je hoeft in die stripclub maar 200 $ uit te geven.. iedereen hier met zijn 500
als je de show leuk vind geef je 500 uit, maar dat duurt lang

Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door BaRF op 17-05-2003 14:47 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Verwijderd
sjonge dat je daar zo veel moeite voor moet doen ik had em in 1 keer... super makkelijk... gewoon der inlopen en allemaal kapot schieten... koop armor ofzo, en dan die vent bevrijden pak de rooie auto naast dat hangartje waar die in zit en scheur naar et zieken huis, die enemy autos konden me niet eens bij houden heheVerwijderd schreef op 17 May 2003 @ 13:55:
Die k*t lance! Ik krijg m niet bevrijd. Ik ram altijd eerst die auto en die mannetjes overhoop, dan ga ik de rest afschieten maar tegen de tijd dat ik klaar ben is ie al weer dood... echt niet te doen
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Willik ook wetenBaRF schreef op 17 mei 2003 @ 14:46:
editje: trouwens, wat is nou verstandig om te kopen als huis? kep nu zat geld maar nog geen huisje, want ik wil een beetje een goede met ruimte voor autos etc
[ Voor 74% gewijzigd door F0kke op 17-05-2003 14:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij is de Hymann Commodo (oid, ik weet exacte naam niet) het grootste huis dat je kunt kopen (14.000$) Heb je drie garages waar officieel 8 auto's in kunnen (1 garage van 4 auto's en 2 van 2) en nog een deur naar het dak waar een helikopter staat. Het huis is op het linkereiland te vinden, ergens linksbovenaan bij het stadion tegenover het V-Rock gebouw van love fistBaRF schreef op 17 mei 2003 @ 14:46:
ik heb die lijst van de radio stations ergens zien staan maar waar! echt compleet met 'kchat intro', 'bla bla song' etc beschreven! Wil ik wel weer vinden btw
Trouwens, over die songs. Aangezien we het spel legaal hebben (meeste van ons in elk geval) is het dan eigenlijk legaal om die soundtrack om te zetten naar mp3 en dan te branden als audio? Nee zeker omdat dit gewoon onder 'kopieren' wordt inbegrepen he?
editje: trouwens, wat is nou verstandig om te kopen als huis? kep nu zat geld maar nog geen huisje, want ik wil een beetje een goede met ruimte voor autos etc
Verwijderd
Booth schreef op 17 mei 2003 @ 09:53:
Euhm, ik zie nog écht niet waar me completion in procenten staat hoor
Wel iets met Criminal Level (is hacker ofzo..)
Verwijderd
Ik denk dat je bij de verkeerde politie bureau hebt gekeken ik weet zo niet welke het is, maar er is 1 waar het pak wel te krijgen isBilllie schreef op 17 May 2003 @ 15:19:
Waar vind je eigenlijk zo'n politiepak ??
In zo'n politiebureau zelf zie ik totaal niks.
Of kan dat pas na een bepaalde missie ?
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 15:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
hopen dat de quote werkt ik gokte er maar op.Billlie schreef op 17 May 2003 @ 15:19:
Waar vind je eigenlijk zo'n politiepak ??
In zo'n politiebureau zelf zie ik totaal niks.
Of kan dat pas na een bepaalde missie ?
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
PSN: Houtvlot
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 15:58 ]
Ja heb ik ook, op een systeem met een P4/R9500Pro. Maar ik las dus ergens dat je DX9.0a erop moet zetten. Ben benieuwd of het bij jou de oplossing is. Anderen zeggen weer dat je de frame limiter aan moet zetten om dat op te lossen...Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 15:56:
Ik heb vaak dat gebouwen of voorwerpen zich pas (fatsoenlijk) "opbouwen" als je er heel dicht bij bent. Je bent bijvoorbeeld aan het rijden en rechts van je is een open vlakte.... en opeens boem!; er staat een gebouw plots.Dat bedoel ik dus ongeveer. Het heeft in ieder geval niets met de Draw Distance te maken, want die staat in de Options vol open. Alleen die frame limiter... moet die bij maximale kwaliteit uit of aan? Ik heb 'em al uit en aan gehad, maar het probleem schijnt zich niet echt ermee op te lossen.
