Ragnarok Beta 2 Deel 12

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.760 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier is de officiele Ragnarok Online site te vinden.

Een aantal user-sites:

Afbeeldingslocatie: http://www.ro.pak0.com/gfx/banners/ixga.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.merchantguild.net/images/medbanner.gif

Als je je verveelt:

[rml][ MMORPG] Het grote Ragnarok topic - deel 1[/rml]
Het grote Ragnarok topic deel 2
Het grote Ragnarok topic deel 3
Het grote Ragnarok topic deel 4
Het grote Ragnarok topic deel 5
Het grote Ragnarok topic deel 6
De grote Ragnarok topic deel 7
Ragnarok beta 2 deel 8
Ragnarok Beta 2 deel 9
Ragnarok Beta 2 deel 10
Ragnarok Beta 2 Deel 11

Handige tooltjes:

• Bij welke monsters haal je de beste exp? Probeer deze calculator eens.
• Waar vind ik wat? : de monstermap

Enkele screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://www.ragnarokonline.de/img/screens/008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ragnarokonline.de/img/screens/th/018.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ragnarokonline.de/img/screens/th/024.jpg

Inhoud Character Balance Patch: GTA3 in "Ragnarok Beta 2 Deel 11"

Ook spelen?

Voor een lijst met mirrors naar de nieuwe client zie pak0.com:
Afbeeldingslocatie: http://www.ro.pak0.com/gfx/banners/ro-pak0-banner.jpg

www.fileplanet.com. http://www.fileplanet.com/files/110000/117540.shtml
(ongeveer 3 uur)
Filename:rag_setup_e.zip
Author:Gravity Corp. & Lee Myoungjin
Size:570.4 MB
Deze file staat ook op Kazaa en eMule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Nog een paar sites:

http://www.ragnarokonline.nl - Nederlandse fansite

http://www11.big.or.jp/%7Escript/ragnarok/ - Site om je skills mee te plannen
http://www.dar-clan.de/ro/skillCalc.php - idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

http://syb.monde.free.fr/ro/data/hics.htm
Ook een leuke link ^^

http://enweb.ragnarok.co.kr/guide/dat/map_all00.jpg
Die is wel handig om te kijken waar iemand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxin|A
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08-2005

Oxin|A

hoi

woei gaat ineens weer hard :)
* Oxin|A zoekt nogsteeds iemand die hem een basic gear wil verschaffen (zwaardje,schildje etc)

STUFU hl2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kaastosti schreef op 08 mei 2003 @ 09:15:
Ik verwachtte ook eigenlijk wel dat alles weg zou zijn deze keer. Vorige beta(s) had ik een half jaar niet gespeeld en beide chars waren er gewoon nog. Dat was wel een bleide verrassing :)

[...]

Ik dacht het ook niet... als jij direkt vanaf het begin 3 porings aanvalt lig je toch echt wel stuk op de grond hoor :)
Ik wel: voor het kasteel lopen een aantal fabres. Daar kun je er zonder problemen enkelen van killen zonder te rusten (tijdens lopen naar de volgende fabre heal je die paar punten wel ;) ) Nog sterker: ik had lvl 2 al bereikt voor ik in Prontera was ;)

Daarbij: Alberta is een mooi startpunt. 10 jellopy's = 1 red ;)

Oxin: het is moeilijk veel geld te verdienen op Loki. De droprate is niet dusdanig dat eenieder veel zeny over heeft om een ander te lenen (laat staan geven). De eerste char die je neemt zul je moeten bikkelen maar binnen 8 uur moet het mogelijk zijn van Novice af te zijn ;) Overigens denk ik niet dat je hier moet vragen om items want dat bied weerstand op (als je je ingame gedraagt krijg je zulke dingen vaak vanzelf aangeboden ;) )
Ikzelf heb een wooden mail VIT+1 en wand in mijn inventory maar de eerste heb je als novice niets aan en de 2de is alleen leuk als je mage wordt.

Antonio: komt door de eenvoud van het spel en de massa hoeveelheid aan users ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen dit spel is zo sexy:D:D:D Tegenwoordig verdwijnen me meeste posts gewoon in dit topic en door dit spel moet warcraft 3 starcraft etc er aan geloven.

Wat ik ook niet begrijp in dit spel is dat je gewoon heel simpel 8 uur kan spelen achterelkaar terwijl als je dat met warcraft doet je toch na paar uur iets heb van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ik was toen de server openging binnen 2 uur swordie :Y) Gewoon gauw die porings met rust laten. Porings -> fabres -> lunatics & roda's. Zoiets iig XD In het begin ook gauw een beter zwaard kopen, standaard ding is echt crap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 10:32:
Mensen dit spel is zo sexy:D:D:D Tegenwoordig verdwijnen me meeste posts gewoon in dit topic en door dit spel moet warcraft 3 starcraft etc er aan geloven.

Wat ik ook niet begrijp in dit spel is dat je gewoon heel simpel 8 uur kan spelen achterelkaar terwijl als je dat met warcraft doet je toch na paar uur iets heb van 8)7
Nou, ik vind Ragnarok af en toe wel dusdanig eentonig (zit na al 1,5 uur wolves te killen ^^) dat ik af en toe even moet alt-tabben om wat anders toen doen.

offtopic:
Je icon is echt erg irritant, ik krijg nogal koppijn van dat geflikker :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NG: dan duik Ant Hell of Culvert dan eens in >:)

Indien je onder x% base komt met een wolf moet je gewoon iets anders zoeken.
Maar idd. zorgen voor afleiding is het beste dat je kunt doen.

Ikzelf zit (samen met Koetjeboe) al een tijd in Coal Mine en dat verveeld ook op een gegeven moment: die drainlairs blijven maar komen.

Kaastosti: nog iets. je krijgt 3 reds en 1 orange bij meedoen om de Culvert schoon te maken dus in principe heb je wel reds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 10:43:
NG: dan duik Ant Hell of Culvert dan eens in >:)
Eerst maar ff SS hoger krijgen zodat ik in 1 x aggro wezens kan killen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:05
Nogmaals: ben je in de buurt van Alberta, heb je pots nodig en een hoop jellopy, ga dan naar het schip. Daarop vindt je een gast die 10 jellopy ruilt voor 1 red potion en 3 jellopy voor een sweat potatoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Wel grappig trouwens, ik zat gister in Prontera en moest eik naar Geffen toe omdat ik daar met iemand afgesproken had. Had eigenlijk geen zin om dat hele eind te lopen en geen zeny om een warp van aco/kafra te betalen.

Dus ik maar wachten totdat een aco tegen betaling voor iemand een warp naar Geffen opende. En dat gebeurde dus, maar die aco zei tegen die 'klant' "wait here' terwijjl ze een portal opende.

Ik, lamer dat ik ben :+, sprong dus snel in die portal. Kwam ik dus in Payon uit :+ Ik kon er wel om lachen. Ben toen maar het hele eind gaan lopen, eigen schuld natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
NG schreef op 08 May 2003 @ 11:18:
Wel grappig trouwens, ik zat gister in Prontera en moest eik naar Geffen toe omdat ik daar met iemand afgesproken had. Had eigenlijk geen zin om dat hele eind te lopen en geen zeny om een warp van aco/kafra te betalen.

Dus ik maar wachten totdat een aco tegen betaling voor iemand een warp naar Geffen opende. En dat gebeurde dus, maar die aco zei tegen die 'klant' "wait here' terwijjl ze een portal opende.

Ik, lamer dat ik ben :+, sprong dus snel in die portal. Kwam ik dus in Payon uit :+ Ik kon er wel om lachen. Ben toen maar het hele eind gaan lopen, eigen schuld natuurlijk.
Of je w8 in Payon op een portal. Het kan ff duren, maar ik kom vaak wel waar ik wil zijn (of ik betaal 900z ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlamerX schreef op 08 May 2003 @ 11:39:
[...]

Of je w8 in Payon op een portal. Het kan ff duren, maar ik kom vaak wel waar ik wil zijn (of ik betaal 900z ofzo).
Haha ja precies gewoon random portals inrennen vinnik wel lachen. Altijd weer spannend waar het heengaat. Die acolytes die de portals openen hebben toch wel hun 900z ofzo gehad dus dat er dan anderen meeliften vinden ze niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:17

Alpine

Twisted animator

Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 11:44:
[...]

Haha ja precies gewoon random portals inrennen vinnik wel lachen. Altijd weer spannend waar het heengaat. Die acolytes die de portals openen hebben toch wel hun 900z ofzo gehad dus dat er dan anderen meeliften vinden ze niet erg.
Totdat je opeens als Novice ergens midden in Orc town (of een andere plek met sterke aggro monsters) terecht komt :X
Maar op hogere lvl is het wel leuk als je bijv. naar Orc town gaat en je ziet er een hoop Novices achter je aan gaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Woei dit spel is om van te O+ :9~ . Ben nu eindelijk een lvl13/ lvl 8 Swordsman. Vindt wel dat je in het begin een beetje (te) snel dood gaat, maar ben je eenmaal op gang..... >:)

Maar een hele stomme vraag misschien, maar waarom kan ik niet in elke stad Kaffa (or what's here name, je weet wel die chick waarbij je kan saven :+ ) vinden :? Of ben ik nou gewoon scheef in het zoeken??

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Notna schreef op 08 mei 2003 @ 11:56:
Woei dit spel is om van te O+ :9~ . Ben nu eindelijk een lvl13/ lvl 8 Swordsman. Vindt wel dat je in het begin een beetje (te) snel dood gaat, maar ben je eenmaal op gang..... >:)

Maar een hele stomme vraag misschien, maar waarom kan ik niet in elke stad Kaffa (or what's here name, je weet wel die chick waarbij je kan saven :+ ) vinden :? Of ben ik nou gewoon scheef in het zoeken??
Prontera: bij elke exit. die bovenin staat buiten de stad.
Geffen: bij elke exit
Coal Mines: bij de ingang
Moroc: iig onderin.
Alberta: linksboven bij de exit.
Payon: midden in het veld
Culvert: net boven de ingang.
Izlude: onderin net boven de brug waar de exit is.

In de steden kun je ook een Guide zoeken en daar even kijken waar ze staan.

En dat zijn der een paar die ik zo uit mijn hoofd intik >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loki down @ 12:15 ???
was net culvert lvl 2 aan het doen >_<

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het nou nog steeds gratis dan?
heb het ene tijd gespeeld en wil het nu wel weer spelen, ook nog tijdje in GoT party gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Zo ik ben maar weer opnieuw begonnen want ik had mijn vorige character verpest zie:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/a.stoel/stats9.jpg
Die int was stom van mij ik wou meer sp zodat ik vaker bash kon doen maar dat bleek niet veel nut te hebben dus ik hou me nu aan een schema :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

JelleStoel schreef op 08 May 2003 @ 12:22:
Zo ik ben maar weer opnieuw begonnen want ik had mijn vorige character verpest zie:
[afbeelding]
Die int was stom van mij ik wou meer sp zodat ik vaker bash kon doen maar dat bleek niet veel nut te hebben dus ik hou me nu aan een schema :)
Wat voor build ga je voor? Beetje vreemde combinatie nu. :/

Zal of full Vit gaan of full Agi, hybrid is klote op hogere levels. I know, I'm one :P

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Osdorp-Dude schreef op 08 May 2003 @ 12:24:
[...]

Wat voor build ga je voor? Beetje vreemde combinatie nu. :/

Zal of full Vit gaan of full Agi, hybrid is klote op hogere levels. I know, I'm one :P
Full fit, dus iedere keer Vit updaten en op zijn tijd ook wat dex maar dat mag niet meer dan 20 worden :)

oja ik moet nog iemand vinden die mijn oude wapen wil transporteren 8)
En die full plate kan ik bijna weg gooien wat ik moet level 40 zijn om hem aan te kunnen :'(

[ Voor 21% gewijzigd door Icingdeath op 08-05-2003 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Storage bij kaframeisjes zijn toch character-based? Ik hoorde van iemand dat het account-based was (zodat je makkelijk items tussen chars kan verplaatsen) maar dat lijkt me sterk.

Heb nog geen tijd gehad om het zelf na te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 21:39

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ah een nieuwe topic :)
Ik ben sinds gisteren weer begonnen... nu 7/5 oid ... ga mage worden :)

Kan iemand me meer vertellen over de requirements voor mage? Job lvl 10 iig, maar ik hoorde iets over een drankje in elkaar flansen?

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Mensen, ik ben een 12/10 Novice die bijna mage is. Int is natuurlijk belangrijk voor de mage, maar wat nog meer?

en balen dat de server eruit ligt trouwens...

[ Voor 18% gewijzigd door Morphs op 08-05-2003 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NG: accountbased.
Je kunt op 1 account 3 chars maken en die storage als uitwisselstation gebruiken

(voorbeeld: 1 swordie bij Coal Mines en 1 merchant met Discount bij Culvert: merchant reds laten kopen bij Tool Trader en in storage bij Kapra gooien (ze staan naast elkaar). Swordie reds op laten pakken bij Kapra bij Cola Mines). Kosten 30z per char en die 60z win je met je Discount.

Morphs: INT INT INT.
Tot lvl 70 alleen maar INT. Daarna mag je over DEX gaan nadenken ;)
kaastostie: niet VIT. DEX. DEX is voor het omlaag halen van je castingtijd (iedere 10 DEX = 10% sneller casten).

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Alleen INT alles in INT nix anders.

Pas als INT echt veel punten per lvl gaat kosten kun je eventueel wat vit overwegen...

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op 08 May 2003 @ 12:31:
Storage bij kaframeisjes zijn toch character-based? Ik hoorde van iemand dat het account-based was (zodat je makkelijk items tussen chars kan verplaatsen) maar dat lijkt me sterk.

Heb nog geen tijd gehad om het zelf na te gaan.
Het is account storage, je kunt dus met alledrie de characters van een account in dezelfde storage komen, errug handig voor je tweede en derde character dus :)
Leuke starterspakketjes zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

10 Dex = 10% sneller casten... woeiwoei wel 10 hele procenten. Volgens mij ga je daar echt weinig van merken. Lvl 10 lighning bolt, zoals ik die in een eerdere beta had, duurde 10-15 seconden aan opladen. Dat wordt dan 9-14, wat nog steeds veeeeeeel te lang is als je bij hostile creatures in de buurt bent.

Napalm / SS heeft toch al een hele korte casting tijd, waardoor het ook daar weinig zin heeft. Dan kun je nog beter de punten die je dan in je dex gooit (10 dex is _veel_ punten) in vit zetten, aangezien je dan iets langer overleefd als je aanval niet meteen fataal is voor dat beestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Veel VIT aan een mage geven is onzin.
Een mage moet niet in gevecht gaan met een creature.
Je kunt beter meer AGI geven zodat ie 'm kan dodgen en je kan weg lopen of nog snel een second cast erop kan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 12:37:
[...]

Het is account storage, je kunt dus met alledrie de characters van een account in dezelfde storage komen, errug handig voor je tweede en derde character dus :)
Oh nice dat wist ik niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

AGI is ook een leuke. Ik ben het met je eens dat de aanval van een mage eigenlijk altijd in 1x klaar moet zijn. Aanval -> beest dood. Gevechten aangaan met een mage gaat nergens over, aangezien je daar de skills niet voor hebt. In ieder geval geen DEX, aangezien het simpelweg niet lonend is. 10 dex voor 10% snellere cast is mij een beetje te gortig om veel punten in te storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
ze zijn weer down voor een uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaastosti .. lees de faq maar eens ;)

www.gamefaqs.com
You final stats should be like this -

Str 1+1
Agi 61+9
Vit 1+1
Int 99+11
Dex 69+6
Luk 18+2

(The luk will add extra flee, and perfect dodge)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
M@NIC schreef op 08 May 2003 @ 12:42:
Je kunt beter meer AGI geven zodat ie 'm kan dodgen en je kan weg lopen of nog snel een second cast erop kan gooien.
daarvoor heb je dex nodig ;)
Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 12:37:
[...]

je denkt wel leuk voor staarters pakketjes, maar wat als je novice bent en je kan nog niet storage gebruiken ;)

[ Voor 40% gewijzigd door GTA3 op 08-05-2003 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Kaastosti schreef op 08 May 2003 @ 12:46:
AGI is ook een leuke. Ik ben het met je eens dat de aanval van een mage eigenlijk altijd in 1x klaar moet zijn. Aanval -> beest dood. Gevechten aangaan met een mage gaat nergens over, aangezien je daar de skills niet voor hebt. In ieder geval geen DEX, aangezien het simpelweg niet lonend is. 10 dex voor 10% snellere cast is mij een beetje te gortig om veel punten in te storten.
Je zit al erg snel op je maximum int hoor, met een paar earrings en een crown (?).
En dan heb ik het niet over het max aantal int maar het maximale aantal Int damage, geen idee meer wat de naam daar van was.
Maar ik geloof dat je op 70/80int en 2 paar earrings al op het maximale zit.
Dan heb je nog genoeg punten over voor Agi en Dex.
Dex kan erg handig zijn, maar doe dat pas als je Int zo'n beetje op het maximale zit.
GTA3 schreef op 08 May 2003 @ 12:52:
[...]

daarvoor heb je dex nodig ;)
Nee hoor :?

[ Voor 8% gewijzigd door M@NIC op 08-05-2003 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Laten we het erop houden dat je nergens punten in moet stoppen behalve INT, totdat die op z'n max zit. Voordat we daar aangekomen zijn, zijn we een paar weekjes verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
M@NIC schreef op 08 mei 2003 @ 12:54:
[...]

Je zit al erg snel op je maximum int hoor, met een paar earrings en een crown (?).
En dan heb ik het niet over het max aantal int maar het maximale aantal Int damage, geen idee meer wat de naam daar van was.
Maar ik geloof dat je op 70/80int en 2 paar earrings al op het maximale zit.
Dan heb je nog genoeg punten over voor Agi en Dex.
Dex kan erg handig zijn, maar doe dat pas als je Int zo'n beetje op het maximale zit.

[...]

Nee hoor :?
Kaastosti schreef op 08 May 2003 @ 12:40:
10 Dex = 10% sneller casten... woeiwoei wel 10 hele procenten. Volgens mij ga je daar echt weinig van merken. Lvl 10 lighning bolt, zoals ik die in een eerdere beta had, duurde 10-15 seconden aan opladen. Dat wordt dan 9-14, wat nog steeds veeeeeeel te lang is als je bij hostile creatures in de buurt bent.

Napalm / SS heeft toch al een hele korte casting tijd, waardoor het ook daar weinig zin heeft. Dan kun je nog beter de punten die je dan in je dex gooit (10 dex is _veel_ punten) in vit zetten, aangezien je dan iets langer overleefd als je aanval niet meteen fataal is voor dat beestje.
;)

kan je ook op ragnarok sites vinden, deze info

/edit

na research :
Now that Beta 2 is nearly here, all magicians have one major change to their stats. Now, instead of AGI ~ DEX effects the casting speed of your magic.

As some of the new wizard spells take a very long time to cast, improving this speed is very important.

How does DEX effect Casting Time?

Every 15 DEX that you add to your Wizard/Mage will reduce the spell's original casting time by 10%

So to reduce your casting time by 50%, you'll need 75 DEX ^^

[ Voor 17% gewijzigd door GTA3 op 08-05-2003 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
GTA3 schreef op 08 May 2003 @ 12:56:
[...]

[...]

;)

kan je ook op ragnarok sites vinden, deze info
Mja wat bedoel je hier nou mee te zeggen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Hij bedoelt dat deze topic niet nodig is, aangezien op die sites ook een forum is en alle informatie die je wilt hebben daar te krijgen is? ;)

Maar oh jee.. als we hier dingen posten die ook al 'ergens anders' staan op het internet hebben we redundante data *omg* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
M@NIC schreef op 08 mei 2003 @ 12:58:
[...]

Mja wat bedoel je hier nou mee te zeggen dan ?
snappie het nu?
Kaastosti schreef op 08 mei 2003 @ 13:00:
Hij bedoelt dat deze topic niet nodig is, aangezien op die sites ook een forum is en alle informatie die je wilt hebben daar te krijgen is? ;)

Maar oh jee.. als we hier dingen posten die ook al 'ergens anders' staan op het internet hebben we redundante data *omg* :P
ik bedoelde dat als je op een aantal sites kijkt dat je ook de info over dex en mages kan vinden :)

[ Voor 58% gewijzigd door GTA3 op 08-05-2003 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je denkt wel leuk voor staarters pakketjes, maar wat als je novice bent en je kan nog niet storage gebruiken ;)
Job level 6 om precies te zijn. Dus dan ben je nog novice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
kaastosti > er is niks mis mee om een discussie te houden over wat voor stats het beste zijn voor een Mage.
Ookal zijn er andere sites met informatie :?

GTA3 > ja maar ik snap je punt niet, kaastosti raad VIT aan voor een mage en ik niet.
En dan kom jij aanzetten met een uitleg wat dex doet, ik WEET wat dex doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je even naar job level 6 om precies te zijn.

[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
M@NIC schreef op 08 May 2003 @ 13:02:
kaastosti er is niks mis mee om een discussie te houden over wat voor stats het beste zijn voor een Mage.
Ookal zijn er andere sites met informatie :?

GTA3 > ja maar ik snap je punt niet, kaastosti raad VIT aan voor een mage en ik niet.
En dan kom jij aanzetten met een uitleg wat dex doet, ik WEET wat dex doet.
jij zegt dat je om sneller te casten agil nodig hebt, terwijl dat dex is, ik zeg dat je daarvoor dex nodig het, jij zegt nee hoor, en dan wijs ik aan dat kaas tosti het ook heeft gezegd een ik heb het ook nog gecopy pasted van een guide
M@NIC schreef op 08 mei 2003 @ 12:42:

[ Voor 21% gewijzigd door GTA3 op 08-05-2003 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
GTA3 schreef op 08 May 2003 @ 13:04:
[...]

jij zegt dat je om sneller te casten agil nodig hebt, terwijl dat dex is, ik zeg dat je daarvoor dex nodig het, jij zegt nee hoor, en dan wijs ik aan dat kaas tosti het ook heeft gezegd een ik heb het ook nog gecopy pasted van een guide
Ik zeg dat je AGI nodig hebt om te dodgen zodat je opnieuw kunt casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
M@NIC schreef op 08 May 2003 @ 13:05:
[...]

Ik zeg dat je AGI nodig hebt om te dodgen zodat je opnieuw kunt casten.
agi -->> dodgen
dex -->> snel nieuwe spel erop casten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Wat is eigenlijk de exp cap met ragnarok online :?
Word dit een flame war of zo of dex wel goed is of dex niet goed is voor een mage :? :/
offtopic:
Oja gta3 wat ben je toch brutaal tegen m@nic je zegt niet eens u tegen hem, kom maar op met de ban >:)

[ Voor 21% gewijzigd door Icingdeath op 08-05-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Als je geen AGI hebt kun je 'm niet dodgen, hoe moet je dan casten ?

edit:
En plzzzzz doe nou niet alsof ik niet weet wat de stats inhouden :/

[ Voor 40% gewijzigd door M@NIC op 08-05-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

GTA3 schreef op 08 May 2003 @ 13:06:
[...]

agi -->> dodgen
dex -->> snel nieuwe spel erop casten
M@NIC bedoelt dat als je een attack dodged, dat je spell casting door blijft gaan, wat heel handig is voor een Mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
M@NIC schreef op 08 mei 2003 @ 13:07:
Als je geen AGI hebt kun je 'm niet dodgen, hoe moet je dan casten ?

edit:
En plzzzzz doe nou niet alsof ik niet weet wat de stats inhouden :/
en doe niet alsof je nix van stats afweet ofzo..

en ik zei alleen dat je veel dex nodig hebt om snel te casten, en niet veel agi nodig hebt om snel te casten
Apocrypha schreef op 08 May 2003 @ 13:07:
[...]

M@NIC bedoelt dat als je een attack dodged, dat je spell casting door blijft gaan, wat heel handig is voor een Mage
maar dat zei hij niet :

[ Voor 46% gewijzigd door GTA3 op 08-05-2003 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servers are under maintenance.
Hello this is iRO GM Team.
At this moment(May 8,04:00 AM Pacific time)
Servers are under maintenance to solve
unstable network problem occurred in
the IDC(Internet Data Center) that server hardwares
have been stored.
Serers will be back up at 05:00(Approximate time)

May 8 05:00 am Pacific Time.

Thank you for your cooperation.

iRO GM Team,

Gravity Interactive LLC.

meh minimaal een uurtje down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even voor de goede orde:

Een Mage heeft INT nodig.

Met regen op 10 is AGI (dogde) niet nodig maar heb je meer aan DEX.

Indien je 10 seconden moet wachten tot je opnieuw kunt casten is een hoge AGI nog steeds dodelijk voor je casting. Het is veel beter om ervoor te zorgen dat je DEX hoog staat.

Dodge is leuk als je een gevecht head on aangaat. Maar dat moet een Mage NOOIT doen: een mage moet proberen weg te lopen en dan te casten voordat een beest je heeft bijgehaald: DEX is dus nodig omdat je anders stilstaat en nog steeds lang moet wachten :)

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
GTA3 schreef op 08 May 2003 @ 13:10:
[...]

en doe niet alsof je nix van stats afweet ofzo..

en ik zei alleen dat je veel dex nodig hebt om snel te casten, en niet veel agi nodig hebt om snel te casten
Heb je mij horen zeggen dat je van AGI sneller cast ?
Nee hoor, wat ik zei was dat je door AGI je tegenstanden kunt dodgen waar door je opnieuw kunt casten.
Misschien moet je m'n reply nog even een keer lezen.
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 13:11:
M@NIC: jawel DEX. Het was ooit in Beta 1 AGI maar dat is veranderd ;)
Oh tegenwoordig ga je door AGI niet meer dodgen ?

[ Voor 20% gewijzigd door M@NIC op 08-05-2003 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
M@NIC schreef op 08 May 2003 @ 13:11:
[...]

Nee hoor, wat ik zei was dat je door AGI je tegenstanden kunt dodgen waar door je opnieuw kunt casten.
lemme repeat it :)
M@NIC schreef op 08 May 2003 @ 13:11:
[...]

[...]

Oh tegenwoordig ga je door AGI niet meer dodgen ?
wie zei dat over agility dan :?

itsnows, heb je van alle portretten van neverwinter nights een icon? 0.o

[ Voor 31% gewijzigd door GTA3 op 08-05-2003 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
m@nic: ik heb het veranderd :)
Ervaring die ik heb is dat als je AGI hoog is je misschien kans ziet om ipv niet te casten voor 75% je cast kunt afmaken en dus niet kunt casten.
Met DEX op 75 heb je 50% minder casten tijd (casten van firebolt is dan binnen een seconde of net eroverheen). Dat is voldoende om head on te kunnen casten aangezien een hoop beesten beesten rond die reaktietijd zitten.

GTA3: 120 zijn het er. Ik wil der ook van RO tussengooien maar dat gaat ten koste van het gamen :)

[ Voor 123% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

GTA3 schreef op 08 May 2003 @ 13:12:
[...]

lemme repeat it :)

[...]

itsnows, heb je van alle portretten van neverwinter nights een icon? 0.o
Snel kan je op 2 manieren opvatten, eventjes tussen door wat M@NIC bedoelt en 'sneller' wat jij denkt dat M@NIC bedoelt. Maar ik moet in dit geval M@NIC gelijk geven, want er staat nergens dat je met agi sneller een cast doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
GTA3 je moet niet enkele woordjes bold maken, doe dan de hele zin.
Laat ik het maar eens anders formuleren:

Je geeft een mage veel AGI, okay ?
Dan kun je je tegenstander dodgen.
Omdat je 'm dodged kun je opnieuw een cast op 'm sturen.

BTW. Zit er al PVP op iRO ?
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 13:15:
m@nic: ik heb het veranderd :)

GTA3: 120 zijn het er. Ik wil der ook van RO tussengooien maar dat gaat ten koste van het gamen :)
Mja dat is natuurlijk iedereen z'n eigen mening.
Ik heb eerst liever AGI dan DEX.
Maar het gaat mij erom dat mijn replies goed gelezen moeten worden.

[ Voor 43% gewijzigd door M@NIC op 08-05-2003 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
M@NIC schreef op 08 mei 2003 @ 13:16:
GTA3 je moet niet enkele woordjes bold maken, doe dan de hele zin.
Laat ik het maar eens anders formuleren:

Je geeft een mage veel AGI, okay ?
Dan kun je je tegenstander dodgen.
Omdat je 'm dodged kun je opnieuw een cast op 'm sturen.

BTW. Zit er al PVP op iRO ?

[...]

Mja dat is natuurlijk iedereen z'n eigen mening.
Ik heb eerst liever AGI dan DEX.
Maar het gaat mij erom dat mijn replies goed gelezen moeten worden.[/
1. ja, maar niet snel :P
2. deed ik ook :)
Apocrypha schreef op 08 mei 2003 @ 13:16:
[...]

Snel kan je op 2 manieren opvatten, eventjes tussen door wat M@NIC bedoelt en 'sneller' wat jij denkt dat M@NIC bedoelt. Maar ik moet in dit geval M@NIC gelijk geven, want er staat nergens dat je met agi sneller een cast doet.
zegtie tog niet?

[ Voor 14% gewijzigd door GTA3 op 08-05-2003 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

GTA3 schreef op 08 May 2003 @ 13:18:
[...]

ja, maar niet snel :P

[...]

zegtie tog niet?
precies en jij zegt van wel :P, je spreekt jezelf nu tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
GTA3 schreef op 08 May 2003 @ 13:18:
[...]

ja, maar niet snel :P
Hangt van de spell af :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Apocrypha schreef op 08 mei 2003 @ 13:20:
[...]

precies en jij zegt van wel :P, je spreekt jezelf nu tegen :)
neej, ik zei dat dex dat sneller deed, en daarin had ik gelijk :)
M@NIC schreef op 08 mei 2003 @ 13:20:
[...]

Hangt van de spell af :/
dex zorgt ervoor dat al je spells sneller gaan

itsnows, heb je een gallery met alle icons? lijkt me koel om te zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
GTA3 > laten we er maar over op houden begin me namelijk nogal te ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ooit was het zo dat AGI een snellere cast opleverde.
Na de overgang van beta 1 naar beta 2 is er een stats en skillsreset geweest. Reden was dat voor mages DEX de castingspeed beinvloedt.

Overigens zijn de guides op ro.pack0 forum en mRO er heel duidelijk in: omdat je niet headon met een monster gaat is het verstandiger voor de snellere castingspeed te gaan dan voor dodge. Icm regen lvl 10 heb je zsm weer spellpoints om te kunnen casten.

Een mage die head on met een monster gaat is verkeerd bezig want daar zijn ze -niet- voor gemaakt. Mage kent geen armor, een zeer beperkte range shields (1 maar :) ).

De ideale combi:

Swordie/Thief als tank
Mage/Archer vanaf afstand
Aco voor healing :)

k we stoppen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
M@NIC schreef op 08 May 2003 @ 13:24:
GTA3 > laten we er maar over op houden begin me namelijk nogal te ergeren.
Dus ik heb gelijk? :P
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 13:26:
Ooit was het zo dat AGI een snellere cast opleverde.
Na de overgang van beta 1 naar beta 2 is er een stats en skillsreset geweest. Reden was dat voor mages DEX de castingspeed beinvloedt.

Overigens zijn de guides op ro.pack0 forum en mRO er heel duidelijk in: omdat je niet headon met een monster gaat is het verstandiger voor de snellere castingspeed te gaan dan voor dodge. Icm regen lvl 10 heb je zsm weer spellpoints om te kunnen casten.

Een mage die head on met een monster gaat is verkeerd bezig want daar zijn ze -niet- voor gemaakt. Mage kent geen armor, een zeer beperkte range shields (1 maar :) ).

De ideale combi:

Swordie/Thief als tank
Mage/Archer vanaf afstand
Aco voor healing :)

k we stoppen ;)[/
staat ook in een van mn posts, deze info :)

u be mage mastah :P

mijn combo :

vit kngith als tank
fastcaster wizard als afstand +clip met healing card voor xtra healing
aco voor healing

[ Voor 13% gewijzigd door GTA3 op 08-05-2003 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

GTA3 schreef op 08 mei 2003 @ 13:22:
[...]

neej, ik zei dat dex dat sneller deed, en daarin had ik gelijk :)

[...]
Je hebt gelijk dat dex zorgt dat je spells sneller worden gecast, maar M@NIC heeft nooit gezegd dat je met agi sneller kan casten, dat maak jij ervan door waarschijnlijk verkeerd gelezen te hebben, of omdat M@NIC posts onduidelijk was. Discussie gesloten, niemand heeft gelijk of wat dan ook. Het is ook zeer irritant om dit topic zo te lezen.

[ Voor 12% gewijzigd door Apocrypha op 08-05-2003 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis back online ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
GTA3 schreef op 08 mei 2003 @ 13:29:
[...]

Dus ik heb gelijk? :P
Jij hebt gelijk en ik zit helemaal fout _/-\o_
Goh wat ben ik dom zeg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
M@NIC schreef op 08 May 2003 @ 14:21:
[...]

Jij hebt gelijk en ik zit helemaal fout _/-\o_
Goh wat ben ik dom zeg |:(
Nee wat je moet doen is weer gaan gamen
Dit is gewoon gebrek aan ervaring: er zijn in de loop van de tijd genoeg dingen grondig gewijzigd door Gravity en alleen met een dagelijks bijhouden van de wijzingen (ergo: door te spelen) hou je jezelf goed op de hoogte.

<!-- >:) -->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
ItSnows, ik weet hoe het zit, ik heb ook een tijdje Beta2 gespeelt met een level 52 Mage en een 67 Hunter.
Ik geef GTA3 gewoon gelijk zodat we van dit gezeur af zijn.

En als jij nou ff op ICQ reageert :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Koe,
Jij had toch ooit een thief/ assasin Guide gemaakt voor ons, zou je dat alsjeblieeeft nog eens kunnen maken (tenzij je de oude nog hebt natuurlijk).
Link naar een calculator

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 14:26:
[...]

Nee wat je moet doen is weer gaan gamen
Dit is gewoon gebrek aan ervaring: er zijn in de loop van de tijd genoeg dingen grondig gewijzigd door Gravity en alleen met een dagelijks bijhouden van de wijzingen (ergo: door te spelen) hou je jezelf goed op de hoogte.

<!-- >:) -->
Idd!
manic ... join us!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:48

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Hmm, mocht je in deze thread nou ook dingen te koop/ruil zetten ? Ik bedoel dan niet hele waslijsten aan cards of low lvl item, maar de wat meer waardevolle spullen.
Btw, heel die discussie over dex/agi bij mage is duidelijk gebaseerd op een misverstand/anders opgevatte zin, snap dan ook niet dat die discussie 1 page lang is. :P
Was gisteren bezig met het lvl'en van 2 agi swordies voor later in de party, beetje ambernites enz slopen en af en toe een horn. Maar had toen in 1 run al meer spears(3) gevonden dan 10 runs in me eentje, ook de andere itemdrops leken veel beter(2 cards, hele zooi element steentjes). Of het lijkt maar zo, of je krijgt opeens betere drops in party, ik denk het eerste helaas. :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Neen: ruilen/koop is niet toegestaan wat wij zijn allemaal teamgenoten en vragen geen geld voor het gebruik van items :+

Overigens zou ik dan het ro.pak0 forum willen aanraden: meer users = meer competitie = meer zeny. http://forum.pak0.com/vBu...display.php?s=&forumid=25

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Je kan alles natuurlijk altijd weggeven aan vriendelijke mensen van GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Laatst online: 12:52

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

is er nou nog plaats in de party (of moet dat gekocht worden?)
oh en wat is een goede plaast voor een lvl 25 merch om te levelen ?? (wie weet samen met anderen :P)
oh en is er nog iemand die rares ovr wil kopen om te venden :P (rainbow carrots en sweet milk dat soort stuff)

[ Voor 26% gewijzigd door uniquorn op 08-05-2003 18:35 ]

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALT-TAB gaat bij mij best vaak mis. Dan ga ik terug naar RO en dan crasht ie... :|
Jullie ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee .. werkt hier perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Laatst online: 12:52

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 18:40:
ALT-TAB gaat bij mij best vaak mis. Dan ga ik terug naar RO en dan crasht ie... :|
Jullie ook last van?
had ik ook (scherm werd zwart) ik speel nu windowed en nergens meer last van :P

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Dude!!! Ik ging net de server in om weer verder te spelen na meer als 20 niet meer gespeeld te hebben ofzo. Was ik net naar een plekje aan het lopen om te levelen staat er disconnected from server in m'n scherm. Dus ik reconnecten poppetje kiezen wordt ik gelijk weer gedisconnect. Dus ik nog 2 keer proberen weer hetzelfde :?

EDIT: Ik maak net even een xtra poppetje aan om een merchant te worden en daarmee kan ik wel gewoon inloggen :? maar als ik dan van poppetje wissen dan krijg ik weer Disconnected from server te zien.

[ Voor 25% gewijzigd door Alpha-sphere op 08-05-2003 19:37 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lurtsj
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 15:59
pfff het levelen van een agi swordie in vergelijking met vit gaat langzaam, maar ben al zover dat ik tenminste niet meer in elkaar gestampt door porings en frogs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu ook een disconnect probleem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

lurtsj schreef op 08 mei 2003 @ 19:36:
pfff het levelen van een agi swordie in vergelijking met vit gaat langzaam, maar ben al zover dat ik tenminste niet meer in elkaar gestampt door porings en frogs :p
da's idd annoying, maar die 'grotere' beesten (afgezien van de willow) kan ik nog niet aan in 't bos van payon :X

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lurtsj
Scarecrow schreef op 08 May 2003 @ 19:44:
[...]

da's idd annoying, maar die 'grotere' beesten (afgezien van de willow) kan ik nog niet aan in 't bos van payon :X
en het is crowded op rockerfields :( ... zij willen nog wil is meewerken aan xp als je ze kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
als je kiest voor een agil knight, dan moet je ook 100% erana werken, agils ownen wanneer ze highlvl zijn imho, net als hybrids, die ownen ook echt als ze highlvl zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom heb ik steeds disconnect :?

-edit-

sommige servers zijn down

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 20:09:
waarom heb ik steeds disconnect :?
Ja ik snap er ook niks meer van.... maar ik was toch al van plan om een merchant te maken dus dan doe ik dat maar ondertussen. Je moet wat he

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn servers down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA3 schreef op 08 mei 2003 @ 20:08:
als je kiest voor een agil knight, dan moet je ook 100% erana werken, agils ownen wanneer ze highlvl zijn imho, net als hybrids, die ownen ook echt als ze highlvl zijn :)
Me is Hybrid. 8)

Anyway, ik heb een Rough Elunium ofzoiets gevonden...
Ik hoorde dat dat best wel wat "k-tjes" waard is. Hoeveel ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik instellen met welke server ik connect en welke server(s) raden jullie me aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan er een kiezen als je inlogt. De meesten van ons spelen op de tweede server; Loki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grappig spelletje opzich , geen enkel verhaal whatsoever , maar leuk om te doen :).En ik zie dat jullie ook steeds gedisconnect worden , iemand enig idee why?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lurtsj
iemand een idee hoe ik aan geld kom nu ik me niet echt in de culvert thuis voel met agi swordie :(

[ Voor 19% gewijzigd door lurtsj op 08-05-2003 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Culvert echt wel roelen qua XP en cash tot en met level 20-25 ofzo. Constant doorhakken werkt gewoon goed. Iig beter dan nu en dan een beestje die op zich wel veel xp geeft. Maja kan ook een gevoel zijn..ik lijk gewoon snel te levelen on de Culvert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ja, als je snel wilt levellen moet je vooral naar plaatsen waar je kunt blijven killen. Veel exp is mooi maar als je in de tijd dat je 1 high lvl monster killen 10 medium kunt killen heb je vaak dat die 10 en meer exp samen geven en meer loot. Goeie plaatsen zijn dus vaak dungeons (voor swordies enzo) omdat daar aggro's zitten. Zolang je maar kunt blijven hakken :) (voor mages is dat dus hodes enzo, en het liefst in 1 kill. Dan kun je namelijk point & kill doen wat snel en efficient werkt ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-09 21:03
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 22:43:
grappig spelletje opzich , geen enkel verhaal whatsoever , maar leuk om te doen :).En ik zie dat jullie ook steeds gedisconnect worden , iemand enig idee why?
Dan is waarschijnlijk de server van het gebied waar je zit even down, of iets anders vaags waarna je meestal meteen weer kan inloggen. :)

Er is trouwens wel een verhaal geloof ik, ik weet alleen niet meer waar, en of dat bedacht was door de mensen van Gravity, of gewoon door iemand anders. :+

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 21:55:
Je kan er een kiezen als je inlogt. De meesten van ons spelen op de tweede server; Loki.
Loki heeft zowiezo al tijdje server problemen, kwam misschien complete whipe vanwege database problems, maar las net dat niet waar was. (Tis een nieuwe server, zal wel nieuwigheid zijn)

Daarom zit nu Chaos bommetje vol (8000+ man) en dat veroorzaakt alle inlog en lag problemen. Database problems op Chaos zijn als het goed is verholpen.

[ Voor 4% gewijzigd door Mesh op 09-05-2003 00:58 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Het was vanmiddag echt rustig, maar 1000 man op Chaos. Nu bijna 10.000 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji_Ikari
  • Laatst online: 06-12-2024
Culvert is best wel druk nu ja :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-09 21:03
Mja, te druk IMHO. Zeker level 2, je items ben je per definitie kwijt, aangezien de thief bugs ze jatten, en iemand anders vervolgens die Thief Bugs dood mept voor je überhaupt de kans krijgt om naar dat ding te lopen. Level 1 zijn een paar stukken goed te doen, voornamelijk degenen die niet op de route naar de exit liggen. ;)

There is no magic.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.