Toon posts:

Hoe krijg ik een è zonder alt-codes?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Euj
Ben nieuw hier.. En heb ff een klein vraagje:

Ik heb een paar weken geleden me pc geformateert en voor die tijd kon ik met de tilde (~) en dan de "e" de letter "è" krijgen, dit werkte wat sneller als met de alt-codes...
Nu werkt dit niet meer :'( en zou ik dus vele alt-codes ui m'n kop moet gaan leren (waar ik totaal geen zin in heb :P )

M'n besturingsysteem is Windows98.
De vraag is dus: Weet iemand hoe en/of waar ik het kan instellen dat ik met de tilde weer een "è" kan maken ?

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-09 18:35
`e dus è of 'e é

[ Voor 78% gewijzigd door Kevinp op 15-05-2003 23:51 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Staat vast wel in de FAQ. Moet je ff je toetsenbordindeling op Nederlands of VS Internationaal zetten.

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:23

GeekK

Rag Mama Rag

blaat....

[ Voor 122% gewijzigd door GeekK op 15-05-2003 23:57 ]

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

Verwijderd

Wat voor toestenbordindeling heb je geselecteerd toen je win98 hebt geïnstalleerd?

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:24
Zet bij je toetsenbordinstellingen je land op Nederland en de indeling op US international. Dan heb je je ë, é en è weer terug.

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

Verwijderd

Topicstarter
oVRoM
Hartstikke bedankt.. Heb 'm op VS gezet en 't werkt perfect :D

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dioga, welkom op GoT!

Zoals je ziet, staan redelijk wat antwoorden in de diverse FAQ's hier op GoT. Sterker nog, daarom heten zo ook Frequently Asked Questions ;)

Omdat dit dus in de WOS FAQ stond en derhalve een echte discussie niet zal ontstaan, gooi ik hier weel een slotje op nu je je antwoord hebt :)

Je zou de volgende keer eerst even in de WOS policy kunnen kijken voor wat extra tips die er voor zorgen dat je NOG beter geholpen kan worden - hoe ongeloofwaardig dat ook klinkt nu het binnen 2 minuten al gebeurde :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.