Het Grote GameCube Topic deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.251 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

Hmm.. Ik zou niet te veel verwachten van deze persconferentie. Meestal vallen ze behoorlijk tegen als je verwacht of ze iets nieuws gaan aankondigen.

We zien wel...

om 20:30 ga ik trouwens John Doe kijken.. Voordat al het nieuws op internet staat dan zijn we wel een uur verder :P.

De echte aankondigingen zijn meestal TIJDENS de show.. Nog ff geduld dus ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 13-05-2003 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Anoniem: 23844 schreef op 13 mei 2003 @ 18:27:
Hmm.. Ik zou niet te veel verwachten van deze persconferentie. Meestal vallen ze behoorlijk tegen als je verwacht of ze iets nieuws gaan aankondigen.

We zien wel...

om 20:30 ga ik trouwens John Doe kijken.. Voordat al het nieuws op internet staat dan zijn we wel een uur verder :P.

De echte aankondigingen zijn meestal TIJDENS de show.. Nog ff geduld dus ;)
John Doe rulez!
Maar ik heb een tv naast me pc dus ik check ut nieuws en John Doe!
Wie gaat de nieuwe topic maken?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 13-05-2003 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Topicstarter
Anoniem: 61283 schreef op 13 May 2003 @ 18:49:
[...]

John Doe rulez!
Maar ik heb een tv naast me pc dus ik check ut nieuws en John Doe!
Wie gaat de nieuwe topic maken?
Ik niet, ik heb het wel weer ff gezien met topics maken voorlopig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 51617 schreef op 13 May 2003 @ 14:34:
[...]

offtopic:
@ Vanitas speel jij toevallig weleens CS op edit-strike?
offtopic:
Nee, ik ken edit-strike niet eens.
En CS heb ik al heel lang niet meer gespeeld.

Die nieuwe star fox game, komt die nu uit voor de Cube of alleen voor de Xbox??
Rare was nu toch door MS ( :r ) overgekocht???

[ Voor 20% gewijzigd door Vanitas op 13-05-2003 19:33 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vanitas schreef op 13 mei 2003 @ 19:23:
[...]

offtopic:
Nee, ik ken edit-strike niet eens.
En CS heb ik al heel lang niet meer gespeeld.
Hier hebben we dus IRC voor, als je post verder niks toevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

Fuking hell, hoop dat Nintendo het doet deze E³ jong. Dat ze echt de gameswereld eens verstommen, eens echt een bom laten inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 42873 schreef op 13 mei 2003 @ 19:29:
Fuking hell, hoop dat Nintendo het doet deze E³ jong. Dat ze echt de gameswereld eens verstommen, eens echt een bom laten inslaan.
Met wat? Ik zie het niet gebeuren, helaas. De nieuwe stijl van Zelda op spaceworld, dat was een bom. Ik denk niet dat ze dat kunnen evenaren met iets wat ze nu in productie hebben... Tenzij ze natuurlijk met iets groots als de overname van Microsoft's gamedivisie komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-04 10:02
Ik hoop ook nog steeds op een Pokémon MMORPG.

verder denk ik dat we niks anders kunnen doen dan afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17526

Sony komt met een handheld!!! :(

Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/17742

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-04 14:57
Mooi, worden de gameboy spellen ook wat goedkoper :)
Monopoly is nooit goed, ook niet bij handhelds, nu moet Nintendo ook daar alle zeilen bijzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-04 23:02

Wom

Ze hadden toch al de Pocketstation ;)

Maar nee, zou wel eens een goede concurrent voor de GBA kunnen blijken. Alhoewel SNK, Atari en Sega het ook niet is gelukt om de GamBoy van de troon af te stoten, lijkt het me dat Sony niet onderschat moet worden. Ze hebben daar natuurlijk ook gezien dat de GBA als een raket gaat, net zo goed als de games, terwijl de prijs van games niet veel lager ligt als die van NGC spellen.
Logische zet dus eigenlijk. Nu maar eens afwachten wie er allemaal voor gaan developpen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Mario Kart Double Dash being shown. The animation is looking very smooth. Now, Pikmin 2 looks very similar to Pikmin, but with more enemies.

Pokemon Pinball Ruby and Sapphire for GBA. Looks like a good pinball game. Now showing Wario Ware Inc. with all those little mini games.

Super Mario Brothers 3 is coming out as Super Mario Advance 4. Big cheers to that. Now Billy Hatcher with big enemies, smooth motion. Looks nice.

Donkey Kong Country for GBA looks just like the SNES version. Wario World for GameCube looks really good with lots of action, looks like a 3rd person adventure.

Star Fox, you can see third- and first-person action. It looks very cool, almost like a 3D Contra, looks very smooth, like the 64 version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Anoniem: 34169 schreef op 13 May 2003 @ 17:56:
[...]
Hehe... Als ik m'n Pokémon uit red/blue kan inporteren ben ik happy, dan kan niemand mij aan >:)
lvl 100 charizard/blastoise/venesaur/mew/mewto/snorlax >:)
Slecht gebalanceerd team :p

2 psychics, neem er een elektro bij :)

Bovendien zuigt Mew, Mewtwo is een stuk sterker :D

Wat mij betreft hadden ze nooit vervolgen moeten maken, ik had in Red mn Pokedex compleet, alle 151. Maken ze doodleuk 100 nieuwe beestjes, en ik had echt geen zin om een klote Totodile tot level 100 te trainen :)

[ Voor 30% gewijzigd door Glitch op 13-05-2003 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

nevermind

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 13-05-2003 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Anoniem: 61283 schreef op 13 May 2003 @ 21:06:
wat is de mIrc kanaal van deze topic?
Hier issie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Check dit: http://www.nintendo.com/media/e32k3

Inlognaam: nintendo
Password: media

Alles voor de media!!! Nieuwe Zelda voor de GC!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 13:26
Ik hoop dat er nog iets spectaculairs komt .

[ Voor 75% gewijzigd door Theebag op 13-05-2003 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mmm... bij mij wel?!?!

Stukkie over Zelda:
Game Summary

Tetra, the leader of the pirates, has put forth a challenge: Link must race his way through various settings, collecting stamps from Tetra’s pirate cohorts. To rise to the challenge, he will have to use all his exploration and navigation skills. Accepting this hefty task, players search for pirates placed strategically around Pirate Island and receive a stamp from each one as proof that they actually found them. Pirates must be found in the correct order, so players rely upon map information and hints provided by Tetra through the fabled Pirate’s Charm. Up to four players compete to see how many stamps they can collect before time runs out.

Features

*Experience a new level of connectivity between Nintendo GameCube and Game Boy Advance. Compete against one another to prove your skills as trackers.

*Control four different colored versions of Link, from the Legend of Zelda series, including characters from The Legend of Zelda®: The Wind Waker™. Tetra, the young leader of the pirates, guides you as you race to gather stamps from her pirate followers.

*Use the Game Boy Advance as a game screen and a controller, and race against up to three friends. Exclusive information appears on each player’s screen, while Tetra guides the group along the way with cues that appear on Nintendo GameCube.
Geist:
Game Summary

In the hallways, labs and chambers of a shadowy compound, an unseen power is lurking. As a ghostly Spectral Operative, players must search for a physical body, which is mysteriously being kept alive somewhere in the enormous complex. Players won't always be alone though--as they explore, they must collect the energies of indigenous spirits to help unravel a mystery and build their own power. Some will help ... but beware, for not all the spirits are friendly. Prepare for a first-person adventure with a spectral twist!

Features

*Explore the compound as a ghost, then possess more than a dozen unique character types using their weapons, equipment, skills, and even memories, to complete your goals. Possessions range from soldiers with guns to dog- and mouse-like creatures that can perform specialized physical tasks.

*Choose different characters and see the world in different ways.

*Travel through the human world virtually unseen, using your abilities to slip through cracks, interfere with electronics, move objects and more. Face challenges from two unique angles--as a possessed human or a lurking spirit hunting its prey.

*Prepare for death matches with the dead in all-new multiplayer modes that combine first-person combat with unique ghost and possession mechanics.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 17526 op 13-05-2003 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
_/-\o_ Super Mario Bros. 3 voor GBA _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"If people doubt Pokémon's stronghold on the hearts of fans worldwide, they haven't been paying attention - Nintendo estimates worldwide Pokémon franchise revenue in 2002 alone at $1 billion."
1 miljard € enkel van pokemon _/-\o_

[ Voor 192% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 13-05-2003 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nintendo ontwikkelt nieuwe Pacman game en volgens degene die de persconferentie live volgen wordt het "bloody fun!". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 14:07

RSP

nieuwe zelda is om te janken?? :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RSP schreef op 13 mei 2003 @ 21:31:
nieuwe zelda is om te janken?? :( :( :(
Mwah... niet oordelen voordat je 't hebt gespeeld he? :+ Maar idd... het is niet de Zelda waarop we zaten te wachten. Het is meer The Wind Waker 1.2 of zow! ;)

Twin Snakes ziet er erg goed uit, aldus iedereen die live de persconf. bekijkt! Factor 5 kondigt later deze E3 nog een exclusieve GC game aan. (Rebel Strike is dus al exclusief!)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 17526 op 13-05-2003 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Glitch schreef op 13 May 2003 @ 21:04:
[...]

Slecht gebalanceerd team :p

2 psychics, neem er een elektro bij :)

Bovendien zuigt Mew, Mewtwo is een stuk sterker :D

Wat mij betreft hadden ze nooit vervolgen moeten maken, ik had in Red mn Pokedex compleet, alle 151. Maken ze doodleuk 100 nieuwe beestjes, en ik had echt geen zin om een klote Totodile tot level 100 te trainen :)
Noem me één goede elektro. Ik had geen zin om die klote zapdos tot lvl 100 te trainen :P
En idd, vervolgen op Pokémon waren kut, kon ik echt niet allemaal betalen :(
En Mew zit erin om mee te pronken :P Lang niet iedereen heeft die, en zoveel slechter dan Mewtwo is ie nou ook weer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

StarFox Screenshots
*We hebben weinig aan pics die een login nodig hebben ;)
Game Summary
Team Star Fox is back for their most intense combat yet, as they engage a new threat by air and by land! A few years after disaster was barely averted on Dinosaur Planet, Lylat Central Command gets wind of a new threat spreading throughout the solar system. The Star Fox team is sent in to engage this new enemy but what begins as a standard combat mission quickly takes a drastic turn. Classic team members, Fox McCloud, Slippy Toad, Peppy Hare and Falco Lombardi, join forces with some new faces to create the most formidable team in the history of this celebrated series: the Star Fox armada!

Features
• Switch between flying an Arwing, driving a Landmaster Tank or engaging the enemy on foot as you battle through areas swarming with enemies.

• Participate in co-op missions, which are played using split-screen with each player commanding his own vehicle, or play with a "wingman," as one player rides on the wing of the Arwing (or side panel of the Landmaster Tank) and blasts enemies while the pilot drives.

• Play through missions solo or plug in with up to three other players.

[ Voor 71% gewijzigd door White Dust op 13-05-2003 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BELANGRIJK: LOGIN VOOR DE PICS:
NAME: nintendo
PASS: media

Nieuwe Zelda voor de Cube
The Legend of Zelda: Tetra's Trackers
Game Summary

Tetra, the leader of the pirates, has put forth a challenge: Link must race his way through various settings, collecting stamps from Tetra’s pirate cohorts. To rise to the challenge, he will have to use all his exploration and navigation skills. Accepting this hefty task, players search for pirates placed strategically around Pirate Island and receive a stamp from each one as proof that they actually found them. Pirates must be found in the correct order, so players rely upon map information and hints provided by Tetra through the fabled Pirate’s Charm. Up to four players compete to see how many stamps they can collect before time runs out.
Features

*

Experience a new level of connectivity between Nintendo GameCube and Game Boy Advance. Compete against one another to prove your skills as trackers.
*

Control four different colored versions of Link, from the Legend of Zelda series, including characters from The Legend of Zelda®: The Wind Waker™. Tetra, the young leader of the pirates, guides you as you race to gather stamps from her pirate followers.
*

Use the Game Boy Advance as a game screen and a controller, and race against up to three friends. Exclusive information appears on each player’s screen, while Tetra guides the group along the way with cues that appear on Nintendo GameCube.
Klinkt als een enorm zuigspel, een kruising tussen Mario Party en game&watch. Hier screens, ook niet al te veelbelovend:
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.com/media/e32k3/games/gcn_zelda-tt/051303_zeldatt_ss-GCN01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.com/media/e32k3/games/gcn_zelda-tt/051303_zeldatt_ss_GBA02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.com/media/e32k3/games/gcn_zelda-tt/051303_zeldatt_ss-GCN05.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 13-05-2003 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Anoniem: 34169 schreef op 13 May 2003 @ 21:33:
[...]
Noem me één goede elektro. Ik had geen zin om die klote zapdos tot lvl 100 te trainen :P
Jolteon :) (omgedoopt in Sparkle bij mij :))
Speed is superhoog dus die mag altijd beginnen :)

* Glitch heeft best wel weer zin om te spelen, helaas heb ik nooit veel tegenstand gehad irl :(

[ Voor 14% gewijzigd door Glitch op 13-05-2003 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 20-04 20:46
Denk niet dat dit DE nieuwe zelda is ;) Meer een kleine toevoeging aan de reeks, je kan het wel in de cato plaatsen van die pokemon box. Zelda op je tv en wat extra's en het zal niet voor de volle mep over de toonbank gaan, ik denk dat dit het geval is. En wees niet bang :P Ik zag de titel op die nintendo pagina en dacht meteen al owh jee hier krijg je gezeik mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nintendo made a brief comment eluding to the development of the GameCube 2. They claimed that they are now a company that is focused on taking risks, and that they are already well into working on a "GameCube 2". They also promised that this time no one will have a head start on the company, assuming they mean they will be first to market or at least launch at the same time as the competition. They claim next generation they will due it their way.

Nspace is announced as a new developer. They have a GameCube exclusive title -- a FPS where your character can jump from character to character. Looks really good, looks very good. Multiplayer looks like a deathmatch with great animation.

Q: With the announcement of the PSP, what will GBA have to do to hold the market?

A: We just heard the announcement, and their launch date is Q4 2004 with no price point yet. It seems very Sony-like to me. Nintendo is in control of the handheld market, so we're not worrying about it. We'll just keep on innovating in games.

Q: If Nintendo pursues its current strategy, are you comfortable with where you are or do you want to be the leader?

A: The more our competitors move away from gaming, the stronger we will get for sticking with pure gaming.

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 42873 op 13-05-2003 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Glitch schreef op 13 May 2003 @ 21:43:
[...]

Jolteon :) (omgedoopt in Sparkle bij mij :))
Speed is superhoog dus die mag altijd beginnen :)

* Glitch heeft best wel weer zin om te spelen, helaas heb ik nooit veel tegenstand gehad irl :(
Jammer dat ik er dat vuurbeest van gemaakt had :) De enige pokémon die ik nog steeds niet blijvend in m'n bezit heb, de water en de elektro versie.
Ik heb wel die Evie gewonnen bij Stadium natuurlijk, maar ik heb er geen zin in om die helemaal te trainen, en om ze nou m'n Rare Candy's te voeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 42873 schreef op 13 May 2003 @ 21:48:
Nintendo made a brief comment eluding to the development of the GameCube 2. They claimed that they are now a company that is focused on taking risks, and that they are already well into working on a "GameCube 2". They also promised that this time no one will have a head start on the company, assuming they mean they will be first to market or at least launch at the same time as the competition. They claim next generation they will due it their way.

