Het Grote Gamecube Topic Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.959 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Deddiekoel schreef op 28 May 2003 @ 15:49:
[...]

PSO kost op de Xbox ook 9 euro per maand extra. Wil je dus op je Xdoos PSO doen dan kost het je 158 euro per jaar!

Als er een Nintendo Gaming Netwerk komt dan zal dat gratis zijn voor iedereen die er gebruik van wilt maken lijkt me. Net als Xbox Live gebruikt wordt door 3rd parties en dalijk ook het geval zal zijn met het PS2 netwerk...
Dat is wel heel erg gierig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:27

NoTimeRemains

I know

Damn wat een bruut spel ...

lekker smooth gameplay

* NoTimeRemains likie likie

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 20:51

Copycat

Stamgast @ HGGCT

ironx schreef op 28 May 2003 @ 15:01:
[...]

Hou er wel rekening mee dat waneer het cd-klepje openstaat, de hoogte +/- 20cm is...
Mischien nog een paar centimeter speling om er met je wijsvinger tussen te kunnen (om het klepje te sluiten) en je komt op 23 uit? :P
En(corroct me if I'm wrong) hij wordt toch ook een stukje hoger als je er een gameboy player onder doet :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-05 08:24

RSP

Anoniem: 34169 schreef op 28 May 2003 @ 16:37:
Kost lekker veel batterijen dan...
Dus jij koopt geen GBA omdat het batterijen kost?
of begrijp ik je nou verkeerd anders is het wel een hele maffe opmerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-04 15:17
Copycat schreef op 28 May 2003 @ 17:38:
[...]

En(corroct me if I'm wrong) hij wordt toch ook een stukje hoger als je er een gameboy player onder doet :?
Ja maar die zal ik dus nevernooit kopen want daar heb ik geen hol aan. Vindt zonde van me geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ajampaniki schreef op 28 May 2003 @ 17:49:
[...]

Ja maar die zal ik dus nevernooit kopen want daar heb ik geen hol aan. Vindt zonde van me geld.
nu misschien wel, maar wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-04 19:12
Copycat schreef op 28 mei 2003 @ 17:38:
[...]

Tja... daar heb je wel gelijk in :P

Maar wat als er ooit mischien ook nog een harde schijf voor de Cube uitkomt?
Ik zou als ik jou was 't zekere voor het onzekere nemen en minstens 1 meter voor de hoogte reserveren ... een GameTower :D

[ Voor 5% gewijzigd door ironx op 28-05-2003 18:03 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ironx schreef op 28 May 2003 @ 18:03:
[...]

Ik zou als ik jou was 't zekere voor het onzekere nemen en minstens 1 meter voor de hoogte reserveren ... een GameTower :D
whahahaha! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

schnumi schreef op 28 May 2003 @ 13:19:
Mmm waar ik heb de laatste tijd al veel mensen niet meer zien posten. :) GZ, Phusebox (heel even), D³ , Elroy (in zelda spoilertopic).

Whats up? :P
Ehhh, niet echt veel te melden. Maar ik lees wel mee hoor ;)

Tevens vandaag Nightfire gekocht bij de MediaMarkt in Rdam Centrum. 19,99 Euro = geen geld :)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RSP schreef op 28 mei 2003 @ 17:41:
[...]

Dus jij koopt geen GBA omdat het batterijen kost?
of begrijp ik je nou verkeerd anders is het wel een hele maffe opmerking
Nee natuurlijk niet, ik heb al een GBA :P Het is meer dat het als je thuis bent een beetje gaar is om op zo'n klein kloteding te spelen, kost batterijen, speelt klote, en je krijgt er kramp van :/
Dan ga ik dus zeker wel de GB Player gebruiken, maar ik neem m'n GBA natuurlijk wel mee in de bus/auto op vakantie, in het vliegtuig, de trein, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
GRRR ###@@!@!# teringwinkels
vandaag weer op zoek geweest naar Monkeyball 1 / Resident Evil 1 voor 30-40 euro..
Nou overal was Resident Evil nog gewoon 60 euro terwijl RE:0 al lang uit is..
Monkeyball 1 was nergens te vinden behalve bij Dixons en V&D en daar vroegen die vieze afzetters er ook nog gewoon 60 euro voor.. belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
RedruM schreef op 28 mei 2003 @ 21:35:
GRRR ###@@!@!# teringwinkels
vandaag weer op zoek geweest naar Monkeyball 1 / Resident Evil 1 voor 30-40 euro..
Nou overal was Resident Evil nog gewoon 60 euro terwijl RE:0 al lang uit is..
Monkeyball 1 was nergens te vinden behalve bij Dixons en V&D en daar vroegen die vieze afzetters er ook nog gewoon 60 euro voor.. belachelijk.
RE1 komt toch uit als Players Choice, dus ik denk dat ze daarop wachten (wanneer komen die uit btw??)

En Super Monkey Ball moet idd wel wat goedkoper te vinden zijn, die had ik 3 maanden terug voor 30 euro bij intertoys gekocht.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85315

ajampaniki schreef op 28 mei 2003 @ 15:36:
[...]

Voorspelbaar: pics!!11
was al gepost:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~faats/img/DSCN5688%20copy.jpg

door m`n moeder gemaakt :)
Misschien kan KeN nog een betere pic laten zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
ironx schreef op 28 May 2003 @ 18:03:
[...]

LOL.

Kheb alleen geen ruimte om een toren van een meter te maken :P. En ook geen mdf trouwens. En ik heb ook geen zin om op de fiets zo'n plaat van 18mm te halen.

Tis wel heeeel erg jammer dat me tv net iets te groot is. Anders had ik een mooie cube van me kast kunnen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85315

ajampaniki schreef op 28 May 2003 @ 23:21:
[...]Tis wel heeeel erg jammer dat me tv net iets te groot is. Anders had ik een mooie cube van me kast kunnen maken
Hmm een grote tv moet toch niet het probleem zijn.. Onze tv is echt GROOT en er is een mooi kastje voor gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Anoniem: 85315 schreef op 28 mei 2003 @ 23:25:
[...]

Hmm een grote tv moet toch niet het probleem zijn.. Onze tv is echt GROOT en er is een mooi kastje voor gemaakt..
Ja maar ik heb maar een klein kamertje. Na niet klein, maar kheb al 1 tv voor gewon, tv kijken :P . En deze komt speciaal voor me cube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ajampaniki schreef op 29 May 2003 @ 00:07:
[...]

Ja maar ik heb maar een klein kamertje. Na niet klein, maar kheb al 1 tv voor gewon, tv kijken :P . En deze komt speciaal voor me cube
:/ wat moet je met 2 tv's :? Je kan toch niet cuben en tv kijken tegelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Anoniem: 34169 schreef op 29 mei 2003 @ 10:12:
[...]

:/ wat moet je met 2 tv's :? Je kan toch niet cuben en tv kijken tegelijk...
Dat zeg jij ;)

De echte reden is eigenlijk dat op die andere tv nog geen kanalen zijn ingestelt en ik nog steeds geen afstandbediening heb gevonden waarmee ik ze in kan stellen (de orginele is kwijt)

[ Voor 33% gewijzigd door ajampaniki op 29-05-2003 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

By IGN.com
Hands-on I-Ninja

Full impressions, exclusive shots and movies on Namco's smart, diverse ninja-platformer.

May 28, 2003 - Namco is diversifying in ways it's never really done before. With all of the action games -- from Spawn to kill.switch to Time Crisis 3 -- coming down the pipe in November, it's interesting to see the company return, in a way, to its roots.

I-Ninja, like Klonoa and Pac-Man World before it, follows in the footsteps of all good platformers, but in this case, the themes and the actions differ from the norm. First of all, you're a round-headed ninja. Second, your super-deformed little guy is capable of things few ninjas or platformers can do. But before I get ahead of myself, let me start where things should be started. At the beginning.

In development with Argonaut Studios, whose history spotlights healthy platformer roots (with Croc and Croc 2 amongst the others), I-Ninja is slated for a PlayStation 2 and GameCube release in November. This single-player game, which at one point was cel-shaded, invites players to step into the wooden platform sandals of a short little teenage ninja who happens to have killed his mentor and, in his own dark and brooding way, must endeavor through a series of missions (five worlds in all) to face his own dark consequences. If you're getting that Anakin Skywalker vibe (i.e. Darth Vader) of Star Wars fame, you're spot on.

Only this is a superdeformed, almost bobble headed ninja we're talking about. He's in parts cute, whimsical and bad ass, and his range of basic moves, along with those he earns is happily surprising. In fact, the whole game is rather surprising. For starters and like any good ninja, he can run along walls (Shinobi, eat your heart out), hurl shurikens, use a blow gun, slice other small-bodied enemies with his sword and use a momentum-style running technique to run and down half-pipes to get to out-of-the-way areas. And like any good traditional ninja, Ninja (that's his name, "Ninja") can slide like Tony Hawk (or if you prefer, like Tarzan did in his movie-based game back in the day) on rails using his traditional Japanese wooden sandals. Nothing wrong with a little rail sliding, eh? If Klonoa can snowboard, Knuckles can glide, and Jak can talk, rail-sliding is hardly far-fetched.

Ironically enough, the rails, along with rope swings, chain leaps, and a slew of other moving-style platform maneuvers, are handled extremely well. Little Ninja even gets the chance to partake in a gaggle of mini-games, the most prominent being the ninja ball. In one of the first levels, Ninja must make his way through a series of platforms to free a giant robotic eyeball.

The eyeball was stolen from a madmen who's taken over Robot Island and has plans turn it into a robot colony, where he can produce en masse thousands of robots to do his bidding. What's interesting is that the island is run by a giant mother-robot, which controls and regulates its functions. It's from that good robot that the evil madmen has bit by bit stolen parts, including this giant robot eye I'm speaking of.

Once he's reached and freed the giant robot eyeball, he then attaches himself to it, and gamers happily enough then get the chance to enter into the ninja ball mini-game. Much like Marble Madness or Super Monkey Ball or even Sonic the Hedgehog before it, players control the eyeball and navigate it through a chute, knocking down enemies (lined up as bowling pins) along the way and collecting goods. If you knock the enemies down perfectly, you receive the text command "strike!" Even if it sounds a little hackneyed, this little game, along with many more, are handled well and add small new dimensions to the overall experience.

Along with his shurikens and such, Ninja's assortment of moves comprise a healthy combat system. Players can attack with quick, strong or uppercut or mix them up for interesting results. Quick attacks enable players to clear out a crowd and then set up for a better attack. Strong attacks will literally slice the enemies into halves. They fall apart like ripe fruit, and strangely they're all green inside. The enemies actually get sliced up with a number of different animations, so it's light entertainment just seeing how many different ways they die. (Hey, it's a videogame, after all.) And the juggle is fun to experiment with too. Players can lift enemies into the air and have at them wholesale.

As of now, Ninja has a rather mature voice that only occurs during cutscenes and end-of-level point roundups. However, Namco is looking for top Hollywood talent to infuse this little guy with the perfect voice, which will apparently play a large part in the still-secret cutscenes and crucial storyline.

As for his expressions, his eyebrows tell all. They range from mad to extra mad, and it's true, we have seen his face too. At one point, Ninja is clamped by a robotic hand and the little guy grimaces in pain as he is carried from one platform to another.

I-Ninja may be overlooked with much bigger, more prominent games such as Ratchet: Going Commando and Jak II hitting retail stores this fall, but this cool little ninja is hard to deny. What's interesting to note is that if I-Ninja is well received this fall, Namco will fulfill its wish and expand upon its new IP (intellectual property).

To sum it up, the character himself is cute but kick-ass. The game's robust engine, the wide range of abilities given to your ninja, and the constant little surprises that Argonaut throws out will keep gamers pleasingly off-balance, surprised and engaged throughout. I suspect traditional platform fans will have a quiet surprise on their hands with I-Ninja when it hits PS2 and CG this November.
-- Douglass C. Perry
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ininja_052803_9%5B1%5D.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/ininja_052803_5%5B1%5D.jpg

zou iemand een bewegende icon van Ikaruga kunnen maken voor mij ? plz plz

[ Voor 5% gewijzigd door NoTimeRemains op 29-05-2003 12:06 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

Damn, hebben jullie pics van BG&E al eens bezien???
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/beyondge_051603_9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/beyondge_051603_8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/beyondge_051603_7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/beyondge_051603_6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/beyondge_051603_5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:57
Anoniem: 42873 schreef op 29 May 2003 @ 12:33:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hmm nee,,, ziet er mooi uit

klinkt me wel bekend maar kan me niet meer herinneren waar de game nou om ging enzo... ah well

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

BG&E :? Wat is dat dan?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Beyond Good & Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-05 14:37

Collaborator

You! Cake or Death?

Raar, volgendsmij weet eigenlijk niemand iets over die game
waar het over gaat, wat voor gameplay. tis allemala nogal vaag. :?
Ik ken alleen de naam en wat screens :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 09-05 00:41

Wom

TheEvilCuber schreef op 29 mei 2003 @ 12:52:
Raar, volgendsmij weet eigenlijk niemand iets over die game
waar het over gaat, wat voor gameplay. tis allemala nogal vaag. :?
Ik ken alleen de naam en wat screens :)
Wat ik gelezen en gezien heb komt het nog het meest in de buurt van Shenmue. Je hebt totale vrijheid wat je doet en je hebt heel veel minigames en subquests die je kunt voltooien. Michel Ancel zit achter het concept, en hij was eerder verantwoordelijk voor de eerste twee delen van Rayman.
Oeps :o
Hoe ouder ik word, de meer problemen krijg ik met typen...

[ Voor 20% gewijzigd door Wom op 29-05-2003 13:37 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Rayman neem ik aan. :P ;)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21889

Aah BG&E ziet er heel erg goed uit......die moet ik echt wel hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Ziet er zeker goed uit. Zal zeker nog wel ff duren voordat ie in nl te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Anoniem: 42873 schreef op 29 May 2003 @ 12:33:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn dat ziet er toppie uit man.. vooral het tweede en het laatste plaatje
/me Dark_M voegt weer een titel aan z'n 'die moet ik in de gaten houden' lijstje ;D
Maaruh door wie wordt het eigenlijk ontwikkeld? het ziet er een beetje ubisoftig uit en aangezien die Michel (it's all in the name :p) Ancel ookal verantwoordelijk was voor Rayman zal het ook wel ubisoft zijn of niet soms?

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Volgens mij is het ook van Ubisoft idd. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

In de laatste PU staat een Preview van Beyond Good & Evil. En hij is van Ubisoft inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

Ik dacht in een of andere NGC ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
UbiSoft is goed bezig. Eerst Splinter Cell en meteen erachter aan PoP:SoT en BG&E

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wordt 1 van de traagste topics ooit dit geloof ik :+

Zag bij DVDBO de preview disc staan, maar hij is tijdelijk (?) niet te koop :( Zijn er importers die een ander adresje weten? Ik wil
Billy Hatcher and The Giant Egg
Sonic Adventure DX: Director's Cut
Soul Calibur II
Tom Clancy's Splinter Cell
Viewtiful Joe
spelen! :P

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mp_newsflash.jpg * Dyxtra Prime Newsflash *

Leuke ontwikkelingen op het Sequence Breaking vlak, het is weer smullen dames en heren! Deze editie bevat:

SPACE JUMP ALS EERSTE UPGRADE!
daardoor Hive Mecha + Beetle gevecht skippen
MP UITSPELEN ZONDER SPIDER BALL!
daardoor Thardus gevecht skippen

• Space Jump als eerste upgrade te verkrijgen!

Er is een manier gevonden om de Space Jump te krijgen direct nadat je op Tallon terecht bent gekomen. Normaal moet je eerst de route Missiles > Morph Ball > Morph Ball Bombs > Varia Suit > Boost Ball > Space Jump volgen. Deze methode is ook een stuk makkelijker dan de ándere 'early Space Jump', namelijk die met de Triple Bomb Jump vanaf je vliegtuigje.

Uitleg voor zowel USA als PAL versies: http://www.samus.co.uk/mprime/sj_first.shtml

Uitleg Dash Jump

Filmpjes: Metroid Prime Space Jump first USA | Metroid Prime Space Jump first PAL

Heb het zelf geprobeerd en het lukte me gewoon :+ Als ik het kan kan iedereen het :Y)

Doordat je de SJ nu hebt kun je:

1) Missile Expansion @ Main Plaza pakken (bovenin de half-pipe, kun je gewoon naar Space Jumpen)

2) Nu je al missiles hebt hoef je dus ook de Missile Launcher niet op te halen en kun je het Hive Mecha Gevecht compleet overslaan. Als je wel die kant op wil om bijv. de Energy Tank op te halen kun je het gevecht overslaan door aan de zijkanten van de brug naar de overkant te springen, op de brug zit namelijk de trigger die het gevecht start.

De gevolgen als je HM overslaat en later terugkomt:
back after some testing on mecha. wave/ice/plasma beam bounce off of him, bombs and the boost ball don't do anything, and power bombs didn't seem to do anything either, although maybe i was too slow with putting the power bombs down in his face.

charged power beam shots and super missiles make him flash red and i guess do damage since they don't bounce off, but what's odd is that even after following up with lots of uncharged power shots it never seems to be enough to make him "malfunction" and release more wasps (this was on hard). perhaps charged power shots and super missiles only do the damage of 1 power shot to him or something weird like that.

i didn't try the other charge combos, but i doubt they'll do anything if their beams didn't. other things: you can move all around him and not take any damage, even jumping on him and stuff. and you can leave through either door during the fight, but if you go so far that hive totem reloads he's considered "dead" and is gone for good. the fight music continues to play until you go a few rooms away from hive totem also.

another thing, if you go back and fight him after beating flaahgra, the water never rises in the cutscene; the statue heads in the room never spill any. it's very strange to see how the game handled this.
:)

3) Beetle gevecht overslaan en Morph Ball direct pakken. Normaal moet je vechten om dat muurtje te laten zakken maar nu spring je gewoon over dat lullige ding heen en trek je een lange neus naar de beetles daar :D

• Uitspelen zonder Spider Ball!

Enorme doorbraak, dit brengt het minimum percentage nu op 23%! Er was nog 1 situatie/room waar de Spider Ball nodig was, maar dat is nu ook opgelost. Filmpje: Metroid Prime Sun Tower zonder Spider Ball

Filmpje is waarschijnlijk een beetje onduidelijk voor de meeste kijkers: het laat zien hoe je in de Sun Tower (direct na het gevecht met Flaahgra) even een stukje naar beneden valt en dan direct weer omhoog gaat. Op die manier wordt het Artifact (verplichte pick-up) waar eerst Flaahgra aan het zonnen was getriggered en kun je die meteen opppikken. Heel ingenieus allemaal :) Normaal kom je pas later in het spel terug om het Artifact op te halen als je je Spider Ball hebt.
good news everyone, i just did it again in my before flaahgra game. beat flaahgra, jumped down to rock ledge, used kyuenjin's trick, killed the ghosts and got the artifact. i recorded the whole thing so i'll make a vid in a bit.

it's pretty weird, i didn't see a ghost run away from me when i entered sun tower access, there was no ghost. and the bombu was still there. that kinda scared me and made me think it didn't work, but sure enough when i entered sunchamber the ghosts appeared and attacked me.

so, a 23% run should be possible unless the spider ball or something is an important trigger for an event that has to happen to beat the game, like say ridley showing up at the artifact temple. you never know what might happen, so i'm not going to say it's possible yet. someone needs to do a quick 23% game on normal to remove all doubt from it, then we can celebrate imo.

skipping thardus should also be possible. fighting omega pirate before thardus already is, as i've done it, and now that you can get wild without spider ridley before thardus should also be possible.

mad props to kyuenjin for figuring out this trick, i seriously never would've thought of it.
Aangezien je de Spider Ball normaal na het gevecht met Thardus krijgt, kun je dat nu overslaan 8) (en dat is wel zo prettig als je geen Energy Tanks en Thermal Visor hebt kan ik je vertellen :Y)) Smullen dit :9

Game Info
Titel: Metroid Prime Google - HGCTS
Developer: Retro Studios | Publisher: Nintendo
Genre: First Person Adventure
Release date: JPN: 28/02/2003 - USA: 18/11/2002 - EUR: 21/03/2003
Media: Trailer | GameSpot video review | Screenshots

Het Final Fantasy Crystal Chronicles logo omdat ie zo mooi is:

Afbeeldingslocatie: http://www.playonline.com/ffcc/images/logo.gif

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damn D³ ook weer eens hoor. :P Trouwens dit is wel interessant nieuws. Een bedrijf heeft samen met Nintendo een techniek ontwikkeld waardoor de A.I op de Gamecube makkelijk te programmeren word + het word beter. :)
BioGraphic Technologies is to improve the Artificial Intelligence of computer characters on the GameCube with new technology. The full press release can be found below.

Montreal, Canada – May 28, 2003 – BioGraphic Technologies, Inc. the leader in AI animation software, announced today that it has been admitted into Nintendo’s GameCube Tools and Middleware Program to bring its award-winning AI.implant™ to the Nintendo GameCube‰ video game system from Nintendo.

With the AI.implant SDK, Nintendo GameCube game developers can now rapidly integrate cutting-edge AI into their games from race cars looping around a track to a pack of mutant zombies using path finding to hunt down the player in a complex 3D level. “We are delighted to bring AI.implant to the Nintendo GameCube" said Dr. Paul Kruszewski, President and Founder of BioGraphic Technologies. "With AI.implant, game developers can now quickly author their AI content in their preferred level editor (e.g., Maya and 3ds-max) and export directly to their Nintendo GameCube game linked to our AI.implant SDK.” The AI.implant SDK for Nintendo GameCube is now shipping to existing customers and is immediately available for evaluation by all Nintendo GameCube developers. To see AI.implant in action, please visit www.ai-implant.com.

About BioGraphic Technologies BioGraphic Technologies is the leading provider of commercial artificial intelligence (AI) animation software under the AI.implantTM brand name. AI.implant is the most powerful real time interactive commercial artificial intelligence animation solution worldwide. It enables digital content creators ranging from 3D animators to game programmers to create rich AI character interactions-from a flock of birds to a battle royal-with unparalleled ease.

BioGraphic Technologies is located in Montreal, Canada. Its Founder and President is Dr. Paul Kruszewski, an expert in procedural computer graphics techniques and a computer graphics industry veteran. The innovative excellence of its core technology has won the company prestigious awards such as a Game Developer Magazine FrontLine Award for Innovation in Game Development.

For further information and demonstrations, visit www.ai-implant.com About Nintendo As the worldwide leader and innovator in the creation of interactive entertainment, Nintendo Co. Ltd., of Kyoto, Japan, manufactures and markets hardware and software for its popular home video game systems. The systems include Game Boy®, Nintendo® 64, Game Boy Advance and Nintendo GameCube™. Since the release of its first home video game system in 1983, Nintendo has sold more than 1.6 billion video games worldwide, creating enduring industry icons such as Mario™ and Donkey Kong® and launching such franchises as Zelda™ and Pokémon®. As a wholly owned subsidiary, Nintendo of America Inc., based in Redmond, Wash., serves as headquarters for Nintendo's operations in the Western Hemisphere. For more information about any other Nintendo product visit the company’s Web site, www.nintendo.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Fijn om te zien dat D3 meer dan een jaar compleet in een spel op kan gaan, is wel lekker goedkoop zeker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Op Gamer.nl:
...Opvallende woorden uit de mond van Satoru Iwata vandaag. De president van Nintendo zegt namelijk dat het misschien wel verstandiger is als Nintendo de Mario en Pokémon franchise een beetje naar de achtergrond te drukken. Volgens de beste man zou de consument een beetje verveeld raken door deze franchises.
Vanaf de GameCube 2 (of hoe Nintendo's next-gen apparaat ook mag gaan heten) wil Saturo Iwata de nadruk meer en meer gaan leggen op andere, nieuwe en vooral originele franchises, omdat men anders de strijd om de consument wel eens genadeloos zou kunnen gaan verliezen van Microsoft en Sony......
Ben benieuwd wat ze allemaal gaan verzinnen. Als het maar net zo verslavend is als we over het algemeen van N. gewend zijn EN ik wil nu eindelijk eens een fatsoenlijke rally game.
Kunnen degene die hier Burnout2 hebben en het een TIJDJE hebben gespeeld, vertellen of de race (dus niet bots) ervaring voldoende is?

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-05 20:22
Erm ik heb Burnout2 vandaag de hele dag gespeeld enne ik moet zeggen dat t een leuk en verslavend spelletje is. Vooral mn vriendin is er helemaal verslaafd aan! :)
Wat wel een leuke feature is dat als je de aspect ratio op 16:9 zet dan de multiplayer view horizontaal naast elkaar wordt gezet ipv boven elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weetje Metroid boeit me helemaal niet, ik wil weer een leuke verslavende game, maar voor zover ik weet komt er helemaal niets uit op korte termijn. Heeft iemand nog een titel waarvan je zegt die moet je hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 14-05 08:24

RSP

Je weet zelf best welke titels d'r uit komen dus je zult heus niets over het hoofd gezien hebben, ik vind Beyond Good & Evil echt iets om naar uit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RSP schreef op 30 mei 2003 @ 00:09:
Je weet zelf best welke titels d'r uit komen dus je zult heus niets over het hoofd gezien hebben, ik vind Beyond Good & Evil echt iets om naar uit te kijken.
Ja, zal best, maar dat duurt nog een half jaar... Trouwens ik krijg morgen m'n Dreamcast binnen... En m'n pokemon save is gewist dus jullie zijn niet van me af :X tot morgenmiddag :P
edit:
Zie ik in dat logo van FF:CC staan dat de release date 18 juli 2003 is?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 30-05-2003 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disciplus-Simplex
  • Laatst online: 30-01-2023

Disciplus-Simplex

altijd wakker....

Glorix Jim schreef op 29 May 2003 @ 22:26:
Erm ik heb Burnout2 vandaag de hele dag gespeeld enne ik moet zeggen dat t een leuk en verslavend spelletje is. Vooral mn vriendin is er helemaal verslaafd aan! :)
Wat wel een leuke feature is dat als je de aspect ratio op 16:9 zet dan de multiplayer view horizontaal naast elkaar wordt gezet ipv boven elkaar :)
Mmmm twijfel tussen Splinter Cell en Burn Out 2.

Trouwens erg cool die Metroid shortcuts. Hoe verzin je het. Zal wel een kwestie van tijd over zijn.

Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Weetje Metroid boeit me helemaal niet, ik wil weer een leuke verslavende game, maar voor zover ik weet komt er helemaal niets uit op korte termijn. Heeft iemand nog een titel waarvan je zegt die moet je hebben?
Wat zou ik toch graag willen dat mensen de pracht en praal van metroid prime eens zagen. Want nu heeft ie redelijk slecht verkocht dus Retro zal echt niet nog een keer een spel maken wat misschien niet tot het grote publiek aanspreekt.

om even duidelijk te maken waarom ik metroid prime zo goed vind: De transactie van 2d naar 3d is onwijs goed gedaan. Gedetailleerde graphics, mooie omgevingen afgewisseld met diepe gameplay. Super veel kleine effecten die meedragen in de sfeer, goed verhaal (al leest bijna niemand het). En daarboven op nogeens goeie controls en geweldige bossbattles.

Hoe kan dit je nou niet boeien

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 30-05-2003 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou het heeft wel aardig verkocht maar niet meer zoals de andere pronkstukken van Nintendo (mario en link) idd.

Trouwens hier weer een bewijs dat de Gamecube gewoon 2nd wordwide is en niet de Xbox zoals Microsoft ons wil doen geloven.
In a recent sales report it has been announced that Nintendo have sold 9.55 million GameCubes worldwide.
The full sales figures can be found below in the image and a detailed report can also be found in the pdf file below.

These numbers agree with Sony's, who stated that Nintendo are second worldwide but contradict with Microsoft's who seems to think that they are second.

The image with the sales figures can be found here.
The pdf file can be found by clicking here. You need Adobe Acrobat to view the file.
Van cube-europe.com

Microsoft belazert de boel gewoon de Gamecube verkoopt dus nog steeds beter.

[ Voor 78% gewijzigd door schnumi op 30-05-2003 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee microsoft geeft de cijfers van de geshipte xbox'en (dus ook nog die nog in de winkels liggen) en daarmee liggen ze 2de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja zo kan ik het ook wel. :P Dat heeft geen nut het gaat erom hoeveel je verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
lol wat een domme aarsen die van ms. Beetje cheaten met de cijfertjes he :P

Die postbode bij ons is vandaag wel verekte laat gvd. Post had er allang moeten zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hij komt vast wel. :P Had ik woensdag ook toen kreeg ik Ikaruga maar toen kwam de postbode ook 4 uur later als normaal. 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Ja hij zal wel komen (anders geef ik zaterdag die postbode een schop onder ze aars op me werk) Maar tis zo freaking moeilijk om te wachten.

Me kastje is trouwens "af". Niet helemaal maar hij zit in elkaar met laatje en al. Moet nog kleurtje krijgen eigenlijk en wat dingen afwerken en dan issie helemaal klaar. Moet ook nog ff chilluh stoel op me kamer zetten en dan issie helemaal speelklaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

offtopic:
ik zag een mooi kastje bij de Ikea catalogus staan metaal en zow
met sleutelje :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/ikea123q1.jpg

die wil ik gaan kopen...

maar ik vindt het wel een vage actie van M$

[ Voor 59% gewijzigd door NoTimeRemains op 30-05-2003 12:31 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

HIValicious schreef op 30 May 2003 @ 12:14:

http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/ikea123q1.jpg

die wil ik gaan kopen...
Das eigelijk gewoon een (raar) kluisje..

Dit gelul is best wel eg offtopic :X

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

nou ja ze hebben t de hele tijd over laadjes van een kjoeb enz dus das ook off ...

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/glitchin_052903_gcn_15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/glitchin_052903_gcn_13.jpg

Metal Arms: Glitch in the system ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HIValicious schreef op 30 mei 2003 @ 12:14:
offtopic:

[afbeelding]

die wil ik gaan kopen...

maar ik vindt het wel een vage actie van M$
zoiets heb ik ook in mijn nieuwe inrichting, maar dan horizontaal

Afbeeldingslocatie: http://www.eh79.com/kamer1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28906

resident evil 2 & 3 zijn uit, 43 euro per stuk, beetje duur voor een psx poort zonder extra's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja het is iniedergeval niet de volle prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28906

ja ok maar ik had toch wel een netter prijsje verwacht

niet dat resident evil me kan boeien maargoed, snap ook nie waarom iedereen het zo geweldig vind, ik heb resident evil 1,2,3 gehad op psx, maar de gameplay is zooo langzaam, de besturing gaat ook te langzaam, camerafouten enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Phusebox schreef op 30 May 2003 @ 13:40:
zoiets heb ik ook in mijn nieuwe inrichting, maar dan horizontaal
Nijs phuse alleen die kabeltjes zijn lelijk moet je achter de plinten weg werken dude...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HIValicious schreef op 30 May 2003 @ 14:56:
[...]

Nijs phuse alleen die kabeltjes zijn lelijk moet je achter de plinten weg werken dude...
jaja dat moet nog gebeuren
patience my dear boy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

dan wil ik wel pics ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
W00t me bon lag in de bus dus gelijk me cube gehaald. Nu lekker uitpakken en zelda spelen.
* ajampaniki is errug blij

Komende uren hebben jullie geen last meer van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

F-zero GX gaat ook gebruik maken van Force feedback. :)
During the recent E3 trade show in Los Angeles, CA, Nintendo spotlighted one of its best upcoming games of 2003, F-Zero GX, with tons of playable kiosks and even an arcade unit. The big rig was a monster, featuring a swiveling chair and full force feedback on the steering wheel. But for those without arcades nearby, fear not -- you'll still be getting your force feedback thrills later this year when the game ships.
Nintendo reps have confirmed that the final U.S. version of the game is slated to fully support Logitech's Speed Force steering wheel for GameCube, including force feedback. This means that when an enemy racer slams into your hovercraft, your wheel will jerk appropriately, in addition to pulling against you on tight turns. Anyone who's ever raced with an excellent force feedback wheel (such as any of the Logitech devices) will attest to how much fun they bring to the game.

Here at IGNcube, we're still big Gran Turismo 3 A-Spec drivers and swear by our Logitech FF wheels, but when we first saw the wheel setup at Nintendo's booth at E3, we were skeptical. Would it work for a super-fast arcade racer like F-Zero GX? Assuredly, it does. The entire control scheme is remapped for the wheel, allowing the shift pedals to lean the craft left and right, and you can even double tap them to slam in either direction -- a move that you can't even do with the standard GCN controller (there's a separate slam button).

If you're a fan of racing wheels and especially force feedback, then this news is very cool for GameCube fans. Stay tuned as we bring you more F-Zero GX reports as it's release steadily approaches.
Wel grappig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol dan wil je geen foto zien van mijn kamer. overal kabels, ik geef er bijzonder weinig om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21889

Kan iemand mij misschien iets uitleggen over Ikaruga...in het optie menu heb je de keuze "screen mode", hier kun je kiezen voor horizontaal 1,2 en verticaal 1,2. Wat is nu eigelijk de functie van verticaal?

Spelen is misschien wel fijn, maar alle menu's staan 90 graden omgedraaid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

lol. :P Het is dan ook de bedoeling dat je je TV verticaal zet zoals je het spel eigenlijk hoort te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Zo na ruim 7 uur zelda neem ik maar ff pauze :) . Heb die eerste "baas" verslagen en heb die parel. Ben nu bij het tweede eiland waar ik heen moest.

Kmoet zeggen dat de camerapositie af en toe wel een beetje klote is. Soms kan ik echt niks zien als ik tegen een vijand moet en das gewoon iritant. Blijf dan maar gewoon op a drukken zie wel wat er van komt :P

Voorderest is het gewoon toppie. Echt supermooi allemaal. Controler is ook lekker alleen vind ik die Z-knop een beetje misplaatst. Has beter aan de onderkant oid gekunt.

[ Voor 58% gewijzigd door ajampaniki op 30-05-2003 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ajampaniki schreef op 30 May 2003 @ 23:17:
Zo na ruim 7 uur zelda neem ik maar ff pauze :) . Heb die eerste "baas" verslagen en heb die parel. Ben nu bij het tweede eiland waar ik heen moest.

Kmoet zeggen dat de camerapositie af en toe wel een beetje klote is. Soms kan ik echt niks zien als ik tegen een vijand moet en das gewoon iritant. Blijf dan maar gewoon op a drukken zie wel wat er van komt :P

Voorderest is het gewoon toppie. Echt supermooi allemaal. Controler is ook lekker alleen vind ik die Z-knop een beetje misplaatst. Has beter aan de onderkant oid gekunt.
psssst... je kan de camera bijsturen (ook zoomen) met de c-stick :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Heb een beetje in de gaten dat ik stiekumpies al meer Zelda OOT heb gespeeld dan Zelda TWW ...
Hoe kan dat nou?! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mwah ik ben nu aan mijn 2de ronde TWW begonnen en ik ben ook bezig met OOT. :)

En jah je kunt je camera ook bijstellen met de C-stick en je kunt locken op vijanden met L. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ironx schreef op 31 May 2003 @ 00:00:
Heb een beetje in de gaten dat ik stiekumpies al meer Zelda OOT heb gespeeld dan Zelda TWW ...
Hoe kan dat nou?! :|
Euhm... OOT is beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Well that's a bold statement :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:55

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 60967 schreef op 30 mei 2003 @ 17:39:
[...]
Lol dan wil je geen foto zien van mijn kamer. overal kabels, ik geef er bijzonder weinig om.
Same here, ik krijg al m'n kabels echt niet weggewerkt, tis een hele kluwen achter m'n tv en ik probeer er zo min mogelijk aan te komen. Raakt het alleen maar van in de knoop ;)

Ik zag net op www.play.com dat Skies of Arcadia: Legends uit is, voor omgerekend een kleine 50 euro! Denk dat ik die maar eens ga bestellen...
Ikaruga kost daar trouwens 30 pond, das ongeveer 42 euro. Scheelt nogal wat! En Burnout 2 29 pond...

