Toon posts:

Mxstream verhuizen kan niet eens :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga verhuizen en neem mijn telefoonnummer niet mee, dus krijg een nieuw telefoonnummer. Nou kan ik niet eens m'n adsl abbo over laten zetten op een nieuw telefoonnummer, maar moet ik eerst het oude abbonement afsluiten, dan het nieuwe abbonement aanvragen :( Dat worden weer 79 euro aansluit kosten. En waarschijnlijk ook weer tig weken zonder internet, want KPN kan het vast niet mooi op elkaar aan laten sluiten.
En dan nog iets, Bij KPN moet je een jaar abbonement afsluiten. En die loopt pas in oktober af. :( Dus moet ik een tijdje dubbel betalen. Wat een uitzuigers die KPN.

Nu zit ik te overwegen om meteen een eweka abbo te nemen, maar ja dat is ipv 79 euro 240 euro, maar ben ik wel van het gezeik af.

Heeft iemand hetzelfde probleem gehad?

Hier kan ik zo pissig om worden, alsof het zo moeilijk is om me abbo ff op een ander nummer te zetten |:( :(

Verwijderd

mijn mening? Gaan met eweka. Wat iedereen ook zegt, zodra je het hebt (wat wellicht af en toe wat langer duurt) dan loopt het als een tiet....

Verwijderd

In dit geval kun je dan beter Luna nemen. Deze is sneller in de levering dan Eweka en als het hier eenmaal loopt dat loopt het ook goed :)

Verwijderd

Of Cistron. Ze zijn redelijk snel met aansluiten en dat werkt ook geweldig! www.cistron.nl

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 13:07 schreef lucy1981 het volgende:
Of Cistron. Ze zijn redelijk snel met aansluiten en dat werkt ook geweldig! www.cistron.nl
Cistron is idd heel goed en snel in service, maar qua snelheid in het aansluiten van klanten heb ik mijn twijfels..

Ik hoor namelijk vaak genoeg dat het errug lang duurt bij Cistron.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 15:03

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik weet niet wat voor verkoper jij aan de lijn heb gehad maar die aansluiting kan gewoon verhuisd worden.
Ook naar een nieuw nummer.

Er is binnen de MxStream-organisatie een speciaal team aangesteld die de verhuizingen zal behandelen.
Ik geef toe, een aansluiting overzetten naar een nieuwe lijn kost meer tijd ivm reserveringstijden maar het is niet onmogelijk.

Geef de moed dus nog niet op, je hebt gewoon een prutser aan de lijn gehad.

Hoe ik dit allemaal weet?
Ik sta heel dicht bij de orderdesk van MxStream. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 13:08 schreef Swat het volgende:

[..]

Cistron is idd heel goed en snel in service, maar qua snelheid in het aansluiten van klanten heb ik mijn twijfels..

Viel op zich nog wel mee, als KPN niet loopt te k*tten. Mijn lijn moest omgezet worden en dat duurde wel lang omdat er overal nog stond dat ik mxstream had. Maar TS krijgt een nieuwe lijn, dus daar zal het niet langer duren dan 2 tot 5 weken. En dat valt dus wel mee. Eigenlijk zodra de lijn geporteerd is, doet ie het ook.

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 13:09 schreef bazs2000 het volgende:
Ik weet niet wat voor verkoper jij aan de lijn heb gehad maar die aansluiting kan gewoon verhuisd worden.

Er is binnen de MxStream-organisatie een speciaal team aangesteld die de verhuizingen zal behandelen.
Ik geef toe, een aansluiting overzetten naar een nieuwe lijn kost meer tijd ivm reserveringstijden maar het is niet onmogelijk.

