"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 60967
Er zijn nu al genoeg topspellen uit om je een hele tijd bezig te houden en er komen er nog verdomd veel. Dus je hoeft geen dreamcast taferelen te verwachten.Door MingMing - Sunday 18 May 2003 11:30
Kan iemand mij misschien wat meer informatie verschaffen, over hoe het nu gaat met de Gamecube?
Ik heb recent namelijk een GC gekocht, maar vraag me nu af of ik niet beter een xbox had kunnen kopen? Ik lees hier en daar dat het niet goed gaat met GC enzo (ik weet niet wat er allemaal precies aan de hand is, maar dan krijg ik je straks het zelfde als met de Dreamcast), of heeft Nintendo nog een backup plan? bvd
De cube ligt idd anderhalf milj. voor, deze info heb ik gelukkig nog maar 4x gepost ofzo. Dus ben blij dat het nu ook tot in de onderste regionen door begint te dringen
Anoniem: 34169
De GC gaat zeker niet dezelfde weg als de dreamcast, er worden veel spellen verkocht in verhouding tot de consoles, en op spellen wordt alle winst gemaaktAnoniem: 21889 schreef op 18 May 2003 @ 11:30:
Kan iemand mij misschien wat meer informatie verschaffen, over hoe het nu gaat met de Gamecube?
Ik heb recent namelijk een GC gekocht, maar vraag me nu af of ik niet beter een xbox had kunnen kopen? Ik lees hier en daar dat het niet goed gaat met GC enzo (ik weet niet wat er allemaal precies aan de hand is, maar dan krijg ik je straks het zelfde als met de Dreamcast), of heeft Nintendo nog een backup plan? bvd
Verder heeft Nintendo ook nog de GBA, dus ze komen zeker niet in geldproblemen.
[ Voor 97% gewijzigd door ironx op 18-05-2003 11:59 ]
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
En bedankt voor het compliment he.Anoniem: 60967 schreef op 18 May 2003 @ 11:45:
[...]
Er zijn nu al genoeg topspellen uit om je een hele tijd bezig te houden en er komen er nog verdomd veel. Dus je hoeft geen dreamcast taferelen te verwachten.
De cube ligt idd anderhalf milj. voor, deze info heb ik gelukkig nog maar 4x gepost ofzo. Dus ben blij dat het nu ook tot in de onderste regionen door begint te dringen

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 5577
Ik vind het wel meevallen met het aantal posts aangezien dit HET E3 topic moest worden , ik had toch wel verwacht dat het in de 3 dagen van de E# al wel op 900-1000 posts had gezeten.schnumi schreef op 18 mei 2003 @ 12:10:
[...]
En bedankt voor het compliment he.Kijk ik kan het tegenwoordig ook niet meer bijbenen al die posts.
Zie hier:schnumi schreef op 18 May 2003 @ 11:37:
Volgens mij gaat het helemaal niet zo slecht met de cube. Momenteel zijn er zelfs 1.5 milj meer GC's verkocht als Xboxen wereldwijd en dus niet zoals eerder gezegt meer Xboxen als GC.
Tenminste als ik die gast op het cube-europe forum mag geloven het moet ergens op deze pagina staan:
http://cube.ign.com/articles/403/403523p3.html
Misschien dat iemand met een insideraccount dit kan bevestigen?
It's a peculiar E3. Nintendo's booth was stagnating. Not because it didn't have a great selection of upcoming titles, but because there seemed to be a lack of any sort of aggressiveness. Nintendo explained itself as being more aggressive than ever, but this show was no demonstration of that.
