Beos (door sommigen al onterecht dood verklaard) heeft een vervolg gekregen met de naam Zeta. Zeta gemaakt door Yellowtab en begint er al zeer goed uit te zien. Daarom dacht ik dat het leuk was dit topic te openen omdat ik weet dat er hier ook wat (ex-)BeOS gekken rondbrowsen en om wellicht wat interesse te wekken bij alle anderen die iets anders dan Microsoft windows willen maar de *nix varianten niet je van het vinden.
Kijk vooral eens naar de links in dit topic met een demo van cebit2003. Hierin onder andere Copy-pasten uit een pdf zonder dure acrobat software en vele andere toffe dingen.

Voor meer screenshots klik hier.
Er is op dit moment nog geen release date maar verwacht wordt dat het niet al te lang meer gaat duren.
Wie weer gaat Zeta wel voor elkaar krijgen wat linux en mac os niet lukten, de massa bij windows weghalen. Het word een makkelijk, goedkoop os op goedkope hardware.
Update: YellowTab's Zeta rc1 ships !
Verderop in het topic staat het al maar wellicht toch interrestant om ook hier te vermelden. YellowTab is begonnen om rc1 te verkopen. Als je deze koopt is de upgrade naar de final maar 10eur en krijg je er nu al een Zeta t-shirtje bij
Update: Grijns reviewed yellowTAB's Zeta RC1
zie mijn post hier voor de review.
[ Voor 22% gewijzigd door Grijns op 10-11-2003 23:54 . Reden: Zeta rc1 ships ! ]