Het Grote Gamecube Topic Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.978 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 14:20
Delirium2001 schreef op 26 mei 2003 @ 23:04:
[...]

Lol we hebben er inmiddels al 2 achter de rug => Plaatjes d'r van ;)
Maar wie is nu eigenlijk wie op die foto's? Ik ken er maar een paar van naam geloof ik.. Ben wel eens benieuwd naar de smoelwerken achter al deze nicks hier.. :P

[ Voor 3% gewijzigd door blakez op 26-05-2003 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 20:49
woehoe ik kon het niet weerstaan ondanks alle negatieve reviews, en heb toch maar ETM gekocht :P

en ik vind hem gaaf! ik persoonlijk zou het spel een dikke 8 geven ik snap ook niet dat het overal zo matig scoort :? maarja trouwens, is er al wat bekend dan over een nieuwe cube party? en bij wie moet dat dan wel niet thuis want het zal wel druk worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

spaceboy schreef op 26 mei 2003 @ 22:03:
Ik probeer 't nog maar een keer (niemand zal nog wel MK:DA spelen):

Ik probeer dus met Hsu Hao de Konquest mode door te komen, maar bij match 10/10, als ik tegen een clone van Hsua Hao moet, verlies ik absoluut al-les. Ik mag blij zijn als ik geen Flawless Victory om m'n oren krijg. Werkelijk alles wordt geblokt. De meest verrotte combo's krijg ik voor de kiezen. Als ik er een keer doorkom krijg ik een Reversal op m'n bordje. Ik ben radeloos, hoe de hell kom ik hier voorbij? Zo slecht ben ik niet volgens mij, maar die Hsu Hao staat volgens mij op difficulty 11 als de 10 de max zou zijn.
Konquest wordt elke keer dat je er met iemand anders doorheen gaat moeilijker, dus ligt niet aan Hsu Hao persoonlijk :)
Wat ik veel probeerde was net misslaan waardoor je een klap van hem uitlokt, blokken en dan zodra hij klaar is met zn combo zelf een flink grote combo doen.
HIValicious schreef op 26 May 2003 @ 21:30:
[...]

jou offtopic gezever ook nie :+
Gelukkig was je reply erop een van de meest ontopic berichten die ik ooit gelezen heb!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-05 14:37

Collaborator

You! Cake or Death?

[Nieuws] Fikse prijsverlaging voor Amerikanen

Onze Amerikaanse soortgenoten boffen maar weer, met een flinke lijst afgeprijsde spellen...

Zojuist is aangekondigd dat niet 1, niet 2, maar 24(!) games in de USA een kleiner prijskaartje krijgen. De spellen zullen daar voor zo'n 36 euro over de toonbank gaan. De volledige lijst met alle spellen die de prijsverlaging ondergaan:

- Mega Man Network Transmission
- Kings Speed
- Hitman 2: Silent Assassin
- Sonic Adventure DX
- Signal Angler
- XGRA Racing
- Mayhem Microphone
- The Italian Job
- Powerpuff Girls
- Product Number 03
- World Championship Pool
- Billy Hatcher & The Giant Egg
- Viewtiful Joe
- Armada 2: Star Command
- Wallace & Grommit
- Jacked
- MTV' S Celebrity Deathmatch
- Haunted Mansion
- Modellista Car
- Goblin To order: Unleash the Horde
- Urban Frestyle Soccer
- Impossible Mission 2: Surma Operation

Over een soortgelijke Europese actie is nog niets bekend, maar hopen mag altijd. Begin maar vast met de smeekmails naar Nintendo Benelux!

printversie

Door: Tjeerd Engels op 27-05-2003
omg al die nieuwe goede games worden gewoon cheapy alsof ze budged games zijn :9~

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

TheEvilCuber schreef op 27 May 2003 @ 09:58:
[...]

omg al die nieuwe goede games worden gewoon cheapy alsof ze budged games zijn :9~
Cool, ik ga meteen de Powerpuff Girls halen :+
Auto Modelista is wel cool, hij was redelijk op de PS2 en voor een redelijke titel betalen we ook wel een redelijke prijs :)
Billy the Hatcher, ach ja, jullie geilen er allemaal op, maar ik vind het niks :P Italian Job is remake van een PSX game... Eigenlijk is het gewoon allemaal bagger tot redelijk, en het is daarom ook redelijk geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:11

admiral866

The King Personality Disorder

w00t, Viewtiful Joe cheap. Nice 2 have a import cube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
De reden voor die prijsverlaging is een aanpassing in de royalties die Nintendo vraagt. Deze prijsverlaging zou dus structureel moeten zijn en eigenlijk ook naar europa moeten komen...

Bron

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Anoniem: 34169 schreef op 27 May 2003 @ 11:00:
[...]
Cool, ik ga meteen de Powerpuff Girls halen :+
Auto Modelista is wel cool, hij was redelijk op de PS2 en voor een redelijke titel betalen we ook wel een redelijke prijs :)
Billy the Hatcher, ach ja, jullie geilen er allemaal op, maar ik vind het niks :P Italian Job is remake van een PSX game... Eigenlijk is het gewoon allemaal bagger tot redelijk, en het is daarom ook redelijk geprijsd.
ten eerste is het Billy Hatcher, zonder the. en ten tweede, ik vind billy hatcher ook niet kick, dus scheer ons niet over één kam okee?

en trouwens Viewtiful Joe een "redelijke" titel? WTF! OMG! STFU! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lees trouwens net dit op gamer.nl
Waar Nintendo eerder duidelijk aangaf dat Mario Kart: Double Dash geen internet-speeloptie zou meekrijgen, maar slechts een LAN optie (via een kabeltje tussen twee GameCubes met 8 man tegelijkertijd racen), vinden we vandaag op de site van GameSpy de opvallende melding dat er ook voor 8 personen over Internet ruimte is. Typefoutje? Kan, alleen is het wel opvallend dat juist GameSpy het bedrijf is dat de online zaken van de GameCube voor haar rekening neemt.

Tegelijkertijd gaan ook de geruchten dat GameSpy een volledig online netwerk voor de GameCube aan het opzetten is, á la Xbox Live. Binnenkort zal Nintendo met een aankondiging komen over haar online strategie: hoe de plannen zijn, hoe het er voor staat en dergelijke.
Dat zou wel ubervet zijn. :9~

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
schnumi schreef op 27 mei 2003 @ 14:58:
Lees trouwens net dit op gamer.nl

[...]

Dat zou wel ubervet zijn. :9~
ineens komme ze met het nieuws: hee, we hebben online, het kost niks en je ken Pokémon en alles online spelen...

"let op, als je nu je supersmash brothers melee disc erin stopt, dan krijg je de broadband trophy en wordt de online optie geunlockt!"

dan gaat iedereen echt spontaan nintendo zijn piel weer zuigen. duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

daFubar schreef op 27 mei 2003 @ 15:09:
[...]

ineens komme ze met het nieuws: hee, we hebben online, het kost niks en je ken Pokémon en alles online spelen...

"let op, als je nu je supersmash brothers melee disc erin stopt, dan krijg je de broadband trophy en wordt de online optie geunlockt!"

dan gaat iedereen echt spontaan nintendo zijn piel weer zuigen. duidelijk.
dat lijkt me wel dope :D was dat maar zo

maar als gamespy dat ondersteund is dat wel dope _/-\o_

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947

Mocht er nog iemand op zoek zijn naar Zelda TWW met bonusdisk: Intertoys in het centrum van Eindhoven (Heuvel Passage) heeft er nog een stuk of vier staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
Als, en ik zeg als, pokemon op de cube uitkomt en dan ook nog eens online gaat zal het, mits ze het goed opzetten, een enorm succes zijn denk ik. Ondanks de reputatie van pokemon als kiddie game enzow zal het echt vet dope zijn om te spelen. Daar zou ik nou wel geld voor willen betalen om online te spelen (als het niet te veel is iig :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op 27 mei 2003 @ 15:13:
[...]

maar als gamespy dat ondersteund is dat wel dope _/-\o_
Het enige doemscenario wat ik nu kan bedenken is dat Gamespy Arcade verplicht gaat worden maar voor de rest lijkt een samenwerking met Gamespy me niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Hoe groot is de doos van die zelda pack eigenlijk? Moet nl of morgen een half uur rondrijden om me auto te parkeren of op de fiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

ajampaniki schreef op 27 mei 2003 @ 16:15:
Hoe groot is de doos van die zelda pack eigenlijk? Moet nl of morgen een half uur rondrijden om me auto te parkeren of op de fiets.
Met een Albert Heyn tas op de fiets gaat het prima hoor, tis geen Xbox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

w00h0000 !!!! =)

ik ben mijn kamer aan het opruimen, en nu 4 vuilniszakken, 3 bitterkoekjes, 15 aanstekers, 104 bierdopjes, 2 gamecubes en .. jaja.. 1 gba !! gevonden !! =)

wieeeeh !! eindelijk, heb hem weer terug :)) kan ik die connectivity kabel gaan kopen =) =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 11:48
yamAUchi schreef op 27 May 2003 @ 16:30:
w00h0000 !!!! =)

ik ben mijn kamer aan het opruimen, en nu 4 vuilniszakken, 3 bitterkoekjes, 15 aanstekers, 104 bierdopjes, 2 gamecubes en .. jaja.. 1 gba !! gevonden !! =)

wieeeeh !! eindelijk, heb hem weer terug :)) kan ik die connectivity kabel gaan kopen =) =)
2 GameCube's gevonden?
De Cube is klein, maar ik raak em niet kwijt. :\

