Say hello to... PlayStation Pocket! Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 5.091 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Arx schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:42:
Moet wel toegeven dat er wel weer problemen zijn met Sony en het oplijnen van de productie banen. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat ze al hun zaakjes wel oplossen voordat hij in Amerika of Europa uitkomt. Immers, als ik nu een PS koop hoef ik hem niet op de kop te houden zodat hij het wel doet.
Deze problemen waren nog wel aanwezig bij de eerste lichtingen die naar Europa verscheept werden. Ik heb destijds als een van de eersten een PS gekocht en daar trad dat probleem inderdaad op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoShady
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 20:37

LocoShady

blaap..

je hoort alleen maar negatieve verhalen zijn er dan helemaal geen goede verhalen?

het is ook wel eens leuk te horen aan welke verwachtingen wel zijn voldaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nou, aan de verwachtingen omtrent de graphics is zeker voldaan. En de gameplay schijnt ook prima te zijn (daarmee bedoel ik kwaliteit van de besturing, afgezien van vierkantje ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk ook dat het vooral te wijten is aan de haast die Sony had om de PSP kort na de DS en voor de kerst op de markt te brengen. Daarom wacht ik met de aanschaf van nieuwe apparaten tot de kinderziekten eruit zijn en de prijs gezakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik wacht sowieso op de witte GT4 special edition 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Konami heeft officieel aangekondigd dat Metal Gear Acid en Metal Gear Solid 3: Snake Eater te linken zijn via de USB poort.
Uitwisseling van o.a. wapens zou mogelijk zijn.

http://www.jeux-france.com/news7311_konami.html

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:24:
Ik wacht sowieso op de witte GT4 special edition 8)
Ik ook! Die is zoooo mooi. Ik zal even plaatje zoeken, heb laatste tijd gezocht, maar niks gevonden?

Edit:

Afbeeldingslocatie: http://portagame.com/images/psp_turismo_small.jpg

:D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foregames vraagt nu 579 Euro voor een PSP. Whahahaha, rot toch op! Wat een stelletje afzetters 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-08 15:05
offtopic:
kiddyl, je hebt een mailtje :)

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:23

rammes

koekebakker 1e klas

kiddyl schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:34:
Van dat knopje merk ik een beetje, maar dat de disc er uit springt is toch wel zwaar overdreven. Je moet hem echt hard twisten wil het je lukken om het klepje open te laten gaan. Bij normaal gebruik gebeurt het niet en wil je hem ook niet zo behandelen. En als het een keer gebeurt is er niks aan de hand, omdat de PSP dan gewoon wacht en daarna kun je doorgaan waar je was gebleven. Voor de rest nog geen problemen gezien.

[...]

Die advertenties komen van mij, behalve die op ebay. Dat durf ik hier gewoon toe te geven. Dus mail maar als je interesse hebt.
als je er 1 hebt.. geef dan eens een leuke review, pics etc etc :)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Icelus schreef op woensdag 15 december 2004 @ 15:42:
Konami heeft officieel aangekondigd dat Metal Gear Acid en Metal Gear Solid 3: Snake Eater te linken zijn via de USB poort.

Je bedoelt net zoals bij de GBA --- GC?

Mmm ben benieuwt wat sites er nu over schrijven nu Sony het doet. Ze vonden het bij Nintendo allemaal zuigen, zal me niks verbazen als ze het nu opeens cool vinden. ;)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
rammes schreef op woensdag 15 december 2004 @ 19:38:
[...]

als je er 1 hebt.. geef dan eens een leuke review, pics etc etc :)
Ik zal het proberen. De units die we hadden zijn weer allemaal ingepakt behalve eentje, maar die is niet van mij. Zoals ik al zei was ik zelf te laat, maar ook Japanners willen soms Nederlanders helpen aan een PSP. Het wachten is op Sony en dan koop ik er eentje voor mijzelf en misschien ook nog een paar voor een aantal NL-ers ;)

Luminus is leuk, maar heb er nog niet te lang op kunnen spelen. Ridge Racers is echt een eye candy, maar eerlijk toegeven ben ik nog nooit echt een fan geweest van de RR serie. Wacht op GT4. Eigen filmpjes nog niet geprobeerd, mede omdat ik nog geen eigen unit heb en ik moet het dan ook nog eens met een Macintosh computer doen. De filmpjes op de demo disc zijn echter wel erg goed, dus dat beloofd wat. Misschien een DVD zelf comprimeren naar het goede formaat en natuurlijk is er altijd nog een andere weg om het op je PSP te krijgen zonder de DVD te kopen ;) MP3 is super simpel en klink nog goed ook.
De andere spelletjes vereisen toch wel enige kennis van de Japanse taal en daardoor wel lastig. Maar soms is dat geen probleem. Ik had GT2 ook uitgespeeld op een Japanse versie, maar een RPG zie je me dat nooit van mijn leven doen en dan zijn er nog vele tussenwegen. En nu moet ik toch weer slapen, morgen weer studeren.

