Dit wordt mijn eerste post onder Zeta, had problemen met chello en mijn mac adress dus kreeg I-net niet eerder aan de praat onder Zeta.
De installatie van 10 minuten werkte perfect, maar ik heb eigenlijk maar 1 echt probleem met zeta en dat is dat ik de vidcard in safe mode moet draaien (wel 1024x768 16bit) maar het scrollen en dergelijke van webpagina's gaat nu wat traag.
Klopt ook wel want mijn fx5600Go wordt nog niet ondersteund, er zijn al wel werkende drivers voor maar zoals ik heb begrepen zit hier nog geen ondersteuning voor tft bij, en de waarschuwing die er bij stond voor eventuele beschadiging ervan was duideljik genoeg voor mij om ze nog even niet te proberen.
Het enige andere nadeeltje (niet echt storend) is dat ik tijdens het opstarten even muliprocessor support moet uitzetten, anders beland ik tijdens het booten al in KDL. Het zou misschien aan mijn PIV kunnen liggen (wel HT) dat is tenminste het enige logische wat ik kan bedenken.
Ik ben een absolute Beos/Zeta n00b dus ik moet nog even kijken of ik dat permanent ergens kan uitschakelen.
Mijn Wifi wordt nog niet herkent, maar ik heb ook nog niet gezocht naar drivers ervoor. Voor de rest heb ik een volledig ende 100% werkende laptop. (acer aspire 1705 SCI )
Ik heb nog niet veel tijd gehad om de bijgeleverde software allemaal te proberen, maar zoals het er nu naar uitziet heb ik alleen xp nog nodig om een enkele keer een spelletje te spelen, a l moet ik zeggen dat ik me al wel eventjes goed heb kunnen vermaken met de fantastisch classic games die er bijgeleverd zijn.
Dus ondanks de gloednieuwe hardware heel weinig problemen er mee., en ik ben gunstig gezind over de eerste release die gaat komen.
Ohja en mijn touchpad werkt nog niet.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.