[PC] GTA: Vice City - Deel 4

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.647 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hoeft in die stripclub maar 200 $ uit te geven.. iedereen hier met zijn 500 :( als je de show leuk vind geef je 500 uit, maar dat duurt lang :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

ik heb die lijst van de radio stations ergens zien staan maar waar! echt compleet met 'kchat intro', 'bla bla song' etc beschreven! Wil ik wel weer vinden btw :)

Trouwens, over die songs. Aangezien we het spel legaal hebben (meeste van ons in elk geval ;)) is het dan eigenlijk legaal om die soundtrack om te zetten naar mp3 en dan te branden als audio? Nee zeker omdat dit gewoon onder 'kopieren' wordt inbegrepen he? :)

editje: trouwens, wat is nou verstandig om te kopen als huis? kep nu zat geld maar nog geen huisje, want ik wil een beetje een goede met ruimte voor autos etc :)

[ Voor 20% gewijzigd door BaRF op 17-05-2003 14:47 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij staan ze allemaal gewoon in t boekje, heb m nog niet helemaal gelezen iig, weet iemand btw nou de instellingen van fraps om filmpjes op te nemen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog even een vraagje
zijn er ook nog kaartjes van vice city verkrijgbaar met allerlei belangrijke dingen erop(bijvoorbeeld de items, en de huizen en bedrijven die je kunt kopen) dat makkelijk uitprintbaar is?

Ja, ik ken die flash site met die kaart, maar dat wordt vrij ingewikkeld om uit te printen. Weet iemand een goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 13:55:
Die k*t lance! Ik krijg m niet bevrijd. Ik ram altijd eerst die auto en die mannetjes overhoop, dan ga ik de rest afschieten maar tegen de tijd dat ik klaar ben is ie al weer dood... echt niet te doen :(
sjonge dat je daar zo veel moeite voor moet doen ik had em in 1 keer... super makkelijk... gewoon der inlopen en allemaal kapot schieten... koop armor ofzo, en dan die vent bevrijden pak de rooie auto naast dat hangartje waar die in zit en scheur naar et zieken huis, die enemy autos konden me niet eens bij houden hehe

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik luister altijd naar MP3 Player radio :P

ruuddie: je kan ze los dlen en dan uitprinten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
DAMAGE, jij gaat wel erg vaak onderuit ;) Kewl filmpje verder!
BaRF schreef op 17 mei 2003 @ 14:46:
editje: trouwens, wat is nou verstandig om te kopen als huis? kep nu zat geld maar nog geen huisje, want ik wil een beetje een goede met ruimte voor autos etc :)
Willik ook weten ;), ik heb zo'n hele grote papierfabriek gezien, is dat wat?

[ Voor 74% gewijzigd door F0kke op 17-05-2003 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K vin t nog steeds tof om met motors tussen auto's door te scheuren, of er vanaf jumpen en die motor op een groepje mensen in laten rijden :P. Of op je achterwiel een auto als schans gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op 17 mei 2003 @ 14:46:
ik heb die lijst van de radio stations ergens zien staan maar waar! echt compleet met 'kchat intro', 'bla bla song' etc beschreven! Wil ik wel weer vinden btw :)

Trouwens, over die songs. Aangezien we het spel legaal hebben (meeste van ons in elk geval ;)) is het dan eigenlijk legaal om die soundtrack om te zetten naar mp3 en dan te branden als audio? Nee zeker omdat dit gewoon onder 'kopieren' wordt inbegrepen he? :)

Volgens mij is de Hymann Commodo (oid, ik weet exacte naam niet) het grootste huis dat je kunt kopen (14.000$) Heb je drie garages waar officieel 8 auto's in kunnen (1 garage van 4 auto's en 2 van 2) en nog een deur naar het dak waar een helikopter staat. Het huis is op het linkereiland te vinden, ergens linksbovenaan bij het stadion tegenover het V-Rock gebouw van love fist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet echt waarom iedereen zo'n moeite heeft met Lance bevrijden, maargoed, ik zal wel even mijn simpele methode hier neerzetten in de hoop dat iemand er wat aan heeft:

-begin de missie met een snelle wagen/motor.
-zorg dat je de volle 100% health en armor hebt.
-m16 of soortgelijke gun, met genoeg ammo.

