woei.. taxi missies klaar 
92% nu
92% nu
Verwijderd
Gas/rem en links of rechtsSTIMPPYYY schreef op 18 May 2003 @ 00:03:
Hoe maak je een burnout naar links en naar rechts (360) dus
Uit m'n hoofd:STIMPPYYY schreef op 18 May 2003 @ 00:03:
Hoe maak je een burnout naar links en naar rechts (360) dus
Verwijderd
Ik zag hem vandaag ook liggen idd mooie verpakking zou hem zo willen kopen helaas no money...Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 23:41:
Ik heb Vice City vandaag gekocht, ik kreeg een mooie gesealde versie bij de Free Record Shop. Damn die verpakking is mooi zeg, echt netjes verzorgd. Leuk dat er weer een map bij zit, en die stikker vind ik ook wel cool, evenals de erg mooi vormgegeven en informatieve handleiding. Helaas zal ik dit spel toch nog even moeten laten liggen tot komende vrijdag, aangezien ik heb nog 7 examens voor de boeg heb.
Verwijderd
Volgens mij nog niet echt professionele reviews. Hier staat wel een aardig onderbouwde user-epinion: http://www.dooyoo.co.uk/g...vice_city/_review/412189/Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 23:41:
Btw, staan er al reviews van de pc versie online? Heb ik nog iets te lezen nu ik niet kan spelen.
bij het vliegveldTHxZ0NE schreef op 18 May 2003 @ 00:23:
godsamme, ik zoek me een pleuris naar de army base, waar is die ergens?
Verwijderd
Uit de startpost:Phant0m schreef op 18 May 2003 @ 00:23:
Hmz vraagje waar vindt ik een map waar alle unique jumps op staan>
Verwijderd
Die autoradio 0wnts.Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 23:22:
Ik vind die autoradio best wel zuigen eigenlijk. Ik heb geen zin om naar die GTAvc radio's te luisteren, dus als ik naar mn mp3 speler wil zappen dan moet ik 10x op R drukken...
Verwijderd
ik versta dr weinig vanVerwijderd schreef op 18 May 2003 @ 00:29:
[...]
Die autoradio 0wnts.Moet je maar eens die gesprekken van bellers luisteren of de host van de show zelf. Zijn soms echt hilarisch.
Verwijderd
Bij Emotion Radio ofzo was een keer zo'n spreker die vond dat er meer emotie en liefde getoond moest worden onder de criminelen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 00:42 ]
oops ja.... niet helemaal wakkerShotGun schreef op 17 May 2003 @ 23:22:
[...]
lol, je moet niet de .bmp linken naar de .jpg. Je moet van de .bmp die hier staat een .jpg maken
.
zal ik de uitkomst dan maar biedenRocketKoen schreef op 18 mei 2003 @ 00:44:
[...]
oops ja.... niet helemaal wakker![]()
daar gaat weer een gig dataverkeer van mn host af
waarom kan ik geen legerbasis vinden?dinges schreef op 17 May 2003 @ 22:58:
[...]
als je 100 hidden packages hebt staat hij bij de legerbasis en als je het 100% hebt uitgespeeld staat hij ook onderin het rechter eiland
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
boringVerwijderd schreef op 17 May 2003 @ 23:59:
Hier weer ff m'n wheelie kunsten
Klik voor filmje
Hier eindresultaat:
[afbeelding]
Ik dacht dat het juist makkelijker ging als je dat pilletje had gesliktCooliez schreef op 18 May 2003 @ 00:50:
dat snipen was ook easy zeg, slow motion pilletje en het is als dikke stront door een trechter
krijg nou wat
[ Voor 29% gewijzigd door jdiezrequejo op 18-05-2003 01:16 ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 01:21 ]
Whehehe dat is idd kut, doet me denken aan gister toen ik met m'n Sabre Turbo over een heuveltje sprong en daarachter alleen wat water was.Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 01:20:
LOL ik was bij die misie dat ik Diaz moet vermoorden, dus ik dat huis in, de trap op, al die ventjes doodmaaien, was ik bijna boven, zie ik achter me iets bewegen, dus ik snel erop schieten, was het Lance...Ik riep keihard: "KUT". Iedereen weer wakker hier
Komt mn broertje ook weer kijken
Je filmpje stelt niet zoveel voor, er staan in dit draadje filmpjes met mega coole stunts achter elkaar geplakt enzo. In dit filmpje rij je de helft van de tijd (9mb groot) beetje rond op een scooter en daarna met een bus. Zonde van je downloadVerwijderd schreef op 18 May 2003 @ 01:44:
oke, ik weet, er is al een topic van GTA Vice City, maar die bevat
zoveel pagina's dat de kans maar klein is dat andere mensen het zien.
