Wat is dat nou weer voor onzin? Als je gaat zeggen zo van, ik heb net de laatste missie gehaald (SPOILER
), en je moest lance en sonny killen vet simpel blahblah, dan kan je daar toch wel ff SPOILER voor zetten. Kijk als je het over een willekeurige missie hebt maakt het natuurlijk niet uit, maar dit soort belangrijke plotwendingen wil iedereen liever zelf uitvinden toch? Dus ga niet gelijk blaten hoe het verhaal eindigt of zow, waarschuw de mensen die nog niet zo ver zijn dan met een spoiler...
Er moet een politie-auto met -->2<-- agenten meekomen in die garage met jullie en dan gaat ie automatisch dicht en dan krijg je die copskleren en dan moet je in die auto verder gaan...Ra5a schreef op 19 mei 2003 @ 22:12:
he wat moet ik doen bij de missie waar mike het verneukt om de winkelcentrum op te blazen?
je moet de politie naar een garage halen
maar wat moet ik doen als ik er ben?
Als je een auto met 2 politiagenten (ff wat ruzie zoeken) in die garaga hebt gekregen, gaat de deur dicht en hebben jij en je vriendje politiekleertjes aanRa5a schreef op 19 May 2003 @ 22:12:
he wat moet ik doen bij de missie waar mike het verneukt om de winkelcentrum op te blazen?
je moet de politie naar een garage halen
maar wat moet ik doen als ik er ben?
edit:
ben weet traag enzo
ben weet traag enzo
Ik vindt het trouwens ook irritant die spoilers....maar als je iets vraagt over een missie is het uiteindelijk gewoon altijd een spoiler.....niet te voorkomen lijkt me dus, en gewoon uit topic wegblijven
[ Voor 16% gewijzigd door cooolkast op 19-05-2003 22:19 ]
Kijk is naar die post erbovencooolkast schreef op 19 mei 2003 @ 22:17:
[...]
Als je een auto met 2 politiagenten (ff wat ruzie zoeken) in die garaga hebt gekregen, gaat de deur dicht en hebben jij en je vriendje politiekleertjes aan, dan....
Zit niet zo te zeiken man, word er ziek van. Als je geen spoilers wil moet je het topic niet lezen. Als het nou over een boek ging ok, maar 'belangrijke plotwendingen?'. Het is geen film ofzo! VC moet het hebben van de gameplay, en in mindere mate van de graphics. het verhaal is een leuke smoes om de missies aan elkaar te knopen, maar is totaal niet belangrijk. Als je het verhaal al weet wordt het spel echt niet minder leuk. Als je al weet hoe je elke missie moet halen wel. en als je dat alles als spoiler aanmerk dan ontkomen alleen jouw onzinnige posts en deze post aan een font size=7 SPOILER ALERT!!!Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 22:14:
Wat is dat nou weer voor onzin? Als je gaat zeggen zo van, ik heb net de laatste missie gehaald (SPOILER), en je moest lance en sonny killen vet simpel blahblah, dan kan je daar toch wel ff SPOILER voor zetten. Kijk als je het over een willekeurige missie hebt maakt het natuurlijk niet uit, maar dit soort belangrijke plotwendingen wil iedereen liever zelf uitvinden toch? Dus ga niet gelijk blaten hoe het verhaal eindigt of zow, waarschuw de mensen die nog niet zo ver zijn dan met een spoiler...
* RocketKoen rests his case
bij die missie als je die twee agenten die garage in moet lokken, staat er links van de garage, achter een muurtje, een politiewagen. hoef je niet verder in die waarschijnlijk ingedeukte bak die net de garage inreed
Verwijderd
Nou, blijkbaar maakt het verhaal en plotwendingen jou nix uit. Nou ik, en wat anderen met mij (denk ik) ontdekken dit soort dingen liever zelf. Dus wees gewoon een keertje sociaal en, doe een kleine moeite en zet gewoon voordat je alles gaat verklappen neer dat er een spoiler aankomt... 
edit:
Btw, luister naar wat ik zeg. Gewoon over een willekeurige missie praten maakt nix uit een daar draait dit topic om. Maar de wendig in de laatste missie, en Rub Out ook wel, ontdek je liever zelf...

edit:
Btw, luister naar wat ik zeg. Gewoon over een willekeurige missie praten maakt nix uit een daar draait dit topic om. Maar de wendig in de laatste missie, en Rub Out ook wel, ontdek je liever zelf...
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 22:28 ]
Ik denk dat dat averechts werkt en dat mensen het dan JUIST lezen terwijl ze het eigenlijk niet willen, het heeft dus geen enkele zin. Het enige wat je kan doen is een Vice City topic maken met als regel dat er geen spoilers in mogenVerwijderd schreef op 19 May 2003 @ 22:25:
Nou, blijkbaar maakt het verhaal en plotwendingen jou nix uit. Nou ik, en wat anderen met mij (denk ik) ontdekken dit soort dingen liever zelf. Dus wees gewoon een keertje sociaal en, doe een kleine moeite en zet gewoon voordat je alles gaat verklappen neer dat er een spoiler aankomt...
edit:
heb gelezen in het topic dat je bij je huis, met die heli er op, met een apache of andere heli er moet af rammen, om er voor te zorgen dat deze dan spawnt, maar hoe fucking hard moet je wel niet rammen dan
daaamn
Verwijderd
Die missie dat je Lance en Sonny moet killen is echt makkelijk 
Ik stond relaxed alles neer te maaien met m'n minigun

Hey luitjes ik zit nu in de 2e of 3e of 4e missie nu van de Malibu Club. Ik moet straatracen met een vent, maar die heeft een 10x snellere wagen dan ik. Zelfs cheaten helpt hier niet echt tegen, hoe moet ik dit winnen ? onderweg komik ook geen snelle wagens tegen om te jatten of zo

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Met minigun is elke missie zowat makkelijkVerwijderd schreef op 19 May 2003 @ 22:33:
Die missie dat je Lance en Sonny moet killen is echt makkelijk
heb ik ergens gelezen eerder in het topic, niet zelf geprobeerd:BaatZ schreef op 19 May 2003 @ 22:36:
Hey luitjes ik zit nu in de 2e of 3e of 4e missie nu van de Malibu Club. Ik moet straatracen met een vent, maar die heeft een 10x snellere wagen dan ik. Zelfs cheaten helpt hier niet echt tegen, hoe moet ik dit winnen ? onderweg komik ook geen snelle wagens tegen om te jatten of zo
uistappen bij de start en z'n banden lekschieten.
Zelf heb ik gewoon geraced, was niet moeilijk om te winnen.. maar dat zal wel komen omdat m'n tegenstander in het begin tegen een boom aanreed en nogal vast zat toen

Verwijderd
Ik heb in dit topic uitgelegd hoe ik een paar missies heb gedaan en dat probeer ik zo on-spoilerachtig mogelijk te doen.Da-WiZZy0n schreef op 19 May 2003 @ 22:29:
[...]
Ik denk dat dat averechts werkt en dat mensen het dan JUIST lezen terwijl ze het eigenlijk niet willen, het heeft dus geen enkele zin. Het enige wat je kan doen is een Vice City topic maken met als regel dat er geen spoilers in mogen
Ik vind het namelijk ook niet leuk als ik bijvoorbeeld iets lees als: "Hoe kan ik het beste de vigilante missies doen?" en dat er dan tussen het antwoord staat: "En als je dan op level xx komt krijg je yy".. Dit wil ik best wel zelf uitvinden! Ik hoef dan alleen maar de tips!!
Maar ik heb het spel inmiddels uitgespeeld en ik ben maar opnieuw begonnen, want het schoot niet op met de packages

Maar verder is het een geweldig spel.. Vooral die races in het hymen stadium (met de crossmotor*)..
*Lekker spoilervrij blijven (probeer ik)
Verwijderd
Je hoeft niet zo overdreven bot op hem uit te vallen hoor. Nergens voor nodig. Hij maakt toch ook gewoon op een normale toon zijn mening duidelijk..? Verder ben ik het wel eens, zoals ik al eerder zei, dat spoilers nou eenmaal niet te voorkomen zijn mja; laten we maar erover ophouden.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 22:45 ]
damn heb nu examen
en ik zou het zo graag willen spelen, alleen dan zit ik er gelijk weer een paaruur aan vast
Verwijderd
Wat dacht je van een hele dag.El_Hefe schreef op 19 May 2003 @ 22:46:
damn heb nu examenen ik zou het zo graag willen spelen, alleen dan zit ik er gelijk weer een paaruur aan vast
Verwijderd
Lol
Bijvoorbeeld die missie dat je die pr0n-ster op moet halen
SPOILER LEES HIER FF OVERHEEN ALS JE DEZE MISSIE NOG NIET HEB GEDAAN!!

x
x
x
x
Dan peert die pooier hem snel in een auto en jij zit opgescheept met die bodyguards. Dus ik pakte de tweede poging gewoon minigun tevoorschijn en knalde gelijk die wagen overhoop samen met de bodyguard
x
x
x
x
Spoiler voorbij
Pompiedom

3x in 2 pagina's ja..Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 22:42:
[...]
Je hoeft niet zo overdreven bot op hem uit te vallen hoor. Nergens voor nodig. Hij maakt toch ook gewoon op een normale toon zijn mening duidelijk..? Verder ben ik het wel eens, zoals ik al eerder zei, dat spoilers nou eenmaal niet te voorkomen zijn mja; laten we maar erover ophouden.
***SPOILER ALERT***
***SPOILER ALERT***
***SPOILER ALERT***
alle zeikwijven van 16 mogen dit niet lezen
Die gast subtiel tegen een tegenligger duwen wil ook nog wel eens helpen. en dan zorgen dat je zelf niet crashed.BaatZ schreef op 19 May 2003 @ 22:36:
die Sentinel die jij krijgt is btw niet 10x slomer. hij trekt wel wat langzamer op, maar de topsnelheid ligt weer hoger (makkelijk als je kunt rijden, en niet elke bocht om een boom zit gevouwen
***SPOILER ALERT***
***SPOILER ALERT***
***SPOILER ALERT***
Ja en ik zit in dagen met veel huiswerk, en maar doorspelen heVerwijderd schreef op 19 May 2003 @ 22:49:
[...]
Wat dacht je van meerdere dagen![]()
(ja en ik zit ook in me examenperiode [afbeelding] )
Ik kan wel rijden, maar niet met keyboard, want dat is haperend sturen.RocketKoen schreef op 19 mei 2003 @ 22:53:
[...]
3x in 2 pagina's ja..
***SPOILER ALERT***
***SPOILER ALERT***
***SPOILER ALERT***
alle zeikwijven van 16 mogen dit niet lezen
[...]
Die gast subtiel tegen een tegenligger duwen wil ook nog wel eens helpen. en dan zorgen dat je zelf niet crashed.
die Sentinel die jij krijgt is btw niet 10x slomer. hij trekt wel wat langzamer op, maar de topsnelheid ligt weer hoger (makkelijk als je kunt rijden, en niet elke bocht om een boom zit gevouwen
***SPOILER ALERT***
***SPOILER ALERT***
***SPOILER ALERT***
laat die arme schildpad met rust, barbaarTigertje schreef op 19 May 2003 @ 22:55:
[afbeelding]
Ik dacht even wat vliegen en landen in een zwembad....daar dacht dat zwembad dus anders over...
wat moet dat voorstellen, een duikvogel?
bordje 'verboden van de kant te duiken' niet gezien?
edit:
je moet ook niet haperenDa-WiZZy0n schreef op 19 mei 2003 @ 22:55:
[...]
Ik kan wel rijden, maar niet met keyboard, want dat is haperend sturen.
[ Voor 38% gewijzigd door RocketKoen op 19-05-2003 22:58 ]
Ik doe altijd nuttertools (cheat)Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 22:55:
Kan je een minigun alleen krijgen als je een aantal packages hebt gevonden?
weet ook iemand hoe ik kan spelen zonder die ellendige CD die de hele tijd moet opspinnen?
als ik in een auto stap dan begint dat kreng te spinnen en dan moet ik weer wachten enzo
super irritant
die radio stations kan ik best missen, ik heb genoeg aan mijn MP3 station, maar die raak je dan ook weer kwijt
als ik in een auto stap dan begint dat kreng te spinnen en dan moet ik weer wachten enzo
super irritant
die radio stations kan ik best missen, ik heb genoeg aan mijn MP3 station, maar die raak je dan ook weer kwijt
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
ik heb iso proberen te maken, maarja, mag dus niet baten
Verwijderd
Ik heb dit uit een faq gesloopt: (selecteer en de locaties worden zichtbaar)Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 22:55:
Kan je een minigun alleen krijgen als je een aantal packages hebt gevonden?
eventuele spoilers
Locaties: -Phil's Place. -On top of the blown-up factory (after completing Trojan Voodoo) in Little Haiti. |
En natuurlijk door de packages.
/nog wat erbij
*Kuch* Gebruik een no-cd crack *kuch*. Ik zeg niet van waar, want dan krijg ik problemen (je weet maar nooit met de lieve modjes hier: nofiSchaapje_BlaaT schreef op 19 May 2003 @ 22:59:
weet ook iemand hoe ik kan spelen zonder die ellendige CD die de hele tijd moet opspinnen?
super irritant
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 23:04 ]
een image maken met een goed tooltje (weet niet of dat wel mag hier) en mounten met deamon tools.Schaapje_BlaaT schreef op 19 May 2003 @ 22:59:
super irritant
Cracks zijn overal te vinden, en dat mag je dan ook zelf doen.
2e manier is om volledige install te doen (dus radio stations) zodat hij niet alle radioliedjes van de cd hoeft te lezen
Weet niet oftie stopt met radio als je de musicvolume uitzet, en als je mp3 wilt hebben moet je altijd op F9 drukken he das lekker snel.Schaapje_BlaaT schreef op 19 mei 2003 @ 22:59:
super irritant
(Of cd-romspeler met hogere accessnelheid
Btw, ik heb hem als iso ingeladen van harde schijf met Daemon Tools, dus geen haperingen
[ Voor 13% gewijzigd door Da-WiZZy0n op 19-05-2003 23:04 ]
hey no cd crack werkt maar je moet de cd er ook uit halen, anders gaat ie nog zoeken
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
je moet de cd er zelfs met een crack erin stoppen als je de radiostations niet installeert.BaRF schreef op 19 May 2003 @ 23:07:
hey no cd crack werkt maar je moet de cd er ook uit halen, anders gaat ie nog zoeken
ik heb iso gemaakt, van origineel, geladen met deamon tools, maar wilt dus NIET werken
heb ook full install, en toch blijft die cd opspinnen, zwaar irri!
nog meer frustratie, die godverdomse klote camera!! ARGH! echt onmogelijk ding als je met heli probeert te vliegen, ARGH
nog meer frustratie, die godverdomse klote camera!! ARGH! echt onmogelijk ding als je met heli probeert te vliegen, ARGH
Lol, kom je dan niet op het idee om de cd ERUIT te halen?Cooliez schreef op 19 May 2003 @ 23:13:
ik heb iso gemaakt, van origineel, geladen met deamon tools, maar wilt dus NIET werken
nog meer frustratie, die godverdomse klote camera!! ARGH! echt onmogelijk ding als je met heli probeert te vliegen, ARGH![]()
![]()
![]()
![]()
Als je geen snelle wagens tegen komt, waarom zorg je daar dan niet zelf voor.BaatZ schreef op 19 May 2003 @ 22:36:
Ik heb voordat ik aan die missie begon, iets voorbij de start, een hotring-racer neergezet. Hij raced weg; ik rijd rustig naar de plek waar mn snelle wagen staat en huppa 3 bochten later heb je hem ingehaald
Niet te geloven dat je met een legale versie van het spel allemaal dingen moet doen om het zonder 'haperen' te spelen. Ik zou het erg klote vinden iig.. ik heb met de gedownloade nergens last van. Zou beter andersom kunnen zijn
dat ligt meer aan gebreken van je systeem als gebreken van het spel.BrEeZeR schreef op 19 mei 2003 @ 23:23:
Niet te geloven dat je met een legale versie van het spel allemaal dingen moet doen om het zonder 'haperen' te spelen. Ik zou het erg klote vinden iig.. ik heb met de gedownloade nergens last van. Zou beter andersom kunnen zijn
VC is echt niet het 1e spel waar je een cdrom voor nodig hebt
Misschien in het spel?Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 23:24:
Hoe moet je die cheatcodes gebruiken ?
Waar in te toetsen ?
Verwijderd
zit toch niet zo te zeiken over spoilers ja of nee.... het is een discussie forum.. hier worden discussies gevoerd over een spel, als mensen raad vragen ga ik echt niet moeilijk lopen doen met fonts e.d. of ze een prive meeltje sturen.
als je het op je eigen houtje wil uitzoeken, ga dan lekker spelen en zoek naar een game walkthrough ofzo als je niet wil dat je "per ongeluk" iet sover een andere missie leest
edit:
dus als je niet wil dat je iets ziet, dat eventueel jouw spelletje kan vergallen:
als je het op je eigen houtje wil uitzoeken, ga dan lekker spelen en zoek naar een game walkthrough ofzo als je niet wil dat je "per ongeluk" iet sover een andere missie leest
edit:
dus als je niet wil dat je iets ziet, dat eventueel jouw spelletje kan vergallen:

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 23:38 ]
Bah, kheb geloof ik ook alle missies gehaald nu .. en heb 15 'assets' dus er zal wel niks meer bij komen of wel?
Moet nog een paar rampages, een hoop unique jumps en nog alle politie- taxi- en paramedicmissies, maar daar heb ik niet echt zin in. Zijn die de moeite nog een beetje waard? Wat krijg je er uiteindelijk voor?
Moet nog een paar rampages, een hoop unique jumps en nog alle politie- taxi- en paramedicmissies, maar daar heb ik niet echt zin in. Zijn die de moeite nog een beetje waard? Wat krijg je er uiteindelijk voor?
Verwijderd
uit eindleijk? of voor al die missies?Frggl schreef op 19 May 2003 @ 23:37:
Bah, kheb geloof ik ook alle missies gehaald nu .. en heb 15 'assets' dus er zal wel niks meer bij komen of wel?
paramedics: infinite run
taxi's: alle taxi's krijgen "boost"
vigilante: Max 150 armor
firefighter: je bent "burnproof"
100 packages: alle wapens en Hunter
Rampages: niets, alleen een hoger level in het spel en veel cash
unique jumps: niets, alleen veel cash
pizza delivery: max 150 health
alles 100%: Max 200 armor, 200 health, infinite ammo
edit: niet te vergeten natuurlijk, voor ALLES wat je haalt in het spel krijg je X % op je 100%
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 23:43 ]
Misschien ben ik achterlijk, maar goed. Ik heb dus de hele storylijn uitgespeeld. De Apache staat "als het goed is" nu in de legerbasis. Als ik hier aan kom rijden word ik echt helemaal verrot geschoten door al die militairen. Ik heb een paar keer geprobeerd om binnen te komen, maar dit is echt bijna onmogelijk. Hoe kom ik aan mijn zuurverdiende chopper?
Verwijderd
bij een van de politie bureaus ligt een politie kostuum (dat je in een van de missies hebt gebruikt)Fokkie schreef op 19 May 2003 @ 23:43:
Misschien ben ik achterlijk, maar goed. Ik heb dus de hele storylijn uitgespeeld. De Apache staat "als het goed is" nu in de legerbasis. Als ik hier aan kom rijden word ik echt helemaal verrot geschoten door al die militairen. Ik heb een paar keer geprobeerd om binnen te komen, maar dit is echt bijna onmogelijk. Hoe kom ik aan mijn zuurverdiende chopper?
zoek dat op, trek het aan en probeer nog eens
Verwijderd
ctrl-f, en zie daar je antwoord.Fokkie schreef op 19 May 2003 @ 23:43:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2003 23:45 ]
Lol, morgen ff proberen! Thnx! Ik dacht al, ik moet vast en zeker iets fout doenVerwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 23:44:
[...]
bij een van de politie bureaus ligt een politie kostuum (dat je in een van de missies hebt gebruikt)
zoek dat op, trek het aan en probeer nog eens

lach maar, cd is ERUIT JA!Da-WiZZy0n schreef op 19 mei 2003 @ 23:15:
[...]
Lol, kom je dan niet op het idee om de cd ERUIT te halen?
godver godver godver, die heli's met die godverse klote cameras zijn ONMOGELIJK
aaaaaaaargh wat ben ik pissed
Thanks ..Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 23:41:
[...]
uit eindleijk? of voor al die missies?
paramedics: infinite run
taxi's: alle taxi's krijgen "boost"
vigilante: Max 150 armor
firefighter: je bent "burnproof"
100 packages: alle wapens en Hunter
Rampages: niets, alleen een hoger level in het spel en veel cash
unique jumps: niets, alleen veel cash
pizza delivery: max 150 health
alles 100%: Max 200 armor, 200 health, infinite ammo
edit: niet te vergeten natuurlijk, voor ALLES wat je haalt in het spel krijg je X % op je 100%
Maar daar ga ik maar niet meer aan beginnen, die armor/health en andere bonusjes heb ik niet zo veel meer aan als ik toch geen missies meer hoef te doen, cash heb ik zat terwijl ik er niks (behalve heel veel wapens) meer mee kan kopen, de Hunter staat al in de legerbasis en heb ik ook ff mee geklooid
Wachten op GTA 4 dan maar
Verwijderd
nah er is nog 1 verassing, je krijgt een T-shirt als je 100% hebt (serieus)Frggl schreef op 19 May 2003 @ 23:47:
[...]
Thanks ..
Maar daar ga ik maar niet meer aan beginnen, die armor/health en andere bonusjes heb ik niet zo veel meer aan als ik toch geen missies meer hoef te doen, cash heb ik zat terwijl ik er niks (behalve heel veel wapens) meer mee kan kopen, de Hunter staat al in de legerbasis en heb ik ook ff mee geklooidEn ik geloof dat ik alle wapens ook wel heb gehad.
Wachten op GTA 4 dan maar
inclusief hele leuke tekstVerwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 23:48:
[...]
nah er is nog 1 verassing, je krijgt een T-shirt als je 100% hebt (serieus)
PSN: Houtvlot
Verwijderd
rare is dat ik die apache nog steeds niet bij de basis zie heb hem nu voor 98% uitgespeelt
Lol, ook bij een illegale versie ?Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 23:48:
[...]
nah er is nog 1 verassing, je krijgt een T-shirt als je 100% hebt (serieus)

Ik denk dat je niet goed kijkt .. hij staat niet midden op het plein maar ergens achterin (bij een hindernisbaan en een aantal tentjes). Vlieg er eens met een heli overheen, dan vind je 'm wel.Verwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 00:01:
rare is dat ik die apache nog steeds niet bij de basis zie heb hem nu voor 98% uitgespeelt
idd, ik zie hem ineens te voorschijn komen, gebouwen, tentjes enz komen veel eerder, en ineens is ie er...Frggl schreef op 20 May 2003 @ 00:03:
[...]
Ik denk dat je niet goed kijkt .. hij staat niet midden op het plein maar ergens achterin (bij een hindernisbaan en een aantal tentjes). Vlieg er eens met een heli overheen, dan vind je 'm wel.
te voet hem halen is niet echt aan te raden, want het is een klote eind om te lopen
edit, EINDELIJK heb ik 150 armor, k neem aan dat dit het maximum is met die politie missies? (level12 dus), of had k nog verder kunnen gaan?
[ Voor 14% gewijzigd door AproK op 20-05-2003 00:23 ]
dat is de max jaCooliez schreef op 20 mei 2003 @ 00:08:
edit, EINDELIJK heb ik 150 armor, k neem aan dat dit het maximum is met die politie missies? (level12 dus), of had k nog verder kunnen gaan?
als je 100% hebt krijg je 200 armor en 200 health
PSN: Houtvlot
Wat is trouwens jullie favoriete radio-station? Of draaien jullie allemaal eigen MP3?
Mijn station is "Emotion 98.3"
Heerlijke muziek, en bijna elk liedje stond al in mijn media playlist, past dus helemaal bij mijn muzieksmaak
Heerlijke muziek, en bijna elk liedje stond al in mijn media playlist, past dus helemaal bij mijn muzieksmaak
Ik vind VCPR (goed gespeld?) wel leuk maar het wordt snel saai. Voor de rest is Fever wel leuk en ik heb altijd nog wat mp3-tjes liggenstokkie schreef op 20 May 2003 @ 00:42:
Wat is trouwens jullie favoriete radio-station? Of draaien jullie allemaal eigen MP3?
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Verwijderd
Fever owned de pan uit. Simpel als dat. Verder luister ik afentoe nog wel eens KChat en VCPR maar die ken ik onderhand wel uit mijn hoofd
. Maar nog altijd lachen met Alex Schrubs op VCPR. Dat stuk is toch zo grappig, 'And let ik be clear that ander my administration Vice City has had 15% better weather!'. Verder is 'The Exploder' commercial (op fever dacht ik) ook een ouwe gouwe
. Vooral dat kleine jochie: 'Hey Tim, just like the old days, we kill everybody :)' Ik kan zo nog wel een tijdje doorgaan maa die soundtrack is gewoon ZO ontzetten kewl
Jan Hammer - Crockett's Theme all the waystokkie schreef op 20 May 2003 @ 00:42:
Maar meestal laad ik gewoon zender opstaan die standaard opstaat in auto, behalve als het Espantoso opstaat die zet ik altijd meteen af, bagger zender.
Verwijderd
Toch vind ik dat ze het elke keer weer superdoen met die GTA radio, altijd van die spiffy reclames en goede muziek, vooral deze keer met al die oldies enzo.
Pfff kheb bijna alles gelezen hier denk ik, maar ken het niet vinden.
Hoe werkt dat met die "Pizza boy mission"
Do a drive-bij to throw the pizzas
Hoe "throw" ik die krenge???
--- HTC Desire HD: ROM: Stock ---10.2" Android ePad 2.1 --- Motorola Milestone: ROM: CyanogenMod 6.1.2 --- ASUS G60VX ---
Sorry, ik heb volgens mij de verkeerde plek voor dit bericht. Ik heb ondertussen een topic aangemaakt in probs.. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/758451PROBLEEM!
Eerst liep het spel ingame binnen 10 sec. vast... Nu heb ik een patch van www.viaarena.com die het RX55 memory register in de bios sluit. Nu loopt het spel zelf niet meer vast,
Alleen als ik op escape druk om ff kaart te lezen, of als ik wil saven dan loopt het nog weleens vast... Ik krijg dan een zwart scherm en het geluid loopt dan wel door.
Welke 'Guru-God' (oftewel "G") kan mij helpen ?!?!
ben behoorlijk gefrustreerd dat ik eindelijk de tank had en het spel vastliep toen ik wilde saven....
[ Voor 18% gewijzigd door lometje op 20-05-2003 02:41 ]
Hoe "schiet" je vanuit een auto?StaarTT schreef op 20 mei 2003 @ 02:23:
Pfff kheb bijna alles gelezen hier denk ik, maar ken het niet vinden.
[ Voor 5% gewijzigd door CSCExter op 20-05-2003 04:28 ]
Knopje 'naar links/rechts' kijken en schieten... Kan alleen met uzi/mac enz.
Done it so many times.....

precies en op een pizza scooter heb je dan geen uzi in je hand maar een pizza dus opzij kijken en dan op schieten drukken dan gooi je de pizza en ben je klaarlometje schreef op 20 May 2003 @ 05:05:
[...]
Knopje 'naar links/rechts' kijken en schieten... Kan alleen met uzi/mac enz.
Done it so many times.....
10100111001
Ik heb niet zoveel ervaring met legale games.. spellen met cd zijn idd erg traag.. daarom mount in ze liever met D-toolsRocketKoen schreef op 19 May 2003 @ 23:25:
[...]
dat ligt meer aan gebreken van je systeem als gebreken van het spel.
VC is echt niet het 1e spel waar je een cdrom voor nodig hebt
[ Voor 3% gewijzigd door Dennahz op 20-05-2003 07:00 ]
ah, dankjewel..Frggl schreef op 20 May 2003 @ 00:03:
[...]
Ik denk dat je niet goed kijkt .. hij staat niet midden op het plein maar ergens achterin (bij een hindernisbaan en een aantal tentjes). Vlieg er eens met een heli overheen, dan vind je 'm wel.
Maar goed; ik durfde het ook niet meer hier te vragen
Maar uiteindelijk heb ik hem dus....
hmmm, alleen hij kan wel kapot
Opspin probleem had ik ook beetje, niet zo erg als jou geloof ik, maar wel aanwezig. Ik heb de radiostations uitgezet en nu loopt ie gewoon volledig door. Toch jammer, want ze zijn wel leukCooliez schreef op 19 mei 2003 @ 23:13:
nog meer frustratie, die godverdomse klote camera!! ARGH! echt onmogelijk ding als je met heli probeert te vliegen, ARGH![]()
![]()
![]()
![]()
Behalve als ik trouwens echt keihard door die stad heen ga, gisteren heb ik voor het eerst een "Loading" screen gezien midden in het spel.. Een fractie van een sec. maar wel te zien
[ Voor 4% gewijzigd door SanderTje! op 20-05-2003 09:38 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
Even een paar korte vraagjes tussendoor:
Waarom kan ik geen fabrieken kopen of leeg staande pandjes kopen?
Ik ben nu bezig met een aantal missies maar ik kom niet verder.
Ik moet nu een tank aanvallen voor diaz maar iedere keer als ik dat doe word ik aangevallen door een platoon soldaten. Heeft iemand een stukje taktiek voor mij?
Ik moet een boot stelen maar ik word al neergehaald voordat ik uberhaupt in de buurt hier van kom. Heeft iemand hiervoor tips voor mij?
Ik moet nu een tank aanvallen voor diaz maar iedere keer als ik dat doe word ik aangevallen door een platoon soldaten. Heeft iemand een stukje taktiek voor mij?
Ik moet een boot stelen maar ik word al neergehaald voordat ik uberhaupt in de buurt hier van kom. Heeft iemand hiervoor tips voor mij?
Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 09:43:
Even een paar korte vraagjes tussendoor:
kennelijk stopt Genius net onder de search.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
-kopen pas na de missie "shakedown"
-missie tip: donut shop.. of gewoon afknallen.
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
tip: Als je ijsjes aan het verkopen bent... Ga naar het strand. Ga ergens stil staan langs de weg waar 2 of 3 mensen lopen. Ga naar je keuken iets eten.. effe naar de wc enz..
als je terug bent heppie opeens 195 ijsjes verkocht
niet vergeten uit te stappen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 09:50 ]
als ik het goe begrijp zeg je nu dat je cd er uit is, maar dat je TOCH het probleem hebt dat ie opstpint? dat is fysiek onmogelijk als je het mij vraagtCooliez schreef op 19 mei 2003 @ 23:47:
[...]
lach maar, cd is ERUIT JA!
godver godver godver, die heli's met die godverse klote cameras zijn ONMOGELIJK
aaaaaaaargh wat ben ik pissed
Marc0 is zeker even wegVerwijderd schreef op 20 May 2003 @ 09:57:
Waar blijft deel 5 ??
editje:
hey ik heb trouwens een programmatje gevonde dat misschien wel makkelijk is voor mensen met hun eigen mp3 shortcuts: deze hernoemt de shortcuts in je map naar willekeurige name zodat je tenminste niet alles op een standaard volgorde hoort
werkt goed
[ Voor 51% gewijzigd door BaRF op 20-05-2003 10:10 ]
Verwijderd
Ghehe
Ik post hier vmiddag ff mn save game, kan dan aub iemand die red lance missie doen
???
Ik post hier vmiddag ff mn save game, kan dan aub iemand die red lance missie doen

sommige mensen doen wel eens wat anders als gottenVerwijderd schreef op 20 May 2003 @ 09:57:
Waar blijft deel 5 ??
neeVerwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 10:08:
Ghehe
Ik post hier vmiddag ff mn save game, kan dan aub iemand die red lance missie doen???
[ Voor 46% gewijzigd door Schuey op 20-05-2003 10:10 ]
ik krijg dan de politie achter me aanVerwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 09:50:
tip: Als je ijsjes aan het verkopen bent... Ga naar het strand. Ga ergens stil staan langs de weg waar 2 of 3 mensen lopen. Ga naar je keuken iets eten.. effe naar de wc enz..
[This space is for rent]
Verwijderd
*spoiler*
Ik heb hem nu ook --> Eindelijk
vanmiddag maar eens ff proberen zodra ik thuis kom..
*end spoilers*
zou die het ook doen op m'n laptop??
das een 1.8Ghz met een gForce 4 Go 4200
nog ff DirectX 9.0 erop en dan eens zien of ie het doet
*end spoilers*
Yup, ik zat herkansingen te doen
Ik zal nu even aan de slag gaan voor deel 5
The devil is in the details.
Lijkt me wel dat hij gewoon werkt ja.. hij werkt zelfs op m'n GF2MX400Verwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 10:34:
*spoiler*
*end spoilers*
*********SPOILERTJE****************
(voor degene die het niet willen zien dit is het einde van een bepaalde missie)
Ik vondt deze missie toch wel vervelend, maar het was het wel waard

Klik hier voor de grotere versie
Ik vondt deze missie toch wel vervelend, maar het was het wel waard
och spoiler, er zijn er al 6 ofzo die het niet nodig vonden om 'spoiler' bij dat plaatje te zettenNotna schreef op 20 May 2003 @ 10:50:
*********SPOILERTJE****************
Ik vondt deze missie toch wel vervelend, maar het was het wel waard![]()
![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Kan aub iemand even die Red Lance missie doen ?? K heb m echt op alle mogelijke manieren geprobeerd
kut missie
Hier savegame
Hier savegame
Hmm hoe kun je die missie het best doen waar je die winkelruiten kapot moet maken bij north point mall ?
ik heb gewoon niet geoeg aan 5 minuten
ik heb gewoon niet geoeg aan 5 minuten
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
ik heb het met mijn samourai zwaard gedaan
Haalde het net
drolBaRF schreef op 20 May 2003 @ 09:58:
[...]
als ik het goe begrijp zeg je nu dat je cd er uit is, maar dat je TOCH het probleem hebt dat ie opstpint? dat is fysiek onmogelijk als je het mij vraagt
cd eruit, lade dicht, iso gemount, spelletje starten, spelletje start niet
cd erin, lade dicht
naja, mischien dan maar een crack overwegen... heb spel wel volledig geinstalled, dus ik snap niet waarom die het ineens nodig vindt om de cd op te spinnen

hij is heel makkelijk. zorg dat je armor en een goed automatisch wapen hebt. pak een snelle auto en rij naar lance toe. loop langzaam het terrein op en schiet de mensen neer. ga dan naar lance toe en bekijk het filmpje. lance loopt met je mee dus loop naar de auto die naast dat hok staat waar die in zit. rij het terrein af en ontwijk de auto's die er aan komen. sla dan direct linksaf dat kleine steegje in en je kunt zonder dat je nog maar 1 auto die je van de weg af wil rammen naar het ziekenhuis rijdenVerwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 10:59:
Kan aub iemand even die Red Lance missie doen ?? K heb m echt op alle mogelijke manieren geprobeerdkut missie
Hier savegame
heeft me in totaal 7 armor punten gekost
[ Voor 4% gewijzigd door Kaasplank op 20-05-2003 11:10 ]
als k thuis ben, maarja, dat duurt nog wel ffVerwijderd schreef op 20 May 2003 @ 10:59:
Kan aub iemand even die Red Lance missie doen ?? K heb m echt op alle mogelijke manieren geprobeerdkut missie
Hier savegame
Dat had ik ook al door maja ik wil wel de goedeBaRF schreef op 20 May 2003 @ 10:54:
[...]
och spoiler, er zijn er al 6 ofzo die het niet nodig vonden om 'spoiler' bij dat plaatje te zetten

Ga anders met de helikopterVerwijderd schreef op 20 May 2003 @ 10:59:
Hier savegame
Nix geen last van auto`s die je van de weg af willen rijden
Ik heb trouwens bij de "blaas café in mall"-missie een paar keer mijn toetsenbord paar keer bijna doormidden geslagen
Verwijderd
Ja kan wel met de copter gaan, maar die lance is heel de tijd al dood voor dat ik al die kereltjes kapot heb geschoten
oh die heb ik gedaan door gewoon hard door te rijden in die copcar met 2 lekker bandenstokkie schreef op 20 mei 2003 @ 11:10:
[...]
Ga anders met de helikopter
Nix geen last van auto`s die je van de weg af willen rijden
Ik heb trouwens bij de "blaas café in mall"-missie een paar keer mijn toetsenbord paar keer bijna doormidden geslagen, werd helemaal gek van die enorme zooi coppers achter mij aan. TTot ik op het idee kwam om naar een paint-shop te gaan
ging perfect..
Bier, Whiskey en Metal!!
Aangezien Deel 5 gestart is, gaan we daar verder: [rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 5[/rml]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.