-Rij als gek naar de junk yard toe, het lukt mij daar te komen terwijl lance nog 4/5 van zijn health heeft.
-Gebruik de first person mode van je m16 uit de ventjes die er staan. Desnoods tussendoor omwisselen naar een ander wapen om sneller te rennen. Zorg er wel voor dat je iedereen afmaakt, anders blijven ze op lance en jou schieten na de cutscene.
-Ren met lance de wagen in, en rij terug via de meest vreemde route (door steegjes, over gras, etc, de A.I. schijnt vooral moeite te hebben met die steegjes).
-Klaar.

Als men al moeite heeft met deze missie met Lance ben ik zeer benieuwd hoe ze de missie met Sonny en Lance willen halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Booth schreef op 17 mei 2003 @ 09:53:
Euhm, ik zie nog écht niet waar me completion in procenten staat hoor :D
Wel iets met Criminal Level (is hacker ofzo.. :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal bovenin de stats van je lijst (hoe kan men daar overheen kijken?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Nog een dom vraagje, kun je ipv in het menu ook tijdens het gamen zelf de map oproepen? En ik vind het ook onhandig dat de gebouwen die je ownt niet aan staan gegeven op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 22:02
Waar vind je eigenlijk zo'n politiepak ?? :?
In zo'n politiebureau zelf zie ik totaal niks.
Of kan dat pas na een bepaalde missie ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die staan wel aangegeven op de map als je eerst op escape drukt..
Billlie schreef op 17 May 2003 @ 15:19:
Waar vind je eigenlijk zo'n politiepak ?? :?
Of kan dat pas na een bepaalde missie ? :?
Ik denk dat je bij de verkeerde politie bureau hebt gekeken ik weet zo niet welke het is, maar er is 1 waar het pak wel te krijgen is :)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Laatst online: 14-03-2024
ben nu die boot missie aan het doen van die haven, damn, ik haat boten :( iets anders zoals de boel kapot knallen had me beter gelegen :P

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet het spel nog kopen maar ik heb een k*t computer
ik wil een nieuwe anders kan ik het niet spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Billlie schreef op 17 May 2003 @ 15:19:
Waar vind je eigenlijk zo'n politiepak ??
Of kan dat pas na een bepaalde missie ?
hopen dat de quote werkt ik gokte er maar op.
Maaruh over dat politie pakje moet je eerst de missie doen dat je samen met lance in een politie pakkie een politie auto moet stelen etc. en als je die missie heb gedaan dan moet je het politie bureau in gaan die vlak bij de malibu club staat.
als je binnenkomt in het politie bureau dan moet je gelijk links en daar ligt die niet te moeilijk doen want je mag daar niet komen van meneer de agent :*)
en dan pak je snel politie pakkie je sterretjes van de politie die je mischien had verdwijnen dan ook gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
98%.... :)

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand nu even zn instellingen van fraps hier posten aub :(???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou wel willen maar ik heb ff geen upload ruimte voor plaatjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rossi/frapsinstellingen.jpg
astu :P

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
echt... ik haat die haitians.... zit ik daar heel fijn brandjes te blussen, schieten ze mijn banden leuk.... probeer dan nog maar eens fijn verder te rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~feestkar/db/gta_6ster2_t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~feestkar/db/gta_6ster_t.jpg

Hoe leg je nu uit dat het maar een grapje was.. :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vaak dat gebouwen of voorwerpen zich pas (fatsoenlijk) "opbouwen" als je er heel dicht bij bent. Je bent bijvoorbeeld aan het rijden en rechts van je is een open vlakte.... en opeens boem!; er staat een gebouw plots. :? Dat bedoel ik dus ongeveer. Het heeft in ieder geval niets met de Draw Distance te maken, want die staat in de Options vol open. Alleen die frame limiter... moet die bij maximale kwaliteit uit of aan? Ik heb 'em al uit en aan gehad, maar het probleem schijnt zich niet echt ermee op te lossen.

