Het Grote GameCube Topic deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.375 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Anoniem: 60967 schreef op 09 May 2003 @ 19:30:
[...]

geweldig. Ik heb er nu 7 uur inzitten enzo en ben druk bezig met het perfectioneren van level 1. (probeer volgende week of de week erna de 2 miljoen grens te breken) Heb het alleen een beetje druk atm dus niet veel tijd om te spelen helaas. Ook hebben een paar vrienden van mij een hele tijd zitten spelen, dus ik denk dat ik zelf maar 5 uur heb gespeeld.

blauwebeer, die is allang gepost. aantal pagina's terug

top10 van ign: http://top100.ign.com/1-10.html
Whahaha nummers 1 tm 6 (nr 5 miltiplatform maar ook op nintendo consoles) zijn nintendo games , dat zal alle x-box en ps2 fanboys ff een poepie laten ruiken ;) :P

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 09-05-2003 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:35
Anoniem: 5577 schreef op 09 May 2003 @ 20:27:
[...]

Whahaha nummers 1 tm 6 (nr 5 miltiplatform maar ook op nintendo consoles) zijn nintendo games , dat zal alle x-box en ps2 fanboys ff een poepie laten ruiken ;) :P
nr 4 bedoel je :p

maar wel vet om zoveel N-titels in de top 10 te hebben staan :D vooral mario op nr1. 100% verdiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

vind ik ook.
RESPECT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
offtopic: doom op 43 slaat echt nergens op.

voorderest doet nintendo het errug goed in de lijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Het zijn eigenlijk allemaal games die op Nintendo console zijn geweest:

#010 - Street Fighter II -Snes
#009 - Final Fantasy II -(s)NES (:?)
#008 - X-COM: UFO Defense -ken ik niet eens
#007 - StarCraft -N64
#006 - Legend of Zelda: A Link to the Past -GBA SNES
#005 - Super Mario 64 -N64
#004 - Tetris -Gameboy
#003 - Super Metroid -Snes
#002 - Legend of Zelda: Ocarina of Time -N64
#001 - Super Mario Bros. -NES
dus eigelijk alle spellen naast dat X-com spel was ooit op een Nintendo systeem, een de nummer 1 t/m 6 zijn van nintendo zelf (of 2nd party)

R.E.S.P.E.C.T _/-\o_

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

FF II is dacht ik op de NES uitgekomen. :) Volgens mij FF pas vanaf deel 3 op de Snes uitgekomen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik zag dat wel aankomen. Nintendo heeft genres gecreeerd en verdienen alle lof die ze krijgen. Mario op 1 helemaal terecht, die game heeft de home-console markt gemaakt!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hier trouwens op ign ook al een grapje over de graphics van Racing Evolution. :P
First screenshots grabbed (we hope) from the PS2 version of the game seem to pay technical homage to the PS1. If you actually understood that joke, hats off. See our media section for those.
Mwah zal wel meevallen zullen we early builds zijn. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-06 23:57
Anoniem: 5577 schreef op 09 mei 2003 @ 20:27:
[...]

Het is een erkenning aan Nintendo voor 20 jaar innovatie en kwaliteit gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 11:54

SD5k

>4&X

schnumi schreef op 09 May 2003 @ 21:19:
FF II is dacht ik op de NES uitgekomen. :) Volgens mij FF pas vanaf deel 3 op de Snes uitgekomen. :)
FF II is op de SNES uitgekomen, zij het wel met voor de SNES ondermaatse graphics, ik gok dat het spel nog even snel van NES naar SNES is geconverteerd toen de release van de SNES in zicht kwam.
Ik heb er in ieder geval een amerikaanse SNES versie van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Thelema schreef op 09 May 2003 @ 21:51:
[...]

FF II is op de SNES uitgekomen, zij het wel met voor de SNES ondermaatse graphics, ik gok dat het spel nog even snel van NES naar SNES is geconverteerd toen de release van de SNES in zicht kwam.
Ik heb er in ieder geval een amerikaanse SNES versie van.
Wat dus in Japan deel 4 is. FF 1, 2 en 3 zijn allemaal voor de NES. 4 Tm 6 zijn voor de SNES. Vanaf 7 weten jullie het wel. Tevens is de Japanse ook de US 1. De Japanse 4 is de US2 en de Japanse 6 is de US 3. Voor de rest kijk je maar op het FF topic. ;)
Thelema schreef op 09 mei 2003 @ 22:14:
ik heb toch echt FF2 voor de SNES, en volgens mij bestaat er ook een opgepoetste FF3 voor de snes
Is het zo onduidelijk voor je :? Lees eens wat er staat ;)

