Het Grote GameCube Topic deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.494 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

waarom '' :| '' het is toch goed nieuws? 2 voor de prijs van 1!!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je van een Nintendo64?

w0000t, nice pic Evilcuber!!! _/-\o_
Ik heb normaal zo'n filmpje van The matrix, maar dat speelt enkel af in mijn profiel... 8)7
Hoe komt da?

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 22:41:

Ik heb normaal zo'n filmpje van The matrix, maar dat speelt enkel af in mijn profiel... 8)7
Hoe komt da?
bedoel je die matrix tekens ''regen'', die zie ik namelijk gewoon.
je hebt denk ik in de ''prefs'' web-icons uit staan als je hem zelf niet ziet.

ennu.. dat icon is wel hot ja.. ''Final Flight of the osiris'' rulez _/-\o_

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Boehahah zo hey, is dat ff triest als je 6 jaar lang niet meer op een console-achtig iets hebt gespeeld... Analoge controls zijn dan echt wel ff wennen zeg! Ik heb verd*mme een halfuur zitten klooien op dat piratenschip van TWW (met die sullige platformpjes)... *schaamt*

Maarrr toch: overtuigende gameplay, geweldige karakters in die game. Ga nu eens dat Soccer Slam-gebeuren uittesten, dan een nacht vol MP?

En al die player's choice-zooi erbij... verslavend, zo'n kubus!

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:53

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 22:41:

Hoe komt da?
Als je Paper Mario in de aanbieding hebt ben ik daar wel in geinteresseerd :)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb enkel Zelda: OOT en Mario 64, heb enkel die 2 games omdat ik da console van een vriend heb 'gekregen' toen de GC uitkwam, en dus niet daarvoor games ben beginne kopen

Thx, Evilcuber, nu werktet :)

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 22:51:
Heb enkel Zelda: OOT en Mario 64, de klassiekers :)
Jij noemt Paper Mario geen klassieker?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
StarTAC schreef op 06 May 2003 @ 22:52:
[...]

Jij noemt Paper Mario geen klassieker?
Die kwam veel te laat om nog goed te verkopen. De N64 lag toen al op zn gat en de Gamecube zat er aan te komen. Dus ik kan het ook geen klassieker noemen. heb em zelfs nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
Ik werd vandaag gewoon weggeslagen bij mijn cube...Mijn moeder werd gek van me , ik probeerde haar nog te commanderen ( c-stick, links, midden, rechts, midden) maar het hielp niet :'(... maar goed ook, want ik moest nog huiswerk maken :o

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Glitch schreef op 06 May 2003 @ 22:56:
[...]

Die kwam veel te laat om nog goed te verkopen. De N64 lag toen al op zn gat en de Gamecube zat er aan te komen. Dus ik kan het ook geen klassieker noemen. heb em zelfs nooit gespeeld.
Naja dan verschillen we van mening over de betekenis van het woord "Klassieker". Ik vind dat een klassieker niet perse veel verkocht moet hebben om zo genoemd te worden. Maarja maakt ook geen zak uit....

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarTAC schreef op 06 mei 2003 @ 23:01:
Naja dan verschillen we van mening over de betekenis van het woord "Klassieker". Ik vind dat een klassieker niet perse veel verkocht moet hebben om zo genoemd te worden. Maarja maakt ook geen zak uit....
Ik ben het met je eens StarTAC :) Ik heb Paper Mario echter ook nooit zelf gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:29
GolbeZeromus schreef op 06 May 2003 @ 19:51:

Oh, en Lamsh, daFubar heeft Eternal Darkness gekocht voor 20 Euro. Ik ben vandaag ook bij de MM geweest in Rdam en ze liggen er inderdaad voor 19,99 Euro.
Lagen er nog genoeg ???

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/fzerogxinitialboxarxxxt.jpg

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Lelijk :|

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Idd, ik ben ook helemaal geen F-zero fan, maar sinds dat filmpje (op de bonusdisc van Zelda) ben ik er toch wel iets anders tegenaan gaan kijken.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

gelukkig is de PAL versie altijd anders :*) anders zaten we met zo'n vaag en lelijk hoesje

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 11-09 17:18

Sagat

Is pappa x2!

nou, krijgen we fijn een power unlimited sticker die-geen-sticker-is erop :P

Komen er trouwens wel is mensen in het irc kanaal en zo ja op welke tijden?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Sagat schreef op 07 May 2003 @ 00:24:

Ik kom er en ik ben er bijna altijd als pc aan staat :D :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op 07 mei 2003 @ 00:24:

Ik zit er 24 uur per dag
ik let alleen maar hooguit een uur per dag op, zit de hele dag zelda te spelen meestal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

lelijk, vind het er wel vanaf springen qua "DANOONTJUH POWERRRRR" idee =)

sigh, ja irc kanaal zitten veel mensen 24/7 op, maar net zoals normaal irc, hoeft niemand wat te zeggen, dus ook gewoon gaan idlen, komt het vanzelf goed =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door the_Omniscient - Tuesday 06 May 2003 22:48

Boehahah zo hey, is dat ff triest als je 6 jaar lang niet meer op een console-achtig iets hebt gespeeld... Analoge controls zijn dan echt wel ff wennen zeg! Ik heb verd*mme een halfuur zitten klooien op dat piratenschip van TWW (met die sullige platformpjes)... *schaamt*
Oh dat hebben wel meer mensen, vrienden van me die zelda gingen spelen hebben er nog veel langer over gedaan.

Ik vind de boxart van F-Zero wel ok eigenlijk :) . Maar ik geef ook niet zo heel erg veel om de hoesjes (behalve dan dat ik die van waverace het mooiste vind en dat ik van dat logo nog een keer een poster zou willen hebben).

Ik zit ook wel op irc als mn pc aanstaat. Heb niet zo'n zin om mn pc's aan te laten staan als ik wegga en ga slapen. Wordt redelijk gek van het geluid dan.

Resident Evil en Rogue Squadron zijn wel aanraders voor dat geld (ook wel voor de volle prijs imo) Ik vond het beiden erg goeie spellen waar je heel wat plezier aan kan beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
weet iemand trouwens of zelda echy voor 52 euro bij de mediamarkt ligt ?
Want dan ga ik heb zo ff halen , en als ze luigi's mansion hebben liggen ,
Dan neem ik die ook mee..... En natuurlijk ook weer de nodige sterren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q: Is Sphinx a lot like Zelda? How so? And how does it differ?

A: There are certainly aspects of Sphinx that are reminiscent of Zelda. The gameplay with Sphinx, our main character, is dependent on his evolution in ability as well as his mastery of the weapons and items he acquires throughout the game. It's up to the player to master these elements and use Sphinx's weapons and abilities in concert to achieve a given goal. As players master these new weapons and abilities, we'll present them with new puzzles and enemies and that challenge that mastery.

A primary difference is our protagonist duality. There are two playable characters in Sphinx and the Shadow of Set, the Mummy and Sphinx. Both have completely different personalities and those personalities are reflected in their gameplay. Sphinx is our brash hero so his gameplay involves a lot of swordplay and traditional action/adventure elements like swimming, jumping and climbing. By contrast, the Mummy is weak and timid and proceeds through the game by stealth and puzzle solving. The player will solve puzzles with the Mummy by "abusing" him through all sorts of tortuous means. He can be set on fire, flattened, and electrified to name a few. It's lucky for the Mummy that he's already dead.

Q: This title is coming to PS2 as well. How with the GCN version be different, if at all?

A: We'll certainly be taking full advantage of the hardware. The primary difference will be the GameCube's ability to provide some better lighting. Lighting is very key in getting the characters in the game to look like they are part of the world. We're very excited about how the title is shaping up on GameCube and you'll be able to see all of this at E3.

Q: Can you give us a few examples of gameplay scenarios in Sphinx? What are some of the puzzles?

A: Some of my favorite puzzles involve the Mummy character. Since he's already dead the player will have to use him to solve puzzles in a completely different way than they are used to. If you run into a wooden barrier, set the mummy on fire and you'll be able to burn down the barrier. The Mummy can also turn machinery on by acting as a conductor for electricity. These puzzles make for some interesting new challenges for players as well as some good comic relief.

Q: The 3D engine in the game is very impressive. Can you talk a bit about what it's pulling off? Does it run at 60 frames?

A: Eurocom has put together a custom engine to power Sphinx and the Shadow of Set. There is a big focus on presentation quality in Sphinx and the engine is what allows us to achieve it. Running at 60 frames with a high level of detail is an absolute must. We've had a lot of success with getting that presentation feel on the GCN. Eurocom's animation system allows their animators to convey the subtleties in a motion that really convinces the user it's natural.

Q: Will the GCN version support progressive scan and Dolby Pro Logic II?

A: We'll support widescreen with Sphinx and the Shadow of Set on GameCube, but no progressive scan or Dolby right now. Although, we won't rule these features out until we get to the final days of development.
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/sphinx_050603_gcn_in01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/sphinx_050603_gcn_in02.jpg

Hmm interessant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Waarom zijn wij allemaal zo vroeg wakken :? Of hebben wij niet geslapen ;) (net als ik :P )

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
Ik heb een vraagje over Zelda:
Wat is nou het verschil tussen Ganon en Gannondorf. Dat is toch gewoon diezelfde gast met dat rooie peenhaar? Maar waar zit nu precies het verschil, en wat is het verhaal hierachter?

Ik hoor het graag en bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Warfare schreef op 07 May 2003 @ 08:16:
Ik heb een vraagje over Zelda:
Wat is nou het verschil tussen Ganon en Gannondorf. Dat is toch gewoon diezelfde gast met dat rooie peenhaar? Maar waar zit nu precies het verschil, en wat is het verhaal hierachter?

Ik hoor het graag en bedankt alvast!
Ganondorf is zijn originele gedaante. Met de Triforce Of Power verandert ie in Ganon, een soort van groot zwijn met een zeer kleurige staart (knipoog naar OoT veteranen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 21:27:
[...]
Alsof ik die kutbon nog heb :( Naja anyway, ik had MP idd bij de Intertoys gekocht, nou mooi dat ik daar dus nooit meer een game koop!
[...]
Damn dit artwork is wel weer heel slik :9~
iK had em ook bij intertoys gekocht en ook dus geen sterren. Heb toen nintendo gemailed en ze hadden wat vragen over waar ik em gekocht had.. beetje heen en weer gemailed.. en uiteindelijke werd het spel geregged. Zonder bon of fax, etc. :) Dus mail N ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06

Phydomir

Dennis

Ben nu in Zelda op een punt waar het verhaal steeds duidelijker begint te worden. Zitten wel wat leuke verassingen in.. :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Laatst online: 18-03-2021
Phydomir schreef op 07 May 2003 @ 08:46:
Ben nu in Zelda op een punt waar het verhaal steeds duidelijker begint te worden. Zitten wel wat leuke verassingen in.. :)
Ja, ik merk het ook. Het plot verandert ik vind het wel leuk. Spannend waar het verhaal naar toegaat.

Is ED een leuk spel.. als het nu goedkoper is.. is het misschien wel eens interessant.

Ha, Cube-Europe zoekt nog een mannetje, misschien dat hier iemand interesse heeft?
Job Opening: Dutch Report Writer
May 6th 2003 17:09 by Tim

Cube-Europe is looking to expand its team with somebody located in The Netherlands near Rotterdam.

We're looking for someone who can help us by writing game reports for this site. Here's some prerequisites needed for the job:

- Must have a love for videogames, particularly Nintendo and GameCube.

- Must know how to write very well in English. Spelling and grammar are definitely an essential requirement.

- Must live in The Netherlands near Rotterdam.

We are looking for somebody in The Netherlands to join the Cube-Europe team. Why near Rotterdam? Because that is where our headquarters is located, and that is where you will be testing some of the (p)review code.

All you have to do is send an e-mail with your name, ages and address including a writing sample to Tim. We'll be making the selection later this week.

Good luck!
Cube-europe bericht ons ook van de release datum van Viewtiful Joe en PNo3 in de USA. Interessant voor de Freeloader/US cube people.
News: Viewtiful Joe & P.N.03 US Dates
May 6th 2003 20:04 by James

Viewtiful Joe and P.N. 03 have both been given US release dates. Dig out your Freeloader...

OK, maybe it's not that early, but Capcom have released official target dates for these two games.

The hotly anticipated Viewtiful Joe will be released on September 14, while the slightly less hotly anticipated Product Number 03 will be released June 24.

So, if you can't be bothered to wait a few extra months for a UK release, then they're probably worth importing on their US release. Good job Datel managed to release that Freeloader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op 07 May 2003 @ 08:46:
Ben nu in Zelda op een punt waar ....... ik vast zit! :(
And i refuse to read gamefaqs :p
Zit nu een beetje rond te dwalen overal.. beetje de sub-quests doen wat die vis vertellen.. (heb alle tips opgeschreven :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.fiyer.com/ningc/img/layout/news/024371.jpg

Pokemon Monsutaa Bokkusu boxart voor de fans mochten die er zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
een telefoontje met nintendo leert ons: geen nieuwe gratis wavebirds voor nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op 07 mei 2003 @ 09:40:
een telefoontje met nintendo leert ons: geen nieuwe gratis wavebirds voor nederland
arg!! :(

waarom niet in NL en wel in BE :? 8)7

krijgen wij wat anders dan :?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 07 mei 2003 @ 09:40:
Mooie actie van nintendo waarom niet zeg , zeker ook geen reden voor gegeven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 10:02:
[...]

Mooie actie van nintendo waarom niet zeg , zeker ook geen reden voor gegeven 8)7
Moeten ze een reden geven voor het niet gratis beschikbaar stellen van iets? :? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

bij gebrek aan interessant nieuws:
DE DAGELIJKSE JAPANSE VERKOOP CIJFERTJESSS
1 GBA Fire EMUBUREMU Sword of blazing fire SML Nintendo 2003/04/25
2 PS2 Tenchu 3 ACG Fromm software 2003/04/24
3 GBA Dragon Quest MONSUTAZU Caravan heart RPL ENIX 2003/03/29
4 GBA Lock man Zero 2 ACG Capcom 2003/05/02
5 PS From TV animation ONE PIECE ocean ZUDORIMU! RPL BANDAI 2003/05/01
6 PS2 No. Yamasa Digi world SP sea 1 R TAB YAMASA entertainment 2003/05/01
7 GBA Maid Inn WARIO NOJ Nintendo 2003/03/21
8 PS2 Heat CHU! Professional baseball 2003 SPR NAMCO 2003/04/03
9 GBA NARUTO-NARUTO-spying full open! The strongest ninja large concentration ACG Tommy 2003/05/01
10 GC NARUTO-NARUTO-fierce fight ninja great war! ACG Tommy 2003/04/11
60% Nintendo t.o.v 80% van eergister...

En de weekelijkse platform top 10:
Gamecube
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
1   GC  GIFTPIA (GIFUTOPIA)  RPG  Nintendo  2002/4/25  \5,800   
2   GC  NARUTO-NARUTO-fierce fight ninja great war!  FGT  BANDAI  2003/4/11  \6,800   
3   GC  Tradition of ZERUDA Baton [ a style ]  ACT-ADV  Nintendo  2002/12/13  \6,800   
4   GC  Soul caliber II  FGT  NAMCO  2003/3/27  \6,800   
5   GC  DOKAPON DX - The world in which it gets along is demon ??? -.  TAB  ASMIK  2003/4/10  \6,800   
6   GC  On-the-spot powerful professional baseball 9 final editions  SPT  KONAMI  2002/12/19  \6,800   
7   GC  SPECIAL life game  BRD  TAKARA  2003/5/1  \6,800   
8   GC  Sherman king Soul fight  SLG  BANDAI  2003/3/28  \6,800   
9   GC  Striking-how woods +  ETC  Nintendo  2001/12/14  \6,800   
10  GC  Biohazard 0  ACT-ADV  Capcom  2002/11/21  \7,800

GBA
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
1   GBA  Lock man Zero 2  ACT  Capcom  2003/5/2  \4,800   
2   GBA  NARUTO-NARUTO-spying full open!! The strongest ninja  ACT  Tommy  2003/5/1  \4,800   
3   GBA  Fire EMUBUREMU Sword of blazing fire  SLG-RPG  Nintendo  2003/4/25  \4,800   
4   GBA  Maid in WARIO  ACT  Nintendo  2003/3/21  \4,800   
5   GBA  Dragon Quest MONSUTAZU Caravan heart  RPG  ENIX, Square  2003/3/29  \5,980   
6   GBA  Pasture tale It is ? in a mineral town again.  SLG  Victor 2003/4/18  \4,800   
7   GBA  SAMON night Craft SODO tale  RPG  Van presto  2003/4/25  \5,800   
8   GBA  Tradition of ZERUDA Gods' try force &4 ? sword  ACT-ADV  Nintendo  2003/3/14  \4,800   
9   GBA  Lock man EGUZE 3 black  RPG  Capcom  2003/3/28  \4,800   
10  GBA  Pocket Monsters Sapphire  RPG  Pokemon  2002/11/21  \4,800

[ Voor 49% gewijzigd door RSP op 07-05-2003 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op 07 mei 2003 @ 09:47:
[...]
waarom niet in NL en wel in BE :? 8)7
België heeft geen nieuwe wavebirds gekregen, maar hebben die nog over. Kijk eens naar andere landen als Duitsland, Engeland Frankrijk, etc.. die hebben alleen nog maar die achterlijke screensavers en ander zut.

Op www.nintendo.nl staat wel dat er binnenkort weer iets nieuws zal komen, maar wat en dan wat is hun definitie van binnenkort :P

Ik heb 4000+ sterren en wil ze wel eens voor iets leuks inruilen. Een GBA sp voor m'n broer misschien :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op ign zijn ze op het moment bezig met een top 100, elke dag komen er 10 nieuwe spellen tevoorschijn. Tot nu toe was het gewoon wel grappig om te lezen, maar nu is de hell losgebroken op de boards daar, want halo is onder Super Smash Brothers Melee geplaatst. Ik heb nog nooit zoveel boze fanboys bij elkaar gezien. Hier is de link:

http://top100.ign.com/31-40.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whahahaha net goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Ik ben ook nog eigenlijk nauwelijks Nintendo 64 en Gamecube spellen in die top 100 tegen gekomen. Dus dat moet wel betekenen dat die heel hoog staan in de lijst! (of helemaal niet voorkomen :X )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tWW zal er zowiezo niet instaan, omdat de lijst al een tijdje af is. Voor de tWW release al. Ik denk dat pong of tetris op de nummer 1 komt te staan :)

zag deze net staan: http://www.360newsnet.com/filedl/misc/zelda.wmv

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

StarTAC schreef op 07 May 2003 @ 11:19:
Ik ben ook nog eigenlijk nauwelijks Nintendo 64 en Gamecube spellen in die top 100 tegen gekomen. Dus dat moet wel betekenen dat die heel hoog staan in de lijst! (of helemaal niet voorkomen :X )
er staan eigenlijk bijna helemaal geen next-gen of vorige -gen console games tussen
alleen maar oude atati NES SNES en PC games

alleen echte console toppers staan er tussen zoals SSB:M Halo (en ik denk ik wel Metroid Prime >9.8)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 11:39:
tWW zal er zowiezo niet instaan, omdat de lijst al een tijdje af is. Voor de tWW release al. Ik denk dat pong of tetris op de nummer 1 komt te staan :)

OMG!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 11:39:

oud :P

Ik heb de reclame filmpjes van zelda voor de n64 en gameboy ook als je die ziet de jappen zijn echt lijp als het op dit soort dingen aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Woei, dan ga ik eindelijk Resident Evil en misschien Rogue Squadron halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb Zelda tWW gekocht voor 54,99. En nog 2 dagen voor de release datum op de site ook. Waar haalt iedereen eigenlijk altijd de spellen? Media Markt? Ik haal ze altijd bij Nedgame of Dimension Plus. Die zijn altijd goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 11-09 17:18

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 12:40:
Kheb Zelda tWW gekocht voor 54,99. En nog 2 dagen voor de release datum op de site ook. Waar haalt iedereen eigenlijk altijd de spellen? Media Markt? Ik haal ze altijd bij Nedgame of Dimension Plus. Die zijn altijd goedkoper.
Next level in combinatie met kortingspas voor 10% korting.

Om op die ign top 100 terug te komen het is inderdaad erg humoristisch om te zien hoe de mensen er op reagerenop de boards. Maar als ik eerlijk ben vind ik het ook moeilijk te begrijpen wat ssb:m beter maakt dan halo. Ok halo is maar een fps met mooie gfx als je het simpel zegt. Maar ssb:m is natuurlijk ook een sequel, die naar mijn mening niet veel doet wat zijn voorganger niet al deed.

Waverace daarentegen vind ik dus wel verdiend hoger. Volgens mij was het de eerste jetski racer en zowel de gfx als de physics van het spel waren voor de tijd revolutionair. Oh en ik vergeet het stunten......of was tony hawk toen al uit?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Apprentice op de CD-I, hoop dat dat in de top 10 staat, zo'n zalig spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Kdenk dat Nintendo toch wel goeie kans nog op hoge noteringen heeft. Ocarina Of Time, Mario 64 etc. ben ik allemaal nog niet tegengekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ba jaa, OOT zit zeker in de top 5, zou zelfs 1ste kunnen zijn. En mario 64 zit in top 10 ook hopelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burban
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07-2023
Wat ik altijd zo leuk vind aan die i-net discussies is dat echt bijna niemand luistert naar elkaar. De een zegt halo zuigt de ander ssb:m roelt. De een zuigt balzakken de ander is een trieste "crackwh0re". Ik zelf vind ssb:m ook niet zo heel leuk maar ik vind vechtspellen ook niet zo leuk aangezien ik er geen drol van kon. Ik weet wel dat het hier nog redelijk vaak gespeeld wordt. Halo heb ik maar heel even gespeeld maar omdat ik eigenlijk wel een beetje een nintendo fanboy ben wil ik die xbox controller niet te vaak in een jaar in mijn handen hebben.

Ik moet zeggen dat ik waverace64 ook niet gespeeld heb omdat een n64 nooit in dit huis is gekomen. Ik heb het wel een paar x bij vrienden gespeeld maar het kon mij niet echt boeien. Misschien is het wat mij betreft toch iets te hoog in die ranking maar nogmaals ken het spel niet zo goed :)

edit: ik was toch redelijk duidelijk ? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Burban op 07-05-2003 14:03 ]

Als we het weten zijn we versleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh wat zeg je? ;) :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

F-Zero GC zal de volgende modes bevatten
Story mode - control C. Falcon to complete missions
Practice Mode - max 30 vechicles to compete together
Grand Prix mode - max 30 vechicles to compete together, different movie can be seen with different winnners
Time Attack Mode - Max 5 replay data record
VS mode - 2 players versus (vetrtical or horizontal split screens), 4 plays also available!
Btj standaard maar wel geinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
zou t originele ssb niet hoger in de ranglijst staan?

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Ik heb trouwens iets heel vaags: Als ik in 50hz speel heb ik gewoon prima beeld op mijn Thomson breedbeeld TV, het beeld past er gewoon helemaal op. Maar als ik met 60hz speel zie ik de onderste en bovenste rand niet, netzoals bij normaal tv kijken naar een zender die geen breedbeeld ondersteund (dat de ondertiteling voor de helft weg valt snap je).

Ik heb alle mogelijke zoom-standen natuurlijk uitgeprobeert! Maar ik vind dit dus tamelijk vaag... meer mensen last van dit fenomeen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw Animatrix filmpje: The Second Renaissance, part two

FUUUUK, zaligste animatrix filmke tot nu toe, MUST SEE

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarTAC schreef op 07 May 2003 @ 14:38:
Ik heb trouwens iets heel vaags: Als ik in 50hz speel heb ik gewoon prima beeld op mijn Thomson breedbeeld TV, het beeld past er gewoon helemaal op. Maar als ik met 60hz speel zie ik de onderste en bovenste rand niet, netzoals bij normaal tv kijken naar een zender die geen breedbeeld ondersteund (dat de ondertiteling voor de helft weg valt snap je).

Ik heb alle mogelijke zoom-standen natuurlijk uitgeprobeert! Maar ik vind dit dus tamelijk vaag... meer mensen last van dit fenomeen?
doet onze phillips matchline ook bij 60hz wordt meteen het beeld helemaal full screen gegooid waardoor ik de bovenste en onderste rand net mis , maar ik kan gewoon voor breedbeld 16:9 kiezen en alles staat weer mooi in het beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tech-no-logical
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 15:19
StarTAC schreef op 07 mei 2003 @ 14:38:
ik heb zelf ook een thomson 100hz breedbeeld, en het lijkt erop alsof je de 'zoom'-modes verward met 'echt' 16x9 (die je bij mij alleen via het menu kunt instellen).
bij die zoom-modes verlies je altijd wat beeldlijnen... da's de reden dat de av-aansluiting waar m'n cube op zit standaard op 16x9 staat.

50 of 60hz op de cube maakt hiervoor ook niet uit (bij mij althans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Laatst online: 18-03-2021
Hoe zit het met die Nintendo kortings actie. Heeft die nu geholpen in het afzetten van meer GameCube of is het gewoon en flop geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

die actie loopt tot 31 mei, hoe willen we er nu al wat over kunnen zeggen ? .. niet dat we ook maar enige cijfers enzo hebben om het een of het ander te kunnen staven, maar ik denk dat iig door zelda (en dat cube pakket) er meer zijn verkocht, en ik denk dat er ook een zooi extra zijn verkocht door de kortingsbon want 50 euro korting is best wel netjes.

maar zelda / zelda-pack was de grootste verkoper =)

btw : alle animatrix filmpjes zijn er al ;) (ze zijn ook heel stoer, die dvd rockt)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens dit is dus de nieuwe boxart van F-zero. :)

edit: ah phuse had hem al gepost effe weggehaalt dus. :P Trouwens ook goed nieuws van die nieuwe Player Choice spellen.

[ Voor 61% gewijzigd door schnumi op 07-05-2003 15:59 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 07 mei 2003 @ 15:52:

[afbeelding]
ehm ja... mooi maar deze is zelfs stretched.. en ik postte hem al eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 07 May 2003 @ 15:52:

[afbeelding]
oud :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach, wat is oud?
Alles is relatief

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
RareGast schreef op 07 mei 2003 @ 09:01:
[...]

Ha, Cube-Europe zoekt nog een mannetje, misschien dat hier iemand interesse heeft?
Zo, ik heb gesolliciteerd. Ik bedoel niet geschoten is altijd... :7

Maaruh, RareGast, waar heb jij precies die vacature
vandaan, niet op nintendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Crashman schreef op 06 May 2003 @ 22:56:
Ik werd vandaag gewoon weggeslagen bij mijn cube...Mijn moeder werd gek van me , ik probeerde haar nog te commanderen ( c-stick, links, midden, rechts, midden) maar het hielp niet :'(... maar goed ook, want ik moest nog huiswerk maken :o
Volgende keer moet je maar de controle-stick naar links drukken, C-stick naar beneden, links, recht en dan omhoog.
Bij zelda werkt het ook zo ;)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Wat gaan mensen hier nu trouwens doen met Enter the Matrix?
Ik ga hem sowieso wel kopen puur en alleen om de toevoeging die het biedt op het matrix verhaal. Ik heb ook Animatrix in bestelling staan. Ik hoop dan ook dat de game zelf goed is (grafisch maakt mij geen kont uit, zolang het maar de Matrix feel heeft).

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Vanitas schreef op 07 May 2003 @ 16:35:
[...]

Volgende keer moet je maar de controle-stick naar links drukken, C-stick naar beneden, links, recht en dan omhoog.
De Ballad of Gales? Helaas, werkt alleen als je in je boot zit. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 07 mei 2003 @ 16:52:
Ik ga hem sowieso wel kopen puur en alleen om de toevoeging die het biedt op het matrix verhaal. Ik heb ook Animatrix in bestelling staan. Ik hoop dan ook dat de game zelf goed is (grafisch maakt mij geen kont uit, zolang het maar de Matrix feel heeft).
Tja, ik weet het zelf nog niet echt... Eerst de film zien. Misschien wat reviews afwachten. Dan bepalen of ik het op de PC of GC ga kopen...

Voordelen PC:
Betere controls (kan beter met muis richten)
Patchen? Mods? (internet)

Voordelen GC:
3x zo weinig disks
HIJ DOET HET GEWOON (PC wil nog weleens de geest geven :| )

De animatrix komt ook in m'n DVD collectie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanitas schreef op 07 mei 2003 @ 16:35:
[...]

Echt niet, Song of Command is links, midden, rechts, midden :P
Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 17:05:
[...]

Tja, ik weet het zelf nog niet echt... Eerst de film zien. Misschien wat reviews afwachten. Dan bepalen of ik het op de PC of GC ga kopen...

Voordelen PC:
Betere controls (kan beter met muis richten)
Patchen? Mods? (internet)

Voordelen GC:
3x zo weinig disks
HIJ DOET HET GEWOON (PC wil nog weleens de geest geven :| )

De animatrix komt ook in m'n DVD collectie :)
Euhm niet om het een of ander maar ik vind patches nou niet echt een voordeel 8)7 en als je het een voordeel vindt kan je natuurlijk ook altijd een Xbox kopen 7(8)7

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 10-09 23:50

Wom

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 17:07:

Euhm niet om het een of ander maar ik vind patches nou niet echt een voordeel 8)7 en als je het een voordeel vindt kan je natuurlijk ook altijd een Xbox kopen 7(8)7
Het is geen Live! enabled game dus die vlieger gaat niet op ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twas ook eerder een grapje...
Ik koop denkek voor de GC als het echt goed blijkt te zijn. Is het wat gewoontjes, dan tsjek ik et is for free op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn lijstje met games voor de gamecube in chronologische volgorde vanaf 17 oktober:

1. Super Mario Sunshine
2. Taz Wanted! Super Smash Brosh Melee
3. Harry Potter en de geheime kamer
4. Eternall Darkness
5. Starfox Adventures samen met
6. Need for Speed: Hot Persuit 2
7. Pikmin samen met
8. Luigi's Mansion
9. Zelda: The Wind Waker
10. Super Monkey Ball

De laaste 4 heb ik de laatste 2 weken gekocht :X .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 07 May 2003 @ 16:52:
reviews van sites zoals ign en gamespy afwachten en de beter cube bladen , ik zie nog weinig heil in de game , wat ik heb gelezen is het haast meer een interactieve film en laat ik nu net niet houden van veel kijken maar weinig doen.

/me wacht nog wel ff met 55 euro over de balk gooien voor de game maar moet de film a.s.a.p. zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Laatst online: 11-09 21:11

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

GolbeZeromus schreef op 06 May 2003 @ 19:51:
Woei, ik heb 4085 sterren. Maar ik heb Nintendo ook gemaild want zondagavond heb ik mijn Zelda pack geregistreerd, maar ik kreeg een antwoord van: Sorry, maar hij is al geregistreerd. Dat had ik ook met Metroid Prime en een paar dagen later had ik toch 250 sterren gekregen voor MP :? Als mijn Zelda pack nog wordt geregged worden het dus 5085 sterren :)

Wat zou er trouwens gebeuren als je een Zelda pack hebt gekocht en de code van én de Cube én de Zelda game regged? Die van Zelda (het spel) is namelijk afgetaped met een stukje donkergrijs niet transparant plakband. Ik heb hem er al voorzichtig afgehald en is dus best te doen ;)
Ja ik had het zondag zo dat ik mjn Zilvere cube niet kon reggen...waarschijnlijk om dat er al een had staan bij mijn lijstje.
Toen heb ik hem maar op mijn vriendin haar account geregistreerd...vond het wel jammer dat zij er nu 1000 voor kreeg en ik maar 500 vorig jaar.

edit:

Maar ik zie nu net dat ik ze ook ga krijgen die 500 extra punten...

[ Voor 21% gewijzigd door tymiek op 07-05-2003 17:32 ]

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 17:23:
[...]

reviews van sites zoals ign en gamespy afwachten en de beter cube bladen , ik zie nog weinig heil in de game , wat ik heb gelezen is het haast meer een interactieve film en laat ik nu net niet houden van veel kijken maar weinig doen.

/me wacht nog wel ff met 55 euro over de balk gooien voor de game maar moet de film a.s.a.p. zien :P
Precies, het is kijken en niets doen of doen en weinig kijken naar filmpjes. Combinaties worden bijna altijd een flop of teleurstelling. Shadow of Memories, MGSII, The Getaway.
Er zijn nog wel meer baggergames die ik op kan noemen die meer film dan game zijn maar die kent toch niemand omdat ze zo slecht zijn :P
Begrijp me niet verkeerd MGSII is een goede game maar niks vergeleken MGS I. The Getaway is ook een goede game maar veegt absoluut niet, zoals Sony beloofd had, de vloer aan met Driver en GTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tymiek schreef op 07 mei 2003 @ 17:28:
[...]

Ja ik had het zondag zo dat ik mjn Zilvere cube niet kon reggen...waarschijnlijk om dat er al een had staan bij mijn lijstje.
Toen heb ik hem maar op mijn vriendin haar account geregistreerd...vond het wel jammer dat zij er nu 1000 voor kreeg en ik maar 500 vorig jaar.
Niet getreurd jij hebt ook 500 bonussterren gekregen omdat jij m in het eerste jaar regde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Laatst online: 11-09 21:11

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 17:31:
[...]
Niet getreurd jij hebt ook 500 bonussterren gekregen omdat jij m in het eerste jaar regde :)
Ik zag het staan....ik vind het wel raar dat je geen 2 cubes mag registreren hoor...kan toch dat je met z'n tweeëN tegelijk wil spelen.
Als ik nu een 2de GBA SP ga kopen dan mag ik er dus ook weer een op mijn vriendin d'r account zetten...terwijl ik hem koop.
En waarom heeft nintendo eigenlijk niet de mensen die al een GBA hadden iets gegeven (tenminste als je kan aantonen dat je hem echt gekocht heb).

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tymiek schreef op 07 May 2003 @ 17:35:
[...]

Ik zag het staan....ik vind het wel raar dat je geen 2 cubes mag registreren hoor...kan toch dat je met z'n tweeëN tegelijk wil spelen.
Als ik nu een 2de GBA SP ga kopen dan mag ik er dus ook weer een op mijn vriendin d'r account zetten...terwijl ik hem koop.
En waarom heeft nintendo eigenlijk niet de mensen die al een GBA hadden iets gegeven (tenminste als je kan aantonen dat je hem echt gekocht heb).
Is inderdaad klote, ik heb zelf 2x een GBA... Het is zoals al wel eerder gezegd dacht ik, om te zorgen dat niet verkopers alle codes jatten en 10x een gratis GBA nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

hmm.. Ik liep vandaag door Amsterdam en zag ineens bij de FRS Burnout 2 al liggen!! :D

Die hoorde er toch pas volgende week te zijn :?

Maarja, Ik heb hem dus meteen meegenomen en mag hem ruilen binnen 14 dagen (natuurlijk voor Enter The Matrix :P )
Maar ik ruil eigenlijk altijd mijn spellen na 14 dagen. Omdat ik ze dan wel heb uitgespeeld :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.. Ik liep vandaag door Amsterdam en zag ineens bij de FRS Burnout 2 al liggen!! :D
ECHT!!!????!!!!!!! mooooooi, halen die hap :)
Maar ik ruil eigenlijk altijd mijn spellen na 14 dagen. Omdat ik ze dan wel heb uitgespeeld :)
...right.. [/dr Evil]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om op die ign top 100 terug te komen het is inderdaad erg humoristisch om te zien hoe de mensen er op reagerenop de boards. Maar als ik eerlijk ben vind ik het ook moeilijk te begrijpen wat ssb:m beter maakt dan halo. Ok halo is maar een fps met mooie gfx als je het simpel zegt. Maar ssb:m is natuurlijk ook een sequel, die naar mijn mening niet veel doet wat zijn voorganger niet al deed.
Het gaat hier om de beste spellen. Sommige spellen verliezen gewoon hun glorie na een verloop van tijd. Ik kan mij best voorstellen dat de editors van ign lang niet zo vaak Halo spelen als SSB:M (er is op gereageerd, ze spelen het er nog dagelijks).

Er zullen nog wel wat nintendo titels komen ja, maar OoT op 1? Ik hoop het toch zeker van niet. Pong of tetris denk ik, die hebben wel heel wat meer impact gehad als OoT.

Over die column. Tja iedereen zijn mening. Je merkt gewoon dat hij er alles aandoet om het spel niet leuk te vinden door te zeggen dat het heel erg gehyped is. (Volgens mij heb ik de hype rond de MQ beetje gemist, was die er eigenlijk wel?)
Ik heb het gevoel dat hij alle xbox spellen die hij speelt echt geweldig vind (ondanks wat negatieve punten), maar alle cube spellen vanwege kleine dingen affikt. Hij voldoet een beetje aan het vakje fanboy, maarja.

Ook al is zelda tww echt niet perfect. Vanwege de grote hoeveelheid aan details/feitjes/goed uitgevoerde animaties verdient dit spel het al om gekocht te worden en gespeeld te worden.

Ik zag net trouwens dat zijn nickname: Mortal Marcel is. Die naam kwam mij toch wel heel erg bekend voor dus ben ff gaan zoeken. In de allereerste Power Unlimited's stonden altijd brieven van Mortal Marcel hoe klote het blad wel niet was om te zien wat voor reacties die zou krijgen. Hij kickt er gewoon een beetje op :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanboys:
Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2001/20010212l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 08-09 10:26
mensen.. ik heb net NBA Streets vol2 gehaald en t is echt een tof spelletje!
Koele graphics, lekkere gameplay (alhoewel de controls nog wel tikje lastig zijn) en heel lekkere sound (muziek en commentaar)..

zucht.. spelen roeleren zo hard op de GC :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet dat er hier ook veel fanboys zijn (dit is geen persoonlijke kritiek naar iemand, maar een vaststelling)
Ik heb me er ook wel schuldig aangemaakt. Maar ben er een beetje uitgegroeid. Ik ben wel een fan ja, maar ik zie toch ook echt wel dat er heeeel veeel goede spellen zijn die niet op de cube worden uitgebracht. (misschien na de zomer als ik eens geld heb eens een xbox kopen, al is het alleen al voor voodoo vince :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De harde waarheid helaas :(
Hmm burnout 2 uit hebbe hebbe :P morgen maar ff neuzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 18:10:
[...]
Het gaat hier om de beste spellen. Sommige spellen verliezen gewoon hun glorie na een verloop van tijd. Ik kan mij best voorstellen dat de editors van ign lang niet zo vaak Halo spelen als SSB:M (er is op gereageerd, ze spelen het er nog dagelijks).

Er zullen nog wel wat nintendo titels komen ja, maar OoT op 1? Ik hoop het toch zeker van niet. Pong of tetris denk ik, die hebben wel heel wat meer impact gehad als OoT.

Over die column. Tja iedereen zijn mening. Je merkt gewoon dat hij er alles aandoet om het spel niet leuk te vinden door te zeggen dat het heel erg gehyped is. (Volgens mij heb ik de hype rond de MQ beetje gemist, was die er eigenlijk wel?)
Ik heb het gevoel dat hij alle xbox spellen die hij speelt echt geweldig vind (ondanks wat negatieve punten), maar alle cube spellen vanwege kleine dingen affikt. Hij voldoet een beetje aan het vakje fanboy, maarja.

Ook al is zelda tww echt niet perfect. Vanwege de grote hoeveelheid aan details/feitjes/goed uitgevoerde animaties verdient dit spel het al om gekocht te worden en gespeeld te worden.

Ik zag net trouwens dat zijn nickname: Mortal Marcel is. Die naam kwam mij toch wel heel erg bekend voor dus ben ff gaan zoeken. In de allereerste Power Unlimited's stonden altijd brieven van Mortal Marcel hoe klote het blad wel niet was om te zien wat voor reacties die zou krijgen. Hij kickt er gewoon een beetje op :)
IDD Mortal Marcel. Ik vind dat echt een trieste figuur, ik ga ook niet reply'en daar, dat genoegen gun ik m niet.
Wat Marcel doet is niets anders dan alle negatieve punten opnoemen zonder de positieve te belichten. Verder vraag ik me af hoe het kan dat iemand 2 games die wereldwijd overal hoger dan een 9 scoren nep vindt, terwijl ie een door de pers als matig bestempelde game helemaal het einde vind.
Als ie al niet eens weet wat voor spel die koopt (hij dacht fighter maar het was een party game) zegt dat volgens mij genoeg. Gaat ie zeker ook Zelda afkraken omdat ie dacht dat het een of andere zeil-sim was 8)7

Verder wil ik iedereen er nog aan herrinerren dat het Nintendo was dat van Rare afwilde en een GC omdat er 1 developer is die goede games maakt is wel heel erg lame :X Ik ga toch ook geen Xbox kopen omdat ik alleen JSRF wil spelen? Dan speel ik het wel bij iemand die een Xbox heeft, ga toch zeker niet 800 piek uitgeven voor 1 game :X

Naja Mortal Marcel, je hebt je trieste reputatie wel weer hoog gehouden. Kreeg je nooit aandacht van je mama ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 18:43:
[...]
Gaat ie zeker ook Zelda afkraken omdat ie dacht dat het een of andere zeil-sim was 8)7
Mwoah, zelfs als zeil-sim zou Zelda wat mij betreft nog een 7 scoren. Alleen dat springen met die boot is een beetje unreal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeilen, doet me aan een pic denken:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/NBG/35.jpg

beetje off-topic, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Meteen viel het mij al op dat Ura-Zelda eigenlijk niets meer is als een upgrade van Ocarina of time, met wat moeilijkere kerker levels. Ik had namelijk een compleet nieuwe deel van Zelda verwacht bij Ura-Zelda/Oot: Master quest, misschien ligt het dus aan mij.
3 woorden: Slecht geinformeerde prutser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Zeg eens lieve mensen, ik als console-opnieuwbie ben nog niet echt veel racegames voor de Cube tegengekomen. Potje racen op z'n tijd vind ik wel lekker, maar het enige dat ik kon vinden was NFS: HP2, Burnout (2?) en iets van Wreckless: the Yakuzaki-hirikari missions oid... Die laatste was oorspronkelijk een X-box-game, kan me herinneren dat het best goed getest werd, maar een beetje irri werkte allemaal.

Iets als Smuggler's Run vind ik weer minder, en superrealistisch F1-rijden hoeft ook niet echt. Tja, F-Zero X dan maar, echter: dat zal nog wel ff duren. Any suggestieve opmerkingen die ook nog bruikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

the_Omniscient schreef op 07 mei 2003 @ 19:01:
Iets als Smuggler's Run vind ik weer minder, en superrealistisch F1-rijden hoeft ook niet echt. Tja, F-Zero X dan maar, echter: dat zal nog wel ff duren. Any suggestieve opmerkingen die ook nog bruikbaar zijn?
Burnout 2 schijnt erg tof te zijn, ik ben m'n broertje over aan het halen hem te kopen (>:))
Verder heb ik het ook niet zo op de uber-realistische racegames, ik doe liever iets Mario-kart-achtigs.. F-zero gaat mij een beetje te hard, daar word ik spiechedelisch van.

[ Voor 28% gewijzigd door Tarin op 07-05-2003 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk toch ff naar burnout 2.

Voor degene die het NOG niet weten, op de bonus disk van Zelda WW staan een paar filmpjes, waaronder eentje van F-Zero :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

M'kay zullen we Burnout 2 een kansje geven.

Wat een zeikcolumn van die MM trouwens zeg, niet te weinig. Sinds ik verhuisd ben is mijn abo op de PU komen te vervallen, echter: ik heb ze vanaf nr. 1 t/m (laatst - 6) hier liggende. Die dwaas blijft maar terugkomen met z'n gemekker. Soms is het wel geinig, maar eik ligt-ie de boel 90% van alle keren gewoon op te naaien.

Waarom weegt zijn mening zwaarder dan die van jou of mij? Omdat hij nu al zoveel jaren achter elkaar een grote mond heeft gehad? Naja, beats me waarom die gast zo populair is want Nintendo "niet innovatief" noemen is wel een zwaktebod. Kan me niet herinneren dat in het (zeer ruime) aanbod van de PS2 iets als Pikmin teruggekomen is, of dat er game op de X-Box verschenen is met zo'n eigen smoelwerk als TWW (tja, "Jet Set Radio", maar dat kwam van de Dreamcast; ook al zo'n console van een zeer ervaren - en helaas deels ter ziele gegane- hard- en softwarebakker).

Als er toch ergens credit aan Nintendo gegeven moet worden, is het wel op het gebied van innovatie: zelfs het DVD-systeem an sich is al anders, en houdt het copyen van spellen aardig tegen. Mss vindt ie de GC niet "stoer" genoeg oid, maar RE en ED (die vindt MM wel goed overigens) bewijzen het tegendeel.

Tja, als "kiddy" gelijkstaat aan innovatie, dan blijf ik liever jeugdig hoor. PS2 spelen kan ik overal, maar een niet-gepoort GC-spel van de meesters zelf staat bij mij veelal garant voor vele uurtjes afleiding van de gestresste wereld en al haar bevooroordeelde lieden.

Niet dat ik hiermee mijn aankoop afbaken, want er is natuurlijk ook een karrevracht aan pleuris-games uitgebracht op de GC: maar dat zijn veelal ports van andere systemen of afgeraffelde games van noodlijdende fabrikanten die geen kaas van gameplay gegeten hebben. Ik moet de eerste game van big N nog tegenkomen, die de "hype" - hetgeen MM steeds maar over blijft vallen - niet overleeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 07 May 2003 @ 12:21:
[...]

Woei, dan ga ik eindelijk Resident Evil en misschien Rogue Squadron halen :)
je kan RE ook bij mij kopen voor 30 euro in een mooi doosje!
over de prijs in natuurlijk te onderhandelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, als "kiddy" gelijkstaat aan innovatie, dan blijf ik liever jeugdig hoor. PS2 spelen kan ik overal, maar een niet-gepoort GC-spel van de meesters zelf staat bij mij veelal garant voor vele uurtjes afleiding van de gestresste wereld en al haar bevooroordeelde lieden.
Wow. Vergeet niet dat de ps2 een hele shitload heeft aan geniale spellen die je echt op geen ander systeem ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 19:25:
[...]

je kan RE ook bij mij kopen voor 30 euro in een mooi doosje!
over de prijs in natuurlijk te onderhandelen :)
Voor 17.50 inclusief verzendkosten lijkt me wel een mooie deal >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 19:26:
Wow. Vergeet niet dat de ps2 een hele shitload heeft aan geniale spellen die je echt op geen ander systeem ziet :)
Iets wat veel mensen idd vergeten door de berg aan matige spellen... d'r zitten juweeltjes tussen :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.