Specs

• AMD Athlon XP 1700+
• MSI K7T Turbo MS6330, VIA KT133/A
• 384MB Jetram PC133 SDRAM
• Leadtek Geforce 4 Ti 4200, A280 LE TDH 128MB
• Win XP Pro
• nVidia Detonator versie 43.45
• DirectX 9.0

Verder probeer ik nog ff DirectX 9.0 te vervangen door v. 9.0a. Misschien helpt het.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 15:56:
Ik heb vaak dat gebouwen of voorwerpen zich pas (fatsoenlijk) "opbouwen" als je er heel dicht bij bent. Je bent bijvoorbeeld aan het rijden en rechts van je is een open vlakte.... en opeens boem!; er staat een gebouw plots. :? Dat bedoel ik dus ongeveer. Het heeft in ieder geval niets met de Draw Distance te maken, want die staat in de Options vol open. Alleen die frame limiter... moet die bij maximale kwaliteit uit of aan? Ik heb 'em al uit en aan gehad, maar het probleem schijnt zich niet echt ermee op te lossen.

Specs

• AMD Athlon XP 1700+
• MSI K7T Turbo MS6330, VIA KT133/A
• 384MB Jetram PC133 SDRAM
• Leadtek Geforce 4 Ti 4200, A280 LE TDH 128MB
• Win XP Pro
• nVidia Detonator versie 43.45
• DirectX 9.0

Verder probeer ik nog ff DirectX 9.0 te vervangen door v. 9.0a. Misschien helpt het.
Ja heb ik ook, op een systeem met een P4/R9500Pro. Maar ik las dus ergens dat je DX9.0a erop moet zetten. Ben benieuwd of het bij jou de oplossing is. Anderen zeggen weer dat je de frame limiter aan moet zetten om dat op te lossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genoil schreef op 17 mei 2003 @ 16:10:
[...]

Ja heb ik ook, op een systeem met een P4/R9500Pro. Maar ik las dus ergens dat je DX9.0a erop moet zetten. Ben benieuwd of het bij jou de oplossing is. Anderen zeggen weer dat je de frame limiter aan moet zetten om dat op te lossen...
9.0a biedt ook niet de oplossing helaas. Misschien gewoon een bug ofzo. Want dat had ik soms in Liberty City ook. Alleen nu is het veel erger; dus ik hoop dat er nog een patch voor gereleased word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.jpg
8)

Ik kreeg 300 stunt bonus :D

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

pop quiz hot shot 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 11-09 08:23
Het is vast wel een keertje langsgekomen, maar, waarmee maken jullie die screenshots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 12-09 13:49
Wolfensteijn schreef op 17 mei 2003 @ 16:41:
Het is vast wel een keertje langsgekomen, maar, waarmee maken jullie die screenshots?
Gewoon op Printscreen drukken werkt hier gewoon :)
Anders moet je eens een programma proberen zoals Hypersnap DX.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadeel van dat Hypersnap programaatje is als die niet geregristreerd is dan staat er zo logo bij van dat programaa :(

MasterEx

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
irri dat er geen screenshot knop inzit standaard.....

was ook al niet in gta3 :(

[ Voor 6% gewijzigd door Noedelsupke op 17-05-2003 16:56 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
Daarnet op 't gemakje in m'n golf suit een beetje aan het cruisen, komt er ineens een halve mast door de brug gevaren.. :P

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stevelen/vicecitybrug.jpg

Heb trouwens nog ff een vraagje over de huizen die je kan kopen.. Ik heb zojuist m'n eerste huis gekocht voor $ 2500,- 3321 Vice point, rechtsboven op de map.. Maar dat is eigenlijk gewoon een extra savepunt.. Kan je ook nog echte huizen kopen, waar je helemaal door kan lopen, met verschillende verdiepingen etc? Je hebt iig wel huizen met een eigen garage toch?

[ Voor 10% gewijzigd door blakez op 17-05-2003 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 11-09 08:23
MaRc0 schreef op 17 May 2003 @ 16:42:
[...]

Gewoon op Printscreen drukken werkt hier gewoon :)
Anders moet je eens een programma proberen zoals Hypersnap DX.
En dan dus naar aan foto edit progje alt-tabben en pasten?

Of maakt Vice City dan zelf een plaatje ergens aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 12-09 13:49
Wolfensteijn schreef op 17 May 2003 @ 16:56:
[...]

En dan dus naar aan foto edit progje alt-tabben en pasten?

