V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
geef je savegame eens?Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 19:38:
GD... ik heb 30 Unique stunts gedaan nu... en hij heeft er maar 27 geregistreerd
die op die landingsbaan lukt nog steeds niet
unique jumps vind ik het leukste wat er is
PSN: Houtvlot
Verwijderd
hier issie.....dinges schreef op 17 May 2003 @ 19:41:
[...]
geef je savegame eens?
unique jumps vind ik het leukste wat er is
http://www.xs4all.nl/~dykstrae/VC_stuff/GTAVCsf7.b
ik heb die map gevolgt om die unique jumps te vinden.....
van mijn part die je alle resterende Unique jumps... vind er niets aan

slot 7 save btw
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 19:47 ]
dank jeVerwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 19:46:
[...]
hier issie.....
heb ik weer een nieuwe uitdaging
het wordt zo saai als je 100% hebt
Verwijderd
ik heb hierna nog genoeg te doen....dinges schreef op 17 May 2003 @ 19:47:
[...]
dank je
heb ik weer een nieuwe uitdaging
het wordt zo saai als je 100% hebt
ik gaat in de tussen tijd ff een filmpie kijken...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 19:48 ]
Verwijderd
Helemaal in het noorden over de laatste brug. Tis een eiland.Trancentral schreef op 17 May 2003 @ 19:51:
weet iemand waar de filmstudios zijn? het was geloof ik ergens bij het vliegveld
als je tussendoor nou gewoon had opgelet welke wel was gelukt en welke nietVerwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 19:48:
[...]
ik heb hierna nog genoeg te doen....
ik gaat in de tussen tijd ff een filmpie kijken...
Godsamme, net frustratie alom.... ik had die missie dat je foto's moet nemen van senator 'martha'
Bam, dood
ARGHHHHH
Verwijderd
ik denk dat het met zo een wagen niet zal lukkenVerwijderd schreef op 17 May 2003 @ 20:02:
[afbeelding]
![]()
Waarom kijken vrouwen nooit naar mij?
je hoeft toch niet persé een snelle auto te hebben.
Rij al 2 dagen met de zelfde auto en toch.. de vrouwen... wat een bout spel
probeer eens een normale kar
[ Voor 7% gewijzigd door Trancentral op 17-05-2003 20:29 ]
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
races = rechtershift indrukken in de roze cirkelNexY schreef op 17 May 2003 @ 18:28:
Kan iemand mij vertellen hoe je kan deelnemen aan die races??
Ik heb die autogarage gekocht, heb alle lijsten afgewerkt en als ik nu wil racen dan ga ik in de roze cirkel staan druk ik op enter en dan draai ik me om en dan is er nix gebeurt
En hoe kan je met Mr Whoopee ijsjes rondbrengen, ik krijg namelijk geen opdrachten.
mr whoopie = shift in drukken om te bellen, dan komen er mensen " ijsjes " kopen
Maar goed... ik heb die missie nu gelukkig voltooid.
Hoe kan je geld verdienen? Want kill frenzy levert maar $150 op. Dat slaat echt nergens op.
Uren wachten tot ik weer 5k kan halen bij m'n huis is ook nogal saai. Verder levert alles in het spel eigenlijk geen ruk op

En hoe zit het met die pizza's bezorgen? Hoelang gaat dat door? Telkens krijg je weer tijd en een klant extra?
