruiken, eentje die dan gescheurd op de grond ligt tussen het puin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Damn ik ga laatste worden gezien die andere wips :D Echt jammer dat er dit keer zo weinig mensen zijn, je kan ze op 1 hand tellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 22:04

Alpine

Twisted animator

Beetje laat begonnen maar had een leuk idee dus doe ik mee aan de contest.
M'n eerste wip:
Afbeeldingslocatie: http://slootweg.op.het.net/images/apocalypse.jpg

Heeft denk ik geen uitleg nodig van wat het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Alpine schreef op 09 juni 2003 @ 01:30:
Beetje laat begonnen maar had een leuk idee dus doe ik mee aan de contest.
M'n eerste wip:
[afbeelding]

Heeft denk ik geen uitleg nodig van wat het is :)
Volgens mij klopt er iets niet, is er een explosie? Want ik zie rare ronde openingen in de aarde. Verder leuk gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qylos schreef op 09 June 2003 @ 00:17:
Damn ik ga laatste worden gezien die andere wips :D Echt jammer dat er dit keer zo weinig mensen zijn, je kan ze op 1 hand tellen...
En dat terwijl het best een leuk onderwerp is imho :)
Volgende keer ga ik iig voor de laatste plaats, ik ben nu op de helft van mijn eerste boek (620 pags totaal) en heb de eerste serie vtm's gekeken van 3d buzz. Ik kan al wel wat, maar niet goed genoeg om hier al mee te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga (helaas) niet meer meedoen met deze contest :'(
Ik heb er simpelweg geen tijd voor ivm school, tentamens ed.
Maar, de volgende keer ben ik weer van de partij (mits het een leuk onderwerp is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
wip
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Render11.jpg
denk dat ik bijna 'klaar' ben. Misschien nog wat dingetjes maar voor de rest vind ik het wel best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 16:23

-db-

Hoi

Qylos schreef op 09 June 2003 @ 13:14:
wip
[afbeelding]
denk dat ik bijna 'klaar' ben. Misschien nog wat dingetjes maar voor de rest vind ik het wel best.
Hijs goed, maar ik mis schaduwen, en een of ander wezen zou volgens mij ook niet misstaan.

[edit] Nog iets: het geeft misschien wat meer dieptegevoel als je op de achtergrong nog een berg laat zien ver weg.

Wat opstuivend zand zou ook meedragen aan het realisme.

[ Voor 21% gewijzigd door -db- op 09-06-2003 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Kite
  • Laatst online: 25-05 14:48

Mr_Kite

Alles van waarde is weerloos

Qylos, ziet er goed uit, ik zou inderdaad wat schaduwen in je scene laten verschijnen! Verder lijkt het me heel raar een een hout-textuur op bomen te doen... nu lijkt het net of een of andere kunstenaar de bomen uit een stuk hout heeft gesneden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
*schop*

13 juni 23.59 is de deadline. Als ik tijd heb (morgen denk ik niet) kan ik nog wat laatste aanpassingen aan mn render doen en dan vind ik het wel best. Ik ga sowieso niet eerste worden en het word dan maar bidden niet laatste te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb haast geen tijd meer om wat te doen...
ik ben morgen de hele dag op mn werk, daarna zal ik haasje repje gaan modellen, en moet ik mn spul voor de kunstacademie inpakken... én renderen.
Ik zal mn final dus morgenavond al posten, want vrijdag ben k de hele dag weg, 's avonds ook tot laat in de avond, dus ik zou hem pas zaterdagochtend kunnen posten.

Qylos waar is je lieve kuiken in je icon? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 22:04

Alpine

Twisted animator

Het wipje in m'n vorige post is ook m'n final. Ik heb er geen tijd meer voor om ermee verder te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Dark Blue schreef op 12 June 2003 @ 00:45:
Ik heb haast geen tijd meer om wat te doen...
ik ben morgen de hele dag op mn werk, daarna zal ik haasje repje gaan modellen, en moet ik mn spul voor de kunstacademie inpakken... én renderen.
Ik zal mn final dus morgenavond al posten, want vrijdag ben k de hele dag weg, 's avonds ook tot laat in de avond, dus ik zou hem pas zaterdagochtend kunnen posten.

Qylos waar is je lieve kuiken in je icon? :o
kuiken?
bedoel je dan:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/58974/nix.gif, Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/58974/harvey.jpg, Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/58974/damned2.jpg of Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/58974/jackd.gif :P ?

of verwar je met iemand anders?

zover dit offtopic bericht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

damn morgen is de deadline al ~: nou maar hopen dat ik het haal om morgen een final te posten. Ik heb hier nog een reserve final liggen, maar ik moet hem dus weer bij iemand anders gaan renderen (kl*tE pc) als ik het allemaal maar op tijd haal.