Of maakt Vice City dan zelf een plaatje ergens aan?
Je zal dan wel moeten ALT + Tabben ja.
Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 16:54:
Nadeel van dat Hypersnap programaatje is als die niet geregristreerd is dan staat er zo logo bij van dat programaa :(

MasterEx
Dat is het vage, ik heb 'm niet geregistreerd, maar toch zie ik geen logo :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:54
Kan iemand mij a.u.b. vertellen waar veel Virgo's en Streches rondrijden? Heb nu net SunShine Auto's gekocht en heb de eerste reeks auto's ingeleverd, moet voor de 2e reeks alleen de Virgo en de Stretch(de limo, voor de mensen die het niet weten) inleveren..

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 08:02
stretch staat naast je huis een (diaz' oude huis)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb _eindelijk_ de misie gehaald van die ventjes die je binnen 9 minuten moet doodschieten :D Alleen nu heb ik weer de jutte achter mn kont aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
blakez schreef op 17 May 2003 @ 16:56:
Daarnet op 't gemakje in m'n golf suit een beetje aan het cruisen, komt er ineens een halve mast door de brug gevaren.. :P

[afbeelding]

Heb trouwens nog ff een vraagje over de huizen die je kan kopen.. Ik heb zojuist m'n eerste huis gekocht voor $ 2500,- 3321 Vice point, rechtsboven op de map.. Maar dat is eigenlijk gewoon een extra savepunt.. Kan je ook nog echte huizen kopen, waar je helemaal door kan lopen, met verschillende verdiepingen etc? Je hebt iig wel huizen met een eigen garage toch?
Nou, je hebt niet echt huizen waar je helemaal door kan lopen(behalve die van Diaz) maar je kunt wel bedrijven kopen en zo en dan doe je ff paar missies van dat bedrijf(of club, vb. Malibu voor $120.000,-) en dan brengen die zo'n icoontje voor waar je geld uit kunt halen om de zoveel tijd(1 dag ofzo..)(malibu verdient btw $10.000,- per dag.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
YYYYEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!! 100%!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 08:02
dinges schreef op 17 May 2003 @ 17:07:
feli!
nu gaat iedereen hier om je savegame schooien :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinges schreef op 17 May 2003 @ 17:07:
Mag ik je save game?

:P

Gefeli hoor ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
RocketKoen schreef op 17 May 2003 @ 17:10:
[...]

feli!
nu gaat iedereen hier om je savegame schooien :P
krijgen ze niet ;)
ff wat screenies

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj.de.goede/dinges/uitgespeeld1-klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj.de.goede/dinges/uitgespeeld2-klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/wj.de.goede/dinges/uitgespeeld3-klein.jpg

[edit]
die nieuwe outfit is een t-shirt met de tekst
"I completed vice city and all i got was this lousy t-shirt"

[ Voor 8% gewijzigd door dinges op 17-05-2003 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh waarom werkt het nou niet om met fraps filmpjes op te nemen! Als ik ze opneem in VC krijg ik video bestandjes van 2kb die niet werken! Iemand een idee....?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 17:17:
Argh waarom werkt het nou niet om met fraps filmpjes op te nemen! Als ik ze opneem in VC krijg ik video bestandjes van 2kb die niet werken! Iemand een idee....?????
uit de FAQ! van fraps:
My movie is only 2kb and won’t play. What’s wrong?

When the movie capture hasn't worked it's usually because the game is running in 8-bit (256 color) mode. The game has to be running in 16-bit or 32-bit for movies to work. If you still have trouble, try waiting until the game has begun before starting the capture. Sometimes starting recording during the intro/movies can cause problems if the codec used in the film is not recognised by Fraps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
dinges schreef op 17 May 2003 @ 17:14:
[...]

krijgen ze niet ;)
ff wat screenies

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[edit]
die nieuwe outfit is een t-shirt met de tekst
"I completed vice city and all i got was this lousy t-shirt"
ohja vet stoer :) ik ben nog maar op het eerste eiland :D maar ik speel het ook maar net

[ Voor 76% gewijzigd door Dark Lord op 17-05-2003 17:21 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spelletje loopt al op 16-bit. En het voorfilmpje kan ik wel gewoon opnemen, maar alles wat daarna komt niet meer.....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/lance_redden.jpg

