| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
10100111001
Dat slaat dus nergens op. De enige reden dat ze zo weinig kosten is juist omdat je ze niet kan kopen. Anders zou het namelijk te makkelijk worden om de hele tijd nomads te gaan blasten en elke keer 500K winst te pakken op de guns.Dark Lord schreef op 30 May 2003 @ 12:13:
nou pak een nomad blaster en kijk voor hoeveel je ze kan verkopen en dan doe je daar het dubbele van erbij dus iets van 10,000 credits want je kan ze verkopen voor iets meer dan 4K d8 ik
Mijzelf lijkt een prijs van +- 1,5 keer de prijs van normale lvl10 guns een normale prijs. Dit vanwege het ongelooflijke voordeel wat je van no-energy guns krijgt.
Misschien is 2 tot 2,5 keer zelfs wel gerechtvaardigd aangezien een blaster al het allersterkste wapen is wat je kan bemachtigen (uitgerekend per seconde), en die lasers zijn nog sterker.
Ik geloof dat die lvl10 guns nieuw rond de 800K kosten (toch? ik koop ze nooit
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
zat zelf inderdaad ook te denken aan rond de 1 a 2 miljoen credits want het niet de bedoeling dat zomaar iedereen ff 4 van die dingen kan loadenzion schreef op 30 May 2003 @ 12:50:
[...]
Dat slaat dus nergens op. De enige reden dat ze zo weinig kosten is juist omdat je ze niet kan kopen. Anders zou het namelijk te makkelijk worden om de hele tijd nomads te gaan blasten en elke keer 500K winst te pakken op de guns.
Mijzelf lijkt een prijs van +- 1,5 keer de prijs van normale lvl10 guns een normale prijs. Dit vanwege het ongelooflijke voordeel wat je van no-energy guns krijgt.
Misschien is 2 tot 2,5 keer zelfs wel gerechtvaardigd aangezien een blaster al het allersterkste wapen is wat je kan bemachtigen (uitgerekend per seconde), en die lasers zijn nog sterker.
Ik geloof dat die lvl10 guns nieuw rond de 800K kosten (toch? ik koop ze nooit) dus dat zou een prijs van 1,2M tot 2M moeten worden ongeveer.
Ga ook ff wat ini's aanpassen zodat ik een quickjoin LAN DM server kan maken
je begint met veel geld, op manhattan kan je meteen kiezen welke van de 3 VHF's je wil kopen en teven zijn ALLE wapens op manhattan te koop, zodat je meteen kan gaan DM'en
hmm dan is het simpeler om gewoon nomads te gaan knallen. Nomads raggen = simpel als je beetje goed schip heb met redelijke wapens heb je zo 4 nomad guns dan ff tizone del cid erbij en je bent zo'n beetje onoverwinnelijk-=BoKKiE=- schreef op 30 May 2003 @ 13:15:
[...]
zat zelf inderdaad ook te denken aan rond de 1 a 2 miljoen credits want het niet de bedoeling dat zomaar iedereen ff 4 van die dingen kan loaden
Ga ook ff wat ini's aanpassen zodat ik een quickjoin LAN DM server kan maken
je begint met veel geld, op manhattan kan je meteen kiezen welke van de 3 VHF's je wil kopen en teven zijn ALLE wapens op manhattan te koop, zodat je meteen kan gaan DM'en
maar dan kan je je eigen handeltje beginnen
maar kan je op manhattan ALLE wapens dan kopen? dus ook de nomad blasters etc
10100111001
Je gaat hier voorbij aan het feit dat Nomads geen Lasers droppen. Met andere woorden: Dat werkt dus niet.Dark Lord schreef op 30 May 2003 @ 15:41:
[...]
hmm dan is het simpeler om gewoon nomads te gaan knallen. Nomads raggen = simpel als je beetje goed schip heb met redelijke wapens heb je zo 4 nomad guns dan ff tizone del cid erbij en je bent zo'n beetje onoverwinnelijk
maar dan kan je je eigen handeltje beginnenop dat station 2 miljoen dan ga je ze verkopen voor 1 miljoen
@Darklord hieronder: Ik had je toch al een duidelijke hint gegeven 3 reply's hierboven:
Dat slaat dus nergens op. De enige reden dat ze zo weinig kosten is juist omdat je ze niet kan kopen. Anders zou het namelijk te makkelijk worden om de hele tijd nomads te gaan blasten en elke keer 500K winst te pakken op de guns.
[ Voor 23% gewijzigd door zion op 30-05-2003 15:58 ]
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
10100111001
ik ga 2 modjes maken 1 waarbij je nomad lasers kan kopen en 1 om op een lan snel te kunnen DM'enDark Lord schreef op 30 May 2003 @ 15:41:
[...]
hmm dan is het simpeler om gewoon nomads te gaan knallen. Nomads raggen = simpel als je beetje goed schip heb met redelijke wapens heb je zo 4 nomad guns dan ff tizone del cid erbij en je bent zo'n beetje onoverwinnelijk
maar dan kan je je eigen handeltje beginnenop dat station 2 miljoen dan ga je ze verkopen voor 1 miljoen
[ Voor 3% gewijzigd door D-Three op 31-05-2003 11:49 ]
Ik wil em ook spelen op MP maar om daar 50 euro voor uit te geven...srry
Of weet iemand waar je het onder de 30 euro kan krijgen ?
dikzak
ik speel altijd op de easterndocks_Amsterdam serverLaagvliegerke schreef op 31 May 2003 @ 11:49:
Op welke servers zitten jullie nu vooral? Allemaal verschillende zeker?
wordt gerunt door 2 maten van een collega van me
... MMORPG Addict.
10100111001
Is idd het einde van de storyline idd.CRiMiNaL schreef op 02 juni 2003 @ 21:28:
erm .. heb niet hele topic gelezen ... maar ben nu bezig aan de SP ... en de nomads zijn dus net door zo'n wormhole weg gezogen ... ben weer terug in manhattan het leek daar beetje op het einde van de story-line .. hoewel ik wel verder kan spelen ... is dit ook het einde .. of gaat de story nog verder ?

He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
ps. zoek je een server in NL, kijk dan eens naar: 80.60.199.98:2302
Ook als je een niet legale versie hebt kun je MP spelen hoor, heb ik uit bronnen vernomenChello200 schreef op 01 June 2003 @ 16:58:
Iemand die zijn originele kopie van Freelancer wilt verkopen ?![]()
Ik wil em ook spelen op MP maar om daar 50 euro voor uit te geven...srry
Of weet iemand waar je het onder de 30 euro kan krijgen ?

De GoT freelancers bloeden een beetje dood geloof ik, maar een vriend van mij draait een eigen server van Frost Works. Misschien een leuke server voor de GoF ook? Meer info op TrapNa
komt allen
IP?Ronald_stage schreef op 05 June 2003 @ 22:07:
Leuke freelancer server NBSD servers currently up NBSD @ RobLan
komt allen
Verwijderd
80.60.199.98:2302
ja idd het is een beetje dood hiero maar dat komt omdat de server toen helemaal gewist was en je weer helemaal overnieuw moest beginnen met een mod erop en dat daarna stopte de server ermee om dat ie voor iets anders gebruikt zou gaan worden dus toen was het helemaal een beetje opgehouden onder de got'ers denk ikMaikel_PumaCatz schreef op 05 June 2003 @ 10:56:
Ik speel zelf geen Freelancer maar vrienden van mij wel.
De GoT freelancers bloeden een beetje dood geloof ik, maar een vriend van mij draait een eigen server van Frost Works. Misschien een leuke server voor de GoF ook? Meer info op TrapNa
10100111001
waarom sorryLaagvliegerke schreef op 02 July 2003 @ 18:21:
Ik heb nog een tijdje doorgespeeld op andere servers maar ben er dan ook mee gestopt... Sorry!
10100111001
Jawel...