[ Voor 19% gewijzigd door kiddyl op 15-12-2004 20:48 ]

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die aangeboden PSP's op Ebay van een gast uit Delft zijn niet echt.

Er zijn al een paar mensen opgelicht door die gast (kan de link ff niet vinden), doordat ze gelijk hadden betaald en de verkoper volledig vertrouwden.

Hij heeft een fake adres op Ebay gezet en een fake telefoon nummer.

Hij wil eerst geld zien en alleen via Pay Pal en dan stuurt hij je een bon ofzoiets, maar je ontvangt niks!

Ik w8 dus lekker op de Europese release zonder oplichters en fouten (die er dan hopelijk uit zijn gehaald)!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

fout.. tis al laat

[ Voor 152% gewijzigd door rammes op 15-12-2004 23:13 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
rammes schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:55:
dat is dus de dude die hierboven gereageerd heeft........

- gamerking, ik hoop niet dat je gelijk hebt, maar om zulke beschuldigen te maken moet je wel met bewijs komen :) nofi verder.
Euh lezen?
Die advertenties komen van mij, behalve die op ebay. Dat durf ik hier gewoon toe te geven. Dus mail maar als je interesse hebt.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Icelus schreef op woensdag 15 december 2004 @ 15:42:

Dat vind ik dus weer een vuile marketing truuk van Sony. Om alle extra's van MGA te unlocken, heb je MGS 3 nodig. Voor MGS 3 zou je weer een PS2 moeten aanschaffen. Het is eigenlijk niet te geloven dat Sony je dwingt om een PS2 (voor de mensen die geen PS2 hebben.) en MGS3 te kopen als je alle extra's wilt unlocken dat MGA te bieden heeft.

[ Voor 31% gewijzigd door magnifor op 15-12-2004 23:51 ]

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15
Het zijn EXTRA's. Ook zonder die extra's krijg je een hele mooie game, en voor de mensen die een PS2 hebben doet Sony wat extra's. Nintendo doet dat toch ook? Niks mis mee, in tegendeel. Dat jou nou een xdoosje hebt, tja. Niemand is perfect ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb nu ook kunnen spelen met Vampire Chronicle: The Chaos Tower. Ik moet eerst zeggen dat ik dit genre zelf niet leuk vind. Ik heb nog niet eerder een spel in deze serie gespeeld, maar de graphics en de snelheid van het spel zijn dik in orde. Liefhebbers van dit genre hoeven volgens mij dit spel niet over te slaan. Een plusppuntje is dat bijna alle munu's in het Engels zijn. Ik had dan zeker ook geen moeite om door de menu's heen te komen. Een klein minpuntje is dat dit spel toch wel lange laadtijden heeft soms. Maar voor de liefhebber zal dat niet snel uitmaken. Niet mijn spel, maar voor de fans biedt het spel volgens mij meer dan voldoende.

22-12 wordt de volgende levering verwacht. Hoop er dan eindelijk een voor mezelf te kopen.

• magnifor
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op donderdag 16 december 2004 @ 00:06:
Het zijn EXTRA's. Ook zonder die extra's krijg je een hele mooie game, en voor de mensen die een PS2 hebben doet Sony wat extra's. Nintendo doet dat toch ook? Niks mis mee, in tegendeel. Dat jou nou een xdoosje hebt, tja. Niemand is perfect ;)
Wat Nintendo met Pokemon Colloseum doet, vind ik ook niet kunnen.

Verwijderd

Op dit moment is er weer beperkt leverbaar bij Lik-sang alleen voor niet minder dan 400 euro! (dus ik w8 nog wel ff :P tenzij iemand hier aan liefdadigheid doet?)

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 10:30:
Op dit moment is er weer beperkt leverbaar bij Lik-sang alleen voor niet minder dan 400 euro! (dus ik w8 nog wel ff :P tenzij iemand hier aan liefdadigheid doet?)
PSP PlayStation Portable (PSP-1000) + Ridge Racers Bundle voor € 435 bij play-asia.com
of de PSP PlayStation Portable Value Pack (PSP-1000K) + Ridge Racers Bundle voor € 465.

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 22:15
Baris Ka schreef op donderdag 16 december 2004 @ 08:38:
[...]

Wat Nintendo met Pokemon Colloseum doet, vind ik ook niet kunnen.
En wat MS met al zijn downloadable-maar-wel-voor-betalen-content doet kan wel? Het kan allemaal volgens mij.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Icelus
  • Niet online
PSP commercials (ASX)
Commercial 1
Commercial 2

Verwijderd

Wat zijn dat voor uberduffe reclames, en dat einde, PIE ES PIE (ala "Playstation 2!!")

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

http://www.gamercc.com/in...0122119dfec89d4d49967e9af
>.> Ik vat sony niet hoor...dit konden ze makkelijk voorkomen door die dingen gewoon goed te testen!
Gelukkig komt de PSP hier nog een tijdje niet uit dus zullen al die problemen al wel opgelost zijn maar laat toch zien dat ze dingen lekker gehaast hebben.

The first casualty in war is always the truth...

Verwijderd

wnr komt de psp GT4 edition uit???

Verwijderd

geheime truc met de psp

hebben jullie dit al gezien :P lachte me zo rot wat die psp wel niet kan...
dodelijk :D " 3, 2, 1, GO "

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2004 19:46 ]

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
omg! Nu begin ik toch te twijfelen :P

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

je ziet hem echt de psp heen en weer buigen....

Ik zou het doen!

Verwijderd

rammes schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:59:
je ziet hem echt de psp heen en weer buigen....
Hij zit gewoon heel hard te buigen, en zoals je ziet hij heeft de psp zo vastgehouden dat die toegericht is naar het grond. Je denkt dat de psp die schijfje schiet, maar dat is niet zo :)

Verwijderd

Hoe hoor je dat UMD klepje dan eigenlijk open te maken? want het lijkt mij wel of hij iets aan de achterkant doet zodat het eruit vloept..

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

eject?

Ik zou het doen!

Verwijderd

Van dat knopje merk ik een beetje, maar dat de disc er uit springt is toch wel zwaar overdreven. Je moet hem echt hard twisten wil het je lukken om het klepje open te laten gaan. Bij normaal gebruik gebeurt het niet en wil je hem ook niet zo behandelen. En als het een keer gebeurt is er niks aan de hand, omdat de PSP dan gewoon wacht en daarna kun je doorgaan waar je was gebleven. Voor de rest nog geen problemen gezien.
bron:
kiddyl in "Say hello to... PlayStation Pocket!"

• magnifor
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op donderdag 16 december 2004 @ 10:45:
[...]

En wat MS met al zijn downloadable-maar-wel-voor-betalen-content doet kan wel? Het kan allemaal volgens mij.
Ook dat vind ik niet kunnen. Ik vindt dat extra's in de vorm van wapens, levels enz gewoon gratis moeten zijn. Natuurlijk is een Xbox game moeilijk te updaten zonder xbox live. Maar toch...

[ Voor 13% gewijzigd door magnifor op 18-12-2004 18:59 ]

• Icelus
  • Niet online
Gerucht: Volgens analisten zou Sony de PSP al in januari in NA willen uitbrengen en in februari in Europa.

Lijkt me dat ze in zo'n korte tijd nooit genoeg PSP's kunnen maken voor én NA én Europa...

Bron

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

According to certain analysts who follow very close the exits of the
new consoles, Sony could leave the PSP earlier than envisaged to the
USA. The launching of the PSP awaited for March in the USA and in
Europe according to the last declarations of Sony, could be finally
advanced in January in the USA.

Our sources indicate to us in the same way an exit of the portable
console in Europe for February in spite of the many problems of
provisioning. Nothing official for the moment.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 23:25
Kan je op de PSP net als bij de Nintendo DS de taal veranderen naar Engels..??
Dus al je een Japanse importeert toch engelse menu's hebt etc..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

ja,

er zijn 2 menu talen beschikbaar op de japanse versie, engels en japans.
die kan je gewoon omschakelen als je hem aan zet. (dan vraagt hij dus om japans of engels)

als ik het me goed herinner :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 19:45:
geheime truc met de psp

hebben jullie dit al gezien :P lachte me zo rot wat die psp wel niet kan...
dodelijk :D " 3, 2, 1, GO "
Dude, hij tordeert de hele unit, als je dat met een DS zou doen breek je kats het bovenste scherm eraf 8)7

Echt onzin :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:15

Aidix

Geluidspietlut

Torderen doet ie zeker, maar de vraag is natuurlijk of dat komt doordat hij zo extreem zit te wrikken of doordat de materiaalkeuze van de PSP zo dun en goedkoop is dat het makkelijk te buigen valt.

Als ik mijn collectie Sony MiniDisc walkmans bekijk (3x sony, waarvan de twee nieuwste reeds overleden), dan heb ik zo'n gevoel dat het het laatste is. Steeds dunner, fragieler en meer plastic. En dus ook eerder kapot.

Een GBA valt overigens niet te torderen daar die erg stevig in elkaar zit. De vergelijking met een DS gaat niet op, die bestaat uit 2 helften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 23:25
Heeft iemand enig idee of de IMPORT PSP ergens in een Nederlandse (game)shop verkrijgbaar is...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Gamespot is een reportage te zien waar ze de PSP bespreken. Onderwerpen als battery life, WiFi, mankementen, analoge stick passeren de revu.
Opzich wel interessant stukje.
Hier is de link: http://www.gamespot.com/onthespot/index.html?q=1&tag=gs_hp_topslot_click

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 22:51:
Op Gamespot is een reportage te zien waar ze de PSP bespreken. Onderwerpen als battery life, WiFi, mankementen, analoge stick passeren de revu.
Hier is de link: http://www.gamespot.com/onthespot/index.html?q=1&tag=gs_hp_topslot_click
Leuk stukje. Meteen even gedownload :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 22:51:
Echt vet dat wifi, ze zaten gewoon tegen elkaar te spele _/-\o_ , en die menu kleuren, echt mooi erover gedacht !! :9 ... Batterijduur maakt voor mij niet uit, ik neem 2 batterijen mee en dan speel ik wel zo ;) ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Nog steeds aan het kijken, wat een vet ding :9~

Toch maar gaan sparen, ondanks dat ik het geld ergens anders voor nodig heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Zo 50 minuten verder bijna alleen PSP kijken (laatste stukje over NFL konden ze van mijn part skippen)...

Interesantste stukje is dat Sony in iedergeval tijdens de CES 2005 (6 t/m 9 januari) de Amerikaanse launch details bekend maakt en dan hopelijk ook de Europese. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik hoop op de GT4 special edition hier bij launch, en dan liefst met evt kinderziektes verbeterd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb vanaf vandaag mijn eigen PSP :) Ik heb zelf de normale versie gekocht en niet de value pack. Meteen een 512MB MemoryStick Duo Pro er bij gekocht. Ik heb een gekeken naar de accessoires en ik vond ze niet nodig. Ik heb nu een groter tasje gevonden en een tasje voor de discs. Iets dat Sony echt verkeerd heeft gedaan is de UMD's zonder bescherming te leveren. Dan kan ik die nu allemaal samen vervoeren.

De mijne heeft geen problemen. Knoppen zijn goed en geen dode pixels. Alleen heeft Sony nu geen demo disc er bij gedaan. Wel jammer. Nu ben ik aan het kijken hoe ik video er op kan krijgen, want ik moet het met een Mac doen. Zoals altijd is het dan even uitzoeken hoe het moet en dan gaat het ook meteen goed. Lang leve de Mac.

Dan nu de brandende vraag voor een aantal hier. De value packs heb ik niet, maar een normale versie is beperkt te leveren.

Ik zal later plaatjes maken voor jullie, maar denk dat het niet echt veel meer toevoegd aan alle nu al beschikbare plaatjes op het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
kiddyl schreef op zondag 19 december 2004 @ 13:44:
Ik heb vanaf vandaag mijn eigen PSP :) Ik heb zelf de normale versie gekocht en niet de value pack. Meteen een 512MB MemoryStick Duo Pro er bij gekocht. Ik heb een gekeken naar de accessoires en ik vond ze niet nodig. Ik heb nu een groter tasje gevonden en een tasje voor de discs. Iets dat Sony echt verkeerd heeft gedaan is de UMD's zonder bescherming te leveren. Dan kan ik die nu allemaal samen vervoeren.

De mijne heeft geen problemen. Knoppen zijn goed en geen dode pixels. Alleen heeft Sony nu geen demo disc er bij gedaan. Wel jammer. Nu ben ik aan het kijken hoe ik video er op kan krijgen, want ik moet het met een Mac doen. Zoals altijd is het dan even uitzoeken hoe het moet en dan gaat het ook meteen goed. Lang leve de Mac.

Dan nu de brandende vraag voor een aantal hier. De value packs heb ik niet, maar een normale versie is beperkt te leveren.

Ik zal later plaatjes maken voor jullie, maar denk dat het niet echt veel meer toevoegd aan alle nu al beschikbare plaatjes op het net.
En wat moet de normale kosten :? En kan deze naar de Engelse taal geschakeld worden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er nog meer grappige humor filmpjes/spelletjes over de PSP "probleempjes" ?

Afbeeldingslocatie: http://www.yuko2ch.net/psp/banner.gif

http://www.yuko2ch.net/psp/0dd57a54947e.swf

http://www.geocities.jp/tanuki1215y/ondle/psp.html

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:10:
Wie heeft er nog meer grappige humor filmpjes/spelletjes over de PSP "probleempjes" ?

[afbeelding]

http://www.yuko2ch.net/psp/0dd57a54947e.swf
Zucht, kijk eens naar bovenstaand filmpje van gamespot en kom er achter dat de meeste zaken gewoon gezeik zijn... Ik wordt al die "oh de psp is zo slecht" grapjes een beetje zat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het is niet gezond voor je huisdieren in ieder geval...Dan toch maar DS ;)

http://freett.com/fzerogx/psp.swf

http://www.yuko2ch.net/psp/psp.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Wat is niet gezond voor je huisdieren :?

Confused :/

* pagani moet maar snel Japans gaan leren...

[ Voor 29% gewijzigd door pagani op 19-12-2004 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kiddyl, heb jij nog een aantal games liggen? Indien het geval, welke en kosten ze nog steeds 50 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Als ik de forum regels goed begrijp dan is het hier niet bedoelt om dingen te kopen of te verkopen. Je kan me er over mailen.

Op dit moment ben ik een filmpje aan het reencoden. Hopen dat het lukt. Op 800 MHz wil het alleen niet echt snel gaan. MP3 is prima te doen, alleen heb ik daar al een iPod voor. Foto's is echt gewoon slepen naar de map waar de foto's horen. Lumines vond ik al leuk, maar het begint wel verslavend te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de DS net zo ver buigt als ze daar met de PSP doen, gebeurt er wel iets meer dan dat eer cardridge uitspringt... krrrrrr KNAK :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damn zeg wat een discussie weer.

Moet het nu weer hier op uitlopen? Laat mensen toch gewoon lekker kiezen dan vanzelf erachterkomen of het de juist keuze was.

De PSP ziet er goed uit en heeft misschien een paar nadelen. Zelfde geld voor de DS. En ik bedoel wie buigt zijn PSP nu zo ver als je aan het spelen bent? Zelfde geld voor de DS, die buig je ook niet zover.

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 19-12-2004 15:48 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Hier dan mijn eerste foto van mijn PSP samen met mijn iBook en mijn Sony Ericsson telefoon. Die is trouwens vrij simpel kwa functies (voor Japanse begrippen), maar nog wel veel beter dan elke telefoon die ik in NL had. De spellen die op mijn iBook liggen zijn trouwens Lumines en Ridge Racers. Door de lamp kun je echter het hoesje van Ridge Racers niet zien, maar ik heb hem wel :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/GJM4N26D27ZK/picserver.jpeg

Dan nu een paar dingen de wereld uit helpen. Omdat dit mijn eigen unit is heb ik het even geprobeerd. Dat twisten om de disc er uit te laten springen gaat mij dus nooit lukken. Ik heb het geprobeerd, maar ik durf niet verder te gaan omdat de kracht die er voor nodig is om het te kunnen twisten genoeg is om heel veel dingen blijvend kapot te maken.

De vierpuntdruk toetsen piepen een beetje. Had ik gelezen in sommige gebruikerservaringen en heb ik dus ook en de units waar ik eerder op had gespeeld ook. Het is niet irritant.

De toets met het vierkantje heeft een iets andere 'aanslag', maar alleen als ik het ga vergelijken met de andere toetsen. Tijdens het spelen merk je het echt niet.

[ Voor 11% gewijzigd door kiddyl op 19-12-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
^^ waar heb jij je psp besteld? Play-Asia of Lik-Sang?

Ik wilde hem pre-ordenen via een mede crew member @ PSPParty.nl maar (gelukkig) waaren we net te laat. Gelukkig vanwege die 'ongelukkige' modellen die ertussen zitten. Voor dat bedrag wil ik wel een perfecte psp. Dus wacht ik liever even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:15

Polycom

Poes van goud

kan je ons niet even lief vertellen hoe lang de batterij mee gaat? met bv alleen ridge racer te spelen?

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48
Pu_Dy schreef op zondag 19 december 2004 @ 15:53:
kan je ons niet even lief vertellen hoe lang de batterij mee gaat? met bv alleen ridge racer te spelen?

dank
kijk ook even hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik zit nu in Japan, dus ik loop gewoon naar een winkel waar ze die dingen verkopen. Ik ben nu de batterij aan het opladen. Zie foto -> kabel zit er in. Was Luminus aan het spelen toen de batterij leeg was. Adapter er in en ik kon verder gaan waar ik was gebleven. Ik heb gelezen dat als je de batterij verwisseld dat het spel wel wordt stopgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

haha in het land van de rijzende zon!

is het daar dope?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Pu_Dy schreef op zondag 19 december 2004 @ 15:58:
haha in het land van de rijzende zon!

is het daar dope?
Ze verkopen er psp's, dus vast :P

Wat betaal je nou in een winkel aldaar voor een PSP?

[ Voor 14% gewijzigd door pagani op 19-12-2004 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 20:52

RayNbow

Kirika <3

johnnyv.nl schreef op zondag 19 december 2004 @ 19:09:
[...]

Ze verkopen er psp's, dus vast :P

Wat betaal je nou in een winkel aldaar voor een PSP?
Waarschijnlijk rond de 33000 Yen. :P

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+
RayNbow schreef op zondag 19 december 2004 @ 19:39:
[...]