Nu loop ik weer vast bij deze misie :( T is die misie dat je Lance moet redden oid! Ben dr al heel lang mee bezig... Iemand tips? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:36
Wat je ook kunt doen is een pc met een tvkaart verbinden op jou computer en dan via dat tvkaart progje het opnemen (icm nveiw)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da Monkey schreef op 17 May 2003 @ 17:25:
Wat je ook kunt doen is een pc met een tvkaart verbinden op jou computer en dan via dat tvkaart progje het opnemen (icm nveiw)
Mja ik ga wel ff een pc kopen met een tvkaart.... T moet met fraps kunnen, ik wil weten hoe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een savegame bij een helicopter/vliegtuig voor me?
Ik heb per ongeluk over een andere heengesaved :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
Ik heb er nog wel een voor je hoor. Heb net missie BoomShine Saigon gedaan(zegt eigenlijk niks...) Geef me je mail maar als je geinteresseerd bent.(of moet ik nog pics maken???)

edit:

Weet iemand waar de Virgo staat/rondrijd? Heb hem nodig voor die missies bij Sunshine Auto's...

[ Voor 25% gewijzigd door Serial-X op 17-05-2003 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 17:23:
[afbeelding]

Nu loop ik weer vast bij deze misie :( T is die misie dat je Lance moet redden oid! Ben dr al heel lang mee bezig... Iemand tips? :D
Eerst door die auto barriere raggen met een wagen, ventjes ALLEMAAL dood maken/schieten (pas op staat er 1 boven op de kraan !!) en vervolgens lance halen. Als je dat hebt gedaan zie je naast de hangar waar je Lance hebt opgepikt een redelijk snelle bak. Pak deze en boeken met die hap :D. Anders kan je ook nodg die Trashmaster nemen. Die is zo langzaam als bagger, maar wel dik sterk :P

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 17-05-2003 17:39 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Serial-X schreef op 17 mei 2003 @ 17:32:
edit:

Weet iemand waar de Virgo staat/rondrijd? Heb hem nodig voor die missies bij Sunshine Auto's...
die had ik gevonden vlakbij het ziekenhuis bij de onderste brug... stond daar ergens langs de weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

edit:

Kijk hier eens

[ Voor 25% gewijzigd door Notna op 17-05-2003 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op 17 May 2003 @ 17:36:
[...]

Eerst er door heen raggen met een wagen, ventjes ALLEMAAL dood maken en vervolgens lance halen. Als je dat hebt gedaan zie je naast de hangar waar je Lance hebt opgepikt een redelijk snelle bak. Pak deze er boeken met die hap :D. Anders kan je ook nodg die Trashmaster nemen. Die is zo langzaam als bagger, maar wel dik sterk :P
Ow lol ik dacht dat ik klaar was als ik bij Lance was in de hangar, maar het gaat dus nog verder... 8)

En uhm ik probeer ook wel altijd die ventjes dood te rijden, maar altijd schieten ze op me zodat mn auto ontploft :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh0m
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-04 19:27
hoe kan je die ijsjes verkopen bij die cherry pop missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 17:39:
[...]

Ow lol ik dacht dat ik klaar was als ik bij Lance was in de hangar, maar het gaat dus nog verder... 8)

En uhm ik probeer ook wel altijd die ventjes dood te rijden, maar altijd schieten ze op me zodat mn auto ontploft :(.
Uhm je kan ook gewoon vlak voor die auto barriere uitstappen en lkkr Rambo uitgaan hangen :D :P }) is misschien wel beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

sh0m schreef op 17 May 2003 @ 17:40:
hoe kan je die ijsjes verkopen bij die cherry pop missie?
Als je in zo'n wagen zit gewoon je muziekje aanzetten (1 keer kort op je toeter toets) en w8 tot mensen komen kopen. (d8 tenminste dat het zo moest is al weer een tijd geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit daar ook vast, was toenet zo boos, toen ik weer in die loods in een uitzichtloze situatie zat dat ik m v*rdomme zelf maar kapot heb geschoten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op 17 May 2003 @ 17:40:
[...]