[ Voor 16% gewijzigd door me1299 op 17-05-2003 20:40 ]
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Woei, check me Icon
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 20:50 ]
Verwijderd
Dat ding is in de lucht gewoon zo onstabiel als maar wat. Swingt gewoon alle kanten op als je per ongeluk op de verkeerde duwt. En als je ook maar 6min hebt moet je alles vlug-vlug doen; en dan ga ik zelf wat onhandig met die knoppen om. Knoppen combinaties die ik sowieso al nooit gebruik dus.Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 20:39:
Ik snap echt niet wat er zo moeilijk is aan die misie van die RC heli hoorDat ding heb je zo onder de knie (vingers gewoon op QWE houden, andere knoppen heb je niet echt nodig) en verder is het een kwestie van goed richten
Ik had ook iets van 5-10 pogingen nodig.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 20:45 ]
als je dezelfde map had als mij moet je jump 24, 25 en 27 nog doenVerwijderd schreef op 17 May 2003 @ 19:46:
hier issie.....
nu de rest nog vinden
[ Voor 5% gewijzigd door dinges op 17-05-2003 20:56 ]
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Verwijderd
als je ze wil doendinges schreef op 17 mei 2003 @ 20:48:
[...]
als je dezelfde map had als mij moet je jump 24, 25 en 27 nog doen
ik vind die unique jumps niet leuk, ik heb ook opgelet, het probleem is, dat ik tijdens een missie (spotlight) al een aantal had gedaan, maar ik weet niet wele daarvan gelukt waren
die 24, 25 en 27 waren jou welk gelukt op mijn savegame? (zo ja, dan waren mij die dus niet gelukt, en dan zijn dat de ontbrekende.. ik heb die namelijk wel geprobeerd.)
Moet je dan echt toegang hebben tot die pr0nstudio as in... 'em kopen? Want op Prawn Island zie ik nergens een watervliegtuigje.
1 word: chopperQylos schreef op 17 May 2003 @ 20:57:
Damn ik zit nog steeds bij de eeste missie van K waarbij je Lance moet redden. Ik haal het altijd wel om Lance te halen en bij het ziekenhuis te gaan maar ik/Lance worden altijd overreden door die superirritante porsche-like auto's. Zijn er nog tips voor deze missie?
Ja, je moet daarvoor zelfs, volgens mij, ook twee missies van die filmstudio doen.Silent Thunder schreef op 17 May 2003 @ 20:59:
[...]
Moet je dan echt toegang hebben tot die pr0nstudie as in... 'em kopen? Want op Prawn Island zie ik nergens een watervliegtuigje.
[ Voor 31% gewijzigd door Dionysos op 17-05-2003 21:00 ]
mjah ik heb ze net gedaanVerwijderd schreef op 17 May 2003 @ 20:57:
[...]
als je ze wil doen
ik vind die unique jumps niet leuk, ik heb ook opgelet, het probleem is, dat ik tijdens een missie (spotlight) al een aantal had gedaan, maar ik weet niet wele daarvan gelukt waren
die 24, 25 en 27 waren jou welk gelukt op mijn savegame? (zo ja, dan waren mij die dus niet gelukt, en dan zijn dat de ontbrekende.. ik heb die namelijk wel geprobeerd.)
moet ik de rest ook nog doen?
[ Voor 31% gewijzigd door dinges op 17-05-2003 21:20 ]
Verwijderd
Die is namelijk vet makelijk had hem in 1x met nog 1:50min over ofzo.Verwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 20:44:
[...]
Dat ding is in de lucht gewoon zo onstabiel als maar wat. Swingt gewoon alle kanten op als je per ongeluk op de verkeerde duwt. En als je ook maar 6min hebt moet je alles vlug-vlug doen; en dan ga ik zelf wat onhandig met die knoppen om. Knoppen combinaties die ik sowieso al nooit gebruik dus.
Ik had ook iets van 5-10 pogingen nodig.
Gewoon de QWE gebruiken en de pijltjes toetsen omhoog en omlaag instellen als voor en achteruit. dan is die missie piece of cake
Zou jij die missie dan eens voor mij willen doen?Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 21:04:
[...]
Die is namelijk vet makelijk had hem in 1x met nog 1:50min over ofzo.
Gewoon de QWE gebruiken en de pijltjes toetsen omhoog en omlaag instellen als voor en achteruit. dan is die missie piece of cake.
* Dennahz lukt het niet..
