Toon posts:

Gebruikerservaring met de KiSS DP-450 / DP-500

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.333 views sinds 30-01-2008

• wh-vanderpost
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-06 10:24
henkleerssen schreef op 15 december 2003 @ 16:43:
kwam er nu nieuwe firmware vandaag uit of niet (2.7.6 voor de dp450 voor mij zou mooi zijn)? Ik zie niks op de kiss site .. en op kiss-tuning.nl.. ;(
Volgens mij zijn de firmware's nog nooit op de dag uitgekomen die meestal de ronde doet....

edit: 1000 ste post!! reden voor een feestje? :P
hint: feestje = IA :*)

[Voor 12% gewijzigd door wh-vanderpost op 15-12-2003 17:06]

All knowledge is written

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:54
1000 posts? dat betekent een KISS topic deel II!

• Crest
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-12-2022
Ik heb wel oren naar de nieuwe 558. Kun je met die harddisk ook divx films via de ethernetkaart naar de Kiss sturen en die vanaf die harddisk met ondertitels (SRT) zien? Of moet je juist die films op een DVDR branden?

• Anoniem: 55563
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bij Pixmania.com heb ik de volgende prijzen gevonden:

Kiss DP-450180 euro
Kiss DP-470472 euro
Kiss DP-500241 euro
Kiss DP-508493 euro
Kiss DP-558676 euro
Kiss DP-1000187 euro

Pixmania staat vreemd genoeg niet in de pricewatch vermeld. Overigens, als je bij pixmania bestelt dan komt er in de bestellijst ook één of andere aankoopgarantie te staan. Dit lijkt me niet nodig, want als klant heb je wettelijk gezien toch al minstens 2 jaar garantie. Je krijgt het weg door op "om meer te weten" te klikken en vervolgens "ik schrijf me niet in..." te selecteren. Verzendkosten zijn 9 euro.

• Dreamcatcher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2019
Wellicht omdat het geen Nederlands/Belgisch bedrijf is >?, je alleen vooruit kan betalen ?.

• Langman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-05 19:41
Sorry dat de firmware er niet is. mijn bron is www.hi-jack.net

deze hebben het weer direct van KiSS, maar KiSS houd zich niet helemaal aan eigen uitspraken

de update zou in ieder geval binnen een aantal dagen beschikbaar moeten zijn volgens de laatste berichten.

Anoniem: 99977

Homedisc, de prijs die ze mij vertelden voor de DP-558 was 699 euries...

Waar of niet waar.......voor je geld? 8)7

• Anoniem: 55563
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
PCU Barneveld schreef op 15 december 2003 @ 21:16:
Wellicht omdat het geen Nederlands/Belgisch bedrijf is >?, je alleen vooruit kan betalen ?.
Rembours is ook mogelijk.
Idd alleen met vooruitbetaling of creditcard. Maar dat hoeft toch geen reden te zijn om het bedrijf niet in de pricewatch te zetten? Ook dat het bedrijf door heel Europa zit, maakt het niet per definitie ongeschikt voor de pricewatch, lijkt me.

[Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 55563 op 16-12-2003 00:06]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Anoniem: 99977 schreef op 15 december 2003 @ 23:49:
Homedisc, de prijs die ze mij vertelden voor de DP-558 was 699 euries...

Waar of niet waar.......voor je geld? 8)7
:/ dat is wel ontzettend duur in mijn ogen, jammer.
Vergelijkbare producten zitten ook in die prijsklasse maar ik had juist gehoopt dat iSS wel een stukje lager zou gaan zitten.

39

• nwolsink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2022
Dan gaan we maar naar: Gebruikerservaring met K|i|S|S DivX spelers Deel II

Deze mag dus dicht!

[Voor 28% gewijzigd door nwolsink op 16-12-2003 08:35]

Anoniem: 97245

Anoniem: 99117 schreef op 05 december 2003 @ 14:48:
Hallo,

Ik heb de dp-1000 een aantal dagen in bezit en ben er vrij content van; speelt alles goed af, behalve films met 3.11 en hoge bitrates; ik heb echter een paar probleempjes.

- Als ik de speler in standby zet en alleen dan (dus niet als hij aan staat), begint het toestel vrijwel onmiddellijk een ruisend geluid te produceren. Ik denk dat dit een of andere transfo voor het display is, want de intensiteit is een beetje afhankelijk van hoe fel het display is ingesteld. Is dit normaal of een kleine default aan mijn specifiek toestel?

- Wat ik ook jammer vind, is dat de component output niet werkt bij mij. Wanneer ik S-video of scart rgb selecteer krijg ik een beeld op de tv via de component kabels (waarvan de kleuren niet correct zijn, dus waarschijnlijk slechts een van de kanalen van de component). Wanneer ik in de video setting component output kies, heb ik geen beeld meer op de tv. En dit heeft niks te maken met interlaced/progressive, want met beide instelling geen beeld. Misschien ook iets te maken met hidden instellingen? Zijn die er in dp-1000 en hoe te veranderen? Op een van de forums las ik Open - Clear - 123 , maar zo reset je alleen maar je speler, geen hidden menu...

any ideas?

Anoniem: 97245

ja dat was een foutje. Is er trouwens iets bekend mbt tot het probleem onder het eerste streepje. Ik heb dit namelijk ook. Zelf hoo rik het niet, maarmijn vriendin irriteert zich mateloos aan het "gezoem"

Anoniem: 99977

Crest schreef op 15 december 2003 @ 19:39:
Ik heb wel oren naar de nieuwe 558. Kun je met die harddisk ook divx films via de ethernetkaart naar de Kiss sturen en die vanaf die harddisk met ondertitels (SRT) zien? Of moet je juist die films op een DVDR branden?
Reply op topic deel II

Anoniem: 50944

Deze gaat iig dicht dus. ;)
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee