Zo vanmiddag heb ik een Revoy3200dx gekocht. Was 199 euro
Ff aansluiten... DivX erin... kan geen 3.11 afspelen.
Dus toen gelijk maar ff 2.70 firmware erop, en hij speelde mn film af
Toen een SVCD erin, en ja dat werkte ook goed, maar toen kwamen de beperkingen van de speler.
Gevonden minpunten:
-Spoelen in svcd's gaat niet goed. De speler blijft hangen als je nogmaals op de spoelknop of playknop drukt tijdens het spoelen. De enige manier om in de film te verplaatsen is via de tijdfunctie. Ook kan ik alleen spoelen met 8x, misschien een beetje te snel?? (eenmaal begonnen met spoelen kan ik m niet meer goed laten stoppen, dan loopt de speler namelijk vast.)
-Ik heb gelijk ff een cd'tje gebrand met een paar divx-filmpjes, en daarbij ook een paar mpg bestanden. Ik kan nu alleen de mpeg bestanden openen, en de divx bestanden blijven verborgen (MISSCHIEN EEN IDEE VOOR EEN VOLGENDE FIRMWARE?)
-Na het updaten van mn firmware is mn revoy3200dx veranderd in een kiss 450. Niet dat dit voor de werking uitmaakt, maar het ziet er wel slordig uit.
Voor de rest een goede machine, als er aan alle minpunten iets gedaan zou kunnen worden is ie perfect. Ik wil namelijk gewoon cdtjes kunnen afspelen met daarop Mp3's, Mpegs, divx. Niet dat ik alleen de mpegs dan kan zien, en niet de divx