Verwijderd
Ik wil m wel doenBrEeZeR schreef op 17 May 2003 @ 21:07:
[...]
Zou jij die missie dan eens voor mij willen doen?
/me lukt het niet..
http://members.chello.nl/gm.vdhoek/GTAVCsf1.bSerial-X schreef op 17 mei 2003 @ 21:08:
Breezer, kom hier met je savegame, ik doe die missie wel voor je.
Alvast bedankt en veel succes!
lol ik heb je net voordat ik dit las , een mailtje gestuurd met een soort gelijke requestSerial-X schreef op 17 May 2003 @ 21:08:
Breezer, kom hier met je savegame, ik doe die missie wel voor je.
mm had je reply niet gezien.. maar iig bedanktIk wil m wel doen Stuur je savegame maar (LooksLikeGoT@hotmail)
http://members.home.nl/h.altepping/GTAVCsf8.zip
[ Voor 48% gewijzigd door Trancentral op 17-05-2003 21:21 ]
alle 36: http://home.quicknet.nl/q...e.goede/dinges/GTAVCsf7.bVerwijderd schreef op 17 May 2003 @ 20:57:
[...]
als je ze wil doen
jep.... voor de rest had ik alleen maar 30-36 moeten doen
[ Voor 3% gewijzigd door dinges op 17-05-2003 21:22 ]
Ok... (ik heb niks te doen, dan maar savegames van andere uitspelen :D:D:D)Trancentral schreef op 17 May 2003 @ 21:18:
Zou iemand de 2e film studio opdracht ( dildo dodo ) willen halen voor mij? :
http://members.home.nl/h.altepping/GTAVCsf8.zip
Beefcake --> Geef me je mailadres, dan mail ik je de save ff(heb geen upload site oid..) Check hier de pics van de explosie!BrEeZeR schreef op 17 May 2003 @ 21:11:
[...]
http://members.chello.nl/gm.vdhoek/GTAVCsf1.b
Alvast bedankt en veel succes!![]()
[ Voor 44% gewijzigd door Serial-X op 17-05-2003 21:37 ]
Verwijderd
[rml]LooksLike in "[ PC] GTA: Vice City - Deel 4"[/rml]Trancentral schreef op 17 May 2003 @ 21:12:
[...]
lol ik heb je net voordat ik dit las , een mailtje gestuurd met een soort gelijke request
Verwijderd
ik heb een probleempje
Nou ik heb gta vc geinstalleerd, alles goed. Ik start spel op alles draait nog zie de filmpjes etc. New game en dan gaat hij laden, halvewege hoor je dat vervelende
''ding'' geluidje en slaat i treug naar het bureaublad???
Heb sowieso een hekel aan tijd missie's en weiger trainers / cheats te gebruiken om de tijd uit te zetten...
Verwijderd
Altijd specs vermelden bij zoiets he.Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 21:29:
Hey,
ik heb een probleempje
Nou ik heb gta vc geinstalleerd, alles goed. Ik start spel op alles draait nog zie de filmpjes etc. New game en dan gaat hij laden, halvewege hoor je dat vervelende
''ding'' geluidje en slaat i treug naar het bureaublad???
En dat betekent ook videodriver (detonator ofzo), DirectX versie en je OS.
Ik denk iets aan je display-settings en/of driver als ik nu een wilde gok zou moeten geven (not sure though...).
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 21:41 ]
Verwijderd
Ik denk dat een leuke maatstaaf zal zijn als je de RC-vliegtuig-missie binnen een drie-kwartier ofzo voltooide. Dan is je motoriek op GTAVC gebied nog niet zo slecht.BrEeZeR schreef op 17 May 2003 @ 21:35:
Ben ik nou zo slecht of is iedereen zo goed.. ik kan bepaalde missie's echt niet halen.
Heb sowieso een hekel aan tijd missie's en weiger trainers / cheats te gebruiken om de tijd uit te zetten...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 21:39 ]
Breezer, check post above en geef mail ff...BrEeZeR schreef op 17 mei 2003 @ 21:35:
Ben ik nou zo slecht of is iedereen zo goed.. ik kan bepaalde missie's echt niet halen.
Verwijderd
sorry d8 er ff niet aan specs:Verwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 21:35:
[...]
Altijd specs vermelden bij zoiets he.![]()
En dat betekent ook videodriver (detonator ofzo), DirectX versie en je OS.
P4 2.66 ghz
geforce 4 ti4200 128 mb
256 mb SDram
WinXP Pro
Direct X 9
Detonator ???(waar kan je dat zien?)
breezer@breezer.dyndns.org
Had je post hierboven niet gezien.. hartstikke bedankt dude!
dat zei ik eerst ook.... tot ik op 98% zat en de ambulance/firefighter missies echt kut bleken te zijnBrEeZeR schreef op 17 May 2003 @ 21:35:
Klaar. Geef je mail ff, dan kan ik je de savegame mailen
Verwijderd
http://www.crazy4all.nl/burnout.avi
Of wisten jullie al dat je burnouts kon maken? (gecontroleerde burnouts he
Pijltje omhoog + beneden en pijltje naar links / rechts tegelijk indrukken?Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 21:48:
Check me burnout
Of wisten jullie al dat je burnouts kon maken? (gecontroleerde burnouts he)
als het spectaculeer of het te maken heeft met verhaal graagSerial-X schreef op 17 May 2003 @ 21:47:
[...]
Klaar. Geef je mail ff, dan kan ik je de savegame mailen(moet je btw ook nog pics van de vlucht hebben??)
scream_111@hotmail.com
Als het goed is, ligt de save in je mailbox(sorry voor de delay btw, maar ik moest Trancentral's game nog ff doenBrEeZeR schreef op 17 May 2003 @ 21:40:
[...]
breezer@breezer.dyndns.org
Had je post hierboven niet gezien.. hartstikke bedankt dude!
Graag gedaan!
Verwijderd
Rechtermuisklik op je bureaublad>> Eigenschappen>> Tabblad Instellingen>> Geavanceerd>> Tabblad van je graphic card selecteren:Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 21:40:
[...]
sorry d8 er ff niet aan specs:
P4 2.66 ghz
geforce 4 ti4200 128 mb
256 mb SDram
WinXP Pro
Direct X 9
Detonator ???(waar kan je dat zien?)
En als je een detonator geinstalleerd hebt kan je de versie achterhalen door te kijken naar het gedeelte wat ik omcirkeld heb; een 4-cijfer nummer dus. In mijn geval 4345, wat neerkomt op versie 43.45
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 21:54 ]
Niet echt... jammer dat de laatste pic niet gelukt is, kwam VOL tegen een gebouw aan, vliegtuig ging recht omhoog(geen schade oid hoor..)Trancentral schreef op 17 May 2003 @ 21:50:
[...]
als het spectaculeer of het te maken heeft met verhaal graag
scream_111@hotmail.com
Btw, er is (door een a-sociale automobilist) 3 van je Armor afgegaan.. Ik hoop dat je dit niet té erg vind
(ben ver gekomen, ong 800k verdiend
[ Voor 7% gewijzigd door RocketKoen op 18-05-2003 00:40 ]
Verwijderd
Kun je van die bmp geen jpeg maken ofzo?RocketKoen schreef op 17 May 2003 @ 21:55:
Ff viligante missies spelen met een apache
[afbeelding]
Verwijderd
en waarom moet dat met een .bmpRocketKoen schreef op 17 May 2003 @ 21:55:
[afbeelding]
change it plz, niet iedereen heeft breedband.
Jah, en * Serial-X is one of them!!Verwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 21:58:
[...]
Kun je van die bmp geen jpeg maken ofzo?De arme modem van onze 56K'ers draaien overuren.
het zou verboden moeten wordenSerial-X schreef op 17 mei 2003 @ 21:54:
[...]