I consider the showing optimistically, though. Nintendo is in a very intense position; it currently leads Xbox by about 1.5 million GameCubes sold worldwide, but third-party publishers are dropping support left and right. I think it is currently focusing on supporting GameCube with some good exclusives and basic first-party support. In the background I think a large core of EAD, Nintendo's internal team, is busy working on products for the next system. If this is why we see now major internal support from EAD, then I'm all for it.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
* Anoniem: 34169 agreesAnoniem: 42873 schreef op 18 May 2003 @ 12:47:
E³ viel dik tegen vind ik eiglijk
wij hosten sites met paketten van 5 euro per maand nog beter... tsss
en e3 was inderdaad maar bagger
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik had meer groots verwacht van nintendo , maar eigenlijk was alles wat ze hebben laten zien van te voren wel bekend met uitzondering van de nieuwe zelda (die ik persoonlijk flink ga zien floppen)
Ik kom ook niet echt verderPhusebox schreef op 18 May 2003 @ 13:04:
ik kom nog steeds niet op de nintendo site... echt zwaar en zwaar triest
wij hosten sites met paketten van 5 euro per maand nog beter... tsss
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
het is gewoon een zwaar bagger serverDarK_M schreef op 18 May 2003 @ 13:15:
[...]
Ik kom ook niet echt verderik kom er wel op maar als ik op inloggen klik blijft die maar hangen... is dr iets speciaals ofzo dat het zo druk is?.. of is het gewoon een sjappe server... ik wil gewoon ff me Super Mario Sunshine reggen.
dat ding ligt de halve tijd plat
ik ken iemand die zijn 1000 sterren is misgelopen omdat ie door de trage en niet werkende server van nintendo zijn zelda pack niet op tijd kon registreren
edit: vooral de halflife 2 filmpjes, wow
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 18-05-2003 13:26 ]
Anoniem: 51765
Anoniem: 82533
Anoniem: 42873
Ik zou niet echt bezorgd zijn dat er plots zeer veel online games op de GC komen hoor. Op dat vlak is de GC wellicht de veiligste console.Anoniem: 82533 schreef op 18 May 2003 @ 14:42:
hebben jullie nog meer info over het online gamen... anders haal ik een PSO jaar abo als er toch nog geen andere games uitkomen
( => of: hoe kan je uit iets heel kut toch iets positief halen)
Kan nog alle kanten opgaan dus, maar verwacht voorlopig geen Mario Online ofzo
This is the Way.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
http://www.gamersmark.com/news/2002/04/1/1171/
of
http://www.gamersmark.com/news/2002/12/1/2067/

[ Voor 9% gewijzigd door Ken. op 18-05-2003 16:40 ]
Anoniem: 61283
Wel leuk zo'n platinum Cube, maar dan wil ik ook bijpassende controllers hebben
Bij de nedgame hier in enschede hebbem ze import controllers liggen in turqoise (hoe je het ook maar spelt) en zilver voor 44,99 beetje duur alleenironx schreef op 18 May 2003 @ 16:46:
Weet iemand trouwens of de platinum controller ook los te koop is? Kan ze namelijk niet vinden
Ik heb ikariga 2 weken geleden gezien overal in de FRS, dus de lijst zal dan wel niet kloppenRedruM schreef op 18 May 2003 @ 17:03:
Ik heb Ikaruga btw al gezien bij de FRS in Ede.. op cubezone staat de release voor 23 mei ofzo?
This space is occupied
Ik ben nu al tig keer op nieuw begonnen. Maar het einde is voorlopig niet in zicht...Phusebox schreef op 18 May 2003 @ 17:20:
4 dagen 3 uur en 28 minuten later ben ik bijna klaar met het invullen van de vragenlijst op nintendo.nl... djeeze
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Anoniem: 62442
Japanse controllers werken neem ik aan ook op een EU console? Ze hebben daar wel platinum controllers namelijk. Zie net deze, voor nagenoeg zelfde prijs als controllers hier in nederland.ironx schreef op 18 mei 2003 @ 16:46:
Weet iemand trouwens of de platinum controller ook los te koop is? Kan ze namelijk niet vinden
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 62442 op 18-05-2003 17:47 ]

F-zero GX Movie
Bron: cubezone
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 18-05-2003 18:14 ]
Juistem. Die ja. Is er ooit een kans dat dat spel hier het daglicht zal zien? Ik denk het niet he? IA'tje dan maar
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Wie heeft hier trouwens F-zero al gepreorderd bij dvdboxoffice?