Specs
• AMD Athlon XP 1700+
• MSI K7T Turbo MS6330, VIA KT133/A
• 384MB Jetram PC133 SDRAM
• Leadtek Geforce 4 Ti 4200, A280 LE TDH 128MB
• Win XP Pro
• nVidia Detonator versie 43.45
• DirectX 9.0
Verder probeer ik nog ff DirectX 9.0 te vervangen door v. 9.0a. Misschien helpt het.
Verwijderd
9.0a biedt ook niet de oplossing helaas. Misschien gewoon een bug ofzo. Want dat had ik soms in Liberty City ook. Alleen nu is het veel erger; dus ik hoop dat er nog een patch voor gereleased word.Genoil schreef op 17 mei 2003 @ 16:10:
[...]
Ja heb ik ook, op een systeem met een P4/R9500Pro. Maar ik las dus ergens dat je DX9.0a erop moet zetten. Ben benieuwd of het bij jou de oplossing is. Anderen zeggen weer dat je de frame limiter aan moet zetten om dat op te lossen...
pop quiz hot shot
Gewoon op Printscreen drukken werkt hier gewoonWolfensteijn schreef op 17 mei 2003 @ 16:41:
Het is vast wel een keertje langsgekomen, maar, waarmee maken jullie die screenshots?
The devil is in the details.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 16:55 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Noedelsupke op 17-05-2003 16:56 ]
PIII 800@804 Mhz
[ Voor 10% gewijzigd door blakez op 17-05-2003 16:58 ]
En dan dus naar aan foto edit progje alt-tabben en pasten?MaRc0 schreef op 17 May 2003 @ 16:42:
[...]
Gewoon op Printscreen drukken werkt hier gewoon
Anders moet je eens een programma proberen zoals Hypersnap DX.
Je zal dan wel moeten ALT + Tabben ja.Wolfensteijn schreef op 17 May 2003 @ 16:56:
[...]
En dan dus naar aan foto edit progje alt-tabben en pasten?
Of maakt Vice City dan zelf een plaatje ergens aan?
Dat is het vage, ik heb 'm niet geregistreerd, maar toch zie ik geen logoVerwijderd schreef op 17 May 2003 @ 16:54:
Nadeel van dat Hypersnap programaatje is als die niet geregristreerd is dan staat er zo logo bij van dat programaa![]()
MasterEx
The devil is in the details.
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Verwijderd
Nou, je hebt niet echt huizen waar je helemaal door kan lopen(behalve die van Diaz) maar je kunt wel bedrijven kopen en zo en dan doe je ff paar missies van dat bedrijf(of club, vb. Malibu voor $120.000,-) en dan brengen die zo'n icoontje voor waar je geld uit kunt halen om de zoveel tijd(1 dag ofzo..)(malibu verdient btw $10.000,- per dag.)blakez schreef op 17 May 2003 @ 16:56:
Daarnet op 't gemakje in m'n golf suit een beetje aan het cruisen, komt er ineens een halve mast door de brug gevaren..
[afbeelding]
Heb trouwens nog ff een vraagje over de huizen die je kan kopen.. Ik heb zojuist m'n eerste huis gekocht voor $ 2500,- 3321 Vice point, rechtsboven op de map.. Maar dat is eigenlijk gewoon een extra savepunt.. Kan je ook nog echte huizen kopen, waar je helemaal door kan lopen, met verschillende verdiepingen etc? Je hebt iig wel huizen met een eigen garage toch?
feli!dinges schreef op 17 May 2003 @ 17:07:
YYYYEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!! 100%!!!!!
Verwijderd
Mag ik je save game?dinges schreef op 17 May 2003 @ 17:07:
YYYYEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!! 100%!!!!!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 17:14 ]
krijgen ze nietRocketKoen schreef op 17 May 2003 @ 17:10:
[...]
feli!
nu gaat iedereen hier om je savegame schooien
[ Voor 8% gewijzigd door dinges op 17-05-2003 17:17 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 17:17:
Argh waarom werkt het nou niet om met fraps filmpjes op te nemen! Als ik ze opneem in VC krijg ik video bestandjes van 2kb die niet werken! Iemand een idee....?????
uit de FAQ! van fraps:
My movie is only 2kb and won’t play. What’s wrong?
When the movie capture hasn't worked it's usually because the game is running in 8-bit (256 color) mode. The game has to be running in 16-bit or 32-bit for movies to work. If you still have trouble, try waiting until the game has begun before starting the capture. Sometimes starting recording during the intro/movies can cause problems if the codec used in the film is not recognised by Fraps.
ohja vet stoerdinges schreef op 17 May 2003 @ 17:14:
[...]
krijgen ze niet
ff wat screenies
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[edit]
die nieuwe outfit is een t-shirt met de tekst
"I completed vice city and all i got was this lousy t-shirt"
[ Voor 76% gewijzigd door Dark Lord op 17-05-2003 17:21 ]
10100111001
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Mja ik ga wel ff een pc kopen met een tvkaart.... T moet met fraps kunnen, ik wil weten hoeDa Monkey schreef op 17 May 2003 @ 17:25:
Wat je ook kunt doen is een pc met een tvkaart verbinden op jou computer en dan via dat tvkaart progje het opnemen (icm nveiw)
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Serial-X op 17-05-2003 17:35 ]
Eerst door die auto barriere raggen met een wagen, ventjes ALLEMAAL dood maken/schieten (pas op staat er 1 boven op de kraan !!) en vervolgens lance halen. Als je dat hebt gedaan zie je naast de hangar waar je Lance hebt opgepikt een redelijk snelle bak. Pak deze en boeken met die hapVerwijderd schreef op 17 May 2003 @ 17:23:
[afbeelding]
Nu loop ik weer vast bij deze misieT is die misie dat je Lance moet redden oid! Ben dr al heel lang mee bezig... Iemand tips?
[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 17-05-2003 17:39 ]
die had ik gevonden vlakbij het ziekenhuis bij de onderste brug... stond daar ergens langs de wegSerial-X schreef op 17 mei 2003 @ 17:32:
edit:
Weet iemand waar de Virgo staat/rondrijd? Heb hem nodig voor die missies bij Sunshine Auto's...
Kijk hier eensSerial-X schreef op 17 mei 2003 @ 17:32:
edit:
Weet iemand waar de Virgo staat/rondrijd? Heb hem nodig voor die missies bij Sunshine Auto's...
[ Voor 25% gewijzigd door Notna op 17-05-2003 17:38 ]
Verwijderd
Ow lol ik dacht dat ik klaar was als ik bij Lance was in de hangar, maar het gaat dus nog verder...Notna schreef op 17 May 2003 @ 17:36:
[...]
Eerst er door heen raggen met een wagen, ventjes ALLEMAAL dood maken en vervolgens lance halen. Als je dat hebt gedaan zie je naast de hangar waar je Lance hebt opgepikt een redelijk snelle bak. Pak deze er boeken met die hap. Anders kan je ook nodg die Trashmaster nemen. Die is zo langzaam als bagger, maar wel dik sterk
Uhm je kan ook gewoon vlak voor die auto barriere uitstappen en lkkr Rambo uitgaan hangenVerwijderd schreef op 17 May 2003 @ 17:39:
[...]
Ow lol ik dacht dat ik klaar was als ik bij Lance was in de hangar, maar het gaat dus nog verder...![]()
En uhm ik probeer ook wel altijd die ventjes dood te rijden, maar altijd schieten ze op me zodat mn auto ontploft.