Niet echt... jammer dat de laatste pic niet gelukt is, kwam VOL tegen een gebouw aan, vliegtuig ging recht omhoog(geen schade oid hoor..)
Btw, er is (door een a-sociale automobilist) 3 van je Armor afgegaan.. Ik hoop dat je dit niet té erg vind
erg bedankt
24-7 Sunshine City - VC Mod
[VC] Walk slow
Badass Style
Voor skins kan je terecht op vc.gtaskins.com
Hmm, ff kijken hoe dat zit...BrEeZeR schreef op 17 May 2003 @ 22:07:
[...]
Dude, heb je misschien de verkeerde savegame gestuurd? De missie is n.l. nog niet gehaald
Picje
Verkeerde gestuurd, mijn excuses!(zal dan ook wel bij Trancentral gebeurd zijn denk ik..)
Nieuwe is onderweg, ook naar Trancentral, voor het geval dat ik daar ook de verkeerde gestuurd heb...
[ Voor 26% gewijzigd door Serial-X op 17-05-2003 22:17 ]
Geen probleem, ben allang blij dat je de missie voor me wou halen!Serial-X schreef op 17 May 2003 @ 22:12:
[...]
Hmm, ff kijken hoe dat zit...
Verkeerde gestuurd, mijn excuses!(zal dan ook wel bij Trancentral gebeurd zijn denk ik..)
Nieuwe is onderweg, ook naar Trancentral, voor het geval dat ik daar ook de verkeerde gestuurd heb...
Is altijd leuk om iets te doenBrEeZeR schreef op 17 May 2003 @ 22:18:
[...]
Geen probleem, ben allang blij dat je de missie voor me wou halen!
Verwijderd
en hoe kom je aan die chopper??(heb dus alleen missies tot aan lance redden gedaan, niks anders. Waar kan ik die krijgen?
Waar staat die Apache??? Ik probeerde al bij de Military Base maar daar staat gewoon een mooi geel rondje met een H erin en voor de rest niks wat op een apache lijkt...RocketKoen schreef op 17 May 2003 @ 21:55:
[afbeelding]
Verwijderd
dat is versie 6.13.10.4072Verwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 21:52:
[...]
Rechtermuisklik op je bureaublad>> Eigenschappen>> Tabblad Instellingen>> Geavanceerd>> Tabblad van je graphic card selecteren:
[afbeelding]
En als je een detonator geinstalleerd hebt kan je de versie achterhalen door te kijken naar het gedeelte wat ik omcirkeld heb; een 4-cijfer nummer dus. In mijn geval 4345, wat neerkomt op versie 43.45Kan ook zo zijn dat je gewoon je standaard drivers van je Ti4200 hebt geinstalleerd.
maar weet ke wat het probleem is?
alvast bedankt
spring je daar nou uit jezelf of is daar een hobbel in de weg?Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 21:48:
Check me burnout
Of wisten jullie al dat je burnouts kon maken? (gecontroleerde burnouts he)
Weet iemand waar de Apache staat btw?
[ Voor 70% gewijzigd door Serial-X op 17-05-2003 22:56 ]
als je 100 hidden packages hebt staat hij bij de legerbasis en als je het 100% hebt uitgespeeld staat hij ook onderin het rechter eiland
Verwijderd
Niet echt. Het zou aan je display kunnen liggen zoals ik al eerder zei. Probeer eens DirectX 9.0a te installeren:Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 22:41:
[...]
dat is versie 6.13.10.4072
maar weet ke wat het probleem is?
alvast bedankt
http://download.microsoft...ee612bbf/dx90a_redist.exe
Heb je ook al eens geprobeert de game volledig te de-installeren en ff opnieuw erop te zetten?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 23:01 ]
Verwijderd
iddBrEeZeR schreef op 17 May 2003 @ 21:49:
[...]