Uhm je kan ook gewoon vlak voor die auto barriere uitstappen en lkkr Rambo uitgaan hangen :D :P }) is misschien wel beter :P
Ja maar ik heb geen pistolen meer :P Die zijn allemaal door de jutte in beslag genomen toen ik 4 sterren had :'(

Mja ik ga wel ff inkopen doen in Vice City :7

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
Mijn dank is groot!!!(ook voor Dinges)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb een redelijk sloom systeem (duron 800, geforce2 MX400 320mb ram) en het loopt op 1024*768 echt prima! Terwijl dat bij gewoon GTA3 niet zo was... hebben ze de engine aangepast ofzo, ben ik de eerste die dit opmerkt?

[ Voor 3% gewijzigd door Y0ur1 op 17-05-2003 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh0m
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-04 19:27
Notna schreef op 17 May 2003 @ 17:41:
[...]

Als je in zo'n wagen zit gewoon je muziekje aanzetten (1 keer kort op je toeter toets) en w8 tot mensen komen kopen. (d8 tenminste dat het zo moest is al weer een tijd geleden)
ok bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nog wel een voor je hoor. Heb net missie BoomShine Saigon gedaan(zegt eigenlijk niks...) Geef me je mail maar als je geinteresseerd bent.(of moet ik nog pics maken???)

edit:

liquidlzrd@hotmail, alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Fokkie schreef op 17 May 2003 @ 12:04:
Ik heb trouwens ook even een vraagje, misschien ietwat beschamend maar goed. Ik wil die 2e missie bij de bikers doen. Dan moet je een chaos meter vullen terwijl je op zo'n angel (zo'n motorfiets, chopper) zit. Ik krijg die meter niet voor meer dan 1/6 deel vol. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Blijkbaar ben ik niet zo chaotisch in VC ;)
Het is me nog steeds niet gelukt... Wat is de truuk?
YT-Croc schreef op 17 May 2003 @ 17:42:
Ik heb een redelijk sloom systeem (duron 800, geforce2 MX400 320mb ram) en het loopt op 1024*768 echt prima! Terwijl dat bij gewoon GTA3 niet zo was... hebben ze de engine aangepast ofzo, ben ik de eerste die dit opmerkt?
Nee, je bent niet de eerste ;), en ook niet de enige die daar zo blij mee is 8)

[ Voor 31% gewijzigd door F0kke op 17-05-2003 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij death row...waarmee vluchten jullie? met race motor lukt me niet

maarwaar stata die vuilinswagen? want dan ga je niet snel af denk ik door die diaz mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Bij deathrow, als lance opstaat uit z'n stoel naar de gele auto lopen die naast de "hangar" staat geparkeerd. Ik heb lance met die gele bak naar het ziekenhuis gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Fokkie schreef op 17 mei 2003 @ 17:49:
Bij deathrow, als lance opstaat uit z'n stoel naar de gele auto lopen die naast de "hangar" staat geparkeerd. Ik heb lance met die gele bak naar het ziekenhuis gereden.
haal die kleur maar weg, want het is elke keer een andere random kleur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
Fokkie schreef op 17 May 2003 @ 17:46:
[...]

Het is me nog steeds niet gelukt... Wat is de truuk?

[...]

Nee, je bent niet de eerste ;), en ook niet de enige die daar zo blij mee is 8)
Elke agent(of politie wagen) die je tegenkomt mollen, ook gewone auto's en mensen mollen, dan moet het lukken.

edit:

Voor de vloeibare hagedis: hij's verstuurd. Feel plesier!

[ Voor 11% gewijzigd door Serial-X op 17-05-2003 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Laatst online: 22-01-2023
YT-Croc schreef op 17 mei 2003 @ 17:42:
begin post niet gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

kep nog even een iets grotere map gecompiled met de items er op :) wel leuk om uit te printen op een A3tje :P

http://people.zeelandnet.nl/barf/fullgtamap.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fokkie schreef op 17 mei 2003 @ 17:49:
die naast de loods waar ie inzit...maar dan halen die andere gasten me in en duwen van weg en zo haal ik het nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:05

FlashBang

Hoi.

het gaat weer als een speer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:05

FlashBang

Hoi.

