Had je toevallig een rare nickname? Gravity is een beetje op banning-spree de laatste paar dagen, iedereen die maar iets verkeerd doet kan een dag of langer zijn verslaving ergens anders zoekenVerwijderd schreef op 10 May 2003 @ 23:56:
Als ik nu probeer in te loggen staat er:
"You have been blocked by the gamemaster team"
uhoh...ik heb niets ergs gedaan volgens mij en ook geen enkele waarschuwing voor iets gehad. Gaat dit nog goedkomen?
Verwijderd
Hoeveel is Crystal Blue waard !?!?! en poring doll/rocker doll
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 00:23 ]
Verwijderd
Heeft iemand screenshots van prontera rellen dan?
(paar posts hiervoor)
heb het namelijk gemist
(paar posts hiervoor)
heb het namelijk gemist
Verwijderd
Nope, doodnormale nicknames waar ik al dagen mee speel. Ik ben natuurlijk af en toe een warp portal ingelopen waar ik niet voor betaald heb. Ook heb ik vast wel eens in iemands ogen kills gestolen of iets geloot. Ik heb lege potion potjes voor 550 zeny te koop gezet (die ook werden gekocht trouwens:)) maar dat was alweer gisteren. Ik vraag me af of het zoiets is. Tja je gaat natuurlijk vanalles bedenken. Maar ik hoor dus niets van die lui zelf. Gewoon ineens me account geblocked ofzo...NG schreef op 11 May 2003 @ 00:11:
[...]
Had je toevallig een rare nickname? Gravity is een beetje op banning-spree de laatste paar dagen, iedereen die maar iets verkeerd doet kan een dag of langer zijn verslaving ergens anders zoeken
Ik heb ze gemaild, we zien wel.
Verwijderd
Ze kunnen het beter pay 2 play maken...
Allemaal botters en mensen die flooden achter elkaar etc:(
Allemaal botters en mensen die flooden achter elkaar etc:(
Verwijderd
Supervet gek, ik heb nu ook 8 Dead Branches
Als iemand zin heeft gaan we ff pron op stelten zetten >=)
Zie het er somber voor je uit, je zal wel gereport zijn door een gewetenloze newbie. Ja kan proberen Gravity te mailen en te vragen waarom je geblocked ben en door wie, en dit aanvechten. Klote community...Verwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 23:56:
Als ik nu probeer in te loggen staat er:
"You have been blocked by the gamemaster team"
uhoh...ik heb niets ergs gedaan volgens mij en ook geen enkele waarschuwing voor iets gehad. Gaat dit nog goedkomen?

Signature?
Dus bijna alles waar je een tempban voor kunt ontvangen heb je gedaanVerwijderd schreef op 11 May 2003 @ 01:14:
[...]
Nope, doodnormale nicknames waar ik al dagen mee speel. Ik ben natuurlijk af en toe een warp portal ingelopen waar ik niet voor betaald heb. Ook heb ik vast wel eens in iemands ogen kills gestolen of iets geloot. Ik heb lege potion potjes voor 550 zeny te koop gezet (die ook werden gekocht trouwens:)) maar dat was alweer gisteren. Ik vraag me af of het zoiets is. Tja je gaat natuurlijk vanalles bedenken. Maar ik hoor dus niets van die lui zelf. Gewoon ineens me account geblocked ofzo...
Wil ik het ff downloaden, alle servers eruit/overbelast
nieuwe regel was dat merchant scammers gewoon glijk worden gebanned ...Verwijderd schreef op 11 mei 2003 @ 01:14:
[...]
Nope, doodnormale nicknames waar ik al dagen mee speel. Ik ben natuurlijk af en toe een warp portal ingelopen waar ik niet voor betaald heb. Ook heb ik vast wel eens in iemands ogen kills gestolen of iets geloot. Ik heb lege potion potjes voor 550 zeny te koop gezet (die ook werden gekocht trouwens:)) maar dat was alweer gisteren. Ik vraag me af of het zoiets is. Tja je gaat natuurlijk vanalles bedenken. Maar ik hoor dus niets van die lui zelf. Gewoon ineens me account geblocked ofzo...
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Ik vind goed dat ze streng optreden, maar lege potion potjes verkopen vind ik moeten kunnen je bent immers zelf degene die erin tuimt en je wordt nergens to gedwongen. En als ze niet willen dat je die branches gebruikt in town enzo dan moeten ze maar een optie maken dat het niet kan in een town en niet gaan lopen bannen.
Verwijderd
Lol, al die lijken achterafTha_Freak schreef op 11 May 2003 @ 01:30:
Hier even een paar screenies van de Prontera slachting.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Halverwege liep me computer vast, dus veel meer heb ik er niet van kunnen zien.
en in de chat
"Whoever summoned that mess should die"
Ik heb ze gezien voor 7K per stuk, Elder Willows droppen ze.Verwijderd schreef op 11 mei 2003 @ 14:31:
Hehe net goed die slachtingen. Waar kan ik die branches kopen en wat kosten ze?
Doet http://ro.pak0.com het bij jullie, en zo ja, kunnen jullie mij dan het IP geven, waarschijnlijk heeft mijn dns server de verhuizing van de server nog niet verwerkt.
Weet iemand nog ergens een monster database te vinden, behalve dan die van pak0?
Ik verkoop de branches meestal voor 6k, ligt eraan ik heb ze ook voor 5k gezien.
Gisteren ff lekker 80 k verdient met sellen van stuff van mijn thief, Gelijk mijn thief, thief clothes en wat andere armor zooi. Ik wou eerst een damascus maar sinds het upgraden van dat wapen zo ziekelijk veel kost toch maar niet gedaan
Gisteren ff lekker 80 k verdient met sellen van stuff van mijn thief, Gelijk mijn thief, thief clothes en wat andere armor zooi. Ik wou eerst een damascus maar sinds het upgraden van dat wapen zo ziekelijk veel kost toch maar niet gedaan
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Verwijderd
Ja ik snap dat ook niet. Ik mag toch elke prijs vragen die ik zelf wil voor mijn artikelen? Zolang ik maar niet zeg red 40 en er dan 400 van maak. Die lege potjes waren te koop bij 1 merchant ergens. Ik had er 10 gekocht en liep er al een week mee rond ofzo, maar ik wilde er vanaf omdat ik ze nergens voor kon gebruiken. Dus 550z per potje van gemaakt. Allemaal verkocht. Wat is daar mis mee denk ik dan?Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 13:11:
Ik vind goed dat ze streng optreden, maar lege potion potjes verkopen vind ik moeten kunnen je bent immers zelf degene die erin tuimt en je wordt nergens to gedwongen. En als ze niet willen dat je die branches gebruikt in town enzo dan moeten ze maar een optie maken dat het niet kan in een town en niet gaan lopen bannen.
En dat looten of killstealen dat heeft _iedereen_ wel eens gedaan. Al was het per ongeluk. Zo werkt het nu eenmaal in die superdrukke plekken. Ik ben echt niet constant dat expres aan het doen ofzo. Ik zou willen dat ze gewoon een waarschuwings mailtje sturen naar iemand die een ban krijgt want dit slaat nergens op.
Ik heb ze gemaild gisteren. Nog niks gehoord en me account is nog steeds blocked
Zuuuuuuucht.
Wat ik niet _fatsoenlijk_ vind is iets verkopen voor een prijs die niet normaal is. Ok, mensen zijn stom als ze het kopen maar de merchant zelf mag daar ook wel op letten. En ja, je mag elke prijs vragen maar bijv reds voor 400 verkopen (en niet 40 zeggen) dat vind ik nogal oplichting.....
Anyway, tis toch lastig te bepalen he...want wie bepaald bijv hoeveel een card waard is? Etc
Anyway, tis toch lastig te bepalen he...want wie bepaald bijv hoeveel een card waard is? Etc
[ Voor 15% gewijzigd door Koetjeboe op 11-05-2003 15:46 ]
Verwijderd
Het is wel een _roleplaying_ spel he. Dus die lijn tussen fatsoen en scam is er wel degelijk. Onfatsoenlijk zou gewoon moeten mogen, scammen niet. Hoe dat bepaald wordt moeten ze gewoon even wat beter uitleggen en mensen daarover mailen. Je hebt niet voor niets een mail adres opgegeven. Simpelweg zonder iets te zeggen een account blocken is imo onfatsoenlijk maar dan niet roleplaying, maar irl! Ik heb ook de waarschuwingen voorbij zien komen eergisteren of gisteren, dat ze merchants zouden kicken die scammen. Dat heb ik volgens mij dan niet gedaan.
Ik snap best dat ze mensen willen bannen enzo die de community verzieken door scams en bots en cheats enzo. Maar dit zuigt gewoon. Natuurlijk nog extra omdat ik net weer hooked was!
