blakez schreef op 10 May 2003 @ 20:07:
Cubezone heeft een future online gezet waarin ze praten over de gamecube 2.. Deze zou in 2005 het licht moeten zien en zal gemakkelijk graphics als in doom3 en half life 2 kunnen tonen.. Ook zal de gamecube 2 dolby digital/dts ondersteunen..

Natuurlijk mooi om te lezen, maar wat er van waar is is een tweede..

Lees
hier het hele bericht..
blablabla@cubezone... echt waar
wat een algemene generaliserende onzin die iedereen wel uit zijn mouw kan schudden...
nintendo gaat waarschijnlijk weer met ati in zee, maar nvidia is nog niet uitgesloten... duh zeg dan niks
nou ja ehm laat ik t zo zeggen... ik ga ook eens wat toevoegen aan hun voorspellingen die net zo nuttig zijn...
nintendo gaat waarschijnlijk een vorm van dvd's gebruiken, maar 5 1/4" floppy disks zijn niet uitgesloten...
het ligt in de lijn van verwachting dat ook deze console van nintendo weer gebruik zal maken van controllers, en er gaan geruchten dat er zelfs mogelijkheden zijn om met 4 man tegelijk te spelen...
de kans is groot dat Nintendo ook nu weer een surround standaard zal implementeren, of dit nu Digital, DTS, Prologic of Digital EX is is nog niet duidelijk, ook wordt nog gedacht aan een MONO geluidskaart...
nintendo kan zeker de nieuwe playstation en de nieuwe xbox verslaan... kans is echter ook dat dit niet gebeurt...
tenslotte komt de nieuwe gamecube (of zal ie anders gaan heten?) in 2005 uit... het is overigens goed mogelijk dat dit 2006 of later wordt
ow en als laatste
wereldprimeur: de nieuwe nintendo console zal tussen de 100 en de 1000 euro gaan kosten. Dit staat voor 99,9% vast
zo zie je maar weer, ome phusebox brengt altijd de het betrouwbaarste nieuws als eerste
blegh... voor de mensen die het niet begrepen, ik wilde cubezone even belachelijk maken hier...