[ Voor 19% gewijzigd door GZ op 09-05-2003 22:22 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Topicstarter
Damn. Ik ben net op het punt gekomen dat ik gewoon geen zin meer heb in Zelda :/
Laten we het erop houden dat ik oververmoeid ben door te lange speelsessies en dat ik na een goede nachtrust er weer met goede moed aan begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

ik heb toch echt FF2 voor de SNES, en volgens mij bestaat er ook een opgepoetste FF3 voor de snes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Anoniem: 34169 schreef op 09 May 2003 @ 22:14:
Damn. Ik ben net op het punt gekomen dat ik gewoon geen zin meer heb in Zelda :/
Laten we het erop houden dat ik oververmoeid ben door te lange speelsessies en dat ik na een goede nachtrust er weer met goede moed aan begin :)
waar ben je? op het punt dat je die 8 stukken tri-force moet zoeken? daar werd ik het toen ook even beu, maar gewoon doorzette, het is geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Jah ik moet nog steeds 1 zo'n map hebben please antwoord effe in het spoiler topic. :P

[ Voor 30% gewijzigd door schnumi op 09-05-2003 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Thelema en schnumi, edit je berichten ff. Ik denk dat een hoop mensen deze informatie over Zelda niet willen weten. Dit is nl. best een dikke spoiler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Deddiekoel schreef op 09 May 2003 @ 22:23:
Thelema en schnumi, edit je berichten ff. Ik denk dat een hoop mensen deze informatie over Zelda niet willen weten. Dit is nl. best een dikke spoiler...
ok zal het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een nuttige on-topic post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Anoniem: 42873 schreef op 10 mei 2003 @ 00:09:
[...]

Wat een nuttige on-topic post
Bijna net zo on-topic als die van jou :P

Ik heb ook een mailtje naar Cube-Europe gestuurd voor die job opening btw. Zou wel heel stoer zijn om elke maand ofzo in Rotterdam preview builds te kunnen spelen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 51765 schreef op 10 mei 2003 @ 02:32:
[...]

Bijna net zo on-topic als die van jou :P

Ik heb ook een mailtje naar Cube-Europe gestuurd voor die job opening btw. Zou wel heel stoer zijn om elke maand ofzo in Rotterdam preview builds te kunnen spelen ofzo :)
Jammer alleen dat ik in A'dam woon ;(
Anders had ik het wel gedaan en als ik boven de 18 was had ik het ook wel gedaan :+ Naja ik kan altijd nog met de trein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Er staan geweldige filmpjes van sphinx op ign, care to host yam?

HI-RES RSIII FILMPJE: http://gigex.com/gp/gp.as...d=0052300014&source=00097 (hetzelfde filmpje maar dan highres!)

sorry weer van die gigex crap, maar het is beter als nix

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 10-05-2003 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

is dat nou een ander filmpje als die vorige? Of gewoon hogere res? (ook goed :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier kan je het gewoon afhalen, niet die Gigex-shit

beetje off-topic:
POD - Matrix clip, weinig speciaal, buiten 1 stukje, van NEO naar ... :+

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 10-05-2003 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:31
ja die gigex crap zuigt echt man...

vet eindelijk een echte hopelijk fatsoenlijk RPG, hier zat ik op te wachten
Publisher Namco today announced that its GameCube-exclusive RPG Tales of Symphonia would be released in the US at a "yet to be determined date." Not exactly a firm schedule, but RPG fans should be happy to learn that it's coming stateside, period.
Tales of Symphonia, which will be at the Electronics Entertainment Expo 2003 in some form, features a storyline that revolves around the fate of two worlds. It also boasts high-quality Anime cut-scenes and character designs by artist Kosuke Fujishima, real-time 3D battles, formation attacks and combos, and customizable character attributes. Could this be -- unlike Crystal Chronicles -- an honest to goodness, real RPG? Sure sounds that way.
Prince of Persia Gamecube bound
looks promising... we'll wait and see

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/prince_050903_05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/prince_050903_08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/prince_050903_04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/prince_050903_01.jpg

en die sphinx movies zien er wel ok uit, maar ik loop nog niet echt warm voor dat spel

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 10-05-2003 11:26 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Prince of Persia ziet er echt wel :9~ :9~ uit. Vooral die 3de pic is gewoon _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door schnumi op 10-05-2003 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Ziet er erg mooi uit , maargoed wat voor gameplay.
Games zien er vaak alleemaal mooi uit tegenwoordig maar bij 75% van de games zuigt de gameplay aarsch.
En gameplay is wel waar het uiteindelijk om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 5577 schreef op 10 May 2003 @ 11:30:
Ziet er erg mooi uit , maargoed wat voor gameplay.
Games zien er vaak alleemaal mooi uit tegenwoordig maar bij 75% van de games zuigt de gameplay aarsch.
En gameplay is wel waar het uiteindelijk om gaat.
Dat is waar maar ik denk dat ze daar wel op letten en dan hebben we er hopelijk weer een toppertje bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
schnumi schreef op 10 May 2003 @ 11:41:
[...]

Dat is waar maar ik denk dat ze daar wel op letten en dan hebben we er hopelijk weer een toppertje bij. :)
Wanneer wordt er verwacht dat hij uitkomt? Zal wel lang duren nog...?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

StarTAC schreef op 10 May 2003 @ 11:55:
[...]

Wanneer wordt er verwacht dat hij uitkomt? Zal wel lang duren nog...?
mm geen idee zal eens kijken schat zelf begin 2004 ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben benieuwd naar de game sales charts van Engeland. De week die 3 mei eindigde stond Zelda eerste, hopelijk de week vanaf 3 mei nog steeds. Dat zou dan de eerste GC game zijn dat langer dan 1 week de lijst aanvoert

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 10-05-2003 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 42873 schreef op 10 mei 2003 @ 12:25:
Ben benieuwd naar de game sales charts van Engeland. De week die 3 mei eindigde stond Zelda eerste, hopelijk de week vanaf 3 mei nog steeds. Dat zou dan de eerste GC game zijn dat langer dan 1 week de lijst aanvoert
Ik vrees dat dat niet gaat lukken, puur en alleen omdat er geen Zelda's meer te koop zijn. Ik meen dat er 400.000 geshipped zijn (die dus de bonusdisc bevatte) en op dag 1 (officieel dan) zijn er 350.000 over de toonbank gelanceerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

w000t, gamespot heeft zich nog eens in het nieuw gestoken. Wat vinden jullie ervan? Vind het vool mooier.
Alleen moet die gigantsiche gamespot complete box in het midden van de site weg.
Nu ja, zo'n dingen zullen nog wel veranderen, het is nog maar pas online...
Hoop dat ze tegen E³ hun site perfect getweaked en gemodified hebben :)

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 10-05-2003 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm ziet er best goed uit.

Ik liep net door Vlissingen heen en bij een gameswinkel hadden ze onwijs grote vlaggen buitenhangen met het nintendo logo erop met Gaming 24:7. Weet iemand of je die vlaggen ook zo kan kopen?

Iets heel anders, misschien goed om ff afspraak te maken waarin we komend E3 nieuws gaan posten zodat het geen jungle wordt van dubbelposts en posts waar het niet duidelijk is over welk spel het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cube.ign: Pacman:
So what is it? It's a bit hard to explain. Insiders allege that, unbeknownst to Namco, designer Shigeru Miyamoto and a team at EAD began work on a Pac-Man demo for Game Boy Advance. After 30 days or so on the project, the team had created a full remake of the title, at which point it was shown to amazed employees at Namco. Afterward, it was decided that making a GameCube version, which could be linked to the GBA build could heighten the experience further. So one was created.

What's the big idea? Once the GBA title is linked with the GCN version, all sorts of unique things start to happen, say sources. First, the experience has been designed with four players in mind: one player -- with the GBA, controls Pac-Man, while three GameCube players control three separate ghosts. The person playing with the GBA can see the action on the handheld's screen in classic Pac-Man form. However, the GameCube players can't. Instead, the action on the television screen is split into three play circles -- each showing an isometric 3D view of the Pac arena; no GameCube player can see the full maze. Because GCN gamers can't see the whole maze, the search for Pac-Man is made all the more difficult and entertaining.
Zaaaaalige connectie toch??? Beeld je in dat je dat aan het spelen bent met anderen. Zieter me echt zalig uit
Alleen vraag ik me af hoe ze de singleplayer goed gaan maken

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 10-05-2003 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
zonet ssbm gekocht. wat er niet veel van verwacht..eigenlijk meer voor me collectie. maar hij is echt leuk!

ben van plan burnout 2 te kopen..is die al uit? en heeft iemand em al gespeelt? zoja kan je em aanraden?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
evilpin0 schreef op 10 May 2003 @ 13:55:
zonet ssbm gekocht. wat er niet veel van verwacht..eigenlijk meer voor me collectie. maar hij is echt leuk!

ben van plan burnout 2 te kopen..is die al uit? en heeft iemand em al gespeelt? zoja kan je em aanraden?
lees de draad :)
schijnt tegen te vallen als je niet zo van crashes houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toch echt een van de beste spellen die ik heb hoor. En echte traktatie voor de nintendo fans met al die characters velden en muziekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 42873 schreef op 10 May 2003 @ 13:30:
[...]

Zaaaaalige connectie toch??? Beeld je in dat je dat aan het spelen bent met anderen. Zieter me echt zalig uit
Alleen vraag ik me af hoe ze de singleplayer goed gaan maken
klinkt erg vet ja dat idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Ideetje:

Bij Mario128: bonusdisc met Mario64
Bij MarioKart: bonusdisc met MarioKart64
Bij de nieuwe Zelda: bonusdisc met Majora's Mask

scoren ze wel punten mee iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
daFubar schreef op 10 May 2003 @ 15:48:
Ideetje:

nou punten scoren...
ze scoren er wel heel veel preorders mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-02 10:27
Woei ik mag mn eerste party game unlocken met monkey ball 2 :D
welke is het leukst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eeeeeuh monkey fight target en tennis vind ik het leukst. Daarvan weet ik niet meer welke je kan unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

fight en target heb je standaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Bij SMB 1 kan je in ieder geval saven als je genoeg punten hebt, en dan een game unlocken. Dan spelen en kijken of je em leuk vind, en dan resetten en een andere game unlocken. Zo kun je dus elke game afgaan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

werkt ook bij SMB2 meen ik me te herrinneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:10

Leejow(saait)

Blater

oke men neme de volgende games:
-THPS3
-SSB:M
-Zelda:TWW+bonusdiscs ofcourse
-Luigi's mansion

Welk spel kan je hierna het beste aanschaffen? Ik zat aan metroid prime te denken oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Metroid Prime
Super mario Sunshine
Timesplitters2
Waverace Blue Storm
Mario party
pikmin
Rogue squadron
Eternal darkness
Super monkey ball1 en/of 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:57

aapelite

Do the kirby!

Kan je SMB1 nog ergens kopen? ik kon hem laatst nergens vinden in de stad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
aapelite schreef op 10 May 2003 @ 17:24:
Kan je SMB1 nog ergens kopen? ik kon hem laatst nergens vinden in de stad :(
Ik zag em vandaag nog bij de intertoys staan voor 30 euro!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Ideetje:

Goed Idee!!!

Denk alleen niet dat ze het doen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Door Vanitas - Saturday 10 May 2003 17:35

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Ideetje:

--------------------------------------------------------------------------------

Goed Idee!!!

Denk alleen niet dat ze het doen.
Idd. Bij tWW hadden ze een goed excuus, dat spel verwijst vrij vaak naar OoT plus dat ze die Master Quest al afhadden. Ik zou veel liever compilatie discs zien, bijvoorbeeld alle mario's, alle mario kart''s, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Pff heb de player choice editie voor 33 euro nog niet zien liggen hoor bij de Bart Smit / FRS..

edit

vergeten erbij te zetten dat ik Resident Evil bedoelde :)

[ Voor 27% gewijzigd door RedruM op 10-05-2003 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Ik wel bij de BS.
Alleen Luigi was het, maja. :)

Over de bonusdiscs : denk dat ze het alleen bij Zelda hebben gedaan vanwege de vele connecties met OoT en doordat iedereen URA Zelda wilde.
Denk niet dat er weer zoiets komt..

Helaas dames. :P

[ Voor 15% gewijzigd door Hidde op 10-05-2003 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
RedruM schreef op 10 mei 2003 @ 18:10:
Pff heb de player choice editie voor 33 euro nog niet zien liggen hoor bij de Bart Smit / FRS..
Ik heb ze ook al bij MM en Dixons zien liggen.
Er waren er nog genoeg.

Bij BS hadden ze er hier nog maar een paar.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ouuuud!!! :P
Meer bonusdiscs leveren bij games zou ze natuurlijk wel een shitload aan pre-orders opleveren, zou leuke stunt zijn :)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 10-05-2003 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://yodandy.monkeyfriends.com/e3/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://yodandy.monkeyfriends.com/e3/10.jpg

pffff

edit: ik kan het niet laten, nog maar eentje

Afbeeldingslocatie: http://yodandy.monkeyfriends.com/e3/2.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 10-05-2003 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

moet je nagaan en deze screens zijn ook nog zo vaag als de pest. :)

Dit word volgens mij echt een toppertje. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand anders ook die sphinx movies gekeken? en zo ja wat vonden jullie ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 60967 schreef op 10 mei 2003 @ 19:57:
Heeft iemand anders ook die sphinx movies gekeken? en zo ja wat vonden jullie ervan
Phuse was nog niet erg onder de indruk maarja dat is hij ook niet zo gauw. :P

Trouwens heb net Zelda uitgespeelt maar ik vind het toch wel een toppertje hoor. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 01-06 23:39
Cubezone heeft een future online gezet waarin ze praten over de gamecube 2.. Deze zou in 2005 het licht moeten zien en zal gemakkelijk graphics als in doom3 en half life 2 kunnen tonen.. Ook zal de gamecube 2 dolby digital/dts ondersteunen.. :) Natuurlijk mooi om te lezen, maar wat er van waar is is een tweede.. :) Lees hier het hele bericht..
schnumi schreef op 10 May 2003 @ 19:59:
[...]

Phuse was nog niet erg onder de indruk maarja dat is hij ook niet zo gauw. :P

Trouwens heb net Zelda uitgespeelt maar ik vind het toch wel een toppertje hoor. 8)
Ik ben nu ook vollop bezig met Zelda en het verhaal wordt steeds beter/duidelijker!! Echt een mega mega mega goed spel is dit!! _/-\o_ Alleen heb ik 't idee dat ik er best snel doorheen ga.. Maar daarover vraag ik wel wat meer in het Zelda spoiler topic.. :)

[ Voor 40% gewijzigd door blakez op 10-05-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:41

Tarin

Just plain weird.

Oeh, Star Wars Episode 6 :9~

Kan je ook op de Ewoks schieten? >:)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd ATI heeft Nintendo dus wel weer haar diensten aangeboden. Ik vind dat Nintendo dit aanbod direct moet accepteren. Als ze er zo'n kaart als een 9700 ofzo in kunnen proppen moet je nagaan wat je dan allemaal al niet kan doen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
schnumi schreef op 10 May 2003 @ 20:20:
Idd ATI heeft Nintendo dus wel weer haar diensten aangeboden. Ik vind dat Nintendo dit aanbod direct moet accepteren. Als ze er zo'n kaart als een 9700 ofzo in kunnen proppen moet je nagaan wat je dan allemaal al niet kan doen. 8)
Hehe ATi is gewoon geweldig :)
Graphics van onze nieuwe console zullen ook echt geweldig worden dan, alhoewel het in 2005 wel niet meer zo geweldig zal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 34169 schreef op 10 mei 2003 @ 20:22:
[...]
Hehe ATi is gewoon geweldig :)
Graphics van onze nieuwe console zullen ook echt geweldig worden dan, alhoewel het in 2005 wel niet meer zo geweldig zal zijn :)
Idd ATI kan volgens mij de chips tegen een heel wat lagere prijs leveren als bijv Nvidia. Mede door de goedkope inkoopsprijs van de componenten kan Nintendo nu nog steeds winst maken. Daar moeten ze bij de volgende console gewoon ook weer goed rekening mee houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
schnumi schreef op 10 May 2003 @ 20:24:
[...]

Idd ATI kan volgens mij de chips tegen een heel wat lagere prijs leveren als bijv Nvidia. Mede door de goedkope inkoopsprijs van de componenten kan Nintendo nu nog steeds winst maken. Daar moeten ze bij de volgende console gewoon ook weer goed rekening mee houden. :)
Tja Nintendo is de enige die winst maakt op hun consoles, als ze dat zo houden gaan ze voorlopig niet falliet dacht ik zo :)
Ze hebben het goed bekeken, MS heeft een Nvidia chip, zou dat 1 van de redenen zijn dat ze zoveel verlies maken op de verkoop van een Box? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 01-06 23:39
Maar de graphics op deze gamecube zullen toch ook nog wel stukken beter worden lijkt mij.. Kijk bijvoorbeeld naar Rogue Squadron 3.. ziet er weeral een stuk gelikter uit als z'n voorganger.. De spellen die er nu zijn noemen ze toch first generation games ofzo? En dan latere spellen second & third generation ofzoiets? :)

Nog even een voorbeeldje van de NES.. :) Daar was smb3 t.o.v. smb1 toch ook een enorme vooruitgang..

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stevelen/smb.bmp

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stevelen/smb2.bmp

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/stevelen/smb3.bmp

Pure nostalgie trouwens als je die screens zo ziet.. :9

[ Voor 9% gewijzigd door blakez op 10-05-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja MS heeft de componenten tegen veelste dure tarieven ingekocht (staat dus in het contract). Daardoor was in het begin de prijs ook zo hoog maar later moesten ze die toch laten zakken om de Xbox wat beter te laten verkopen.

Later heeft Nvidia nog iets van de prijs afgedaan maar mede daardoor maakt MS dus dik verlies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

blakez schreef op 10 mei 2003 @ 20:33:
Maar de graphics op deze gamecube zullen toch ook nog wel stukken beter worden lijkt mij.. Kijk bijvoorbeeld naar Rogue Squadron 3.. ziet er weeral een stuk gelikter uit als z'n voorganger.. De spellen die er nu zijn noemen ze toch first generation games ofzo? En dan latere spellen second & third generation ofzoiets? :)

Nog even een voorbeeldje van de NES.. :) Daar was smb3 t.o.v. smb1 toch ook een enorme vooruitgang..
Yep is altijd zo. :) 1st generation games maken nog lang niet gebruik van de volle kracht van een console. Pas later ontdekken de developers steeds meer truckjes om laadtijden/graphics/geluid enz te verbeteren.

Ook komen er steeds betere compressie technieken waardoor er minder kwaliteitsverlies optreedt + je meer ruimte over hebt. Zie bijv de Divx van Factor 5. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
blakez schreef op 10 May 2003 @ 20:33:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Pure nostalgie trouwens als je die screens zo ziet.. :9
Nah waar we nu naar kijken is toch al wel 2nd generation games. Je hebt gelijk dat de 2nd en 3rd generation games er stukken beter uit zien dan de 1st generation games. Komt omdat in het begin de developers nog niet alles uit een machine kunnen (willen?) halen, maar ze later allemaal trucjes leren om technische beperkingen te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb een vraagje voor jullie.
Ik zou graag een duits gamesblad willen om de taal te leren, net zoals de NGC voor engels (en omdat ik het een zeer goed blad vind). Kennen jullie zo'n magazines? Ik heb het gevoel dat dit echt enorm helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Screenshots RSIII
Afbeeldingslocatie: http://www.n-finity.com/~gary/02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.n-finity.com/~gary/bes.jpg

M O V I E S
11mb Rebel Strike MPEG movie
37mb Rebel Strike Quicktime movie

*buigt en kruipt in stof voor de mensen bij factor 5, we're not worthy, we're not worthy!*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 04-06 15:17

RSP

Anoniem: 42873 schreef op 10 mei 2003 @ 21:02:
Heb een vraagje voor jullie.
Ik zou graag een duits gamesblad willen om de taal te leren, net zoals de NGC voor engels (en omdat ik het een zeer goed blad vind). Kennen jullie zo'n magazines? Ik heb het gevoel dat dit echt enorm helpt.
Misschien is het lezen van duitse websites een optie? die zijn er genoeg :) maar als je specefiek een gamesblad wilt weet ik zo niet welke het beste is om aan te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
blakez schreef op 10 May 2003 @ 20:07:
Cubezone heeft een future online gezet waarin ze praten over de gamecube 2.. Deze zou in 2005 het licht moeten zien en zal gemakkelijk graphics als in doom3 en half life 2 kunnen tonen.. Ook zal de gamecube 2 dolby digital/dts ondersteunen.. :) Natuurlijk mooi om te lezen, maar wat er van waar is is een tweede.. :) Lees hier het hele bericht..
blablabla@cubezone... echt waar
wat een algemene generaliserende onzin die iedereen wel uit zijn mouw kan schudden...
nintendo gaat waarschijnlijk weer met ati in zee, maar nvidia is nog niet uitgesloten... duh zeg dan niks

nou ja ehm laat ik t zo zeggen... ik ga ook eens wat toevoegen aan hun voorspellingen die net zo nuttig zijn...

nintendo gaat waarschijnlijk een vorm van dvd's gebruiken, maar 5 1/4" floppy disks zijn niet uitgesloten...

het ligt in de lijn van verwachting dat ook deze console van nintendo weer gebruik zal maken van controllers, en er gaan geruchten dat er zelfs mogelijkheden zijn om met 4 man tegelijk te spelen...

de kans is groot dat Nintendo ook nu weer een surround standaard zal implementeren, of dit nu Digital, DTS, Prologic of Digital EX is is nog niet duidelijk, ook wordt nog gedacht aan een MONO geluidskaart...

nintendo kan zeker de nieuwe playstation en de nieuwe xbox verslaan... kans is echter ook dat dit niet gebeurt...

tenslotte komt de nieuwe gamecube (of zal ie anders gaan heten?) in 2005 uit... het is overigens goed mogelijk dat dit 2006 of later wordt

ow en als laatste wereldprimeur: de nieuwe nintendo console zal tussen de 100 en de 1000 euro gaan kosten. Dit staat voor 99,9% vast

zo zie je maar weer, ome phusebox brengt altijd de het betrouwbaarste nieuws als eerste

blegh... voor de mensen die het niet begrepen, ik wilde cubezone even belachelijk maken hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62442

Phusebox schreef op 10 May 2003 @ 23:25:
[...]

nintendo gaat waarschijnlijk een vorm van dvd's gebruiken, maar 5 1/4" floppy disks zijn niet uitgesloten...

het ligt in de lijn van verwachting dat ook deze console van nintendo weer gebruik zal maken van controllers, en er gaan geruchten dat er zelfs mogelijkheden zijn om met 4 man tegelijk te spelen...

de kans is groot dat Nintendo ook nu weer een surround standaard zal implementeren, of dit nu Digital, DTS, Prologic of Digital EX is is nog niet duidelijk, ook wordt nog gedacht aan een MONO geluidskaart...

nintendo kan zeker de nieuwe playstation en de nieuwe xbox verslaan... kans is echter ook dat dit niet gebeurt...

tenslotte komt de nieuwe gamecube (of zal ie anders gaan heten?) in 2005 uit... het is overigens goed mogelijk dat dit 2006 of later wordt

ow en als laatste wereldprimeur: de nieuwe nintendo console zal tussen de 100 en de 1000 euro gaan kosten. Dit staat voor 99,9% vast
Wow hoe kom je aan dat geweldige nieuws, ik zal gelijk even aan cubezone.nl melden dat hun artikel niet helemaal volledig is en paar belangrijke feiten mist, morgen is het artikel vast aangevuld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik heb net eindelijk WE6 gespeeld. Het kwam op mij over als hetgeen ik van ISS2 had verwacht. Ik vond ISS2 al een erg vermakelijke game maar het bevatte genoeg fouten. Ik kreeg eigenlijk het idee dat de game niet af was...
Dat gevoel heb ik bij WE6 dus helemaal niet. Het speelt eigenlijk hetzelfde, alleen met meer mogelijkheden! Er zaten wel wat ergenisjes uit de ISS gaem in maar deze waren eigenlijk alleen op punten dat het eigenlijk niet anders kon. De games peelt dus heerlijk en het Japanse commentar is gewoon koel. Zeker als je scoort, eindelijk weer een game waarbij de commentator doorflipt als je scoort. Laatste keer dat dit zo was was bij ISS op de SNES.

Maaaaarrrr, is er al wat echt nieuws over de game en een release in het westen? Want die japanse menu's maken me wel gek. Er valt lachend aan te wennen maar toch zit het me niet lekker... DUS heeft iemand wat betrouwbaarder nieuws want dan kan ik eindelijk de knoop doorhakken en de game wel of niet int Japans kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Die screens van Rebel Strike zijn gewoon uit die trailer gepakt..

Trailer ziet er wel vet uit, belooft wat deze game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
grafisch hoogstandje. dat absoluut, maar gaat het ook leuk worden? want tot nu toe denk ik eigenlijk alleen maar "meer van hetzelfde".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Laatst online: 04-04-2024
m, ik vind het toch matig dat ssb van de 64 niet in de top 100 staat, terwijl dat toch de nummer 2 is van de 64 en de de nummer 5 voor alle types(voor mij dan)

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Capibara schreef op 11 May 2003 @ 04:28:
m, ik vind het toch matig dat ssb van de 64 niet in de top 100 staat, terwijl dat toch de nummer 2 is van de 64 en de de nummer 5 voor alle types(voor mij dan)
SSB:M staat er wel in, op zich wel vreemd want dat was toch minder vernieuwend dan de 1e... Vreemd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Laatst online: 12:10

Leejow(saait)

Blater

Phusebox schreef op 10 May 2003 @ 23:25:
[...]
Hier stond geblaat tegen cubezone
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik vind dat stuk van cubezone het brakste stuk ooit! Gamecube2? Komop, nintendo heeft nooit zijn vervolg console een 1 2 of 3 gegeven, ze zullen echt wel orgineel zijn en een andere naam nemen.
Ik durf te wedden dat die hele beschrijving gewoon niet gaat kloppen.

Het enige waar ik me wel in kan vinden, en wat natuurlijk ook duidelijk is, is dat gedeelte over Ati, ik denk of ik weet zeker dat de volgende console ook een grafische kaart van ati heeft. Als processor denk ik niet dat we weer IBM kijken maar eerder een van de 2 grote, AMD ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Leejow(saait) schreef op 11 May 2003 @ 09:17:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik vind dat stuk van cubezone het brakste stuk ooit! Gamecube2? Komop, nintendo heeft nooit zijn vervolg console een 1 2 of 3 gegeven, ze zullen echt wel orgineel zijn en een andere naam nemen.
Ik durf te wedden dat die hele beschrijving gewoon niet gaat kloppen.

Het enige waar ik me wel in kan vinden, en wat natuurlijk ook duidelijk is, is dat gedeelte over Ati, ik denk of ik weet zeker dat de volgende console ook een grafische kaart van ati heeft. Als processor denk ik niet dat we weer IBM kijken maar eerder een van de 2 grote, AMD ofzo.
Nah denk het niet van die procs. Is te duur waarschijnlijk, anders zou N in eerste instantie nooit IBM hebben ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:38

Phydomir

Dennis

ut zou wel vet zijn als er een AMD in zou komen B)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Anoniem: 34169 schreef op 11 May 2003 @ 09:20:
[...]
Nah denk het niet van die procs. Is te duur waarschijnlijk, anders zou N in eerste instantie nooit IBM hebben ingeschakeld.
Er zit nu een afgeleide van een PowerPC cpu in toch? En afaik zijn die dingen duurder dan een XP'tje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd maar je moet ook rekening houden met warmte ontwikkeling etc. Allemaal factoren die meespelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
en een powerpc is veel krachtiger dan een amd chip

hopelijk duwen ze er de nieuwe generatie powerpc chips in, like G5... dan zouden ze pas echt een slag slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phusebox schreef op 11 mei 2003 @ 10:29:
en een powerpc is veel krachtiger dan een amd chip

hopelijk duwen ze er de nieuwe generatie powerpc chips in, like G5... dan zouden ze pas echt een slag slaan
Ben benieuwt idd. En tuurlijk slaat dat stukje van Cubezone nergens op simpelweg omdat er nog niks bekendt is (behalve het aanbod van ATI dan).

Ik denk dat Nintendo gewoon weer met ATI in zee gaat en voor de rest geen idee. IBM werkt samen met Sony aan de nieuwe chip dus die zal niet aan de volgende Nintendo console meewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 11 mei 2003 @ 10:32:
[...]

Ben benieuwt idd. En tuurlijk slaat dat stukje van Cubezone nergens op simpelweg omdat er nog niks bekendt is (behalve het aanbod van ATI dan).

Ik denk dat Nintendo gewoon weer met ATI in zee gaat en voor de rest geen idee. IBM werkt samen met Sony aan de nieuwe chip dus die zal niet aan de volgende Nintendo console meewerken.
nintendo moet gewoon met apple gaan samenwerken

2 'underdogs' to fight the world

apple werkt namelijk ook al nauw samen met ati
dus dat zou perfect zijn
en de apple design afdeling mixen met de nintendo design afdeling

wow, dat zou een juweeltje opleveren zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Ok ik wil mijn ngc aansluiten op mijn monitor.
Nou zag ik deze staan:
http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P835
is dat dezelfde als
http://www.lik-sang.com/i...gory=76&products_id=3166&
?
En kan ik hiermee ook andere dingen dan alleen de ngc aansluiten en heb ik hiervoor de rgb kabels nodig, of kan het met de standaard meegeleverde kabels van de ngc?

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op 11 mei 2003 @ 11:10:
[...]

dus dat zou perfect zijn

Dat zeg je ook alleen maar omdat je zon Aplle Ipod hebt ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het lijkt me dat het liksang pakket veel completer is, maar er staat helemaal geen info bij die van de psxshop (ik zou ze gewoon ff mailen met de vraag wat er allemaal in het pakketje zit)

Bij die van liksang heb je ingangen voor svideo component en scart, dus daar kan je opzich al 3 dingen aansluiten. Je kan ook altijd nog een scart box nemen, zodat je 5+ scart apparaten op 1 televisie/monitor kan aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
daFubar schreef op 11 May 2003 @ 02:31:
grafisch hoogstandje. dat absoluut, maar gaat het ook leuk worden? want tot nu toe denk ik eigenlijk alleen maar "meer van hetzelfde".
Nee, er zijn ook nieuwe levels, waarbij je op de grond gaat werken. _/-\o_

Niet bepaald hetzelfde he. :)
Mij lijkt het erg vet.

ver het GameCube2 stukje, ik vind het dom dat ze het Gamcube2 noemen, noem gewoon nieuwe Nintendo..
Of de opvolger van de GameCube...
Vind het ook bullshit wat ze nu doen, veel te vroeg, In 2007/8 geeft Nintendo pas de Cube op!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ver het GameCube2 stukje, ik vind het dom dat ze het Gamcube2 noemen, noem gewoon nieuwe Nintendo..
Of de opvolger van de GameCube...
Vind het ook bullshit wat ze nu doen, veel te vroeg, In 2007/8 geeft Nintendo pas de Cube op!!
Hoe weet je dat zo zeker? Sta jij in geestelijk contact met Nintendo ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheEvilCuber schreef op 11 May 2003 @ 11:19:
[...]

Dat zeg je ook alleen maar omdat je zon Aplle Ipod hebt ;)
no way.. i just love apple

als ik t geld had gooide ik mijn amd/windows pc zo het raam uit en kocht een apple g4... maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Phusebox schreef op 11 May 2003 @ 11:35:
[...]

no way.. i just love apple

als ik t geld had gooide ik mijn amd/windows pc zo het raam uit en kocht een apple g4... maar ja
Duur ja :/
Maar goed als ie de GC2 gaat heten vreet ik m'n controller op, zoiets heeft Nintendo nog nooit gedaan. Bijna nooit met spellen en al helemaal niet met consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zal ook niet gebeuren. Nintendo verzint altijd idd nieuwe naam. (tot nu toe dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62442

Phusebox schreef op 11 mei 2003 @ 11:10:
[...]

dus dat zou perfect zijn

Ik denk alleen dat je `feit` over de prijs tussen de 100 en 1000 euro niet op gaat! :) Apple is de laatste tijd wel wat goedkoper geworden maar dat moeten ze ook wel tot IBM de nieuwe PowerPC leverbaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-02 10:27
schnumi schreef op 11 May 2003 @ 11:59:
Zal ook niet gebeuren. Nintendo verzint altijd idd nieuwe naam. (tot nu toe dan)
Nouja van nintendo naar super nintendo vond ik niet echt een groot verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 06-06 10:27
BlubberZwijn schreef op 11 May 2003 @ 12:02:
[...]

Nouja van nintendo naar super nintendo vond ik niet echt een groot verscil :)
en van gameboy > gameboy pocket > gameboy color > gameboy advance > gameboy advance sp ook niet :D

[ Voor 7% gewijzigd door sharkzor op 11-05-2003 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Dit is wat ik 'weet' van de opvolger van de Cube:

- Ze hebben wederom een ontwikkel contract met ATi
- Ze hebben een patent (oid) gekocht voor nieuwe optische techniek (eentje die x keer zoveel aankan als DVD)
- De hardware is al in ontwikkeling en staat op de rol voor 2005 (kan 2006 worden als ze de hardware niet snel genoeg bij ontwikkelaars krijgen)

Verder hoop ik dat ze door gaan met IBM. Als het Intel of AMD zou worden zou je weer zo'n PC afgeleide krijgen. Ik zie liever een hele custom made chip zien die helemaal is getuned voor de dingen die het apparaat gaat doen en niet meer.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.