Het grote iTunes topic

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 2.382 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: itunes
Mag ik u vragen hoe ik op mn Ipod de titels van mn nummers kan zien>

Ik heb ooit itunes gebruikt om mn nummers erop te zetten...maar als ik zeg maar naar Alle artiesten ga > en kies voor Alicia Keys , zie ik dit staan >

Alicia Keys -10-so s...
Alicia Keys -11-whe...
Alicia Keys -12-feel....

dat is balen want zo kan ik niet naar een titel van een nummer zoeken.

Nou kan je het wel raden als ik naar Micheal jackson wil luisteren, daar zie ik niet eens de beginletters van de titelnummers...
hoe kan ik dit veranderen door zodat ik de artiesten naam kan zien, en wat belangerijker is de titel van het nummer?

alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warren
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Titels in je Itunes library goed instellen? Had ik ook bij een paar nummers, gewoon
alleen de titel invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 19:29:
Mag ik u vragen hoe ik op mn Ipod de titels van mn nummers kan zien>

Ik heb ooit itunes gebruikt om mn nummers erop te zetten...maar als ik zeg maar naar Alle artiesten ga > en kies voor Alicia Keys , zie ik dit staan >

Alicia Keys -10-so s...
Alicia Keys -11-whe...
Alicia Keys -12-feel....

dat is balen want zo kan ik niet naar een titel van een nummer zoeken.

Nou kan je het wel raden als ik naar Micheal jackson wil luisteren, daar zie ik niet eens de beginletters van de titelnummers...
hoe kan ik dit veranderen door zodat ik de artiesten naam kan zien, en wat belangerijker is de titel van het nummer?

alvast dank
Door ze fatsoenlijk te taggen. Jij hebt nu 'Alicia Keys - 10 - so etc' in het title field staan. In dat rijtje zet de iPod alleen de title neer. Je moet dus in de title field alleen de titel hebben staan ('so etc.'), in de artist field alleen de artiest ('Alicia Keys') en in 't track number field het nummer van de track.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-06 19:31
DyStiC schreef op 26 juli 2004 @ 11:44:
[...]

Hmm ik denk niet dat ie het over de file zelf heeft ;) maar meer over de verwijzingen IN de file.
Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat je een Mac gebruikt...
want op de PC zou ik hen niet weten...

Hoe ik het gedaan heb:

- start iTunes voor de eerste keer.
- sluit iTunes.
- kopieer ( dus niet verplaatsen ) de hele map "iTunes" ( met daarin de xml, en de mappen met muziek ) naar de nieuwe locatie.
- start iTunes, en verander in de voorkeuren de locatie van de iTunes map in de nieuwe locatie door de map "iTunes" op de nieuwe locatie aan te wijzen.
- sluit iTunes
- wis de originele library.
- maak een alias van de nieuwe map "iTunes"
- plaats deze in je home-folder, en noem hen "iTunes", dus excact dezelfde naam als de originele map.

Nu gaat iTunes naar de nieuwe locatie. Mocht om wat voor reden dan ook iTunes toch naar de oude locatie gaan, komt hij door de alias toch op de nieuwe locatie uit...

Laat even weten of het gelukt is... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door unSOUND op 26-07-2004 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik las in een artikel van de Volkskrant van vandaag (meen ik), dat de iPod alleen nummers accepteert die gekocht zijn dmv. iTunes.
(...)
Muziek die een klant in de iTunes-shop op internet koopt, kan hij alleen op de iPod-speler afspelen. En muziek die van elders komt, blieft de speler ook niet. (...)
Ik geloof hier helemaal niets van eerlijk gezegd, maar kan iemand hier duidelijkheid over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Geen matches
klopt idd niet. Het ding accepteert alle MP3's en AAC. Waar ze waarschijnlijk op doelen is dat de meeste andere online stores het REAL-formaat of WMA hebben, en dat slikt hij inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 12:30

DyStiC

'Atta way, baby!