Anoniem: 30511
fijn dat er een vraag in zat wat je verbeterd wilde zien aan de site: de site laadt te traag
heb em gepreorderd zodra de mogelijkheid er wasschnumi schreef op 18 mei 2003 @ 19:57:
F-zero GX =![]()
![]()
![]()
Damn wat ziet dat er lekker uit.
Wie heeft hier trouwens F-zero al gepreorderd bij dvdboxoffice?
F-zero op de N64 vond ik ook erg vet. Twas alleen beetje jammer dat van m'n vrienden er weinig aan vonden omdat ze toch niet konden winnen
Dus deden we altijd micro machines en mariokart als race game.
Was? Zover ik me kan herinneren is ie al maanden sloom, en wordt het met de dag erger. Volgens mij hosten ze echt alle sites van Nintendo op 1 server(tje).bij jullie was de nintendo site dus ook al zoooo sloooom..?
Verbaast me nog dat ie nog "overeind" staat
Hoop dat er snel verandering in komt...
Trouwens, pas een 2e Cube gekocht (Zelda pakket), want die ander is te vaak bezet
Heb al een mailtje gestuurd, maar nog geen reactie op gehad
Vind ik toch wel een beetje minderz...
verdorie, wanneer snappen die sufkutten nou is dat het leuk is om de grandprix te spelen met zijn 4'en + computer tegenstanders .. grom =\
het is zo suf om telkens met zijn 4'en een baan uit te moeten zoeken, gewoon een grand prix en dan hop gaan, en tijd alleen maar racen voor punten .. sigh
edit : je kan maar 1 gc registreren per loginnaam .. en ook maar 1 hetzelfde spel .. beetje suf idd, maar dat kan alleen maar =)
[ Voor 14% gewijzigd door yamAUchi op 18-05-2003 22:33 ]
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Stomme vargen eigelijk. Bijna alles ging over die kutsite
Ja doe maar.
Dit is technisch nog niet te doen denk ik. Omdat voor 4 players alle beelden 4x gerenderd moeten worden, als er dan ook nog rekening gehouden moet worden met 4 tegenstanders wordt het een beetje teveel van het goede. Je merkte het eigenlijk al in mario kart64, zo gauw je met zn vieren ging spelen ging het spel al stukken langzamer. Ander goed voorbeeld is perfect dark, daar kon je dus bots toevoegen aan de multiplayer. Maar zo gauw je met zn vieren speelde en je voegde meer dan 2 bots toe ofzo ging het zo traag als de neten.Door yamAUchi - Sunday 18 May 2003 22:33
volgens mij wordt dat f-zero qua multiplayer helemaal niet leuk =\ .. ik zie weer geen screens waar als je met zijn 4'en speelt er 1 8e staat ofzo, ook al niet het geval bij mario kart,
verdorie, wanneer snappen die sufkutten nou is dat het leuk is om de grandprix te spelen met zijn 4'en + computer tegenstanders .. grom =\
het is zo suf om telkens met zijn 4'en een baan uit te moeten zoeken, gewoon een grand prix en dan hop gaan, en tijd alleen maar racen voor punten .. sigh
edit : je kan maar 1 gc registreren per loginnaam .. en ook maar 1 hetzelfde spel .. beetje suf idd, maar dat kan alleen maar =)
Anoniem: 30511
Anoniem: 68036
Ik heb ook eindelijk mijn vragenlijst ingevuld gekregen was vanaf zaterdag bezig geweest
Ik heb ook de extra 500 sterren gehad.. Ik zag dat ik ook al 145 sterren had verdient met het inloggen op de nintendo site..Anoniem: 30511 schreef op 19 mei 2003 @ 09:16:
heeft iemand al toevallig die 500 extra punten gekregen omdat je in het 1e jaar je cube hebt geregistreerd?
Anoniem: 68036
Dit is maar een bepaalde periode geweest in december geloof ik.blakez schreef op 19 mei 2003 @ 10:08:
Voor het registreren van deze 3 games: Eternal Darness, Star fox adventures en Super Mario Sunshine krijg je ook nog eens een bonus van 750 punten! Voor degene die het nog niet weten..
Japan is getting a better preview disk than US. It will be included with some games.
