[GTA-VC] Spel loopt vast met escape/saven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 12:54

lometje

Multimediant

Topicstarter
PROBLEEM!

Eerst liep het spel ingame binnen 10 sec. vast... Nu heb ik een patch van www.viaarena.com die het RX55 memory register in de bios sluit. Nu loopt het spel zelf niet meer vast,
Alleen als ik op escape druk om ff kaart te lezen, of als ik wil saven dan loopt het nog weleens vast... Ik krijg dan een zwart scherm en het geluid loopt dan wel door.

Welke 'Guru-God' (oftewel "G") kan mij helpen ?!?!

ben behoorlijk gefrustreerd dat ik eindelijk de tank had en het spel vastliep toen ik wilde saven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Heb je al gezocht in [rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 4[/rml]?
Anders zou ik daar eens gaan kijken, want daar zijn alle GTA:VC-ers verzameld ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Heb je al eens wat gespeeld met instellingen in VC zelf?
Kheldar schreef op 20 May 2003 @ 09:59:
Heb je al gezocht in [rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 4[/rml]?
Anders zou ik daar eens gaan kijken, want daar zijn alle GTA:VC-ers verzameld ;).
Het is best dat je mensen even aanbeveelt om in een groot topic te zoeken, maar je moet ze niet doorverwijzen met problemen naar grote topics, daar is SPV voor :)
(Ik zeg het nu een beetje voorzichtig, omdat ik niet zeker weet of je alleen maar een tip geeft of hem echt volledig doorstuurt :P)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
MaRc0 schreef op 20 mei 2003 @ 10:33:
Heb je al eens wat gespeeld met instellingen in VC zelf?

[...]
Het is best dat je mensen even aanbeveelt om in een groot topic te zoeken, maar je moet ze niet doorverwijzen met problemen naar grote topics, daar is SPV voor :)
(Ik zeg het nu een beetje voorzichtig, omdat ik niet zeker weet of je alleen maar een tip geeft of hem echt volledig doorstuurt :P)
Was meer een tip, heb al heel wat mensen voorbij zien komen met rare vastlopers enzo. Dus ik dacht misschien dat daar wat te vinden is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 12:54

lometje

Multimediant

Topicstarter
Ik heb een voorlopige oplossing gevonden. Mijn virtuele geheugen behoolijk opgeschroeft. Nu loopt het zelden vast, alleen hapert het spel vaak wel maar dat komt omdat mijn 512mb ram stuk was, nu heb ik nog maar een oud 128mb sdram dimmetje... :(