[ Voor 15% gewijzigd door jOzh op 31-05-2003 11:26 ]

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hier mensen de eerste screens van Bulletproof monk:

Klik hier

Man dat ziet er echt :9~ :9~ uit. Zie deze bijv:

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/bulletmonk_052903_gcn_08.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door schnumi op 31-05-2003 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 31 May 2003 @ 13:58:
Hier mensen de eerste screens van Bulletproof monk:

Klik hier

Man dat ziet er echt :9~ :9~ uit. Zie deze bijv:

[afbeelding]
Kogelvrije Monnik :?
Wat voor spel wordt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Laatst online: 16:44
Een tijdje terug schreef HIValicious:
Zou iemand een bewegende icon van Ikaruga kunnen maken voor mij ? plz plz
Afbeeldingslocatie: http://www.badako.nl/public/images/webicon/ikaruga_icon.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.badako.nl/public/images/webicon/boss_icon.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.badako.nl/public/images/webicon/ika_midboss_4.gif
Alsjeblieft :)
Wel zelf hosten graag :)
edit:
was zo lekker bezig ;)

Kan iemand me mss. wat tips geven voor het optimizen van die dingen? Zoals het nu namelijk zit is alleen de 2e onder de 100K, de rest is dus nog wat te groot. :(

[ Voor 56% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 31-05-2003 17:41 . Reden: en nog maar eentje :) ]

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlackSash schreef op 31 May 2003 @ 15:13:
[...]

[afbeelding]
Cool, mooi gemaakt :)
Moet ik toch ook maar weer eens gaan proberen... Ik heb trouwens m'n dreamcast binnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 34169 schreef op 31 May 2003 @ 15:10:
[...]
Kogelvrije Monnik :?
Wat voor spel wordt dat?
Lees dit:
Gisteren een filmpje van de game, vandaag een heleboel screenshots. Bulletproof Monk is hot!

Empire Interactive heeft developer Mucky Foot aan het werk gezet. Mucky Foot werkt op dit moment namelijk aan Bulletproof Monk, een actiegame die op 3 oktober voor de GameCube moet gaan uitkomen.

De game volgt het verhaal van de gelijknamige film. In Bulletproof Monk moet je als speler véél tegenstanders uitschakelen op een stijlvolle manier. Je kunt horizontaal tegen muren lopen, ronddraaien aan vlaggenstokken en speciale Wire-Fu moves gebruiken. Ook zal de game een multiplayer mode bevatten met verschillende onderdelen, waaronder Deathmatch en Tag Team mode.

Vandaag heeft IGN de eerste screenshots van Bulletproof Monk in handen gekregen. Je ziet ze hieronder. Klik op de verkleinde versie voor de volledige versie van ieder plaatje!
Lijkt me wel een zeer vette game! :)

edit: heb net bij de Xbox site van IGN gekeken maar daar staat de game nog niet. Misschien een tijdelijk exclusieve game voor de cube? :)

Zou wel goed zijn want dan word de game iniedergeval voor de Cube hardware ontwikkeld.

[ Voor 10% gewijzigd door schnumi op 31-05-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Bulletproof Monk is toch die echt absoluut domme film met die absoluut zo heel erg geripte Matrix effects?

Dit spel leeft dus op een filmlicentie, en ongeveer 98% van dat soort games suckt echt enorm hard, ETM heeft het nog goed gebruikt. Maar BM dus echt niet.

Volgens mij zijn dat gewoon renders en niet ingame shots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Renders zijn meestal wel vrij van kartels of niet? Maarja het is idd maar afwachten. Maar hoezo heeft het de licentie niet goed gebruikt? Heb je het spel al gespeelt dan? :?

edit: tsja zouden best renders kunnen zijn maar ik wacht het nog even af. :)

[ Voor 19% gewijzigd door schnumi op 31-05-2003 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Tjah, eigenlijk weet ik dat niet maar dat is gewoon meestal zo ;).

En waar blijft deel 31? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Switch schreef op 31 mei 2003 @ 16:06:
Tjah, eigenlijk weet ik dat niet maar dat is gewoon meestal zo ;).

En waar blijft deel 31? :(
nog 25 posts hoor.. we gaan tot de 1000 ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooie renders hehe, nice ikaruga icons trouwens. De middelste is van 1 van de laatste stukken. Over de prijs van ikaruga: Dat klopt wel want in amerika is ie maar 40 dollar, omdat het een port is, dus volgens mij is er ergens iets heel erg misgegaan met het omprijzen.

Iemand mn 85 chain al verbeterd in level1? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Tussen de 950 & 1000 mag gewoon een nieuw vervolg worden geopend hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

schnumi schreef op 31 mei 2003 @ 15:38:
[...]

Lees dit:

[...]

edit: heb net bij de Xbox site van IGN gekeken maar daar staat de game nog niet. Misschien een tijdelijk exclusieve game voor de cube? :)

Zou wel goed zijn want dan word de game iniedergeval voor de Cube hardware ontwikkeld.
Hij komt voor PC/PS2/NGC/Xbox. Release staat voor alle platformen op 3 oktober 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op 31 May 2003 @ 15:38:
[...]

Lees dit:

[...]

Lijkt me wel een zeer vette game! :)

Nee Mucky Foot!! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Switch schreef op 31 May 2003 @ 16:49:
Tussen de 950 & 1000 mag gewoon een nieuw vervolg worden geopend hoor ;)
Maar liever niet :)
waarom zonodig een nieuwe, je gaat er toch pas en openen als het echt nodig is :?
en das pas NA de 1000 posts :z

ff ontopic:
Zelda is _/-\o_ en dat varen is niet saai als je eenmaal de ballad of gales hebt

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

? heb er nog nooit van gehoord eerlijk gezegt. :P Hebben die al andere cube games gemaakt dan?
AudiRS4 schreef op 31 May 2003 @ 16:54:
[...]

Hij komt voor PC/PS2/NGC/Xbox. Release staat voor alle platformen op 3 oktober 2003.
Bedankt voor de info. :)

[ Voor 34% gewijzigd door schnumi op 31-05-2003 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

schnumi schreef op 31 May 2003 @ 17:39:
[...]

? heb er nog nooit van gehoord eerlijk gezegt. :P Hebben die al andere cube games gemaakt dan?
Blade 2. Verder voor de PC Startopia en voor PC/PSX/DC Urban Chaos.

Officiele Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19137

Anoniem: 28906 schreef op 30 May 2003 @ 14:24:
resident evil 2 & 3 zijn uit, 43 euro per stuk, beetje duur voor een psx poort zonder extra's
49,95 bij MM Rdam.

En inderdaad weinig nieuws voor mensen die deze al gespeeld hebben op de PSX. Echter moet je deze eigenlijk erbij hebben om de serie compleet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

AudiRS4 schreef op 31 May 2003 @ 17:43:
[...]

Blade 2. Verder voor de PC Startopia en voor PC/PSX/DC Urban Chaos.

Officiele Homepage
Oh jah Blade 2 op de PS2 die kreeg volgens mij zeer slechte reviews. Urban Chaos ken ik ook wel idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
schnumi schreef op 31 May 2003 @ 00:11:
Mwah ik ben nu aan mijn 2de ronde TWW begonnen en ik ben ook bezig met OOT. :)

En jah je kunt je camera ook bijstellen met de C-stick en je kunt locken op vijanden met L. :)
Errr I aint that stupid 8)7

Kheb OoT al op me n64 uitgespeeld misschien dat ik hem ff ga bekijken als ik TWW uit heb. Ben nu in die dungeon bij deku tree. Beetje puzzelen hoe ik aan die sleutel moet gaan komen maar ik kom er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
BlackSash schreef op 31 May 2003 @ 15:13:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
edit:
was zo lekker bezig ;)

Kan iemand me mss. wat tips geven voor het optimizen van die dingen? Zoals het nu namelijk zit is alleen de 2e onder de 100K, de rest is dus nog wat te groot. :(
Hoe heb je die dingen eigenlijk gemaakt als ik vragen mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68410

Ik wil misschien Pikmin gaan halen, omdat die nu zo goedkoop is. Maar ik vroeg me eigenlijk of de player choise hoesjes eruit zien. Bij de N64 kwam er een grijs/zilver randje omheen. Heeft iemand een plaatje van een player choise spel voor de gamecube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 16:37

Sagat

Is pappa x2!

Anoniem: 68410 schreef op 31 May 2003 @ 20:15:
Ik wil misschien Pikmin gaan halen, omdat die nu zo goedkoop is. Maar ik vroeg me eigenlijk of de player choise hoesjes eruit zien. Bij de N64 kwam er een grijs/zilver randje omheen. Heeft iemand een plaatje van een player choise spel voor de gamecube?
Heel klein plaatje bij onze vrienden van de dixons:

http://www.dixons.nl/Stor...s%5FGameCube&prid=SW03164

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Sagat schreef op 31 mei 2003 @ 20:24:
[...]

Heel klein plaatje bij onze vrienden van de dixons:

http://www.dixons.nl/Stor...s%5FGameCube&prid=SW03164
Das geen Player's Choice doosje. Maar heel de doosjes zijn nu zilver ipv zwart, kvind et er wel netjes uitzien.

edit: Uh is wel zo'n doosje dus maar alleen et etiket :X

[ Voor 12% gewijzigd door Glitch op 31-05-2003 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
Nintendo's Players Choice:

Luigi's Mansion
Afbeeldingslocatie: http://development.e-site.nl/assets/300x375/098110.gif
Pikmin
Afbeeldingslocatie: http://www.eplaza-online.com/assets/300x375/098111.gif
Super Smash Bros. Melee
Afbeeldingslocatie: http://development.e-site.nl/assets/300x375/098112.gif

Mischien dat je Pikmin met originele hoes nog wel wat goedkoper op eBay ofzo kan krijgen?
(Mischien rare tik, maar ik heb namelijk toch altijd liever een origineel hoesje :P)

[ Voor 89% gewijzigd door ironx op 31-05-2003 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Laatst online: 16:44
ajampaniki schreef op 31 mei 2003 @ 20:10:
[...]

Hoe heb je die dingen eigenlijk gemaakt als ik vragen mag
Ik heb die filmpjes gedownd die op de vorige pagina stonden (334 posts per pagina :) ) en met Virtualdub bewerkt.

Eerst zo'n filmpje geopend, ff helemaal doorkijken of er een interessant stukje in zit: de rest van de film doe ik weg zodat ik alleen dat stukje overhoud.

90 Graden draaien zodat ie rechtop staat, wat met de framerate rommelen (niet meer dan 10-15 fps, meer neemt alleen maar ruimte in beslag en later gooi je toch weer wat frames weg), stukjes van de (nu) onder- en bovenkant afknippen (40 px elk) zodat ik een vierkant overhoud, en als een serie TGA's opslaan.

In Imageready de targa's importeren in een animated gif, kleiner maken (van 240x240 naar 60x60. Precies 25%... handig he ;) ), elke 2e frame weggooien zodat hij wat compacter en sneller wordt, optimizen (ik gebruik 128 no dither) en opslaan als GIFje.
Simpel als wat :)
Trouwens er zijn hier maar 2 iconwizards: HlpDsk en D3
Als je meer wilt weten moet je hen echt hebben :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 01-06-2003 00:14 . Reden: ok ok ok ik zet d3 er al bij :P ]

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D3 heeft ook ooit een guid geschreven, gebruik de GameCube topic search, dan kan je vast ook wel wat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

D³ kan idd ook zeer vette icons maken. _/-\o_ Zie bijv die van mij.

(of was die van GZ :? :P ).

[ Voor 38% gewijzigd door schnumi op 31-05-2003 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68410

ironx schreef op 31 mei 2003 @ 20:59:
Mischien dat je Pikmin met originele hoes nog wel wat goedkoper op eBay ofzo kan krijgen?
(Mischien rare tik, maar ik heb namelijk toch altijd liever een origineel hoesje :P)
Als je hem 2de hands koopt zit er natuurlijk geen vip kaarten bij, kep van de week ook Wave Race 2de hands binnengekregen, vind het toch wel jammer dat ik nu die punten misloop...

Maar ik vind ook dat die player choise hoesjes er altijd minder uitzien, maar om hem nou 2de hands te kopen, terwijl je voor een paar eurotjes meer hem ook in de winkel kan kopen (boekjes netjes, hoes zonder vlekken etc.) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Zit er bij die Players Choice (met minder mooi hoesje) wel van die VIP codes dan??

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.