Hmm, dat stukje dat je muziek van de iTunes-shop koopt alleen op je iPod kan afspelen klopt wel maar de rest is bullshit. Hij kan gewoon (o.a.) mp3's afspelen, als dat niet zo zou zijn was de iPod nooit zo populiar geweest als ie nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
DyStiC schreef op 27 juli 2004 @ 18:02:
Hmm, dat stukje dat je muziek van de iTunes-shop koopt alleen op je iPod kan afspelen klopt wel maar de rest is bullshit.
Ook de eerste stuk van je bewering is bullshit.

Je mag de gekochte nummers op een aantal Mac's zetten, een aantal iPod's en een aantal CD's branden... de preciese aantallen zal ik eens opsnorren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
Geen matches
frim schreef op 27 juli 2004 @ 18:02:
klopt idd niet. Het ding accepteert alle MP3's en AAC. Waar ze waarschijnlijk op doelen is dat de meeste andere online stores het REAL-formaat of WMA hebben, en dat slikt hij inderdaad niet.
Inderdaad, real en wma worden niet ondesteunt. Theoretisch wel overigens, maar het wordt geblokkeerd door Apple. Dit omdat Microsoft weigert een aantal programma's voor de Mac te leveren, zoals de nieuwe MSN en Explorer... ( Mac MSN zit nog op versie 4, explorer op 5.2.3 ) Ooit werd gevraagd: "Wanneer gaat de iPod wma onderstunen?" Apple's antwoord daarop was: "Zo rond de tijd dat MSN 6 voor de Mac uitkomt schatten we..."

Maar op dit moment ondersteunt de iPod:
MP3, AAC, AIFF, WAV & AU...
Zowel legale als illegale overigens...

[ Voor 6% gewijzigd door unSOUND op 27-07-2004 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
rechstreeks vanuit de iTunes website:

You can burn individual songs onto an unlimited number of CDs for your personal use, listen to songs on an unlimited number of iPods and play songs on up to five Macintosh computers or Windows PCs

Duidelijk dus.

;)

[ Voor 198% gewijzigd door unSOUND op 27-07-2004 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Ok, weet ik dat ook weer, brengt me een stukje dichter bij de aanschaf van een iPod ;)

Waarom zou ik trouwens iTunes installeren, heeft het programma voordelen boven bijvoorbeeld winamp en qcd, ook als je (nog) geen iPod hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Geen matches
unSOUND schreef op 27 juli 2004 @ 19:40:
[...]

Inderdaad, real en wma worden niet ondesteunt. Theoretisch wel overigens, maar het wordt geblokkeerd door Apple. Dit omdat Microsoft weigert een aantal programma's voor de Mac te leveren, zoals de nieuwe MSN en Explorer... ( Mac MSN zit nog op versie 4, explorer op 5.2.3 ) Ooit werd gevraagd: "Wanneer gaat de iPod wma onderstunen?" Apple's antwoord daarop was: "Zo rond de tijd dat MSN 6 voor de Mac uitkomt schatten we..."
Volgens mij was het antwoord daar op meer iets in de trant van 'Zodra Microsoft meer dan 50% van de markt in handen heeft'. Ofwel: nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
da_rippah schreef op 27 juli 2004 @ 20:18:Waarom zou ik trouwens iTunes installeren, heeft het programma voordelen boven bijvoorbeeld winamp en qcd, ook als je (nog) geen iPod hebt?
In mijn ogen heeft het niet echt bijster veel extra's, het is gewoon een keuze... ik gebruik gewoon liever iTunes... maar de smart-playlists zijn echt super bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nu al een paar dagen met veel plezier iTunes. Persoonlijk vind ik het wat lekkerder werken dan Winamp :)

Alleen nu zit ik met 1 probleem. Zodra ik iTunes heb draaien en muziek aan het afspelen is gaat de hoeveelheid harde schijf ruimte op mijn PC hard naar beneden. Ik heb het idee dat elk mp3-tje dat itunes afspeelt ergens op de C schijf opslaat als temp file. Dit is hetzelfde station als waarop de iTunes Music Library staat opgeslagen (C:\....\mijn documenten\mijn muziek\itunes\). Al mijn mp3's staan op een andere harde schijf (G:\). NU heb ik op mijn C schijf niet al te veel vrije ruimte (zo'n 2,5 gig) en is mijn hele C schijf na ongeveer 3 uur muziek afspelen vol, wat al een crash heeft veroorzaakt. Nu kan ik het oplossen door af en toe op "empty norton protected files" te klikken, maar dit is natuurlijk niet echt handig. Het zou dus handig zijn als er niet telkens aan mijn vrije HD ruimte wordt gevroten als iTunes aan het afspelen is.

Iemand een idee hoe het op te lossen is?

Ik heb het vermoeden dat het probleem eigenlijk in Norton Internet Security zit, alleen ik heb geen idee hoe ik dat moet oplossen.

Dit probleem heb ik trouwens met Winamp nooit gehad.

Ik heb in dit topic al rondgezocht en gegoogled, maar ben nog niet echt hetzelfde probleem tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Matched: itunes, grote
da_rippah schreef op 27 juli 2004 @ 20:18:
Ok, weet ik dat ook weer, brengt me een stukje dichter bij de aanschaf van een iPod ;)

Waarom zou ik trouwens iTunes installeren, heeft het programma voordelen boven bijvoorbeeld winamp en qcd, ook als je (nog) geen iPod hebt?
In principe zijn iTunes en WinAmp verschillende type programma's. WinAmp is voornamelijk een mp3 speler (en niet veel meer), iTunes is naast mp3 speler ook een muziek beheer programma, wat duidelijk te merken is als je een grote bibliotheek met muziek hebt.

Je kan snel mp3 tags bijwerken (bijv. door meerdere nummers selecteren en album / artiest aanpassen), je kan snel je nummers vinden (via de browse en search opties) en je kan dynamische playlists maken. iTunes creert ook een nette folderstructuur aan de hand van de mp3 tags (dus bijv zo: iTunes Music/{Arties}/{Album}/{nummer}). WinAmp is wel meer 'lichtgewicht' en op een tragere PC werkt dat lekkerder. Op een PC lopen de WinAmp visualisaties ook lekkerder (en zijn soms mooier: milkdrop) dan de iTunes visualisaties.

Wellicht dat WinAmp tegenwoordig ook een aantal van deze functies heeft, maar ik heb het al een jaar ofzo niet meer gebruikt.

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

Winamp is inderdaad erg gegroeid, waarbij je ook kunt rippen, branden, library functie etc.

Van Winamp vind ik vooral de shoutcast functie fijn :) en is inderdaad lean & mean ;) Maar ja, als je iTunes eenmaal opstart, hoef je het niet meer af te sluiten...

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-09 20:41

jw

Is het ook mogelijk om iTunes alleen in de system-tray te zetten en niet meer in de taakbalk?

Ben nu een beetje aan het expirimenteren met iTunes. Voorheen gebruikte ik altijd winamp. Vindt iTunes opzich best prettig werken alleen mis ik de mogelijkheid om iTunes te verkleinen zoals winamp dat kan, zodat deze geminimaliseerd bovenin beeld kan staan en toch alle opties mogelijk zijn...

plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.jwbuiten.com/images/winamp.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Geen matches
Bedoel je zoiets?

Mooi is anders trouwens, maar het is een begin:
Afbeeldingslocatie: http://www.ipodsoft.com/downloads/itunescover/preview.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

MacWolf schreef op 04 augustus 2004 @ 11:05:
[...]
Wellicht dat WinAmp tegenwoordig ook een aantal van deze functies heeft, maar ik heb het al een jaar ofzo niet meer gebruikt.
De library functie van WinAmp is erg prettig en snel (zoeken). Is ook vele malen sneller gevuld dan de lib in iTunes. Wat alleen jammer is bij beide is dat ze iets missen wat Windows Media Player wel weer heeft, namelijk automatisch toegevoegde MP3's in mapje indexen. Dus je heeft folder aan waar je je mp3 meuk hebt en op het moment dat je tags aanpast of dingen verwijderd en toe voegt worden deze automatisch in de achtergrond aan de WMP lib toegevoegd. Maar WMP is me weer te log voor dagelijks gebruik.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Geen matches
CyBeR schreef op 27 juli 2004 @ 20:37:
[...]

Volgens mij was het antwoord daar op meer iets in de trant van 'Zodra Microsoft meer dan 50% van de markt in handen heeft'. Ofwel: nooit ;)
Dat was inderdaad het gegeven antwoord.

Internet Explorer wordt niet meer verder ontwikkeld omdat Apple inmiddels Safari heeft en dat Apple geen WMA support doet omdat er geen nieuwe MSN versie is kan ik me niet echt voorstellen :) Ik bedoel er is een werkende versie en Apple heeft zelf iChat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reda
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 20:43

Reda

HA DO KEN

Misschien mijn vraag verkeerd geplaatst maar ik durf er geen topic over te openen:

Ik heb net een iPod 4rd gen 40 gig gekocht. Nu heb ik hem geinstalleerd en er via iTunes 2 playlists op gemaakt. In deze playlists wat mp3z gezet.

Maar nu wilde ik deze nummers ook weer verwijderen.

Hoe pak ik dat aan: ik heb namelijk eerst de nummers in mijn iPod via iTunes gecleared en dacht toen dat ze ook meteen verwijderd waren. Echter in mijn iPod zijn de nummers nog steeds beschikbaar en kan ik ook zien dat de ruimte ook nog in gebruik is met mijn ipod.
Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Geen matches
Heb je ze uit de library van je iPod gehaald of uit een playlist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:37

sjaakaq

It might get loud

Vraagje: winamp heeft een soort "actielijst"; bijv.: stop is 4885. Dan kun je programma's/commandregels maken als "C:\Program Files\Winamp 4885" en dan stopt winamp (dit is een heel erg "grof" voorbeeld maar hier komt het op neer).

Heeft iTunes ook zoiets? Of bijv. een pluging die bestaat uit enkele EXE's zoals "stop.exe","next,.exe" enz., zodat ik iTunes controls in Samurize kan verwerken?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reda schreef op 04 augustus 2004 @ 20:41:
Misschien mijn vraag verkeerd geplaatst maar ik durf er geen topic over te openen:

Ik heb net een iPod 4rd gen 40 gig gekocht. Nu heb ik hem geinstalleerd en er via iTunes 2 playlists op gemaakt. In deze playlists wat mp3z gezet.

Maar nu wilde ik deze nummers ook weer verwijderen.

Hoe pak ik dat aan: ik heb namelijk eerst de nummers in mijn iPod via iTunes gecleared en dacht toen dat ze ook meteen verwijderd waren. Echter in mijn iPod zijn de nummers nog steeds beschikbaar en kan ik ook zien dat de ruimte ook nog in gebruik is met mijn ipod.
Hoe kan ik dit oplossen?
(Vraag 1)
Mijn probleem heeft er ook mee te maken .. Sinds ik een DOS/Windows figuur ben, organiseer ik bestanden in directories .. Als je dus MP3s verplaatst, snapt iTunes er de ballen van ..

Is er een optie om iTunes te laten 'scannen' of de bestanden nog daar staan waar ze horen, of ze te laten verwijderen als ze er niet meer zijn? Ik bedoel wat voor nut heeft het om MP3 info te hebben van files die niet op de plek staan waar het programma denkt dat ze staan .. Hij geeft het wel netjes aan maar vervolgens kan ik er nix mee .. Mjah 1 voor 1 aanwijzen .. das lekker :)

(Vraag 2)
Ik heb Mp3s op mijn iPod gezet. Toen kwam ik er achter dat je eigenlijk je ID3 tags wel erg graag voor elkaar wilt hebben anders is t een zooitje. Dus: Ik in iTunes de library leeg gemaakt, ID3s voor elkaar gemaakt en de library weer vol..

Nu de vraag: Hoe update de iPod t.o.v. de library? Update hij files met een andere ID3 en gooit ie de oude weer weg? Zal iTunes de iPod en zichzelf matchen (dus ook files van de iPod weer terug zetten in iTunes omdat ze daar niet meer staan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 12:18:
[...]

(Vraag 1)
Mijn probleem heeft er ook mee te maken .. Sinds ik een DOS/Windows figuur ben, organiseer ik bestanden in directories .. Als je dus MP3s verplaatst, snapt iTunes er de ballen van ..

