Niet alleen first-party spellen kopen en denken: "de rest kan toch niks zijn"Verwijderd schreef op 24 mei 2003 @ 23:04:
mja, bennet er eiglijk ook wel mee eens.
Maar ja, wat doe je er aan?
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
't Is wel leuk om te spelen en dan vooral die crash mode.Glorix Jim schreef op 24 May 2003 @ 21:55:
Wat zijn jullie ervaringen met BurnOut2? Kben namelijk van plan om t spel te kopen aangezien de screens+movies er best wel gelikt uitzien en t een best goeie score heeft gehad van IGN (8.5)..
Maar het race gedeelte is niet veel bijzonders, ziet er goed uit, maar echt wat je zegt van 'woei!' is het niet.
Een goed stukje op een paar denkfouten na:
**Waarom koop je in de eerste plaats een gamecube:
Om Nintendo spellen zoals Metroid, Zelda, Mario, F-zero, 1080, enz. te kunnen spelen. Nintendo is wereldwijd gezien een enorm grote uitgever van console spellen en heeft dus een groot aanbod dat erg gewild is. Veel games van Nintendo die moet/wil je gewoon kopen. Het gevolg hiervan is dat je minder pieken overhoudt voor de rest omdat je die toch wel 'gratis' op je PC kan spelen of bij de buurman.
Bij de X-box en PS2 koop je ook alleen maar de toptitels maar deze zijn toevallig NIET van EEN uitgever. Zelf zou ik best Splinter-Cell willen kopen maar nu Metal Gear op de cube komt, twijfel ik dus weer. Ga ik toch liever voor een game waar big N zich ook mee bezighoudt. Je kan je geld helaas maar een keer uitgeven.
**Waarom zijn 'derde partijen' niet zo happig op de cube:
GC heeft niet zo'n grote userbase als bijv. de PS2 dus levert per def. minder op. De userbase van de PS2 is gewoon de ultieme marketing machine voor sony. MS heeft op haar beurt een aantal toppers vet 'omgekocht' en zijn dus voor een tijdje excl. X-box. Vergeet de goede online mog. ook niet!
Als ik een 'derde partij' zou zijn, zou ik wel drie keer nadenken om voor de GC te produceren want dan moet je direct concurreren met vele toptitels van Nintendo zelf in een rel. kleine userbase. Wat is trouwens niet begrijp is dat Collin blabla Rally is geschrapt want dat is nu juist een titel waar N. vrijwel niets tegenover kan zetten. Geldt overigens voor het hele race genre.
Dat Nintendo fans niet genoeg third party titels kopen, heeft dus gewoon te maken met het te grote aanbod van N zelf en de andere genoemde redenen. Vele vinden hier het aanbod klein maar de gemiddelde koper koopt echt maar een aantal spellen per jaar.
Als N. slim is, gaan ze de hardware divisie stoppen om vervolgens alleen nog multi platform (behalve X-box want er zijn grenzen) games te maken. Dit levert ze veel meer op en de relatief dure investeringen in hardware kunnen ze in hun zak steken. In de toekomst kun je met deze concurrentie je winst op hardware echt vergeten!!
Nintendo moet op een slimmere manier haar naam weer groot maken zonder energie te steken in niet Core-Business zaken. Uiteraard moet de GBA enz. blijven zolang het winstgevend is.
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Verwijderd
Wat ook nogal speciaal is is het leveldesign. Normaal in een shooter is het een beetje vijanden erin gooien en mooie ontploffinkjes. In Ikaruga kan je combo's maken voor meer punten, daar zijn de levels op ingericht. Dus hele patronen die je door moet krijgen om zoveel mogelijk punten te halen. Je punten kan je een password van laten maken en kan je opsturen naar de Ikaruga wereldranglijst, ook wel leukSwitch schreef op 24 mei 2003 @ 21:22:
Ik wou misschien Ikaruga kopen om even leuk met vrienden te co-oppen, maar ik vroeg aan Lamsh hoe duur dat spel was, was het volgens hem 60 Euro, dat is wel erg veel voor zo'n side shooter.
Natuurlijk is het erg leuk, mooi en fantastisch maar ik zou hem toch echt eerder kopen als hij 30 tot 40 euro was, want zo speciaal vind ik dit spel niet (Behalve die Dark & Light feature). En daarnaast is het ook nog is een port van de Dreamcast versie.
Edit: http://www.sirkain.net/~kiken/Ikareplay.html
Daar zie je dat er partonen inzitten waar je VERSCHRIKKELIJK veel punten mee kan halen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 05:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verder zijn de meeste 3rd party titels gewoon bagger. MGS ga ik zeker kopen. MGS is gewoon een toptitel, en ook al ken ik m al uit m'n hoofd, en nieuwe verhaallijn en
Verwijderd
whahaha, je vergeet ff hoeveel winst ze maken (ook met de cube ja). Een spel is rendabel als je er meer dan 60.000 van verkoopt ofzo. (getal kan iets hoger liggen maar niet veel meer) Er zijn erg veel spellen die die grens wel hebben gehaald op de cube (first EN third). Ik hoop echt niet dat ze zouden stoppen met consoles maken, als ze dat wel zouden doen zouden ze gelimiteerd worden door iemand anders hun hardware en ik denk niet dat dat echt bevoordelijk is.Dat Nintendo fans niet genoeg third party titels kopen, heeft dus gewoon te maken met het te grote aanbod van N zelf en de andere genoemde redenen. Vele vinden hier het aanbod klein maar de gemiddelde koper koopt echt maar een aantal spellen per jaar.
Als N. slim is, gaan ze de hardware divisie stoppen om vervolgens alleen nog multi platform (behalve X-box want er zijn grenzen) games te maken. Dit levert ze veel meer op en de relatief dure investeringen in hardware kunnen ze in hun zak steken. In de toekomst kun je met deze concurrentie je winst op hardware echt vergeten!!
Iwata heeft trouwens eens gezegd: de dag dat wij stoppen met consoles maken is de dag dat de markt ermee stopt. (niet dus)
ikaruga: ik zal het nog maar een keer zeggen, dit spel is echt niet voor iedereen. Als je geen doorzettingsvermogen hebt en het erg vindt om de hele tijd dood te gaan, koop het dan niet. Als je het niet erg vind om eerst een veld 20 a 30x te moeten spelen om het dan pas met 1 continue te halen, dan is het wel een spel voor jou.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 12:37 ]
Verwijderd
Precies. En ik denk dat ik Ikaruga dan maar niet koopVerwijderd schreef op 25 May 2003 @ 12:06:
[...]
whahaha, je vergeet ff hoeveel winst ze maken (ook met de cube ja). Een spel is rendabel als je er meer dan 60.000 van verkoopt ofzo. (getal kan iets hoger liggen maar niet veel meer) Er zijn erg veel spellen die die grens wel hebben gehaald op de cube (first EN third). Ik hoop echt niet dat ze zouden stoppen met consoles maken, als ze dat wel zouden doen zouden ze gelimiteerd worden door iemand anders hun hardware en ik denk niet dat dat echt bevoordelijk is.
Iwata heeft trouwens eens gezegd: de dag dat wij stoppen met consoles maken is de dag dat de markt ermee stopt. (niet dus)
ikaruga: ik zal het nog maar een keer zeggen, dit spel is echt niet voor iedereen. Als je geen doorzettingsvermogen hebt en het erg vindt om de hele tijd dood te gaan, koop het dan niet. Als je het niet erg vind om eerst een veld 20 a 30x te moeten spelen om het dan pas met 1 continue te halen, dan is het wel een spel voor jou.
En ik koop em dan juist welVerwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 12:52:
[...]
Precies. En ik denk dat ik Ikaruga dan maar niet koop
Inderdaad... Heb net wat van die filmpjes gekeken en IK MOET IKARUGA GEWOON HEBBEN!!!! Maar ik heb geen geheheeelllldddddadmiral schreef op 25 mei 2003 @ 12:57:
[...]
En ik koop em dan juist welMoet alleen ff wat sparen nu, laatst telefoon verloren en moet echt een nieuwe.
Damn wat ziet dat spel er goed uit zeg
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Verwijderd
Mijne kopen? Ik gebruik m toch nooit... Is niet echt nieuw model meer, maar ongebruikt... Sony CMD-J5admiral schreef op 25 May 2003 @ 12:57:
[...]
En ik koop em dan juist welMoet alleen ff wat sparen nu, laatst telefoon verloren en moet echt een nieuwe.
alleen kan iemand mij vertellen wat progressive scan support is?
This is the Way.
Een goed artikel, goede argumenten. Maar ik denk dat een van de redenen waarom veel 3rd-party titels het niet goed doen is het simpele feit dat ze gewoon niet super zijn.
Ik koop een game als deze een goede smooth besturing heeft, leuke duurzame gameplay en, o ja, ook wel leuke graphics heeft.
En als games dit niet kunnen bieden, dan koop ik het niet.
Ik denk ook om dit probleem te enigszins te verhelpen is het uitbrengen van (gratis) demo's. Dan kun je echt kijken wat voor game het is. Anders sta je in de winkel, bekijkt een paar titels en denk bijvoorbeeld bij burnout of zoiets, ik wacht wel op Mario Kart. Een vertrouwde nintendo titel die wel goed moet zijn.
Terwijl als je ze in den lijve kunt spelen, je een beter beeld hebt van een game.
En als deze gewoon goed is, koop je hem wel.
Verwijderd
Das voor op HDTV's geloof ik...HIValicious schreef op 25 May 2003 @ 14:17:
hij is uit...
alleen kan iemand mij vertellen wat progressive scan support is?
Ik ben t er niet mee eens.. er zijn veel best veel third-party games uit en die zijn nog van goeie kwaliteit ook. Persoonlijk zijn er van 6 spellen die ik heb maar 2 van Nintendo (Zelda en SSB:M). De rest is van Capcom(RE0), EA(NBA Streets vol2), Midway (MK:DA) en Sega (Virtua Striker3).
De eerste firstparty titel die ik ga kopen zal denk t vervolg zijn van Zelda.
Qua thirdparty wil ik MGS, Viewtifull Joe, RE4, Prince of Persia en Soul Calibur2.. en misschien wel F-zero (die door Sega is ontwikkeld)
[ Voor 1% gewijzigd door Glorix Jim op 25-05-2003 14:50 . Reden: typo ;) ]
ik ben er ook weer, maar euh ff vraagje... zijn er nog sites/winkels met beetje leuke aanbiedingen voor de gamecube ?
ik had het zo druk laatste tijd, dat ik het forum niet meer kon volgen, en nu weer ga proberen te volgen... als julliie me zouden kunnen helpen, thnX
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Ikaruga voor 60 euro bij de FRSVerwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 14:49:
ik geloof niet dat ikaruga de volle prijs is (ik heb er 40 dollar voor betaald)
Verwijderd
En bij de FRS kan je ook nog eens 10% korting krijgen met je cjp of met die kortingskaart van "ze".
hehe nice tryVerwijderd schreef op 25 May 2003 @ 14:05:
[...]
Mijne kopen? Ik gebruik m toch nooit... Is niet echt nieuw model meer, maar ongebruikt... Sony CMD-J5
Nee ik koop volgende week een orange SPV
Maareh ik zit toch te denken, wat ik zal kopen. Of nog 2 extra controllers of ikaruga. Dan kan ik met z'n 4'en smash brothers doen
Is het met z'n 4'en echt veel toffer dan met 2 man?
[ Voor 4% gewijzigd door admiral866 op 25-05-2003 15:50 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Geef maar een prijsjeVerwijderd schreef op 25 May 2003 @ 17:31:
ik, hoeveel wil je ervoor hebben?
martenvdbijl@hotmail.com voor msn en mail

kga denk ik eerst es om pikmin.. die lijkt me wel cool
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
- Eternal Darkness (€20 MM R'dam Lijnbaan)Yohann!s schreef op 25 mei 2003 @ 17:56:
weet iemand nog leuke games voor de cubes ? ik ben beetje uitgespeeld met wat ik nu thuis heb
kga denk ik eerst es om pikmin.. die lijkt me wel cool
- NBA Street 2
- Enter the Matrix
Ik doe maar een gooi
Als ik een Wavebird bij www.dvdboxoffice.com bestel doet ie et toch gewoon op mn Europese Cube?
Hijs daar maar €35
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Was dat niet je collectors examplaar?Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 17:27:
Iemand nog interesse in een gesealde Zelda met bonus disc (PAL) ?
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
IK BIED MEER:Verwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 17:33:
[...]
Geef maar een prijsje![]()
martenvdbijl@hotmail.com voor msn en mail
jasperdermul@hotmail.com
.. bied meer, dus mail hem een bedrag =)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Voor dat geld een perfecte deal.
Iemand toevallig nog zo'n kortingsbon over
edit: en tot wanneer is die actie geldig?
[ Voor 12% gewijzigd door ajampaniki op 25-05-2003 20:46 ]
Gewoon elke winkel accepteert hem.ajampaniki schreef op 25 mei 2003 @ 20:45:
Ow zeker wel dat ik die zelda pack dan neem. Kvond zelda op me n64 gewoonweg genieten. Heb ik echt lang plezier aan gehad.
Iemand toevallig nog zo'n kortingsbon overWaar kan je die dan trouwens inleveren?
edit: en tot wanneer is die actie geldig?
En het is geldig tot 31 mei.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
waar oa instaat:
Wat? ALLE games die beschikbaar waren in het eerste jaar nadat de N64 uit was? Ik kan me niet zo goed meer herinneren hoeveel dat er precies waren, maar ik gok toch echt op minimaal 20-25 games. Ik vind dit dus echt onvoorstelbaar.Back when N64 launched, many people were all proud about buying all the games that were available for it.
Daarnaast is het inderdaad en geval van vraag en aanbod..zo snap ik inderdaad echt niet waarom cmr3 niet voor de cube uitkomt. Het lijkt me een titel die alleen op naamsbekendheid al zou verkopen, laat staan dat het de enige (fatsoenlijke) rally game zou zijn. Aan de hand hiervan wil ik eigenlijk stellen dat games gekocht worden op basis van kwaliteit en niet op basis van devellopper. Helemaal om dat in dit internet tijdperk ook de n00bs echt wel weten waar ze even een spelbespreking moeten opduiken voordat ze 60 euro op de toonbank mikken.
Ook vind ik het op zijn minst bedenkelijk dat hij de gamecube en de gbamarkt over een kam scheert. Het lijkt me dat at best een 2e plaats in 'de war' vs de absolute onbedreigde heerschappij van de gba toch niet echt helemaal identiek is. Maar goed ik weet niet hoe het game aanbod qua devellopper precies op de gba is omdat ik deze niet volg.
10 second ninja DONE
Overall: 7.2
Best goed?
Presentation
You can't get much better than having the Wachowski Brothers filming your cutscenes. We would have liked to play as Neo, though.
8.0
Graphics
While the character models look good, and the bullet-time effects are neat-o, the camera and background textures are rather weak.
6.0
Sound
Kudos to the sound team for bringing the movie audio to life in the game. Excellent sound design, and a great score.
9.0
Gameplay
Hand-to-hand combat looks and feels cool, and the acrobatic moves you can do with or without a gun are amazing. The car stuff is a yawn, though, and a bad camera hampers the action throughout.
7.0
Lasting Appeal
There are two full games in one here, and there are plenty of unlockables. However, doing the same things twice might get old if you're not a super-fan.
7.0
OVERALL SCORE (not an average)
7.2
de volgorde van cijfers waren niet helemaal goed7.0
Presentation
You can't get much better than having the Wachowski Brothers filming your cutscenes. We would have liked to play as Neo, though.
6.0
Graphics
While the character models look good, and the bullet-time effects are neat-o, the camera and background textures are rather weak.
9.0
Sound
Kudos to the sound team for bringing the movie audio to life in the game. Excellent sound design, and a great score.
7.0
Gameplay
Hand-to-hand combat looks and feels cool, and the acrobatic moves you can do with or without a gun are amazing. The car stuff is a yawn, though, and a bad camera hampers the action throughout.
7.0
Lasting Appeal
There are two full games in one here, and there are plenty of unlockables. However, doing the same things twice might get old if you're not a super-fan.
OVERALL SCORE (not an average)
7.2
This space is occupied
Verhaal is trouwens VET, zeker die Matrix Revolution teaser oppet einde
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Heb trouwens genoten van Omniscient's verhalen
Misschien stomme vraag trouwens, maar je hebt neem ik aan overal een memorycard voor nodig. Zit die standaard al bij de zelda pack of moet die er nog los bij?
Trouwens nog bedankt voor alle complimenten, ik ben niet ondankbaar ofzo maar heb het errug druk gehad de afgelopen dagen... Moet morgen iets opleveren en ik heb het nog niet eens voor 50% af, dus ik zit in de dikke shit denk ikajampaniki schreef op 25 mei 2003 @ 23:37:
Zo net ff het hele topic doorgelezen, en ik kan nu echt niet wachten tot ik een gc heb, met of zonder kortingsbon (maar nog steeds welkom)
Heb trouwens genoten van Omniscient's verhalenIn 1 woord geniaal.
Misschien stomme vraag trouwens, maar je hebt neem ik aan overal een memorycard voor nodig. Zit die standaard al bij de zelda pack of moet die er nog los bij?
Dus morgen maar zo'n verhaal tegen de baas afsteken en hopen dat hij het ook vermakelijk genoeg vindt...
Iemand zin in een rondje PL/SQL-progging? Niet? Vreeemd!
Naja, morgen nieuwe lijntjes; dan voel ik mij weer fijntjes.
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Verwijderd
Moet je er nog bijkopen..ajampaniki schreef op 25 May 2003 @ 23:37:
Verwijderd
Boehoehoe ik ben ook al een week bijna niet meer aan het cuben omdat ik de hele tijd achter de pc moet om PHP/SQL te proggen. Wel voor een leuk project maar ik wil Zelda spelen!the_Omniscient schreef op 25 mei 2003 @ 23:42:
[...]
offtopic:
Iemand zin in een rondje PL/SQL-progging? Niet? Vreeemd!
Ja die heb je bijna altijd nodig en nee die zit er niet bij, koop een Nintendo memorycard van 251 (zwarte) dan heb je zeker kwaliteit!ajampaniki schreef op 25 mei 2003 @ 23:37:
the_Omniscient schreef op 25 mei 2003 @ 23:42:
[...]
Dus morgen maar zo'n verhaal tegen de baas afsteken en hopen dat hij het ook vermakelijk genoeg vindt...
the_Omniscient zegt op 26 mei 2003 @ 10:00 tegen ze baas:
Ja zelda, ennuh, mario enzow. En tweakers smeken om verhaaltje, ennuh moe enzow. Dusuh, niet helemaal af
[ Voor 22% gewijzigd door ajampaniki op 25-05-2003 23:53 ]
ik heb ze met beide uitgepeeld..Deddiekoel schreef op 25 mei 2003 @ 23:35:
Wie heeft hier EtM al uitgespeeld met beide karakters? Ik heb nl. net de game rondgespeeld met Ghost en ben nu begonnen met Niobe. Maar ik moet gewoon weer hetzelfde level spelen (ietsje anders maar zeker niet veel). Blijft dit verschil zo klein of is het echt wel de moeite om de game nog een keer door te spelen met het 2e karakter?
Verhaal is trouwens VET, zeker die Matrix Revolution teaser oppet einde
het endlevel speel je anders.. de rest is eigenlijk hetzelfde, en soms gewoon hetzelfde level maareen andere route ofzo
MAAR, ik de stukken waar ze opsplitsen zijn wel erg anders, andere levels enzo (vooral in dat huis)
This space is occupied
251? Toch niet de prijs hoop ikVerwijderd schreef op 25 May 2003 @ 23:49:
[...]
Boehoehoe ik ben ook al een week bijna niet meer aan het cuben omdat ik de hele tijd achter de pc moet om PHP/SQL te proggen. Wel voor een leuk project maar ik wil Zelda spelen!
[...]
Ja die heb je bijna altijd nodig en nee die zit er niet bij, koop een Nintendo memorycard van 251 (zwarte) dan heb je zeker kwaliteit!
LOLajampaniki schreef op 25 May 2003 @ 23:51:
[...]
the_Omniscient zegt op 26 mei 2003 @ 10:00 tegen ze baas:
Ja zelda, ennuh, mario enzow. En tweakers smeken om verhaaltje, ennuh moe enzow. Dusuh, niet helemaal af
Naja, ff een nachtje niet slapen dan maar... Morgenavond de hele avond frikking Cuben om het goed voor mezelf te maken.De baas vuurt op 26 mei 2003 @ 10:00 een enorme windhoos van tastbare frustratie op the_Omniscient af:
*Hoop nog niet bekende scheldwoorden en vage vliegende varianten van vervelende aandoeningen*...
Ow... En we moeten je salaris ook maar eens wat omhoogschroeven.
Hey! Ik neem dat ding mee naar mn werk en nodig die vent uit voor een partijtje SSB:M.
Happy! Happy! Joy! Joy!
En net een nieuw(?) movieke van FF:CC gezien! !WoW!
Dat wordt voor mij een NSB-ertje (No See Buy)
This is the Way.
Omni: Kijk eens baas, een mooie gamecube.the_Omniscient schreef op 26 May 2003 @ 00:21:
Hey! Ik neem dat ding mee naar mn werk en nodig die vent uit voor een partijtje SSB:M.
Baas: Voor mij. Ach had je niet moeten doen
Omni:

Niet zoveel lullen ik wil een iHP-100 topic ...the_Omniscient schreef op 26 mei 2003 @ 00:21:
Blah blah blabla
[ Voor 3% gewijzigd door NoTimeRemains op 26-05-2003 09:34 ]
This is the Way.
Verwijderd
Ik ben geen Pokemon fan, maar eeh ik kan me er wel wat bij voorstellen.... linkje?!HIValicious schreef op 26 mei 2003 @ 09:05:
uhm een (MMO)RPG van Pokemon is aangekondigt!
Happy! Happy! Joy! Joy!
ik ben ook geen fan maar ik heb wel eens red gespeeld @ de gbc en dat vonk wel leuk ...
This is the Way.
http://cubemovies.ign.com/cube/video/crystal.mov
/me bedankt degene die em ergens anders neerzet al heel veel
Als je iets verder had gekeken dan je neus lang is, dan had je gezien dat Yamauchi een reply of wat terug ook al een url neergezet heeft naar die trailer.. En daarvoor heb je géén login nodig..admiral schreef op 26 May 2003 @ 10:30:
Damn dat FF:CC filmpje heeft inlog nodig.
http://cubemovies.ign.com/cube/video/crystal.mov
/me bedankt degene die em ergens anders neerzet al heel veel
PS. Wordt dit nu eigenlijk een cube exclusive game of komt ie ook uit op andere platforms.. Dacht 't niet toch?yamAUchi schreef op 25 mei 2003 @ 19:59:
FF:CC jap trailer .. hf ermee =)
FF CRYSTAL TRAILER, ca. 28 mb
=) muahhaha d3=)
[ Voor 9% gewijzigd door blakez op 26-05-2003 11:07 ]
ja die had ik gedownd (bedankt yam). MAar aangezien ze vershillende groottes hadden dacht ik dat ze misschien anders waren.blakez schreef op 26 May 2003 @ 10:48:
[...]
Als je iets verder had gekeken dan je neus lang is, dan had je gezien dat Yamauchi een reply of wat terug ook al een url neergezet heeft naar die trailer.. En daarvoor heb je géén login nodig..Ik heb die trailer net ook zitten kijken en denk dat ik m'n eerste Final Fantasy game maar eens ga kopen.. ziet er echt vet uit!
Afijn, hieronder de url naar dat filmpje..
[...]
Verwijderd
Cube exclusive volgens mijblakez schreef op 26 May 2003 @ 10:48:
[...]
Als je iets verder had gekeken dan je neus lang is, dan had je gezien dat Yamauchi een reply of wat terug ook al een url neergezet heeft naar die trailer.. En daarvoor heb je géén login nodig..Ik heb die trailer net ook zitten kijken en denk dat ik m'n eerste Final Fantasy game maar eens ga kopen.. ziet er echt vet uit!
Afijn, hieronder de url naar dat filmpje..
[...]
PS. Wordt dit nu eigenlijk een cube exclusive game of komt ie ook uit op andere platforms.. Dacht 't niet toch?
En Pokemon RPG is natuurlijk
We gaan dan natuurlijk wel een GoT clan oprichten he, de hele tijd arme n00bs gangbangen
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Een pokemon rpg word VET. Ookal is ie niet online. Zal trouwens nog wel ff duren voordat ie uit isVerwijderd schreef op 26 mei 2003 @ 11:39:
[...]
Cube exclusive volgens mij
En Pokemon RPG is natuurlijk![]()
We gaan dan natuurlijk wel een GoT clan oprichten he, de hele tijd arme n00bs gangbangen
Kheb trouwens me bonnetje
Kzie trouwens in geeneen folder of site iets over die actie.
Verwijderd
Het lijkt soms wel of alle winkels de cube boycotten. Als een machine `minder` verkoopt zou ik hem juist zoveel mogelijk promoten, de PS2 verkoopt zichzelf wel.ajampaniki schreef op 26 mei 2003 @ 11:47:
[...]
Verwijderd
Nah, ze moeten m wel accepteren, het is een actie van Nintendo die overal geldig is. Anders ga je gewoon naar de concurent van de winkel die m accepteert, ook bij die winkel nog lekker zeggen dat de buren m niet accepterenajampaniki schreef op 26 mei 2003 @ 11:47:
[...]
Een pokemon rpg word VET. Ookal is ie niet online. Zal trouwens nog wel ff duren voordat ie uit is
Kheb trouwens me bonnetjeDus ik ga vrolijk naar de winkel toe als ik hem heb me cube kopen.
Vergeet de mem. card niet, ga voor een originele 251 blocks, ik heb zo'n 3rd party ding van over de 1000, maar dat is echt een gekut, dat wil je niet weten. Hij pakt m soms niet, ben je een half uur bezig dat ding goed te schuiven

Ik heb ook van verschillende mensen gehoord dat al hun saves gewist waren, heb ik gelukkig nog nooit gehad, maar ik back wel alles up naar m'n originele card.
Dit gezeik heb je dus niet als je gewoon een official Nintendo card koopt.
dat is tochh niet die ene van 1019 met usb he janmaster?Verwijderd schreef op 26 mei 2003 @ 11:55:
Vergeet de mem. card niet, ga voor een originele 251 blocks, ik heb zo'n 3rd party ding van over de 1000, maar dat is echt een gekut, dat wil je niet weten. Hij pakt m soms niet, ben je een half uur bezig dat ding goed te schuiven
Ik heb ook van verschillende mensen gehoord dat al hun saves gewist waren, heb ik gelukkig nog nooit gehad, maar ik back wel alles up naar m'n originele card.
Dit gezeik heb je dus niet als je gewoon een official Nintendo card koopt.
want die heb ik ook en bij mij doet ie het perfectamundo!
Yep werkt hier ook nog steeds perfect.daFubar schreef op 26 May 2003 @ 12:14:
[...]
dat is tochh niet die ene van 1019 met usb he janmaster?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Weet ik niet volgens mij wel. Is een Nintendo product maar ik weet het niet zeker.rajackar schreef op 26 May 2003 @ 14:20:
Ik vraag het me eigenlijk opeens af maar horen er geen sterren bij een wavebird of gewone controller te zitten?
edit: missschien niet trouwens want volgens zitten ze ook niet bij memcards en gewone controllers.
bron anders bullshite.Verwijderd schreef op 26 mei 2003 @ 13:58:
binnenkort krijg je de oude gba bij aankoop van een gamecube gratis erbij
Verwijderd
Wel 1019 blocks, geen USBdaFubar schreef op 26 May 2003 @ 12:14:
[...]
dat is tochh niet die ene van 1019 met usb he janmaster?
En 1019 blocks is gewoon asociaal veel
[ Voor 24% gewijzigd door Switch op 26-05-2003 17:43 ]
Verwijderd
Zoek namelijk een game die leuk is om te spelen met 2 of meer personen.
Verwijderd
59 blocks 5U(|<Z0RZ!!!!!!!!!Switch schreef op 26 May 2003 @ 17:42:
Met ETM zit ik nu in the Sewers, erg leuk enzo. Ik dacht dat dit spel erg snel eentonig zou worden, maar dat is het totaal niet
En 1019 blocks is gewoon asociaal veelMijn 59 blocks 0wn3d
Qua kleur ownt de 59 wel vind ik. Nu heb ik een grijze en een zwarte....
Dan heb ik liever 2 grijze...
Verwijderd
Hmmm cube-party... Waar heb ik dat eerder gehoordajampaniki schreef op 26 May 2003 @ 19:35:
eej wie is er in om een keer een cube party te organiseren. Lijkt me echt vet lachen man. En nu het vakantie is hebben de meeste mensen wel tijd lijkt me
Licht er maar net aan welke cube je hebt. Zie trouwens ook: "StarTAC schreef op 26 mei 2003 @ 19:41:
[...]
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2003 20:20 ]
Ik heb een zwarte cube en dan heb ik liever een zwarte memory card.StarTAC schreef op 26 May 2003 @ 19:41:
[...]
de paarse mensen hebben lekker pech
en de platinum cubers kunnen het best een grijze nemen
This space is occupied
Fleurig genoeg voor mij
Verwijderd
Heeft jouw fantasie dan geen grenzenthe_Omniscient schreef op 26 May 2003 @ 20:32:
Persoonlijk wou ik wachten op de "United Colours of Benneton" limited edition, met regenboog-controllers en toverballen-memorycards, maarja he... Toch maar voor Zelda gekozen...
Fleurig genoeg voor mij
PSO2 op de GC is toch ook dezelfde als PSO2 op de Dreamcast?Verwijderd schreef op 26 mei 2003 @ 18:17:
Weet iemand misshien of Phantasy Star Online II een beetje de moeite waard is? Ik heb PSO I op de Dreamcast gespeelt en dat beviel me wel. (begreep het spel op het einde niet meer, dat ter zijde)
Zoek namelijk een game die leuk is om te spelen met 2 of meer personen.
PSO2 heb ik zelf iig wel voor de Dreamcast, PSO1 heb ik nooit gespeeld alleen PSO2 speelt zich af op zo'n ruimteschip dat vlakbij een planeet hangt waar een ander ruimteschip is neergestort/verdwenen en jij moet dan iedere keer van dat ruimteschip naar die planeet toe om allerlei missies uit te voeren.
Volgens mij is het zo dat PSO1 en PSO2 eigenlijk hetzelfde zijn het grote verschil zit hem er alleen in dat PSO2 meer en nieuwe missies bevat dacht ik..
[ Voor 15% gewijzigd door Dark_M op 26-05-2003 21:13 ]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
This is the Way.
Ik probeer dus met Hsu Hao de Konquest mode door te komen, maar bij match 10/10, als ik tegen een clone van Hsua Hao moet, verlies ik absoluut al-les. Ik mag blij zijn als ik geen Flawless Victory om m'n oren krijg. Werkelijk alles wordt geblokt. De meest verrotte combo's krijg ik voor de kiezen. Als ik er een keer doorkom krijg ik een Reversal op m'n bordje. Ik ben radeloos, hoe de hell kom ik hier voorbij? Zo slecht ben ik niet volgens mij, maar die Hsu Hao staat volgens mij op difficulty 11 als de 10 de max zou zijn.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Nog dingen die ik echt moet kopen, naast me zelda pack? Kom niet verder dan een memorycard.
edit: heeft iemand een link van zelda filmpies. Heb geen zin om 29 delen door te spitten.
[ Voor 11% gewijzigd door ajampaniki op 26-05-2003 22:44 ]
Extra controller voor je volgende gameajampaniki schreef op 26 May 2003 @ 22:42:
Nog dingen die ik echt moet kopen, naast me zelda pack? Kom niet verder dan een memorycard.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Lol we hebben er inmiddels al 2 achter de rug => Plaatjes d'r vanajampaniki schreef op 26 May 2003 @ 19:35:
eej wie is er in om een keer een cube party te organiseren. Lijkt me echt vet lachen man. En nu het vakantie is hebben de meeste mensen wel tijd lijkt me
GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE
LOl en voor wanneer is de volgende geplaned?Delirium2001 schreef op 26 mei 2003 @ 23:04:
[...]
Lol we hebben er inmiddels al 2 achter de rug => Plaatjes d'r van
Dit topic is gesloten.