Als je in zo'n wagen zit gewoon je muziekje aanzetten (1 keer kort op je toeter toets) en w8 tot mensen komen kopen. (d8 tenminste dat het zo moest is al weer een tijd geleden)sh0m schreef op 17 May 2003 @ 17:40:
hoe kan je die ijsjes verkopen bij die cherry pop missie?
Verwijderd
Verwijderd
Ja maar ik heb geen pistolen meerNotna schreef op 17 May 2003 @ 17:40:
[...]
Uhm je kan ook gewoon vlak voor die auto barriere uitstappen en lkkr Rambo uitgaan hangen![]()
![]()
is misschien wel beter
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 17:42 ]
Mijn dank is groot!!!(ook voor Dinges)
[ Voor 3% gewijzigd door Y0ur1 op 17-05-2003 17:42 ]
ok bedanktNotna schreef op 17 May 2003 @ 17:41:
[...]
Als je in zo'n wagen zit gewoon je muziekje aanzetten (1 keer kort op je toeter toets) en w8 tot mensen komen kopen. (d8 tenminste dat het zo moest is al weer een tijd geleden)
Verwijderd
liquidlzrd@hotmail, alvast bedanktSerial-X schreef op 17 mei 2003 @ 17:32:
Ik heb er nog wel een voor je hoor. Heb net missie BoomShine Saigon gedaan(zegt eigenlijk niks...) Geef me je mail maar als je geinteresseerd bent.(of moet ik nog pics maken???)
edit:
Het is me nog steeds niet gelukt... Wat is de truuk?Fokkie schreef op 17 May 2003 @ 12:04:
Ik heb trouwens ook even een vraagje, misschien ietwat beschamend maar goed. Ik wil die 2e missie bij de bikers doen. Dan moet je een chaos meter vullen terwijl je op zo'n angel (zo'n motorfiets, chopper) zit. Ik krijg die meter niet voor meer dan 1/6 deel vol. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Blijkbaar ben ik niet zo chaotisch in VC
Nee, je bent niet de eersteYT-Croc schreef op 17 May 2003 @ 17:42:
Ik heb een redelijk sloom systeem (duron 800, geforce2 MX400 320mb ram) en het loopt op 1024*768 echt prima! Terwijl dat bij gewoon GTA3 niet zo was... hebben ze de engine aangepast ofzo, ben ik de eerste die dit opmerkt?
[ Voor 31% gewijzigd door F0kke op 17-05-2003 17:47 ]
Verwijderd
haal die kleur maar weg, want het is elke keer een andere random kleurFokkie schreef op 17 mei 2003 @ 17:49:
Bij deathrow, als lance opstaat uit z'n stoel naar de gele auto lopen die naast de "hangar" staat geparkeerd. Ik heb lance met die gele bak naar het ziekenhuis gereden.
Elke agent(of politie wagen) die je tegenkomt mollen, ook gewone auto's en mensen mollen, dan moet het lukken.Fokkie schreef op 17 May 2003 @ 17:46:
[...]
Het is me nog steeds niet gelukt... Wat is de truuk?
[...]
Nee, je bent niet de eerste, en ook niet de enige die daar zo blij mee is
[ Voor 11% gewijzigd door Serial-X op 17-05-2003 17:54 ]
begin post niet gelezen?YT-Croc schreef op 17 mei 2003 @ 17:42:
Ik heb een redelijk sloom systeem (duron 800, geforce2 MX400 320mb ram) en het loopt op 1024*768 echt prima! Terwijl dat bij gewoon GTA3 niet zo was... hebben ze de engine aangepast ofzo, ben ik de eerste die dit opmerkt?
Verwijderd
die naast de loods waar ie inzit...maar dan halen die andere gasten me in en duwen van weg en zo haal ik het nog nietFokkie schreef op 17 mei 2003 @ 17:49:
Bij deathrow, als lance opstaat uit z'n stoel naar de gele auto lopen die naast de "hangar" staat geparkeerd. Ik heb lance met die gele bak naar het ziekenhuis gereden.
Users who DO NOT have this graphic corruption NEED NOT apply this patch.
The only file changed by this patch is GTA-VC.EXE which is upgraded to version 1.1
Save game and setting files are carried forward with no issues.
This fix is an UN-SUPPORTED update that corrects polygon corruption that has been noticed on certain video cards and PC combinations.
This is the only change that has been made from your original version of Grand Theft Auto: Vice City.
[ Voor 69% gewijzigd door FlashBang op 17-05-2003 18:16 ]
Verwijderd
je moet de hoge hebben.... ik knalde geloof ik tegen dat hek aan achter de weg...Verwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 18:19:
80%
Yo Dinges, hoe krijg je die unique jump op het vliegveld? (aan het einde van die start baan)
ik heb het met motor geprobeerd, met een infernus... een sanches... lukt me niet gewoon
waar moet je landen? ik land op die weg erachter.....
moet ik misschien die lage schans hebben ipv die hoge?
[ Voor 6% gewijzigd door Dionysos op 17-05-2003 18:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
ik knal ook in dat hek.. .maar ik krijg geen unique stunt bonusdinges schreef op 17 May 2003 @ 18:21:
[...]
je moet de hoge hebben.... ik knalde geloof ik tegen dat hek aan achter de weg...
en je kan toch wel weten welke schans je moet hebben
allebei nemen en kijken bij welke het in slow motion gaat
I served in a company of heroes.
zo was ik ook een half uur met 1 sprong bezig jaVerwijderd schreef op 17 May 2003 @ 18:28:
gaat wel slow-mo.. misschien heb ik em als eens gehad....
[ Voor 26% gewijzigd door dinges op 17-05-2003 18:30 ]
Verwijderd
Wat zijn je specs?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 18:41 ]
Verwijderd
Nee daar ligt het niet aan heb spel ff bij 3 andere gasten geprobeerd en daar loopt die welWat zijn je specs?
Heb je misschien een brakke rip gedownload?
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 18:55 ]
en wat als je eens het topic doorleest en de tips gebruikt die daar worden gegevensv3n schreef op 17 mei 2003 @ 18:51:
bij mij wil de opdracht met de rc helikopter niet echt lukken, ten eerste gaat dat ding zo sloom als de ...... , ten 2e word het ding steeds kapot geschoten, ik vind het echt een klote missie
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!
maar dat lukt me dus echt nooit. DE auto wordt door het beuken zo erg beschadigt dat ie gaat ontploffen. Ik kan vaak nog wel uit de auto kruipen, maar lance blijft steeds achter. Hij gaat dus dood en mission is weer eens failed.Fokkie schreef op 17 May 2003 @ 17:49:
Verwijderd
Jup ik heb pcies t zelfdegreatgonzo schreef op 17 May 2003 @ 19:06:
[...]
maar dat lukt me dus echt nooit. DE auto wordt door het beuken zo erg beschadigt dat ie gaat ontploffen. Ik kan vaak nog wel uit de auto kruipen, maar lance blijft steeds achter. Hij gaat dus dood en mission is weer eens failed.
ja dat zal wel, maar al die post doorlezen is nogal veel werk, kun jij me niet gewoon wat tips gevenDionysos schreef op 17 May 2003 @ 18:54:
[...]
en wat als je eens het topic doorleest en de tips gebruikt die daar worden gegeven
wedden dat het dan wel lukt
Ik weet dat je het vervelend vind om zo'n geweldige sequel van een revolutionair spelVerwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 19:06:
plz wie o wie kan me helpen bij mijn probleem ik wil hem ook spelen
[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 17-05-2003 19:26 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq