Ik ben benieuwd wat een aantal mensen hier van ikaruga vinden. Ik heb er nu al 6 uur inzitten, terwijl ik voor mn gevoel het spel pas net heb.
Hoewel het er erg tof uitziet lijkt het me niet een spel wat mij langer dan een paar dagen kan bezighouden, de gfx zijn vet en het idee is tof maar het lijkt me allemaal een beetje te veel op dingen die ik al gespeeld heb / nooit leuk gevonden heb
Edit:
Shigsy werkt aan een paar "geheime" games... deze games zijn waarschijnlijk de volgende:
Edit:
Shigsy werkt aan een paar "geheime" games... deze games zijn waarschijnlijk de volgende:
Shigsy just made my dayFear is being developed internally at Nintendo and Miyamoto is heading the project himself. The game follows "a young and sheltered boy who challenges himself to overcome his many fears." From what we have heard the game will be level based with each level ending with him overcoming a fear of some sort. There will be a theme to each level, for example we have heard of a level where he overcomes his fear of heights by making his way up a treacherous mountain.
Jungle Emperor Leo was a title originally in development for the Nintendo 64. The game was being programmed by Miyamoto's team with Makoto Tezuka co-producing the game. (Tezuka created the character. Now returning to the GameCube with cel-shading??
Pokemon Stadium Panic The long awaited real first Pokemon GC from the Pokemon Stadium team. No full word on the title but Miyamoto promises it will be more different from the GBA games than the N64 Stadiums were from the GB games.
[ Voor 70% gewijzigd door RSP op 08-05-2003 18:44 ]
Ik vind het toch wel erg jammer dat Burnout 2 mij niet kon boeien. Maarja ik heb em nu geruild voor Wave Race, die ik iig op de N64 erg stoer vond. Hopen dat er ooit nog een stoer race spel op de GC komt...
Eh mensen, ik wil Tony Hawk 4 gaan kopen, weet iemand of ergens een actie loopt ofzo? Ik woon dichtbij Nedgame, dus da's wel een optie, maar daar issie 40E. Voor een spel van een paar maanden oud vind ik dat nog net teveel eigenlijk. (evt. mensen die 'm zelf hebben en willen verpatsen: DAT mag natuurlijk ook)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
* Leejow(saait) is supah blij met Zelda: TWW limited edition 
gister de laatste gekocht ze hadden hem bijna nergens meer (nedgame, FRS, bart smit, intertoys etc.)
Ik denk van nja dan zal de V&D hem ook wel niet hebben maar toch wel
de loatste w00t
* Leejow(saait) is uberblij
gister de laatste gekocht ze hadden hem bijna nergens meer (nedgame, FRS, bart smit, intertoys etc.)
Ik denk van nja dan zal de V&D hem ook wel niet hebben maar toch wel
* Leejow(saait) is uberblij
Yep had het gelezen, petje af hoorRSP schreef op 05 May 2003 @ 16:54:
Voor D3:
Hier kun je lezen hoe een gamer Metroid Prime in 1:46 heeft uigespeeld. Henru Wang, een gamer uit Californië is de nieuwe wereld-record houder.
Hier een filmpje van de wereldrecordhouder:
HOE JE OMEGA PIRATE IN ANDERHALVE MINUUT TOT JE BITCH MAAKT
(spoilers duh)
(spoilers duh)
Verdient wel een
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Mwoah, ik doe 't niet na, maar heel schokkend goed vind ik 't niet. Eh, ja 't is wel "goed", maar niet ontzettend slim en snel ofzo.D³ schreef op 08 May 2003 @ 19:09:
[...]
Yep had het gelezen, petje af hoor1:46 pff moet er niet aan denken! Altijd leuk die speed runs, Quake in 10 minuutjes, Super Mario Bros. in minder dan 5, je houdt het niet voor mogelijk wat voor freaks er rondlopen
Hier een filmpje van de wereldrecordhouder:
HOE JE OMEGA PIRATE IN ANDERHALVE MINUUT TOT JE BITCH MAAKT
(spoilers duh)
Verdient wel eendit.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
ik deed er ook maar 2 minuten over (heb net een uur geleden die pirate verslagen)
dus zo speciaal is het niet
dus zo speciaal is het niet
This space is occupied
DBZ Game voor de Cube... wel goed voor de centen denk ikAtari Brings Best-Selling Dragon Ball Z Franchise to Nintendo GameCube This Fall
Thursday May 8, 8:02 am ET
BEVERLY, Mass.--(BUSINESS WIRE)--May 8, 2003--The blockbuster fighting game of 2002 makes its way to the Nintendo GameCube(TM) as Atari (Nasdaq: ATAR - News) today announced that Dragon Ball Z®: Budokai(TM) will be available for Nintendo players nationwide this October. Created by DIMPS, Dragon Ball Z®: Budokai(TM) has shipped more than 1.3 million units in North America since its December 2002 release on the PlayStation®2 computer entertainment system.
"We are thrilled to bring Dragon Ball Z®: Budokai(TM) to the Nintendo GameCube with a heart-pounding interactive parallel to some of the most exciting sagas from the animated television series," said Nancy MacIntyre, vice president of marketing, Atari's Beverly studio. "Nintendo GameCube owners who have eagerly awaited the Nintendo GameCube arrival will now be able to enjoy all the Dragon Ball Z® excitement that made Budokai such a hit."
Dragon Ball Z®: Budokai(TM) spans from the Saiyan(TM) Saga through the Cell Games and allows players to experience the fantastic DBZ® universe. The game features five heart-pounding fighting modes, including Story Mode, where players reenact some of the most exciting scenes from the animated series, and Tournament Mode, where players can face off to crown a single DBZ® fighting champion. With 23 of the most famous DBZ® heroes and villains in full 3D, Dragon Ball Z®: Budokai(TM) spans 29 heart-stopping levels and features over 60 different combo moves per character, including their most infamous attacks from the animated series.
Originally developed in Japan, the Dragon Ball series has become the number one animated series in many countries including Japan, France, Spain, Hong Kong and Mexico. It is the top-rated series on Cartoon Network's Toonami block and was the number-one rated show among all U.S. cable TV programs for 'tweens 9-14, boys 9-14 and men 12-24 during the 2002 season's launch line-up.
Anoniem: 50624
Tering, zo veel pagina's al weer? 
Ik wil alleen ff melden dat mijn cube weggaat, heb hem op ebay geplaatst, de cube heb ik al een tijdje niet meer aangeraakt.
Voor mij voorlopig geen consoles meer, ik wacht wel op de Playstation 3
, eerst wil ik me verdiepen in de kunst van het fotograferen
Ik wil alleen ff melden dat mijn cube weggaat, heb hem op ebay geplaatst, de cube heb ik al een tijdje niet meer aangeraakt.
Voor mij voorlopig geen consoles meer, ik wacht wel op de Playstation 3
Verkoop je je games los, en zoja, welke?Anoniem: 50624 schreef op 08 mei 2003 @ 20:12:
Tering, zo veel pagina's al weer?
Voor mij voorlopig geen consoles meer, ik wacht wel op de Playstation 3, eerst wil ik me verdiepen in de kunst van het fotograferen
En heb je nu een andere console of wordt het wachten voor jou op de PS3?
Anoniem: 50624
Er is al geboden op de complete set, dus losse verkoop is geen optie.Anoniem: 34169 schreef op 08 mei 2003 @ 20:26:
[...]
Verkoop je je games los, en zoja, welke?
En heb je nu een andere console of wordt het wachten voor jou op de PS3?
Waarschijnlijk wel ja, ik heb op dit moment geen behoefte aan een console, heel misschien dat ik na de zomer een PS2 koop, maar die kans is niet zo heel groot
OKAnoniem: 50624 schreef op 08 May 2003 @ 20:32:
[...]
Er is al geboden op de complete set, dus losse verkoop is geen optie.
Waarschijnlijk wel ja, ik heb op dit moment geen behoefte aan een console, heel misschien dat ik na de zomer een PS2 koop, maar die kans is niet zo heel groot
Dat DBZ spel lijkt me trouwens helemaal niks, is cell-shaded toch? Past wel goed bij de comic zullen jullie mss zeggen maar het is ovetrokken IMO... Voegt helemaal niks toe, en dat doet het bij Zelda wel.
Lijkt me wel een lachuh game.
Denk alleen niet dat ik hem meteen koop, ik wacht wel totdat hij is afgeprijsd.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
ik heb te weining tijd om het forum te volgen.. bijna te weining tijd om zelda te spelen... mij zal je maar weining horen, en mishcien zelfs verdwijnen...
twas erg gezellig
twas erg gezellig
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Anoniem: 81784
Niet gelezen hier, maar lijkt me toch vrij belangrijk nieuws (of ik ben bezig met oud nieuws)
Iemand gekeken naar www.MetalGear3.com
Op de e3 wordt er meer bekend gemaakt over het derde deel in de serie, maar het lijkt me dat Konami met zijn games toch serieuzer met de NGC om zal gaan.
Wordt MGS3 een exclusive? ik zou niet meer bij komen
Op de e3 wordt er meer bekend gemaakt over het derde deel in de serie, maar het lijkt me dat Konami met zijn games toch serieuzer met de NGC om zal gaan.

Jeeeh!RSP schreef op 08 May 2003 @ 18:29:
Hoewel het er erg tof uitziet lijkt het me niet een spel wat mij langer dan een paar dagen kan bezighouden, de gfx zijn vet en het idee is tof maar het lijkt me allemaal een beetje te veel op dingen die ik al gespeeld heb / nooit leuk gevonden heb
Edit:
[...]
Shigsy just made my day
Das wel vet, Pokémon + nieuwe franchises (denk ik, dat zei Shigsy al een tijdje dat hij er mee bezig was)
Pokémon is wel mooi, nu nog online. (Nintendo heeft nooit gezegd dat ze geen online games op de markt gingen brengen, ze zeiden alleen dat MK niet online ging.
Ik ga zo maar weer Zelda spelen, zondag gaat ie al weg.
Weirdass shit, dat MP - als je gewend bent met die muis en een ramplank je een weg te banen door allerlei zombie/alien-related praktijken.
Dus. Het was ff wennen, maarrrr... ik moet zeggen dat ze er een zeer vernuftige bediening van hebben weten te maken. Ik kom soms nog wel eens een hand te kort (wil dan strafen, vooruit lopen, mikken en schieten tegelijkertijd, al switchende van scanmodues naar normaal), maar toch voelt het heel behoorlijk aan (remember: hier spreekt dus het verloren gewaande consoleschaap van begin jaren '90: NES/SNES en die zooi).
Ook de sfeer is prima en vrij onheilspellend (ja goed, dat wordt vast nog veel enger want het is allemaal nog een beetje moeilijk voor moi, dus ben nog niet echt ver ofzo).
Tevens is het wel aardig om dan weer enige mate van stress/drive te voelen om het volgende savepoint te halen (op een PC druk je op ehr... F5 ofzo, quicksave dus... dan ga je vervolgens 3000x keer dood totdat je in een gunstigere positie bent gemanouvreerd - lees: drie stapjes verder als bij je laatste savegame). Dit gaat ongetwijfeld nog wat damage doen aan mijn knarsende tanden, maar het heeft zeker wel appeal.
Overigens vind ik Sega Soccer Slam ook best wel een beetje erg koel... Tja, het is al wat ouder, maar toch: als je het eenmaal lekker beheerst vliegen de Matrix-scenes je om de oren...
Dus. Het was ff wennen, maarrrr... ik moet zeggen dat ze er een zeer vernuftige bediening van hebben weten te maken. Ik kom soms nog wel eens een hand te kort (wil dan strafen, vooruit lopen, mikken en schieten tegelijkertijd, al switchende van scanmodues naar normaal), maar toch voelt het heel behoorlijk aan (remember: hier spreekt dus het verloren gewaande consoleschaap van begin jaren '90: NES/SNES en die zooi).
Ook de sfeer is prima en vrij onheilspellend (ja goed, dat wordt vast nog veel enger want het is allemaal nog een beetje moeilijk voor moi, dus ben nog niet echt ver ofzo).
Tevens is het wel aardig om dan weer enige mate van stress/drive te voelen om het volgende savepoint te halen (op een PC druk je op ehr... F5 ofzo, quicksave dus... dan ga je vervolgens 3000x keer dood totdat je in een gunstigere positie bent gemanouvreerd - lees: drie stapjes verder als bij je laatste savegame). Dit gaat ongetwijfeld nog wat damage doen aan mijn knarsende tanden, maar het heeft zeker wel appeal.
Overigens vind ik Sega Soccer Slam ook best wel een beetje erg koel... Tja, het is al wat ouder, maar toch: als je het eenmaal lekker beheerst vliegen de Matrix-scenes je om de oren...
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Die link is fake. Die is door iemand uit spanje geregistreerd en heeft niks te maken met Nintendo noch Konami. MGS3 komt tot nu toe alleen uit op de PS2.Anoniem: 81784 schreef op 08 mei 2003 @ 21:47:
Niet gelezen hier, maar lijkt me toch vrij belangrijk nieuws (of ik ben bezig met oud nieuws)
* Fubaruba wil even for the record melden dat hij zelden zo'n goed spel heeft gespeeld als The Wind Waker
en het spel moet na 12 uur spelen nog beginnen!!!
en het spel moet na 12 uur spelen nog beginnen!!!
Godver de godver, heb ik net de 2e eindbaas bij Zelda verslagen, loopt m'n cube vast! Tenminste, het beeld focust op het grote hart en
en daar blijft ie op gefocust staan. Kan helemaal niks meer doen... Blegh, moet ik weer die hele dungeon opnieuw doen
zo'n vaag blad-beesie die in die plant vastzat |
Grab shell dude!
Okay, ik moet ook maar ff melden dat ik Zelda:TWW heb uitgespeelt.
Alleen jammer dat de alle eindbazen zo makkelijk waren.(Geen 1 keer doodgegaan)
Ook jammer dat er geen moelijksheidsgraden aanwezig zijn maar dat dat niet aanwezig was had ik allang verwacht.
Alleen jammer dat de alle eindbazen zo makkelijk waren.(Geen 1 keer doodgegaan)
Ook jammer dat er geen moelijksheidsgraden aanwezig zijn maar dat dat niet aanwezig was had ik allang verwacht.
Anoniem: 60967
Mariokart footage van cnn!:
http://www.dorkshow.com/mariokart-fzero.wmv
rogue squadron 3 footage (bad quality though):
http://www.gamers.com/game/1340454/
FF:CC interview:

En nog wat picsSquare-Enix on Crystal Chronicles
Director Akitoshi Kawazu spills the beans on Final Fantasy for GameCube in this roundtable Q&A.
May 08, 2003 - Nintendo and Square-Enix will publicly debut Final Fantasy: Crystal Chronicles at the Electronics Entertainment Expo 2003. But readers won't have to wait quite that long to get the goods on the game. Earlier this evening the two companies held a conference call for select members of the press in which details of the game were fully explained.
A short, but informative question and answer session was also held with game director Akitoshi Kawazu. Following we have a speedy transcription of his thoughts on the game along with his answers to various questions about it.
--------------------------------------------------------------------------------
Mr. Kawazu opened by stating: "I am Akitoshi Kawazu from Game Designer studio and am the producer of Final Fantasy Crystal Chronicles. I think people will find the game to be quite different from all of the FF we've seen up until now. This is a game in which multiple players can participate. I think the interface is quite different, too -- it's a very action-based interface and I think it's going to provide some new flavor to the game.
Developing for the GameCube platform is a new challenge for me; it's something I haven't done before. I am looking forward to how my efforts are received and my fingers are crossed that it goes well.
The game also features a style of play that we've not seen in games in the US or Japan and that is how you connect the GBA to the GameCube and we think the connectivity feature is going to allow for new styles of control in the game.
Unfortunately this year I will not be able to attend E3, but FFCC will be on the show floor and playable, and I would be very happy if you could all check out the game and try it for yourself.
Q: FFCC as you said supports up to four-player simultaneous play. Can you describe some of the elements of that play and how it works with the GBAs?
Kawazu: With the GBA, you actually use that in place of a GCN controller and the GBA essentially acts as a controller for the game. Because each player would have a GBA with their own GBA screen, the GBA screens will have personal information regarding each character on them and we will be using that capability to interact with the standard gameplay.
Q: Please explain the storyline for the game and how it's set up.
Kawazu: Regardless of whether you're playing alone or with four players, you would be playing the same quest and the same story. As for the gameplay style, it is going to be more mission based where you're going from one stage, clearing it, and going onto the next stage. So I think that will provide a different flavor from most of the FF games that we've seen in the past.
Q: Who is composing the music for FFCC and will it support Dolby Surround?
Kawazu: The same composer who did the music for Final Fantasy 11. We are not going to have the game compatible with Dolby Pro Logic II.
Q: How does the battle system work? How do you fight, use magic and items, and things like that?
Kawazu: A very basic battle in the game would be where you face your opponent and swing your weapon to attack. We've also implemented a charge system where you can charge your weapon for more powerful blows. We also have magical attacks. And because this is a multiplayer game, we've also implemented a feature where players can consecutively attack and inflict more damage.
Looking for a fight? Try this guy on for size.
Q: Do you think FFCC will appeal to a different audience than your usual games?
Kawazu: FFCC, I think, has a much higher level of action elements in the gameplay system. I think from that sense it will be easier to pick up and get into the gameplay.
Q: What is the GBA controller there for? Why aren't you just using the GCN controller? And what really does separate CC from other FF titles?
Kawazu: Because this game has a higher level of action than some of our past games, players will not be watching the GBA and playing, but rather the television. Each of the characters will have access to different information and that will appear on the GBA screen. This will introduce different elements of gameplay. A player may have access to information on his GBA and he can choose to share that with his party of keep it to himself.
Q: Is there a lot of FMV or are the cinematics done in real-time?
Kawazu: The cinematics that are in the game are all done in real-time.
Q: When you're playing alone, do you have AI characters in your party or are you simply alone? And how is the multiplayer mode set up? Split-screen?
Kawazu: All of the action, even in multiplayer, will take place on a single-screen -- it will not e split. As a single-player quest, there will be no other AI characters. You will be playing alone. So obviously based on that there will be some adjustments in the game.
Q: Working on this project, how has your relationship with Nintendo been? And what will Game Designer Studio do after this is completed?
Kawazu: [Laughs] I was a little caught off by your question. We have a very good relationship with Nintendo. It has been very supportive. As for our future plans, because we are still in the tail end of development on CC we haven't put forth concrete plans at this point, but I would very much like to continue to work with Nintendo going forward.
Q: If you do not share the info on your GBA with your party, does this have a bearing on the story?
Kawazu: No, there would be no direct affect on the progress of the game if players choose to share or not to share. Obviously though cooperating will help in progressing smoothly through the game.
Q: How does character growth work in the game and are there different classes of characters?
Kawazu: At the outset of the game players would choose from one of four different groupings or alignments and each would have different abilities and strengths with varying weapons and things like that. As for growth, when you go through the game and obtain items, these essentially will add new abilities and things that players can do.
Q: Give us a sense for the scope of the game.
Kawazu: There will definitely be many stages covering many areas -- desert, plains, volcanoes, towns, things like that. So from a scale sense it definitely has what people will be looking for.
Q: CC seems to be a major departure from past FF games. Would you say the game is best suited as a multiplayer title or can it be enjoyed in single-player mode as an action take on the franchise?
Kawazu: You can play the game in single-player or in multiplayer mode and I think players will enjoy both. I think playing with more players will essentially get you to the core and you'll be able to enjoy it more fully. Definitely there are more action elements. The setting for the world is certainly more fantasy like. It is going to be the type of action game that will appeal to final fantasy fans.
Collect these giant-sized crystals and save the planet.
Q: Could you explain the magic system? Are there summon monsters and how do they work in the game?
Kawazu: The magic system is based on stones that you will collect. These will give you different spells. Unfortunately, this time there will be no summons. However, because you have multiple players playing simultaneously, you'll be able to combine the individual attacks for greater magical attacks.
Q: Since this is chiefly a multiplayer game, will it have the same length of story as other Final Fantasy games?
Kawazu: I suppose it's true that this game does not have quite the story and dramatic sequences that a game like FF10 might have. But I think that the idea of a FF as an action game will appeal to a lot of people. Our interface is more user friendly and more accessible than some of the other interfaces in FF games, and I think based on that this will appeal to people turned off by the heavy menu-based systems of past FF games.
Q: How have you liked working on the GCN hardware versus working on PS2? And have Miyamoto or Sakaguchi helped in development?
Kawazu: Each hardware system has its own unique strengths and weaknesses. I don't think here is one easier to develop for. GameCube has some very powerful forms of expressing things and we've taken advantage of those. I wouldn't choose one over the other. Miyamoto has been looking at the game and giving us a lot of advice on it. Mr. Sakaguchi actually hasn't looked at the game yet, so I'm hoping to show it to him and surprise him with it.
Q: Will we see cameos from other Final Fantasy games in Crystal Chronicles? Kawazu: [Laughs] That's a good question. Play through the game and see what you can find.
Q: Do you have plans to bundle the game with a GBA link cable? And can you only play with the GBA? Are you concerned this might have a bearing on sales?
Kawazu: For the multiplayer mode, it's true that you do need the GBA to play, but in single-player you can play through using only a Nintendo GameCube controller. As for packing in the cable, we are still considering that. And as for sales, we are still in development of the game so we'll see how that goes.
Q: Multiple players are required then to use the GBA to play? No way to use the GCN controller?
Kawazu: That is correct.
Q: How long is the game?
Kawazu: If you were to just play straight through, there'd be about 30 hours of gameplay. But if you were to travel around and collect everything, it'd be quite a bit more than that.

[ Voor 155% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 09-05-2003 08:52 ]
Anoniem: 17526
Mario Kart: DD ziet er wel geinig uit in dat filmpje!Anoniem: 60967 schreef op 09 mei 2003 @ 08:43:
Mariokart footage van cnn!:
[...]
En nog wat pics
[afbeelding]
[afbeelding]
Okay , dus je hebt perse een gba met linkkabel nodig voor de multiplayer in FF:CC... hmm ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Het is op zich wel geinig dat je extra info ziet op het gba scherm dan
Mario Kart ziet er idd heel lekker uit, prachtig trouwens die broadband verbinding die mogelijk is en de memory-card naar arcade bij fzero
prachtig 
HOLY SHIT @ RSIII filmpje damn wat ga ik die game kopen
HOLY SHIT @ RSIII filmpje damn wat ga ik die game kopen
[ Voor 18% gewijzigd door RSP op 09-05-2003 09:32 ]
dat heb ik ook gehad...jOzh schreef op 09 mei 2003 @ 00:45:
Godver de godver, heb ik net de 2e eindbaas bij Zelda verslagen, loopt m'n cube vast! Tenminste, het beeld focust op het grote hart enen daar blijft ie op gefocust staan. Kan helemaal niks meer doen... Blegh, moet ik weer die hele dungeon opnieuw doen
zo'n vaag blad-beesie die in die plant vastzat
even uit zetten laten staan dan pas aanzette
This is the Way.
toch jammer dat de cube af en toe vastloopt. Ik hoor hier steeds meer verhalen over.
Bij mij tot nu toe alleen bij eternal darkness 1 x gelukkig.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hmm, dat Mario Kart filmpje doet het op de een of andere manier niet hier... Vaag, .wmv is toch een microsoft codec? Zou je denken dat ie het met mediaplayer wel zou doen.
Grab shell dude!
Ik moest ook even een nieuwe codec van Microsoft downloaden. Je mediaplayer doet het automatisch maar het duurde wel even. F-zero en Mario zien er beide goed uit.jOzh schreef op 09 mei 2003 @ 09:34:
Hmm, dat Mario Kart filmpje doet het op de een of andere manier niet hier... Vaag, .wmv is toch een microsoft codec? Zou je denken dat ie het met mediaplayer wel zou doen.
hmm media player pakt het filmpje hier niet. codec downen zal wel geblokt zijn denk ik
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
hmm er gaan zware geruchten dat de Gamecube in de US naar 99$ gaat... dat zou wel heeel goedkoop worden...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Sterker nog er zijn al online stores die ze al een tijdje voor deze prijs verkopen, dat betekend overigens dat er verlies wordt gedraaid op de gamecube welke $140Phusebox schreef op 09 May 2003 @ 09:52:
hmm er gaan zware geruchten dat de Gamecube in de US naar 99$ gaat... dat zou wel heeel goedkoop worden...
aan productiekosten kost... (dubbel)
een paar topics geleden heb ik ook al eens een pic geplaatst van een online shop die een NTSC gamecube verkocht voor $99. toen was het er 1 en nu zijn het de amerikaanse ketens Best Buy en Blockbuster die ook gaan stunten met deze prijs...
geodkoop is goed toch?
meer verkochte cubes, meer gamedevelopers, meer games...
Dat wel maar dat betekend ook dat nintendo verlies zal gaan draaien (als nintendo zelf de prijs gaat verlagen) iets wat Sony en Microsoft al een tijd doen aangezien hun consoles rond de $200 liggen qua fabrikagekosten.rajackar schreef op 09 mei 2003 @ 10:00:
geodkoop is goed toch?
Maar ik denk niet dat we deze verandering snel zullen zien in Europa. de dreamcast kostte "daar" ook $99 terwijl ie hier nog vrolijk voor 400,= in de winkels lag...
Ik krijg "error downloading codec"...RareGast schreef op 09 May 2003 @ 09:36:
[...]
Ik moest ook even een nieuwe codec van Microsoft downloaden. Je mediaplayer doet het automatisch maar het duurde wel even. F-zero en Mario zien er beide goed uit.
Grab shell dude!
Media Player 9 wel installed? en anders ff Nimo codec pack eroverheen knallenjOzh schreef op 09 May 2003 @ 10:05:
Ik krijg "error downloading codec"...
Ik had het alleen bij Metroid Prime gehad.rajackar schreef op 09 May 2003 @ 09:27:
toch jammer dat de cube af en toe vastloopt. Ik hoor hier steeds meer verhalen over.
Verder liep alles goed.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
ja verder nooit gehad alleen die ene keer bij zelda
This is the Way.
kennelijk loopt iedere cube 1x vast en is het daarna goed
ja wat denk jij dan die ene keer is ingebouwt ...
tis geen xbox

tis geen xbox
This is the Way.
Anoniem: 82533
wat is dat voor een onzin dan weer.... mijn gamecube is al vaker vast gelopen dan me xbox... en een xbox is heel wat beter dan die gamecube.. ja ik heb ze beide dus ik kan (mag) dit zeggen!HIValicious schreef op 09 May 2003 @ 10:58:
ja wat denk jij dan die ene keer is ingebouwt ...![]()
tis geen xbox
btw, iemand mijn paarse cube ruilen tegen een zwarte?
Anoniem: 84284
Mijn cube is al een keer vastgelopen bij Metroid prime en Eternal darkness, en bij metroid had ik toen net 3 uur lang gespeeld zonder te saven!
Anoniem: 62442
Geef me tien redenen (eigenlijk dus spellenAnoniem: 82533 schreef op 09 May 2003 @ 11:00:
en een xbox is heel wat beter dan die gamecube.. ja ik heb ze beide dus ik kan (mag) dit zeggen!
Anoniem: 82533
Waarom naar de winkel rennen en hem omruilen. Koop ze beide.. Xbox is gewoon wat scherper en tja ik vind hem mooierAnoniem: 62442 schreef op 09 May 2003 @ 11:17:
[...]
Geef me tien redenen (eigenlijk dus spellen) om naar de winkel te rennen en mijn GameCube in te ruilen voor een Xbox.
Het heeft geen zin om met hem hierover in discussie te gaan als je let op zijn woorgebuikAnoniem: 62442 schreef op 09 May 2003 @ 11:17:
[...]
Geef me tien redenen (eigenlijk dus spellen) om naar de winkel te rennen en mijn GameCube in te ruilen voor een Xbox.
Een neutraal persoon zou "de" hebben gezegd dus je kan hem toch niet overtuigen dat de cube eventueel "beter" is.Anoniem: 82533 schreef op 09 May 2003 @ 11:00:
[...]
wat is dat voor een onzin dan weer.... mijn gamecube is al vaker vast gelopen dan me xbox... en een xbox is heel wat beter dan die gamecube.. ja ik heb ze beide dus ik kan (mag) dit zeggen!
Dat geeft dus aan dat gfx bij jou de hoogste prioriteit heeft. Niks mis mee, maar denk dat de Cubers minder eisen stellen aan de gfx zolang het spel maar toppie is.Anoniem: 82533 schreef op 09 May 2003 @ 11:28:
[...]
Waarom naar de winkel rennen en hem omruilen. Koop ze beide.. Xbox is gewoon wat scherper en tja ik vind hem mooier
[ Voor 22% gewijzigd door Fred_Perry op 09-05-2003 11:49 ]
Ik beging me toch echt af te vragen hoe sommige mensen zijn console's behandelen. Die van mij is nog nooit vastgelopen (vorige EU console ook niet). Zelfs niet tijdens metroid prime en daar zat toch die bekende bug in.
Mensen groot nieuws!!! Het eerste filmpje van Mario Kart: Double Dash!!!!!
Ga hier naartoe voor de url!!
offtopic:
GZ je spel word vandaag verstuurd dus dan heb je hem morgen als het goed is.
GZ je spel word vandaag verstuurd dus dan heb je hem morgen als het goed is.
Mensen groot nieuws!!! Het eerste filmpje van Mario Kart: Double Dash!!!!!
[ Voor 22% gewijzigd door schnumi op 09-05-2003 11:50 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
wow wow nu aan t downen
This is the Way.
Volgens mij speel je de games gewoon niet doorgrondig genoeg!schnumi schreef op 09 May 2003 @ 11:49:
Ik beging me toch echt af te vragen hoe sommige mensen zijn console's behandelen. Die van mij is nog nooit vastgelopen (vorige EU console ook niet). Zelfs niet tijdens metroid prime en daar zat toch die bekende bug in.
Stond hierboven ergens ook al genoemd, het is de footage van cnn, ziet er wel wreed uit!Mensen groot nieuws!!! Het eerste filmpje van Mario Kart: Double Dash!!!!!
damn weer niet als eerste.
Nou ja was zo enthiousast vandaar.
Maar mijn games speel ik toch zeer grondig en lang achter mekaar. Ik behandel mijn cube dan ook met zeer veel zorg.
Maar mijn games speel ik toch zeer grondig en lang achter mekaar. Ik behandel mijn cube dan ook met zeer veel zorg.
[ Voor 49% gewijzigd door schnumi op 09-05-2003 12:07 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Misschien nog wel meer af en toe.Anoniem: 62442 schreef op 09 May 2003 @ 12:14:
[...]
Elke dag een fijne zachte doek eroverheen en dan een kusje neem ik aan?
en niet alleen een kusje
ik heb een shrine gemaakt kaarsen en zow
ik heb een shrine gemaakt kaarsen en zow
This is the Way.
Ik heb een beetje heen en weer zitten emailen met de hoofdredacteur van www.insidegamer.nl over de enorme zeik column van Mortal Marcel over Nintendo maar ik schijn het verkeerd geïnterpreteerd te hebben, het was grappig bedoelt. Mortal Marcel zijn eigen letterlijke commentaar op zijn columns is "ach, neem die column niet zo serieus. Het is allemaal maar los geblaat". Dan denk ik waarom plaats die zut dan als InsideGamer zijnde, zo neemt niemand ze toch meer serieus?!?
Mortal Marcel doet dus zijn grote circus truc die hij al een decennium opvoert en wij dienen een staande ovatie te geven, maar ik kan al sinds mijn 8e niet meer lachen om het circus, het is treurig, oubollig en puur dierenleed.
Mijn cube is ook nog nooit vastgelopen, maar ik speel niet echt super veel. Sessies van 3 a 4 uur komen echter wel voor.
Eigenlijk mijn enige vastloper op nintendo gebied was/is super tennis op de snes.....
Eigenlijk mijn enige vastloper op nintendo gebied was/is super tennis op de snes.....
10 second ninja DONE
Mensen die Ikaruga hebben, wat is jullie mening over dit spel?
edit: leuk mario kart filmpje... nog niet echt ondersteboven van het spel, maar wat een lekker wijf is die presentatrice zeg!!
edit: leuk mario kart filmpje... nog niet echt ondersteboven van het spel, maar wat een lekker wijf is die presentatrice zeg!!
[ Voor 53% gewijzigd door Fubaruba op 09-05-2003 13:18 ]
Anoniem: 51765
Mijn cube heeft het ook nog nooit laten afweten. Zeker sessies van 8 uur gehad 
Mn snes is wel een keer vastgelopen. Op de cubeparty toen we de laatste kamer van Gooftroop inliepen
Mn snes is wel een keer vastgelopen. Op de cubeparty toen we de laatste kamer van Gooftroop inliepen
helaas delayed tot 23 meidaFubar schreef op 09 mei 2003 @ 13:08:
This is the Way.
Hahaha!daFubar schreef op 09 May 2003 @ 13:08:
* blakez dacht precies hetzelfde..

/ontopic:
Over dat vastlopen.. Heb het één keer gehad bij Zelda, toen ik op dragon roost eiland van binnen naar buiten ging.. Zo'n foutmelding dat ik de cube opnieuw aan moet zetten en contact op moet nemen met Nintendo ofzo.. Alleen het vreemde daaraan was dat het wel in mooie zelda letters werd weergegeven..
[ Voor 26% gewijzigd door blakez op 09-05-2003 14:02 ]
Nadat ik eindelijk ook Zelda heb gekregen (
richting mijn ouders) ben ik weer helemaal cubed, maar van het vastlopen nog geen last gehad (met geen enkel Cube spel) op de Tingle Tuner na ... Mr Tingle zat gewoon vast, GBA uit/aan en hij kon weer. Wazig iets.
Mario Kart heb weet ik niet wat ik ervan moet denken, vond het op de SNES een briljant spel, N64 heb ik nooit gehad dus oordeel niet over die paar rondjes die ik heb gespeeld, maar vond dit niet echt "Kart" door de banen/auto's die ik zo zag in het filmpje. Betekend natuurlijk niet dat het een minder spel wordt, alleen zal het anders zijn als het orgineel. Maar blijf zeer uitkijken naar deze titel
Mario Kart heb weet ik niet wat ik ervan moet denken, vond het op de SNES een briljant spel, N64 heb ik nooit gehad dus oordeel niet over die paar rondjes die ik heb gespeeld, maar vond dit niet echt "Kart" door de banen/auto's die ik zo zag in het filmpje. Betekend natuurlijk niet dat het een minder spel wordt, alleen zal het anders zijn als het orgineel. Maar blijf zeer uitkijken naar deze titel
[ Voor 44% gewijzigd door Speedy op 09-05-2003 14:00 ]
damn jong die is lekkerblakez schreef op 09 May 2003 @ 13:48:
[...]
Hahaha!
* blakez dacht precies hetzelfde..
[afbeelding]
/ontopic:
Over dat vastlopen.. Heb het één keer gehad bij Zelda, toen ik op dragon roost eiland van binnen naar buiten ging.. Zo'n foutmelding dat ik de cube opnieuw aan moet zetten en contact op moet nemen met Nintendo ofzo.. Alleen het vreemde daaraan was dat het wel in mooie zelda letters werd weergegeven..
This is the Way.
Maar je hebt haar enorme reet nog niet gezien!HIValicious schreef op 09 May 2003 @ 14:15:
damn jong die is lekker
Anoniem: 81784
*right*..... "en sheeponfire vertrekt met gierende handen richting toilet..."Maar je hebt haar enorme reet nog niet gezien!Trouwens ze heeft ook wel een enorme laag plamuur op haar gezicht hoor!
waar te zien?Anoniem: 62442 schreef op 09 May 2003 @ 14:28:
[...]
Maar je hebt haar enorme reet nog niet gezien!Trouwens ze heeft ook wel een enorme laag plamuur op haar gezicht hoor!
ontopic:
en de ps2 zuigt ook
egt ontopic:
ik heb wel gisteren ikaruga gezien (live) @ de dc bij een m8
This is the Way.
Anoniem: 55140
Wat ik me nu afvraag mbt. de mensen met crashende Cubes, staat de Cube wel vrij?
maw: Is er genoeg ruimte voor airflow door de Cube heen?
Zag hier ergens in dit topic een pic van een cube die tussen 2 dingen instond, dan kan ik me nog wel wat indenken dat dat ding gaat crashen.
maw: Is er genoeg ruimte voor airflow door de Cube heen?
Zag hier ergens in dit topic een pic van een cube die tussen 2 dingen instond, dan kan ik me nog wel wat indenken dat dat ding gaat crashen.
Dat is volgens mij een phuse pic als ik het me zo kan herrineren.
Maar idd die van staat altijd voor de TV kast op de grond daar heeft hij zat ruimte.
Maar idd die van staat altijd voor de TV kast op de grond daar heeft hij zat ruimte.
same prob herejOzh schreef op 09 May 2003 @ 00:45:
Godver de godver, heb ik net de 2e eindbaas bij Zelda verslagen, loopt m'n cube vast! Tenminste, het beeld focust op het grote hart enen daar blijft ie op gefocust staan. Kan helemaal niks meer doen... Blegh, moet ik weer die hele dungeon opnieuw doen
zo'n vaag blad-beesie die in die plant vastzat
gelukkig was die eindbaas niet zo moeilijk
he dat was alleen de show-off opstellingschnumi schreef op 09 May 2003 @ 15:20:
Dat is volgens mij een phuse pic als ik het me zo kan herrineren.![]()
als ze aanstaan staan ze altijd op de grond voor de kast
niet moeilijk maar het duurde wel lang voor hij in het stof had gebeten.Glorix Jim schreef op 09 May 2003 @ 15:25:
[...]
same prob here
gelukkig was die eindbaas niet zo moeilijk
Wat ik bij dat soort mensen denk, dus van die hippe presentratices. Gamen ze zelf nou ook? kijk van die vent in het item wil ik het nog wel geloven, maar die presentratice maak ook bij mario kart een opmerking: "ik hou wel van die feature" (met z'n tweeen op een karretje) dan denk ik

Je moet je niet te druk maken. Alles loopt wel een keer vast. Mijn Cube is ook een keer tijdens MP vast gelopen. Reset en weer verder. Mijn PC is nog steeds koploper met Crashen. Het is niet leuk maar zo erg is een vastloper nou ook niet./ontopic:
[ Voor 76% gewijzigd door RareGast op 09-05-2003 15:42 ]
Ik heb ook zelden een vastloper gehad bij Nintendo consoles.Sagat schreef op 09 May 2003 @ 13:07:
Mijn cube is ook nog nooit vastgelopen, maar ik speel niet echt super veel. Sessies van 3 a 4 uur komen echter wel voor.
Heb een keer een bord spaghetti met saus laten vallen op de snes, en ja toen liept ie vast. Maar was verder niet stuk ofzo.
Een van de Nintendo Manual tips is de stekker v/d stroomtoevoer uit stopcontact halen als je hem een tijdje niet gebruikt. Bijv. als je gaat slapen.
Enige hangactie van een Nintendo-console was bij mij ten tijde van de NES. Ik moest en ik zou TMNT uitspelen, hoewel de temperatuur zo'n 40 graden was in mn kleine hok/kamer.
Dan kreeg je van die gave effecten, zoals steeds doorlopend beeld en spontane blackouts. Sindsdien dus waterkoeling op mijn NES
, maar de GC lijkt toch aardig goed gekoeld..?
Naja, vind het al heel wat dat je het ding gewoon uit kan zetten wanneer je wilt.
Dan kreeg je van die gave effecten, zoals steeds doorlopend beeld en spontane blackouts. Sindsdien dus waterkoeling op mijn NES
Naja, vind het al heel wat dat je het ding gewoon uit kan zetten wanneer je wilt.
Anoniem: 68036
Zoals mijn naam al doet vermoeden ben ik toch echt een vrouwIk kan er natuurlijk helemaal naast zitten, maar hippe vrouwen, die het over gamen hebben. Ik moet de eerste nog tegenkomen... Op de 400 unieke gebruikers hier, weet ik alleen van pollo dat ze vrouw is. Dat vind ik een minpunt aan van die spelletjes programma's/interviews op TV. Allemaal gemaakt door mensen die niet echt van gamen houden. Geen passie.
lol dacht eerst dat er stond: die meer passie heeft in het spelen van een game dan met haar vriend.Anoniem: 68036 schreef op 09 mei 2003 @ 15:47:
[...]
Zoals mijn naam al doet vermoeden ben ik toch echt een vrouw. Die meer passie in het spelen van een game heeft dan d'r vriend.

Anoniem: 68036
Dat is voor mij een vraag en voor jou een weet
maar nu met zelda vindt ie de gamecube ineens wel leuk dus nu is het ruziemaken wie er mag
.
gewoon grof geweld gebruiken!Anoniem: 68036 schreef op 09 May 2003 @ 16:04:
Dat is voor mij een vraag en voor jou een weetmaar nu met zelda vindt ie de gamecube ineens wel leuk dus nu is het ruziemaken wie er mag
![]()
.
Sorry.. Maar ik sprak generaliserend. Mijn argument staat nog steeds. 400 man op 2 dames, is nog steeds een verschil. Ik ken ook een meisje dat gamed. Maar de verhouding is nog steeds erg zoek.Anoniem: 68036 schreef op 09 May 2003 @ 15:47:
[...]
Zoals mijn naam al doet vermoeden ben ik toch echt een vrouw. Die meer passie in het spelen van een game heeft dan d'r vriend.
Maar
Anoniem: 68036 schreef op 09 May 2003 @ 16:04:
Dat is voor mij een vraag en voor jou een weetmaar nu met zelda vindt ie de gamecube ineens wel leuk dus nu is het ruziemaken wie er mag
![]()
.
Nee, man chanteren. Werkt veel beter, ik niet op de GameCube dan jij geen ....
[ Voor 36% gewijzigd door RareGast op 09-05-2003 16:14 ]
nou ja dat meisjes niet gamen is onzin... mijn vriendin gamed ook, en de vriendin van een vriend van mij ook
en laatst heb ik nog een vriendin een gamecube aangesmeerd... zegt genoeg toch
en laatst heb ik nog een vriendin een gamecube aangesmeerd... zegt genoeg toch
Realistische racegame voor cube? R:Racing Evolution
Wordt deze game het antwoord op onze gebeden?

Though it's made by veterans of the Ridge Racer and MotoGP series, this is an original racing game, featuring a more simulation-oriented approach.
Rather than the pure fantasy of earlier Namco racers, it has licensed cars, eight racing disciplines (including rallying, drag racing, GT circuits, and the like) and some real tracks among its selection of 11 courses.

Mmm die graphics ontstijgen nog niet het PSX niveau.
Hopelijk veranderen ze dat gauw dan kan het zeker wat worden.
Wow, dat zou wel extreem gewenst zijn ja! Mwoah, het is nog lang geen GT3-kwaliteit, aan de pics te zien. Echter, deze zullen ongetwijfeld nog flink opgepoetst worden. De laatste paar shots zien er beter uit dan de eerste 2 (die nogal vaag/grauw en pixelig aandoen.Phusebox schreef op 09 May 2003 @ 16:28:
Realistische racegame voor cube? R:Racing Evolution
[...]
Belangrijker zal de handling van de wagens zijn, en de diversiteit van het wagenpark. 11 tracks vind ik nogal magertjes, maar aangezien het spul van Namco komt, zal het wel een compleet product worden.
En jij bent een Cuber?schnumi schreef op 09 May 2003 @ 16:31:
Mmm die graphics ontstijgen nog niet het PSX niveau.Hopelijk veranderen ze dat gauw dan kan het zeker wat worden.
het gaat troch om de gameplay.
GT3 ziet er ook niet super uit ofzo (NFS:HP2 ziet er zelf nog mooier uit)
het gaat om de gameplay
This space is occupied
Need For Speed Underground

dit klinkt ook wel vet
maar zoals bij alle games, de pressrelease verhaaltjes zijn altijd leuk en aardig... maar achteraf blijkt het niet zo te zijn als je je voorstelt
maar toch, meer dan alle andere NFS spellen zal ik hier een oogje op houden
Need for Speed Underground Fact Sheet:
Enter the world of urban street racing and high performance tuner cars with the latest title in the hit Need for Speed series: Need for Speed Underground. Take on today's most popular tuner cars from Mitsubishi Motors, Subaru, Toyota and many more, building the ultimate street machine by earning cash to pay for custom body kits and a host of licensed car performance mods. But just creating a custom street racing machine will not get you to the top; it takes a certain amount of attitude and razor sharp driving skills to compete in the tough world of urban racing.
A number of diverse events set in gritty, nighttime environments make up the heart of street competition. Players become complete street racers by perfecting skills in each event by nailing the perfect shift in drag racing and by putting their street cred on the line, racing through the city streets at all hours of the night.
Prove you belong in the elite street racing circles, work your way up the underground rankings and take on the best of the best in each discipline.
Key Features
Twenty fully customizable, licensed cars are included in the game from Mitsubishi Motors, Subaru, Toyota, and many more.
Several unique racing events will be featured in the game including the following:
Drag Racing: Explode off of the line with three other racers, on the brink of control, as you race for the finish line.
Street Racing: Heat up the cold city streets with some high octane, high speed racing, finding the fastest lines through a variety of open city racecourses.
Hundreds of ways to customize your ride. Pick from major aftermarket parts manufacturers including AEM Inc., Audiobahn®, Bilstein®, Dazz Motorsport, DC Sports, Eibach®, Enkei, GReddy Performance Products Inc., HKS®, Holley®, InjenTM, Jackson Racing, MOMO, Neuspeed®, Nitrous Express Inc., O.Z®, PIAA, Skunk2 Racing, Sparco®, StreetGlow®, and Turbonetics Inc.
Need for Speed Underground's amazing graphics will immerse gamers in the world of after hours street racing. The diverse urban nighttime environments are modeled after a variety of highly detailed real-world urban landscapes. A new sensation of speed has been created in the game by the award winning Need For Speed team and an OSCAR® nominated Hollywood visual effects expert.
Over 100 unique events give racers the opportunity to earn cash, buy more upgrades, and unlock cars and tracks while increasing their street reputation.
A diverse collection of high-octane music keeps the game rolling.
Product Specifications
Publisher: Electronic Arts
Developer: EA Black Box
Ship Date: Early 2004
Category: Arcade Racing

dit klinkt ook wel vet
maar zoals bij alle games, de pressrelease verhaaltjes zijn altijd leuk en aardig... maar achteraf blijkt het niet zo te zijn als je je voorstelt
maar toch, meer dan alle andere NFS spellen zal ik hier een oogje op houden
[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 09-05-2003 16:39 ]
Kijk: die beelden gecombineerd met een goede gameplay van bijv. die Namco Racer hierboven, dat willen we zien.
NFS:U is wel ff lekkere eyecandy zeg!
Hmmm wat is dat nu, gaat de Cube de PS2 als race console kloppen?
Racing Revolution zie ik wel zitten, hoop alleen voor die titel dat GT4 niet op hetzelfde moment in de schappen ligt, maar verder wel vet een wat uitgebreidere racegame op de Cube. Die nieuwe NFS ... sja, steek dat geld liever in Burnout 2 denk ik.
het nadeel van burnout is dat het crashen mij een te grote rol speeltTAG_Speedy schreef op 09 mei 2003 @ 16:42:
Hmmm wat is dat nu, gaat de Cube de PS2 als race console kloppen?Racing Revolution zie ik wel zitten, hoop alleen voor die titel dat GT4 niet op hetzelfde moment in de schappen ligt, maar verder wel vet een wat uitgebreidere racegame op de Cube. Die nieuwe NFS ... sja, steek dat geld liever in Burnout 2 denk ik.
als adrenaline junk heb ik toch liever speed dan vette crashes
Dat is precies de reden waarom ik Burnout 2 alweer geruild heb. Het gaat alleen maar om de crashes, het was bij mij al binnen een half uur gaan vervelen. Daar komt bij dat je maar erg beperkte keuze hebt aan race modes. Erg jammer...Phusebox schreef op 09 mei 2003 @ 16:43:
[...]
het nadeel van burnout is dat het crashen mij een te grote rol speelt
(maarja wave race waartegen ik em geruild heb bevalt me wel gelukkig)
Jah duh maar ik wil toch wel iets eye candy aub. Maar ik denk dat ze er nog wel iets mooier uitzien op de console zelf.TheEvilCuber schreef op 09 mei 2003 @ 16:35:
[...]
En jij bent een Cuber?![]()
het gaat troch om de gameplay.
GT3 ziet er ook niet super uit ofzo (NFS:HP2 ziet er zelf nog mooier uit)
het gaat om de gameplay
Vond de snelheid in Burnout (1) toch zeer goed te pruimen, die crashes ... sja je kan sturen of je kan het niet natuurlijkPhusebox schreef op 09 May 2003 @ 16:43:
[...]
Daarom hebben wij er thuis twee staan, nu is het alleen nog ruzie als we hetzelfde willen spelen, maar dat zit meestal wel goed...zij heeft nu Pikmin en Zelda en ikke heb MP voorlopig nog.Anoniem: 68036 schreef op 09 mei 2003 @ 16:04:
![]()
.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
geweldig. Ik heb er nu 7 uur inzitten enzo en ben druk bezig met het perfectioneren van level 1. (probeer volgende week of de week erna de 2 miljoen grens te breken) Heb het alleen een beetje druk atm dus niet veel tijd om te spelen helaas. Ook hebben een paar vrienden van mij een hele tijd zitten spelen, dus ik denk dat ik zelf maar 5 uur heb gespeeld.daFubar schreef op 09 May 2003 @ 13:08:
blauwebeer, die is allang gepost. aantal pagina's terug
top10 van ign: http://top100.ign.com/1-10.html
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 09-05-2003 19:34 ]
wow man 4 Nintendo games in de top 5.
Dit moet je eens onder de neuzen van die snotaapjes leggen dan weten ze wie hier de baas is.
Dit moet je eens onder de neuzen van die snotaapjes leggen dan weten ze wie hier de baas is.
Heb je die PAL of US? Ik wil m mss wel overkopen als ie PAL isPhusebox schreef op 09 May 2003 @ 16:43:
[...]
En als is US is heb ik wel interesse.
Dit topic is gesloten.