Ik snap best dat ze mensen willen bannen enzo die de community verzieken door scams en bots en cheats enzo. Maar dit zuigt gewoon. Natuurlijk nog extra omdat ik net weer hooked was!
Doet het hier ook niet. www.ragnarok-no-seishi.de heeft ook wel een aardige monster database.NG schreef op 11 May 2003 @ 14:33:
[...]
Ik heb ze gezien voor 7K per stuk, Elder Willows droppen ze.
Doet http://ro.pak0.com het bij jullie, en zo ja, kunnen jullie mij dan het IP geven, waarschijnlijk heeft mijn dns server de verhuizing van de server nog niet verwerkt.
Weet iemand nog ergens een monster database te vinden, behalve dan die van pak0?
There is no magic.
The Will schreef op 11 May 2003 @ 16:55:
[...]
Doet het hier ook niet. www.ragnarok-no-seishi.de heeft ook wel een aardige monster database.
Nog meer?Hi,
da wir aufgrund der Open Beta unseren Monats-Traffic bereits verbraucht haben, wird RnS für eine Weile offline bleiben. Verursacht wurde die Traffic-Steigerung (Steigerung von 500%) hauptsächlich durch ausländische Besucher.
Wir haben einen neuen Server und bereiten den Umzug so schnell es geht vor. Ein Dank an alle die uns Angebote geschickt haben.
Das Forum wird auf dem neuen Server, mit dem Stand als es down ging, wieder online gehen.
Weiteres gibt es dann später.
Thx~
RnS Staff
Ja hoor: http://www.ragnarokhq.com/monsters.php 
Staat helaas niet waar ze te vinden zijn.
[ Voor 32% gewijzigd door The Will op 11-05-2003 17:04 ]
There is no magic.
monstermap in start post ;-)The Will schreef op 11 May 2003 @ 17:03:
Ja hoor: http://www.ragnarokhq.com/monsters.php
Verwijderd
Ik krijg echt poepie rare items, eerst had ik Deadly Noxious Herb om Poison Spores te temmen en nu heb ik Earthworm the Dude
Om Picky's te temmen.
"sit" "stand" en "logout" zijn mijn faforiete commando'sYakuzA schreef op 11 May 2003 @ 12:58:
ik word echt gek van al die hoeren bots
[afbeelding]
had ergens gelezen dat je ut zo kon testen, als die botters vergeten waren een optie uit te zetten :x
)
'k wordt gek van die lag en die stomme kill stealers..
zit je een tijdje te meppen met je "zwakke" Acolyte.. meppen ze ook mee wanneer ik lag..
en vragen ze nadat ze het gekilled hebben me onbeschoft: "Heal plz"
wanneer gaan ze het weer Pay for play maken? na die pet systeem?
zit je een tijdje te meppen met je "zwakke" Acolyte.. meppen ze ook mee wanneer ik lag..
en vragen ze nadat ze het gekilled hebben me onbeschoft: "Heal plz"
wanneer gaan ze het weer Pay for play maken? na die pet systeem?
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Mensen, ik heb Tibia ontdekt, nu zie ik dit spel en krijg ik zin om het te spelen. Alleen alle downloadsrvrs zijn down. Weet iemand hoe ik geholpen kan worden of moet ik gewoon wachten?
Misschien, maar ik vind het wel handig om meteen te zien waar welke creatures zitten, makkelijker om te bepalen waar je heen gaat.Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 21:54:
http://ro.nitro7.com/html...ilnavn=ro/monster.map.htm
dit is nog steeds de mooiste
There is no magic.
Verwijderd
Hoe kun je nu je medespelers vermoorden zoals op die screenshots van Prontera?
Wil iemand dat eventjes uitleggen ?
Verwijderd
Irritant 10k mensen waarvan 4000 bots tijd voor pay 2 play en dan die comodo patch erover gooien.
ach hopelijk beetje snel p2p want dis gewoon brak :x
dik veel bots op sommige plaatsen
dik veel bots op sommige plaatsen
PSN
1:8k of 7k ofzo sparenVerwijderd schreef op 11 mei 2003 @ 22:43:
Hoe kun je nu je medespelers vermoorden zoals op die screenshots van Prontera?
2:koop een dead branch
3:ga naar een plek waar ut druk is
4:gebruik je dead branch en hoop dat er een sterk wezen uit komt
5:step away and enjoy the show =p
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
Hier een goeie site met heel erg veel info!
http://dreamwater.net/art/poochie/
Have fun...
Over die bots... Die blijf je altijd houden. Die zaten er in de Closed Beta ook... Doe je niks tegen. Het gaat allemaal te makkelijk met zo'n bot. Mensen doen dan alsof het een concurrentie-strijd is ofzo...
http://dreamwater.net/art/poochie/
Have fun...
Over die bots... Die blijf je altijd houden. Die zaten er in de Closed Beta ook... Doe je niks tegen. Het gaat allemaal te makkelijk met zo'n bot. Mensen doen dan alsof het een concurrentie-strijd is ofzo...
Verwijderd
Zijn de servers down? Damn! Wilde net weer gaan spelen!
Heb ik een GM-message gemist ofzo?
Heb ik een GM-message gemist ofzo?
LIEVVV deze game wordt met de dag leuker, kom nu ineens allemaal vage items tegen. Wat moet bijvoorbeeld een Green Live opbrengen
Het klinkt heel duur gezien de omschrijving
Er staat ook bij dat het iets anders wordt als ik het ga refinen, kan ik dat beter doen (en zo ja waar de fuck moet ik dat doen
)Heb ook nog een paar leuke kaarten gevonden
[ Voor 26% gewijzigd door Notna op 12-05-2003 09:03 . Reden: Spelfoutje :P ]
Heeft er iemand nog plaats in een party voor m'n VIT swordie @ Loki?
Ben iets van lvl 14/6 (net een swodie dus
)
Ben iets van lvl 14/6 (net een swodie dus
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
notna: 10 van die dingen levert een Rough Wind
zie ook: http://ro.nitro7.com/html...php?filnavn=ro/metals.php
En een Rough Wind zorgt voor een extra omschrijving bij een wapen
OxiMoron: geen idee
Antonio Montana: ik had het idee dat ik iets had gevonden maar dat was denk ik meerdere keren toeval
Vroeger kon je klikken op een bot of naast de bot gaan zitten en wassie weg
)
zie ook: http://ro.nitro7.com/html...php?filnavn=ro/metals.php
En een Rough Wind zorgt voor een extra omschrijving bij een wapen
OxiMoron: geen idee
Antonio Montana: ik had het idee dat ik iets had gevonden maar dat was denk ik meerdere keren toeval

ItSnows:Thnx voor de site, alleen wordt het een great nature geen Rough Wind
Nou is alleen de vraag wat doet een Great Nature
edit: Owkee ik ben erachter dat het earth element aan je wapen voegt, wat zijn hiervan de voordelen?
edit: Owkee ik ben erachter dat het earth element aan je wapen voegt, wat zijn hiervan de voordelen?
[ Voor 29% gewijzigd door Notna op 12-05-2003 09:33 ]
Ik probeer nog steeds misbruik te maken van die botters 
Gisteren in desert 6 (overduidelijke) bots die allemaal een niet-werkende exit probeerden door te gaan. Moet je voor grap eens 'status' pm-en naar zo'n bot... dan weet je 't zeker. De meest gebruikte bot geeft hier namelijk een standaard reply op.
Nu nog uitvogelen hoe ik zo'n bot z'n items kan laten droppen
Gisteren in desert 6 (overduidelijke) bots die allemaal een niet-werkende exit probeerden door te gaan. Moet je voor grap eens 'status' pm-en naar zo'n bot... dan weet je 't zeker. De meest gebruikte bot geeft hier namelijk een standaard reply op.
Nu nog uitvogelen hoe ik zo'n bot z'n items kan laten droppen
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Hmm, Kore bots zijn de bots gevoelig voor Commando's, Logout,Status,Heal, en de leukste (pet bot!!
) Follow.
Leuke speeltjes, en je kan mooi jouw area cleanen! Of meerder van die mafketels achter je aan laten huppelen.
Leuke speeltjes, en je kan mooi jouw area cleanen! Of meerder van die mafketels achter je aan laten huppelen.

[ Voor 21% gewijzigd door M a a r t e n op 12-05-2003 11:21 ]
Gokje: Extra damage op een wezen als het aangaat op earth property. Er zijn monster waar je qua Earth 200% damage doet. Met die earth element is het nog meerNotna schreef op 12 May 2003 @ 09:16:
ItSnows:Thnx voor de site, alleen wordt het een great nature geen Rough WindNou is alleen de vraag wat doet een Great Nature
![]()
(iets in de trant is het)
Ik ben nu aan het downloaden en ben zeer benieuwd. Hoef ik alleen maar die full version te halen? Of moet ik nog patches halen enzow? Of zijn er nog andere belangrijke dingen die ik moet doen/weten?
superB
Je hebt alleen de full version nodig. Als het goed is is die al gepatched. Verder moet je je wel ff registeren op mRO of iRO. Anders gaat het spelen nog al moeilijkbl!kje schreef op 12 May 2003 @ 12:06:
Ik ben nu aan het downloaden en ben zeer benieuwd. Hoef ik alleen maar die full version te halen? Of moet ik nog patches halen enzow? Of zijn er nog andere belangrijke dingen die ik moet doen/weten?
Als je de gedownloade versie installeert en probeert to connection, worden automatisch de nodige patches gedownload. Dat zijn er op dit moment niet zo gek veel.
Ik ben bezig met een simele site waarop alle creatures met stats te zien zijn, en ook op te vragen is waar ze voorkomen. Het handigste wordt denk ik de search op drops, aangezien je dan kunt zoeken welke creatures het item droppen wat jij wilt hebben.
Daarvoor ben ik op zoek naar de map van heel RagnaroK op dit moment. Ik heb er wel eentje, maar daarin staan alle creaturenamen ingevuld in de image. Da's niet de bedoeling
Dus als iemand een map heeft die echt alleen een map is houd ik me aanbevolen.
Ook moet ik nog images van alle creatures hebben. Een bestaande database of site waarop ik die kan vinden is ook makkelijk. Alvast bedankt!
Site op dit moment (mist nog een boel informatie, maar de techniek werkt iig):
http://www.dawnseekers.com/ro
Ik ben bezig met een simele site waarop alle creatures met stats te zien zijn, en ook op te vragen is waar ze voorkomen. Het handigste wordt denk ik de search op drops, aangezien je dan kunt zoeken welke creatures het item droppen wat jij wilt hebben.
Daarvoor ben ik op zoek naar de map van heel RagnaroK op dit moment. Ik heb er wel eentje, maar daarin staan alle creaturenamen ingevuld in de image. Da's niet de bedoeling
Ook moet ik nog images van alle creatures hebben. Een bestaande database of site waarop ik die kan vinden is ook makkelijk. Alvast bedankt!
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Ik denk dat deze map wel owkee isKaastosti schreef op 12 mei 2003 @ 12:10:
Als je de gedownloade versie installeert en probeert to connection, worden automatisch de nodige patches gedownload. Dat zijn er op dit moment niet zo gek veel.
Daarvoor ben ik op zoek naar de map van heel RagnaroK op dit moment. Ik heb er wel eentje, maar daarin staan alle creaturenamen ingevuld in de image. Da's niet de bedoelingDus als iemand een map heeft die echt alleen een map is houd ik me aanbevolen.
en pics van creatures:
http://www.dreamwater.net/art/poochie/Monsters.html
Die monsters zijn inderdaad precies wat ik zoek
thx
Alleen staat er in die map ook weer tekst, en nog vrij onleesbaar ook. Dat is nu juist het probleem.. alle maps die ik ken hebben er tekst in staan.
Alleen staat er in die map ook weer tekst, en nog vrij onleesbaar ook. Dat is nu juist het probleem.. alle maps die ik ken hebben er tekst in staan.
Die site is erg goed tosti.. als je op een area klikt dan zie je welke creatures er zitten + stats etc..Verwijderd schreef op 11 mei 2003 @ 21:54:
http://ro.nitro7.com/html...ilnavn=ro/monster.map.htm
dit is nog steeds de mooiste
ik denk dat deze ook wel leuk is:
http://www.geocities.co.j...gan/6503/ro/worldmap.html
(staan wel koreaanse tekens OM de map heen maar ers staat nix in geschreven en ik guloof dat dat is wat je zoekt)
http://www.geocities.co.j...gan/6503/ro/worldmap.html
(staan wel koreaanse tekens OM de map heen maar ers staat nix in geschreven en ik guloof dat dat is wat je zoekt)
[ Voor 38% gewijzigd door Notna op 12-05-2003 12:29 ]
Briljant! Da's inderdaad precies de map die ik zoek!
Eerst de techniek afmaken op deze manier en daarna veeeeeel tikwerk om al die creatures er in te krijgen... ik denk nog een paar daagjes
Eerst de techniek afmaken op deze manier en daarna veeeeeel tikwerk om al die creatures er in te krijgen... ik denk nog een paar daagjes
Waar haal jij m dan vandaan??? Alles wat ik probeer is down!bl!kje schreef op 12 May 2003 @ 12:06:
Jah veel servers zijn overbelast. Ik heb 'm zelf van fileplanet.com gehaald. Daar ben je verzekerd van een redelijke snelheid, maar moet je vaak wel een x aantal minuten wachten in de rij voordat je kunt beginnen. Ik had toen zelf 14 minuten, maar ik heb ook van mensen gehoord die meer richting de 140 zaten of zelfs hoger 
Gewoon proberen dus
Gewoon proberen dus
Deze werkt ook erg goed, heb er snelheden van 150 kb/s gehaald. Nu nog btw :
http://syd4.ausgamers.com/hugedemos/ragnarok/rag_setup_e.zip
http://syd4.ausgamers.com/hugedemos/ragnarok/rag_setup_e.zip
Verwijderd
Voor de liefhebbers. Ja ik heb Kore gedownload, maar alleen voor die responses.txt >=)
Echt dikke lol.
http://www.xs4all.nl/~lance/responses.txt
Echt dikke lol.
http://www.xs4all.nl/~lance/responses.txt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 13:44 ]
Ja, die responces heb ik ook, alleen wordt daar niet aangegeven _wanneer_ ze die responces geven. In de source van het programma is dat ook niet terug te vinden. Het zal wel meegecompileerd zijn in de exe, of in de dll.
In de manual zijn de commando's te lezen. Ik krijg alleen bij iedere bot (bij elk commando) de mededeling dat ik 'al admin ben'... gebeurd verder niets.. helaas
In de manual zijn de commando's te lezen. Ik krijg alleen bij iedere bot (bij elk commando) de mededeling dat ik 'al admin ben'... gebeurd verder niets.. helaas
Verwijderd
Gewoon als je ze PMt toch?
[Edit]
Kon toch zweren dat hier net een bericht stond
[Edit]
Kon toch zweren dat hier net een bericht stond
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 14:19 ]
Ja... simpele pm is voldoende
Verwijderd
Wtf staat er voor Baphomet? Een of andere levende boom? En waar zit je? is dat de Hidden Temple ofzo?
Verwijderd
HEHE!!! ik heb iets tegen bots gevonden, zet dit ook in de openings post 
1. Zoek een bot (duurt niet langer dan 5 sec)
2. Stuur een PM, iets van "Hiya"
Als die een bepaalde bot gebruikt krijg je:

Dan krijg je dus dat bericht.
3. PM dan "kore logout"
4. PM dan nogeens een bericht en dan zie je dat de bot offline is
Dit werkte bij mij bij de eerste bot die ik zag
Veel plezier!!!
1. Zoek een bot (duurt niet langer dan 5 sec)
2. Stuur een PM, iets van "Hiya"
Als die een bepaalde bot gebruikt krijg je:

Dan krijg je dus dat bericht.
3. PM dan "kore logout"
4. PM dan nogeens een bericht en dan zie je dat de bot offline is
Dit werkte bij mij bij de eerste bot die ik zag
Veel plezier!!!
Jah ok die ken ik.. Kore heb ik helemaal uitgepluist naar lollige commando's... maar eigenlijk wil ik 'm helemaal niet uit laten loggen. Die bots zijn briljant te gebruiken als tank... of laat ze al hun items droppen oid, dat zou pas chill zijn
Verwijderd
Ik heb nu een bot onder me controle heb um laten zitten
Ik zoek ff wat leuke commands 
Ik heb de bot nu zo gekregen dat die voor me tankt
En hij volgt me nu ook auto enzo
Maar items laten droppen kan denk niet.
Ik heb de bot nu zo gekregen dat die voor me tankt
En hij volgt me nu ook auto enzo
Maar items laten droppen kan denk niet.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 16:47 ]
Probeer uit te zoeken hoe de indexering van items in z'n inventory werkt. Als je dat namelijk weet, kun je 'm items laten droppen en zeny.
'drop z [1000] ' zoiets zou leuk zijn.. maar dan natuurlijk met grotere getallen
'drop z [1000] ' zoiets zou leuk zijn.. maar dan natuurlijk met grotere getallen
Cool, net hele topic doorgelezen en ik ga deze dus vanaaf echt wel ff downen en spelen.
En ja, ik begrijp het, Mage = INT INT INT
En ja, ik begrijp het, Mage = INT INT INT
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Volgens mij is het niet mogelijk om in Ragnarok zeny's te droppen. Daarnaast vind ik eigenlijk dat wanneer je de items van een bot jat, je jezelf verlaagd naar zijn niveau, en het zou me ook niks verbazen als je daar ook gewoon voor gebanned kan worden.Kaastosti schreef op 12 May 2003 @ 16:12:
Probeer uit te zoeken hoe de indexering van items in z'n inventory werkt. Als je dat namelijk weet, kun je 'm items laten droppen en zeny.
There is no magic.
Precies, een bot gebruiken om voor je te laten tanken, dan ben je in feite ook zelf een botuser.The Will schreef op 12 mei 2003 @ 17:54:
[...]
Volgens mij is het niet mogelijk om in Ragnarok zeny's te droppen. Daarnaast vind ik eigenlijk dat wanneer je de items van een bot jat, je jezelf verlaagd naar zijn niveau, en het zou me ook niks verbazen als je daar ook gewoon voor gebanned kan worden.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Als je een bot onder controle heb, kan je:
kore sit - laten zitten
kore stand - laten staan
kore status - kan je ze stats zien
kore conf follow (het begin van je nick) - hij volgt je overal heen
zonder ()
kore conf tankMode 1 - Hij maakt 1 hit bij een monster en jij kan het afmaken en hij neemt de hits, wat je ook kan doen is hem laten hitten en zelf niks doen tot die dood gaat en hopen dat die dan al ze red potions gebruikt
heb ik ook gedaan
En als je dan klaar met hem ben kan je:
kore logout
en hij blijft offline
kore sit - laten zitten
kore stand - laten staan
kore status - kan je ze stats zien
kore conf follow (het begin van je nick) - hij volgt je overal heen
kore conf tankMode 1 - Hij maakt 1 hit bij een monster en jij kan het afmaken en hij neemt de hits, wat je ook kan doen is hem laten hitten en zelf niks doen tot die dood gaat en hopen dat die dan al ze red potions gebruikt
En als je dan klaar met hem ben kan je:
kore logout
en hij blijft offline
Verwijderd
Ween.... en ik heb m'n 5 stokskes voor 1000 Z verkocht aan ne Merchant...Alpha-xp schreef op 11 May 2003 @ 23:09:
[...]
1:8k of 7k ofzo sparen
2:koop een dead branch
3:ga naar een plek waar ut druk is
4:gebruik je dead branch en hoop dat er een sterk wezen uit komt
5:step away and enjoy the show =p
Hoe lomp ben ik niet geweest
Hoe herken je nou precies een bot? Ik heb een paar (met geluk) gevonden, uitgelogd en aangegeven bij Gravity, maar waar moet je nou precies opletten?
Ik was net een bot commandos aan het geven maar hij ging maar een beetje in en uit loggen en toen kwam er ineens een persoon online op de account van die bot en hij ontkende dat hij een bot heeft
hmmz wie zei er dat emperium vinden zo moeilijk was ????
PSN
Nice
Ik schrijf me in.. lvl 20/14 VIT swordie..Apocrypha schreef op 12 May 2003 @ 22:47:
[...]
Nice, je hebt er dus 1 als ik deze post goed begrijp
. Kan je aub even een screenie maken en erbij vermelden voor hoeveel Z je een emperium kan verkopen bij een NPC? Als bewijs, maar ik ben ook nieuwsgierig
. Mensen we hebben een GoT Guild
culvert is wel leuk.. ben vandaag in een paar uurtjes tijd van lvl 14 naar lvl 20 gegaan ^_^
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

^_^
PSN
Grrr, base lvl 55 en al 2nd class, ik ga er straks ruim overheen lijkt het (Nu 51/37,5
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Omg, gimme gimme gimme gimme.
Die .kat op het screenie ben ik al 3 x in de hidden temple tegengekomen.
Ja ik liep in cirkels!!
Koetjeboe ook tegengekomen in de hidden temple.
Toch snap ik het niet helemaal hoe het daar aan toe gaat.
De ene keer springt iedereen op boss monster af en hakken met ze allen er op in.
De andere keer mag maar 1 iemand slaan of zo en roepen ze no ks.
Maar goed, het is daar echt vet.
Die .kat op het screenie ben ik al 3 x in de hidden temple tegengekomen.
Ja ik liep in cirkels!!

Koetjeboe ook tegengekomen in de hidden temple.
Toch snap ik het niet helemaal hoe het daar aan toe gaat.
De ene keer springt iedereen op boss monster af en hakken met ze allen er op in.
De andere keer mag maar 1 iemand slaan of zo en roepen ze no ks.
Maar goed, het is daar echt vet.
eoh.. mag ik ook bij got mensjes enzo
ik doe nu nog full-time OC-en
maar ik kan binnenkort weer wat chopen
en ga ook binnenkort met m'n thief beginnen
It's just a donkey
Verwijderd
Wat kun je krijgen voor een unripe apple? Da's een poring feed itempje 
Oh ik heb maar een nieuwe account gemaakt trouwens want die andere blijft gewoon blocked en ik hoor helemaal nada van die lui
En tegenwoordig 10000+ (!) mensen op beide servers is ook niet echt normaal meer hoor. De lag is echt aso.
Oh ik heb maar een nieuwe account gemaakt trouwens want die andere blijft gewoon blocked en ik hoor helemaal nada van die lui
En tegenwoordig 10000+ (!) mensen op beide servers is ook niet echt normaal meer hoor. De lag is echt aso.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 02:11 ]
ik was ook al baselvl 53 toen ik naar 2nd class ging hoor^^0nMe schreef op 13 May 2003 @ 00:30:
[...]
Grrr, base lvl 55 en al 2nd class, ik ga er straks ruim overheen lijkt het (Nu 51/37,5) Leuk kristalletje btw.
PSN
Maarehh kan iemand even kort vertellen wat nou het "doel" van het spel is? Wat het verhaal er ook achter is? En vecht je tegen elkaar, of tegen AI units? Ennehh kan je in "groepen" samenwerken? Ik heb ook zo'n gevoel dat het erg kansloos is om nu te beginnen, omdat iedereen al zo'n hoog level is
Offehh komen er dagelijks nieuwe mensen bij?
superB
Verwijderd
D'r komen dagelijks nieuwe mensen bij, gewoon gaan spelen, weet je ook weer wat een MMORPG isbl!kje schreef op 13 May 2003 @ 09:10:
Maarehh kan iemand even kort vertellen wat nou het "doel" van het spel is? Wat het verhaal er ook achter is? En vecht je tegen elkaar, of tegen AI units? Ennehh kan je in "groepen" samenwerken? Ik heb ook zo'n gevoel dat het erg kansloos is om nu te beginnen, omdat iedereen al zo'n hoog level isOffehh komen er dagelijks nieuwe mensen bij?
Ik ben ook pas 4 dagen geleden begonnen... ik kende het spel al wel van eerdere beta's, maar dat maakt niet uit. Gewoon overnieuw beginnen en spelen maar weer
Ja ik had hetzelfde probleem. Maar je kunt em ook vinden via de bekende p2p proggies. Duurt alleen iets langerVerwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 21:34:
elke link is ongeveer doodkan wel janken want het spelletje ziet er wel vet uit!

[ Voor 5% gewijzigd door jOzh op 13-05-2003 09:57 ]
Grab shell dude!
jOzh schreef op 13 mei 2003 @ 09:56:
[...]
Ja ik had hetzelfde probleem. Maar je kunt em ook vinden via de bekende p2p proggies. Duurt alleen iets langer
bl!kje schreef op 12 May 2003 @ 13:06:
ftp://efpatch.ragnarok.co.kr/client/rag_setup_e.zip
en dan met flashget
superB
die link is nogal dood hier
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Hoe verdien je eigenlijk zeny?
Ik zit op base level 10/ job 8 en ik heb nog maar 200 zeny
Alles oppikken wat monsters droppen en als je het niet kan gebruiken, verkopen. Lijkt me niet moeilijk te bedenkenWeezer-DC schreef op 13 May 2003 @ 11:43:
Hoe verdien je eigenlijk zeny?
woei..
NG speel jij ook weer?
*remembers lange uren als thief met NG in yoyoland* XD
NG speel jij ook weer?
*remembers lange uren als thief met NG in yoyoland* XD
[ Voor 47% gewijzigd door Eeruku op 13-05-2003 11:50 ]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Hier eentje die het wel doet, hier ben ik em nu vandaan aan het halen: ftp://62.27.8.80/rag_setup_e.zip
Grab shell dude!
Dit topic is gesloten.