Wie wil er nu niet met mij rondvliegen??
ja dat is waar iedereen wil natuurlijk met jou spelen dus het is eigenlijk een misdaad dat je ermee gestopt bentLaagvliegerke schreef op 03 juli 2003 @ 18:59:
[...]
Jawel...
Wie wil er nu niet met mij rondvliegen??![]()
10100111001
Verwijderd
/me is er zo eentje...Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 11:39:
Maar er zijn vast nog wel mensen waar freelancer nog een beetje kriebelt.
ik heb het nu alleen te druk met tentamens.... maar vanaf maandagmiddag ben ik fulltime beschikbaar
Ik vond het echt balen dat de verhaal lijn gewoon ophield.
En ik zou graag nog verder willen gaan daar in. Weet iemand of er een mogelijkheid is om zo'n vraag bij MS te droppen..?
[ Voor 2% gewijzigd door Ronald_stage op 07-07-2003 13:12 . Reden: typo ]
ik speel eigenlijk niet meer maar als jij leuke server vind dan ben ik van de partijVerwijderd schreef op 04 juli 2003 @ 12:48:
[...]
/me is er zo eentje...
ik heb het nu alleen te druk met tentamens.... maar vanaf maandagmiddag ben ik fulltime beschikbaar(alleen nog een leuke server zien te vinden, 't liefst met een paar andere GoT'ers...)
10100111001
Verwijderd
Onzin, toen ik 30k had stond er ook 55k en nu heb ik 59k en er staat nog steeds 55k.Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 10:55:
Volgens geeft ie aan dat je nog 55K moet halen om naar het volgende lvl te kunnen.... (dus niet dat je in totaal 55K moet hebben)
Ik ben nu lvl 38 op een LAN server bij ons. Ik vlieg daar in een Titan en heb een kleine 2 miljoen dollar op zak.
Verwijderd
lvl 38 is normaal gesproken het hoogste.... maar dat kan je wel ergens aanpassen (maar hoe weet ik niet, waarschijnlijk zul je dan met die *.ini's moeten gaan kloten)Ronald_stage schreef op 10 July 2003 @ 12:03:
Weet iemand wat het hoogst haalbare lvl is?
Ik ben nu lvl 38 op een LAN server bij ons. Ik vlieg daar in een Titan en heb een kleine 2 miljoen dollar op zak.
ik weet dat er geen linux dedicated server voor is, maar is er wel een windows dedicated?
maar nu het volgende: ik heb hem gepatchd naar 1.1 met de 1.6mb grote auto-update (hoefde geen paden oid op te geven).
als ik nu de FLServer.exe opstart staat er versie 1.0, build 11
is dit echter de gepatchte versie?
ja dat is volgens mij wel goed hoorCU2morO schreef op 20 juli 2003 @ 21:12:
hmm, bleek dat je simpelweg een server-only optie in de installatie moest pakken, had geen cd bij de hand.
maar nu het volgende: ik heb hem gepatchd naar 1.1 met de 1.6mb grote auto-update (hoefde geen paden oid op te geven).
als ik nu de FLServer.exe opstart staat er versie 1.0, build 11
is dit echter de gepatchte versie?
probeer nog maar wat meer te krijgen en als je het dan nog niet hebt dan is het een foutje denk ik maar ik heb er nog nooit last van gehad dat mijn lvl bleef hangenHasib schreef op 08 juli 2003 @ 20:11:
Ik ben lvl 8, ik heb 55k nodig voor next lvl.maar nu heb ik al 59k en gebeurt niks is dit een bug?
10100111001
Verwijderd
Ik wou om eens wat anders te doen dan de gewone single player wel eens een normale single player spelen.
Met andere woorden net zoals de internet games alleen dan voor mezelf op m'n eigen (zonder internet) laptopje. Nu probeerde ik dat met FREELANCERserver om zo een LAN game te starten op m'n Laptop, maar ik krijg hem niet in de list van games.