Ik wist niet dat dit al bij iedereen bekend was 8-)

Maar goed dan weet je dat ook: Er is inderdaad een nieuw team aangesteld. :)

Verwijderd

Swat

Nou dan moet jij je huiswerk maar eens hel goed gaan doen want blijkbaar weet je er geen ene ruk vanaf,de enigste adsl provider waarbij aanlsuiten en de service 1 grote brakke zooi is dat is nog altijd eweka, ok als je het hebt zal het wel ok zijn MAAR VOOR je het hebt dan gaan er maanden van stress aan vooraf lees de diverse forums erop na,,,bv
ze sturen al rekeningen terwijl je nog eens niet aangesloten bent.
wachttijden van 3 maanden zijn niks vreemds
service is helemaal niks
ze beloven vanalles maar komen bijna niks na
en ga zo nog maar een tijdje door,
als ik jou was Cosmosis ging ik lekker voor een betrouwbare provider met goede service en dat is cistron

:9
:9

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Als je je nummer toch niet meeneemt hoef je niet eerst een nieuw abbo aan te vragen hoor.... je kan ze gewoon naast elkaar hebben lopen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 13:09 schreef bazs2000 het volgende:

Ik heb eerst naar mxstream gebeld, Daar zei men dat ik het bij primafoon kon aanvragen. Dus ik naar primafoon, daar had je van die noob dozen die amper wisten wat ADSL is, Dus toen heb ik naar XS4ALL gebeld, die zeiden dat het via KPN moet gaan, Dus ik het service nummer van KPN gebeld, en die vertelde me dat er sinds kort een nieuwe verhuis service bestaat, en dat het sindsdien niet meer mogelijk is om een ADSL abbo van nummer te veranderen. Dit wordt trouwens op de mxstream site bevesigt
Kan ik nu nog steeds mijn Mxstream verbinding verhuizen, los van mijn telefoonaansluiting?
Nee, dit kan niet. Als u op een andere locatie Mxstream wilt, los van uw telefoonaansluiting, dient u een nieuwe Mxstream aanvraag in, in combinatie met een ander telefoonnummer.
Dus als jij me aan een adres/helpdesk/telefoonnummer kan helpen die het voor me kunnen regelen ben ik je eeuwig dankbaar :)

Verwijderd

Ik heb een tijje gelden hetzelfde gedaan bij xs4all
ik heb ze gebeld ... en ze hebben me naar een url gewezen

dat ging perfect .. en zover ik weet kostenloos.
Duurde wel ff (was nerges nog aansluiting) en ik moest een nieuew ip adres krijgen .. waren ze vergeten

maar ja ...... bel ze ff en vaarg naar die verhuis url

Verwijderd

maar hoer zit het dan met je aansluitingen in je meterkast???

en mag je je modem zomaar meenemen, ben zelf XS4all abo.

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 23:49 schreef Det0w het volgende:
maar hoer zit het dan met je aansluitingen in je meterkast???

en mag je je modem zomaar meenemen, ben zelf XS4all abo.
wie noem je hoer? ;)

anyways de hardware kan je gewoon meenemen...die koop je namelijk zelf...zit bij de aansluitkosten.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 22:12 schreef fishbowl het volgende:
Ik heb een tijje gelden hetzelfde gedaan bij xs4all
ik heb ze gebeld ... en ze hebben me naar een url gewezen

dat ging perfect .. en zover ik weet kostenloos.
Duurde wel ff (was nerges nog aansluiting) en ik moest een nieuew ip adres krijgen .. waren ze vergeten

maar ja ...... bel ze ff en vaarg naar die verhuis url
Ik heb de xs4all site afgezocht naar verhuis handel, maar al die links zijn niet meer bruikbaar. Vast vanwege dat de hele verhuis procedure vanaf 10 juni is veranderd, en ik wordt weer doorverwezen naar KPN (waar ik al tig keer mee heb gebeld en site gecheckt en geen hol mee opschiet :( )

Iemand nog oplossingen? Anders wordt het toch een nieuw abbonement aanvragen :(

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 11:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik heb de xs4all site afgezocht naar verhuis handel, maar al die links zijn niet meer bruikbaar. Vast vanwege dat de hele verhuis procedure vanaf 10 juni is veranderd, en ik wordt weer doorverwezen naar KPN (waar ik al tig keer mee heb gebeld en site gecheckt en geen hol mee opschiet :( )
Iemand nog oplossingen? Anders wordt het toch een nieuw abbonement aanvragen :(
Ik krijg dit wanneer ik kijk op de website van mijn provider:
[plak]
Wanneer je gaat verhuizen, terwijl je een werkende HCCnet ADSL-aansluiting hebt, kun je de verhuizing van HCCnet ADSL tegelijk regelen met de verhuizing van je telefoonlijn.