Waarschijnlijk rond de 33000 Yen. :P
Ben je nou voor die psp helemaal naar japan gereisd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil 'm egt wel hebbuh.....broer van een kameraad heeft 'm al via import....vet leip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

en heeft ie geen moeite met al die chinese letters in de game? of valt dat mee

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-08 15:05
Kan de PSP elke Memory Stick Duo Pro gebruiken, of moet het speciaal de PSP-versie zijn?

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
azt33 schreef op maandag 20 december 2004 @ 10:53:
Kan de PSP elke Memory Stick Duo Pro gebruiken, of moet het speciaal de PSP-versie zijn?
Elke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
azt33 schreef op maandag 20 december 2004 @ 10:53:
De 32MB PSP versie heeft als extra een logotje er op van de PSP. Ik heb zelf een Standard Pack met een 'normale' 512 MB Memory Stick Duo Pro en dat is toch wel relaxed.

Filmpjes geprobeerd en nu doet ie het eindelijk. Vraag niet hoe, maar met mijn MAC overzetten lukt niet, met Windows wel en met Virtual PC ook. Hier moet ik dus nog aan werken. Zelfs al zijn het filmpjes die al in het goede formaat zijn die ik download met mijn MAC en over wil zetten met mijn MAC. De files staan netjes in de goede directory, maar de PSP herkent ze gewoon niet. Doe ik het kopieren naar de memory stick met Virtual PC dan doen de filmpjes het wel. Erg vaag en nog geen antwoord op kunnen vinden. Foto's en MP3 overzetten met de MAC gaat weer wel zonder problemen.

Iedereen die ik het ding vandaag op de universiteit heb laten zien stonden verbaasd te kijken hoe mooi de graphics zijn. En ze zijn allemaal goed in games. Waar ik in Lumines toch wel wat tijd nodig had om boven een bepaalde score te komen, konden zij het allemaal al bij hun eerste keer. Ik heb gelukkig nog wel de high score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 19-08 10:57
Dude, je maakt me jaloers :9~

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Is er nou eigenlijk al iets bekend over de GT4 special edition psp :? (of deze er dus echt komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De standaard hoes van Sony zuigt redelijk. Hij kan niet sluiten en je kan er niks bij doen? Hoe moet je dan je onbescherme UMD-discs-met-een-opening-aan-de-achterkant meenemen? Dus op zoek gegaan naar een geschikt hoesje en denk dat ik redelijk geslaagd ben.

Hier de hoes voor de PSP en UMD's
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/BRAPGE8P808U/picserver.jpeg

Hier zit de PSP met een USB 2.0 kabel in de hoes
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/VI0XR9MQ980P/picserver.jpeg

Het UMD hoesje open
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/ZDU9467P5M90/picserver.jpeg

En nu het UMD tasje dicht
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/U8042V19PNU2/picserver.jpeg

En kijken of het allemaal past?
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/78FB29JD656O/picserver.jpeg

Het ziet er niet elegant uit, maar alles past er in en het doet zijn werk. Natuurlijk moet je het niet laten vallen, maar dat moet je ook niet met de standaard hoes doen die niet eens dicht kan. Plus dat de hoes van Sony erg goed om de PSP sluit, iets dat goed is, maar ik ben bang dat het analoge stickje daardoor ook eerder kapot gaat. Maar dat is speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Van Jeux-France.com:
Batterijduur

6:30 uur - Lumines; gemiddeld licht en geluid
3:45 uur - Ridge Racers; gemiddeld licht en geluid
2:30 uur - Ridge Racers; 90% licht en geluid
2:00 uur - Ridge Racers multi-player (WiFi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Best netjes nog imho, langer dan 2 uur speel je toch geen multiplayer op een plek waar geen stroom is en 3,45 voor ridge racer is ook netjes, lukt je bij een gemiddelde reis in Nederland dan echt niet om hem leeg te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nee maar met 90% licht dus onder de 3 uur. Meestal reis je idd niet zo lang maar dan moet je hem wel telkens weer opladen is toch irritant.

Vind ik persoonlijk dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
schnumi schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:54:
Nee maar met 90% licht dus onder de 3 uur. Meestal reis je idd niet zo lang maar dan moet je hem wel telkens weer opladen is toch irritant.