Movies of Viewtiful Joe, Tales of Simphonia and Final Fantasy: Crystal Chronicles plus information about 115 GameCube titles will be available in a disk you get when you buy Rune II, Family Stadium 2003 and Pokémon Ruby and Sapphire next week.
bron: http://www.ningc.com/news.php?article=2541
En natuurlijk krijgt europa weer eens niks , grrrrrrrr begin nintendo steeds minder aardig te vinden , ze laten europa steeds meer stikken met hun import bestrijding,weinig tot geen reclame en achterstand met titels uitbrengen of zelf helemaal niet uitbrengen.
Ik heb nl. volgens de site nog maar 1185 sterren, terwijl ik met 1 GC (1000) SMS (250) LM (250) SA (250) MP (250) en LoZ:TWW (250) al gauw even 2250 sterren hoor te hebben, los van bezoekjes en verdere bonussen.
Verder is mijn star history gewoon helemaal leeg, dus ik snap ook niet echt hoe ze dan aan 1185 sterren gekomen zijn
Iemand een idee wat ik hier mee aanmoet?
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Anoniem: 75177
Vergeleken met de n64 periode mag je als europeaan toch echt niet klagen. Het was toen nog veel en veel ergerEn natuurlijk krijgt europa weer eens niks , grrrrrrrr begin nintendo steeds minder aardig te vinden , ze laten europa steeds meer stikken met hun import bestrijding,weinig tot geen reclame en achterstand met titels uitbrengen of zelf helemaal niet uitbrengen.
als het toen erger was wil niet zeggen dat het nu niet erg isAnoniem: 60967 schreef op 19 mei 2003 @ 12:53:
[...]
Vergeleken met de n64 periode mag je als europeaan toch echt niet klagen. Het was toen nog veel en veel erger
nog steed niet? dan is je code al in gebruik ofzoPheno79 schreef op 19 mei 2003 @ 11:52:
Ik kan mijn zelda ook nog steeds niet registreren. Tot hoelang mag je een spel registreren btw?
je kan een spel ondeindig registreren nadat ie officieel uit is
This space is occupied
Nee, maar elke verbetering is natuurlijk prettig, straks komen spellen een maand later uit in europa dan de rest van de wereld en dan is het nog niet goed. Ik vind het wel knap dat ondanks spellen als maar groter en ingewikkelder worden ze er toch in slagen om spellen vrij snel geschikt te maken voor de europese markt, in ieder geval niet langzamer dan vroeger. (blame germany and france)Phusebox schreef op 19 May 2003 @ 12:53:
[...]
als het toen erger was wil niet zeggen dat het nu niet erg is
Oh, ok, dan wacht ik wel dat ik weer kan inloggen, dat is mijn probleem namelijk. Ik krijg alleen de topframe van nintendo te zien (met gaming 24/7). Ja 24/7 moet je wel gamen, want op de site is niet veel te beleven in mijn gevalTheEvilCuber schreef op 19 May 2003 @ 13:05:
[...]
nog steed niet? dan is je code al in gebruik ofzo
je kan een spel ondeindig registreren nadat ie officieel uit is
Wat voor internetaansluiting heb je dan? Al een keer je cache getrashed? Of een keer deze geprobeerd?Pheno79 schreef op 19 mei 2003 @ 13:20:
[...] Ik krijg alleen de topframe van nintendo te zien (met gaming 24/7).
ja, dit lijkt me dus onzin =), ze kunnen nu gewoon met 4p op 60fps locken, en als de gc niet sterk genoeg is om wat bots erbij te doen (wat ook kan bij ts2 en wat andere fps'jes) dan is het gewoon een kut console =)Anoniem: 60967 schreef op 19 May 2003 @ 07:54:
[...]
Dit is technisch nog niet te doen denk ik. Omdat voor 4 players alle beelden 4x gerenderd moeten worden, als er dan ook nog rekening gehouden moet worden met 4 tegenstanders wordt het een beetje teveel van het goede. Je merkte het eigenlijk al in mario kart64, zo gauw je met zn vieren ging spelen ging het spel al stukken langzamer. Ander goed voorbeeld is perfect dark, daar kon je dus bots toevoegen aan de multiplayer. Maar zo gauw je met zn vieren speelde en je voegde meer dan 2 bots toe ofzo ging het zo traag als de neten.
met wat proggen kan dat vast wel, is allemaal wel goed genoeg, ze denken volgens mij niet goed na over de multiplayer modes
ADSL, 2mbit, dus het moet er in een scheet staan (dat deed het normaal ook). Cache ruim ik 1x in de week op, dat is het ook niet. Ik heb hier op mijn werk jouw link geprobeerd en die doet het wel. Zal thuis dus even kijken. Ik gebruikte eerst die www.nintendo-vip.com (or whatever), maar die deed het dus niet. Ik denk dat deze wel werkt, anders gil ik hier nog wel een keer (onder het mom, geen nieuws is goed nieuws). ThnxAnoniem: 62442 schreef op 19 May 2003 @ 13:25:
[...]
Wat voor internetaansluiting heb je dan? Al een keer je cache getrashed? Of een keer deze geprobeerd?
Bij een racer is het al veel eenvoudiger om bots erbij te doen, die hoeven niet zo slim te zijn als bij een FPS bijvoorbeeld. Als basis hoeven ze alleen de baan maar te volgen binnen bepaalde paden, FPS bots hebben veel meer vrijheid nodig om realistisch over te komen. Daarnaast zijn de jets van F-Zero nu niet zo gedetailleerd als bijvoorbeeld de karts uit Mario Kart. Ik denk dat ze die jets wel met vele tegelijkertijd op het scherm kunnen toveren, desnoods met getint glas zodat je de bestuurder niet ziet zitten!yamAUchi schreef op 19 May 2003 @ 13:39:
[...]
ja, dit lijkt me dus onzin =), ze kunnen nu gewoon met 4p op 60fps locken, en als de gc niet sterk genoeg is om wat bots erbij te doen (wat ook kan bij ts2 en wat andere fps'jes) dan is het gewoon een kut console =)
met wat proggen kan dat vast wel, is allemaal wel goed genoeg, ze denken volgens mij niet goed na over de multiplayer modes
Begrijpend lezen! In vergelijking is het helemaal niet zo erg nu, weinig uitgestelde spellen en de hoeveelheid spellen die niet naar europa komt is vrij klein.als het toen erger was wil niet zeggen dat het nu niet erg is
Ik denk dat ze niet zo zeer niet nadenken over de multiplayer modes. Als het zou kunnen zouden ze het echt wel doen. Dat ze met 4p de framerate op 60 kunnen houden is ook pas sinds deze generatie, en bij ts2 is het aantal bots wat je kan toevoegen nou ook niet echt heel erg veel. In het geval van het racen kan ik het ook wel begrijpen, anders wordt het helemaal zo chaotisch op de baan. Ik vind het altijd wel best als je maar met zn vieren opde baan zit. Maar met 2 moet het wel kunnen vind ik (kon in mario kart64 ook). Plus dat je de battle mode hebt die eigenlijk nog veel leuker is als de resta, dit lijkt me dus onzin =), ze kunnen nu gewoon met 4p op 60fps locken, en als de gc niet sterk genoeg is om wat bots erbij te doen (wat ook kan bij ts2 en wat andere fps'jes) dan is het gewoon een kut console =)
dat ze bij mk64 echt wel een 4player grand-prix mode konden doen, zonder computer tegenstanders
als je gewoon standaard modes telkens overneemt, en nooit echt over iets verder gaat nadenken, wat echt wel aan de hand is bij bijna alle multiplayer spellen tegenwoordig (waar blijven de zeer coole coop spellen, de originele mp-modes), wordt het na een tijdje suf, en met zijn 4'en telkens een baan kiezen om op te racen is na een tijdje gewoon niet leuk meer, ze horen er gewoon wat nieuwe opties in te gooien zeker als de hardware het gewoon kan.. we zullen wel zien wat er in komt, en misschien zit het er al in, maar ik heb het nog niet gezien op een screenshot, en het lijkt me zelf van niet, en dat vind ik (vond ik al bij mk64) een gemiste kans op iets groots
Indeed, dat was zeker teveel gevraagd voor de n64.Anoniem: 60967 schreef op 19 mei 2003 @ 14:17:
Nou zeg je weer dat ze er niet over nagedacht hebben bij mk64, maar ik denk echt dat het niet haalbaar was voor de n64
En dat is ook weer waar, misschien moeten we een petitie indienen!yamAUchi schreef op 19 May 2003 @ 14:28:
dat ze bij mk64 echt wel een 4player grand-prix mode konden doen, zonder computer tegenstanders
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 62442 op 19-05-2003 14:30 ]
Dan zouden ze misschien de framerate op 30 moeten locken maar dan haal je juist het goede element van het spel weg namelijk: speed.
Ik ben net verhuisd en heb vandaag eiiiindelijk tijd om m'n Cube weer te bespelen...
Sluit ik 'm net aan..... druk op het powerknopje..... doet alleen de fan het !?
Heb ik weleens vaker gehad, maar dan kon je gewoon het powerknopje half indrukken en langzaam doordrukken en hij deed het weer..
Nu werkt zelfs dat nietmeer ?? Ik heb al een ander stopcontact geprobeerd, maar no luck..
Iemand ?
Ik wil weer verder met Zeldaaaaaaaaa
Disk spint wel op? Lampje brandt? Zie je het beeld op de tv veranderen als je hem aanzet, of helemaal niets? Garantie?x KeN x schreef op 19 May 2003 @ 14:59:
HEEEEEEELP HEEEEEELP !!!!!
Iemand ?![]()
Ik wil weer verder met Zeldaaaaaaaaa
Draait de disk wel of ook niet? Heb je alle kabels wel goed aangesloten? Anders moet je hem waarschijnlijk naar Nintendo opsturen.
Garantie is uiteraard 2 weken geleden ook nog eens verlopen..

EDIT: Terugsturen inderdaad vrees ik..... Boehoehoe...
[ Voor 17% gewijzigd door Ken. op 19-05-2003 15:11 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Kijk eens achter in je cube boekje volgens mij staat daar bij garantie: 24 maanden.x KeN x schreef op 19 mei 2003 @ 15:10:
Geen lampje, geen beeld op TV, disc spint niet, koeling gaat wel aan th0'....
Garantie is uiteraard 2 weken geleden ook nog eens verlopen..(ervanuitgaande dat het 1 jaar geldig is ?)
EDIT: Terugsturen inderdaad vrees ik..... Boehoehoe...
Uhm dan bedoel je denk ik teveel volt, want een kabel van je cdspeler is er waarschijnlijk een zonder mooie adapter ertussen, geluk dat je cube het nog doet!Nitai schreef op 19 May 2003 @ 15:12:
heb je wel de juiste stroomkabel?? hebbe we wel eens gehad, kreeg tie niet genoeg stroom omdat hij de stroomkabel van de cdspeler gebruikte...per ongeluk omgeruild in de verhuizing.
Je moet niet tevreden zijn met het feit dat hij net buiten de garantie stuk is!! Ik zou een brief sturen dat je het niet normaal vind dat zo'n duur apparaat zo snel stuk gaat bij normaal gebruik, ik denk dat Nintendo wel zo aardig is en je dan een nieuwe geeft voor bijvoorbeeld alleen verzendkosten. En natuurlijk ook erbij vermelden dat je zo'n kwaliteit van ze gewend bent en dat je de supernintendo nog steeds hebt enz enz..
Oplossing gevonden.. Enige nadeel.. 2 nieuwe controllers kopen
Uitleg:
2 van mijn controllers zijn tussen de kastdeur gekomen waardoor ze een stukje open liggen, daardoor wilde m'n Cubey dus niet opstarten... Apart systeempje hehe..Resetting the AC Adaptor:
The Nintendo GameCube's AC adaptor has internal protection against power surges. As a result, if you are not able to get a power light to appear, your adaptor may need to be reset.