Kan dit wel? en zo ja hoe krijg ik het dan voor elkaar.
thx
je hebt een mod die schakelt het verhaal gewoon uit dus dan heb je hetzelfde als met multiplayer dat is nog makkelijker heb je geen gedoe met server enzoVerwijderd schreef op 21 juli 2003 @ 13:36:
Ik heb even een vraagje over FREELANCERserver
Ik wou om eens wat anders te doen dan de gewone single player wel eens een normale single player spelen.
Met andere woorden net zoals de internet games alleen dan voor mezelf op m'n eigen (zonder internet) laptopje. Nu probeerde ik dat met FREELANCERserver om zo een LAN game te starten op m'n Laptop, maar ik krijg hem niet in de list van games.
Kan dit wel? en zo ja hoe krijg ik het dan voor elkaar.
thx
10100111001
Verwijderd
staat ie in de beginpost??
ik heb ff gekeken, maar heb geen idee welke ik zou moeten hebben.
10100111001
die mod die alleen in het begin werkt zit standaard bij FL mod manager en in het programma kan je dan die mod aanklikken en dan checken voor updates dan zie je hem d8 ik
10100111001
@ ik speel niet meer... Ik weet niet van de andere Got'ers...
Maar ik zou het ook wel eens willen weten. Ik heb vakantie
nou ik speel dus totaal niet meer ik heb het zelfs geuninstalled maar zoals ik al eerder zei als iemand een leuke server heeft waar de got'ers opzitten zeg het dan kom ik daar ook welLaagvliegerke schreef op 22 July 2003 @ 11:47:
Idd, je moet de FL Mod Manager downloaden en daar zit de mod die het verhaal uitschakeld bijgeleverd...
@ ik speel niet meer... Ik weet niet van de andere Got'ers...
Maar ik zou het ook wel eens willen weten. Ik heb vakantieDus mocht het kriebelen weet ik waar naartoe!
10100111001
oh dat is heel mooiVerwijderd schreef op 25 juli 2003 @ 19:21:
Late reply:
Ik heb de Mod manager en hij heeft de single player mod er nu ook in
bedankt
maar euhm is er nou al eens een leuke server gevonden?
10100111001
Verwijderd
dat is de opvolger van de DPIOS server waar ik met veel plezier heb gespeeld...
hey coolVerwijderd schreef op 29 July 2003 @ 11:47:
/me speelt tegenwoordig op de calactica server (www.calactica.tk)
dat is de opvolger van de DPIOS server waar ik met veel plezier heb gespeeld...
10100111001
Verwijderd
jeuhDark Lord schreef op 29 juli 2003 @ 11:59:
[...]
hey cooldaar kom ik binnenkort ook dan wel weer eens spelen
en als er meer GoT'ters interesse hebben kunnen we zelfs een eigen [GoT] faction oprichten
(had net een mailtje naar phantom gestuurd, kom ik er na 11 pagina's achter dat die server niet meer bestaat

maar ik ga me alvast aanmelden op calactica
en een [GoT] faction kan best leuk zijn

* DarkChylde heeft dan tenminste wat bescherming
jeah goed id ik noem mezelf op die server dan wel [GoT]Dark LordVerwijderd schreef op 29 July 2003 @ 13:19:
[...]
jeuh
en als er meer GoT'ters interesse hebben kunnen we zelfs een eigen [GoT] faction oprichten
hahaha idd die server bestaat al een tijdje niet meer heheDarkChylde schreef op 31 juli 2003 @ 15:43:
heb sinds eergister freelancer. en is echt vet. ben nu een beetje aan het kloten in singleplayer. maar denk dat ik maar meteen verder ga met online ipv single. of is het beter om eerst de single verder te spelen.
(had net een mailtje naar phantom gestuurd, kom ik er na 11 pagina's achter dat die server niet meer bestaat)
maar ik ga me alvast aanmelden op calactica
en een [GoT] faction kan best leuk zijn
* DarkChylde heeft dan tenminste wat bescherming
maar ik heb het spel eigenlijk niet single player gespeeld want als je dan online gaat moet je weer helemaal overnieuw beginnen en dat vind ik niet zo leuk
10100111001
heb er speciaal voor jou een spatie bij gedaan Dark Lord
dus uh, dan kan ik rekenen op bescherming

* DarkChylde herinnert zich ineens lord of the rings, side with the dark lord and die anyway
tsja we kunnen natuurlijk gaan samenwerkenDarkChylde schreef op 31 juli 2003 @ 16:12:
k, dan ga ik meteen online. ga me vanavond ff reggen als [GoT]Dark Chylde
heb er speciaal voor jou een spatie bij gedaan Dark Lord
dus uh, dan kan ik rekenen op bescherming
* DarkChylde herinnert zich ineens lord of the rings, side with the dark lord and die anyway
but the Dark side will rule the Freelancer universe
10100111001
ik ben wel aan. maar ik kan alleen 's avonds gamen. overdag werk ik.
en aangezien de meeste mensen toch op vakantie zijn (en ik doordeweeks meestal niet ga stappen) heb ik tijd genoeg...
[edit]
page is weer up. de mod die zij gebruik staat onder de mods sectie in het forum. ben aan het zoeken naar de server.
en factions moeten aangevraagd worden. dus [] voor de naam mag niet.
houden het wel op Dark Chylde
[ Voor 37% gewijzigd door DarkChylde op 31-07-2003 18:15 ]
oh moet dat aangevraagd woordenDarkChylde schreef op 31 July 2003 @ 17:57:
the darkness is strong is this one
ik ben wel aan. maar ik kan alleen 's avonds gamen. overdag werk ik.
en aangezien de meeste mensen toch op vakantie zijn (en ik doordeweeks meestal niet ga stappen) heb ik tijd genoeg...
[edit]
page is weer up. de mod die zij gebruik staat onder de mods sectie in het forum. ben aan het zoeken naar de server.
en factions moeten aangevraagd worden. dus [] voor de naam mag niet.
houden het wel op Dark Chylde

ik ben ook die server aan het zoeken alleen lukt nog niet echt

10100111001
Verwijderd

en 4 minuten later craste de server..:?
[edit]
server staat onder calactica in de lijst en de pas moet je ff van het forum afhalen in de news sectie.
[ Voor 25% gewijzigd door DarkChylde op 31-07-2003 18:36 ]
tssss dan toch niet johVerwijderd schreef op 31 July 2003 @ 18:28:
hmmm.... ik zit nu dus al bij een andere faction... omdat ik niet verwacht had dat er nog meer got'ters geinteresseerd zouden zijn, het bleef zo stil namelijk
echt waarVerwijderd schreef op 31 July 2003 @ 18:36:
net toen Dark Lord online kwam....misschien de mod niet helemaal correct geinstalleerd?
edit: ff mod opnieuw geinstalleerd voor die mod manager ofzo iets en nu weer ff proberen
[ Voor 39% gewijzigd door Dark Lord op 31-07-2003 18:40 ]
10100111001
10100111001
nee deze doet het niet bij mij
riklemmers @ hotmail.com
10100111001
heb ook nog een link naar een online map met veel details:
http://www.station-networ...ontent&pa=showpage&pid=15
oei uhm als msn hebt voeg dan dat email adres maar toe dan kunnen we hem wel zo overgeven
ik zit nu op die server in een faction de Calactic Renegades tag= [CR]
10100111001
Verwijderd
owowow... nu zal ik je toch echt af moeten knallenDark Lord schreef op 02 August 2003 @ 00:00:
[...]
oei uhm als msn hebt voeg dan dat email adres maar toe dan kunnen we hem wel zo overgeven
ik zit nu op die server in een faction de Calactic Renegades tag= [CR]
ik werd gevraagd
hahaha als je denkt dat je dat kanVerwijderd schreef op 02 augustus 2003 @ 01:00:
[...]
owowow... nu zal ik je toch echt af moeten knallen![]()
![]()
ik own je
haha nee jk jij met je anubis tegen mijn vis vormige crusader
maar ik had echt last van lag ik was net bezig met een missie en ik kon die schepen maar niet raken telkens dan schoot je en dan waren ze weer in 1 klap uit je beeld :-/ ik heb er echt lang overgedaan voordat ik eindelijk klaar was
10100111001
en ik heb super trade route manhattan -> montazuma base heen en terug allebei rond de 600 per stuk winst
10100111001
dwz als ze me zien zetten ze alles op alles om me neer te knallen
dat terwijl er andere fighter met ze in combat zijn

dit gebeurt me zelft nog in een freigter die leeg is. maar ik ben al een aantal maal mijn kostbare cargo zo verloren
ben nu wat aan het terug verdienen door te minen, tja je moet wat
ik ging eerst klein beetje handelen toen ging ik een redelijke fighter kopen en heel veel Xenos afknallen zodat de Junkers reputatie goed genoeg was om missies voor ze te doen, dan ga je naar de rochester base die ligt boven manhattan daar doe je missies voor de junkers TEGEN DE XENOS! (als je tegen de bounty hunters doet worden hun je enemy) dan kan je op een gegeven moment ook missies voor de liberty rogues doen daar doe je dan paar missies voor en dan zijn alleen nog de Xenos je enemy en die zijn zwak dus dat boeit nietDarkChylde schreef op 04 August 2003 @ 10:47:
hmz, traden gaat niet echt goed bij mij. ben onpopi bij de lane hackers en de rogues...
dwz als ze me zien zetten ze alles op alles om me neer te knallen
dat terwijl er andere fighter met ze in combat zijn
dit gebeurt me zelft nog in een freigter die leeg is. maar ik ben al een aantal maal mijn kostbare cargo zo verloren
ben nu wat aan het terug verdienen door te minen, tja je moet wat
edit:
yo check wat ik gevonden heb! de map die in de startpost staat

(click op plaatje voor grote versie)
deze map is veel handiger dan die jij mij stuurde DarkChylde want hier staan de coordinaten van de jumpholes op
[ Voor 17% gewijzigd door Dark Lord op 04-08-2003 13:39 ]
10100111001
en goed plan. ga nog ff wat silver minen. beetje traden en dan knallen.
* DarkChylde gaat vanavond weer tot te laat freelancers, is toch te warm om te slapen
u'd make my day!
(btw het is een legale versie van freelancer)
Mischien ook wel handig om erbij te zeggen dat het online is en ik de server host (LAN)
[ Voor 8% gewijzigd door H3llSiNG op 09-08-2003 12:28 ]
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
tsja... nooit problemen mee gehad mischien moet je het ff opnieuw installeren ofzo.H3llsing schreef op 09 August 2003 @ 11:58:
Help!! zit hier nu de hele nacht freelancer te doen en heb nu een Titan.. echter nadat ik een basis uit wil klapt hij eruit naar windows en zie je de freelancer window nog even in de taakbalk staan, als je dan weer inlogt zit je in een het hok waar je normaal in gaat om te docken, het is echt heel irritant als je missies wilt doen van die basis, ook heb ik het probleem bij planeten.. echter komt dit nu pas op spelen.. eerder in het spel had ik het heel soms, zijn er mensen die weten wat dit probleem is en hoe ze het op kunnen lossen ?
u'd make my day!
(btw het is een legale versie van freelancer)
Mischien ook wel handig om erbij te zeggen dat het online is en ik de server host (LAN)
ik speel altijd op de Calactica 24/7 server maar dan moet je wel eerst mod hebben
www.calactica.tk
10100111001
* Viggen speelt nu op Dutch People In Outer Space (DPIOS)Hacku schreef op 24 december 2003 @ 20:17:
Speelt er iemand dit spel nog? Ik heb het lange tijd gespeeld maar ben dan gestopt maar nu krijg ik weer veel zin
is een leuke nederlandse freelancer server met een eigen mod....
kijk es op www.dpios.tk (site) of www.vitrus.nl/dpios (forum) voor meer informatie
Ik heb met een aantal andere Druifluizen (is het trouwens nog steeds een begrip daar?) gespeelt (8 man ongeveer) en we zijn behoorlijk rogue gegaan
Mocht je hem tegenkomen, vraag er maar eens naar, lachen!
Wat is trouwens ook al weer het forum van DPIOS, is helaas uit m'n favo's...
Surfin' paradise!
De admin Nataku was idd niet zo gecharmeerd van jullie, maar een tijdje geleden heeft ie alle druifluizen een tweede kans gegeven (bij een nieuwe start van de server)Snappie88 schreef op 24 december 2003 @ 23:39:
Hey Viggen, heb ook een hele tijd op DPIOS gespeelt, k*t server
Ik heb met een aantal andere Druifluizen (is het trouwens nog steeds een begrip daar?) gespeelt (8 man ongeveer) en we zijn behoorlijk rogue gegaanen dat vond de admin (weet z'n naam niet meer, Nantuko volgens mij) niet zo leuk, dus bande hij alle Druifluizen...
Mocht je hem tegenkomen, vraag er maar eens naar, lachen!
Wat is trouwens ook al weer het forum van DPIOS, is helaas uit m'n favo's...
Maar qua skills stelden jullie luisjes niet echt veel voor, het was meer een grote mond dan wat anders... en veel lamen natuurlijk
adres van het forum heb ik trouwens hierboven gegeven: http://www.vitrus.nl/dpios
Spelen jullie het nog?
[PC] Freelancer - Nieuw leven inblazen?
maar iig ik speel geen freelancer meer, best wel saai
er zouden een aantal mensen van GoT aan een mod werken die heel cool moest zijn ofzo
maar daar heb ik al hele tijd geen nieuws meer over gehoord

10100111001
Maar ik heb er wel heel erg van genoten!
Verwijderd
Weet iemand waar ik de legale versie tegen een prikkie kan kopen?
Denk overigens dat je hem overal wel kan kopen, en nog voor een prikkie ook. Blijft een leuk spel, maar ben ondertussen al verder gegaan met m'n leven
Surfin' paradise!
[Flauwmode on]"Kijkt onderschrift"Oja ?Snappie88 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 18:45:
Lol bijna drie jaar na de laatste post bumpt ié hem hoor
Denk overigens dat je hem overal wel kan kopen, en nog voor een prikkie ook. Blijft een leuk spel, maar ben ondertussen al verder gegaan met m'n leven
Hoop dat er ooit nog een waardige opvolger komt op Freelancer
Verwijderd
en de mods ervoor..die worden er als maar meer.
heb het spel ondertussen besteld, levertijd van 4 weken alleen *zucht*
Klein vraagje, wat voor mods spelen jullie?
Zat toch ook maar weer eens te kijken en wil hem nou toch maar eens bestellenVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 00:54:
@snappie, waarom nietspel word nog redelijk veel gespeelt door kennissen.
en de mods ervoor..die worden er als maar meer.
heb het spel ondertussen besteld, levertijd van 4 weken alleen *zucht*
Klein vraagje, wat voor mods spelen jullie?
Toch wel een spelletje wat me de afgelopen jaren zo nu en dan best heeft bezig gehouden. Kan alleen nergens een betrouwbare shop vinden om em te kopen?
Iemand enige indicatie? (half google gehad en de reguliere plaatsen zoals bol/bartsmit etc)
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Ik heb het spel ongeveer 1,5 jaar geleden gekocht voor 2 euro (dat is geen typo) bij een speelgoedwinkel. Grote kans dat het Intertoys was.Ryceck schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 18:34:
[...]
Zat toch ook maar weer eens te kijken en wil hem nou toch maar eens bestellen
Toch wel een spelletje wat me de afgelopen jaren zo nu en dan best heeft bezig gehouden. Kan alleen nergens een betrouwbare shop vinden om em te kopen?
Iemand enige indicatie? (half google gehad en de reguliere plaatsen zoals bol/bartsmit etc)
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!