Goed, wat zou ik graag gemod zien:
Zoals al gezegd: Die Frosty Mod. Hierdoor worden prijzen 4x zo duur, levelup 4x zo hoog, Je begint met alle factions (behalve xenos) neutral. (rogues maar nét aan neutral, liberty police/navy full friendly)
Verder zijn er nog wat extra vliegtuigen te vinden. Verdere dingen zijn op dit moment nog niet doorgevoerd in die mod, maar (bijna) alles wat op hun to-do list staat zou ik graag geimplementeerd zien.
Verder is hij heel leuk, maar helaas niet geautomatiseerd, dwz, het word niet afgedwongen om in een ship te vliegen die eigenlijk moet, maar dat is een kwestie van met elkaar afspreken dat je je daar gewoon aan te houden hebt. (Zo niet kan er evt een waarsschuwing gegeven worden oid)
Verder een paar dingen die in de rebalance mod zitten lijken me erg leuk:
-Added the possibility to buy ship engines
-Added the possibility to buy Powerplants
-Scanners and Advanced Scanners, and Tractor beams
-Armor upgrades: 4 types of armor upgrades, from 25% up to 100% up (twice as strong as normal)
Dit zou ik er zeker in verwerkt willen hebben als dit mogelijk is. (Misschien gewoon uit hun mods strippen, of gewoon hun mods implementeren, net wat Kloot het liefst heeft)
En het lijkt me dat er een strenger
NO-CHEATING beleid gevoerd moet gaan worden, als je merkt dat iemand cheat, meld dat dan aan een server beheerder, die moet dat vast ergens na kunnen kijken, en evt een waarschuwing geven aan de betreffende user. Dit word op andere servers ook gedaan, dus moet kunnen.
[
Voor 12% gewijzigd door
zion op 05-05-2003 13:22
]