D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
daarom is een archer altijd handig voor thief bugsThe Will schreef op 09 mei 2003 @ 03:02:
Mja, te druk IMHO. Zeker level 2, je items ben je per definitie kwijt, aangezien de thief bugs ze jatten, en iemand anders vervolgens die Thief Bugs dood mept voor je überhaupt de kans krijgt om naar dat ding te lopen. Level 1 zijn een paar stukken goed te doen, voornamelijk degenen die niet op de route naar de exit liggen.
Als er nog iemand Sandals nodig heeft, moet ie mij maar even een schop geven, heb nog een paar liggen. (char name is The Will)
There is no magic.
http://romarket.rightstep.org/index.php
Kunt ze altijd daar proberen te verkopen

de vraag rest: waar kan ik een goede stats guide voor merc vinden?
STUFU hl2
Verwijderd
Een redelijk goeie guide vind op ro.pak0.com : Riffy's "New" Blacksmith GuideOxin schreef op 09 mei 2003 @ 09:37:
/me gaat opnieuw beginnen met merc
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 10:32 ]
Ja, dat vraag ik me ook af, op pak0.com heb ik de volgende guides gevonden:Oxin schreef op 09 mei 2003 @ 09:37:
* NG gaat opnieuw beginnen met merc
Forging FAQ
Leveling and Equipments FAQ
The Definitive Merchant and Blacksmith Skills Guide!
Maar geen guide die aangeeft voor welke stats je het beste kan gaan...
Ik ben zelf maar voor str/dex gegaan.
Verwijderd
Het was eerst een aantal maanden closed beta, waarvoor je moest betalen, nu is het weer open beta, en dus gratis ja
edit : sorry, te laat
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2003 10:34 ]
Iemand overigens wat tips voor een Acolyte.. qua skillpoints bedoel ik dan.. 'k wil namelijk een supportive/ vs undead Acolyte/ Priest worden..
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

Wat kan ik trouwens met die dolls? Ik hoorde dat die ook voor petts zijn, maar daar heb je toch al taming items voor?
Verwijderd
1 links en 1 boven pron gaat nu te traag.. ik ben in de pyramids geweest maar die beesten hebben me in 1 klap dood:P en je kan er niet goed cliffsnipen omdat die mummies en andere dingen argressiev zijn.. ;/
Verwijderd
Maybe cliffsnipen in Yoyoland? Da's rechts, boven, rechts vanaf Prontera. Zitten dus yoyo's en creamy's en poporings.Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 11:42:
waar kan een archer met lvl 27/20, 17agi, 39+8dex het beste trainen..
1 links en 1 boven pron gaat nu te traag.. ik ben in de pyramids geweest maar die beesten hebben me in 1 klap dood:P en je kan er niet goed cliffsnipen omdat die mummies en andere dingen argressiev zijn.. ;/
Daar zitten agro beesten tegenwoordig. Sommige yoyo's zijn aggresiefVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 12:58:
[...]
Maybe cliffsnipen in Yoyoland? Da's rechts, boven, rechts vanaf Prontera. Zitten dus yoyo's en creamy's en poporings.
Wat ook kan zijn de coco's en smokies tussen de orcs en goblins zitten.
(zie de monstermap).
Verwijderd
Ik weet wel wat snipen isVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 13:27:
snipen is dat je op een heuveltje staat, dus al kunnen ze het detecten ze kunnen niet bij je komen.
Verwijderd

Maarja daar lig is dus dood
mjah is er nog iemand met een merch die vending heeft die voor een leuk prijsje rainbow carrot's sweet milk, honey,karvodailnirol en iron ore op wil kopen (en eventueel een dealtje wil sluiten om cards en andere rares die mij aangeboden worden over te kopen voor een zacht prijsje) want als je zit te oc'en komt er een hoop leuk spul langs
It's just a donkey
Even een vraagje daarover.
Ik had gezien dat angelings en ghostrings ze droppen.
Maar wat is dat mvp nu precies.
Dat ze het alleen droppen als je ze in je eentje vermoord ?
En we zijn nu bezig bij 2 beneden prontera en dan 1 rechts.
Weet iemand nog een andere goede plek om emperium stones te krijgen ?
te laat
[ Voor 21% gewijzigd door uniquorn op 09-05-2003 13:54 ]
It's just a donkey
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
De keren dat ik er was zat er maar 2 keer 1 choco (aggro yoyo, bruiner van kleur) rond te hoppen. Die moet je gewoon ontwijken, eindje verderop gaan staan en doorhakkenVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 13:14:
[...]
Daar zitten agro beesten tegenwoordig. Sommige yoyo's zijn aggresief
Wat ook kan zijn de coco's en smokies tussen de orcs en goblins zitten.
(zie de monstermap).
Gelukkig krioelt het er niet van ofzo. Heel af en toe eentje dus.
Verwijderd
Verwijderd
yeah daar ben ik geweest gister.. zag ik al staan, maar die lvlt ook nie zo snel en ik moet daar echt uit kijken voor die coco's ofzoVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 12:58:
[...]
Maybe cliffsnipen in Yoyoland? Da's rechts, boven, rechts vanaf Prontera. Zitten dus yoyo's en creamy's en poporings.
ook nog in culvert 3 geweest, maar daar moet je weer goed oppassen voor die groene thief bugs.. ik zal volgende keer ff iemand vragen om mee te gaan om me te coveren
trouwens 50 reds verneukt in culvert en ben nog niet eens 1lvl omhoog gegaan:@
Verwijderd
heb fileplanet al geprobeerd, op kazaa kan ik hem niet vinden en op pak0 staat ook niks.Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 14:26:
riddlermark: zie de startpost...
Ik zie die file wel degelijk staan in Kazaa; overigens niet d/l baarVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 15:04:
[...]
heb fileplanet al geprobeerd, op kazaa kan ik hem niet vinden en op pak0 staat ook niks.
fileplanet werkt wel bij mij: alleen je zult die wachttijd moeten afmaken als je geen account hebt.
Is er iemand die mee doet aan de Pet Event??
300k zeny is altijd een mooie prijs.
http://forum.pak0.com/vBu...read.php?s=&threadid=4934NOxie schreef op 09 May 2003 @ 16:14:
Weet iemand misschien hoe je een Emblem voor een guild moet maken ?. Of een site met info over een guild maken. Ben al tijdje bezig met zoeken maar kan niks vinden
It's just a donkey
Wat houdt die Pet Event in ? Klinkt leuk.Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 16:17:
[...]
Ik zie die file wel degelijk staan in Kazaa; overigens niet d/l baar
fileplanet werkt wel bij mij: alleen je zult die wachttijd moeten afmaken als je geen account hebt.
Is er iemand die mee doet aan de Pet Event??
300k zeny is altijd een mooie prijs.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
http://enweb.ragnarok.co.kr/ volg de popups en dan krijg je:
Cute Pet Dialog Event
On June 2003, the Cute Pet will be updated on the international Ragnarok.
For pursuing more english-based fun and specialty to the iRO cute pet system,
we decided to hold "Cute Pet Dialogue Collection Event".
To join the event, please read following information carefully.
Event Period : May 8(Thursday)~May 25(Sunday)
How to Join the Event
*Pick favorite pets you want to have in the list below
(There is no limit for numbers of entreis or numbers of pets)
1)Poring
2)Drops
3)Poporing
4)Lunatic
5)Picky
6)Chonchon
7)Hunter Fly
8)Savage Bebe
9)Baby Desert Wolf
10)Rocker
11)Spore
12)Poison Spore
13)Peco Peco
14)Smokie
15)Yoyo
16)Orc Warrior
17)Munak
18)Dokkaebi
19)Sohee
20)Isis
21)Petite
22)Deviruchi
23)Baphomet Jr.
*Make funny lines for each situation following Pet's Status
Status Description
being starved Pet treats its owner as a stranger
being hungry Pet starts to feel little intimacy to its owner
being so-so Pet doesn't feel being hungry or being full, is in a happy mood.
being full Pet feel intimacy to its owner and starts to complain that it's full.
being too much full Pet complains about its status and jokes in a sarcastic way.
By each status Pets show their different mood with different dialogs,
following the owners' activities such as
-When the owner feeds the pet
-While hunting
-When the HP of its owner is shown in red colour (shortly in danger)
-When its owner is dead
-While standing
-When its owner logs in the game
-When the level of its owner is up
Examples(Poring)
1)Status : Being Starved
(When the owner feeds the pet)Thanks..sir can I have more food? I am hungry...
(While hunting) Sir can I eat some items dropped on the ground?
(HP down) Sir, I think you are in a danger.
(While standing)Sorry sir, I am getting hungry..
(When dead)Hey come on, you should have fed me before laying down!
(when login)Morning sir! Time for the breakfast!
(When Lvup)Congratulations!
2)Status : Being Hungry
(When the owner feeds the pet)Thank you for feeding me well.
(While hunting)Dad,can I have items dropped over there? It is so tempting >.<
(Danger)Dad!!! Don't die!!! I need you to feed me again!!
(When dead)Dad, time's up!! Sit up right now!
(When login)Howdi!! I want grilled jellopies for today's lunch!
(While standing)Do you like jellopies? Don't you think they are so yummy? ^__^
(When levelup) Congratulations!! Let's board out tonight!!
3)Being So-So
(When the owner feeds the pet)Yummy !
(While hunting)I must say you rocks!!!
(Danger)OMG ! Heal PLZ!!
err..excuse me mr.Priest,A heal for my dad will be much appreciated.
(When dead)Daddy, wake up, play with me...
(While standing)If I behave good, will santa poring visit me in the christmas?
(When log in)Poing Poing Poing!
(When Lv up)You go daddy!!
4)Status : Being Full
(When feed the pet)Yumm,,stop feeding me, I eat heartily.
(While hunting)Daddy shall we take some rest?You look so tired.
(Danger)Resurrection!!! *Sob* ;_; Sorry, I haven't learn enough skills for it yet.
(When dead)Wahhhh what did I tell you!!! You should have listened to me!!
(While standing)Hey daddy, what will be the best 2nd job for me?
Mastering or Angeling? I don't like to be a Ghostring...it's spooky.-.-
(Log in)Daddy I've missed you!
(Lv Up)Pam Pam Pam!! Congratulations!
5)Status : Being too much full
(When feed the pet)Do you want to make me into a Sticky Muscus?
Stop feeding me!
(While hunting)Sigh...I am so full..can't even keep standing...
(Danger)Wahhhhh Blood!!! Blood is flooding from your head!
(When dead)Well, I told ya.You didn't have to feed me but yourself!!
(While standing)I'd better take a nap.
(Log in)Yay! Here comes my daddy!!
(Lv up)Congratulations..But I think I also need some work-out.
Where at you subscribe entries: global-event@gravity.co.kr.
Necessary info for subscription: Account Name, Character you wish to receive
prize,server name
(Also the tile of entries should be "Cute Pet Event).
Prize:300,000 zeny for 10 entries
Hmm, klinkt leuk, maar je moet dus van 10 beestjes een entry sturen voordat je 300k krijg ? Is nog best wel veel werk.Verwijderd schreef op 09 mei 2003 @ 16:26:
Nee het is het verzinnen van teksten voor de pets
http://enweb.ragnarok.co.kr/ volg de popups en dan krijg je:
[...]
D3-Monk
There is no magic.
Zou ook wel kunnen ja ;P Ben al ff wat aan het kloten.The Will schreef op 09 May 2003 @ 17:17:
Volgens mij bedoelen ze er mee dat uit alle entries, 10 worden uitgekozen die 300k krijgen.
D3-Monk
Misschien dat deze het voor je doetVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 15:04:
[...]
heb fileplanet al geprobeerd, op kazaa kan ik hem niet vinden en op pak0 staat ook niks.
http://syd4.ausgamers.com/hugedemos/ragnarok/rag_setup_e.zip
[ Voor 11% gewijzigd door Notna op 09-05-2003 19:31 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Ik denk het niet, de loginserver loopt al te mekkeren dat hij je laatste login nog herkend als de gameserver je heeft gedisconnect, en je probeert opnieuw in te loggen. Waarschijnlijk krijg je dezelfde of een soortgelijke melding als je met 2 PCs probeert in te loggen.Alpha-sphere schreef op 09 May 2003 @ 19:58:
Is het eigenlijk mogelijk om 2 keer in te loggen?
[...]
Ja kan maar met 2 accounts (niet met 1 account).Alpha-sphere schreef op 09 May 2003 @ 19:58:
Is het eigenlijk mogelijk om 2 keer in te loggen? Ik wil namelijk als het nodig is op een andere PC ook inloggen om zo met mijn normale poppetje spullen te geven aan mijn andere poppetje (merchant) zodat hij het weer overcharged kan verkopen aan de winkeltje. Of als ik iets te verkopen heb dan geef ik dat gewoon aan mijn merchant en laat ik die in de town staan als ik aan het slapen ben.
Overigens is het niet toegestaan maar zal het lastig bewijzen zijn voor ze: familie enzo he
Je kan ook gewoon een kafra vrouwtje aan spreken en stop het in de storage ruimte en haal het met je andere character er uitVerwijderd schreef op 09 May 2003 @ 20:28:
[...]
Ja kan maar met 2 accounts (niet met 1 account).
Overigens is het niet toegestaan maar zal het lastig bewijzen zijn voor ze: familie enzo he
hoeft niet voor veel te zijn ofzo hoor.., geen 25k ofzo, maar lager...
Verwijderd
Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 21:14:
Ben nu mage maar wat is het belangrijkst ? int,vit......?
--------------------
Starting stats
--------------------
1 Str
1 Vit
9 Agi
9 Int
9 Dex
1 Luk
All you want to increase is INT, increase INT all the time until you get it to
around 80. After this you want to raise AGI and DEX until you have about 30 agi
and 40 dex, after this raise INT to 99, and finally finish off by getting AGI
to 61 and DEX to 69 and then LUK to 18.
You final stats should be like this -
Str 1+1
Agi 61+9
Vit 1+1
Int 99+11
Dex 69+6
Luk 18+2
(The luk will add extra flee, and perfect dodge)
Dat kan idd, maar een vending Merch op een ander account is toch wel handig. Zooi verkopen terwijl je zelf gewoon verder gaat met nieuwe zooi verzamelen.JelleStoel schreef op 09 May 2003 @ 20:38:
[...]
Je kan ook gewoon een kafra vrouwtje aan spreken en stop het in de storage ruimte en haal het met je andere character er uit
There is no magic.
Oh verrekt had verkeerd gelezen maar das idd correctThe Will schreef op 09 mei 2003 @ 22:21:
[...]
Dat kan idd, maar een vending Merch op een ander account is toch wel handig. Zooi verkopen terwijl je zelf gewoon verder gaat met nieuwe zooi verzamelen.
Ow ik dacht dat je dan alleen maar met die zelfde character weer op kan halen. Thanks for the info.JelleStoel schreef op 09 mei 2003 @ 20:38:
[...]
Je kan ook gewoon een kafra vrouwtje aan spreken en stop het in de storage ruimte en haal het met je andere character er uit
Ik heb nu net een nieuwe boog gehaald met een AS(attack strength) van 90 en daarvoor had ik er een met een AS van 65 maar ik merk geen reet van mijn nieuwe wapen
Heeft iemand anders dit ook of weet iemand waar dit aan ligt?
[ Voor 5% gewijzigd door Alpha-sphere op 10-05-2003 00:27 ]
www.ragnarok-no-seishi.de - Weliswaar een Duitse site, maar ik denk dat iedereen hier wel uit moet komen. 10 stuks van Star Dust, Green Life, Red Blood, Crystal Blue, of Wind of Verdure kunnen door een Blacksmith (player dus) met een furnace worden geforged tot een ding wat als ik het goed begrijp elemental damage aan je wapen toevoegd als je het daarmee forged. (volg je me nog?Apocrypha schreef op 09 May 2003 @ 22:48:
Ik heb een beetje gezocht in meerdere FAQ's en sites over RO maar ik heb nergens echt kunnen vinden wat je nou precies kan met Star Dust, een Red Blood, een Green Life en dat soort items. Weet iemand misschien een site waar al die 'rare' (als het rare items zijn) items worden uitgewerkt en wat je ermee kan doen?
There is no magic.
DEX opvoeren?
Ja met dex inderdaad, maar ik zou eerst voor 70-80 int gaan als je dat nog niet hebt.geemfriek schreef op 10 mei 2003 @ 01:15:
hey hoe verkort ik de casttijd van mijn mage?
DEX opvoeren?
)
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Class: Thief lv29/20 ofzo =p
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
je bent te snel
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 12:24 ]
Verwijderd
Bij 40 kan je wiz worden, maar ik heb begrepen dat je nog kan doorgaan ook?
En als je wizard bent word je dan weer job lvl1?
We kunnen onze eigen GoT party starten natuurlijk
Je kunt best doorgaan tot 50.. en ja daarna word het weer gewoon lvl 1.. Wizard is namelijk gewoon weer een nieuw beroepVerwijderd schreef op 10 May 2003 @ 12:55:
Hey mensen als je een mage heb tot welke job lvl kan je dan doorgaan?
Bij 40 kan je wiz worden, maar ik heb begrepen dat je nog kan doorgaan ook?
En als je wizard bent word je dan weer job lvl1?
Mijn archer heeft een special reserve van 550 en mijn novice (welk een merchant gaat worden) heeft een special reserve van 22. Als ik toevallig een teleporter tegenkom die naar al de baran kan teleporten dan ga ik het even uitchecken.
Dus voor 1 oog maar.
Nu heb ik eindelijk 10k en kan ik hem nergens meer vinden.
Weet iemand misschien waar die dingen te koop zijn ?
Nice pic Apocrypha.
Ik ben nu bezig frost drive te halen, het is erg moeilijk om ze nu te lightning bolten.
Verwijderd
EDIT: oops al gevonden
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 18:00 ]
Warps verkopen in de goudmijn die morroc heet verdient beter dan mijn SP aankan ^.^
)
wat een gore vieze #)($&#$(@& schijtlag. ik ben alleen al 30 keer dood gedaan met me supermage alleen omdat je ineens dood bent(nou ja, het blijft eerst 10 seconden hangen en dan lig je dood op de grond). ik heb echt zin om de hele wereld bij mekaar te schelden, want als ergens niet tegen kan dan is dit het wel.
10K man op de server, das toch gewoon idioot. laat ze maar lekker pay for play maken, ik betaal wel. scheel 9000 man op die server.
Ik ben blij dat je een gratis spel zo waardeertexecutor schreef op 10 May 2003 @ 20:26:
[...]
wat een gore vieze #)($&#$(@& schijtlag. ik ben alleen al 30 keer dood gedaan met me supermage alleen omdat je ineens dood bent(nou ja, het blijft eerst 10 seconden hangen en dan lig je dood op de grond). ik heb echt zin om de hele wereld bij mekaar te schelden, want als ergens niet tegen kan dan is dit het wel.
10K man op de server, das toch gewoon idioot. laat ze maar lekker pay for play maken, ik betaal wel. scheel 9000 man op die server.

dude, er is gewoon nix meer te beginnen. zo is het niet leuk meer. ik wil er best voor betalen. ennehh dat van die 10.000 man, das wel leuk dat er nu zoveel opkunnen. het is idd zo dat het eerst al met 4000 man was.NG schreef op 10 May 2003 @ 20:34:
[...]
Ik ben blij dat je een gratis spel zo waardeertNu pas, met 10.000 man merk ik een lag, daarvoor nooit last gehad. Een beta spelen houdt in dat je juist zulke dingen als lag test, speel het dan niet als je er niet tegenkan
Laten ze beginnen eens wat aan die AFK'ers te doen, dat zal ook zo'n 1/3 zijn.
Je ziet zo vaak gasten zitten met mssg's: asleep/to school/gone shopping, dat soort onzin..
Ja, maar mijn merchant is ook wel eens een nachtje AFK omdat ik dan een aantal rares probeer te sellen.agentorangina schreef op 10 mei 2003 @ 22:31:
Ze moeten gewoon AFK-ers eraf gooien, want met een limiet krijg je weer gezeik dat mensen er niet op kunnnen.
Je ziet zo vaak gasten zitten met mssg's: asleep/to school/gone shopping, dat soort onzin..
orange juice, special taming item, (deze kan je dus niet maken)
katana +1 met 4 (!) slots
ik heb het geld nodig voor een 2ehands basterd sword
GTA3 schreef op 10 mei 2003 @ 22:38:
te koop :
orange juice, special taming item, (deze kan je dus niet maken)
katana +1 met 4 (!) slots
ik heb het geld nodig voor een 2ehands basterd sword
Ik neem het dus graag gratis van je overVerwijderd schreef op 08 May 2003 @ 15:48:
Neen: ruilen/koop is niet toegestaan wat wij zijn allemaal teamgenoten en vragen geen geld voor het gebruik van items
Overigens zou ik dan het ro.pak0 forum willen aanraden: meer users = meer competitie = meer zeny. http://forum.pak0.com/vBu...display.php?s=&forumid=25
Verwijderd
Een Merchant is niet zo erg dat die er staat dat heb nut, maar een chatbox met afk-leave message of gone to work, dat heb geen nut, ga dan offline... en neem niet ruimte in voor andere spellers of dat er zoveel online zijn dat het gaat lagen.NG schreef op 10 May 2003 @ 22:32:
[...]
Ja, maar mijn merchant is ook wel eens een nachtje AFK omdat ik dan een aantal rares probeer te sellen.
Er moet eigenlijk een regel zijn, zolang je niet aan het vending ben of healen of SP regen dat die dan auto logoff doet na 5 min ofzo.
Zie je het al voor je? Een stuk of 20 gesummonde monsters op al die arme merchants.
Daar moet wel iets sterks tussen zitten.
Onthoudt wel ff dat er mensen hiervoor gebanned zijn omdat ze in een itemshop ofzo (toen dat nog kon) een monster spawnde. Het valt namelijk onder irritant gedragTha_Freak schreef op 10 mei 2003 @ 23:25:
Ik en nog een paar andere mensen zijn min of meer aan het sparen voor dead branches. En die gebruiken we dan in Prontera tegelijk of zo.
Zie je het al voor je? Een stuk of 20 gesummonde monsters op al die arme merchants.![]()
Daar moet wel iets sterks tussen zitten.
Verwijderd
"You have been blocked by the gamemaster team"
uhoh...ik heb niets ergs gedaan volgens mij en ook geen enkele waarschuwing voor iets gehad. Gaat dit nog goedkomen?
Geen idee wie het op ze geweten heeft.
[ Voor 6% gewijzigd door Freak op 11-05-2003 00:19 ]
Dit topic is gesloten.