By the way: ik niet niet meer op mijn render dialog klikken ik kan de grote van mijn plaatjes niet meer instellen hoe kan ik dit verhelpen (of ligt het aan mijn pc?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 80198 schreef op 12 juni 2003 @ 15:42:
By the way: ik niet niet meer op mijn render dialog klikken ik kan de grote van mijn plaatjes niet meer instellen hoe kan ik dit verhelpen (of ligt het aan mijn pc?)
ros eens op F10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Hymn: misschien kun je als opvulling nog wat olivaten oid plaatsen half in 't zand, :?

[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 12-06-2003 16:13 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Final

Ik heb geen tijd meer, ik had nog wat dingen er aan willen doen maar dat is er niet van gekomen. Veel verschil tussen m'n vorige post is er niet maar bij deze post ik m'n final. Ik vind het wel best zo :)

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Final2.jpg

edit: zo beter?

edit2: vlaggetje fixed ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Qylos op 13-06-2003 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Schaduw had een enorm (positief) verschil gehad denk ik.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 22-05 10:49
inderdaad, komop Qylos, alleen nog ff een schaduw erin. Dan ziet het er echt top uit joh!

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Laatst online: 29-03 14:59
helemaal mee eens... shaduw maakt gigantisch verschil

nog even snel een wip:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/e.roozing/GoT/render0004_small.jpg

1280x1024 op http://members.chello.nl/e.roozing/GoT/render0004.jpg

moet nog veel aanpassen, en het is nog erg leeg.. morgen al deadline.. :|

[ Voor 16% gewijzigd door geez op 12-06-2003 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guyvdn
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-03 13:36

guyvdn

Eagle

Qylos, knap werk. Een klein detail, de Amerikaanse vlag staat overal binnenstebuiten de sterren staan links boven ipv rechts

To deny our own impulses is to deny the very thing that makes us human

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
guyvdn schreef op 12 June 2003 @ 23:04:
Qylos, knap werk. Een klein detail, de Amerikaanse vlag staat overal binnenstebuiten de sterren staan links boven ipv rechts
Boeieh :D Ik heb nu de schaduwen gedaan en nu is ie echt klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Qylos : Ik zie nog steeds geen schaduwen van de gebouwen / raketten op de grond.... (?)
@ Geez : ziet er leuk uit, maar zoals je zelf al zegt : een beetje leegjes :) Verder zit er een vreemde reflectie van 'een zon' in het water die er niet hoort gezien de laagstaande zon in het midden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik probeer het morgennacht in te leveren, ik heb vanavond me echt uit de naad gewerkt om dus mijn spullen voor toelating @ kunstacademie morgen voor elkaar te krijgen en ben nu nog bezig :z

Dus patience, ik ga proberen op tijd te zijn :{ ... en anders... is het yet another entry in het 3d topic :'(

Helaasch, maar mijn toelating aan de kunstacademie gaat voor...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

naja, dat werkt dus ook al niet
is er niks waardoor je die knop in en uit kan schakelen en dat ik die dan perongeluk heb ingedrukt of zo ???
of moet ik max weer een x opnieuw installeren????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 80198 schreef op 13 June 2003 @ 15:01:
[...]

naja, dat werkt dus ook al niet
is er niks waardoor je die knop in en uit kan schakelen en dat ik die dan perongeluk heb ingedrukt of zo ???
of moet ik max weer een x opnieuw installeren????????????
hmm, das heel vervelend, volgens mij is er geen shortcut die dat doet, maar staat ie niet nog op een functie? zoals cut of extrude oid want dan ik dat ook niet

( dus gewoon 2x rechtermuisknop op een viewport ) :)

vanavond is de deadline en ik zou graag willen zien dat iedereen relatief snel zijn/haar email stuurt want niemand heeft zin om 5 dagen te moeten wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee hij stond niet op een bepaalde functie heb hem al opnieuw opgestart enz maar doet het niet gewoon, mijn pc is ook gewoon bagger mischien nag maar een x windows opnieuw installeren ...? (niemand die weet hoe je dit dus kan oplossen???

(FINAL KOMT ER ZO AAN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
krom, werken de andere 'tabs' wel dan? :?

kzou dan eerst ff proberen 3dmax opnieuw te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 22-05 10:49
Qylos schreef op 12 June 2003 @ 23:14:
[...]

Boeieh :D Ik heb nu de schaduwen gedaan en nu is ie echt klaar :)
je houdt ons hiervoor nog in spanning?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
party42 schreef op 13 June 2003 @ 15:42:
[...]

je houdt ons hiervoor nog in spanning?
Ok ok ok, het vlaggetje is fixed nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
ik ga met de volgende contest wel weer meedoen, maar met deze had ik gewoon ff geen tijd. ik heb wel een ideetje voor de volgende: Het einde nabij
kun je van alles doen, een klimmer die aan een touw hangt die bijna breekt, een galg, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Nou, ik zit vanavond niet thuis, dis definitief nu... dus ik kan morgenochtend op zn vroegst posten, hoewel, ik ben vanavond vroeg thuis, dus ik denk wel voor twaalven... :{ en dan nog modellen, renderen... ik gok dat ik hem om 2 uur vannacht af kan hebben.