Ik heb ook even een capture gemaakt vanuit Vice City, ik heb het spel
gisteren gekocht, en het ziet er mooi uit.
Voor al die mensen die het spel nog niet hebben, of twijfelen om het
te kopen, hier een filmpje van 2 minuten, 10 seconden, waarbij ik over
Vicy City beach race met een scooterFile size = 19mb
Beeld is redelijk, gecodeerd met divx-codec 4.12, dus die codec heb je wel ff nodig.
Klik hier om dit filmpje te downloaden
ps. mocht windows med. player gelijk tevoorschijn komen klik dan met de
rechtermuisknop op 'hier' en dan 'save target as'.
Ja doe maar.
Verwijderd
Ertussen. Je kunt ook aan de grond schaven, maar dan val je snelNvE schreef op 18 May 2003 @ 01:57:
Hoe moet je precies en wheelie maken? Helemaal naar achter lenen zodat je nummerbord de grond schaaft, of net boven de grond met je voorwiel? Of ertussen?
Ja doe maar.
Verwijderd
Verwijderd
Iets langer doen of je hebt onderweg een keer met je voorwiel de grond geraaktNvE schreef op 18 May 2003 @ 02:03:
Maar ik heb ook weleens dan maak ik wheelie (met vonken en al) maar krijg ik geen bonus
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 02:21 ]
Verwijderd
Als je vonken krijgt raak je met de achterkant de grond, dat telt ook nietNvE schreef op 18 May 2003 @ 02:03:
Maar ik heb ook weleens dan maak ik wheelie (met vonken en al) maar krijg ik geen bonus
Verwijderd
nu ik het lees denk ik "idd, de stem klonk wel bekend" echt gaafPhilip Michael Thomas - Grand Theft Auto: Vice City (2002) (VG) (voice) .... Lance Vance
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
wie's dat? Ken heel die gozer nietMaverick schreef op 18 mei 2003 @ 02:37:
NEEEEE check dit @ imdb
[...]
nu ik het lees denk ik "idd, de stem klonk wel bekend" echt gaaf
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
hehe, beetje eentonigDAMAGE schreef op 17 May 2003 @ 12:26:
Damage Motor Stunt movie
Size: 11 Mb
Music: Erm Yes!
Cool?: Test it ure selfz?
Url: http://www.plugit.nl/~rick/damage.avi
Reply When leech
Deze taalfout kon ik echt niet overskippen.Da Monkey schreef op 17 mei 2003 @ 12:49:
Dat je video na een aantal sec blijft hangen en niet meer doorspeelt (Terwijl audio dat wel doet) ligt aan de codec die je hebt.. deze is zo klote dat ie niet even een foutje kan overskippen.. (oftewel de juiste versie van divx, xvid oid downen (p.s. iemand al ondekt dat xvid divx omgedraait is)
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Waaah, dat is wel ONTZETTEND ruig gedaanMaverick schreef op 18 May 2003 @ 02:37:
NEEEEE check dit @ imdb
[...]
nu ik het lees denk ik "idd, de stem klonk wel bekend" echt gaaf
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Ik vind de camera modes juist goedOkyah schreef op 18 May 2003 @ 09:14:
Ik heb in alle 4 de topiques nog maar één klacht gezien over de trails.. Mis ik soms iets en kan je het wel uitzetten?