Nieuwkomers en mensen die er overheen gelezen hebben;

Patch 1.1 (vooral grafisch verbeterd) te halen op:
http://www.take2games.com/index.php?p=support_patches
Users who DO NOT have this graphic corruption NEED NOT apply this patch.
The only file changed by this patch is GTA-VC.EXE which is upgraded to version 1.1

Save game and setting files are carried forward with no issues.

This fix is an UN-SUPPORTED update that corrects polygon corruption that has been noticed on certain video cards and PC combinations.

This is the only change that has been made from your original version of Grand Theft Auto: Vice City.

[ Voor 69% gewijzigd door FlashBang op 17-05-2003 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

80% :)

Yo Dinges, hoe krijg je die unique jump op het vliegveld? (aan het einde van die start baan)
ik heb het met motor geprobeerd, met een infernus... een sanches... lukt me niet gewoon :(

waar moet je landen? ik land op die weg erachter.....
moet ik misschien die lage schans hebben ipv die hoge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 18:19:
80% :)

Yo Dinges, hoe krijg je die unique jump op het vliegveld? (aan het einde van die start baan)
ik heb het met motor geprobeerd, met een infernus... een sanches... lukt me niet gewoon :(

waar moet je landen? ik land op die weg erachter.....
moet ik misschien die lage schans hebben ipv die hoge?
je moet de hoge hebben.... ik knalde geloof ik tegen dat hek aan achter de weg...
en je kan toch wel weten welke schans je moet hebben ;)
allebei nemen en kijken bij welke het in slow motion gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

@dinges, hoe weet je in welk level je ,van bijv. de paramedic missie, zit?
Gewoon 12x een nieuwe opdracht (waarbij je natuurlijk steeds meer mensen moet redden)en dat moet dan level 12 voorstellen, zoiets?

[ Voor 6% gewijzigd door Dionysos op 17-05-2003 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb patch geinstalleerd maar zit nog steeds met hetzelfde probleem van''Er heeft zich een fout voorgedaan in gta-vice.exe wilt u dit verzenden etc.''
Dus nu draait vice city nog steeds niet ik wordt een beetje gek van het spel :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Nosfer@tu: net ff geprobeerd
ik begon met mijn pcj600 naast de radar, en toen tegen de bovenkant van het hek aangeknald, en dat was hem ;)

@Dionysos: dat staat onderin aan het eind van elk level. of je telt gewoon hoeveel mensen je moet redden, en dat level ben je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinges schreef op 17 May 2003 @ 18:21:
[...]

je moet de hoge hebben.... ik knalde geloof ik tegen dat hek aan achter de weg...
en je kan toch wel weten welke schans je moet hebben ;)
allebei nemen en kijken bij welke het in slow motion gaat
ik knal ook in dat hek.. .maar ik krijg geen unique stunt bonus :/

gaat wel slow-mo.. misschien heb ik em als eens gehad.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:59

Vuvuzela

My spire is forming

Kan iemand mij vertellen hoe je kan deelnemen aan die races??
Ik heb die autogarage gekocht, heb alle lijsten afgewerkt en als ik nu wil racen dan ga ik in de roze cirkel staan druk ik op enter en dan draai ik me om en dan is er nix gebeurt :?

En hoe kan je met Mr Whoopee ijsjes rondbrengen, ik krijg namelijk geen opdrachten.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 18:28:
gaat wel slow-mo.. misschien heb ik em als eens gehad.... :/
zo was ik ook een half uur met 1 sprong bezig ja ;)

Nexy: je moet op shift drukken bij de race die je wilt doen, staat ook bij de info die je krijgt als je er voor het eerst heen gaat :P

[ Voor 26% gewijzigd door dinges op 17-05-2003 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand weet dus antwoord op mijn probleem ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 18:29:
Wat zijn je specs?

Heb je misschien een brakke rip gedownload?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik die heli vooruit laten gaan? (gas geven). Enige manier waarop ik nog enigszins vooruitkom is om 'em links en rechts te laten swingen, en dan komt ie vervolgens steeds een stukkie verder naar voren.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

ik houd pijltje naar boven en numpad 9 in en dan vlieg ik als een speer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:51
bij mij wil de opdracht met de rc helikopter niet echt lukken, ten eerste gaat dat ding zo sloom als de ...... , ten 2e word het ding steeds kapot geschoten, ik vind het echt een klote missie :r

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn je specs?