[ Voor 3% gewijzigd door Hidde op 27-05-2003 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
yamAUchi schreef op 27 mei 2003 @ 16:30:
w00h0000 !!!! =)

Gvd ik ruim me kamer op en wat vind ik: heel veel troep! Maar geen cubes :( . Moet trouwens wel ff me gba gaan zoeken.

edit: is die link kabel voor de gba trouwens een beetje z'n geld waard (in zelda bvb). Kwil hem wel gelijk erbij kopen maar dan moet het wel een beetje nuttig zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door ajampaniki op 27-05-2003 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

ajampaniki schreef op 27 mei 2003 @ 16:53:
[...]

Gvd ik ruim me kamer op en wat vind ik: heel veel troep! Maar geen cubes :( . Moet trouwens wel ff me gba gaan zoeken.

edit: is die link kabel voor de gba trouwens een beetje z'n geld waard (in zelda bvb). Kwil hem wel gelijk erbij kopen maar dan moet het wel een beetje nuttig zijn.
Ligt eraan hoeveel geld je er voor gaat neertellen. Ik had hem voor 2 euro en heb er volop plezier van. Ik heb die kabel trouwens wel moeten modden >:)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 11:48
NvE schreef op 27 May 2003 @ 17:23:
[...]

Ligt eraan hoeveel geld je er voor gaat neertellen. Ik had hem voor 2 euro en heb er volop plezier van. Ik heb die kabel trouwens wel moeten modden >:)
Er zijn hele goedkope kabeltjes, en die zijn niet zo slecht als je zou denken. (Niet zo verdomd klote als een memorycard)
Bij een vriend van mij werkt ie perfect.
Kostte 5 euro.

En met Zelda is het heel leuk, natuurlijk met een vriend is het het leukst.
Alleen kan een tijdje met de GBA dingen doen wel aardig wat rupees kosten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Wat kan je dan allemaal doen met je gba in zelda? (ajampaniki geniet van de voorpret)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-05 09:05
ajampaniki schreef op 27 May 2003 @ 17:32:
Wat kan je dan allemaal doen met je gba in zelda? (ajampaniki geniet van de voorpret)
Mr Tingle activeren, hij helpt je met bepaalde dingen (niet echt boeiende tips) en je kan met hem op bepaalde plaatsen komen voor wat extra's. Verder heeft hij mij al een paar keer geholpen doordat je 5 sec door de lucht kan lopen om zo verder te komen in het spel. Kwam echt niet tot de normale oplossing (om bij dat beeld achter dat stroomhek te komen in die grote toren) en met Mr Tingle dus wel :P

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

yam heb je golden sun ook gevonden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Glitch schreef op 27 May 2003 @ 18:17:
[...]

Ik hoop et, zou wel zeer cool zijn :)
ik vraag me af of dat cool zou zijn. ik zie het nog niet helemaal voor me.

joepie, ik speel tegen iemand uit engeland... en dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Hoe laat zou iemand een brief moeten versturen als ik hem morgen wil hebben? (nee is niet offtopic geblaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

euhh voor 7 uur dacht ik.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21889

volgens mij is het voor 5 uur, als die morgen in de bus moet liggen.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
schnumi schreef op 27 May 2003 @ 19:19:
euhh voor 7 uur dacht ik.
Damnz dat gaat dan wel errug close worden :( . Door dat domme hemelvaart kan ik hem dan pas vrijdag halen boehoe. Kga morgen wel bij de sorteerbak campen ( ajampaniki werkt bij de post :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 21889 schreef op 27 May 2003 @ 20:01:
volgens mij is het voor 5 uur, als die morgen in de bus moet liggen.,
Kan ook wel ik weet wel dat er hier s'avonds 7 uur ong nog een lichting plaatsvind maar of je hem dan ook de volgende dag al in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2856

Normaal is het 18 uur maar in elke stad staan "hoofd" brievenbussen en die mag je vullen met al je papier tot 19 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 17:19

spaceboy

Op grote hoogte

ajampaniki schreef op 27 May 2003 @ 19:15:
...(nee is niet offtopic geblaat)
Niet? Please explain. Ik leg de link met de Gamecube niet helemaal. Het zal best goed bedoeld zijn, maar dit ge-OH kan ergens anders.

Edit: even ontopic, zijn er hier al mensen die via een import o.i.d. ervaring hebben met de Gameboy Player? Heb je dan nog een extra disc nodig in je Cube? Wat is de beeldkwaliteit? Op Nintendo.nl staat nu dat hij ook met sterren te bestellen zal zijn. Afgaand op de adviesprijs zal dit ongeveer 3000 a 4000 sterren moeten kosten denk ik. (oftewel: it's MIIIIINE) :)

[ Voor 41% gewijzigd door spaceboy op 27-05-2003 21:18 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

spaceboy schreef op 27 May 2003 @ 21:15:
[...]

Niet? Please explain. Ik leg de link met de Gamecube niet helemaal. Het zal best goed bedoeld zijn, maar dit ge-OH kan ergens anders.
Omdat hij de kortingsbon van de GBASP van iemand over de post krijgt en deze nog maar geldig is tot as zaterdag. ;)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 17:19

spaceboy

Op grote hoogte

GolbeZeromus schreef op 27 May 2003 @ 21:18:
[...]

Omdat hij de kortingsbon van de GBASP van iemand over de post krijgt en deze nog maar geldig is tot as zaterdag. ;)
Ja hallo, zo ken ik er nog een paar. Ik heb een vraag over sportschoenen, omdat ik daarmee naar mijn werk fiets, en als ik terugkom ga ik achter m'n Gamecube zitten. Da's gewoon kul. Door dit soort posts moet ik 20 pagina's doorklikken als ik hier een dagje niet kom. Wat mij betreft mag hier echt strenger op gemod worden. Maar goed, ik ben vast weer de enige, de grote boeman, ik ben een lul, kom maar op.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

spaceboy schreef op 27 mei 2003 @ 21:20:
[...]

Ja hallo, zo ken ik er nog een paar. Ik heb een vraag over sportschoenen, omdat ik daarmee naar mijn werk fiets, en als ik terugkom ga ik achter m'n Gamecube zitten. Da's gewoon kul. Door dit soort posts moet ik 20 pagina's doorklikken als ik hier een dagje niet kom. Wat mij betreft mag hier echt strenger op gemod worden. Maar goed, ik ben vast weer de enige, de grote boeman, ik ben een lul, kom maar op.
Welnee joh, je bent gewoon een zeikwijf. :P ;)

Maar er wordt wel meer offtopic geblaat, laten we eerlijk zijn. Zelfs deze discussie is off-topic. ;)
^MRT schreef op 27 mei 2003 @ 22:05:
[...]

je bent een lul :P

nee maar even ontopic dan maar ;) zijn er nog echt geen plannen bekent voor een nieuwe gamecube party :?
Jawel, ik kreeg van het wekend geloof ik een mailthje. Maar ik moet ook weer even een mailtje sturen omdat ik mijn login/pass wéér vergeten ben. :Y)

[ Voor 24% gewijzigd door GZ op 27-05-2003 22:07 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Laatst online: 15-05 20:49
spaceboy schreef op 27 mei 2003 @ 21:20:
[...]

nee maar even ontopic dan maar ;) zijn er nog echt geen plannen bekent voor een nieuwe gamecube party :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19566

^MRT schreef op 27 mei 2003 @ 22:05:
[...]

Voor jou een vraag voor mij een weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Het is officieel 8)
Daarnaast kun je binnenkort ook een Game Boy Player uit de Sterrencatalogus scoren. Da's goed nieuws voor clubleden en Nintendo VIPs!
Nog beter!

[ Voor 33% gewijzigd door Switch op 27-05-2003 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar niet hoeveel sterren dat kreng kost! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 20-01 14:20
Ik zou die url even veranderen Switch, want als ik er op klik kom ik op de nintendo site en ben ik ingelogd als jou! Das niet echt de bedoeling denk ik.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:59

Tarin

Just plain weird.

Vast meer dan die 3100 die ik nu heb.. :'(

Waarom schiet dat nou niet op? :/

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:59
zo das vet die cheape games op de cube
en online MK:DD, ow als t waar is....

jaja de phuse is back... ben nog steeds bezig met een structurele herindeling van mijn kamer... vandaar weinig tijd op GoT

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Als ik me cube heb ga ik me gelijk inschrijven bij nintendo. Denk dat ik eerder wacht tot er iets beter komt dan die gb player. Gebruik ik me gba wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probleem is: wat komt er in de sterrencatalogus!?! Dat is maar afwachten en vaak kosten fysieke dingen veel sterren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Misschien stomme vraag, maar ik zie bij een aantal mensen dat ze nog los een rgb-snoer hebben. Wat is het voordeel van dit ding boven degene die al bij de cube word geleverd (neem aan dat die er wel bij zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-05 12:59
ajampaniki schreef op 27 May 2003 @ 23:37:
Misschien stomme vraag, maar ik zie bij een aantal mensen dat ze nog los een rgb-snoer hebben. Wat is het voordeel van dit ding boven degene die al bij de cube word geleverd (neem aan dat die er wel bij zit)
Betere beeldkwaliteit (scherper, kleuren worden afzonderlijk aan de TV afgeleverd in tegenstelling tot de standaard AV kabel welke alles door 1 kabel gooit :))

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Laatst online: 13-04 10:46
ajampaniki schreef op 27 mei 2003 @ 23:37:
Standaard krijg je tulp connectortjes met een scart converter..
Als je een losse RGB kabel koopt krijg je scherper beeld en kan je op 60 hz spelen.. mits je tv het ondersteund..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

je kan ook 60hz zonder RGB alleen word het beeld er alleen rustiger door, niet scherpen ofzo ;)

de Nintendo Site liegt :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Weer een "offtopic" vraagje, maar heeft iemand de afmetingen van de cube en een game doosje voor me? Of is die maat van het doosje dezelfde als van een dvd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelfde als een dvd, jammer genoeg. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

ajampaniki schreef op 28 May 2003 @ 00:50:
Weer een "offtopic" vraagje, maar heeft iemand de afmetingen van de cube en een game doosje voor me? Of is die maat van het doosje dezelfde als van een dvd?
Ik weet niet echt wat er offtopic aan je vraag is :? Het gaat letterlijk om de cube en spel :P
Even mijn 1337 meetskillz toepassen :D

11cm hoog; 15,3 cm lang (met "handvat" 19,4 cm) en 14, 9 cm breed :)

Let op! Dit is met een (hele) oude schoolliniaal gemeten, het zal niet exact zijn :P

edit:

De bobbeltjes aan de zijkant zijn 7 mm breed

[ Voor 62% gewijzigd door NvE op 28-05-2003 01:30 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Zouden die bobbeltjes er aan de zijkant aan zitten om te voorkomen, dat je je cube zo inbouwt dat hij geen lucht meer kan happen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

RareGast schreef op 28 mei 2003 @ 07:52:
Zouden die bobbeltjes er aan de zijkant aan zitten om te voorkomen, dat je je cube zo inbouwt dat hij geen lucht meer kan happen?
Ik denk het wel ja ;)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Mocht er nog iemand een Limited edition van The Wind Waker willen hebben, er lagen er gisteravond iets van 15 bij de Makro in Delft. De pas moet je alleen zelf ff scoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 12:37

rajackar

Blood Minister

Ik zag btw weer iets over dat RGB snoer. Hoe sluit je dat precies aan op de TV?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-05 09:05
Nedgame Enschede had er ook nog een paar (of weer een paar kan ik beter zeggen) ... € 69,95 als ik het goed zag, normaal vragen ze daar € 54,95. Zo bijzonder is die LE toch niet :?

Dat RGB snoer gaat gewoon vanaf je Cube richting de RGB ingang van je TV (is een SCART aansluiting met RGB ondersteuning, staat in je handleiding of je er 1 hebt)

[ Voor 32% gewijzigd door Speedy op 28-05-2003 09:28 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
NvE schreef op 28 mei 2003 @ 01:26:
[...]

Ik weet niet echt wat er offtopic aan je vraag is :? Het gaat letterlijk om de cube en spel :P
Na volgens sommige mensen is alles wat niet direct met een spel oid te maken heeft offtopic, dus ik denk ik vraag het maar beleefd :P

Thanks btw. Kga ff wat meten en zagen om een mooie unit te maken voor me tv en de cube eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helemaal in Delft, anders ga je het nog verder zoeken ;) Ik ben al meer reisgeld kwijt voor het hele spel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Boehoe de post zat in de bus, zonder bonnetje :'( Moet ik tot vrijdag wachten tot die domme post weer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik hoop dat het hele "Nintendo gaar stiekem toch online" verhaal toch wel door Nintendo ondersteunt of op zijn minst onderkent wordt. Hiermee bedoel ik dat ze ermee rekening houden bij het coden. Want de bandbreedte van een beetje LAN (10Mbit) is ietsje meer dan een gemiddelde internet verbinding (upstream al helemaal). Dus als het wil werken moet Nintendo wel efficiënte netwerkcode fabriceren.
Wat ik ook niet begrijp is hoe Gamespy hier geld mee wil verdienen? Wellicht isset een testcase voor het uiteindelijke Nintendo Gaming Network (NGN ;) ) maar ook daar zie ik voor een third party weinig brood in.
Dussss ik heb goede hoop maar toch ook zeker een hoop bedenkingen...ik hoop iig wel dat er een algemene verbindingsfile komt voor GC spellen zodat je niet per game dingen op je memcard moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zullen de prijzen worden voor het online gamen, voor de GC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 21889 schreef op 28 May 2003 @ 11:39:
€0.0 als het aan Nintendo ligt. ze vinden het belachelijk dat je na de aankoop van console spel en modem ook nog eens voor het spelen moet betalen.

dus ALS nintendo online gaat zal het lijkt me niks gaan kosten.

helemaal omdat er geruchten zijn over gamespy>nintendo online netwerk _/-\o_

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Woei toenet viel hiero Ikaruga in de brievenbus. _/-\o_ Vet spel 8) Alleen ben ik nog wel aan het kloten met die dark/light gedoe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
TheEvilCuber schreef op 28 May 2003 @ 11:41:
[...]

€0.0 als het aan Nintendo ligt. ze vinden het belachelijk dat je na de aankoop van console spel en modem ook nog eens voor het spelen moet betalen.

dus ALS nintendo online gaat zal het lijkt me niks gaan kosten.

helemaal omdat er geruchten zijn over gamespy>nintendo online netwerk _/-\o_
ik vind het toch raar dat nintendo het niet doet omdat ze het gratis willen maken... ik bedoel, ze proberen overal een slaatje uit te slaan. vroeger had je voor 200 gulden een gameboy, tetris, batterijen, een linkkabel en oordopjes.
nu heb je voor hetzelfde geld een gameboy advance. punt.
de rest moet je allemaal bijkopen. ik bedoel, het "is toch belachelijk dat je na de aanschaf van een handheld ook nog zelf dopjes moet kopen"

:) toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

daFubar schreef op 28 mei 2003 @ 11:50:
[...]
ik vind het toch raar dat nintendo het niet doet omdat ze het gratis willen maken... ik bedoel, ze proberen overal een slaatje uit te slaan. vroeger had je voor 200 gulden een gameboy, tetris, batterijen, een linkkabel en oordopjes.
nu heb je voor hetzelfde geld een gameboy advance. punt.
de rest moet je allemaal bijkopen. ik bedoel, het "is toch belachelijk dat je na de aanschaf van een handheld ook nog zelf dopjes moet kopen"

:) toch?
dat soort dingen zijn allemaal luxes

de SP heeft eigenlijk alleen nog een oordopjes ingang nodig. zelf snap ik niet waarom iemand dat wil (wat een kut geluid maakt de GBA zeg, alleen GS klinkt een btje)
ik gebruik zelf nooit dopjes en zie het nut niet.
en zo duur kost zn plugje niet ;) een euro of 3 zal t zijn?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
€0.0 als het aan Nintendo ligt.
Ok, als het aan Nintendo ligt... maar dan geldt dat dus ook *alleen* voor de spellen van Nintendo zelf neem ik aan, aangezien je voor PSO dus WEL per maand moet betalen...

Als andere developers dat ook gaan doen wordt het volgens mij dus nog duurder dan een Xbox Live abonnement (op dit moment dan!).

Klein rekensommetje:

Sega vraagt dacht ik 8,95 per maand om online te kunnen met PSO...
Dat is dan 12 x 8,95 = 107,40 ... VOOR PSO ALLEEN AL...

Denk dat je daar toch wel rekening mee moet gaan houden... of zie ik het nu te donker in? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ironx schreef op 28 May 2003 @ 12:15:
[...]

[...]

Ok, als het aan Nintendo ligt... maar dan geldt dat dus ook *alleen* voor de spellen van Nintendo zelf neem ik aan, aangezien je voor PSO dus WEL per maand moet betalen...

Als andere developers dat ook gaan doen wordt het volgens mij dus nog duurder dan een Xbox Live abonnement (op dit moment dan!).

Klein rekensommetje:

Denk dat je daar toch wel rekening mee moet gaan houden... of zie ik het nu te donker in? :)
het gaat ook vooral om Nintendo's eigen online support
dus mario kart, mario tennis, mario golf, Smash bros 3 (:P) pikmin 2
of wat dan ook van Nintendo

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op 28 May 2003 @ 12:19:
[...]

het gaat ook vooral om Nintendo's eigen online support
dus mario kart, mario tennis, mario golf, Smash bros 3 (:P) pikmin 2
of wat dan ook van Nintendo
Dan moeten ze voor SSB 3 wel alleen broadband accepteren, anders wordt het echt onacceptabel traag :(

edit:
Ik ben nu trouwens verslaafd aan Pokémon Ruby, vandaar dat ik wat minder post :P

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 28-05-2003 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mmm waar ik heb de laatste tijd al veel mensen niet meer zien posten. :) GZ, Phusebox (heel even), D³ , Elroy (in zelda spoilertopic).

Whats up? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
schnumi schreef op 28 May 2003 @ 13:19:
Mmm waar ik heb de laatste tijd al veel mensen niet meer zien posten. :) GZ, Phusebox (heel even), D³ , Elroy (in zelda spoilertopic).

Whats up? :P
Lijkt me toch logisch: zitten gewoon hele dag te cuben :P . Kheb ff klein tafeltje voor me tv+cube ontworpen:

code:
1
2
3
4
5
             <-60->

Op dat stuk van 20x30 komt me cube en in het stuk van 40x30 een laatje voor games, controlers, overige meuk, n64 en me gameboy zooi. Heeft iemand nog een leuk idee voor een toepasselijke kleur?

Ja kmoet toch wat doen totdat me bonnetje binnen is.

edit: zal ik hem 20 of 30 hoog maken. Ik leg de games op hun kant in de la. Als ik hem 20 maak kan alles nl niet uit 1 plank mdf halen

[ Voor 20% gewijzigd door ajampaniki op 28-05-2003 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mmm ligt eraan wat voor kleur je cube heeft. :P Wel vet zoiets zou ik eigenlijk ook moeten hebben als ik straks boven een nieuwe TV heb. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
NvE schreef op 28 May 2003 @ 01:26:
[...]

Even mijn 1337 meetskillz toepassen :D

11cm hoog; 15,3 cm lang (met "handvat" 19,4 cm) en 14, 9 cm breed :)

Let op! Dit is met een (hele) oude schoolliniaal gemeten, het zal niet exact zijn :P

edit:

De bobbeltjes aan de zijkant zijn 7 mm breed
Ik zit nog eens ff naar die maten te kijken, en zijn het geen inches? 11 cm hoog lijkt me wel heel errug klein.

edit: dang ik kijk net op de nintendo site en het is echt 11 cm :D Damn hijs dan wel errug klein LOL

[ Voor 10% gewijzigd door ajampaniki op 28-05-2003 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
ajampaniki schreef op 28 May 2003 @ 13:59:
[...]

Ik zit nog eens ff naar die maten te kijken, en zijn het geen inches? 11 cm hoog lijkt me wel heel errug klein.

edit: dang ik kijk net op de nintendo site en het is echt 11 cm :D Damn hijs dan wel errug klein LOL
tsja ze hoeven er geen dvdrom drive en harde schijf in te proppen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Klein en zeer fijn.
Vele malen beter dan zo'n logge x-box :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:22

NoTimeRemains

I know

ikaruga is mine alleen nog ff geen tijd om te testen ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

He ik heb Ikaruga vandaag ook binnengehad. :) Best een vet spel hoor maar je moet nog wel even wennen aan die dark/light gedoe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Anoniem: 36087 schreef op 28 mei 2003 @ 14:34:
Klein en zeer fijn.
Vele malen beter dan zo'n logge x-box :X
Ik zat met een liniaal te kijken hoeveel 11 cm ongeveeer is en ik had echt iets van glok, zo klein.

Wel mooi want dan past het tenminste allemaal. Kwilde eerst een laatje maken zodat je de cube naar voren kon schuiven om een andere game erin te doen. Maar dat hoeft nu dus niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Wel mooi want dan past het tenminste allemaal. Kwilde eerst een laatje maken zodat je de cube naar voren kon schuiven om een andere game erin te doen. Maar dat hoeft nu dus niet meer
Hou er wel rekening mee dat waneer het cd-klepje openstaat, de hoogte +/- 20cm is...
Mischien nog een paar centimeter speling om er met je wijsvinger tussen te kunnen (om het klepje te sluiten) en je komt op 23 uit? :P

[ Voor 4% gewijzigd door ironx op 28-05-2003 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
ironx schreef op 28 May 2003 @ 15:01:
[...]

Hou er wel rekening mee dat waneer het cd-klepje openstaat, de hoogte +/- 20cm is...
Mischien nog een paar centimeter speling om er met je wijsvinger tussen te kunnen (om het klepje te sluiten) en je komt op 23 uit? :P
Ach maakt niet zoveel uit ik maak wel wat schuim aan de bovenkant zodat ie niet beschadigd.