Pijltje omhoog + beneden en pijltje naar links / rechts tegelijk indrukken?
Maar het was me nog niet eens opgevallen dat het kon. Gebeurde per toeval en ik heb het nog niet eerder iemand zien posten
Achteroverleunen denk ikdinges schreef op 17 May 2003 @ 22:45:
[...]
spring je daar nou uit jezelf of is daar een hobbel in de weg?
shit... wil iemand alle hidden packages voor me gaan vinden?? Heb er een hekel aan die dingen te zoeken, is me bij Gta 3 ook niet geluktdinges schreef op 17 May 2003 @ 22:58:
[...]
als je 100 hidden packages hebt staat hij bij de legerbasis en als je het 100% hebt uitgespeeld staat hij ook onderin het rechter eiland
staat 8erin de legerbasis als je alle packages hebt OF de verhaal lijn hebt (sonny en lance dood)Serial-X schreef op 17 May 2003 @ 22:37:
[...]
Waar staat die Apache??? Ik probeerde al bij de Military Base maar daar staat gewoon een mooi geel rondje met een H erin en voor de rest niks wat op een apache lijkt...
er staat een savegame ergens in dit topicSerial-X schreef op 17 May 2003 @ 23:02:
[...]
shit... wil iemand alle hidden packages voor me gaan vinden?? Heb er een hekel aan die dingen te zoeken, is me bij Gta 3 ook niet gelukt
nou vooruit dan maarSerial-X schreef op 17 May 2003 @ 23:04:
geef me je save esHeb er geen zin in nog eens 50% uit te spelen
*klik klik*
Verwijderd
zucht.. heb er 69.. nu de rest nog
gelukkig zit er in deze taxi's WEL een radio
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 23:19 ]
die zijn idd heel saai... en als er geen radio in zou zitten heb je winamp nogVerwijderd schreef op 17 May 2003 @ 23:19:
Taxi Missies zijn b0000000000000000000000000000r1ng
zucht.. heb er 69.. nu de rest nog
gelukkig zit er in deze taxi's WEL een radio
Verwijderd
lol, je moet niet de .bmp linken naar de .jpgRocketKoen schreef op 17 May 2003 @ 21:55:
[afbeelding]

tvw
F9, als je radio al aanstaat dan hé....Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 23:22:
Ik vind die autoradio best wel zuigen eigenlijk. Ik heb geen zin om naar die GTAvc radio's te luisteren, dus als ik naar mn mp3 speler wil zappen dan moet ik 10x op R drukken...
Verwijderd
Ik heb Vice City vandaag gekocht, ik kreeg een mooie gesealde versie bij de Free Record Shop. Damn die verpakking is mooi zeg, echt netjes verzorgd. Leuk dat er weer een map bij zit, en die stikker vind ik ook wel cool, evenals de erg mooi vormgegeven en informatieve handleiding. Helaas zal ik dit spel toch nog even moeten laten liggen tot komende vrijdag, aangezien ik heb nog 7 examens voor de boeg heb.
Ik weet overigens niet of er al een url naar deze website is gepost, maar zoniet: check http://www.vicecityunleashed.ikham.co.uk/. Deze website is nog redelijk leeg, maar zal met de tijd groeien, en is zeker een aanrader (ter vergelijking bekijk http://www.gta3unleashed.ikham.co.uk/ maar eens, die staat wel vol met info).
Btw, staan er al reviews van de pc versie online? Heb ik nog iets te lezen nu ik niet kan spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 23:44 ]
Verwijderd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 23:52 ]
Maakt niet uit hoe lang hij ok is. Weet iemand miss hoe dit komt
[ Voor 46% gewijzigd door STIMPPYYY op 18-05-2003 00:05 ]
Verwijderd

We hebben een slachtoffer

En krikken maar

En natuurlijk niet vergeten
Zoals je ook ziet heb ik dr wat health bij gekregen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 00:06 ]
Dit topic is gesloten.