Het Grote GameCube Topic deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.495 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 19:26:
[...]
Wow. Vergeet niet dat de ps2 een hele shitload heeft aan geniale spellen die je echt op geen ander systeem ziet :)
Daar ligt mijn punt. Er zijn zoveel spellen voor de PS2 (waaronder dus hele goede), dat veel mensen voor deze console kiezen. Ik kan persoonlijk - als ik dat wil - altijd wel iemand bereiken met een PS2, en de fun is er niet minder om. Maar het ging mij om het punt van innovatie-gebrek verwijten; als je zo'n hele shitload aan games hebt, dan zit er vast ook veel goeds tussen. Omdat het aanbod van de Cube nu eenmaal niet zo gigantisch is als dat van de PS2, zou die gast ff bepaalde dingen wat meer in perspectief moeten zien.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RSP schreef op 07 mei 2003 @ 19:32:
[...]

Iets wat veel mensen idd vergeten door de berg aan matige spellen... d'r zitten juweeltjes tussen :)
Juweeltjes zeker, maar innovatieve juweeltjes die je ook nog eens nergens anders ziet? Die zie ik toch echt weinig, Tja GTA komt ook naar de PC en MGS naar de Box/GC en ook PC...

edit:
DMC is natuurlijk een mooie exclusieve topper :) Maar deel 2 zuigt dan wel weer hard...
En ICO maar verder kom ik niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

RSP schreef op 07 May 2003 @ 19:32:
[...]

Iets wat veel mensen idd vergeten door de berg aan matige spellen... d'r zitten juweeltjes tussen :)
ik kan me geen goeie voor de geest halen eerlijk gezegd
-GTA serie= kut
-FF serie =kut
-GT serie =kut

mischien is ICO wat (Jurjen vind die zelfs cool) maar verder echt niks

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TheEvilCuber schreef op 07 mei 2003 @ 19:37:
[...]

-GTA serie= kut
-FF serie =kut
-GT serie =kut

IMO doe je nu hetzelfde als Marcel in z'n column, je zeikt franchises af die door de hele pers met _/-\o_ _/-\o_ overladen worden.
Jouw mening is nog geen feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

TheEvilCuber schreef op 07 May 2003 @ 19:37:
[...]

-GTA serie= kut
-FF serie =kut
-GT serie =kut

Persoonlijk vind ik GT3 echt een prima game, ICO is meesterlijk en zelfs DMC vind ik tof maar ik heb me verder niet echt verdiept in de PS2 scene dus ik kan je geen fanboy achtige lijst van 180 games geven :) sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-GTA serie= kut
-FF serie =kut
-GT serie =kut
Persoonlijk vind ik vooral je argumenten echt geniaal. FF is tenslotte een serie die begonnen is op een nintendo systeem. En ik weet zeker dat niet veel menzen zouden klagen als er een nieuwe FF op de gamecube zou komen. GTA3 vond ik wel aardig, maar langn iet zo goed als 1.

Ratchet and clank
Devil may cry
Xenogears
.hack
Zone of the Enders
MGS
Jak and Daxter
Tekken
Onimusha
The mark of kri
Twisted Metal
Amplitude
ICO

Misschien kan je je nu meer voor de geest halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

ICO heb ik nooit gespeeld. GTA wel, is wel leuk maar verveelt mij na een tijdje. Verder natuurlijk Metal Gear (prachtig) en FF serie. DMC is ook echt cool en Contra: Shattered Soldier lijkt me geweldig. :D. GT houdt ik niet van.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

GolbeZeromus schreef op 07 mei 2003 @ 19:44:
[...]
GT houdt ik niet van.
Terwijl ik nu juist op zoek ben naar een GT voor GC :)

Devil May Cry was erg mooi, soms een beetje saai maar dat zul je altijd wel houden. Iig een zeer onderhoudende game.

Maja, ehrm.. excusez-moi voor het ontketenen van een waarschijnlijk zeer bekende reeks gegevens. Ik vond die column gewoon nogal dwaas beargumenteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

mwa, in een paar dingen heeft ie gelijk, maar dat van zelda! HOE DURFT IE!!! en dan vind ie dat x-bugs gameplaysuckendepoepspel ownen? :|

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GolbeZeromus schreef op 07 mei 2003 @ 19:44:
ICO heb ik nooit gespeeld. GTA wel, is wel leuk maar verveelt mij na een tijdje. Verder natuurlijk Metal Gear (prachtig) en FF serie. DMC is ook echt cool en Contra: Shattered Soldier lijkt me geweldig. :D. GT houdt ik niet van.
Wat is contra? En Metal Gear en GTA zijn Multi-Platform :)

edit:
Bij deze verzoek ik iedereen die kutcolumn nog ff op te zoeken en een berichtje achter te laten, is wel zo fijn weet Marcel ook weer dat ie volgende keer toch beter met argumenten kan komen :) Dank u voor de moeite.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 19:39:
[...]
IMO doe je nu hetzelfde als Marcel in z'n column, je zeikt franchises af die door de hele pers met _/-\o_ _/-\o_ overladen worden.
Jouw mening is nog geen feit.
ik zal even onderbouwen :7
Ik heb het trouwens alleen over de PS2 delen van de series

GTA = kut omdat:
uhh GTA slaat nergens op het gebruikt zinloos geweld als ''cool'' gimmic om daardoor goed te verkopen.

FinFantasy = kut omdat:
Ik vind RPG's leuk, Golden Sun en Pokemon op de GBA vond ik fantastisch.. maar dat... tja een 3D RPG staat me niet aan gewoon. een RPG hoort te zijn zoals pokemon op de gba lekker overzichtelijk en duidelijk. de ff serie is overgenomen door graphics hoeren denk ik, want het verhaal is de laatste delen nou niet echt beter geworden

Gran tourismo = kut omdat:
het een simulatie is, ik heb in het algemeen al een bloedhekel aan autos in het echt
In games vind ik het alleen maar leuk om ze te slopen en er mee te kloten.
al de sleutelen en ''tunen'''vind ik helemaal nep.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

the_Omniscient schreef op 07 May 2003 @ 19:48:
[...]

Een spelfout ;)

Terwijl ik nu juist op zoek ben naar een GT voor GC :)

...
Wow, je hebt een grove spelfout bij mij ontdekt, terwijl ik er altijd zo happig op ben om die niet te maken. Typfouten vind ik soms niet zo erg, maar maak ik denk ik ook niet zo vaak.

Maar, ik houd (stam jaja) niet zo van die rally racers. GT op de PSX dan ook echt zuigen. Zal wel komen omdat ik er niets van kon, haalde mijn rijbewijs geeneens :X. Het ziet er zeker schitterend uit, maar is gewoon niets voor mij. BurnOut2 lijkt me daarentegen wel weer leuk.
Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 19:49:
[...]
Wat is contra? En Metal Gear en GTA zijn Multi-Platform :)

...
Metal Gear wil ik nou niet persé multiplatform noemen. We krijgen weer een apart deel uit de serie. The Twin Snakes... Volgens mij weet nou niemand echt wat daar allemaal in zit. Wordt het nu deel 1, maar dan compleet gerestyled, of iets anders? Ik vermoed dat het geen MGS 3 wordt, die gaat gewoon naar de PS2. Maar met Substance heb je wel gelijk ja. En GTA? Multiplatform? Ja, de PC. Maar daar speel ik bijna nooit op. Dus die tel ik ook niet echt mee.

En nooit van Contra gehoord??? Aka Probotector aka Gryzor op de C64. PRobotector 1 en 2 op de NES, Super Probotector op de SNES, Contra Hard Cops op de MD en een deel meen ik op de PSX/Sega Saturn. Die laatste weet ik echter niet zeker.
henkyyyyyyy schreef op 07 mei 2003 @ 19:58:
Waarom willen mensen meestal andere Console's afkraken ????

...
Omdat fanboys willen dat andere mensen ook de console kopen die zij hebben. De fanboy hoopt hierdoor dat er meer mensen deze visie gaan delen in alles wat zij prachtig vinden. Misschien heeft het helpen van deze merken ook welhet effect dat ze meer verkocht worde, zodoende meer 3rd party support krijgen en uiteindelijk alle titels op hun consoel kunnen spelen. Althans, dat is mijn gedachten gang.

NINTENDO RRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUULLLLLLLEEEEEEEEEZZZZZZZZZZZZz :P ;)

[ Voor 58% gewijzigd door GZ op 07-05-2003 20:02 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 08:29

Ik begrijp het niet hoor , want het gaat toch echt om de games en hier komt een leuk feitje, iedereen heeft en een andere smaak!!!
Dus ik begrijp niet waar mensen zich druk om kunnen maken.

Ik heb alle drie de Next- Gen Console's en degene waar ik het meest op speel is DE PS2 !
DIt komt omdat de PS2 voor MIJ het beste spel ooit heeft !!
Namelijk WINNING ELEVEN FINAL EVOLUTION inc. DE WEDOIT3 PATCH.

Ik heb de Xbox gemod en gebruik hem het meest als Divx player , games doe ik er weinig op , alleen Splinter Cell.

Op de Cube ben ik pas de Game tegen gekomen die mij langer dan 2 dagen heeft kunnen boeien namelijk ZELDA. (prachtig gewoon)
En ik was echt een NINTENDO freak , heb elke console van ze , ja zelfs de Virtual Boy !

ZO heeft iedereen zijn eigen mening , maar waarom toch andere Console's afkraken , dat kan ik echt niet begrijpen !!!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
henkyyyyyyy schreef op 07 May 2003 @ 19:58:

Ik begrijp het niet hoor , want het gaat toch echt om de games en hier komt een leuk feitje, iedereen heeft en een andere smaak!!!
Dus ik begrijp niet waar mensen zich druk om kunnen maken.

Ik heb alle drie de Next- Gen Console's en degene waar ik het meest op speel is DE PS2 !

Ik heb de Xbox gemod en gebruik hem het meest als Divx player , games doe ik er weinig op , alleen Splinter Cell.

Op de Cube ben ik pas de Game tegen gekomen die mij langer dan 2 dagen heeft kunnen boeien namelijk ZELDA. (prachtig gewoon)
En ik was echt een NINTENDO freak , heb elke console van ze , ja zelfs de Virtual Boy !

ZO heeft iedereen zijn eigen mening , maar waarom toch andere Console's afkraken , dat kan ik echt niet begrijpen !!!
Mooie preek maar je mist ff iets, WE is er namelijk ook voor de GC.
Verder is het modden van je Xbox illegaal en kan ik ook wel een goedkopere DivX bak bedenken (mijne kostte 40 euro...).
edit:
Ik weet ook wel dat iedereen een andere smaak heeft, maar Marcel verkondigt zijn mening als ware het een feit en dat is fout IMO.

Euhm ik heb trouwens net m'n bonusdisc erin gepropt, maar kan iemand me nou vertellen, dat filmpje van F-Zero, is dat nou versneld afgedraait ofwat :+
En als Nintendo die Hot Clips als reclame had uitgezonden (ev. verkort), dan was dat de verkoop op zeker ten goede gekomen!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

GolbeZeromus schreef op 07 May 2003 @ 19:53:
[...]
En nooit van Contra gehoord??? Aka Probotector aka Gryzor op de C64. PRobotector 1 en 2 op de NES, Super Probotector op de SNES, Contra Hard Cops op de MD en een deel meen ik op de PSX/Sega Saturn. Die laatste weet ik echter niet zeker.
[...]
Probotector mogen ze van mij gerust uitbrengen op de GC. Wereldse game op de NES, zelfs semi-3D geloof ik (tussenliggende levels, of was dat toch de SNES).

Ook ben ik zeer benieuwd of Nintendo (zonder rare) het voor elkaar kan boksen een soort Donkey Kong Country-achtige surprise uit de mouw te schudden, want amai: die grafische pracht is zelfs heden ten dage nog indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm ik heb trouwens net m'n bonusdisc erin gepropt, maar kan iemand me nou vertellen, dat filmpje van F-Zero, is dat nou versneld afgedraait ofwat
En als Nintendo die Hot Clips als reclame had uitgezonden (ev. verkort), dan was dat de verkoop op zeker ten goede gekomen!
Die reclame is uitgezonden in amerika. F-Zero is ingame en niet versneld afgespeeld. Wel eens een fzero gedaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Het hele punt achter de fanboy rage is dat mensen willen dat hun console het beste is :) daar kan je weinig aan veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 20:05:
[...]
Mooie preek maar je mist ff iets, WE is er namelijk ook voor de GC.
Verder is het modden van je Xbox illegaal en kan ik ook wel een goedkopere DivX bak bedenken (mijne kostte 40 euro...).
Preek :D , zo wou ik ook weer niet overkomen ;)

Ik weet dat WE er ook is voor de GC , maar met die patches vind ik hem leuker op de PS2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op 07 May 2003 @ 19:58:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~veen4312/we6.JPG
:? :P

Die Japanse doosjes zijn trouwens wel fscking leet, jammer dat wij Europeanen weer opgezadeld worden met die crappy DVD-doosjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toen er is 1 plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Thunder schreef op 07 May 2003 @ 20:13:
[...]

[afbeelding]
:? :P

Die Japanse doosjes zijn trouwens wel fscking leet, jammer dat wij Europeanen weer opgezadeld worden met die crappy DVD-doosjes :(
Speelt tie trouwens lekker op de cube ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BEGN.be:
Zoals verwacht gaat The Legend of Zelda: The Wind Waker ook in het Verenigd Koninkrijk als zoete broodjes over de toonbank. Amper één week na de release zijn er maar liefst 80.000 exemplaren van de game verkocht, terwijl zelfs Metroid Prime nu nog maar aan 58.973 verkochte stuks zit. In het VK komt The Wind Waker daarmee op de twaalfde plaats in de lijst van snelst verkopende games ooit.
sweet sweet sweet...
Maar 59.000 voor metroid :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 20:17:
sweet sweet sweet...
Maar 59.000 voor metroid :(
Ik vraag me af hoe die cijfers in nederland zijn.
Btw, prachtig dat vlaamse gebabbel van jou af en toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Of ik een Japans doosje wil showen? Sure :P
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~veen4312/we1s.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~veen4312/we2s.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~veen4312/we3s.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~veen4312/we4s.JPG
Hmm crap eerste 2 foto's zijn'n beetje mislukt naja je snapt het idee ;)

Het speelt geweldig en het ziet er ook nog eens :~ uit.

[ Voor 17% gewijzigd door Thunder op 07-05-2003 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd mooi doosje, maar is dat zoveel mooier dan europese doosjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

idd, het is net een doosje wat niet makkelijk open te klappen valt, en een beetje teer is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 20:35:
IMO wel ja. Mooi handzaam ook het ding is echt heel klein. En je hebt meer het console gevoel erbij (Klinkt wazig maar 't is gewoon zo) DVD doosjes zijn zo standaard/saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 20:35:
ja :>

[ Voor 134% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijde gij eiglijk m of v M4rt???
Ik dacht eerst man, maar door die beelden onder je nick en beetje vrouwelijk gedrag begin ik nu te twijfelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 20:52:
zijde gij eiglijk m of v M4rt???
Ik dacht eerst man, maar door die beelden onder je nick en beetje vrouwelijk gedrag begin ik nu te twijfelen
>:) :D

edit: wil er nog iemand Need For speed Hot persuit 2 kopen? -voor €25 is ie van jouw

[ Voor 16% gewijzigd door Collaborator op 07-05-2003 20:56 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 07 mei 2003 @ 20:54:
[...]

>:) :D

edit: wil er nog iemand Need For speed Hot persuit 2 kopen? -voor €25 is ie van jouw
Wil je niet ruilen tegen Fifa 2003 of Smuggler's run?

edit: Aaaaaaaaargh, IK BEGIN HOLLANDS TE PRATEN!!!!! |:( |:(
normaal zou ik "wilde ni..." zeggen
Wil je, jezus christus, wie zegt da nu???

²toen ik die optie had dat je enkel geuploade dingen zag, zag ik continu enkel die billen Evilcuber... was Zalig :+ _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:14

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 20:35:
Ja!!
Veel kleiner, lekker apart! Zou goed opvallen tussen al die standaard doosjes hier in Europa...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben wel blij met die DVD doosjes eigenlijk.. beter dan die dozen die je vroeger voor de Snes de N64 had..

bovendien wordt het zo een mooie collectie met allemaal dezelfde doosjes.. vink niet erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Ik pleit voor doosjes ter grootte van een GBA SP. Zo wordt de handleiding lekker dik (dus dat moet wel een interessant spel zijn, als 't zoveel te lezen geeft :+ ) en bovendien zit je dan niet meer met die lelijke hoeveelheid lucht terzijde van de feitelijke disc.

Naja, eh... Mooie spellen vind ik ook wel leuk, die doosjes mogen best op het 2e plan komen wdb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben niet zo wild van de dvd hoesjes hier die kleine japanse zijn 100x beter vind ikzlef bij dvd hoesjes moet ik altijd aan x-box en ps2 denken kleine hoesjes voor de cube zouden er juist voor zoregn dat de games opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Waar is Burnout 2 al allemaal gesignaleerd? Alleen in Amsterdam of zou ie ook in de wat minder grote plaatsen te vinden zijn? Ik wil em zo graag morgen spelen :P

EDIT
En hoeveel blokken aan memory heeft Burnout 2 nodig? Want ik heb er nog maar 8...

[ Voor 23% gewijzigd door StarTAC op 07-05-2003 21:52 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

StarTAC schreef op 07 May 2003 @ 21:51:
Waar is Burnout 2 al allemaal gesignaleerd? Alleen in Amsterdam of zou ie ook in de wat minder grote plaatsen te vinden zijn? Ik wil em zo graag morgen spelen :P

EDIT
En hoeveel blokken aan memory heeft Burnout 2 nodig? Want ik heb er nog maar 8...
met 8 blocks kom je wel uit.
volgens mij zijn het er maar 5. in ieder gevak kom jij wel uit.

de crash mode vind ik trouwens echt SUPER, zoveel mogelijk schade maken en een zolang mogelijke lettingreactie maken. en dan word het prachtig in slo-mo weergegeven hoe iedereen 1 voor 1 op elkaar knalt

bij het racen is het botsen som irritant, vooral al een tanker voor je neus gaat afslaan je je hem dus never nooit kan ontwijken

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
OH ik ga morgen echt op zoek naar Burnout 2!!! Maar is het echt een enorm arcade spel, of is de feeling van de auto's nog wel realistisch, want het moet niet zoiets zijn als bij NFS.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
hmm burnout 2... PAL halen, of import kopen...
scheelt 20 euro... maar dan moet ik wel weer een tijdje wachten...
enerzijds heb ik zoiets van: "NEE, je moet niet weer een nieuw spel kopen waar je na een week op bent uitgekeken"
anderzijds: tot augustus komt er niks fatsoenlijks meer uit waarin ik geinteresseerd ben, of MK:DD wordt ertussen gesqueezed

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:33
Damn, je bent even naar een LAN en een topic gaat 6 pagina's vooruit. :P
Over die Marcel :
Inderdaad, hij vind zichzelf echt te groot, zijn reputatie moet hoogblijven dus zegt ie zoiets maar.
Wie weet?
Denk trouwens dat ie het meent, alleen ben ik het niet over de hype eens.
Ik verwachtte niet zo extreem veel van Zelda, en door dat is de game precies geworden wat het is.
In positieve zin dan, ik vind het niet de beste GameCube game, dat is zeker. :)

En wat lullen jullie nou over hoesjes?! lekker boeiend. :P
Beter dan die N64 k*tdoosjes. :(

@RSP >>
Nederlandse cijfers zijn er niet echt, maar wel in de mond, als je ziet hoe groot de zorgen waren op forums dat mensen echt de bonusdisc moesten hebben.
En dim+ die geen preorders meer aannam. :D
Zelda heeft wel hier goed verkocht.
Ik had het wel verwacht, Europa is beetje hetzelfde qua verkopen als Amerika.

@Burnout 2 hype hier ( :P )
Burnout was veeet!
In de zomervakantie heb ik dat spel zo vaak gespeeld, echt : _/-\o_
Helaas heb ik geen geld voor B2, erg jammer, hopelijk koopt me neefje em weer. :)
(Had em in de zomer geleend van neefie)
Mij lijkt B2 echt supervet, de snelheid en de crashen, lekkere game. :9

[ Voor 17% gewijzigd door Hidde op 07-05-2003 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
argh Sega en Sammy gaan niet samen... nou is dat op zich niet zo erg...
maar 3x raden welke aasgier zijn oog op sega heeft laten vallen...
Microsoft dus

[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 07-05-2003 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Ik hoop dat Sega dat uit principiele overwegingen gaat afwijzen. Maarja (veel) geld geeft meestal toch de doorslag ;(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Overigens nog bedankt, schnumi & JanMaster, want die discussie op InsideGamer.nl is wel erg aardig & vermakelijk geworden.

Is helaas niet echt relevant meer om er iets bij te posten, aangezien hij toch de hele tijd hetzelfde blijft herhalen, maar toch: leuk leesmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
StarTAC schreef op 07 mei 2003 @ 22:44:
Ik hoop dat Sega dat uit principiele overwegingen gaat afwijzen. Maarja (veel) geld geeft meestal toch de doorslag ;(
Sega forever, tenzij ze Xbox only worden. Waarom moet MS nou altijd alles voor zichzelf hebben, heeft Gates nooit van z'n moeder geleerd dat ie met anderen moet delen ofzow :/

En Phuse, ik heb m'n Pad gehad, tnx. De postbode had m nog wel bijna gesloopt, douwde m volgens mij extra hard door de brievenbus omdat er "breekbaar" opstond :/ Maar hijs nog heel
En sorry dat ik botje aan had laten staan op Messenger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt tie trouwens lekker op de cube ??
WE:FE?

Heb het spel nou een paar dagen en ik doe vrijwel niks anders.
Vertaling downen en gaan met die banaan.
Simpelweg de beste voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
Ik zit toch te twijfelen om te w8en op WE7 die was namelijk ook alweer aangekondigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 09:57
StarTAC schreef op 07 May 2003 @ 21:51:

EDIT
8 blocks

FRS in Leeuwarden heeft Burnout 2 ook.

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag in Den Haag bij de Free Record Shop ook al Burnout 2 zien liggen.
Ik ging Eternal Darkness halen bij de Media Markt, kwam er alleen achter dat die alleen in Rotterdam voor 20 euro in de Media Markt lag, dus ben daar maar ff langs gegaan, handig zo'n ov :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 00:32:
Ik heb vanmiddag in Den Haag bij de Free Record Shop ook al Burnout 2 zien liggen.
Ik ging Eternal Darkness halen bij de Media Markt, kwam er alleen achter dat die alleen in Rotterdam voor 20 euro in de Media Markt lag, dus ben daar maar ff langs gegaan, handig zo'n ov :)
Lagen er nog veel? Dan vraag ik ff lief aam een collega of hij er een mee wil nemen na het weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Goudstof schreef op 07 May 2003 @ 16:28:
[...]

Zo, ik heb gesolliciteerd. Ik bedoel niet geschoten is altijd... :7

Maaruh, RareGast, waar heb jij precies die vacature
vandaan, niet op nintendo
:? Bij Cube-europe.com hebben ze een nederlandse schrijver nodig voor reviews. verder wil ik er niet mee zeggen. Het is geen vacature van Nintendo zelf.
Phusebox schreef op 07 May 2003 @ 22:36:
Microsoft dus
Ja. laat het alsjeblieft geen Microsoft zijn. Ik ben meer voor Namco, Sega, en Nintendo. :P Dan kunnen ze de volgende console Triforce noemen. >:)

[ Voor 30% gewijzigd door RareGast op 08-05-2003 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Many of you may have noticed a little blurb in this month's issue of GamePro, regarding new Nintendo Franchises, "Fear" and "Ground Zero." Man when you guys get a little tidbit of pre-E3 Nintendo news you guys really go crazy. Anyways to quell the flow of e-mails I'm going to shut you all up with a little bit more info, and some answers to your questions. Get em while they're HOT!

First of all, there are two games, one called "Fear" and one called "Ground Zero." Both names we assume to be only code names at the moment. Fear is being developed internally at Nintendo and Miyamoto is heading the project himself. The game follows "a young and sheltered boy who challenges himself to overcome his many fears." From what we have heard the game will be level based with each level ending with him overcoming a fear of some sort. There will be a theme to each level, for example we have heard of a level where he overcomes his fear of heights by making his way up a treacherous mountain.

Ground Zero is actually a joint development by Nintendo and an unnamed second party developer or two. A game that will "be bigger than anything you have seen so far on Gamecube." That is all we were told.
Klinkt allemaal goed tot zover.
Raregast, sammy is niet hetzelfde als namco hoor. Sammy maakt flipperkasten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik wil ook nog even mijn mening geven over dat verhaal op IG van die Marcel knakker.

Allereerst in zijn verdediging, het is een column en dus alleen zijn persoonlijke (hoe subjectief ook) mening.

Maar laat ik eerst beginnen met het niveau van de schrijver aan te kaarten. Wat schrijft die vent als een klein kind zeg. Ik heb niet gelet op spelfouten maar meer op zijn (afwezige) stijl. Ik dacht echt dat ik naar een opstel van een iemand uit groep 5 zat te kijken. Ik ben ook betrokken bij een gamesite en daar word toch heel wat meer aandacht besteed aan de schrijfcapaciteiten van de medewerkers. Ik ben geen fantastische schrijver, maar als ik zo iets zou opleveren dan zou ik toch zeker op de tocht komen te staan als schrijver. Het is gewoon zielig dat dit op een dergelijke site mag verschijnen, maar daar heeft IG wel vaker last van.

Dan over de inhoud. Ik weet ook niet waar die marcel zijn informatie haalt maar kloppen doet het niet. De MQ op de bonus disc is volgens mij vanaf dag 1 al bestempelt als een moeilijkere versie van OoT en heeft nooit ook maar iets van een hype genoten (eerder het tegenovergestelde). Ook 'beschuldigt' hij Nintendo van het aanstichten van die hype. Hierbij breekt mijn andere klomp. Als het al zo was (wat ik ook zeker niet vind) dan is dat toch niet meer dan normaal. Er is ook een woord voor: marketing. De enige hype die ik heb meegekregen is om het feit dat de game echt zo enorm fantastisch bleek te zijn en dat twijfelaars (die afgeschrokken werden door oa de gfx) hun ongelijk bewezen kregen.
Ik heb echt niet het idee dat Zelda en Metroid zo enorm gehyped zijn (is dan weer mijn mening, net als de rest overigens). Dat er door heel de GC (en gaming) community zo enorm daar uit werd gekeken kwam heus wel door gegronde redenen (spelervaringen etc) en niet door gebakken lucht (wat het een hype maakt in mijn ogen).

Verder staat ook als een paal boven water dat onze kleine Marcel een Xbox fanboy is. Iets wat op zich prima is. Maar als je dan een stuk over de GC schrijft probeer dat dan niet te verbloemen door je eigen mening als feiten te verkopen. Dat de GC geen games bevat die hem aanstaan is prima en dat hij vindt dat daardoor de GC tegenvalt is ook mooi. Maar de manier waarop hij dit verwoordt is ronduit zielig. Dat je de toekomst van de GC aan de kaak wilt stellen is prima, maar als je dit op een gamesite zet denk er dan eerst over na. Want een stuk gechreven met oogkleppen op kan niemand waarderen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Deddiekoel schreef op 08 May 2003 @ 09:33:
Ik wil ook nog even mijn mening geven over dat verhaal op IG van die Marcel knakker.

Allereerst in zijn verdediging, het is een column en dus alleen zijn persoonlijke (hoe subjectief ook) mening.

Maar laat ik eerst beginnen met het niveau van de schrijver aan te kaarten. Wat schrijft die vent als
.....................
over na. Want een stuk gechreven met oogkleppen op kan niemand waarderen!
AMEN _/-\o_

Finding Nemo - First Movies
FN Movie 1
FN Movie 2
FN Movie 3
FN Movie 4
FN Movie 5

ps. rechtermuisknop - opslaan als...

[ Voor 57% gewijzigd door Phusebox op 08-05-2003 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Ik (kijk niet veel TV) maar ik heb ook nog nooit een Nintendo reclame gezien! En dan al helemaal niet over Zelda of Metroid. Van PS2 en de Xbox zie ik wel vaak reclames.

En dan zegt die Marcel dat Nintendo Zelda en Metroid hyped?

Hij mag van mij best een column schrijven, maar hij moet geen onware feiten als argument gaan aanvoeren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Link does more in a day what Sam Fisher did in a week. Looks like the CIA should get someone better.

The Legend of Zelda: The Wind Waker was released in Europe on the GameCube's second birthday, May 3. Just recently, the ELSPA (the European version of the NPD Group) showed off their top-20 UK game sales charts for the week ending that same May 3.

It will come as no surprise that Wind Waker conducted its way to the top of the sales on a single day, dethroning Tom Clancy's Splinter Cell and its 22 weeks on the chart. No numbers were given, but it's safe to say that the game sold more than its fair share of copies
hehe altijd fijn om te horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Die finding Nemo filmpjes zien er echt prachtig uit :D niet zo eng als dat spel op de DC... :P btw... op de GA forums is een user die uit extreem betrouwbare bron heeft vernomen dat Capcom op de E3 van dit jaar met 95% zekerheid... beelden laat zien van een NIEUWE zelda die op een soortgelijke, zoniet dezelfde engine draait als de engine van Spaceworld 2000!! dit roept om een discussie :D

- Is er inderdaad een nieuwe zelda in de maak?
- Wat is de kans dat deze zelda al minstens zo lang als TWW in ontwikkeling is?
- Wat kunnen we van deze game gaan verwachten?
- Gaat mijn hart het begeven voor de E3?

barst maar los!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

edit :|

[ Voor 106% gewijzigd door NoTimeRemains op 08-05-2003 11:17 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HIValicious schreef op 08 May 2003 @ 10:38:
[...]

Ik zou uhm iig kopen? Jullie?

[...]

Jeuj! Oude glorie! :Y)

[...]

Ikaruga! Vanavond ophalen! En mocht ik het niks vinden dan ruil ik uhm om voor BurnOut 2! Ik post wel een mini-HIValicious(tm)-review!

[...]

The Runner Up.

BTW IGN heeft als game of the month gekozen voor: NBA Street Vol. 2
ehm ouwe koeien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Post dan ff een linkje man :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:52
08.05.03 - Die neueste Ausgabe des Wirtschaftsmagazins MCV führte ein Gespräch mit David Gosen (Europa-Chef von Nintendo) und Axel Herr (Geschäftsführer Nintendo Deutschland) über die aktuelle und zukünftige Firmenstrategie. Einige der wichtigstens Aussagen in Kurzform:

David Gosen:
- Wir konnten statt 12 Mio nur 6 Mio Gamecube verkaufen. Ein Grund dafür ist, dass wir in Europa nicht die richtigen Spiele zum richtigen Zeitpunkt hatten. Zelda und Metroid Prime hätten uns im letzten Jahr mehr geholfen.
- Der Markt ist umkämpfter und die Spielregeln haben sich geändert, denn es gibt neue Akteure, die überhaupt kein Interesse daran haben, gewinnbringend zu arbeiten.
- Gamecube 2 ist bereits in Entwicklung.
- Wir bauen Hardware, um für unsere Spiele die beste Plattformumgebung zu haben. Unsere Hardware ist für Entwickler-Anforderungen designt. Die Spieler, die unsere Hardware besitzen, sollen bestmögliche Unterhaltung bekommen - deshalb entwicklen wir jetzt und in Zukunft Hardware.
- Die Zahl der von Rare in den letzten zwei oder drei Jahren entwickelten Spiele war für uns zu gering. Rares Anteil am gesamten Softwaregeschäft ging ständig zurück.
- In Zukunft verstärkte Zusammenarbeit mit Lizenznehmern.
- Über Multiplattform-Verföffentlichungen: Gelegenheitsspieler erkennen grafisch keinen Unterschied eines Produktes, das auf mehreren Plattformen erscheint.

Axel Herr:
- Wer Nr. 2 auf dem Hardware-Markt ist spielt keine Rolle. Wichtiger ist es eine gesunde Ratio zu erzielen, zwischen Ware die man kauft und Ware, die man verkauft.
- Microsoft verkauft weitaus weniger Software-Einheiten als Nintendo.
- Preissenkungen der Xbox führen nur zu zeitlich begrenzten Verkaufsspitzen.
Mehr Infos in der aktuellen MCV:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

- Gamecube 2 ist bereits in Entwicklung.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op 08 May 2003 @ 10:29:
dat Capcom op de E3 van dit jaar met 95% zekerheid... beelden laat zien van een NIEUWE zelda die op een soortgelijke, zoniet dezelfde engine draait als de engine van Spaceworld 2000!!
Omdat Capcom nu zulke goede banden heeft met Nintendo? Zou Nintendo hebben gezegd, jullie brengen lekker veel exclusieve games uit op de GameCube en dan mogen jullie voor een keer een Zelda maken? 8)7 :? :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 11:27:
Omdat Capcom nu zulke goede banden heeft met Nintendo? Zou Nintendo hebben gezegd, jullie brengen lekker veel exclusieve games uit op de GameCube en dan mogen jullie voor een keer een Zelda maken? 8)7 :? :) :D
Ik vind het ook raar klinken maargoed :) afwachten geblazen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Microsoft dus
Ik vind gewoon dat ze Microsoft moeten schoppen, ze vern**ken alles.
Ze maken helemaal geen goede spellen, ik bedoel waarvoor koop je nou een XBox voor, alleen voor Splinter Cell en halo maar die komen ook voor de PC en GC uit.
Als ze nou gewoon niet iedereen gaan overkopen, om het dan - zogenaamd - XBox exclusive te maken, en de spellen gewoon uitbrengen op de GC PS2 en PC.
En die doos wegdoen, dan zou het er gewoon weer omgaan zie de beste spellen maakt en dus het meeste geld verdient. En niet op de manier van MS met hun lading geld.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Phusebox schreef op 08 May 2003 @ 09:52:
[...]

hehe altijd fijn om te horen
Don't mess with Link!!! _/-\o_

Het is eigenlijk best wel knap dat zo'n spel dat qua opbouw veel op elkaar lijkt toch nog gigantisch goed verkoopt. _/-\o_
Volgens mij is er niet zo'n andere serie die dat ook ''kan''.

[ Voor 9% gewijzigd door Vanitas op 08-05-2003 11:43 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Microsoft dus
Ik neem aan dat deze Japanse ontwikkelaar nog wel een greintje zelfrespect over heeft en zeker niet met MS in zee gaat. Lijkt me eerder dat ze zich bij een andere Japanse ontwikkelaar aansluiten.
Vanitas schreef op 08 May 2003 @ 11:34:
[...]

Ik vind gewoon dat ze Microsoft moeten schoppen, ze vern**ken alles.
Ze maken helemaal geen goede spellen, ik bedoel waarvoor koop je nou een XBox voor, alleen voor Splinter Cell en halo maar die komen ook voor de PC en GC uit.
Als ze nou gewoon niet iedereen gaan overkopen, om het dan - zogenaamd - XBox exclusive te maken, en de spellen gewoon uitbrengen op de GC PS2 en PC.
En die doos wegdoen, dan zou het er gewoon weer omgaan zie de beste spellen maakt en dus het meeste geld verdient. En niet op de manier van MS met hun lading geld.
Amen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Fred_Perry schreef op 08 May 2003 @ 11:43:
Ik neem aan dat deze Japanse ontwikkelaar nog wel een greintje zelfrespect over heeft en zeker niet met MS in zee gaat. Lijkt me eerder dat ze zich bij een andere Japanse ontwikkelaar aansluiten.
Idd, japanners zijn nogal westers-resistent :) kijk naar het succes van de xbox in japan als recent voorbeeld. het lukt gewoon niet en een japanse delevloper voor het westen games laten maken, is al helemaal van de gekke. ze vonden het in japan eigenlijk al van de gekke dat japanners meehielpen aan metroid prime wat toch een westerse productie is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Van Cube-Europe:
It has been reported that in the UK only over 80.000 copies of Wind Waker have been sold in just the weekend. Throughout Europe Nintendo claims to have sold over 300.000 copies of the game!!

As a result of the success of The Legend of Zelda: The Wind Waker, GameCube hardware sales across Europe have more than tripled.

David Gosen, managing director, Nintendo of Europe commented, “The sales for The Legend of Zelda: The Wind Waker have been phenomenal this weekend and we are working very hard to ensure our European retailers continue to have enough stock to meet consumer demand. These excellent sales reflect our belief that this is the most eagerly anticipated game of the year and a very important title for Nintendo GameCube.”

Nintendo anticipate more units to be shipped to retail by the end of next week and are working hard to satisfy the huge demand from consumers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 11-09 17:18

Sagat

Is pappa x2!

over de column. Hij heeft een reputatie als zeurdoos en zegt dat ie teleurgesteld is in de games. Tsja, wat kun je hier aan toevoegen? Hij zet zichzelf in een negatief daglicht door foute dingen aan te nemem over zelda. Verder kan ik hem op weinig foute dingen betrappen behalve dat hij geen duidelijke scheiding maakt tussen feiten en zijn mening. (en dit heeft hij volgens mij ook toegeven in de reacties)

Verder hoop ik uiteraard ook niet dat Sega naar de x-box gaat, maar het ligt natuurlijk wel in de lijn de verwachting, naast het al eerder stoppen met sport games op de cube.

Heeft er iemand info over hoe de sonic collectie en adventure games het doen op de cube? Ik hoor er hier iig weinig over.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Sagat schreef op 08 May 2003 @ 12:28:
Verder hoop ik uiteraard ook niet dat Sega naar de x-box gaat, maar het ligt natuurlijk wel in de lijn de verwachting, naast het al eerder stoppen met sport games op de cube.
De Sport games verkoopten gewoon niet zo goed op de Cube; dat is de reden dat ze zijn gestopt. Ik denk dat de Cube bezitter gewoon een ander soort publiek is dan de xbox en ps bezitters. De 2k3 series is trouwens de laatste voor de Cube
Heeft er iemand info over hoe de sonic collectie en adventure games het doen op de cube? Ik hoor er hier iig weinig over.
Ik weet dat de eerste Sonic Adventure (buiten verwachting) erg goed heeft verkocht. Vandaar dat de Sonic games bijna allemaal op de Cube uitkomen. Van de rest van de Sonic games weet ik het helaas niet hoe ze hebben verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Ik dacht dat EA gewoon doorging met sport spellen uitbrengen voor de GameCube?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:33
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 00:32:
De Gameshop in Den Haag heeft em ook al sinds 6 Mei.
Jammer dat ED niet bij de MM in Den Haag 20 euro is...

En SMB3 lijkt me erg aannemelijk, hopelijk wat echte vernieuwingen qua gameplay, SMB2 was meer een uitbreiding. (Maar toch was het een vette multiplayer game! :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA blijft doorgaan met het uitbrengen van sportspellen ja. Ze haddne er juist weer een hele reeks aangekondigd voor de cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

StarTAC schreef op 08 May 2003 @ 12:50:
Ik dacht dat EA gewoon doorging met sport spellen uitbrengen voor de GameCube?
EA is niet hetzelfde als Sega :o
EA Sport games komen nog wel gewoon op de Cube uit, de Sega reeks niet meer.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
Ik had dus eergisteren een mail gestuurd naar nintendo of er weer wavebirds in de sterrencatalogus zouden komen en dit was hun antwoord:
Beste Sephan,

Bedankt voor je e-mail. Binnenkort komen er weer nieuwe produkten in de
sterrencatalogus maar we weten nog niet welke.
Dus ja, daar wordt je ook niet echt wijzer van, maar wavebirds zullen er wel niet meer komen.. Daar had phuse toch ook voor gebeld? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

je zou je wavebird natuurlijk ook kunnen kopen ;)

Ik heb er zelf 2 en het werkt heerlijk, en het konijn kan de kabel niet meer doorbijten tijdens het spannendste moment van resident evil ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Ik hoop dat ze wat koele dingen op die VIP site neer zetten. Zoals de 1000mAh batterij voor de GBA SP of een BB adapter voor de GC... Iig die je niet zo maar zelf koopt. Een controller naar toetsenbord adapter zou ook heeeel vet zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Deddiekoel op 08-05-2003 14:41 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of t-shirts, posters en natuurlijk games! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 09:19:
[...]
Klinkt allemaal goed tot zover.
Raregast, sammy is niet hetzelfde als namco hoor. Sammy maakt flipperkasten :p
:? ik weet ook wel dat Sammy niet het zelfde is als Namco. Maar waar maak je uit op dat ik het niet weet? :? Namco wilt Sega ook overnemen/fuseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Ik heb Burnout 2 gekocht, maar ik persoonlijk vind het toch wat minder dan ik dacht. Waarschijnlijk ga ik em morgen ruilen. Maar weet iemand een ander (wel realistisch) race spel? Dat je ook met zn tweeen kan spelen? Of zijn die er niet op de GC?

EDIT
Ik had gehoopt dat Burnout 2 gewoon een luchtig race spel was, maar ik vind dat die 'stunts' die je moet uithalen veel te veel nadruk in het spel hebben. Ik zocht meer iets als DTM race driver eigenlijk, iemand een idee?

[ Voor 32% gewijzigd door StarTAC op 08-05-2003 15:59 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

misschien dat NFS hot persuit 2 meer iets voor je is dan

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

StarTAC schreef op 08 May 2003 @ 15:56:
Ik heb Burnout 2 gekocht, maar ik persoonlijk vind het toch wat minder dan ik dacht. Waarschijnlijk ga ik em morgen ruilen. Maar weet iemand een ander (wel realistisch) race spel? Dat je ook met zn tweeen kan spelen? Of zijn die er niet op de GC?

EDIT
Ik had gehoopt dat Burnout 2 gewoon een luchtig race spel was, maar ik vind dat die 'stunts' die je moet uithalen veel te veel nadruk in het spel hebben. Ik zocht meer iets als DTM race driver eigenlijk, iemand een idee?
jah ik heb need for speed nog welvoor je te koop als je geintereerd bent, misschien wil je ruilen ofzo?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Neuh, over need for speed heb ik niet echt veel goeds gehoord. Maarja jij dacht ook, niet geschoten is altijd mis zeker :P

Naja ik denk dat ik autoracen maar op de PC moet blijven doen. Ik ga em denk ik ruilen voor Metroid Prime ofzo. Of heeft iemand nog een ander goed advies voor mij?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ja, resdident evil 0/1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Zat ik ook al over te denken ja, hoeveel memory bloks heeft Resident Evil Zero nodig?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op 08 mei 2003 @ 14:26:
je zou je wavebird natuurlijk ook kunnen kopen ;)

Ik heb er zelf 2 en het werkt heerlijk, en het konijn kan de kabel niet meer doorbijten tijdens het spannendste moment van resident evil ;)
lol
precies de rede dat we hier ook een wavebird hebben :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

StarTAC schreef op 08 mei 2003 @ 16:18:
[...]

Zat ik ook al over te denken ja, hoeveel memory bloks heeft Resident Evil Zero nodig?
niet zo veel dacht ik. preciese aantal weet ik niet.
RE moet je wel van houden. Ik vind het de beste spellen ooit maar er zijn ook veel mensen die het ruk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
rajackar schreef op 08 May 2003 @ 16:30:
[...]

niet zo veel dacht ik. preciese aantal weet ik niet.
RE moet je wel van houden. Ik vind het de beste spellen ooit maar er zijn ook veel mensen die het ruk vinden.
Ik vind Eternal Darkness iig wel OK, maar lang niet zo stoer als anderen het vinden. Maarja nog maar even goed denken, want ik wil ook wel graag een spel dat je multiplayer kan spelen...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn mening gegeven over zijn stukje op de site zelf (reactie).
Samenvattend, leuke column als je graag de discussie wilt aanzwengelen.
Op usenet heb je "trollen" die dat veel beter kunnen, hij vervalt in enkele klassieke fouten door feiten verkeerd voor te stellen en iets subjectief als hoe iemand een game ervaart te beoordelen op objectieve grondslagen (hype, weinig innovatief etc.)
Column is dus van een vrij matige kwaliteit, hetzelfde zou ik reageren als iemand de ps2 zou veroordelen omdat die grote groep gebruikers geen verstand hebben van gamen (dood-doeners waar marcel knakker zich makkelijk van bedient).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle import cubers, je kan een t-shirt bij Viewtiful Joe krijgen als je 'm bij Capcom pre-ordert :)
http://www.capcom.com/e32003/vjoe.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
RareGast schreef op 08 May 2003 @ 08:44:
[...]

:? Bij Cube-europe.com hebben ze een nederlandse schrijver nodig voor reviews. verder wil ik er niet mee zeggen. Het is geen vacature van Nintendo zelf.

[...]
Okay thanx, ik ga zeker reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 08-09 16:28
blakez schreef op 06 mei 2003 @ 20:14:
Ik heb even een vraag aan degene hier die Animal Crossing hebben.. Spelen jullie dit spel nog wel eens of was 't echt zo iets van leuk voor een paar weken, maar daarna is het echt alleen maar hetzelfde.. Of speel je het nog volop en ontdek je nog steeds nieuwe dingen? :) Het spel lijkt me nog steeds echt gaaf en misschien dat ik het binnekort nog wel eens importeer.. :)

Dit topic gaat iig zo hard niet meer.. En de mogelijk om in andermans town te lopen werkt ook niet toch met de usb mem card?

Hoe staat 't eigenlijk met Animal Crossing 2, want die komt wel in Europa uit toch? Misschien dat we daar meer over te weten komen op de e3.. :)
Dit had ik een paar dagen geleden gepost, maar waarschijnlijk door de snelheid van het topic weer een beetje in vergetenheid geraakt of ik moet over antwoorden heen hebben gelezen.. :) in ieder geval, kan iemand nog ff op m'n vraagjes reageren.. danke! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een mooi artikel over de verkoopcijfers enzo, al van een tijdje terug maar kheb de link niet zien langskomen.
www.cube-europe.com/news.php?nid=4198

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
blakez schreef op 08 May 2003 @ 13:39:
Ik had dus eergisteren een mail gestuurd naar nintendo of er weer wavebirds in de sterrencatalogus zouden komen en dit was hun antwoord:

[...]

Dus ja, daar wordt je ook niet echt wijzer van, maar wavebirds zullen er wel niet meer komen.. Daar had phuse toch ook voor gebeld? :?
Ik had dezelfde vraag gemailed maar ik kreeg als antwoord dat ze in Belgie niet nieuw waren maar gewoon nog niet op. Er stond niks in over nieuwe producten ofzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

blakez schreef op 08 mei 2003 @ 16:51:
[...]

Dit had ik een paar dagen geleden gepost, maar waarschijnlijk door de snelheid van het topic weer een beetje in vergetenheid geraakt of ik moet over antwoorden heen hebben gelezen.. :) in ieder geval, kan iemand nog ff op m'n vraagjes reageren.. danke! :)
Ik heb Animal Crossing denk ik een week of 2-3 gespeeld, in het begin was het erg leuk maar zoals je zelf al aangaf, 't gaat vrij snel vervelen (tenminste, mij ging het vrij snel vervelen).
Maar ik denk dat ik nog maar erg weinig van het spel gezien heb, in de zomer worden er volgens mij allemaal evenementen georganiseerd in je dorp, in de winter (toen ik het spel kocht) was dat een stuk minder.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 14:27:
ik hoop dat Nintendo Failliet gaat, en dat MS dan Nintendo gaat overkopen :D
Dan komt waarschijnlijk Zelda op de Xbox!
Dat zou mooi zijn. Kun je je GBA op de xbox aansluiten enzo.
Hoe vind je dat. Natuurlijk triest dat ie wil dat Nintendo failliet gaat, maar wel weer leuk om ff aan te geven dat de MS achterban toch niet zo trouw is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 17:38:
Hoe vind je dat. Natuurlijk triest dat ie wil dat Nintendo failliet gaat, maar wel weer leuk om ff aan te geven dat de MS achterban toch niet zo trouw is :)
Hij hoopt denk ik ook dat microsoft alle automerken en supermarkten gaat overnemen zodat iedereen in dezelfde microsoft auto rijdt en dezelfde microsoft macaroni en hagelslag koopt :{

- Kortzichtig
- Troll
- Dom

cijfer: 1 (z'n naam staat erbij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wourlt waait wep:
Atari laat weten dat Ikaruga, de supercoole semi 3D shooter, uitgesteld is van 9 mei naar 23 mei. Het zou wel eens best kunnen te maken hebben met de Zelda release begin deze maand, nu een spel launchen is inderdaad niet zo verstandig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

GROM DAT IS WEL VERSTANDIG WANT IK KOOP HEM DAN HOEREN ATARI .. sigh :)

nou moet ik langer w8en :((

edit : dan ga ik wel even langs de dimplus/nedgame morgen =)

[ Voor 24% gewijzigd door yamAUchi op 08-05-2003 18:08 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op 1 of andere weirde manier ligt hij al in sommige winkels, je kan wat zoeken

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 18:07 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.