En ben ik ook de enige die zich ergert aan de camera bij het rijden? Of te ver weg, of te dichtbij, maar de schuin-van-boven stand er tussen in is er niet meer..
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Nee, dat is het nietDAMAGE schreef op 17 mei 2003 @ 12:35:
dan wheelie- je niet lang genoeg.. je moet meer als 5 sec in de lucht zitten zonder ook maar met wat anders de grond te raken... is al eens vaker voor bij geweest. ow ja en dat is een bekend probleem heb ik soms ook last van
[ Voor 4% gewijzigd door spokje op 18-05-2003 10:10 ]
Sorry dat ik het zeg, maar dit kan toch echt niet! Normaal let ik nooit op spelfoutjes, maar dit...oeispokje schreef op 18 mei 2003 @ 10:09:
[...]
Nee, dat is het niet
Je moet numpad 6 alle tijden ingedrukt houden, itt wat veel mensen doen; steeds op 6 drukken zodat je wel in de lucht blijft, maar steeds je wheelie "stopt".
6 moet je ingedrukt houden en die houd je zolang je een wheelie maakt ingedrukt, en je moet spelen met het gas, dus gas bij/gas terug etc. 6 gewoon vasthouden dus (of had ik dat al gezecht)
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Kijken of PromWarMachine hier wat van gaat zeggenspokje schreef op 18 mei 2003 @ 10:09:
[...]
Nee, dat is het niet
Je moet numpad 6 alle tijden ingedrukt houden, itt wat veel mensen doen; steeds op 6 drukken zodat je wel in de lucht blijft, maar steeds je wheelie "stopt".
6 moet je ingedrukt houden en die houd je zolang je een wheelie maakt ingedrukt, en je moet spelen met het gas, dus gas bij/gas terug etc. 6 gewoon vasthouden dus (of had ik dat al gezecht)
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
[ Voor 17% gewijzigd door Jap op 18-05-2003 10:37 ]
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
Die trails vind ik veeeeel beter als in GTA3! Daar was het echt veeeels *te* psxwannabe, maar ik vind het in deze game juist heel subtielOkyah schreef op 18 May 2003 @ 09:14:
Ik heb in alle 4 de topiques nog maar één klacht gezien over de trails.. Mis ik soms iets en kan je het wel uitzetten?
En ben ik ook de enige die zich ergert aan de camera bij het rijden? Of te ver weg, of te dichtbij, maar de schuin-van-boven stand er tussen in is er niet meer..
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
kom op hey, dat is toch wel de meest-bantwoorde vraag in alle 4 de topicsValentino Rossi schreef op 18 May 2003 @ 10:32:
kan iemand nog ff een link posten naar een site met alle originele auto's met plaatje op een rij?
volgens mij is dat toch een andere hoorBaRF schreef op 18 May 2003 @ 10:38:
[...]
kom op hey, dat is toch wel de meest-bantwoorde vraag in alle 4 de topics
PSN: Houtvlot
Verwijderd
Jap schreef op 18 May 2003 @ 10:34:
OJ damn, ik had me toch een geinige actie met die hunteren ik had fraps nog aanstaan ook
ff een uber 1337 muziekje eronder
hijs 2 mb btw, met Xvid codec
Jap's Hunter Move Airwolf style
hij stopt wel een beetje ineens, maar achja dat kan gebeuren
gil! schreeuw! help! wie weet dit? ik kan nu nie verder!Breepee schreef op 18 mei 2003 @ 10:00:
Ik ben nu bij de missie 'Publicity Tom'. Hoe haal ik deze? ik ga namelijk steeds na 5 sec dood, wat ik ook doe
Zover ik weet is er geen cheat die dat kan, je zou een trainer kunnen gebruiken om even voor 1 missie godmode aan te zetten en no police er bij.H3llsing schreef op 18 May 2003 @ 07:11:
Hmm is er geen cheat waarbij je de missie kan skippen ofzow ?
