ADSL verhuizen blijkt niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008

• FendtVario
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025

FendtVario

The leader drives Vario!

Topicstarter
Van de zomer gaan we verhuizen en moeten we een nieuw abonnement nemen bij de KPN voor een telefoonaansluiting. Waarom niet verhuizen dat abonnement dan? Dat gaat niet omdat dat telefoonnummer van de werkgever van pappie is en 'vast' zit aan het huis waar we nu wonen en voor de volgende bewoner hetzelfde telefoonnummer moet zijn.

Dus, een nieuw KPN abo. Dan blijkt op eens dat Planet niet in staat is om het ADSL abonnement wat ik nu heb over te zetten naar een ander abonnementje. Beetje jammer van de heren. Ik denk dat ik ADSL op moet zeggen (dus terug naar een telefoonabo voor 5 eurotjes per maand) en dan weer ADSL aanvragen op het nieuwe adres. Waarom kunnen ze niet gewoon ff het naampie op het abo veranderen en doorgaan met het feest. Is dit een manier om makkelijk aan geld te komen of is het technisch niet mogelijk?

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
gaat je niet lukken; helaas....

Weet ook niet de achterliggende gedachte - ik heb het ook eens geprobeerd op naam te veranderen... doen ze gewoon niet - thats the rules of the game...

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Natuurlijk is het technisch en administratief mogelijk, maar het probleem is denk (geen persoonlijke ervaring) dat dit een grote rompslomp met zich meebrengt. Zowel voor jou als voor de provider.

Daarbij kan je tegenwoordig al tussen de 10 en 20 dagen zijn aangesloten op het nieuwe adres (qua adsl) en je heb je splitter, modem en al je apparatuur al in huis. Je moet dus gewoon een pakket zonder modem bestellen, wat bij mijn weten 34euro aansluiten is.

Dus je kan je wel af gaan vragen waarom dit zo moet en hier 2 weken mee bezig zijn en er dan achter komen dat het teveel werk is, of je kan gewoon nu je aanvraag voor je nieuwe adsl abbo doen en gelijk klaar zijn. ;)

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 22:16
tja maar je mag modem wel meenemen? dan hoef je nog alleen maar de kosten te betalen voor het opleveren van de lijn. scheelt je weer wat euro's.

tja, het gaat nog allemaal niet van een leien dakje betreffende adsl verhuizen, lees deze draadjes maar eens:
Mxstream verhuizen
Mxstream verhuizen kan niet eens :(
Adsl aanvraag + verhuizing
verhuizen adsl / mxstream
Verhuizen voor kabel/ADSL

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Inderdaad, over verhuizen + ADSL zijn al vrij veel topics langsgekomen :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.