Verwijderd schreef op 30 mei 2003 @ 05:23:
Volgens mij komt er nu de meest lame vraag ooit in dit topic:
Hoe sluit ik in hemelsnaam de audio-uitgangen van mijn Deluxe aan op mijn Pioneer VSX808-versterker, zodat ik "spellen met 3D geluid" ook echt goed kan spelen???

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
maspro schreef op 08 March 2003 @ 03:25:
Bij mij was de oplossing als volgt:
-Open je nForce Soundstorm bedieningspaneel.
-Ga naar het 2e tabblad "Speakersinstelling".
-Klik vervolgens op de "Wizard Speakerinstelling" en klik op Volgende.
-Zet bij het volgende scherm alle twee vinkjes aan en sluit je kabels ook op deze manier aan, dus je achterspeakers (zwarte plug ) sluit je aan op je "Line-in" (blauw), je frontspeakers (groene plug) op de "Line-out" (groen) en je centerspeakers (oranje plug) op de "Microphone" (roze).
-Klik op Volgende en geef aan dat je 6 speakers hebt. Nadat je weer op volgende hebt geklikt selecteer je ook die 2 vinkjes weer, daarna kies je voor dolby digital ondersteuning. Bij de laatste optie van de wizard heb ik de tweede optie gekozen.
-Zorg ook dat de "Matrix" knop op je centerspeaker NIET is ingedrukt.
Dus de oranje ingang voor je "Center/LFE (bass)" en de paarse ingang voor je surround/achterspeakers gebruik je niet en heb je dus vrij.
Zelf vindt ik dit persoonlijk een beetje omslachtig allemaal, maar goed, het werkt wel.
Toen ik het daarna weer testte deed alles het perfect
--------------------------------------------------------------------------------
Dit is met speakers, zal niet veel afwijken van een aansluiting naar een versterker
ASUS A8NE AMD Athlon 64 3500+ - Corsair ValueRam 2 x 512 PC3200 - Asus 7900GT PCIe 256 MB DDR3 - NEC ND3550A - NEC DV5800D - 2 x MaxtorDiamondMAX 10 SATA II - Logitech Z640 speakerset - Pabst Fans 12db en een chieftec bigtower