Maargoed, tis vandaag vrijdag de dertiende, alles is vandaag al in de soep gelopen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-05 22:57
wordt dat het definitive thema ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60460

ligt het nou aan mij of kijkt de warrior scheel ofzo :P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
geeft neit Dark Blue ;)

@Schuey: welk thema :?

mn final komt er zo aan, al vanaf vanochtend 11:00 ant renderen, hijs bijna klaar B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
IFASS schreef op 13 juni 2003 @ 16:25:
ik ga met de volgende contest wel weer meedoen, maar met deze had ik gewoon ff geen tijd. ik heb wel een ideetje voor de volgende: Het einde nabij
kun je van alles doen, een klimmer die aan een touw hangt die bijna breekt, een galg, enz.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
de winnaar bepaalt het nieuwe thema :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
weet ik dat ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 17:30

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Sorry voor OT, maar wat een heerlijke onzin :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68580

khad oorspronkelijk eigelijk andere plannen, maar geen tijd gehad, dus dan maar ff snel een vaag id tot uiting brengen :)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~rhoetjes/6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
handige_harrie schreef op 13 June 2003 @ 17:35:
[...]
Sorry voor OT, maar wat een heerlijke onzin :D :D
Dat vond ik ook :P Vooral het laatste deel waar die gast 2 * door midden wordt gezaagd >:)

Hym ga je nog ff snel een overzicht maken van alle wips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mjuh, doek strax :P

ben nog steeds ant renderen :| duurt nog ff

al 8 uur :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68580

zo update en meteen maar final, genoeg mee geklooit, ff aangepast dat et een post-apocalyptic contestje is, en niet pre-apocalyptic :)
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~rhoetjes/8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IFASS
het was maar een suggestie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FINAL ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/ti.jpg

... :/

by the way erg slechte kwaliteit |:(

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 13-06-2003 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hijs leuk geworden :)

alleen wat me zo opvalt :P is dat je omgevallen gebouwen nog heel zijn :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het zijn gewoon keiharde gebouwen *kuch* uit de toekomst *kuch* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
HEHE :D !

mijn render is bijna klaar :/ nog een half uurtje gok ik :/

al 9 uur ant renderen \o/; global illumination + partice system = :'( |:( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en dan gebeuren dat je pc vastloopt(als bij mij), oei ......
ps zo te zien heb je 2 pc's kan je toch ook netwerk renderen??

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 13-06-2003 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mja, keb nog wel een "oude" liggen van vann8 :P maar dies iets minder mooi :/

maar als ik em klaar heb zal ik ook meteen ff een overzichtje maken van alle finals :)

edit: neuh, ik render terwijl ik GoT :Y) :+ , keb er wel 2 maar renderen op een 233 MHZ schiet niet op ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 13-06-2003 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Snik :'( ik zit hier met dikke koppijn maar ik heb afgesproken naar een feestje te gaan... anders had ik lekker chill even door kunnen modellen! :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zeg je af ;)

3d > social life ;)

anders post je gewoon je laatste WIP als final ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yep 3d gaat voor ;)

@Hymm istie onderhand al gerenderd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nope :P

schiet niet op :/ maar hijs bij het laatste 'balkje' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 41017 schreef op 13 June 2003 @ 20:48:
nope :P

schiet niet op :/ maar hijs bij het laatste 'balkje' :P
Looking forward to see it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
eindelijk klaar \o/

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hymz/tweakers_postapocalyptic/final.jpg

zitten nog wel een paar kleine foutjes in maar boeie :P

nu eerst een pilsje :Y)

zal zo ff het overzichtje maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zier er ook erg leuk uit ;)

maar waar is je rook gebleven???

nog een by the way ik wou eigenlijk zo'n groot plaatje als final, maar kon die niet uploaden bij theforumisdown.com. Waar heb je deze upgeload???

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 13-06-2003 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
is er nog wel, als je goed kijkt zie je rechts nog wat ;)

afterburn gaat blijkbaar niet echt lekker samen met GI :/

oe

zal ff lijstje maken

edit: lycos accountje :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 13-06-2003 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De finals tot nu toe:

Alpine
Afbeeldingslocatie: http://slootweg.op.het.net/images/apocalypse.jpg

Qylos
Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Final2.jpg

Ojah
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~rhoetjes/8.jpg

3d--god
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/ti.jpg

Hymn
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hymz/tweakers_postapocalyptic/final.jpg

--------------------------------------------------------------------------------------
de mensen die nog geen final hebben ingeleverd hebben 23:59 de tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Wie moet nog iets inleveren? Dit is je laatste kans :D

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.