To do this, unplug/remove all accessories from the system (including game discs, memory cards, and all controllers), and the AC adaptor from the outlet and Nintendo GameCube. Let the system rest for about 45 seconds. While you're waiting, check to see that the cords on the controllers, AC adaptor, and Stereo AV cables/Component Video cables (or RF Switch) are not frayed or have exposed wires (this can cause the system to shut off); if so, you should replace those parts.
Wel zo veilig natuurlijk.
Gelukkig heb ik maar 1 controller nodig voor Zelda hehe..
Wel weer 2 nieuwe controllers th0'
Thanx all
Daar heb jij weer een punt, dat is inderdaad wel suf dat dat niet kondat ze bij mk64 echt wel een 4player grand-prix mode konden doen, zonder computer tegenstanders
maar dan was ut wel weer makelijker om de goude beker te halen... gwoon de andere spelers nix laten doen...Anoniem: 60967 schreef op 19 May 2003 @ 15:21:
[...]
Daar heb jij weer een punt, dat is inderdaad wel suf dat dat niet kon
Ja maar je kan toch ook single player prijzen en multi player prijzen apart houden?Anoniem: 61283 schreef op 19 May 2003 @ 16:22:
[...]
maar dan was ut wel weer makelijker om de goude beker te halen... gwoon de andere spelers nix laten doen...
Kheb net Soul Calibur 2 zitten te spelen voor een import review, wat een geweldig spel zeg! Speelt echt heerlijk. Link is niet echt goed gebalanceerd alleen, is de enige met projectile aanvallen, niet echt leuk om mee te spelen dus.
Even op de "Nintendo negeert Europa!"-opmerking van vorige page: Als je de vragenlijst op www.nintendo.nl gedaan hebt ben je vast ook een vraag tegengekomen over of we zitten te wachten op een bonusdisc. Ze zijn er dus wel degelijk over aan het denken om die disc in Europa ook uit te brengen.
gefeli
dude
This is the Way.
Congratz dude! Schuift dat nou?
Grab shell dude!
Simpel was het toch alAnoniem: 61283 schreef op 19 May 2003 @ 16:22:
[...]
maar dan was ut wel weer makelijker om de goude beker te halen... gwoon de andere spelers nix laten doen...

150cc special cup de 2e dag gehaald, dat was bij SMK wel anders.
En bovendien, ze zouden het ook nog zo kunnen doen dat je alleen een cup krijgt als er een bot meespeelde.
Mazzelaar!!!Anoniem: 51765 schreef op 19 May 2003 @ 17:18:
Ik ben aangenomen bij Cube-Europe!
Kheb net Soul Calibur 2 zitten te spelen voor een import review, wat een geweldig spel zeg!
Wel eerst je reviews hier posten he. (
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
nou dat was bij SMK ook wel hoor =), ze zijn zo leuk dat je gewoon snel alles goud haalt =)Anoniem: 34169 schreef op 19 mei 2003 @ 19:06:
[...]
Simpel was het toch al
150cc special cup de 2e dag gehaald, dat was bij SMK wel anders.
En bovendien, ze zouden het ook nog zo kunnen doen dat je alleen een cup krijgt als er een bot meespeelde.
Cool hoor, en straks een hele review in het engels typen.Anoniem: 51765 schreef op 19 mei 2003 @ 17:18:
Ik ben aangenomen bij Cube-Europe!
Kheb net Soul Calibur 2 zitten te spelen voor een import review, wat een geweldig spel zeg! Speelt echt heerlijk. Link is niet echt goed gebalanceerd alleen, is de enige met projectile aanvallen, niet echt leuk om mee te spelen dus.
Even op de "Nintendo negeert Europa!"-opmerking van vorige page: Als je de vragenlijst op www.nintendo.nl gedaan hebt ben je vast ook een vraag tegengekomen over of we zitten te wachten op een bonusdisc. Ze zijn er dus wel degelijk over aan het denken om die disc in Europa ook uit te brengen.
Nee, ben wel jaloers op je, gratis review exemplaren!