Nspace is announced as a new developer. They have a GameCube exclusive title -- a FPS where your character can jump from character to character. Looks really good, looks very good. Multiplayer looks like a deathmatch with great animation."
Laten we het hopen.
De PU weet trouwens meer dan wij, die hebben op hun site staan dat het met je sterren mogelijk wordt om games en consoles te kopen :o
Volgens mij weten ze meer dan Nintendo zelf >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BELANGRIJK: LOGIN VOOR DE PICS:
NAAM: nintendo
PASS: media

Pokémon Colloseum Info/Screens
Zelfde screens als de scans een paar pagina's terug, maar in beter kwaliteit.
Game Summary

In this innovative game, players can upload Pokémon from their Game Boy® Advance games Pokémon Ruby and Pokémon Sapphire, and battle against friends on their televisions through Nintendo GameCube. With a collection of arenas to choose from, players can enter their Pokémon in a tournament or battle it out in four-player multi-battles, making each experience unlike the last. Players also can join with a friend to combine strengths in new two-on-two battles and demonstrate their Pokémon prowess as a team.

Features

• A follow-up to the highly popular Pokémon Stadium™ and Pokémon Stadium 2™ games for Nintendo® 64, Pokémon Colosseum continues the fun and excitement in collecting a whole new batch of Pokémon characters.

• Completely compatible with Pokémon Ruby and Pokémon Sapphire, players can battle with more than 200 Pokémon from the two games on their Nintendo GameCube. Players simply insert their Pokémon Ruby or Pokémon Sapphire game into the Game Boy Advance, connect to a Nintendo GameCube via the Nintendo GameCube Game Boy Advance cable, and Pokémon appear in Pokémon Colosseum!

• Up to four players, each with a Game Boy Advance system, can connect to Nintendo GameCube and battle their Pokémon against each other. Pokémon Masters must overpower the competition in various tournaments to become the best Pokémon trainer ever.
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.com/media/e32k3/games/gcn_pokemon-colosseum/051303_pokecol_ss-07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.com/media/e32k3/games/gcn_pokemon-colosseum/051303_pokecol_ss-05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.com/media/e32k3/games/gcn_pokemon-colosseum/051303_pokecol_ss-06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.com/media/e32k3/games/gcn_pokemon-colosseum/051303_pokecol_ss-03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.com/media/e32k3/games/gcn_pokemon-colosseum/051303_pokecol_ss-08.jpg

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 13-05-2003 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Q: If Nintendo pursues its current strategy, are you comfortable with where you are or do you want to be the leader?

A: The more our competitors move away from gaming, the stronger we will get for sticking with pure gaming.
Geen DVD playback / multimedia station als Gamecube 2 dus... prachtig voor de games maar ik begin serieuze twijfels te krijgen bij nintendo als marktleider :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zeg... Zullen we deeltje 30 dan maar gaan openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als er iemand een goede opening heeft he.
Het zal i.i.g. genoeg werk zijn, zoveel dat er te posten valt met E³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Anoniem: 42873 schreef op 13 May 2003 @ 22:18:
Als er iemand een goede opening heeft he.
Het zal i.i.g. genoeg werk zijn, zoveel dat er te posten valt met E³
idd :9 iig de conference in avi formaat want die heb ik nog niet gezien... de games van Nintendo voor deze E3 zijn wel onthuld volgens mij... ben nog boos omdat zelda niet is wat ik ervan verwachtte :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er staat op die media site van Nintendo ook "Stage debut", een game voor de GC. Op de screenshots zie je hoofden van o.a. Miyamoto op een ventje geplakt. Dit duidt dus op een camera aansluiting voor de GC en/of GBA! Er is nog niks over deze game bekend, maar op de screenshots is te zien dat je kan spelen in een speeltuin met Pikmin figuren, naar school kunt gaan en op een vaag podium iets kan doen.

Ik weet 't... het klinkt allemaal vaag, maar dat zijn de screenshots ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RSP schreef op 13 May 2003 @ 22:01:
[...]

Geen DVD playback / multimedia station als Gamecube 2 dus... prachtig voor de games maar ik begin serieuze twijfels te krijgen bij nintendo als marktleider :S
Ben ik helemaal met je eens.. Wat mij betreft mag Nintendo eens flink op z'n muil gaan.

Deze vraag was ook zeer droog tijdens de Q&A sessie:

"Has Nintendo discovered the Internet yet?"

_/-\o_ _/-\o_

Nintendo moet echt dat ouderwetse conservatieve beeld weg zien te krijgen.. Mensen willen meer functionaliteit en niet deze GBA-GC Linkup crap. De vraag is er, doe er dan wat mee! Nintendo heeft zoveel franchises die perfect zijn voor online gaming maar ze zijn zo verschrikkelijk arrogant en koppig dat ze hier niks mee doen.

Nu heeft Nintendo net aangekondigd dat ze meer risico gaan nemen, nou het zal mij benieuwen en het zal mij niks verbazen als ze onderuit gaan. Pure game console? Geen online gaming? Sorry hoor, maar dat kan je in deze tijd van technologische vooruitgang niet maken. De opvolger van de gamecube moet een een multimedia apparaat worden met online gaming, gba player ingebouwd, gba-linkup functie er ook nog bij plus een dvd speler. Ook een echt dvd formaat dus geen 1.5 GB discs. Dan ben je pas uniek en heb je iets wat de concurrent niet en nooit zal hebben! Als ze daar nu eens op gaan inspelen.. maar nee hooorr.. een pure games console.. LOL!

Waardeloze persconferentie (zoals verwacht).

Vrijwel geen aankondingen en veel te lang gepraat over de GBA-GC Linkup (Pacman? Peeeleeeaaasse!!!)

Overzicht van de conferentie:

Resident Evil 4
Metal Gear Solid: The Twin Snakes
Star Wars: Rebel Strike
F-Zero GX
Metroid Prime 2
Mario Kart: Double Dash
Geist
Final Fantasy: Crystal Chronicles
Pikmin 2
Giftpia
Pac-Man
Mairo Golf

Color me unimpressed.. Om nog maar te zwijgen over die Zelda GB/GC mini quest whatever.. :(

Maargoed, als je dit vergelijkt met de overige twee (Sony en MS) dan zul je zien dat die twee al helemaal niks bijzonders hebben aangekondigd. Sony liet een paar games zien en daarna voornamelijk randapparatuur voor de PS2. Maar daarnaast hadden ze ook de aankondiging voor de PSP. Microsoft had vrijwel niks bijzonders te melden. Voornamelijk weer PC Games (Halo 2 en Doom 3 als grote publiektrekkers)..

Waarschijnlijk waren mijn verwachtingen alsnog te hoog..

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 13-05-2003 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81784

De opvolger van de gamecube moet een een multimedia apparaat worden met online gaming, gba player ingebouwd, gba-linkup functie er ook nog bij plus een dvd speler. Ook een echt dvd formaat dus geen 1.5 GB discs. Dan ben je pas uniek en heb je iets wat de concurrent niet en nooit zal hebben! Als ze daar nu eens op gaan inspelen.. maar nee hooorr.. een pure games console.. LOL!
En terecht dat ze daar niet op in gaan springen.
Wie zit er nou te wachten op een brakkuh dvd-speler die ook nog eens een spelletje kan afspelen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

ds zegt precies wat ik denk! ik vind het prachtig dat Nintendo het beste wil voor de gamers
- Innovatief (Metroid Prime / Zelda / GiftPia / Pikmin2 / etc etc)
- 100% game ervaring (geen dvd shit etc)

maar wat krijgen we? een innovatief spel, en dan 2 ranzige puzzel games die erop voortbouwen... :( en je zal dalijk zien... nintendo komt als eerste op de markt met een pracht console die werkelijk prachtige games zal laten zien, maar geen dvd speler, geen mediastation, geen internet, resultaat: mensen zijn niet overtuigd en blijven bij Sony...
ik denk dat het komt door de spleetoogjes... dan zien ze maar een heel klein stukje van de wereld (tot aan japan en niet veel verder) naja... ik heb nog hoop voor deze E3... want op mario kart en geist alleen kan ik niet teren, ik heb minimaal metroid prime 2 nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach, Nintendo laat nu lekker wat 3rd party games zien en wat "bullshit" games van Nintendo zelf. De echte toppers (nieuwe Mario en Zelda) zijn natuurlijk al volop in ontwikkeling en worden op de Spaceworld beurs getoond. Maar niet voor de GC... neeeee... voor de GC2 natuurlijk! En de GC2 wordt vervolgens eind 2004 wereldwijd op de markt gegooid! })

Tja... ik ga weer verder dromen... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

En dat was post nummer 1000 :)

Waar blijf nummer 30 ;)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:01
Persoonlijk kijk ik wel uit naar die Zelda aangezien ik met alttp/4swords op de GBA enorm veel lol heb. Nadeel is wel dat je het met iemand samen moet spelen, maar het is op zich echt een verademing in het Zelda genre. Wel vreemd is dat 4swords op de NGC ineens de AlttP engine gebruikt, beetje erg outdated die graphics en imho zwaar Cube onwaardig, hopen maar dat dat de GBA screens zijn die bij die game horen. Maar ja we zullen zien, ben erg benieuwd naar de GBA <-> NGC mogelijkheden iig

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

@WackyWes: Dream on

Enne ik mis wel wat en dat is Mario 128 is daar uberhaupt al wat over bekend?

Is er al wel iemand bezig met een nieuwe topic-start want anders kunnen ze beter nog even wachten met het dichtgooien van deze topic... :?

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81784 schreef op 13 May 2003 @ 23:01:
[...]

En terecht dat ze daar niet op in gaan springen.
Wie zit er nou te wachten op een brakkuh dvd-speler die ook nog eens een spelletje kan afspelen? |:(
Ik hoor vrijwel geen klachten over de DVD speler van de PS2 en ook niet van de Xbox. Daarnaast kost een DVD-speler vrijwel niks meer en het is een kleine moeite om deze in te bouwen. De belangrijkste reden die jij vergeet is natuurlijk de capaciteit. 1.5GB is op dit moment nog te doen maar in 2005 moet dit toch minstens 15 GB zijn. Nintendo kennende zullen ze waarschijnlijk weer een eigen formaat gebruiken dus die DVD speler zal er sowieso niet komen... Daarnaast ben ik de backwards compability nog vergeten. Die moet uiteraard ook in de GC2..

Mocht dit allemaal werkelijkheid worden dan is er misschien een kans dat Nintendo weer de marktleider kan worden. Laten we eerlijk zijn, met de huidige filosofie die Nintendo hanteert zie ik dat echt niet gebeuren! In 2005 kan je niet een pure gameconsole op de markt brengen. Maargoed, het zal niet de eerste keer zijn dat Nintendo achter de feiten aanloopt.

Nog even over E3..
Ik ben trouwens benieuwd waar alle nieuwe franchises zijn en die third party support waar Nintendo zo enthousiast over is.. Zie jij ze? Ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Het is natuurlijk wel de vraag, of we ten tijde van de release van de nieuwe consoles te maken hebben met eenzelfde situatie waarin de PS2 destijds verkeerde.

DVD brak toen echt goed door (na jaren van aanmodderen/gesputter/Philips Video2000-grapjes) en Sony sloeg twee vliegen in 1 klap: er waren immers zat mensen die behoefte hadden aan een DVD-speler en een nieuwe gameconsole.

Tegenwoordig is dat allemaal wat getempert, want veel mensen hebben nu wel een DVD-speler in huis staan en dus is het belang van deze functionaliteit wat afgezwakt.

Nu DVD de standaard is, zal het moeilijk blijken voor nieuwe opslagmedia-technieken om zo populair te worden als hetzelfde DVD. Mocht DVD er gewoon inblijven wanneer de PS3/GC2/whatever verschijnt, dan is de drang om zo'n ding te kopen niet specifiek gestimuleerd door de aanwezigheid van DVD-afspeelfunctionaliteit.

Het kan goed zijn, dat we gaan werken met MicroDrive-achtige schijfjes van enkele GB's groot, waarmee we in feite een HDD-based machine in huis gaan halen. Het is maar de vraag of de muziek-, PC-, elektronica-branche hetzelfde medium zal gaan gebruiken, aangezien de prioriteiten daar toch weer anders liggen.

Het zal moeilijk worden om een opvolger van DVD (zoiets als SuperCD) wereldwijd een gevraagd item te laten worden, laat staan dat er mensen zijn die speciaal voor zo'n functionaliteit een console gaan kopen.

Belangrijk zal de internetstrategie van Nintendo zijn. Ongeacht het opslagmedium zal je mensen naar je toe weten te trekken, wanneer je online-functionaliteit op hoog niveau kunt aanbieden.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
:{ Ik zie echt niet in waarom zoveel mensen zo gaan klagen op een press conference van Nintendo, en meteen weer gigantisch zijn teleurgesteld over hun instelling. Ik ben blij dat ik geen brakke multi functioneel apparaat in me kamer komt te staan, geef mij maar een pure game console en daar zou het ook bij moeten blijven! Ik zie het nut er niet van in dat er percé een mogelijkheid erin moet zitten om DVD's te spelen, is dat nou het enigste wat men aantrekt? Als je zo nodig DVDtjes moet zien dan koop je maar een dvd speler voor 100 euro. Ik ga toch ook niet een tv eisen met ingebouwde magnetron zodat ik popcorn kan klaarmaken?

Laat de console voor wat het is aub.

De press conference is maar een klein deel van de e3 beurs, net zoals die van de ps2 en xbox werd er zeer weinig getoont. Bij microsoft lieten ze idd veel zien van opkomende (2004) games, bc, halo2, fable en nog wat zooi maar dat was allemaal wel bekend. Wat hadden jullie verwacht van Nintendo? Dat ze meteen alles uit de pet halen en de nieuwe metroid, donkey kong, mario ect ect lieten zien? De dingen die ze in petto hebben voor de gamers laten ze de komende dagen wel zien.

Waarom is iedereen meteen weer zo negatief over alles? Een console moet een console blijven, voor ander meuk koop je maar een pc. En internet play? Come on, ze laten duidelijk merken dat ze het momenteel onderzoeken hoe&wat. Ze willen dat de gebruiker geen kosten heeft om online te spelen, en dat vind ik dus juist erg positief. Ik kan begrijpen dat mensen graag online willen gaan met hun gamecube, maar daar zit ikzelf niet echt op te wachten als je een CC tevoorschijn moet halen en dat je maandelijks kosten heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Koffiezuiper: welkom in de wondere wereld van de zeikstralen. Zelfs als ze alle franchises in een jaar eruit gooien wordt er nog geklaagd. Er is nog nooit zoveel third party backup geweest, en wat zijn de klachten: ze laten niet genoeg spellen zien. Neem het allemaal niet zo serieus op, probeer je te richten op de spellen die ze laten zien, en heb daar plezier mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Pfff, serieus, wat een rotzooi zeg.
Nintendo komt lekker uit de hoek op deze manier, 't lijkt voor de GC het begin van het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol nintendo is teh doomed.

Fzero
StarFox Armada
Mario Kart DD
Metal Gear solid
1080 Avalanche
Custom Robo
Final Fantasy CC
Giftpia
Kirby Air Ride
Mario Golf
Mario Tennis
Mario Party 5
Pikmin 2
Phantasy star 3
Soulcalibur 2
Rogue Squadron3
Killer7
Metroidprime 2
Pilotwings
Viewtiful Joe
Warioworld

EN nog heb ik het gevoel dat ik dingen mis, je hebt gelijk dit is HET begin van het EIND!!!
For the record: ik zag namelijk een paar pagina's terug NOG steeds iemand zeggen dat rareware opgekocht is door Microsoft. Dat is niet waar, rareware is VERKOCHT door NINTENDO, ze brachten niet genoeg op.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 14-05-2003 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Och ..
Nintendo heeft nog wat grappige dingen op stapel staan.
Grappig, ik zie mezelf niet meer dan 2 of 3 spellen aanschaffen. En de nieuwe dingen, zoals Zelda, vond ik gewoon rotzooi. Als ik dan ook nog eens Stage Debut zie verlies ik nog meer hoop.

Deze generatie is voorbij voor Nintendo vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Onee!!! Nintendo komt hier nooit meer bovenop! Ik ga mijn cube openmaken, al het metaal eruit halen, omsmelten en verkopen om nog wat geld terug te krijgen, want na de persconferentie van zonet wil niemand meer een cube hebben!!!!

Voor de mensen die het woord sarcasme moeten opzoeken in een woordenboek: op de persconferentie VOOR de E3 al zoveel spellen aankondigen vind ik geweldig. Multiplayer Zelda spelletjes lijkt me niks mis mee, ik denk ook niet dat dat betekent dat Nintendo niet een nieuwe Zelda gaat maken daardoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Anoniem: 51765 schreef op 14 May 2003 @ 00:42:
Onee!!! Nintendo komt hier nooit meer bovenop! Ik ga mijn nintendo openmaken, al het metaal eruit halen, omsmelten en verkopen om nog wat geld terug te krijgen, want na de persconferentie van zonet wil niemand meer een cube hebben!!!!
Afbeeldingslocatie: http://forum.powerweb.nl/messages/14086/88768.gif
Voor de mensen die het woord sarcasme moeten opzoeken in een woordenboek: op de persconferentie VOOR de E3 al zoveel spellen aankondigen vind ik geweldig. Multiplayer Zelda spelletjes lijkt me niks mis mee, ik denk ook niet dat dat betekent dat Nintendo niet een nieuwe Zelda gaat maken daardoor
Ik weet niet of je de press conference gezien hebt, maar Iwata (oid) gaf zelf ook al aan dat de verkopen tegengevallen waren en dat Nintendo zich deels al focussed op de volgende generatie. Ze plannen hun nieuwe console tegelijkertijd met hun concurrenten zoals de PS3 uit te brengen, met andere woorden: Rond 2005. Ik zie niet veel nieuwe topgames meer aangekondigt worden eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoeveel verwacht je dan van de persconferentie voor de E3? Is het niet logisch dat we op de E3 zelf een hoop gaan zien? Alles wat nu al aangekondigd wordt lijkt me alleen maar mooi meegenomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je die lijst wel eens goed bekeken dan? Als jij misschien 2 of 3 spellen van die lijst aanschaft, in welke genres gaat het mis dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62442

ilyc schreef op 14 mei 2003 @ 00:39:
Deze generatie is voorbij voor Nintendo vrees ik.
Voor jou misschien, maar dat is uiteindelijk jouw gemis en nu snaveltjes toe en slaap lekker. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Anoniem: 51765 schreef op 14 May 2003 @ 00:47:
Hoeveel verwacht je dan van de persconferentie voor de E3? Is het niet logisch dat we op de E3 zelf een hoop gaan zien? Alles wat nu al aangekondigd wordt lijkt me alleen maar mooi meegenomen...
Een press conference zou een visitekaartje moeten zijn.
Sowieso, wat wordt er op de E3 zelf nou nog aangekondigd?
Pokemon Colloseum? Pffff ... Dan is Mario&Luigi op de GBA nog het hoogtepunt.

Waar waren de GBA spellen in de press conference? Die waren er niet. Nee, Nintendo sloeg de plank volledig mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Anoniem: 62442 schreef op 14 May 2003 @ 00:49:
[...]

Voor jou misschien, maar dat is uiteindelijk jouw gemis en nu snaveltjes toe en slaap lekker. :O
Goh, je zou ook niks kunnen zeggen.
Nintendo is derde deze generatie. Face the facts. Of zie jij door een of ander wonder Nintendo nog herstellen?

[ Voor 3% gewijzigd door ilyc op 14-05-2003 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-04 20:15
Wie maakt deel 30 ?
En please, laten we het een beetje vriendelijk houden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ilyc schreef op 14 mei 2003 @ 00:51:
[...]

Goh, je zou ook niks kunnen zeggen.
Nintendo is derde deze generatie. Face the facts. Of zie jij door een of ander wonder Nintendo nog herstellen?
Wat verwacht je voor antwoord als zonder enige uitleg te schreeuwen dat het allemaal niks ishoe Nintendo nu bezig is, geef dan aan waarom dat volgens jou zo is.

Misschien is Nintendo nu derde in deze generatie met de sales, maar met spellen is Nintendo voor mij nog steeds numero uno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Anoniem: 62442 schreef op 14 May 2003 @ 01:02:
[...]

Wat verwacht je voor antwoord als zonder enige uitleg te schreeuwen dat het allemaal niks ishoe Nintendo nu bezig is, geef dan aan waarom dat volgens jou zo is.

Misschien is Nintendo nu derde in deze generatie met de sales, maar met spellen is Nintendo voor mij nog steeds numero uno.
Schreeuwen?
Kom op man, ik zeg dat Nintendo deze generatie verloren heeft en dat ik de press conference rotzooi vind.
Daarmee behandel ik niemand onjuist, als je zo graag mijn argumentie wilt horen kan je dat ook op een normale manier vragen of even de discussie afwachten alvorens zelf loze kreten op me af te vuren.

En dat Nintendo vanuit jouw subjectieve blik nog steeds nummer één is vind ik prima, maar Nintendo is deze generatie nummer drie. Zo is het nu eenmaal.

En nee, ik vind dit allerminst leuk om te zeggen. Ik heb nooit anders dan Nintendo consoles gekocht, muv. de Virtual Boy, maar enough is enough. Ik hoef geen Pokemon Colloseum. Ik hoef geen Zelda mutiplayer GBA crap. Ik hoef geen Stage Debut. Ik wil dat Nintendo to senses komt en zich weer gaat richten waar ze echt goed in zijn, in plaats van hun eigen franchises uitbesteden en zelf met rotzooi op de proppen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ilyc schreef op 14 May 2003 @ 01:08:
[...]
En dat Nintendo vanuit jouw subjectieve blik nog steeds nummer één is vind ik prima, maar Nintendo is deze generatie nummer drie. Zo is het nu eenmaal..
Dat zeg ik, voor mij nummer één met spellen(ik vind de nintendo franchise nu eenmaal fantastisch), nummer twee/drie met verkoop, daarme is Nintendo nog niet uitgespeeld. Als je de Gamecube nu al opgeeft vind ik dat zonde, want er komen nog zat aankoopwaardige spellen in de komende twee jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Dit heeft potentie:
Toshiba Unveils Method To Make Low-Cost 36GB Optical Disc

TOKYO (Nikkei)--Toshiba Corp. (6502) has devised a way to mass-produce advanced optical discs (AOD), large-capacity optical discs it has jointly proposed with NEC Corp. (6701), using existing DVD-manufacturing equipment.

AOD is trailing in the race with the Blue-ray Disc (BD) standard for next-generation recordable DVDs, jointly developed by Sony Corp. (6758), Matsushita Electric Industrial Co. (6752) and other firms. Toshiba aims to close in on the BD camp by capitalizing on its new low-cost production technology.

AOD will adopt a single-sided double-layer method, under which a semi-transparent second recording layer will be put on the main recording layer to boost the recording capacity. It will initially have a recording capacity of 36 gigabytes.

Toshiba confirmed that all manufacturing processes for AOD can be handled by the existing DVD-manufacturing systems thanks in part to the development of new materials. The existing manufacturing equipment can conform to a capacity of up to 40GB. The manufacturing cost for AODs will be slightly higher than that of DVDs, a company official said.

The BD camp is surpassing the AOD group in terms of capacity, since Matsushita has already developed a 50GB single-sided double-layer BD. However, new manufacturing equipment will be indispensable to the production of blank discs and putting second layers on the surface of discs.

Cartridges to protect the disc surface will also be necessary. How to curb the increase in manufacturing costs is regarded as a major issue for the BD developers.

Toshiba will suggest its new technology to the DVD Forum, which discusses standards for optical discs. It will challenge the BD camp by emphasizing the advantages of AOD, which does not require cartridges and can be installed in laptop computers.

(The Nihon Keizai Shimbun Friday morning edition)
Ik weet alleen niet of het mogelijk is DVD en BluRay drivecombo's te produceren, indien dat mogelijk is voorzie ik weinig problemen voor BluRay als opvolger van de DVD in de next-gen consoles.

[ Voor 26% gewijzigd door ilyc op 14-05-2003 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo erg vind ik het ook niet dat ze spellen uitbesteden, ik kan niet zeggen dat ik Metroid Prime mislukt vond bijvoorbeeld...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 14-05-2003 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Anoniem: 62442 schreef op 14 mei 2003 @ 01:18:
[...]

Dat zeg ik, voor mij nummer één met spellen(ik vind de nintendo franchise nu eenmaal fantastisch), nummer twee/drie met verkoop, daarme is Nintendo nog niet uitgespeeld. Als je de Gamecube nu al opgeeft vind ik dat zonde, want er komen nog zat aankoopwaardige spellen in de komende twee jaar.
Deze generatie valt er weinig meer te winnen voor Nintendo. Helaas, maar waar vrees ik. Met nog zo'n 2 jaar voor de boeg is het behouden wat je hebt, de periode van zieltjeswinnen ligt reeds achter ons.

Dit is slechts mijn opinie.

Maar goed, op naar de volgende generatie. Ik plaats Nintendo aldaar ook nog niet buitenspel. Alleen ze moeten wel steeds meer op hun tenen gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ilyc schreef op 14 May 2003 @ 01:20:
Ik weet alleen niet of het mogelijk is DVD en BluRay drivecombo's te produceren.
Ik meen ergens al gelezen te hebben dat het kan maar wel duur(der) is ivm twee lasers oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Btw: Waarom gaan topics na rond de 1000 posts dicht, meneer de Moderator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Anoniem: 62442 schreef op 14 May 2003 @ 01:23:
[...]

Ik meen ergens al gelezen te hebben dat het kan maar wel duur(der) is ivm twee lasers oid.
Ah, OK.
Ik ben in elk geval benieuwd, BluRay profileert zich tot dusverre nog als enige echte kandidaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ilyc schreef op 14 May 2003 @ 01:24:
Omdat het nogal onoverzichtelijk wordt en je er al helemaal niet meer in kan zoeken, waren de belangrijkste redenen geloof ik. Ik zou wel een keer het topic willen openen maar ik wil nu eigenlijk slapen en ik weet niet of die taak en eer al aan iemand anders was besteed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Anoniem: 62442 schreef op 14 mei 2003 @ 01:29:
[...]

Omdat het nogal onoverzichtelijk wordt en je er al helemaal niet meer in kan zoeken, waren de belangrijkste redenen geloof ik. Ik zou wel een keer het topic willen openen maar ik wil nu eigenlijk slapen en ik weet niet of die taak en eer al aan iemand anders was besteed! :)
Ah, OK. De topic doet namelijk nog prima z'n werk, er ontstonden net weer leuke discussies.
Maar ik begin er niet aan, zo'n openingspost, ik ken niet eens de helft van die opmaakcodes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ilyc schreef op 14 May 2003 @ 01:31:
Maar ik begin er niet aan, zo'n openingspost, ik ken niet eens de helft van die opmaakcodes :)
En je bent er zo een half uur mee kwijt en ik wil mijn werk afmaken en lekker slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Hehe, succes dan maar.
Truste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 21-04 10:02
ilyc schreef op 14 May 2003 @ 01:24:
ilyc, je bent fucking kinderachtig bezig.

iedereen hier weet dat je sinds kort nintendo fanboy-af bent. daar is iedereen het mee eens... wat boeit het ons of er een flapdrol meer of minder cubed.
maar flikker alsjeblieft uit dit topic op. laat ons gewoon in onze waarde, de afgelopen paar pagina's heb je om de post zelf een post waarin je nintendo onderuit haalt met ALLES wat ze doen.
je bent kortzichtig en vervelend.

net als ds... sorry hoor, ik heb altijd veel respect voor je gehad, maar rot ff lekker op met je gezeik. alsof 1 mannetje uit nederland wel even weet wat nintendo moet doen om staande te blijven.

dat nintendo nog niet online is, komt omdat het geen geld oplevert omdat niemand wil betalen... het blijft om geld gaan, als nintendo niet al die geld-opleverende dingen had verzonnen, waren ze er allang niet meer geweest...

mensen... stel nou, nintendo komt met een console, met gewone dvd's, internet en een dvdspeler... iedereen kopieert en download spellen, niemand betaalt voor het online spelen en niemad heeft meer respect voor het bedrijf... dan is nintendo fucked en gaat het verlies draaien... uiteindelijk ben jij fucked...

dus teer op, denk na en bekijk de zaak niet alleen vanuit het krenterige nederlandse game-perspectief.

tagi. ik ga zelda spelen, me rukken en slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Metroid Prime 2 Teaser!
http://cubemovies.ign.com..._051303_metroidprime2.mov

Cube-Europe is trouwens nu nog druk aan het updaten de hele tijd, net Mario Party 5 screens:
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=4415
en Pokemon Colloseum screens:
http://www.cube-europe.com/news.php?nid=4414

Fubar: Kben het met je eens dat iedereen niet gelijk weer moet gaan zeuren als er een paar games worden aagekondigd BOVENOP de hele stapel die voor de E3 al is aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:28

NoTimeRemains

I know

daFubar schreef op 14 May 2003 @ 01:47:
[...]
ilyc, je bent fucking kinderachtig bezig.

iedereen hier weet dat je sinds kort nintendo fanboy-af bent. daar is iedereen het mee eens... wat boeit het ons of er een flapdrol meer of minder cubed.
maar flikker alsjeblieft uit dit topic op. laat ons gewoon in onze waarde, de afgelopen paar pagina's heb je om de post zelf een post waarin je nintendo onderuit haalt met ALLES wat ze doen.
je bent kortzichtig en vervelend.

net als ds... sorry hoor, ik heb altijd veel respect voor je gehad, maar rot ff lekker op met je gezeik. alsof 1 mannetje uit nederland wel even weet wat nintendo moet doen om staande te blijven.

dat nintendo nog niet online is, komt omdat het geen geld oplevert omdat niemand wil betalen... het blijft om geld gaan, als nintendo niet al die geld-opleverende dingen had verzonnen, waren ze er allang niet meer geweest...

mensen... stel nou, nintendo komt met een console, met gewone dvd's, internet en een dvdspeler... iedereen kopieert en download spellen, niemand betaalt voor het online spelen en niemad heeft meer respect voor het bedrijf... dan is nintendo fucked en gaat het verlies draaien... uiteindelijk ben jij fucked...

dus teer op, denk na en bekijk de zaak niet alleen vanuit het krenterige nederlandse game-perspectief.

tagi. ik ga zelda spelen, me rukken en slapen.
god I love you :*

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En dat Nintendo vanuit jouw subjectieve blik nog steeds nummer één is vind ik prima, maar Nintendo is deze generatie nummer drie. Zo is het nu eenmaal.
tweede.
Het enige wat ik niet snap van die Iwata is dat ie zei dat SMS en MP tegenvielen, hoe bedoelt ie dat. Saleswise? Want als ie het als spel bedoelt heeft ie MP nog nooit gedaan denk ik.
Op een of andere manier wordt ik alleen maar blij van die aankondigingen ipv te gaan zeiken. Kijk eens naar al die spellen die komen, op alle platformen. Kan me nog niet voorstellen dat ik tijd ga vinden om al die spellen te ga spelen.
Als je zo graag online wilt, koop een xbox met live. Nintendo heeft al heel snel gezegd we gaan niet online deze generatie en keer op keer zie ik er mensen weer over zeiken. Watm oeten ze doen om het door te laten dringen? bij elk spel een papiertje stoppen: Welkom met de aanschaf van weer een offline titel want wij gaan NIET online deze generatie?

Hiv hoe gaat het met ikaruga?

EDIT: Oh my, ik kwam net op ign en ik moet volgens mij nog 4 uur filmpjes downen voordat ik weer helemaal bij ben

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 14-05-2003 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ja gvd kut! ik heb uhm nog niet :(

die doos in de winkel zei dat ze uhm pas de 23e binne krijgen maar ik weet nog nie helemaal of ik wel ikaruga ga kopen want ik wil graag een SP jet black + flash cartridge

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Anoniem: 60967 schreef op 14 May 2003 @ 08:19:
Discussie over pure consoles van Nintendo
Ik vind het ook mooi dat nintendo zo veel mogelijk een echt games platform wil neerzetten in plaats van een thuisbioscoop, maar dat neemt niet weg dat veel (heel veel) mensen overstag gaan voor die kleine extra's en ik denk dat nintendo d'r niet verkeerd aan doet door hierop in te spelen. het is een kleine moeite om een volwaardige dvd speler te gebruiken ipv een mini-dvd speler en dan kan je zeggen "koop de panasonic Q" maar dat kent het grote publiek helemaal niet... dus daar schiet je ook nix mee op :{

ik zie het heus wel goedkomen en dan heb ik het meer over een jaar of 2 verderop en niet over de komende maanden, want hoe "slecht" de ngc ook in de markt mag liggen, hij verkoopt als een gek op het moment en er liggen een aantal heerlijke spellen in de schappen binnenkort :)

14 Nieuwe F-ZeroGX screenshots
[img=600][http://www.cube-europe.com/games/fzero/17.jpg[/img]

[ Voor 11% gewijzigd door RSP op 14-05-2003 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:01
Wat een gezeur trouwens op de nieuwe Zelda's, wees blij dat ze met wat dingen komen om het genre op te frissen en de reeks aan te vullen. Vind je het ruk, koop het niet! Ten tijde van de uberconsole (SNES) hadden we ook maar 1 Zelda, nou die hebben de drampotten nu gehad voor de Cube en dan is het nog niet goed als Nintendo is doet waar ze goed in zijn -> inovatiefe games/dingen proberen. Verkoop jullie Cube snel aan iemand die em wel waardeerd en koop een PS2 of Xbox want daar komen me toch een partij nieuwe, leuke, super gave titels op zeg (sarcasme en nofi).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik vind The Wind Waker geweldig en op gelijke hoogte met OoT en MM

maar dat is mijn mening

en damn ik wil MGS3 & SC:G

EDIT: ik wel het gevoel dat de de deve's de cube eens eindelijk serieus nemen ... :)

EDIT2: ik heb totaal geen spijt gehad dat ik een cube gekocht heb...fantastisch apparaatje en goede games... en een fantastische achterban

[ Voor 49% gewijzigd door NoTimeRemains op 14-05-2003 08:35 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

TAG_Speedy schreef op 14 May 2003 @ 08:30:
Wat een gezeur trouwens op de nieuwe Zelda's, wees blij dat ze met wat dingen komen om het genre op te frissen en de reeks aan te vullen. Vind je het ruk, koop het niet! Ten tijde van de uberconsole (SNES) hadden we ook maar 1 Zelda, nou die hebben de drampotten nu gehad voor de Cube en dan is het nog niet goed als Nintendo is doet waar ze goed in zijn -> inovatiefe games/dingen proberen. Verkoop jullie Cube snel aan iemand die em wel waardeerd en koop een PS2 of Xbox want daar komen me toch een partij nieuwe, leuke, super gave titels op zeg (sarcasme en nofi).
Jij gaat me vertellen dat je het niet erg vind dat de "nieuwe" zelda een maffe puzzel game is in plaats van een nieuw 3-dimensionaal avontuur? want ik vind dat Tetra's pirate shit echt geen waardige opvolger van The Wind Waker en ik denk dat heel wat mensen dat met me eens zijn, het zou leuk zijn voor op een GBA (die je d'r ook bij moet gebruiken overigens) maar voor op de cube? ik had het gewoon niet verwacht.

en trouwens, het genre opfrissen is nogal een vreemde opmerking omdat dit een totaal ander genre is, deze game had trouwens evengoed "Mario wacky race" kunnen heten ofzo, waarschijnlijk had ik dan zelfs minder teleur gesteld geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe idd speedy :)

er zijn hier nogal wat mensen die zich druk maken over de toekomst van nintendo en verkoopcijfers enzo. Ipv dat ze zich bezighouden met spelen.
(ik vind trouwens dat er op de xbox en ps2 best veel leuke titels komen :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 21:55
HIValicious schreef op 14 May 2003 @ 08:31:
ik vind The Wind Waker geweldig en op gelijke hoogte met OoT en MM

maar dat is mijn mening

en damn ik wil MGS3 & SC:G
Dan moet ik je met MGS3 voorlopig ff teleurstellen. Deze staat nog niet op he programma van de Cube (net zo min als op dexbox).

Wel komt MGS: The Twin Snakes op de cube ;) (maar ik denk ook wel dat je deze bedoelde :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ja idd ow ik d8 ...

vout ged8 maar weer ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net al heel wat trailers gezien, even een korte samenvatting.
MGS:TT trailer: Fancy trailer, erg mooi gemaakt. Graphics zien er echt super uit en de sfeer is geweldig.
FF:CC : Toen ik las dat ze geen fmv's in het spel hadden had ik mn twijfels (laatste FF's dobberden zowat op het filmmateriaal) Maar nu begrijp ik waarom, als je zulke graphics kan flikken heb je echt geen fmv's nodig. Helaas weinig gameplay materiaal dus daar kan ik niet zoveel mee.
MarioKart DD: De muziek zit nu nog in mn hoofd. Het spel ziet eruit alsof er weer HEEL veel uurtjes verloren gaan wordne met multiplayer karten. Vooral het einde van hetfilmpje is erg vet (mario en luigi wisselen van plek)
MarioGolf ziet eruit als mario golf :p (kan er niet al teveel over zeggen, heb de n64 versie nooit gedaan) Wat ik nu heb gezien ziet er goed solide uit.
pikmin2: ah yeah :) de nieuwe pikmin zien er als een goeie afwisseling uit. Ben benieuwd wat voor elementen ze er allemaal hebben ingestopt deze keer.
four swords: coole 4player fun :) ze hebben zelfs de paarse wolkjes van tww erin gestopt (best knap voor de gba)
resevil4: ik word al bang van het filmpje, dat gaat nog wat worden strax :)
. Ziet er lekker soepel uit zo in het 3d.

Heb ik het al gehad over de geweldige filmpjes van mario kart en MGS? :)

ZOu ik toch bijna Metroid Prime2 vergeten! Tja 4dubbelwow, helaas erg korte footage :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 14-05-2003 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Anoniem: 60967 schreef op 14 May 2003 @ 08:55:
Ik heb net al heel wat trailers gezien, even een korte samenvatting.
MGS:TT trailer: Fancy trailer, erg mooi gemaakt. Graphics zien er echt super uit en de sfeer is geweldig.
FF:CC : Toen ik las dat ze geen fmv's in het spel hadden had ik mn twijfels (laatste FF's dobberden zowat op het filmmateriaal) Maar nu begrijp ik waarom, als je zulke graphics kan flikken heb je echt geen fmv's nodig. Helaas weinig gameplay materiaal dus daar kan ik niet zoveel mee.
Zou je die willen sharen? ik heb van MGS alleen een trailer gezien in het oerwoud en van FF:CC heb ik ook nog weinig gezien, vooral die laatste lijkt me erg tof, mits het geen turn-based actie is, daar heb ik gewoon geen geduld voor :)

MGS: Twin Snakes news
The Twin Snakes isn't one game. Its not even a new game...
The Nintendo conference earlier today featured scenes from both Metal Gear Solid and Metal Gear Solid 2, so just what is Metal Gear Solid: The Twin Snakes?

Silicon Knights are working with the project but in an earlier presentation today at E3 by Miyamoto-san, Kojima-san and Mr. Dyack more questions were raised than answered about the Metal Gear Solid Gamecube exclusive game. It is now known that Miyamoto and Kojima have been working together to merge the essence of both Metal Gear Solid and Metal Gear Solid 2 into one astonishing game. If your doubting how this can be achieved. I wouldn't. Just remember the brains behind who is making the title.

[ Voor 36% gewijzigd door RSP op 14-05-2003 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

damn er is zoveel wat ik wil hebben:

MGS:TT
FF:CC
SC:G
RE4
>> more to come

[ Voor 13% gewijzigd door NoTimeRemains op 14-05-2003 09:17 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou je die willen sharen? ik heb van MGS alleen een trailer gezien in het oerwoud en van FF:CC heb ik ook nog weinig gezien, vooral die laatste lijkt me erg tof, mits het geen turn-based actie is, daar heb ik gewoon geen geduld voor
Hmm ik heb ze van een de ign boards. Paar erg snelle hosts daar, zal zo ff voor je zoeken. Die trailer die jij hebt gezien is van MGS3 en niet van the twin snakes. FF:CC is niet turnbased.

http://www.bigwah.com/e3/

Have fun

Hiv: Mijn lijst is nog wel stukken groter (btw net fable trailer gezien, wauwie :D)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 14-05-2003 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Is er momenteel iemand bezig met een nieuwe openings page voor topic nummero 30?

En nogmaals, de nieuwe Zelda's zullen volgens mij echt geen opvolger zijn van TWW. Zoals ik al eerder zei meer een uitbreiding aan de serie die uit de deur gaat voor een klein prijsje, net zoals die pokemon box waarbij je die gba pokemon op je tv kon spelen. Zie het als iets extra's, natuurlijk zijn deze 2 titels niet bedoeld als opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Anoniem: 60967 schreef op 14 mei 2003 @ 09:11:
[...]
Hmm ik heb ze van een de ign boards. Paar erg snelle hosts daar, zal zo ff voor je zoeken. Die trailer die jij hebt gezien is van MGS3 en niet van the twin snakes. FF:CC is niet turnbased.
De IGN boards zijn vooral voor insider abbo's toch? ik ging wel vaak naar de
gaming age boards maar die zijn nogal down op het moment
Thx :) dit is ook wel een redelijk snelle host :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:28
hmm ik heb net 3 hands-ons gezien... en ze waren voor mij niet echt positief

1080 en mario golf vallen voor mij al af als possible buys
mario kart:DD!! ... tjat wat kan ik daar van zeggen... nintendo kent deze regel zeker niet: NEVER CHANGE A WINNING TEAM
met andere woorden, alle dingen die ze verandert hebben klinken mij niet echt positief in de oren... dit was het ultieme multiplayer spel wat iedereen kon oppakken en meteen spelen
maar nee ze moesten het weer veraarschen met taktiek, die kart kan dat, en die rijdt zo, dat ventje kan dit, maar met hem erbij kan ie dat... BLAAAAAA... daar zitten we dus niet op te wachten, want zo gaan mensen die langskomen nog niet echt mee kunnen doen als ze het spel niet zelf hebben

nintendo is going down the drain...
zelfs the mighty zelda.... al 2 weken niet meer gespeeld, het spel kan me gewoon niet meer boeien, het is gewoon SAAI.. triest triest

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

no problemo, en ik maar denken dat de kleuren van die rs4 filmpjes verneukt zijn (met de rode en blauwe lichten de hele tijd) Maar het blijkt dus dat je met dat blauwe licht geesten kan zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

fable zo mooi?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

btw, dat filmpje van Custom Robo ziet er echt geweldig uit, nou is dat niet ingame maar ik denk dat het best een vet spel kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55194

Anoniem: 60967 schreef op 14 May 2003 @ 00:29:
lol nintendo is teh doomed.

Fzero (al vanaf het begin word er over dit spel gepraat maar het is er nog steeds niet)
StarFox Armada (zelfde verhaal)
Mario Kart DD (leuk :D )
Metal Gear solid (niet exclusief neem ik aan?)
1080 Avalanche (origineel :/ )
Custom Robo
Final Fantasy CC (nice)
Giftpia
Kirby Air Ride
Mario Golf (origineel :/ )
Mario Tennis (origineel :/ )
Mario Party 5 (origineel :/ )
Pikmin 2 (origineel :/ )
Phantasy star 3 (origineel :/ )
Soulcalibur 2 (nice )
Rogue Squadron3 (origineel :/ )
Killer7 (nice )
Metroidprime 2 (origineel :/ )
Pilotwings (nice)
Viewtiful Joe (nice)
Warioworld ( als die ooit komt :D )

EN nog heb ik het gevoel dat ik dingen mis, je hebt gelijk dit is HET begin van het EIND!!!
For the record: ik zag namelijk een paar pagina's terug NOG steeds iemand zeggen dat rareware opgekocht is door Microsoft. Dat is niet waar, rareware is VERKOCHT door NINTENDO, ze brachten niet genoeg op.
De meeste spellen zijn ook wel leuk maar het begint op een gegeven moment toch vervelen dat je steeds weer de zelfde spellen krijgt van nintendo. Het lijkt de gba wel :/ .

IK denk dat ilyc ook hetzelfde ziet hoe ik het zie. Maarja ik speel nu met grote plezier zelda :Y) op mijn eigen tempo....heb het tegenwoordig druk :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nintendo is going down the drain...
zelfs the mighty zelda.... al 2 weken niet meer gespeeld, het spel kan me gewoon niet meer boeien, het is gewoon SAAI.. triest triest
Probeer niet je mening op te schrijven als een feit. Ik kan me de discussies nou al voorstellen als nintendo nix zou veranderen aan zoiets als mario kart. Nintendo is niet innovatief genoeg, ze komen niet met genoeg nieuwe dingen! en als ze het wel doen krijg je dit soort discussies. Lijkt me voor nintendo nog veel moeilijker, ze kunnen het gewoon niet goed doen in de ogen van de meeste zeikstralen.

Flip.m0 ene beetje slecht geinformeerd, zal even wat dingen rechtzetten:
Fzero - Uit einde van de zomer
StarFox Armada feb 2004 volgende de laatste berichten
Mario Kart DD (leuk )
Metal Gear solid - hell yeah exclusief, gemaakt door Silicon Knights (makers van Eternal Darkness, het moet een mix worden tussen 1 en 2)
Warioworld - uit over 2 maanden.

In hoeverre is soulcalibur meer origineel dan die andere sequels? Ik vind sequels niet erg, zolang ze maar nieuwe dingen bieden.

EDIT: ja fable zo mooi ja, het gameplay interessante element dat je character eruit gaat zien naar hoe jeje gedraagd lijkt me erg tof (mits goed uitgewerkt) Wel weer uitgesteld trouwens (spring 2004)

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 60967 op 14-05-2003 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
Grr snap niet dat Castlevania naar de PS2 komt en niet naar de GC..
Alle Castlevania's zijn zowat op Nintendo platforms verschenen..
Naja misschien dat ie alsnog naar de cube komt.. ik blijf hopen..
Hier nog een filmpje: http://ps2movies.ign.com/...vania_e32003_51203_01.mov

En een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200305/1052897501_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-04 21:55
Fzero (al vanaf het begin word er over dit spel gepraat maar het is er nog steeds niet)
StarFox Armada (zelfde verhaal)
Mario Kart DD (leuk :D )
Metal Gear solid (niet exclusief neem ik aan?)
1080 Avalanche (origineel :/ )
Custom Robo
Final Fantasy CC (nice)
Giftpia
Kirby Air Ride
Mario Golf (origineel :/ )
Mario Tennis (origineel :/ )
Mario Party 5 (origineel :/ )
Pikmin 2 (origineel :/ )
Phantasy star 3 (origineel :/ )
Soulcalibur 2 (nice )
Rogue Squadron3 (origineel :/ )
Killer7 (nice )
Metroidprime 2 (origineel :/ )
Pilotwings (nice)
Viewtiful Joe (nice)
Warioworld ( als die ooit komt :D )
Is het goed als ik eens heel hard ga lachen... als jij een console weet waar er meer originele spellen op uitkomen, mag jij weer lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33

jOzh

Sweet dude!

Om nog even terug te komen op de Nintendo=3e=d00med discussie; waarom is iedereen er zo op gefocused dat Nintendo kostte wat kost marktleider moet worden? Deze generatie gaat het zowiezo niet meer lukken, maar al lukt het de volgende generatie ook niet, ik lig er niet wakker van!
Ik ben reuze tevreden hoe het nu gaat, Nintendo maakt winst en wij krijgen goede games.
Zolang Nintendo maar met innovatieve games blijft komen ben ik blij iig.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-04 20:15
M@NIC schreef op 14 mei 2003 @ 00:56:
Wie maakt deel 30 ?
En please, laten we het een beetje vriendelijk houden :/
Okay dan doen we het zo wel.
SVP een nieuw topic maken, en wel volgens de FAQ :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.