Say hello to... PlayStation Pocket! Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.096 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:47:
[...]

Het is al een tijdje bekend dat de laadtijden van de PSP ongeveer hetzelfde worden als die van de PS2.
Your point being :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:52
Jongens blijf ontopic!

Als de 1 een PSP en de ander een DS wil, respecteer dat. Allebei hebben ze plus- en minpunten. Tis veel belangerijker dat jij er gelukkig mee bent... Helaas zul je altijd fanboys houden. Ze weten niet beter moet je maar denken. ;)

Ik kan maak mij erook niet meer druk om... Maar dat zal dan ook wel met de jaren (ik ben 18) komen!

Met gamen gaat het erom om je lol/plezier hebt er niet welke de beste, de mooiste of wat dan ook is.

BeZaX

[ Voor 6% gewijzigd door BeZaX op 30-11-2004 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:36:
[...]

Precies niet echt zo "exciting" zoals metal gear titels normaal zijn...
Waarom niet? Misschien is het wel leuker! Heb je het al gespeeld?
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:39:
[...]

Daarna is het het continue datastreamen, dus je cd blijft continue draaien om "bij te laden", als je dat zou doen op een PSP is je batterij in een uur leeg.
Bron? Ik neem aan dat je geen specificatie hebt over het precies van hoe en wat, dus wil ik wel weten hoe je aan deze informatie komt. Of neem je gewoon aan dat de batterij het maar 1 uur duurt? Wellicht waren de specificaties van Sony wel dat de batterij het 3 uur duurt bij continu draaien van de UMD disc.

Ik vind het best dat systemen met elkaar vergeleken woorden, maar als je de systemen gaat vergelijken met aannamens die nooit bevestigt zijn door Sony, een review site, of iets ander s betrouwbaars, dan moet je daarmee maar hard mee ophouden, zoiets heet flamen. Dat geldt trouwens voor iedereen.

Anyway, ik ben van mening dat de systemen niet te vergelijken met elkaar zijn. De PSP haalt zijn kracht uit het grote scherm en mooie graphics. En de Nintendo legt zijn kaarten op 2 schermen waarvan een met touchscreen. Het lijkt mij meer op een vergelijking tussen een verschrikkelijk snelle sportwagen (PSP) en een auto die kan varen (DS).

Het probleem is alleen dat beide machines de zelfde doelgroep benaderen. En zien, denk ik, de DS fanboys al de bui boven hun hangen dat de DS het zelfde lot is beschoren als dat van de GameCube. Ik (alweer ik) denk dat er ruimte is voor beide systemen totdat de GBA2 uitkomt wat waarschijnlijk wel een systeem wordt die te vergelijken is met de PSP.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
RSP schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:24:
ik wordt een beetje vervelend van dat NDS gebash hier zeg, vraag me af waarom er nix aan gedaan wordt.
Beweer je hier nu echt dat moderators moeten ingrijpen, omdat de DS wordt afgezeken? :D Typische fanboys... De mening van een ander gewoon niet accepteren. Ik vind het sowieso belachelijk dat hier zoveel DS-fanboys reageren. Ga lekker naar je eigen topic, dit gaat over de PSP!

Zijn hier trouwens meer mensen die de PSP gaan pre-orderen (voor de 12 dec. launch dus) en zo ja, nog tips? Wat is de beste site om te pre-orderen enz.?

[ Voor 18% gewijzigd door CorteX op 30-11-2004 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
is er al een Europese release datum? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
CorteX schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:43:
[...]

Beweer je hier nu echt dat moderators moeten ingrijpen, omdat de DS wordt afgezeken? :D Typische fanboys... De mening van een ander gewoon niet accepteren. Ik vind het sowieso belachelijk dat hier zoveel DS-fanboys reageren. Ga lekker naar je eigen topic, dit gaat over de PSP!
'k Vind het vreem dat in een PSP topic over de DS wordt gezeken, ik lees dit topic niet omdat ik gezeur over een andere handheld wil lezen. Als ik dat wil lees ik het DS topic wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InterXs schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:46:
is er al een Europese release datum? :?
Zover ik weet niet, over een paar weken komtie uit in Japan.

Hij komt in Maart 2005 in de VS, als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Arx schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:32:
[...]
Bron? Ik neem aan dat je geen specificatie hebt over het precies van hoe en wat, dus wil ik wel weten hoe je aan deze informatie komt. Of neem je gewoon aan dat de batterij het maar 1 uur duurt? Wellicht waren de specificaties van Sony wel dat de batterij het 3 uur duurt bij continu draaien van de UMD disc.
mja who knows. Feit is dat Sony devvers vraagt zo weinig mogelijk vanaf de UMD te laten doen (dus inladen in PSP's geheugen) zodat de batterij langer meegaat.
Hoe lang dit is weten we natuurlijk nog niet, dat zal moeten blijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:32:
Het was bij wijze van spreken, maar 1 of 3 uur (zoals overal in de media te vinden is) zijn beide te kort voor een mobiel apparaat. De klachten over de "developeisen" van Sony van belangrijke developers zoals Konami kan je niet negeren. Tot het tegendeel bewezen is blijf ik een beetje sceptisch. ;)

Het lot van de gamecube is niet rampzalig, hij werkt perfect, nintendo maakt genoeg winst en heeft de meeste "exclusive" spellen die ik leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:58
RSP schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:24:
[...]

250 euro kaal, 320 euro compleet, 370 euro met game. ga maar sparen.
ik wordt een beetje vervelend van dat NDS gebash hier zeg, vraag me af waarom er nix aan gedaan wordt.
sparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
IGN doet ook is mee aan de prijsgeruchten:
When will the PSP be made available?

Sony Computer Entertainment has outlined these details for the PSP's launch. As of this writing, the official launch date has only been announced for the Japanese market.

JAPAN: December 12, 2004 release
NORTH AMERICA: Unannounced - Q1 2005 (expected by March 2005)
EUROPE: Unannounced - 2005 (expected by Summer 2005) :/
KOREA: Unannounced - 2005

How much will the PSP cost?

Sony Computer Entertainment has announed the official price of the PlayStation Portable for the Japanese market. It has not announced such details for the North American, European, or Asian markets.

JAPAN: Base System - 19,800 yen
Value Pack - 24,800 yen

NORTH AMERICA: Unannounced
Expected to be between $179-199 for the Base System
Expected to be $229-249 for the Value Pack

EUROPE: Unannounced
Expected to be around 150 euros for the Base System
Expected to be around 185 euros for the Value Pack
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02:42

SkyStreaker

Move on up!

Wat ik dus wel even hoop trouwens, is dat wij hier geen PAL/NTSC/SECAM-achtig gezeik erop krijgen. Dat ik alleen Europese spellen op dat ding kan spelen, bijv. Ik vind het trouwens wel lekker goedkoop ja :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
tranztaz schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 08:59:
Wat ik dus wel even hoop trouwens, is dat wij hier geen PAL/NTSC/SECAM-achtig gezeik erop krijgen. Dat ik alleen Europese spellen op dat ding kan spelen, bijv. Ik vind het trouwens wel lekker goedkoop ja :)
PAL, NTSC en SECAM zijn TV standaarden (kleursignalen); aangezien de PSP z'n eigen scherm heeft is dit dus niet van toepassing (net als bij iedere handheld).

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Value Pack - 24,800 yen

Ik neem dit toch met een korreltje zout... vaak zie je dat de prijs in Euros de prijs in Dollars flink overstijgt.... Eerst zien dan geloven... maar als dit waar is dan koop ik m wel.... leuk prijsje

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Value Pack - 24,800 yen

Dat zou heel mooi zijn; de prijs in euro's is echter dat Amerikaanse prijs (zonder BTW) tegen de huidige koers. Het lijkt me realistischer om (minimaal) € 50 hoger te gaan zitten (prijs incl. BTW).

Amazon UK heeft 'm voor 18 Maart 2005 gepland voor £ 179.99, zo'n € 265 tegen de huidige koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 22:30
Sir_Killalot schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 01:19:
IGN doet ook is mee aan de prijsgeruchten:

[...]

:)
Was dit niet een oud bericht van IGN? Kan me herinneren dat ik dit stukje eens eerder gelezen heb op ign. Maar 185 euro voor value pack zou een goeie prijs zijn. Daar koop ik hem wel voor. Hopelijk komt Sony snel met een officiële statement voor de Europese prijs. :P Maar ik geloof dat dat bericht gewoon berkent is met de japanse prijs en die precies doorberekent naar de euro.. dus zo duur zou ie zijn als je em met euro's in Japan zou betalen.

Lees meerdere berichten dat ie 265 euro gaat kosten hier.

http://www.insidegamer.nl/content.php?id=4310

[ Voor 26% gewijzigd door El Gravedigger op 03-12-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Icelus schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 10:15:
[...]
PAL, NTSC en SECAM zijn TV standaarden (kleursignalen); aangezien de PSP z'n eigen scherm heeft is dit dus niet van toepassing (net als bij iedere handheld).
Leuk bedacht, máár: Als ze gebruik maken van de DVD standaard voor de films (op een UMD dus) kan het wel degelijk zo zijn dat een nl-psp een pal-chip aan boord heeft en een US NTSC. Dit zou namelijk gelijk een hoop import van UMD films tegenhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:20:
[...]

Leuk bedacht, máár: Als ze gebruik maken van de DVD standaard voor de films (op een UMD dus) kan het wel degelijk zo zijn dat een nl-psp een pal-chip aan boord heeft en een US NTSC. Dit zou namelijk gelijk een hoop import van UMD films tegenhouden :)
De vraag was of er een "regio beveiliging" voor spellen op zou zitten.

Er zal zeer waarschijnlijk een codering voor films opzitten. Sony wordt hiertoe door de filmlobby gedwongen. Op een Japanse of Amerikaanse PSP kun je dus (waarschijnlijk) geen Europese UMD films afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Icelus schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 12:31:
[...]
De vraag was of er een "regio beveiliging" voor spellen op zou zitten.

Er zal zeer waarschijnlijk een codering voor films opzitten. Sony wordt hiertoe door de filmlobby gedwongen. Op een Japanse of Amerikaanse PSP kun je dus (waarschijnlijk) geen Europese UMD films afspelen.
Dat wist ik al, maar zoals gezegd zou het gebruiken van verschillende hardware decoders voor pal en ntsc deze beveiliging alleen maar verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Meer geruchten:
La PSP le 25 mars à 250€ ?
En effet, nous avons donc décidé de mener notre propre enquête et il en ressort que Sony a indiqué à la distribution européenne que la PSP devrait être disponible le 25 mars prochain au prix d'environ 250€.
Sony zou Europese distributie een datum van 25 Maart 2005 gegeven hebben en een richtprijs van € 250.

http://www.jeux-france.com/news7078_psp---25-mars-.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Icelus schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:12:
Meer geruchten:

[...]
Sony zou Europese distributie een datum van 25 Maart 2005 gegeven hebben en een richtprijs van € 250.

Mooi! Maart is een hele verbetering op zomer 2005. Nu twijvel ik alleen nog of 'm ga importen. Ik hou van online games maar dat komt mede door het chat gedeelte in Xbox Live. Weet iemand daar al iets over? Hebben alle games de mogelijkheid om te chatten met anderen tijdens het spelen of is het net als de PS2 spel afhankelijk

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Icelus schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 14:12:
Meer geruchten:

[...]

Ze hebben een enquete gehouden en daaruit is gebleken dat het ongeveer 25 maart wordt, sure :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:00:
[...]

Mooi! Maart is een hele verbetering op zomer 2005. Nu twijvel ik alleen nog of 'm ga importen. Ik hou van online games maar dat komt mede door het chat gedeelte in Xbox Live. Weet iemand daar al iets over? Hebben alle games de mogelijkheid om te chatten met anderen tijdens het spelen of is het net als de PS2 spel afhankelijk
Ja, is er al iets gelost over online mogelijkheden van de psp? Zoiets in de stijl van Demasked of dat wat Nintendo en Square Enix aant make zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 18:52

jasjenl

Liab A Tymo

Het zal van het spel afhangen of je tijdens het spelen kunt chatten, er is vooralsnog niet zoiets standaards als Xbox live voor de psp opgezet. Sowieso zullen waarschijnlijk niet alle spellen online features hebben, het is in ieder geval geen eis van Sony dat een spel online moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
www.gamefront.de
Op 24 November 2004 hield Sony een on-line (liefdadigheids)veiling waar 500 PSP's geveild werden. De winnaars krijgen de PSP een week voor de officiële verkoop. De hoogst geboden prijs was € 2500. De systemen worden met een demo disc geleverd.
Afbeeldingslocatie: http://www.gfdata.de/gamefront-temp/pspauktion-0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gfdata.de/gamefront-temp/pspauktion-6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gfdata.de/gamefront-temp/pspauktion-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hands On: PSP
We spend a few hours with the final unit. Load times, interfaces and more, inside.

December 05, 2004 - The PSP is set for Japanese release in exactly one week, but IGN, impatient gamers that we are, just couldn't wait to get our hands on the system. So, we headed out to the Sony Building in Tokyo's chic Ginza district to take advantage of a new exhibit that gives the public a chance to try out the PSP ahead of time.

The exhibit takes place between now and launch on the sixth floor of the Sony Building and has Ridge Racers, Mahjong Kakutou, Dokodemo Issho, Mojipittan and Minna no Golf Portable on display through three units each. Of these games, Ridge Racers, Minna no Golf and Mahjong Kakutou will launch on 12/12 with the other two arriving four days after.
During our visit, there was a steady stream of traffic on the floor, but no actual lines to play the games. That, combined with the relatively light staff presence, allowed us to spend a few hours getting to know the PSP system in what we presume is its final form.

On the outside, the system looks exactly like the Tokyo Game Show version. It's the same shiny black unit that will debut on 12/12. In the Sony Building display, the units are connected to kiosks but can be moved around freely. They run off AC adapter, meaning we didn't get a chance to test out the battery.

Our first observation when picking up the system was an unfortunate one. Without staff members wiping off the units as they did periodically at TGS, the PSPs on display at the Sony Building were a bit hard on the eyes due to fingerprint smudges. Both the body and screen are perfect canvases for finger prints, and although the on-screen smudges aren't noticable when the screen is bright with color, we've already decided to invest in some sort of cleaning cloth for the system so that we can show it off in style.

Unlike the TGS showing of the system, the PSPs at the Sony Building are set up to run their games off UMD. This gave us a chance to test out load times so we could see how the portable experience is affected by optical media. Memory Sticks aren't even present in the demo systems, as we found out later.

When powering up the PSP system, the Sony Computer Entertainment logo first appears, followed by a new PSP chime and the PSP logo. This takes about five seconds, with the screen then going blank as the game starts to load automatically. It seems that if a UMD is in the PSP, it loads automatically. We tried pressing a number of buttons to jump to the XMB interface menu screen instead of the game, but to no avail.

Load time to start up a game varies based on the game. Minna no Golf takes about 20 seconds to start up, with Dokodemo Issho and Ridge Racers being a bit lower at, respectively, 18 and 15 seconds (remember, these numbers are just rough counts based on our varying perception of what exactly a second is). As there were no Memory Stick in the system, the games initially took us to a screen asking us if we wanted to create a save file.

The start-up times are a bit on the slow side, but we'll wait until we have the system in our hands later this week before making further comment. We'd like to try starting up a game with a save file already on the Memory Stick to see if that speeds up the process some. Having to wait 20 seconds to start up Minna no Golf (along with the load time that follows as you try to get into a game --check back later for more on that) may be asking a bit too much when you've got just a few minutes to play your game.

The PSP has a few options to make the game playing experience more portable friendly in case you don't want to go through the whole startup fuss. The power switch, located on the right side of the unit, can be used in a number of ways. It can be pushed down into a "lock" position which makes it so button presses have no effect (this is useful in Sony's MD products when you have the player in a bag). Tapping up on the power switch makes the current game go into sleep mode. We were able to pause the action and go back right where we left off by doing this. Pushing and holding the power switch up makes the system power down. It takes a couple of seconds before the system actually turns off.

Although it's not available at startup in the demo units due to the UMDs being in the system, we did get a chance to access the PSP's XMB interface. While playing games, pressing the HOME button brings up a screen that allows you to select to quit the game and go back to the interface (this screen also displays the current volume). Select yes, and the screen clears, with the XMB interface appearing in full about four seconds later. Users of Sony's PSX, whose interface takes over forty seconds to load through a multi-step process, should be relieved.

We were able to spend a good amount of time with the interface. First, some background on the interface in case you're not familiar with it (this is the last time we'll do this, so pay attention!). XMB stands for Cross Media Bar and is the name for the cross-shaped interface featured in Sony devices like the PSX, Sony's recent television sets and, now, the PSP. The interface works by users scrolling through a set of main headings using left/right on the d-pad, and then cycling through sub-options for those headings using up/down. It's a graphics-intensive interface, which is why products that use it require extra processing power and memory (the televisions that feature the XMB interface have PS2 chips built in).

For the PSP's XMB interface, the following main headings are available: System, Photo, Music, Video and Game. Photo, Music and Video have no sub-categories in the Sony Building demo versions, although we presume that when audio, video or image content is placed in the PSP either via Memory Stick or UMD, the content will be displayed in these categories.

The Game heading in the demo units has options for Game Share, Save Data and UMD, with the UMD option appearing a couple of seconds after the interface appeared (the PSP has to first read the UMD to see what's on it). Selecting UMD takes you into the game, with the same amount of load time as when starting from a full power down (the Sony Computer Entertainment screen is absent, but the PSP splash screen does appear). Save Data lets you manage your save files from Memory Stick, although the lack of Memory Sticks made trying this out a bit impossible. When we selected Game Share, the PSP went on a search for other players, but gave up when it found none.

The System section of the interface has a bunch of options. Here's a list, for those who want to know everything there is to know about the PSP:

Network Update: This will apparently be used to upgrade the PSP's firmware Online. We selected it, but were told that we'd have to first set up the system's network settings.

USB Connection: We selected this and were told to connect a USB cable.

Video Settings: This option lets you select language options for subtitles and voice, with over a dozen languages available. These are, presumably, the languages that will be used as default when starting up a UMD video disk. This option also lets you adjust volume.

Photo Settings: This option lets you set the speed for displaying slide shows.

System Settings: There are a number of settings accessible here, including Language (change interface between English and Japanese), Nickname (change your PSP's name), Battery Info (get information on the battery -- not accessible in the demo units because they're running off AC), Format Memory Stick (also not accessible because there is no Memory Stick in the system), Restore Default, System Info (displays MAC address and lists system software as being version 1.0) and About PSP (displays all the relevant copyright messages).

Date/Time

Power Save: From here you can make it so that the backlight turns off automatically, set auto sleep settings and switch on WAN power save.

Sound: This option has settings for AVLS (on/off) and Key Tone

Security Settings: We seem to have forgotten to write down what this option does. Sorry.

Network Settings: From here, selecting "Infrastructure" takes you to a network setup screen where you'll presumable connect your PSP to a wireless network. Selecting "Ad-Hoc" lets you choose from three channels over which you'll play games with other PSPs in the area.
Even though we were able to spend a lot of time with the PSP, there's still plenty left to be learned by actually having the system in our hands, switching out UMDs and Memory Sticks, trying to connect to the internet and playing through battery power. We'll have a closer look at the PSP's interface in a week when the system sees official launch. Before that, stay tuned for further impressions from the final versions of Ridge Racers, Dokodemo Issho and Minna no Golf Portable coming in just a bit.
Bron: PSP IGN.com

Kleine preview over de PSP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PSP Gran Turismo editie :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20040513/psp28.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20040512/psp112.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

On the outside, the system looks exactly like the Tokyo Game Show version. It's the same shiny black unit that will debut on 12/12. In the Sony Building display, the units are connected to kiosks but can be moved around freely. They run off AC adapter, meaning we didn't get a chance to test out the battery.
Tsja zo kom je er nooit achter natuurlijk. Dit geeft wel aan dat de levensduur niet echt lang is ben ik bang.

btw: Die GT4 PSP editie ziet er wel strak uit. :)

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 05-12-2004 15:27 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Heeft iemand nog een picture van de andere psp kleuren? Zag in een filmpje ook een gele, witte etc :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Yes-asia heeft ook een PSP kunnen krijgen via de online auction.

http://www.play-asia.com/paOS-17-71-7o-74-ox.html

Niet alleen maar foto's maar ook FILMPJES!!!!!!

EDIT: DAMN! je kan de menu taal zelfs op nederlands zetten.

[ Voor 18% gewijzigd door Alpha-sphere op 06-12-2004 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Alpha-sphere schreef op maandag 06 december 2004 @ 11:07:

Dat word importeren >:) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Alpha-sphere schreef op maandag 06 december 2004 @ 11:07:

je moet wel goed lezen :P
Die Dutch is niet de menu taal, maar de taal van de audio bij een UMD film. (neem ik aan)
Playasia zegt dat je hem kan instellen in japans of engels voor interface taal.

Als je naar deze shot kijkt:
Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/gallery/large/GA.00008.0059.jpg

staat er audiolanguage, niet interface taal ofzo ;) en als je ook kijk naar wat er geselecteerd is, dan is het settings, en dan vooral voor het film tekentje. (die licht wit op)

en als je hier kijkt:
Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/gallery/large/GA.00008.0048.jpg

staan er maar 2 talen..

ja, nog meer bewijs ;)
Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/gallery/large/GA.00008.0058.jpg
hier zie je dat het over een film gaat op UMD.
Menu language is neem ik aan de taal van het menu van de film. (net als bij DVD's)
audio is neem ik aan van het geluid van de film zelf.
Subtitle, taal van de ondertiteling,
en UMD video volume, geluid van de UMD film?

[ Voor 25% gewijzigd door Wiebbe op 06-12-2004 13:12 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 22:15
schnumi schreef op zondag 05 december 2004 @ 15:27:
[...]

Tsja zo kom je er nooit achter natuurlijk. Dit geeft wel aan dat de levensduur niet echt lang is ben ik bang.

btw: Die GT4 PSP editie ziet er wel strak uit. :)
Je denk niet dat het te maken heeft met het feit dat het demo units zijn die iedereen de hele dag gebruikt, waardoor het niet zo practisch is om om de x uur er een opgeladen batterij in te stoppen, of om ze voor de duratie van het laden maar uit de display case te halen?

Zegt NIKS over de batterijduur natuurlijk. |:(

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 07:17:
[...]

Je denk niet dat het te maken heeft met het feit dat het demo units zijn die iedereen de hele dag gebruikt, waardoor het niet zo practisch is om om de x uur er een opgeladen batterij in te stoppen, of om ze voor de duratie van het laden maar uit de display case te halen?

Zegt NIKS over de batterijduur natuurlijk. |:(
ja precies GBA consoles die hier altijd in de winkels staan draaien ook op hun batterijen ;)
en dat terwijl ze een batterij duur hebben van 12 uur ofzo.

Maar anyway,
op www.teamxlink.co.uk is er info over tunneling van de PSP.

ik vind het zelf een beetje hype, aangezien de programmeur zegt dat hij er nog geen een heeft, maar wel al kan tunnelen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Ben wel benieuwd aan welke games er wordt gewerkt voor de psp. Weet iemand ook waar ik een lijst kan vinden van games waar aan word gewerkt voor de psp? Of geruchten oid :>

Even aan het soepen geweest voor de grap :7 Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/schok101/Unidentiefied/Psp_Mock1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scapa Flow
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Sjonge jonge moet ik ook nog een kleurtje gaan kiezen...
best wel moeilijk ;) Dat wit pas wel bij de iPod hype, en neem aan dat de PSP in verschillende kleuren uitkomt, gezien ook aan eerdere posts ( zwart, wit, grijs, geel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste impressie van lik-sang :)

http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3545

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze ook al ergens anders gepost maar niet veel reactie dus hier misschien wel? ;)
Ik zit er sterk over te denken om de PSP te importeren, omdat je hem dan een stuk eerder hebt en dat je met de prijs gelijk of zelfs goedkoper zit (Heb ik berekend met belasting in NL verzending via UPS kom je nog iets onder 200 eurie uit).
Alleen weet iemand dus nu al zeker of je gewoon voor MP zelfde regio spellen allemaal moet hebben? en heeft iemand ervaring met (bijv.) lik-sang.com ?
Ik kreeg in andere topic wel een reactie dat films en muziek niet regio vrij zijn (films wist ik niet zon problemen mee aangezien je je eigen films om kan zetten gewoon in mpg4) maar moet zit het met muziek dan? Alleen muziek op UMD schijfjes MP3 kan toch niet regio gebonden zijn/worden gemaakt?

Tot zo ver voorlopig mijn vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Laatst online: 30-05 00:51
ik wacht de eerste reviews af en als deze goed zijn, bestel ik 'm bij lik-sang...

vraag me alleen af wat spelletjes gaan kosten.

vind het wel jammer dat sony weer zo'n stom eigen formaat gebruikt, had liever willen zien dat de psp een soort apparaat wordt als de xbox nu is, met allerlei homebrew apps die erop kunnen draaien etc etc...

maar wie weet komt dat nog wel... er zit in ieder geval een memory card slot in, waar dus ook (voor zover ik heb kunnen lezen) demo spellen vanaf gespeeld kunnen worden en een wifi verbinding, dus bepaalde zaken naar de psp uploaden is ook mogelijk.

Nu hopen dat er een aantal goede homebrew guys de PSP gaan oppakken als het nieuwste homebew snufje dat ook nog draagbaar is en je hebt een zeer gewillig apparaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoow.. die loading times zijn niet mis voor een handheld. Valt me vies tegen :(.
Loading Times

Loading time and battery life seem to be the big factors which decide about the PSPs success or failure in many gamers eyes right now. While we can't comment on the battery life as of yet, latest reports from Japan about loading times on demo units that actually have access to the games are as follows:

Ridge Racers:

• From power off to Namco logo and title: 16 seconds
• From selecting car/track to start the race: 14 seconds
• Exit the game back to car/track selection: 10 seconds
Na 40 seconden kan je eindelijk met de race beginnen? Hmmz.. hopenlijk ligt dit aan bad coding van Namco en dat niet alle spellen dit hebben. Ben benieuwd naar de laadtijden van GT4 icm met de grafische kwaliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja echt korte laadtijden zijn het niet nee. Misschien is de battery life zo abominabel dat ze de UMD niet op full speed laten draaien om zo alsnog een beetje stroom te sparen? Of ligt het aan het feit dat het nog maar eerste generatie spellen zijn en dat naarmate de programmeurs meer ervaring hebben de laadtijden ook aanzienlijk zullen dalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of nou die UMD 10 sec langer harder draait of 10 sec langer wat langzamer dat maakt dan tog ook ni uit lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:51:
Of nou die UMD 10 sec langer harder draait of 10 sec langer wat langzamer dat maakt dan tog ook ni uit lijkt me?
Ehrm, ooit gehoord van natuurkunde :?
Anders zou het ook niet uitmaken of je in je auto 300 rijdt of 100 qua verbruik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet het toch ook niet? :P haha nee ok idd zat op school toen ik dat postte dan is mijn brein een beetje loom :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 18:23 . Reden: We zitten hier niet op MSN :/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Denk zelf dat het aan de programmeer ervaring van de programeur ligt. Kijk maar bijvoorbeeld naar de 1ste paar launch games van de PS2 en games van nu. Zit wel wat verschil tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:43

Aidix

Geluidspietlut

Misschien is die drive wel gewoon erg traag in verhouding tot het vele geheugen dat in de PSP zit. Misschien stellen een hoop mensen, geheel verblind door hun 'liefde' voor het apparaat, zich het allemaal net ff te mooi voor. Ik heb nu al zoveel console launches gezien, en elke keer gaat dat gepaard met extreme, onrealistisch hoge verwachtingen... En elke keer worden ze niet waargemaakt.

PSP: 10MB ram , 1MB/s drivespeed volgens SONY

PS1: 4MB ram, 0.3MB/s drivespeed (dual speed CDROM)

Kortom verhouding is ongeveer hetzelfde. You'd better get used to it :)
En als Sony zegt dat iets 1MB/s is, haal er dan gerust 25% vanaf. Dat bedrijf staat toch wel op de #1 plek als het gaat om overdrijven van specificaties. (10 uur batterylife anyone :X)

Wat dat betreft is nintendo wel eerlijk, die geven gewoon toe dat de DS niets presteert (150000 polys/sec) ;) Dat is de helft van een PS1. Wel jammer voor de DS fanboys die heilig geloven dat hij krachtiger is dan de N64.

[ Voor 16% gewijzigd door Aidix op 09-12-2004 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
De een noemt het onrealistisch

De ander noemt het specs

Ik zeg: eerst zien, aanraken en dan geloven :)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Laatst online: 30-05 00:51
IMO is het een beetje dom om te denken dat de sony psp net zo krachtig of al dan niet krachtiger is dan sony PS2.

Zet de 2 apparaten naast elkaar en vergelijk ze in grote...juist ja, dat is dus duidelijk.

Ik denk ook dat je de PSP niet moet gaan vergelijken met een xbox of een sony ps2...dat is gewoon een kromme vergelijking, en daar is de PSP op de eerste plaats niet voor gemaakt.

de PSP zal een directe concurrent worden van de ninentdo DS, misschien een multimedia apparaat als de archos (alhoewel, hier mist ie toch de builtin hd), wie weet straks een GPS addon, en heb je een navigatiesysteem.

Ik denk van de portable gaming devices op de markt (denk aan de ngage en de nintendo ds), verslaat de sony PSP beide met gemak en ik denk dat dat precies is wat sony met de psp wilde bereiken.

dit is een geheel nieuwe markt voor sony en ik denk so far so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Aidix schreef op donderdag 09 december 2004 @ 08:19:
Misschien is die drive wel gewoon erg traag in verhouding tot het vele geheugen dat in de PSP zit. Misschien stellen een hoop mensen, geheel verblind door hun 'liefde' voor het apparaat, zich het allemaal net ff te mooi voor. Ik heb nu al zoveel console launches gezien, en elke keer gaat dat gepaard met extreme, onrealistisch hoge verwachtingen... En elke keer worden ze niet waargemaakt.

PSP: 10MB ram , 1MB/s drivespeed volgens SONY

PS1: 4MB ram, 0.3MB/s drivespeed (dual speed CDROM)

Kortom verhouding is ongeveer hetzelfde. You'd better get used to it :)
En als Sony zegt dat iets 1MB/s is, haal er dan gerust 25% vanaf. Dat bedrijf staat toch wel op de #1 plek als het gaat om overdrijven van specificaties. (10 uur batterylife anyone :X)

Wat dat betreft is nintendo wel eerlijk, die geven gewoon toe dat de DS niets presteert (150000 polys/sec) ;) Dat is de helft van een PS1. Wel jammer voor de DS fanboys die heilig geloven dat hij krachtiger is dan de N64.
Nou ja, hij mag misschien niet krachtiger zijn, maar juist door het verschil in display van TV en LCD scherm is mario 64 DS een stuk scherper dan op de N64 was. (en ja ik heb hem vergeleken). Enige wat opvalt is dat er inderdaad wel meer popups zijn dan in de orginele..

Wat me trouwens ook opvalt is dat al meerdere bedrijven een PSP hebben, maar ze allemaal nog niks hebben gezegd over de batterijduur?
(en dat is helaas wel het enige minpunt wat voor mij doet beslissen of ik er een haal of niet)
want maar 2/3 uur een filmpje kijken vind ik net te kort :P

want de prijs is natuurlijk prachtig :P

en volgens mij is dit al 10x gevraagd, maar de games zijn die nou ook regiogebonden of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Nope, regiovrije games :) Alleen de films zijn regio gelocked
Een aantal posts terug poste iemand dat je met bijv. een US spel niet kan multiplayeren tegen hetzelfde spel maar dan EU. Dus alleen EU -> EU, JP -> JP of US -> US. Maar dit heb ik alleen hier gelezen. Of het waar is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Wiebbe schreef op donderdag 09 december 2004 @ 10:03:
[...]

....

Wat me trouwens ook opvalt is dat al meerdere bedrijven een PSP hebben, maar ze allemaal nog niks hebben gezegd over de batterijduur?
(en dat is helaas wel het enige minpunt wat voor mij doet beslissen of ik er een haal of niet)

....
Klopt, maar ik denk dat dat na zondag gaat veranderen. Ik vermoed dat Sony een Non Disclosure Agreement met iedereen heeft afgesloten. Bedrijven als Play Asia en Liksang, IGN, hebben er nog niets over verteld terwijl ze er een hebben liggen 8)7.

En zondag hoop ik natuurlijk dat het allemaal meevalt. :D

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Alpha-sphere schreef op donderdag 09 december 2004 @ 12:37:
Nope, regiovrije games :) Alleen de films zijn regio gelocked
Een aantal posts terug poste iemand dat je met bijv. een US spel niet kan multiplayeren tegen hetzelfde spel maar dan EU. Dus alleen EU -> EU, JP -> JP of US -> US. Maar dit heb ik alleen hier gelezen. Of het waar is weet ik niet.
ah fijn :P
dan kan je toch al genieten van je PSP als je hem haalt bij de Japanse release, aangezien je wel een mooi ietwat grote mp3 speler hebt dan...

Kan ik later nog europese spellen halen als hij hier uit mocht komen.

Over die EU -> EU kan ik je wel vertellen dat bij de GBA het zo was dat het soms wel werkte maar soms ook weer niet... verschilt per spel, aangezien de netwerk code anders misschien veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
Weet iemand hier al of ridge racer de engelse taal bevat? Zoja dan bestel ik een PSP :P

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
FOUND IT! Op IGN staat het volgende

Multiplayer is another issue to consider -- games from different regions have modified code and other changes that would make them incompatible for multiplayer sessions with versions of the same game from North America. Also, all the Japanese games are pretty much in Japanese ... so, that's another problem right there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Wiebbe schreef op donderdag 09 december 2004 @ 10:03:
Ze hebben slechts een demodisc met een paar korte FMV filmpjes erop die je uit een menu'tje kan selecteren. Ik denk niet dat ze iemand kunnen vinden die gedurende 3 (????) uur elke minuut een filpje opnieuw opstart :)

Kortom een realistische testcase is er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

En bovendien: wie gaat er nu een film van 2 uur kijken op een PSP? Lijkt mij zeer ongemakkelijk.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Ja, Films/TV kijken heb je immer je Vodalame Live met UMTS al voor :X

Films kijken doe je op een TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:45

S2S

Die laadtijden komen volgens mij doordat de PSP niet kan streamen tenminste nog niet mag streamen ik verwacht dat ze wel een zwaardere accu uitbrengen over een tijdje.

Ze doen dit nu, om alles in die 32 mb te krijgen en dan klaar alles draaid uit het geheugen. energie besparend.....maar ja het moet er ook weer uit en andere data erin.

Alle games doen het? Zal dus wel om die rede zijn.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
hier nog een review van de psp http://www.play-asia.com/paOS-17-71-7o-74-ox.html 60 foto's en vanallerlei filmpjes van games enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aidix schreef op donderdag 09 december 2004 @ 18:17:
Ja, Films/TV kijken heb je immer je Vodalame Live met UMTS al voor :X

Films kijken doe je op een TV.
Nee, op een telefoon scherm kijken is lekker :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelikte screenshots van Medievil....
Hoewel mij dit spel niet echt boeit ziet het er toch erg gaaf uit.
http://www.playfrance.com/psp-Medievil/news/534631,69-Nouvelles-images-de-Medievil.html

Edit:
Ook nieuwe screenshots van Wipeout Pure 8). Very nice...

http://www.playfrance.com/psp/Wipeout-Pure/news/73777,86,-Nouvelles-images-de-Wipeout-Pure.html

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Distributors in Japan have given us some interesting rumors regarding the PSP launch this weekend. Severe shortages are expected as we have mentioned in our updates but part of the problem is being caused by speculators who have entered the retail market to buy up preorders. This practice is known as "hand carrying" in the trade. There also appears to be a few bigger speculators who are buying units up at the distribution level at inflated prices to limit the supply that reaches the market at launch.

If PSP prices get out of hand next week as we suspect, we will have to limit our participation until the speculative froth settles down. Please understand that we do not want to buy/sell PSP units at potentially double the retail price in Japan, only to watch prices plummet 4-7 days later when additional supplies reach market. We've experienced that sinking feeling in the past when the value of our high-priced inventory dropped by 60-80% overnight - the worst was in 96 with the Nintendo 64 where we ate massive losses. We will keep our customers updated once we have further details but we do not have any new information at this time other than these rumors.

Please note that a limitation that suppliers have imposed on the launch of the PSP is that they will not accept any returns on PSPs that have dead pixel problems due to the supply shortages. We are not sure why they made a point to stipulate this particular issue but there may be rumors of excessive dead pixel problems on PSP machines amongst the distros. We just don't know at this time. We will clarify this policy to all of our customers in an email that we will send out on Monday once we have had time to digest and sift through the first reports from Japan that will be sent to us on Saturday.

Bron: NCSX
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
^Hmmm dat van die dode pixels zou ik niet erg cool vinden, maja eerst maar eens afwachten ;)

Zonet op ign in de psp sectie kwam ik wat nieuwe pics tegen van FF Vll film. Even aan het soepen geweest. Was wel benieuwd hoe het erop een psp zou kunnen uitzien :> :P

Paar home made mock-up pics (8>

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/schok101/Unidentiefied/Psp_Mock7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/schok101/Unidentiefied/Psp_Mock5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/schok101/Unidentiefied/Psp_Mock6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht al, die graphics zijn wel ubersweet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man, wat ik nu lees, is ECHT kut. Ik koop de PSP vooral voor GT4 Mobile, online modus, en ja hoor, Sony laat het WEER afweten. (Beetje laat, maar ben pas sinds een week ECHT geintereseerd)

Hopelijk wel mogelijk met tunneling software?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
-Daniël- schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 08:03:
Man, wat ik nu lees, is ECHT kut. Ik koop de PSP vooral voor GT4 Mobile, online modus, en ja hoor, Sony laat het WEER afweten. (Beetje laat, maar ben pas sinds een week ECHT geintereseerd)

Hopelijk wel mogelijk met tunneling software?
Ze kunnen beter die hele Gran Turismo Franchise naar iemand anders doen.. mensen die wel goed spellen online kunnen zetten. Want daar hebben ze geen kaas van gegeten.. Gta 4 ook al niet online na zoveel opscheppen erover dat ie iedereens ass ging whoopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Gravedigger schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 11:06:
[...]

Ze kunnen beter die hele Gran Turismo Franchise naar iemand anders doen.. mensen die wel goed spellen online kunnen zetten. Want daar hebben ze geen kaas van gegeten.. Gta 4 ook al niet online na zoveel opscheppen erover dat ie iedereens ass ging whoopen 8)7
Mja, ik vind het echt ronduit slecht.

Bij GT4 ook al, zoveel uitstellen, "Jaja, de online modus komt er in, uitstel x maanden".

Dat van die schademodellen zit ik nog geen eens zo mee, maar GT4 met online optie, zal Sony zeker wat meer PS2's verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 22:15
Mij boeit het persoonlijk echt niet dat er geen online modus inzit. Die mensen heb je dus ook.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat dit nou over de PSP versie? Dan graag bronvermelding......
Wel zo gebruikelijk....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Gravedigger
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:13:
Mij boeit het persoonlijk echt niet dat er geen online modus inzit. Die mensen heb je dus ook.
Boeit mij ook niet zoveel, maar tis gewoon dom dat als ze er er zolang zitten op te scheppen over dat online shit en dan gewoon blijkt dat ze het niet kunnen 8)7

Enige wat mij leuk lijkt online is Worms 2d game op de psp tegen anderen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Gravedigger schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 11:06:
[...]
Het is wel heel krom dat GT4 en GT4 mobile weer niet online gaan, zou echt sweet zijn (als ik denk aan de fun die ik had met GT2 zou ik zo een ps2 willen kopen voor GT4). Maar GTA 4 online, wat stelt ge u hier bij voor. De gta serie zijn dijken van spellen, ook al hebben ze geen mp. Maar ik zie echt niet wat aan gta te multi playeren valt, behalve een coop misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Even over de batterij duur; die lijkt niet erg lang te worden :P
The PSP will also have to solve some technical challenges, most notably concerns about battery life. Sony estimates that a fully charged PSP battery will be good for four to six hours of game playing.

But Sony Computer Entertainment President Ken Kutaragi acknowledged in a Japanese press interview last month that those estimates were for playing a simple puzzle or card game with the screen dimmed, speakers turned off and wireless connectivity disabled. Turn on all the bells and whistles and load up a graphically complex racing game, and the battery will drain faster. Nintendo's market-leading Game Boy Advance SP, by contrast, runs for more than 10 hours between charges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Prijzen van de pre-orders van lik-sang zijn bekend...... $450 tot $600 voor een kale psp!!

Te laat met bestellen op lik-sang kijk HIER voor een top prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verander de titel trouwens even..

Het is toch echt PlayStation Portable, niet PlayStation Pocket |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 16:17:
Verander de titel trouwens even..

Het is toch echt PlayStation Portable, niet PlayStation Pocket |:(
De startpost is ook 1,5 jaar oud. Ik ken de topicstarter ook (via msn enzo). Volgens mij post hij bijna niet meer op GoT. Hij is bijna nooit online. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

[FrEEzEr] schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 14:52:
Prijzen van de pre-orders van lik-sang zijn bekend...... $450 tot $600 voor een kale psp!!
Dit vind ik echt belachelijke prijzen. Voor deze prijs heb je drie tot vier DS. Heb je een bron waar de prijzen die jij noemt gecontroleerd kunnen worden? :) Op Lik-Sang kan ik ze zo snel niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3547& en dan naar beneden scrollen :)
Because of the huge shortage, it is impossible to know for anyone (including Lik Sang and retailers in Japan) when and how many units Sony will make available in the following weeks. Not all import gamers worldwide will be able to get their unit from the first batch, and those few lucky ones who must and can receive theirs at launch need to get used to launch prices - which is by now US$ 450 to US$ 600 for a Value Pack and game.

[ Voor 76% gewijzigd door [FrEEzEr] op 11-12-2004 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:15

Polycom

Poes van goud

met een game.. en 450 dollar = 341,50.

Dus dat valt best mee voor een pre-order

[ Voor 10% gewijzigd door Polycom op 11-12-2004 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
Nee volgens mij is het 450 dollar voor een kale psp en voor een psp value pack + game 600 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

which is by now US$ 450 to US$ 600 for a Value Pack and game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Zal vast wel door die schaarste komen. Ze verwachten dat er een tekort zal zijn bij de launch. Er staat dat de DS wel 10 uur lang meegaat tijdens het gamen maar is dat dan met of zonder WiFi aan? En staan de speakers dan bij de DS ook uit of laag? En hoe zit het met de scherm? Op full brightness en alle fratsen aan zie ik een DS ook geen 10 uur aan staan hoor.

Anyhoe, weer even ontopic.

Morgen is de launch dan eindelijk! Ben benieuwd hoe het echt zit met de batterijduur. Iedereen blaat maar een beetje maar niemand weet het echt zeker of kan het bewijzen. Boy oh Boy, morgen krijgen we hier toch een stortvoeld aan plaatjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 21:12:
Zal vast wel door die schaarste komen. Ze verwachten dat er een tekort zal zijn bij de launch. Er staat dat de DS wel 10 uur lang meegaat tijdens het gamen maar is dat dan met of zonder WiFi aan? En staan de speakers dan bij de DS ook uit of laag? En hoe zit het met de scherm? Op full brightness en alle fratsen aan zie ik een DS ook geen 10 uur aan staan hoor.

Anyhoe, weer even ontopic.

Morgen is de launch dan eindelijk! Ben benieuwd hoe het echt zit met de batterijduur. Iedereen blaat maar een beetje maar niemand weet het echt zeker of kan het bewijzen. Boy oh Boy, morgen krijgen we hier toch een stortvoeld aan plaatjes :)
Nintendo DS gaat minimaal 6 uur mee, met alle toeters en bellen. Hij kan ook makkelijk langer (tot 10 uur). Ik had ook gehoord dat iemand wel 12 uur had gehaald.

De DS heeft trouwens geen brightness setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Wipeout Pure filmpje: 7.6 MB .MPG

Lijkt me wel leuk om naast GT4 Mobile te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Lik-Sang foto's

Universele 100-240V voeding
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/psp/release/psp-release34.jpg

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/psp/release/psp-release76.jpg

WiFi module
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/psp/release/psp-release80.jpg

UMD drive
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/psp/release/psp-release82.jpg

Knutselmiddag
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/content/psp/release/psp-release86.jpg

Alle foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Icelus schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 23:03:
Lik-Sang foto's

Universele 100-240V voeding
[afbeelding]

[afbeelding]

WiFi module
[afbeelding]

UMD drive
[afbeelding]

Knutselmiddag
[afbeelding]

Alle foto's
Nice! Toch maar even aan m'n pa vragen of hij er een mee wil nemen voor me als ie in januari naar HK gaat. :) PSP rulezzzzzz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Japanse release

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/8720041211_214135_17_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/8720041211_214126_11_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/8720041211_214106_0_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/8720041211_214128_12_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/8720041211_224438_0_big.jpg

Bron en meer foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe duur is hij daar dan? Ik weet maar joost niet hoeveel 25,900 of 27,500 is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
www.gwk.nl

yen > euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 23:48:
Hoe duur is hij daar dan? Ik weet maar joost niet hoeveel 25,900 of 27,500 is :?
Op het moment: ¥ 1 = € 0,007667

¥ 20.700 = € 158,71
¥ 25.900 = € 198,58

Weet niet of dit inclusief BTW is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[FrEEzEr] schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 14:52:

Te laat met bestellen op lik-sang kijk HIER voor een top prijs!
Vind je het gek joh. Die gast heeft er al een paar (Japan?) Is ie nog (net) niet uit wegens tijdverschil, of wel?

Iig, die gast heeft het als ALLER ALLER EERSTE, dus mag je verwachten dat ie 700$ ervoor vraagt.

Ik zie trouwens niks op Lik-Sang, http://www.lik-sang.com/l...c75e6bf56c86d02b603c8544d ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
hoe lang gaat ie nou meeeheeeeee.
Dat er nog geen Jap is die dat gelijk gaat checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

-Daniël- schreef op zondag 12 december 2004 @ 06:15:
[...]

Vind je het gek joh. Die gast heeft er al een paar (Japan?) Is ie nog (net) niet uit wegens tijdverschil, of wel?

Iig, die gast heeft het als ALLER ALLER EERSTE, dus mag je verwachten dat ie 700$ ervoor vraagt.

Ik zie trouwens niks op Lik-Sang, http://www.lik-sang.com/l...c75e6bf56c86d02b603c8544d ?
Als jij nou eens goed keek rechtsbovenin ergens. ;)

Hier is de link naar het artikel met de prijzen erin.

http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3547
Because of the huge shortage, it is impossible to know for anyone (including Lik Sang and retailers in Japan) when and how many units Sony will make available in the following weeks. Not all import gamers worldwide will be able to get their unit from the first batch, and those few lucky ones who must and can receive theirs at launch need to get used to launch prices - which is by now US$ 450 to US$ 600 for a Value Pack and game.

[ Voor 28% gewijzigd door schnumi op 12-12-2004 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Got it :)
The battery eventually gave out, after over three hours of use (the last thirty minutes was our playing MP3s as we wrote this story).
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Let wel dat was dus niet met een volledig opgeladen batterij maar met de batterij zoals hij in de verpakking zat.

[ Voor 104% gewijzigd door schnumi op 12-12-2004 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
psp launch pics van IGN

EDIT: Wanadoo webspace bandbreedte voor 1 dag is bereikt :p. Vannacht om 0:00 doen ze 't weer :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/psp/psp-launches-20041211051254094.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/psp/psp-launches-20041211051255141.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/psp/psp-launches-20041211051256313.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/psp/psp-launches-20041211051258391.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/psp/psp-launches-20041211051300172.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/psp/psp-launches-20041211051302062.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/psp/psp-launches-20041211051304640.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/psp/psp-launches-20041211051305547.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/psp/psp-launches-20041211051306468.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/psp/psp-launches-20041211051309453.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/psp/psp-launches-20041211051310422.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/psp/psp-launches-20041211051313484.jpg

[ Voor 164% gewijzigd door Alpha-sphere op 12-12-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Als je dit ziet dan schaam je je toch om in zo'n saai kl*teland als NL te wonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel knap en keurig dat ze netjes in de rij gaan staan.

Kun je van dit k*t nederland niet zeggen, en ik moet zeggen dat ik mij daar diep voor schaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Aidix schreef op zondag 12 december 2004 @ 13:24:
Als je dit ziet dan schaam je je toch om in zo'n saai kl*teland als NL te wonen :)
hier liggen mensen ook wel is voor de deur van een winkel hoor, alleen dan voor een CD van Marco Borsato :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 14:04:
Wel knap en keurig dat ze netjes in de rij gaan staan.

Kun je van dit k*t nederland niet zeggen, en ik moet zeggen dat ik mij daar diep voor schaam
ja idd :P

het grappige is dat er altijd iemand met het bordje: Einde van de lijn voor: Product
op het einde staat, en dat je daar moet aan sluiten :P
(en dat doen ze dan ook ;) )

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.