Waar kun je je verhuizing doorgeven ?
www.kpn.com
Bel met 0800-0402

Ga naar de Primafoon of het Business Center van KPN Telecom

Schriftelijk opgeven kan ook bij :
KPN Telecom,
BU VT
Postbus 30000
2500 GA Den Haag.

Wanneer je de verhuizing van je telefoonlijn doorgeeft, kan men zien dat je HCCnet ADSL hebt en dat deze aansluiting mee moet verhuizen. Zij zullen dit verder regelen.

Let op ! Wanneer je een Plusabonnement hebt en beschikt over 4 ip-adressen, zul je na de verhuizing nog slechts gebruik kunnen maken van 1 ip-adres.
[/plak]

Ik neem aan dat dit gewoon algemeen is, en dus ook voor xs4all geldt. Het zijn immers algemene nummers van KPN toch?
Succes alvast :+

Hier nog een linkje met verdere antwoorden...
http://www.hccnet.nl/info/adsl/index.cfm?id=184

PS: die nieuwe verhuis-service is pas sinds 23 mei 2002, dus tsja... niet iedereen bij kpn zal er nu al vanaf weten! |:(

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 13:13 schreef Swat het volgende:

[..]

Ik wist niet dat dit al bij iedereen bekend was 8-)

Maar goed dan weet je dat ook: Er is inderdaad een nieuw team aangesteld. :)
Cistron niet snel met aansluiten, amahoela :r .

Waar grijp je dit vandaan zeg want dit is dus echt zon kant en klare onzin.

Ik was 1 uur nadat KPN de lijn had omgezet online. En Cistron is zelf erg snel met dat soort dingen. Dus ik spreek dit zwaar tegen. :)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 15:03

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op vrijdag 21 juni 2002 14:46 schreef Tuxus het volgende:
Ik was 1 uur nadat KPN de lijn had omgezet online. En Cistron is zelf erg snel met dat soort dingen. Dus ik spreek dit zwaar tegen. :)
Ik ga even een rarigheidje uit de wereld helpen. :)

Wie denkt dat Cistron zelf een lijn aansluit heeft het mis.
Cistron moet deze lijn aanvragen bij KPN (local loop) omdat er geen monteurs van een andere patij (telco) aan de hoofdverdeler van KPN mag zitten.

Wie zegt dat Cistron lekker snel de lijn aansluit bedoeld dus dat KPN snel is. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 21 juni 2002 13:31 schreef RCy2k het volgende:

*knip

Wanneer je gaat verhuizen, terwijl je een werkende HCCnet ADSL-aansluiting hebt, kun je de verhuizing van HCCnet ADSL tegelijk regelen met de verhuizing van je telefoonlijn.

*knip
Ja ik weet dat het mogelijk is om je ADSL ter verhuizen tegelijk met je telefoon aansluiting, dat is mij ook al tig keer verteld. Maar ik verhuis de telefoon lijn niet, dwz dat ik m'n ADSL abbo op een andere lijn, met een ander telefoonnummer wil hebben, maar dat schijnt sinds kort niet meer mogelijk te zijn :(

Verwijderd

Op vrijdag 21 juni 2002 15:35 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

Ik ga even een rarigheidje uit de wereld helpen. :)

Wie denkt dat Cistron zelf een lijn aansluit heeft het mis.
Cistron moet deze lijn aanvragen bij KPN (local loop) omdat er geen monteurs van een andere patij (telco) aan de hoofdverdeler van KPN mag zitten.

Wie zegt dat Cistron lekker snel de lijn aansluit bedoeld dus dat KPN snel is. :)
Weet ik maar Cistron had wel al alles klaar. Ik weet natuurlijk ook wel dat KPN het aansluit en BBNED provisioneert. Cistron doet wel zelf de omzetting naar Maxx vanaf 2048.

Maar verder echt topbedrijf. Je krijgtr alleen maar 1 mailadres en das wel jammer :)
Pagina: 1