Khem hem trouwens bestels bij e-plaza dus kan hem vrijdag of zaterdag lekker ophalen voor 150 euro :)

* ajampaniki heeft een hele goede dag vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 16-05 12:32

RSP

Rock* heeft bekend gemaakt versies van GTA3 en VC uit te brengen voor de Xbox en de Gamecube zodra het contract met Sony afloopt... wanneer dat is weet ik niet precies, maar 't zou nog een paar weekjes moeten duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Je kan beter een uitschuif plankje maken netzoals ik hier heb staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 21:56
Wat denken jullie? SC2 of WE6FE laten importeren?
Ik denk zelf aan WE6 aangezien die niet op de releaselijst staat om uitgebracht te worden in US/EU, maar ja WE7 komt in augustus uit dus dan kan ik daar misschien beter op w8en. Daarentegen hebben we SC2 (Soul Cailibur2) die wel uitkomt in het US in augustus (en da's eigenlijk alleen maar interessant voor de story mode).

* Glorix Jim zucht... altijd van die moeilijke keuzes :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Je kan beter Viewtifull joe voor $40 dollar halen bij ebgames en dan krijg je 'm over een weekje (Gratis) opgestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
RSP schreef op 28 May 2003 @ 15:30:
Rock* heeft bekend gemaakt versies van GTA3 en VC uit te brengen voor de Xbox en de Gamecube zodra het contract met Sony afloopt... wanneer dat is weet ik niet precies, maar 't zou nog een paar weekjes moeten duren :)
Volgens mij liep dat contract met Sony tot eind 2003 :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
komt ie dan al uit in US? :)

edit :
er staat op www.ebgames.com

Viewtiful Joe
Pre-Order: Ships on 10/7/2003

dus da's pas in juli :\

[ Voor 68% gewijzigd door Glorix Jim op 28-05-2003 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
x KeN x schreef op 28 May 2003 @ 15:30:
Je kan beter een uitschuif plankje maken netzoals ik hier heb staan :)
Voorspelbaar: pics!!11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Is er eigelijk al bekend wie deel 31 gaat maken :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Voel je je geroepen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Glorix Jim schreef op 28 mei 2003 @ 15:35:
komt ie dan al uit in US? :)

edit :
er staat op www.ebgames.com

Viewtiful Joe
Pre-Order: Ships on 10/7/2003

dus da's pas in juli :\
DOH het is nu pas mei 8)7 sorry, haal dan WE6 maar :P
*preordert Viewtifull Joe*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

ironx schreef op 28 May 2003 @ 15:34:
Volgens mij liep dat contract met Sony tot eind 2003 :\
Mja ik verwacht er ook niet al te veel van.. het is meer het feit dat Rock* de games nog ff wil melken (beetje hetzelfde wat Capcom met Resident Evil doet) maar het is wel gunstig voor een eventuele GTA4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Nah... ik w8 wel gewoon tot augustus :D
Khaal vandaag BurnOut2 leek me ook wel geinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Ik zag Ikaruga ook liggen voor 60 euro, net een beetje te gortig, voor 40 had ik 'm meegenomen op dat moment, maar nu heb ik een aanbod gekregen voor Paper Mario voor 25,= en dat staat me net iets meer aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik heb de Jap versie. :) Alle menu's enz in het engels dus dat maakt niks uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

van Viewtifull joe? zou je misschien een paar caps willen maken?? ik ben wel erg benieuwd geworden naar deze Arcade game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
ironx schreef op 28 mei 2003 @ 12:15:

Klein rekensommetje:

PSO kost op de Xbox ook 9 euro per maand extra. Wil je dus op je Xdoos PSO doen dan kost het je 158 euro per jaar!

Als er een Nintendo Gaming Netwerk komt dan zal dat gratis zijn voor iedereen die er gebruik van wilt maken lijkt me. Net als Xbox Live gebruikt wordt door 3rd parties en dalijk ook het geval zal zijn met het PS2 netwerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

RSP schreef op 28 mei 2003 @ 15:48:
van Viewtifull joe? zou je misschien een paar caps willen maken?? ik ben wel erg benieuwd geworden naar deze Arcade game :)
Nope van Ikaruga. :P Viewtifull Joe heb ik jammergenoeg nog niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
heeft er iemand hier die demo disc geïmporteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ajampaniki schreef op 27 May 2003 @ 23:21:
Als ik me cube heb ga ik me gelijk inschrijven bij nintendo. Denk dat ik eerder wacht tot er iets beter komt dan die gb player. Gebruik ik me gba wel voor.
Kost lekker veel batterijen dan...
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.