10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
...Make every cut count, even if it is one frame...
neeRoland schreef op 15 May 2003 @ 20:19:
Kun je met de demo ook online gamen op de GOF server?
systeem
...Make every cut count, even if it is one frame...
Verwijderd
Verwijderd
Neuh, maar goed doet hij het ook niet momenteel. Zelf ook al meerdere keren problemen gehad, maar op dit moment ligt de GoF server er gewoon uit.Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 20:41:
ja maar ik kan sowieso al een paar dagen niet op de global server, ligt die er soms voor goed uit?
systeem

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
[ Voor 3% gewijzigd door D-Three op 15-05-2003 22:20 ]
Try these:-=BoKKiE=- schreef op 15 May 2003 @ 21:35:
hmmz ik kan nergens een bribe voor de bundchuh vindenweet iemand hoe ik het snelst vriendjes met die gasten wordt? zodat ik del cid's kan kopen bij ze
Bruchsal Base/Frankfurt - D3 (Bundschuh)
Kreuzberg Depot/New Berlin - C4 (Junkers)
Mainz Storage Facility/Frankfurt - D4 (Republican Shipping)
Planet Hamburg/Hamburg - F4 (Rheinland Federal Police)
Vogtland Base/Dresden - D3 (Red Hessian)
Yanagi Depot/Sigma 13 - C5 (Junkers)
(Faction die erachter staat gaat dus over die bases, niet over de bribes, zijn allemaal bundschuh bribes
Mochten ze er niet zitten probeer dan voordat je doorgaat naar de volgende om even de bar uit en dan weer in te gaan. Het kan zijn dat ie er dan wel is
Good luck.
die lijst heb ik ook, maar ik heb op de bases waar ik op kan komen, al iets van 10x gedocked, maar geen Bundschuh brigeR4NCOR schreef op 15 mei 2003 @ 22:24:
[...]
Try these:
Bruchsal Base/Frankfurt - D3 (Bundschuh) -> wordt ik aan gort geschoten
Kreuzberg Depot/New Berlin - C4 (Junkers) -> wordt ik aan gort geschoten
Mainz Storage Facility/Frankfurt - D4 (Republican Shipping) -> tig x geprobeerd maar helaas
Planet Hamburg/Hamburg - F4 (Rheinland Federal Police) -> tig x geprobeerd maar helaas
Vogtland Base/Dresden - D3 (Red Hessian) -> wordt ik aan gort geschoten
Yanagi Depot/Sigma 13 - C5 (Junkers) -> wordt ik aan gort geschoten
(Faction die erachter staat gaat dus over die bases, niet over de bribes, zijn allemaal bundschuh bribes
Mochten ze er niet zitten probeer dan voordat je doorgaat naar de volgende om even de bar uit en dan weer in te gaan. Het kan zijn dat ie er dan wel is
Good luck.
maar ik blijf nog wel ff proberen
gisteren BTW balen

ik in Omicron Alpha 2 ripper mines en 8 Nomand Cannons en 4 lvl 10 classiefied guns gevonden, ik denk lekker van die neem ik mee naar Hamburg, zodat ik me maten wat kan sponsoren, vlieg ik mezelf kapot op exploderend gas

stond best verbaast hoe sterk ik nu ben tegen NPC's

hmmzz, dus het helpt niet dat mijn Outcast balk helemaal groen isshuogg schreef op 16 May 2003 @ 08:10:
dude je moet eerst neutral/friendly zijn met mensen die de bundschuh aardig vinden (ze hoeven niet allies te zijn, staat ook wel zo'n lijst van op LR)
naja zondagavond maar weer verder gaan
Is het trouwens een goed idee om indien de mogelijkheid zich voordoet ook een sunslayer te kopen?
want persoonlijk gebruik ik die dingen nooit, zelfde geld voor missiles, of hebben jullie die gewoon un-gemount en mounten jullie die alleen afhankelijk van wat jullie gaan doen?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
pneumonic81 wrote:
navy update, took away bounty hunter ships, gave them border world. the navy is the worst good guy in the game. allt he good guys got crap ships and the navy didnt even get civilain ships, so i gave them access to border world tech. hopefully a few good guys looking to fly a sabre will nwo play navy.
Is dit ook een idee voor de GoF server ??
[ Voor 40% gewijzigd door Pretender op 16-05-2003 10:44 ]
Huh? navy in een Sabre? dat kan echt niet! Geef ze dan acces tot civillian ships!Pretender schreef op 16 May 2003 @ 10:37:
Op het frost works forum hebben ze een kleine verandering gemaakt
pneumonic81 wrote:
navy update, took away bounty hunter ships, gave them border world. the navy is the worst good guy in the game. allt he good guys got crap ships and the navy didnt even get civilain ships, so i gave them access to border world tech. hopefully a few good guys looking to fly a sabre will nwo play navy.
Is dit ook een idee voor de GoF server ??
systeem
Unmounted is nooit handig, als je dan uit de lucht geschoten word ben je hem kwijt.-=BoKKiE=- schreef op 16 May 2003 @ 08:49:
[...]
hmmzz, dus het helpt niet dat mijn Outcast balk helemaal groen is
naja zondagavond maar weer verder gaanvan het weekend naar me meissie toe, dus kan ik niet spelen.
Is het trouwens een goed idee om indien de mogelijkheid zich voordoet ook een sunslayer te kopen?
want persoonlijk gebruik ik die dingen nooit, zelfde geld voor missiles, of hebben jullie die gewoon un-gemount en mounten jullie die alleen afhankelijk van wat jullie gaan doen?
Persoonlijk denk ik dat de meeste mensen hem alleen maar hebben om compleet te zijn
als je al 4 nomad guns hebt, 2 Tizona del Cid's, tja, dan koop je nog maar een sunslayer en regel je ripper mines
systeem
Ripper mines heb ik alzion schreef op 16 mei 2003 @ 11:32:
[...]
Unmounted is nooit handig, als je dan uit de lucht geschoten word ben je hem kwijt.
Persoonlijk denk ik dat de meeste mensen hem alleen maar hebben om compleet te zijn
als je al 4 nomad guns hebt, 2 Tizona del Cid's, tja, dan koop je nog maar een sunslayer en regel je ripper mines
maar ipv die torpedo gebruik ik dan veel liever een hornet cruise disruptor
enige waar ik nu nog over twijfel is eigenlijk of ik niet een Eagle moet nemen ipv de Sabre

keuzes, keuzes
Duh.. Dit schrijft de maker van de frosty`s mod zelf.zion schreef op 16 May 2003 @ 11:27:
[...]
Huh? navy in een Sabre? dat kan echt niet! Geef ze dan acces tot civillian ships!
Civillian ships kan ook..kan de navy een eagle vliegen
En een goede rede om meer navy in het spel te krijgen.
There is no such thing as choice... because they've already been made...
* KeeZ heb de matrix gezien gister
Deze plek is te koop.
Knap als je het met je level 1 redt tot omicron alphaVerwijderd schreef op 15 May 2003 @ 19:54:
Nou ik waag wel weer een gokjeIedereen doet Outcast, dus dat wordt ook zo saai. Dan doe ik wel Corsairs, speciaal om Inzane is goed te pakken.
Maar als jij het zo wil spelen.. goed hoor
Ik was anders best bereid om je een paar miljoen credits te lenen, maar dat gaat nu natuurlijk over he
kee dus ik moet een sabre blijven vliegenKeeZ schreef op 16 May 2003 @ 12:26:
[...]
There is no such thing as choice... because they've already been made...
* KeeZ heb de matrix gezien gister
10100111001
De server is down (nog steeds?)Dark Lord schreef op 16 May 2003 @ 17:08:
zo ik ben weer terug van werkweekdus ik kan weer gaan computeren (eindelijk
) so prepare to die, is er voorderest nog wat interesants gebeurd
Er zijn te veel outcasts
We zijn allemaal beter dan jij
Dat zo'n beetje
systeem
Toch niet moeilijk??
Omdat ik gisteren niet op de GoF-server kon, heb ik maar ff op een Duitse server gespeeld en daar was één of andere kerel ook verbaasd dat ik met mijn Starflier en level 1 aan het rondvliegen was in Honshu...
Wat is daar nu moeilijk aan? Er gewoon naar toevliegen, punt uit.
En hoe zit dat nu in godsnaam met de server?
[ Voor 50% gewijzigd door D-Three op 16-05-2003 19:46 . Reden: typo ]
haha ik heb een hele week niet gespeeld dus als je dan nog niet beter zou zijn dan mij ben je niet echt goed bezigzion schreef op 16 May 2003 @ 17:19:
[...]
De server is down (nog steeds?)
Er zijn te veel outcasts
We zijn allemaal beter dan jij
Dat zo'n beetje
maar ik heb nu ook gta vice city en enter the matrix dus die wil ik eerst ff tsjekken en daarna weer freelancer
10100111001
ik heb deze week misschien 3 uur? 4 uur? gespeeld
v1.4
Multiplayer RPG client/server expansion details and changes:
All weapons and ship prices have been increase by 4 times their normal.
All levels have been increase by 4 times their normal.
Starting reputations have been modified to allow players to choose a faction without starting as their enemies.
3 Completely New Civilian ships are available: Raptor-LF, Predator-HF, Phoenix-VHF, all sold at undisclosed locations.
Other new fighters: Anubis, CSV, Defender MkII, Starblazer
1 Gunboat and 1 Armored Transport.
Jump Gates from NY to Alaska and Magellan to NY are operational.
Info Cards for all of the fighters.
Icon for CSV is now working.
Pricing on all items and ships has been corrected from v1.2.
Nav Buoys are in place for the Alaska jump gate mine field.
The Alaska System is completely remodeled and open for business.
Wrecks have been moved around and their loadouts have changed.
Previously unusable Jump holes to valid systems have been opened for use.
2 new hidden bases have been added, locations undisclosed.
Planets Gammu and Primus now sell Shield batteries and Nanobots.
NPC Shields now Regenerate
A total of 7 new bases have been added, including the bases in Alaska and hidden bases.
The MOD is now required to be installed on the client computer for a player to access the online server.
The Capitol ship Encounter at capital systems
Added Scanners and Deep Range Scanners as internal equipment, sold at various bases.
Capital ships hit points have been increased significantly
1 cruiser has been added to the Liberty fleet to close up its formation to match the other fleets.
The Defender MK II is now also available at the Battleship Iowa in the Alaska system
Several previously non-purchasable Items have been added to undisclosed locations.
Installeren die handel
maar die nieuwe mod lijkt me wel cool alleen dan is alles wel weer anders, ik bedoel wrakken zijn anders etc. das wel shit
10100111001
Ik heb toch niet veel tijd dit weekend... Ik moet vanavond nieuwjaar gaan vieren!

waarom kan ik niet kiezen tussen een Eagle en een Sabre

btw, weet iemand wat stardiving is??
Enne de eagle is beter.........
argumenten?
eagle is wendbaarder, andere VHF's kunnen de eagle praktisch nooit in het vizier krijgen wanneer de piloten gelijke skills hebben.
10100111001
Verwijderd
Volgens mij is ie hartstikke down ja.Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 20:13:
Ik krijg de server niet in de lijst met available servers te zien is dat omdat die down is?
Ik krijg 'm ook niet meer te zien...
Dan maar een potje C&C Generals
[ Voor 8% gewijzigd door InZane op 18-05-2003 21:50 ]
tsja eagle is civilian ship en sabre is border world ship dus een sabre is een echt outcast schip ja
10100111001
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
volgens mij ook dat 24/7 erbij maar dat weet ik eigenlijk niet meer 100% zeker
10100111001
gister kwam ik 3 lvl24 spelers tegen die goud aan het traden waren
helaas gingen ze niet in op mijn vriendelijike verzoek om 70 units te droppen
ach ja, helaas kon er 1 ontkomen
dit soort dingen moet ik maar vaker gaan doen
Verwijderd
Is het trouwens zo dat je een 'savestate' van 1 server niet op een andere kan gebruiken?
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
nee, kan alleen als je van de ene server beheerder je account files krijgt en de serverbeheerder van de andere server zo vriendelijk is om je files op die server te zettenViper2k1 schreef op 19 May 2003 @ 09:57:
Ik krijg wel een lijst met servers te zien (en lang ook) en ik kan ook op servers inloggen.
Is het trouwens zo dat je een 'savestate' van 1 server niet op een andere kan gebruiken?
btw, welke shields gebruikt iedereen?
ik heb nu zo'n brigadeer shield oid, maar ben eigenlijk op zoek naar een high level graviton shield

Ik ben geen echte outcast
btw die BH's die hebben best flexe laser wapens
maar ik heb ze toch maar verkocht, ik blijf bij me del cid's en me Nomad blasters
Das knap? Ik dacht dat er geen fighters waren in deze mod, hoe kan je dan blasters hebben?-=BoKKiE=- schreef op 19 May 2003 @ 10:35:
Ik ben geen echte outcastdus heb ik nu een eagle
btw die BH's die hebben best flexe laser wapens
maar ik heb ze toch maar verkocht, ik blijf bij me del cid's en me Nomad blasters
systeem
ik speel op een andere serverzion schreef op 19 May 2003 @ 11:42:
[...]
Das knap? Ik dacht dat er geen fighters waren in deze mod, hoe kan je dan blasters hebben?
Verwijderd
Lijkt me erg leuk, ga ik installen op mijn eigen server, maar weet iemand of hij al te krijgen is? Ik kan hem niet vinden.shuogg schreef op 17 May 2003 @ 14:31:
Freelancer: Level 2
v1.4
Multiplayer RPG client/server expansion details and changes:
All weapons and ship prices have been increase by 4 times their normal.
All levels have been increase by 4 times their normal.
Starting reputations have been modified to allow players to choose a faction without starting as their enemies.
3 Completely New Civilian ships are available: Raptor-LF, Predator-HF, Phoenix-VHF, all sold at undisclosed locations.
Other new fighters: Anubis, CSV, Defender MkII, Starblazer
1 Gunboat and 1 Armored Transport.
Jump Gates from NY to Alaska and Magellan to NY are operational.
Info Cards for all of the fighters.
Icon for CSV is now working.
Pricing on all items and ships has been corrected from v1.2.
Nav Buoys are in place for the Alaska jump gate mine field.
The Alaska System is completely remodeled and open for business.
Wrecks have been moved around and their loadouts have changed.
Previously unusable Jump holes to valid systems have been opened for use.
2 new hidden bases have been added, locations undisclosed.
Planets Gammu and Primus now sell Shield batteries and Nanobots.
NPC Shields now Regenerate
A total of 7 new bases have been added, including the bases in Alaska and hidden bases.
The MOD is now required to be installed on the client computer for a player to access the online server.
The Capitol ship Encounter at capital systems
Added Scanners and Deep Range Scanners as internal equipment, sold at various bases.
Capital ships hit points have been increased significantly
1 cruiser has been added to the Liberty fleet to close up its formation to match the other fleets.
The Defender MK II is now also available at the Battleship Iowa in the Alaska system
Several previously non-purchasable Items have been added to undisclosed locations.
Installeren die handel
Verwijderd
was niet down, als ie niet in de serverlijst staat
kun je via fldirectip.hta (staat in de EXE directory)
verbinding maken
IP 212.61.71.3 poort 2302
anders blijft 't wel heel rustig op de server
http://www.frost-works.co...l_2_Version_1_4.zip.flmod
Kijk eens goed

[ Voor 14% gewijzigd door Pretender op 20-05-2003 09:19 ]
De server word instabiel van Nomads, of beter gezegd van een bepaald item dat Nomads wel eens droppen (Nomad Lasers?).
Server is gister namelijk een aantal keer onderuit gegaan op het moment dat ik of S_D een nomad afschoot, en die net een Item dropte.
Ik zal eens gaan kijken of er hier ergens iets van bekend is.
systeem

Jup, klopt, ik heb een topic op TLR aangemaakt, hopelijk komt daar een antwoord uit!Pretender schreef op 20 mei 2003 @ 11:36:
Klopt .. Ik heb het 3 keer gehad als ik de laatste nomad gunboat neerschoot dat de hele server crashten. ken meer mensen die hetzelfde gehad hebben.
systeem
Verwijderd
Ik heb op beide pc's mod manager v1.1 staan en de mod geactiveerd. Wat doe ik fout?
Verwijderd
Op mijn server had ik de mod geactiveerd met mod manager 1.1, maar dat duurde veel langer dan op mijn client. Ik vind het eigenlijk belachelijk lang duren, maar goed. Iemand ervaring?
Verwijderd
edit : hij's nog steeds down hier? (nu al +/- 6 uur?)
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 19:27 ]
Maar ik kom terug hoor!
Wat zijn nou de beste Codename wapens??
en zijn er mensen die ze ook echt gebruiken?
Verwijderd
allemaal 't zelfde, nee, ik gebruik ze niet, kosten te veel stroom en er zijn toch nomad guns?-=BoKKiE=- schreef op 21 May 2003 @ 23:54:
Vraagje,
Wat zijn nou de beste Codename wapens??
en zijn er mensen die ze ook echt gebruiken?
Server nog steeds down? ik zie 'm namelijk niet meer
Verwijderd
als je mijn posts had gelezen, had je gezien dat ik ook al 3 dagen aan 't vragen ben of ie offline is. Ja dus. Naja, wachten dan maar...B@rt_d@_M@n schreef op 22 May 2003 @ 20:54:
Kan iemand aub aangeven waar de GoF server is gebleven? Hij is nu toch al wel 24u off-line...
Trouwens, wat is er met de GoFOC-site gebeurd? Veel stond er nog niet echt op maar blijkbaar is die ook verdwenen (en vervangen door een pakje Knorr??
[ Voor 3% gewijzigd door D-Three op 22-05-2003 21:25 ]
Huh? Ik heb je posts heel goed gelezen. Jij constateert dattie offline is, ja, hehe, dat heeft iedereen wel door inmiddels. Ik vraag wat er aan de hand is. Simpel.Verwijderd schreef op 22 May 2003 @ 21:22:
[...]
als je mijn posts had gelezen, had je gezien dat ik ook al 3 dagen aan 't vragen ben of ie offline is. Ja dus. Naja, wachten dan maar...
Even goede vrienden, hoor
Het is wel jammer, maar ik ben bang dat je gelijk heb.Laagvliegerke schreef op 22 May 2003 @ 21:24:
Hmmm. Is de GoF-community aan het doodbloeden?? Ik vrees er voor...
Trouwens, wat is er met de GoFOC-site gebeurd? Veel stond er nog niet echt op maar blijkbaar is die ook verdwenen (en vervangen door een pakje Knorr??)
Als de server elke keer plat ligt, is het voor de meeste mensen snel over.

Ik ben dus idd bang dat de server binnenkort permanent uit de lucht is.
systeem
dat zal ook wel verklaren waarom ik geen mail heb terug gekregenzion schreef op 23 mei 2003 @ 11:44:
Behoorlijk irritant, maar ik denk idd dat Phantom er geen zin meer in heeft. Ik heb hem ook al een paar keer gemsned en gemailed, maar daar reageert hij helaas ook niet op.
Ik ben dus idd bang dat de server binnenkort permanent uit de lucht is.
Ik ben voor jullie op zoek gegaan naar een andere oplossing, maar heb die tot nu toe nog niet gevonden. Dus het ziet er naar uit dat jullie inderdaad een andere host moeten gaan zoeken.
Edit: de server draait weer.
[ Voor 8% gewijzigd door Mior op 23-05-2003 13:45 ]
Ah ja, er valt niks aan te doen... Toch bedankt Phantom!!Phantom schreef op 23 mei 2003 @ 13:44:
De desbetreffende server gaat binnenkort weer ergens anders voor functioneren, met als resultaat dat de freelancer server permanent uit moet.
Ik ben voor jullie op zoek gegaan naar een andere oplossing, maar heb die tot nu toe nog niet gevonden. Dus het ziet er naar uit dat jullie inderdaad een andere host moeten gaan zoeken.
Trouwens, hoe lang zal de server nog draaien?
mij boeit het niet echt ik speelde het toch niet meer echt maarja wel een beetje jammer maar er zijn zat andere servers waar je op kan. Wat word het nu voor server dan?Phantom schreef op 23 May 2003 @ 13:44:
De desbetreffende server gaat binnenkort weer ergens anders voor functioneren, met als resultaat dat de freelancer server permanent uit moet.
10100111001
Interne videoserver.Dark Lord schreef op 23 May 2003 @ 19:47:
Wat word het nu voor server dan?
Met een beetje mazzel kan de freelancer server nog twee weken doordraaien.
Misschien kunnen wel allemaal een andere server joinen? Lijkt me wel leuker, want hoe meer zullen, hoe meer vreugd...
Accessibility first
10100111001
Verwijderd
wie 't kleine niet eert....Dark Lord schreef op 26 May 2003 @ 20:45:
ja maar meestal scrap metal waar je niks aan hebt :-/ tenminste 5 credits
Scrap Metal is 50 waard hoorDark Lord schreef op 26 May 2003 @ 20:45:
ja maar meestal scrap metal waar je niks aan hebt :-/ tenminste 5 credits
systeem
Nee, dit is (helaas) niet mogelijk.X-Rey schreef op 29 mei 2003 @ 13:33:
weet iemand of het ook mogelijk is om iemand te blokkeren. De chat bedoel ik... er is namelijk iemand in de server waar ik altijd zit die me de hele tijd van die onzinige crap is aan het spammen....
2 sunslayers in zijn aars duwen elke keer dat je hem tegenkomt daarentegen wel, of anders een gerichte salvo van 2 del cid's icm 4 nomad blasters
systeem
Verwijderd
1 keer naar omicron gamme vliegen , 'm neer knallen, hij respawnd @ manhatten, hupsakee nog es dood, en dat 30 keer herhalenX-Rey schreef op 29 May 2003 @ 23:20:
hehe, ik heb geen zin om steeds richting Manhatten enzo te gaan vanuit Omicrom Gamma, om dat eens te doen.... maar als ik hem tegenkom
10100111001