Heb je misschien een brakke rip gedownload?
Nee daar ligt het niet aan heb spel ff bij 3 andere gasten geprobeerd en daar loopt die wel :(

edit:

Systeem specs zijn:

Amd Athlon Xp2000+
Msi KT4V
Kingston 512ddr cass 2,5 valuable geheugen (pc2700)
Club 3d Radeon 9700PRO
Western Digital 80gb 8mb cache
Pioneer Dvd 16xSpeed
Asus 48x16x48 speed brander
Terratec 1024! 4.1 met digital in en out (ondersteuning nog steeds voor 5.1)
Logitech iTouch keyboard
Logitech mx500
Creative inspire 5500 5.1 digital
Floppy drive
Netwerk kaart

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

sv3n schreef op 17 mei 2003 @ 18:51:
bij mij wil de opdracht met de rc helikopter niet echt lukken, ten eerste gaat dat ding zo sloom als de ...... , ten 2e word het ding steeds kapot geschoten, ik vind het echt een klote missie :r
en wat als je eens het topic doorleest en de tips gebruikt die daar worden gegeven ;)

wedden dat het dan wel lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:28
ffs ik krijg nu alleen nog maar missie's als ik gebouwen koop, duurt eeuwen :@

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Counter-Strike
  • Niet online

Counter-Strike

Maar ik speel het niet!

Ik zit nu op 50% v/d game en kan eik geen 'echte missies' meer vinden?
Ik heb alle 15 gebouwen al gekocht en de missies daarvan gespeeld (zodat ik ook geld kan verdienen aan die gebouwen).

Volgens mij ben ik nog niet klaar want ik heb nog geen 'eindbaas/eindmissie' gezien :?
Alle missies bij [P] (hoe heet die gast ook weer?) Heb ik ook gedaan, heb hem naar een arts gebracht en kan nu wapens op z'n terrein kopen. Ook krijg ik geen belletje op m'n mobiel...

Ben ik echt klaar met de missies (side-missies buiten beschauwing gelaten) of moet ik nu ergens heen ofzow?

Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plz wie o wie kan me helpen bij mijn probleem ik wil hem ook spelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

Fokkie schreef op 17 May 2003 @ 17:49:
maar dat lukt me dus echt nooit. DE auto wordt door het beuken zo erg beschadigt dat ie gaat ontploffen. Ik kan vaak nog wel uit de auto kruipen, maar lance blijft steeds achter. Hij gaat dus dood en mission is weer eens failed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op 17 May 2003 @ 19:06:
[...]

maar dat lukt me dus echt nooit. DE auto wordt door het beuken zo erg beschadigt dat ie gaat ontploffen. Ik kan vaak nog wel uit de auto kruipen, maar lance blijft steeds achter. Hij gaat dus dood en mission is weer eens failed.
Jup ik heb pcies t zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:51
Dionysos schreef op 17 May 2003 @ 18:54:
[...]

en wat als je eens het topic doorleest en de tips gebruikt die daar worden gegeven ;)

wedden dat het dan wel lukt :)
ja dat zal wel, maar al die post doorlezen is nogal veel werk, kun jij me niet gewoon wat tips geven :?

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 18:29:
Verwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 19:06:
plz wie o wie kan me helpen bij mijn probleem ik wil hem ook spelen ;(
Ik weet dat je het vervelend vind om zo'n geweldige sequel van een revolutionair spel ;) nog niet eens te kunnen opstarten, maar om het half uur nog eens te gaan smeken om een antwoord helpt ook niet echt he. :) Koop 'em gewoon in de winkel. Waarschijnlijk heb je een of andere vage brakke gedownloadde versie die i.c.m. jouw hardware buggy loopt. Wil niet zeggen dat je slechte of langzame componenten hebt, maar het komt wel eens voor bij gekraakte versies dat ze op sommige snelle/langzame systemen niet echt goed lopen omdat ze niet fatsoenlijk geoptimaliseerd zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 17-05-2003 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Waar vind ik trouwens een vliegtuigje? Op de landkaart in die ik uit de doos heb staat alleen een chopper area aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GD... ik heb 30 Unique stunts gedaan nu... en hij heeft er maar 27 geregistreerd :'(

die op die landingsbaan lukt nog steeds niet :(
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.