Zal wel niet maar toch sommige missies zijn zooo saai dat je gewoon verder wil zonder de hele tijd te kloten.
das met die folders?Breepee schreef op 18 May 2003 @ 10:50:
[...]
gil! schreeuw! help! wie weet dit? ik kan nu nie verder!
het is in die limo met de band die bij v-rock zit en de auto ontploft als je langzamer gaat rijden.dinges schreef op 18 May 2003 @ 10:51:
[...]
das met die folders?
gewoon gas altijd ingedrukt houden, ruime bochten nemen
Weet je zeker dat die missie zo heet want ik ken hem niet. Hoe begint die missie en wat moet je precies doen?Breepee schreef op 18 May 2003 @ 10:50:
[...]
gil! schreeuw! help! wie weet dit? ik kan nu nie verder!
ah... ik denk te veel vooruitBreepee schreef op 18 May 2003 @ 10:52:
[...]
het is in die limo met de band die bij v-rock zit en de auto ontploft als je langzamer gaat rijden.
Wagen meteen 180 graden keren, dan rechts die grote weg op en naar het andere eiland rijden. Je hoeft niet op top speed te rijden want die meter begint pas te lopen zodra je onder een bepaalde snelheid komt. Dus houd die bak gewoon op de weg, rijd rustig en sla geen kleine vage wegen in.Breepee schreef op 18 May 2003 @ 10:52:
[...]
het is in die limo met de band die bij v-rock zit en de auto ontploft als je langzamer gaat rijden.
kom op hee, ik ben druk bezig met een garage vullen...BaRF schreef op 18 May 2003 @ 10:38:
[...]
kom op hey, dat is toch wel de meest-bantwoorde vraag in alle 4 de topics
zet je prefs maar op 999 reacties per pagina en zoek naar http://Valentino Rossi schreef op 18 May 2003 @ 10:57:
[...]
kom op hee, ik ben druk bezig met een garage vullen...
Link, please?
[ Voor 13% gewijzigd door dinges op 18-05-2003 10:59 ]
Jij hebt dus nog niet met een auto over het strand gereden.BrEeZeR schreef op 18 May 2003 @ 10:56:
Kan je niet gewoon over het strand gaan crossen met die bak?
Het word tijd dat deze in de faq komt.Valentino Rossi schreef op 18 May 2003 @ 10:57:
[...]
kom op hee, ik ben druk bezig met een garage vullen...
Link, please?
jah heVerwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 10:48:
[...]
Hehehe bink jap.. Errug kewl filmpje, vooral dat draaien in het begin met die airwolf tune.. Moddervet!
Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
logisch denken is moeilijk he?Valentino Rossi schreef op 18 May 2003 @ 11:16:
Hee ik heb m al, danku, maar waar vind ik de ''pizza boy''
naast de pizzariaValentino Rossi schreef op 18 May 2003 @ 11:16:
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Koop een zwaar geweer zoals de M4 en ren naar die winkeltjes en schiet ze kapot. Check de radar om te kijken welke ruiten je nog moet vernielen.bluppy2 schreef op 18 May 2003 @ 11:17:
damn, ik kom nog steeds niet voorbij de missie waarin je al die ruiten in het winkelcentrum moet slopen.. heeft iemand tips voor die missie??
Achter elke Pizza tentValentino Rossi schreef op 18 mei 2003 @ 11:16:
[ Voor 16% gewijzigd door Notna op 18-05-2003 11:29 ]
Mja.. Die trails zijn idd beter dan in GTA3, maar op de PS2 kan je het bij Vice City wel uitschakelen, toch?BaRF schreef op 18 mei 2003 @ 10:38:
[...]
Die trails vind ik veeeeel beter als in GTA3! Daar was het echt veeeels *te* psxwannabe, maar ik vind het in deze game juist heel subtiel
En die camera ja, ik rij altijd in de medium stand, werkt goed
Alone at last
Just nostalgia and I
Kan je ff savegame online zetten want je hebt nu neem ik aan 100%dinges schreef op 18 May 2003 @ 11:40:
* dinges is lekker aan het cruisen met zijn bodyguards
[afbeelding]
hoe kom je aan die bodyguards?dinges schreef op 18 May 2003 @ 11:40:
* dinges is lekker aan het cruisen met zijn bodyguards
[afbeelding]
Die schijn je te krijgen als je het spel 100% hebt uitgespeeld had ik ergens gelezen daarom heb ik hem gevraagd in mijn vorige post om zijn savegame
Is dat die van 100% ?dinges schreef op 18 mei 2003 @ 11:45:
[...]
100% hebben... kan je er 3 ophalen bij je huis
JelleStoel: savegame staat 2 paginas terug geloof ik
[ Voor 35% gewijzigd door Icingdeath op 18-05-2003 11:46 ]
[ Voor 34% gewijzigd door dinges op 18-05-2003 11:48 ]
thx voor de savegame, maar ik zie geen bodyguards hoor? bij welk huis en waar staan ze dan?dinges schreef op 18 May 2003 @ 11:45:
[...]
[edit2]
[rml]dinges in "[ PC] GTA: Vice City - Deel 4"[/rml]
dat zijn de dingen die je krijgt bij 100%
[/edit2]
gewoon bij je grote huis, vercetti mansion, V op de map.Breepee schreef op 18 May 2003 @ 12:03:
[...]
thx voor de savegame, maar ik zie geen bodyguards hoor? bij welk huis en waar staan ze dan?
met de crosser, rondje om het stadion is leuk, veel ruimte en geen ander verkeerBilllie schreef op 18 May 2003 @ 12:01:
Waarmee maken de meeste hier eigenlijk wheelies ??
De PCG 600 ??
En weet iemand een lekker stuk om een vette wheelie te maken ??
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 12:30 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Mja VC heeft wel wat meer bekende acteurs hoor.Venkeroz schreef op 18 May 2003 @ 12:36:
Trouweeens, de stem van "Candy Suxxx" is die van Jenna Jameson volgens de aftiteling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Trails!? Ik heb nergens trails gezien....??Okyah schreef op 18 May 2003 @ 11:30:
[...]
Mja.. Die trails zijn idd beter dan in GTA3, maar op de PS2 kan je het bij Vice City wel uitschakelen, toch?Waarom dan op de pc niet?
Ik heb t liever iets scherper tijdens het bewegen
En die camera... Ik vind de camera in de mediumstand te dicht bij, dat was imo beter in GTA3.
Jammer dat het niet beter intstelbaar is.
Gewoon, als je rijdt en loopt enzo
Alone at last
Just nostalgia and I
ALs ik jou was zou ik die uploaden naar http://www.savegames.net/game/305 - afaik de enigste 100% savegame op dit momentdinges schreef op 18 mei 2003 @ 11:45:
[...]
[edit2]
[rml]dinges in "[ PC] GTA: Vice City - Deel 4"[/rml]
dat zijn de dingen die je krijgt bij 100%
[/edit2]
Ehm...ik draai hem ook doodleuk vloeiend op 1024x768x32 met Viewing Distance het hoogst. Als ik FRAPS aan heb staan (en niet opneem) zie ik de framerate en die blijft altijd netjes rond de 30 (dat vind ik genoeg).Chakotay schreef op 18 May 2003 @ 12:28:
Ik had gisteren even de beschikking over een laptop met een XP-M 2400+, 512MB DDR en een ATI Mobility Radeon 9000 videochipje... Vice City erop gemikt, loopt doodleuk vloeiend op 1024x768x32, woei
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Niets ge-oc-ed oid?Switch schreef op 18 May 2003 @ 12:59:
GATVERDAMME!
Hier kan ik echt niet tegen, mijn VC loopt gewoon telkens vast, maar dan ook echt pijnlijk vast! Steeds als ik aan het rijden ben of bezig ben met mijn missie![]()
![]()
. Ik krijg gewoon zo'n domme Windows melding dat het hun spijt enzo.
Gatver! Ik wil een patch!
Alone at last
Just nostalgia and I
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq