Ik ga verhuizen en neem mijn telefoonnummer niet mee, dus krijg een nieuw telefoonnummer. Nou kan ik niet eens m'n adsl abbo over laten zetten op een nieuw telefoonnummer, maar moet ik eerst het oude abbonement afsluiten, dan het nieuwe abbonement aanvragen
Dat worden weer 79 euro aansluit kosten. En waarschijnlijk ook weer tig weken zonder internet, want KPN kan het vast niet mooi op elkaar aan laten sluiten.
En dan nog iets, Bij KPN moet je een jaar abbonement afsluiten. En die loopt pas in oktober af.
Dus moet ik een tijdje dubbel betalen. Wat een uitzuigers die KPN.
Nu zit ik te overwegen om meteen een eweka abbo te nemen, maar ja dat is ipv 79 euro 240 euro, maar ben ik wel van het gezeik af.
Heeft iemand hetzelfde probleem gehad?
Hier kan ik zo pissig om worden, alsof het zo moeilijk is om me abbo ff op een ander nummer te zetten
En dan nog iets, Bij KPN moet je een jaar abbonement afsluiten. En die loopt pas in oktober af.
Nu zit ik te overwegen om meteen een eweka abbo te nemen, maar ja dat is ipv 79 euro 240 euro, maar ben ik wel van het gezeik af.
Heeft iemand hetzelfde probleem gehad?
Hier kan ik zo pissig om worden, alsof het zo moeilijk is om me abbo ff op een ander nummer te zetten