Oh Mijn God, ik hou van me Assasin, hij is echt frikking wreed
huh, kan aan mij liggen, maar was ik dat? Volgens mij was ik tijdens beta 1 nog een dusdanig zwakke mage dat ik me niet eens in yoyoland durfde te vertonen3CLipZ schreef op 13 mei 2003 @ 11:50:
woei..
NG speel jij ook weer?
*remembers lange uren als thief met NG in yoyoland* XD
Wil er best wel 1 hebben hoor ^^Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 12:12:
Whiej, 2e Goggles gevonden, iemand intresse?
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Achja, ik post ook maar eens in dit topic.
Ik ben sinds dit weekend actief aan 't spelen op Chaos. Ik loop rond met een Archer (nu Lv. 17/11) en tot nu toe bevalt 't me wel.
Aan die guides heb je trouwens enorm veel zeg. Die game guide is me iig. genoeg van te pas gekomen.
Ik heb wel wat last van lag in de avond, maar rond deze tijd is het lekker rustig. Nu is het dus een heerlijke tijd om even te gaan hunten.
Ik ben sinds dit weekend actief aan 't spelen op Chaos. Ik loop rond met een Archer (nu Lv. 17/11) en tot nu toe bevalt 't me wel.
Aan die guides heb je trouwens enorm veel zeg. Die game guide is me iig. genoeg van te pas gekomen.
Ik heb wel wat last van lag in de avond, maar rond deze tijd is het lekker rustig. Nu is het dus een heerlijke tijd om even te gaan hunten.
[ Voor 3% gewijzigd door Laurent op 13-05-2003 12:35 ]
GrrrrAikeleer schreef op 13 May 2003 @ 12:35:
Achja, ik post ook maar eens in dit topic.![]()
Ik wil gvd ook thuis zitten...
Ik zit er alleen 's avonds ff achter.... schiet niet echt op..
domme stage..
Btw..
ro.pak0.com is weer online.. maar dan @ www.pak0.com
[ Voor 7% gewijzigd door OxiMoron op 13-05-2003 13:00 ]
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
Een bot loopt altijd de korste route, dus strak langs muren enzo, en meeste bots laten goedkope items liggen, Ik had net een groepje van 3 bots me laten volgenNG schreef op 12 mei 2003 @ 20:26:
Hoe herken je nou precies een bot? Ik heb een paar (met geluk) gevonden, uitgelogd en aangegeven bij Gravity, maar waar moet je nou precies opletten?
owja, waar kan ik een OC pagina vinden die ik kan uitprinten en dan lekker kan OCen?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 13:26 ]
Verwijderd
hmm ik krijg hele tijd een error als ik het install bestand wil uitpakken, het is corrupt ofzo kan iemand mij miss helpen?
Verwijderd
al geprobeert opnieuw te downloaden?Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 13:28:
hmm ik krijg hele tijd een error als ik het install bestand wil uitpakken, het is corrupt ofzo kan iemand mij miss helpen?
Ik ook @ stage... maar 's avonds kan ik genoeg doen. Nu in drie dagen 29/21 mage... gaat wel lekker 
Kom ook naar #ro op irc.tweakers.net
Kom ook naar #ro op irc.tweakers.net
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Verwijderd
Wordt er nu een GoT Guild aangemaakt of niet?
Ik heb er aardig wat $$$ voor over om erin te komen
Ik heb er aardig wat $$$ voor over om erin te komen
lekker bot's laten stervenVerwijderd schreef op 13 May 2003 @ 13:25:
[...]
Een bot loopt altijd de korste route, dus strak langs muren enzo, en meeste bots laten goedkope items liggen, Ik had net een groepje van 3 bots me laten volgenen daarna heb ik ze een leuk gebied in gestuurd en laten botten
waren na minutje dood en heb ze uitgelogt
owja, waar kan ik een OC pagina vinden die ik kan uitprinten en dan lekker kan OCen?
ik gebruik voor het oc-en deze niet helemaal kompleet maar wel makkelijk te zoeken en je zit niet met een losse rekenmachine (wel even je spel van full-screen af halen anders wordt je scherm nogal zwart) succes
It's just a donkey
Verwijderd
Heb je de nieuwste WinRAR? http://www.rarlabs.comVerwijderd schreef op 13 May 2003 @ 13:28:
Moet lukken zo...
Hm kan iemand hier met een blacksmith mij helpen een great nature te maken? ik heb zelf 10 green lives. En natuurlijk krijgt de blacksmith een vergoeding
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Verwijderd
Ik speel dit spel nu veel minder. Want ik wil meestal s'avonds spelen maar als er 10000 man op de servers zitten is het geen hol aan.
nog zes levels voor knight en het gaat zo langzaam
^_^ lvl 56 alweer
gaat toch snel hey
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
80k zoiets maar bijna niemand heeft zoveel geld dus gewoon nog wat langer wachten met verkopenVerwijderd schreef op 13 May 2003 @ 18:39:
Is een rough elunium wat waard ?
pure elenium komt uitendluk op zo'n 120k, das 5 rough dus bijna niemand koopt r elu's boven de 45kNOxie schreef op 13 mei 2003 @ 18:41:
[...]
80k zoiets maar bijna niemand heeft zoveel geld dus gewoon nog wat langer wachten met verkopen
[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 13-05-2003 18:51 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
ach... voor de mensen die geen zin meer hebben in lag/overvolle servers/bots komen gewoon lekke bRO spelen 
http://ro.beyondirc.net
http://ro.beyondirc.net
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
zoveeeeelNOxie schreef op 13 mei 2003 @ 18:41:
[...]
80k zoiets maar bijna niemand heeft zoveel geld dus gewoon nog wat langer wachten met verkopen
Meeste 'rares' verkopen voor 1z in de shopVerwijderd schreef op 13 May 2003 @ 19:40:
[...]
zoveeeeelin shop kan ik et maar voor 1zeny verkopen
Verwijderd
Net wat in GH gedaan.
Dat is echt eng
een screen die langs kwam werd daarna gekilled door een knight female lvl 70 + met counter
[img]=http://members.home.nl/mnijenhuis/screenLoki097.jpg[/img]
En mn net gekochte Indian Fillet.
40k.
[img]=http://members.home.nl/mnijenhuis/screenLoki104.jpg[/img]
Dat is echt eng

een screen die langs kwam werd daarna gekilled door een knight female lvl 70 + met counter
[img]=http://members.home.nl/mnijenhuis/screenLoki097.jpg[/img]
En mn net gekochte Indian Fillet.
40k.
[img]=http://members.home.nl/mnijenhuis/screenLoki104.jpg[/img]
Ik heb maar geluk dat ik vandaag in de middag kon spelen. Maar rond 4 uur moet het toch nog een beetje speelbaar zijn?
Sommige bijen/wespen/ik weet de in-game naam helaas niet meer zijn echt irritant. Ik was blij bezig met er eentje af te maken (double strafe d'r op enzo) en na d'r eentje net neer te hebben gehaald komen er nog 3 bijen op me af, terwijl ik die nog niet eens iets had gedaan.
Oh, ik heb nog een newbie-vraagje voor jullie. Hoe zet je cards (ik heb een Poring card gevonden) op je armor/eq.?
Op ragnarokonline.com kon ik alleen iets vinden over cards bij de game guide, en dat is alleen een overzicht van alle cards. Het antwoord zal vast wel voor de hand liggen, maarja.
Sommige bijen/wespen/ik weet de in-game naam helaas niet meer zijn echt irritant. Ik was blij bezig met er eentje af te maken (double strafe d'r op enzo) en na d'r eentje net neer te hebben gehaald komen er nog 3 bijen op me af, terwijl ik die nog niet eens iets had gedaan.
Oh, ik heb nog een newbie-vraagje voor jullie. Hoe zet je cards (ik heb een Poring card gevonden) op je armor/eq.?
Op ragnarokonline.com kon ik alleen iets vinden over cards bij de game guide, en dat is alleen een overzicht van alle cards. Het antwoord zal vast wel voor de hand liggen, maarja.
Armor unequippen, card dubbel klikken en dan armor selecteren...simpelAikeleer schreef op 13 mei 2003 @ 19:59:
Ik heb maar geluk dat ik vandaag in de middag kon spelen. Maar rond 4 uur moet het toch nog een beetje speelbaar zijn?
3CLIPZ : waar kan ik die bRO downen?
links op sites werken niet
links op sites werken niet
Zoiets had ik al eerder geprobeerd, maar nu nog maals... er komt geen schermpje waaruit ik armor kan selecter oid hoor? Dubbelklik op die card doet niks. Hetzelfde geld voor een Phracon, als je daar ook iets mee hoort te doen iig.Koetjeboe schreef op 13 May 2003 @ 20:02:
[...]
Armor unequippen, card dubbel klikken en dan armor selecteren...simpelEn sommige beesten helpen elkaar zodra je er 1tje aanvalt
Je moet ook een slotted armor hebben he .:PAikeleer schreef op 13 May 2003 @ 21:01:
[...]
Zoiets had ik al eerder geprobeerd, maar nu nog maals... er komt geen schermpje waaruit ik armor kan selecter oid hoor? Dubbelklik op die card doet niks. Hetzelfde geld voor een Phracon, als je daar ook iets mee hoort te doen iig.
En Phracon is voor lvl 1 weapons upgrade, in elke stad zit een npc die dat kan.
[ Voor 10% gewijzigd door ^^0nMe op 13-05-2003 21:38 ]
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
aan wie moet ik al die items verkopen die ik vind?
in de schop krijg ik er maar 1-5z voor.
bijv feather worden verkocht voo 80z en ik krijg maar 1z

^^0nMe: Zoiets dacht ik ook al (zoiets als Socketed in Diablo 2 dus.
). Ik zoek daarvoor nog wel verder, thx iig. 
Weezer-DC: Je zou gewoon bij een grote groep kunnen gaan staan en net als bijna iedereen zo'n chat-invite geval aanzetten met als naam 'Feathers for 40z', volgens mij ben je ze dan wel snel kwijt.
Je begrijpt denk ik wel wat ik beodle met chat-invite geval, die dingen boven iemands hoofd met een deurtje d'r bij.
(ik weet trouwens niet of dat bij iedereen kan?)
Weezer-DC: Je zou gewoon bij een grote groep kunnen gaan staan en net als bijna iedereen zo'n chat-invite geval aanzetten met als naam 'Feathers for 40z', volgens mij ben je ze dan wel snel kwijt.
Je begrijpt denk ik wel wat ik beodle met chat-invite geval, die dingen boven iemands hoofd met een deurtje d'r bij.
Verhandelen in PronteraWeezer-DC schreef op 13 mei 2003 @ 21:46:
aan wie moet ik al die items verkopen die ik vind?
Novices vanaf Job lvl4 (ofzo) kunnen dat.Aikeleer schreef op 13 mei 2003 @ 21:59:
Je begrijpt denk ik wel wat ik beodle met chat-invite geval, die dingen boven iemands hoofd met een deurtje d'r bij.(ik weet trouwens niet of dat bij iedereen kan?)
Wat kan je met al die veren doen dan?
Assume there are no rules and it's one big free for all
je kunt er een bunny hairband mee maken volgens mij. Had je 100 feathers nodig, een Four leave clover en een kitty hairband (ofzoAlpha-sphere schreef op 13 mei 2003 @ 22:10:
Wat kan je met al die veren doen dan?
Moet je wel eers een kitty hairband hebben. Dat alleen al is een hele opgave.NG schreef op 13 May 2003 @ 22:20:
[...]
je kunt er een bunny hairband mee maken volgens mij. Had je 100 feathers nodig, een Four leave clover en een kitty hairband (ofzo)
Ik ga liever voor een headgear ding die je kan halen bij alberta voor 150 Trunks en 10.000 zeny of zoiets
Assume there are no rules and it's one big free for all
ik heb een kitty =PAlpha-sphere schreef op 13 mei 2003 @ 22:48:
[...]
Moet je wel eers een kitty hairband hebben. Dat alleen al is een hele opgave.
Ik ga liever voor een headgear ding die je kan halen bij alberta voor 150 Trunks en 10.000 zeny of zoiets
op mRO ^^
beter dat dan een groot monster wat je ff tegen komt in de stad
IceWallVerwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 00:41:
Welke spell is dat frost drive?
Verwijderd
Heb je voor dat bRO gewoon dezelfde client nodig als laatst die van iRO? Maar dan die bRO patch eroverheen? Of is die hele 400 zoveel MB client opnieuw downloaden echt noodzakelijk?...
hmm ik ben bijna jlvl 40 mage. ik heb nu:
lvl 7 firebolt
lvl 5 lightningbolt
lvl 2 colt bolt
lvl 8 firewall
lvl 5 fireball
lvl 1 sight
lvl 10 SP recover
volgens mij mis ik ereen
, naja boeiend
maar ik zit te twijfelen of ik door zal gaan naat jlvl 50, want dat duurt me daar toch een partij lang. want ik kan al die skills wel goed gebruiken eigenlijk.
kga maar weer eens slapen
lvl 7 firebolt
lvl 5 lightningbolt
lvl 2 colt bolt
lvl 8 firewall
lvl 5 fireball
lvl 1 sight
lvl 10 SP recover
volgens mij mis ik ereen
maar ik zit te twijfelen of ik door zal gaan naat jlvl 50, want dat duurt me daar toch een partij lang. want ik kan al die skills wel goed gebruiken eigenlijk.
kga maar weer eens slapen

[ Voor 5% gewijzigd door Tripp op 14-05-2003 03:10 ]
Heeft iemand misschien een idee waar ik m'n 41/30 thief kan levellen ?
Horns worden te makkelijk, en orcs/goblins kan ik wel aan, maar niet meer dan 2

Caramels? Bigfoots? Smokies? Yoyo's?
Smokies en yoyo's zijn ook saai, zal bigfoots eens proberen
Ow, je bent thief
Maarten en ik hebben vrijwel tot job lvl 40 op dusti's gelevelled weet ik nog wel van de vorige beta
* M@NIC gaat op zoek naar dusti's 
edit:
Die bigfoots doen 200dmg als ze me raken

[ Voor 44% gewijzigd door M@NIC op 14-05-2003 11:27 ]
Verwijderd
Neem de boot vanuit IZLUDE naar bibilian ofzo :}M@NIC schreef op 14 mei 2003 @ 11:03:
edit:
Uhmm ik heb een probleem.. Namelijk ditte:

Desktop staat op: 1152 X 864
spel staat op : 1280 X 1024 (is dit de reden dat het niet goed in beeld staat?)
Naja verder is het allemaal lekker zwart dus.. spel op 16bit, maar dan moest ik mijn desktop ook op 16-bit zetten.. Okz gedaan, want hij kan alleen maar in windowed mode draaien? Of kan het ook full screen?
Zo ja hoe dan?
specs:
p4 1.8
radeon 8500, catalyst 3.1 en 3.2 getest..
edit: full screen al gevonden, beeld staat uiteraard goed.. Alleen dat zwarte blijft

Naja verder is het allemaal lekker zwart dus.. spel op 16bit, maar dan moest ik mijn desktop ook op 16-bit zetten.. Okz gedaan, want hij kan alleen maar in windowed mode draaien? Of kan het ook full screen?
Zo ja hoe dan?
specs:
p4 1.8
edit: full screen al gevonden, beeld staat uiteraard goed.. Alleen dat zwarte blijft
[ Voor 11% gewijzigd door inXs op 14-05-2003 12:02 ]
superB
Door de setup te draaien
Ja ermm dat moet in het begin
superB
Hoeveel flee heb je ? Ik was vanaf dat lvl volgens mij in Geffen 1 gegaan, in het begin ga je zeker vaak dood, omdat je maar net genoeg flee hebt om 1 poison spore te dodgen en 1 familiar(ik had toen al 40-50 str) Maar langzaam aan als je meer flee begint te adden zal je zien dat het veel makkelijker gaat, exp was zeer goed. Wel een aardige hoeveelheid str hebben, anders gaan die krengen niet snel genoeg dood, en wordt je wel heel gemakkelijk gemobbed, dus ook flywings meenemen. Reden waarom ik toch daar ging lvlen ondanks de vele deaths was dat het zeker niet saai was, af en toe sloeg de spawnings op hol, 5 spores in 1 gang, te vaak gedacht dat ik die wel ff aankon.M@NIC schreef op 14 mei 2003 @ 11:03:
edit:
Als je wat minder lef hebt, dan kan je ook smokies/martins doen, dusties waren niet zo goed voor me, ben nu lvl 52/38, nog steeds maar 14+1 dex.
Oja, antz waren ook wel goed, met mob risico
[ Voor 21% gewijzigd door ^^0nMe op 14-05-2003 12:17 ]
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
M'n flee is 122+1, maar ik ga echt niet naar Geffen lvl1.^^0nMe schreef op 14 mei 2003 @ 12:10:
[...]
Hoeveel flee heb je ? Ik was vanaf dat lvl volgens mij in Geffen 1 gegaan, in het begin ga je zeker vaak dood, omdat je maar net genoeg flee hebt om 1 poison spore te dodgen en 1 familiar(ik had toen al 40-50 str) Maar langzaam aan als je meer flee begint te adden zal je zien dat het veel makkelijker gaat, exp was zeer goed. Wel een aardige hoeveelheid str hebben, anders gaan die krengen niet snel genoeg dood, en wordt je wel heel gemakkelijk gemobbed, dus ook flywings meenemen. Reden waarom ik toch daar ging lvlen ondanks de vele deaths was dat het zeker niet saai was, af en toe sloeg de spawnings op hol, 5 spores in 1 gang, te vaak gedacht dat ik die wel ff aankon.
Als je wat minder lef hebt, dan kan je ook smokies/martins doen, dusties waren niet zo goed voor me, ben nu lvl 52/38, nog steeds maar 14+1 dex.
Oja, antz waren ook wel goed, met mob risico, ik switch om de zoveel tijd naar een andere plek omdat ik het anders te saai vind, als ik eenmaal assasin ben, dan ga ik mijn 2 vrienden die swordie zijn eens helpen met lvl'en.
Daar was ik 10 levels geleden, en dan schiet het idd op... maar nu echt niet meer
En sja Payon2 ben ik ookal uitgekeken, ga nu een beetje op dusties rammen.
En anders daarna maar 's ant hell proberen
ik weet het ook nietVerwijderd schreef op 14 May 2003 @ 01:28:
Heb je voor dat bRO gewoon dezelfde client nodig als laatst die van iRO? Maar dan die bRO patch eroverheen? Of is die hele 400 zoveel MB client opnieuw downloaden echt noodzakelijk?...

speel je opnieuw?M@NIC schreef op 14 May 2003 @ 10:24:
Heeft iemand misschien een idee waar ik m'n 41/30 thief kan levellen ?
Ik denk dat je de client opnieuw moet downloaden.. het is namelijk niet precies hetzelfde als iRO.
Btw.. hoe zit het met die Guild of Tweakers?
Mwoah, het lijkt traag te gaan, maar het gaat echt serieus harder dan alle andere plaatsen, tenzij je potions teveel hebt, caramels gingen daarna wel aardig, maar respawnrate is te laag, en teveel jatters. Het probleem is dat Geffen1 nu ook veel te vol is vergeleken met een tijd geleden.M@NIC schreef op 14 May 2003 @ 12:32:
[...]
M'n flee is 122+1, maar ik ga echt niet naar Geffen lvl1.
Daar was ik 10 levels geleden, en dan schiet het idd op... maar nu echt niet meer
En sja Payon2 ben ik ookal uitgekeken, ga nu een beetje op dusties rammen.
En anders daarna maar 's ant hell proberen
D3-Monk
Verwijderd
Heb al een tijdje niet meer gespeeld vanwege GTA3 Vice City en in de avond teveel mensen (lag) 
Terwijl ik net zo snel ging
In drie of vier dagen al level 25 oid
Terwijl ik net zo snel ging
grrr, wou wat blue herbs hebben voor dyestuff, vragen al die gasten 1k per leaf, vond het al zo hoog, maar wat blijkt, blue pots verkoop je voor 2,5k in store (2bherbs, 1 bottle, 30z), daarom iedereen zo gierig dus....
D3-Monk
Argh, please sell aan mij met een beetje discountNG schreef op 14 mei 2003 @ 13:59:
Kewl, ik heb 12 blue herbs
D3-Monk
Verwijderd
niet doen NG!
gewoon lekker opsparen die dingen, want
Met blue herbs kan je blue potions maken!
1 blue potion = 2xblue herb en een emty bottle
en 1 zo'n blue potion kan je verkopen voor 2500z
Tuurlijk verkoop ik ze niet
Ik heb als tweede char een merchant die wel wat geld in het laatje mag brengen met blue potions enz
Verwijderd
Ok, het werkt dus bij mij, ik speel op Chaos, omdat een aantal maten van me daarop ook spelen.
Nu heb ik alles in Str, Vit en Agi zitten, omdat ik een beetje wil weten hoe het spel werkt, waar ik alles kan vinden e.d, ik ga dus voor een hardcore fighter.
Ik ben nu level 7/6, en heb een sword + jacket, en bijna een shield.
Wilows zijn geen moeite meer, hoewel die wel lekker levelen.
Wat ik me afvroeg, wat voor consequenties zitten er aan doodgaan? Behalve dat ik naar Geffen word geteleporteert merk ik geen nadelige effecten.
Nu heb ik alles in Str, Vit en Agi zitten, omdat ik een beetje wil weten hoe het spel werkt, waar ik alles kan vinden e.d, ik ga dus voor een hardcore fighter.
Ik ben nu level 7/6, en heb een sword + jacket, en bijna een shield.
Wilows zijn geen moeite meer, hoewel die wel lekker levelen.
Wat ik me afvroeg, wat voor consequenties zitten er aan doodgaan? Behalve dat ik naar Geffen word geteleporteert merk ik geen nadelige effecten.
Opletten met ruilen van items:
http://www.merchantguild....8&t=6391&st=0&#entry74611
Caspian: je raakt soms XP kwijt (tot 1%). In dungeons is er een (kleine) kans dat je een item dropt (alleen equipped spul). Maar die dingen zijn instelbaar en zullen niet op iedere server actief zijnMost of you have prolly allready heard of this but to those that havent:
Be wary of doing trades for items now. There seems to be some sort of hack that allows a person to place an item in trade but after the deal has gone through your money/items are gone but you don't get what you traded for.
You can avoid getting scammed by it by just keeping a watchful eye on the window. Someone using the hack will have his/her items appear with a -1 instead of 1
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 14:32 ]
Verwijderd
dus zolang ik niet in dungeons zit is de makkelijkste manier om naar Geffen te gaan een beestje aanvallen die ik toch niet aankan?Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 14:31:
Opletten met ruilen van items:
[...]
Caspian: je raakt soms XP kwijt (tot 1%). In dungeons is er een (kleine) kans dat je een item dropt (alleen equipped spul). Maar die dingen zijn instelbaar en zullen niet op iedere server actief zijn
Kan.Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 14:41:
[...]
dus zolang ik niet in dungeons zit is de makkelijkste manier om naar Geffen te gaan een beestje aanvallen die ik toch niet aankan?
Ik gebruik normaal altijd Butterfly Wings: die brengen je terug naar je laatste save-punt.
Verwijderd
savepunt? explain?Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 14:43:
[...]
Kan.
Ik gebruik normaal altijd Butterfly Wings: die brengen je terug naar je laatste save-punt.
Is dat gewoon een plek waarmee je met iemand moet praten, en als je doodgaat je daarheen gaat ofzo?
kafra jaVerwijderd schreef op 14 May 2003 @ 14:44:
[...]
savepunt? explain?
Is dat gewoon een plek waarmee je met iemand moet praten, en als je doodgaat je daarheen gaat ofzo?
Lol ik heb sinds gisteren precies hetzelfde...
Weet iemand hoe je het moet fixen ?
Weet iemand hoe je het moet fixen ?
bl!kje schreef op 14 mei 2003 @ 11:57:
Uhmm ik heb een probleem.. Namelijk ditte:
[afbeelding]
Zo ja hoe dan?
specs:
p4 1.8
Verwijderd
weer wat geleerd
Wat ik hoorde over bleu herbs en potions, kan dat ook met red herbs? En hoe dan?
Hmmz, ik ben bezig om een mage te worden, heb al potion en lvl 9 dus dat is geen probleem meer, maar ik zit een beetje te twijvellen bij de spreuken. Ik ben, nadat ik mage ben geworden, 2 job lvls omhoog gegaan, heb ze beiden voor "colt bold" gebruikt...
Maar wat is verstandig om verder te gaan (ook met het oog op verdere beroepen), met wat voor spreuken en tot welk lvl. De rest van de stats m'n char is:
Maar wat is verstandig om verder te gaan (ook met het oog op verdere beroepen), met wat voor spreuken en tot welk lvl. De rest van de stats m'n char is:
- Str: 1
- Agi: 5
- Vit: 1
- Int: 23+3
- Dex: 9
- Luk: 5
Ik zou zoiezo 1 of 2 van Lightning Bold, Cold Bold of Fire Bold maximaal tot level 5 doen, zodat je betere skills kan krijgen en als je meer dan 5 bolds doet heb je op een geven moment gewoon zware over kill wat zonde is van je Skill points. Bekijk eens een FAQ over de Mage, daar staan meestal alle skills in beschreven die je als Mage/Wizzard kan uitvoeren. Stel je daaruit je eigen Mage build op.White Dust schreef op 14 May 2003 @ 18:12:
Hmmz, ik ben bezig om een mage te worden, heb al potion en lvl 9 dus dat is geen probleem meer, maar ik zit een beetje te twijvellen bij de spreuken. Ik ben, nadat ik mage ben geworden, 2 job lvls omhoog gegaan, heb ze beiden voor "colt bold" gebruikt...
- Str: 1
- Agi: 5
- Vit: 1
- Int: 23+3
- Dex: 9
- Luk: 5
Hè, dat was een probleem bij m'n oude Mage, had alles in Fire Bold gestoptApocrypha schreef op 14 May 2003 @ 18:17:
als je meer dan 5 bolds doet heb je op een geven moment gewoon zware over kill
Ik bracht bolts nooit hoger dan 4, ik zou gewoon beginnen met FB tot 4 brengen.
En dan asap ervoor zorgen dat je SS max krijgt en ondertussen SP Regen.
Maar ja, dat was in beta 1
shit!
ik ben steeds aan het switchen tussen iRO en mRO en nu ben ik mn orginele ragexe kwijt, kan iemand me helpen?
ik ben steeds aan het switchen tussen iRO en mRO en nu ben ik mn orginele ragexe kwijt, kan iemand me helpen?
5M@NIC schreef op 14 mei 2003 @ 19:02:
Ik bracht bolts nooit hoger dan 4, ik zou gewoon beginnen met FB tot 4 brengen.
en dan FireWall
Verwijderd
als je de zip/ace nog hebt, gewoon die ene file unpacken?GTA3 schreef op 14 May 2003 @ 19:13:
shit!
hehe GTA3 ,toch een Agi knight? geen crit asassin? =P
ik heb em nietVerwijderd schreef op 14 May 2003 @ 19:20:
[...]
als je de zip/ace nog hebt, gewoon die ene file unpacken?
allebeigeemfriek schreef op 14 May 2003 @ 19:30:
hehe GTA3 ,toch een Agi knight? geen crit asassin? =P
IK gebruik altijd m'n TP skill..Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 14:43:
[...]
Kan.
weet iemand nog een goede lvl plek voor een Acolyte @ 35/26 ?
pyramids lvl 1 komt m'n strot een beetje uit met als die killstealers..
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Ik heb ff een andere vraag naast al die "waar moet ik lvlen" vragen.
lvlen is geen probleem.. zeny's wel.
Ik ben nu een lvl 23/17 VIT swordsman
met een +7 blade.
heb op dit moment slechts 7k..
weet iemand wat ik het beste kan killen om snel wat zeny's te verdienen?
Kill nu smokies in Payon 2.. maar daar lvl ik ook nog erg snel op.
Dus ik wil eigenlijk minder snel lvlen maar meer zeny's verdienen
lvlen is geen probleem.. zeny's wel.
Ik ben nu een lvl 23/17 VIT swordsman
met een +7 blade.
heb op dit moment slechts 7k..
weet iemand wat ik het beste kan killen om snel wat zeny's te verdienen?
Kill nu smokies in Payon 2.. maar daar lvl ik ook nog erg snel op.
Dus ik wil eigenlijk minder snel lvlen maar meer zeny's verdienen
Verwijderd
Dear Stixie.
Hello this is iRO GM Team, Gravity Interactive LLC.
You had a no name character in Loki server, that''s why you got blocked from Ragnarok.
We renamed the character and released your account.
You may use this account again.
Thank you.
iRO GM Team,
Gravity Interactive LLC.
-------------
AHA weten we dat ook weer na 4 dagen blocked account....
Ben benieuwd wat ze er van gemaakt hebben, ik had twee chars: Greenleaf en <euro>
Wat is daar mis mee? Maja kan iig weer spelen
Hello this is iRO GM Team, Gravity Interactive LLC.
You had a no name character in Loki server, that''s why you got blocked from Ragnarok.
We renamed the character and released your account.
You may use this account again.
Thank you.
iRO GM Team,
Gravity Interactive LLC.
-------------
AHA weten we dat ook weer na 4 dagen blocked account....
Ben benieuwd wat ze er van gemaakt hebben, ik had twee chars: Greenleaf en <euro>
Wat is daar mis mee? Maja kan iig weer spelen
Wat voor aco heb je? undead killer, pure INT of combat? of een combinatie?Kwai_gon_jinn schreef op 14 May 2003 @ 19:47:
[...]
IK gebruik altijd m'n TP skill..
weet iemand nog een goede lvl plek voor een Acolyte @ 35/26 ?
pyramids lvl 1 komt m'n strot een beetje uit met als die killstealers..
Ik ben zelf combat, en zat met lvl35 smokies te rossen. (nu nog steeds, en nog steeds geen kitty T.T) Kostte me wel wat potjes, maar dat kwam omdat ik vrij lage agi had, en ook nog geen max agi-up. Toen die eenmaal maxed was hoefde ik niet veel meer extra te zitten. (ik camp normaal altijd op een plek, en zit zoveel mogelijk tussen kills door ipv rond te lopen op zoek naar nieuwe diertjes. Anders heb ik niet genoeg sp om continue agi-up aan te houden)
Er zitten veel bots op deze map (smokie, coco, poporing) maar die killstealen tenminste niet, en stellen zich soms al dan niet vrijwillig beschikbaar als tank
Gebruik je potjes tijdens het levelen?OxiMoron schreef op 14 May 2003 @ 20:30:
lvlen is geen probleem.. zeny's wel....
)
Verwijderd
Hm, wat kan ik met een Roga Frog Card? Ik heb er net eentje, en ze blijken bestwel duur te zijn.
Nope niet nodig.. elke 10 seconden 60hp erbij..
500hp max
red ik het makkelijk mee..
heb altijd wel een paar carrots achter de hand.
Dan zou je toch genoeg geld moeten verdienen op smokies? 50z per kill vind ik wel acceptabel iig
)
wat is een cursed ruby waard?
Bestaat er geen lijst met items en hun waarde?
Bestaat er geen lijst met items en hun waarde?
Dit topic is gesloten.