Ik zat zelf te denken aan Monkey ball 2, of ETM. Monkey Ball 1 vond ik best leuk (Veel gespeeld bij een vriend) maar begon nogal snel saai te worden (Vooral in je eentje), en over ETM hoor ik heel wat slechte kritiek, Voor de rest ben ik niet gediend van Mario Sunshine, ik erger me altijd kapot aan dat zulk spelletjes.
Natuurlijk heeft Zelda snel door m'n hoofd geflitst, ik heb het al heel wat gespeeld bij iemand die ik ken, maar, mjah, matig vind ik het maar. Ligt waarschijnlijk ook aan mij, ik ben nou eenmaal niet zo'n puzzelaar.
Dus raden jullie mij nog spellen aan? Of moet ik gewoon een Wave bird kopen ofzo?

Anoniem: 51617
2 woorden... Eternal Darkness!! Is ook iets van 30 euro ofzo. maar iedereen die em gespeeld heeft is er goed over te spreken? Toch?Switch schreef op 19 mei 2003 @ 20:35:
Woei, denk er net over om morgen een spel te kopen voor mijn geliefde NGC, ik heb op dit moment al: Metroid Prime & Super Smash Bros. niet bijster veel en heb al een week of twee niet gespeeld op m'n Cube (Gravity Suite, heb ik geen zin in om te halen) ik speel MP natuurlijk nog wel uit, maar wil ook wel wat andere spellen spelen.
Ik zat zelf te denken aan Monkey ball 2, of ETM. Monkey Ball 1 vond ik best leuk (Veel gespeeld bij een vriend) maar begon nogal snel saai te worden (Vooral in je eentje), en over ETM hoor ik heel wat slechte kritiek, Voor de rest ben ik niet gediend van Mario Sunshine, ik erger me altijd kapot aan dat zulk spelletjes.
Natuurlijk heeft Zelda snel door m'n hoofd geflitst, ik heb het al heel wat gespeeld bij iemand die ik ken, maar, mjah, matig vind ik het maar. Ligt waarschijnlijk ook aan mij, ik ben nou eenmaal niet zo'n puzzelaar.
Dus raden jullie mij nog spellen aan? Of moet ik gewoon een Wave bird kopen ofzo?
[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 19-05-2003 20:43 . Reden: typo ]
20 Euro bij een goede tent zelfs. En ik ben er wel over te spreken. Geweldig vind ik het niet. Moet hem nog steeds uithalen. Maar dat komt goedAnoniem: 51617 schreef op 19 May 2003 @ 20:43:
[...]
2 woorden... Eternal Darkness!! Is ook iets van 30 euro ofzo. maar iedereen die em gespeeld heeft is er goed over te spreken? Toch?
Burnout! kost € 20,- bij de FRS en heb je echt megalol aan als je van snelle arcade racers houdt, vond het een geweldig spel iig. Nadeel is dat hij niet zo lang is en je er in een paar uurtjes door bent (misschien is dat in 2 beter, maar die heb ik nog niet en € 60,- is een wat grote gok om het te proberen natuurlijkSwitch schreef op 19 May 2003 @ 20:35:
Woei, denk er net over om morgen een spel te kopen voor mijn geliefde NGC
...
Zo doe ik het iig met mijn games tot nu toe (buiten Metroid Prime en Zelda), 2e hands bij de gameshop of sterk afgeprijsd. Zo blijft het nog leuk om spellen te halen iig.
Nou, 150cc special cup bij SMK is nou niet dat je zegt, van, dat doe ik ff tussendoor. Terwijl dat bij MK64 wél het geval is. MK64 is gewoon een stuk simpeler, eerlijk gezegd vind ik dat ook het betere deel, ik heb dat echt eindeloos gespeeld, het enige andere spel waar ik zoveel multiplayer lol bij gehad heb is Perfect Dark. OK SSB:M ook wel denk ik... Mijn totale vs play time is 30 uur, combined 50, terwijl ik maar 2 controllers hebyamAUchi schreef op 19 May 2003 @ 19:11:
[...]
nou dat was bij SMK ook wel hoor =), ze zijn zo leuk dat je gewoon snel alles goud haalt =)
Dit topic is gesloten.