Vind ik persoonlijk dan.
Opladen duurt 1,5 uur (niks dus) en je kan altijd nog een extra batterij kopen. En 90% licht van de psp is zo'n beetje een mobiele zonnebank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

4 uur voor een portable game consolse vind ik gewoon veel te kort
of je nou 30 minuten in de trein zit of 3 uur. Beter komt sony binnenkort met een betere batterij want dit is echt het struikelblok waarom ik dit ding niet koop, voor de rest is het een 'lekker ding'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Pu_Dy schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:01:
4 uur voor een portable game consolse vind ik gewoon veel te kort
of je nou 30 minuten in de trein zit of 3 uur. Beter komt sony binnenkort met een betere batterij want dit is echt het struikelblok waarom ik dit ding niet koop, voor de rest is het een 'lekker ding'.
Met de batterij is niks mis, is vrij zwaar zelfs, maar 3d-hardware vergt nou eenmaal veel van je batterijen :O

Wat heb je in hemelsnaam aan 10 uur speeltijd als je nóóit meer dan 3 uur zonder stroom zit 8)7

Al dat gezeik over de batterij blijft fanboy-taal en ik denk dat ik me er maar gewoon niks meer van ga aantrekken. Ik zit toch ook niet continu in het DS topic de beroerde graphics af te zeiken :?

By the way, noem mij een laptop die al gamend langer dan 3 uur zonder stroom kan, zelfde idee maar dan nog nét wat krachtiger dan de psp :P (mijn laptop houdt er met doom 3 na twee uur mee op zonder inpluggen)

[ Voor 42% gewijzigd door pagani op 20-12-2004 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Heeft niets met fan-boy talk te maken ik heb hier achter me ook een ps1 staan en een ps2.

En ja, de beelden van de psp zijn indrukwekkend maar misschien een beetje té. Misschien haden ze een stapje terug moeten doen ( zodat er ook streaming technologie kon worden toegepast, gta you know)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Pu_Dy schreef op maandag 20 december 2004 @ 15:08:
Heeft niets met fan-boy talk te maken ik heb hier achter me ook een ps1 staan en een ps2.

En ja, de beelden van de psp zijn indrukwekkend maar misschien een beetje té. Misschien haden ze een stapje terug moeten doen ( zodat er ook streaming technologie kon worden toegepast, gta you know)
Ridge Racer streamt ook al bijna continu he... En 32MB geheugen is nog best veel, moet je het streamen toch best nog kunnen beperken.

Dat de batterij 2-6 uur meeging wisten we tien pagina's geleden ook al. Wordt wel een beetje sneu als je daar nú nog kritiek op gaat leveren he...

[ Voor 13% gewijzigd door pagani op 20-12-2004 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
kiddyl schreef op zondag 19 december 2004 @ 15:48:
Hier dan mijn eerste foto van mijn PSP samen met mijn iBook en mijn Sony Ericsson telefoon. Die is trouwens vrij simpel kwa functies (voor Japanse begrippen), maar nog wel veel beter dan elke telefoon die ik in NL had. De spellen die op mijn iBook liggen zijn trouwens Lumines en Ridge Racers. Door de lamp kun je echter het hoesje van Ridge Racers niet zien, maar ik heb hem wel :)

[afbeelding]

Dan nu een paar dingen de wereld uit helpen. Omdat dit mijn eigen unit is heb ik het even geprobeerd. Dat twisten om de disc er uit te laten springen gaat mij dus nooit lukken. Ik heb het geprobeerd, maar ik durf niet verder te gaan omdat de kracht die er voor nodig is om het te kunnen twisten genoeg is om heel veel dingen blijvend kapot te maken.

De vierpuntdruk toetsen piepen een beetje. Had ik gelezen in sommige gebruikerservaringen en heb ik dus ook en de units waar ik eerder op had gespeeld ook. Het is niet irritant.

De toets met het vierkantje heeft een iets andere 'aanslag', maar alleen als ik het ga vergelijken met de andere toetsen. Tijdens het spelen merk je het echt niet.
NICE!!!! En? zie je veel mensen met een psp's in de metro? Of zijn ze te druk bezig met FF7 op hun mobiel :)
Wat doe je eigenlijk in Jap?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik ben zeer geinteresseerd in dit ding, maar niet zozeer om te gamen. Helemaal niet eigenlijk ;) Ik vraag me af hoe het met de mogelijkheden zit om er zelf software voor te ontwikkelen. Omdat er 802.11b in zit en een TFT scherm lijkt het me een ideaal ding om als UI voor een multimedia huiskamer systeem te dienen zodat je niet altijd de TV erbij nodig hebt. Of om MP3/TV/video naartoe te streamen :Y)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op maandag 20 december 2004 @ 14:50:
[...]

Best netjes nog imho, langer dan 2 uur speel je toch geen multiplayer op een plek waar geen stroom is en 3,45 voor ridge racer is ook netjes, lukt je bij een gemiddelde reis in Nederland dan echt niet om hem leeg te krijgen.
Mwah zeker nog nooit op vakantie geweest naar Spanje met de auto. Dan is je psp fun alweer over tegen de tijd dat je in Belgie bent :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met kawaii schoolmeisjes praten natuurlijk ;)

Of dat zou ik doen :P

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:08:
[...]

Mwah zeker nog nooit op vakantie geweest naar Spanje met de auto. Dan is je psp fun alweer over tegen de tijd dat je in Belgie bent :/
A er is een editknop Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif
B een beetje auto heeft toch echt een 12v aansluiting...
C ook de DS trekt een volledige gamerit naar Spanje niet
D Hoe vaak per jaar zit je in de auto heen/terug naar/van Spanje...

[ Voor 25% gewijzigd door pagani op 20-12-2004 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

verdwaal nu niet in die accu discussie

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:11:
[...]

A er is een editknop [afbeelding]
B een beetje auto heeft toch echt een 12v aansluiting...
C ook de DS trekt een volledige gamerit naar Spanje niet
D Hoe vaak per jaar zit je in de auto heen/terug naar/van Spanje...
A Bedankt voor deze uiterst nuttige tip :) Ik zal hem onthouden...
B Onze auto niet? alleen dat peuk aansteek ding maar die werkt geloof ik niet meer
C Nee was het maar waar dat een ds/psp dat kon
D Dat doet er niet toe. Ik gebruik een handheld alleen als ik ergens heenga waarvoor ik meer dan 3 uur moet reizen, dan wil ik wel een tijdje door kunnen gamen. Thuis gamen doe ik wel op me pc
E Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen. psp of ds boeit mij niet (vind ze toch allebei te duur voor de tijd die ik ze zou gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Al dat gelul over die accu, ik vind het lang zat.
Maar wat is de duur eigenlijk indien je er alleen maar MP3's op afspeelt?
Oh ennuh, welk formaat video speelt ie eigenlijk af?

Normaal gesproken heb ik m'n PSP + Ridge Racers binnen een aantal dagen in huis, pics volgen (indien gewenst) tegen die tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

Exirion

Gadgetfetisjist

MaZo schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:39:
Normaal gesproken heb ik m'n PSP + Ridge Racers binnen een aantal dagen in huis, pics volgen (indien gewenst) tegen die tijd!
Waar haal je 'm vandaan en voor welke prijs?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Exirion schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:40:
[...]

Waar haal je 'm vandaan en voor welke prijs?
Voor de gewone prijs, dus +/- 180 euro.
De vriend van m'n nicht is piloot bij de KLM. Hij vliegt zelf niet op Japan, maar zijn collega(s) wel. Die collega neemt er één (is al gekocht) voor me mee. Ik was telaat om te zeggen dat ik er meer wilde, al weet ik niet of hij het risico had willen nemen i.v.m. invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MaZo schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:39:
Al dat gelul over die accu, ik vind het lang zat.
Maar wat is de duur eigenlijk indien je er alleen maar MP3's op afspeelt?
Oh ennuh, welk formaat video speelt ie eigenlijk af?

Als je er alleen maar mp3's op afspeelt gaat het natuurlijk veel langer mee. :)

De batterijduur word vooral verkleint door grafisch zware spellen en of je streamt van de UMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:57:
[...]

Als je er alleen maar mp3's op afspeelt gaat het natuurlijk veel langer mee. :)

De batterijduur word vooral verkleint door grafisch zware spellen en of je streamt van de UMD.
Wie koopt nou ook zo een ding voor games......Batterij duur is in mijn ogen belangrijker dan de graphic, maar goed, nutteloze discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:05:
[...]

Wie koopt nou ook zo een ding voor games......Batterij duur is in mijn ogen belangrijker dan de graphic, maar goed, nutteloze discussie.
Tja dat ik hield ik mijzelf ook altijd voor toen ik nog een Palm had, totdat ik een PocketPC kocht. Die batterij duur kon mij toen ook niets meer schelen toen ik de PPC in me hand hield. Zal ook wel zo gaan met de PSP. De DS verbleekt gewoon, en dan staat PSP nog uit ook ;).

Maar waarom begint iedereen dan weer over die batterijen? Oeps, ik ook! 8)7

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:08:
[...]

Weleens gehoord van een: A U T O L A D E R :z

:/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

als er nu nog iemand over de accu begint dat krijgt ie een schop!!! :P

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rammes schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:26:
als er nu nog iemand over de accu begint dat krijgt ie een schop!!! :P
What about the battery? :Y)

Ben trouwens erg benieuwd naar het beloofde online netwerk van Sony. Volgens Sony zou het de kwaliteit van Xbox Live hebben, maar gratis? :o

Zeiden ze ook voor dat het PS2 Online Netwerk er kwam, maar dat hebben ze helemaal verprutst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Ben benieuwd of dat online netwerk gratis is.
Straks maken ze het internet idd gratis, maar moet voor de tijd online van een spel of programma gaan dokken. Ja dan schiet het nog niet op.
En voor zoiets zie Sony best voor aan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Europese release datum is 24 maart 2005?
Capcom heeft z'n Europese releaselijst onthuld.

[ Voor 9% gewijzigd door Icelus op 20-12-2004 21:52 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.