Is er een optie om iTunes te laten 'scannen' of de bestanden nog daar staan waar ze horen, of ze te laten verwijderen als ze er niet meer zijn? Ik bedoel wat voor nut heeft het om MP3 info te hebben van files die niet op de plek staan waar het programma denkt dat ze staan .. Hij geeft het wel netjes aan maar vervolgens kan ik er nix mee .. Mjah 1 voor 1 aanwijzen .. das lekker :)

(Vraag 2)
Ik heb Mp3s op mijn iPod gezet. Toen kwam ik er achter dat je eigenlijk je ID3 tags wel erg graag voor elkaar wilt hebben anders is t een zooitje. Dus: Ik in iTunes de library leeg gemaakt, ID3s voor elkaar gemaakt en de library weer vol..

Nu de vraag: Hoe update de iPod t.o.v. de library? Update hij files met een andere ID3 en gooit ie de oude weer weg? Zal iTunes de iPod en zichzelf matchen (dus ook files van de iPod weer terug zetten in iTunes omdat ze daar niet meer staan?)
Antwoord 1: maaak nette mp3 tags en iTunes maakt de hele directory structuur voor je aan, op de manier '/iTunes Music/{artiest}/{album}/{nummer}'. Je kan (voor zover ik weet) niet scannen of nummers nog op de juiste locatie staan, maar je kan wel de hele map opnieuw importeren nadat je eerst je library hebt geleegd (let wel op dat je dan niet de bestanden verwijderd). Voordat je alles opnieuw gaat importeren moet je de muziek map eerst buiten de iTunes folder slepen, anders heb je kans dat je met allemaal dubbele nummers te maken hebt.

Antwoord 2: iTunes houdt een apart library bestand bij met informatie over ieder nummer ('File -> Export Library (als XML)). Waarschijnlijk zal iTunes ook de ID tags wijzigen, maar zeker weten doe ik dat niet. Je kan de mp3's in WinAMP openen om te zien of de ID tags netjes zijn aangepast.

[ Voor 14% gewijzigd door MacWolf op 07-08-2004 13:42 ]

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
jw schreef op 04 augustus 2004 @ 12:16:
Is het ook mogelijk om iTunes alleen in de system-tray te zetten en niet meer in de taakbalk?

Ben nu een beetje aan het expirimenteren met iTunes. Voorheen gebruikte ik altijd winamp. Vindt iTunes opzich best prettig werken alleen mis ik de mogelijkheid om iTunes te verkleinen zoals winamp dat kan, zodat deze geminimaliseerd bovenin beeld kan staan en toch alle opties mogelijk zijn...

plaatje:
[afbeelding]
Ja, dat kan hiermee

Alleen heb ik het tooltje offline gehaald en staat de installer niet meer op m'n hdd, dus moet je even zoeken met Google ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een irritant probleem met mijn 4de generatie ipod 20gb. Als ik mn cd toevoeg in Itunes dan staat het wel in goed volgorde, maar zodra ik het naar mijn apple laat kopieeren gaat de hele door elkaar? Iemand hier een oplossing voor of kan die stap voor stap uitleggen hoe het wel moet alvast bedankt. Want dit werkt voor geen meter zo. Bij sommige cd's doet ie t wel goed maar bij meeste niet hoewel ze bij bron playlisten(de cd's) wel goed staan. Maar dus zodra die het naar ipod verzend load ie ze in andere volgorde up :'( . alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Geen matches
Je hebt de track-number veld van de ID3 tag (goed) ingevuld?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
leokennis schreef op 09 augustus 2004 @ 16:58:
Je hebt de track-number veld van de ID3 tag (goed) ingevuld?
Dat was t idd kan me zelf wel voor mn kop slaan zo dom :P

Maar nog een vraagje als je los nr wil toevoegen moet je die dus eerst in je bibliotheek doen, en dan in ipod zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-09 20:41

jw

Geen matches
Switch schreef op 09 augustus 2004 @ 14:53:
[...]

Ja, dat kan hiermee

Alleen heb ik het tooltje offline gehaald en staat de installer niet meer op m'n hdd, dus moet je even zoeken met Google ofzo :)
heb hem even gemirrored: www.jwbuiten.com/files/MultiPlugin_052.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nieuw en ik weet niet of ik nu goed zit met mijn vraag.

mischien is dit wel vaker gepost maar ik ben nieuw en ik kon het niet vinden.

Ik heb verschillende songs die nog wel in iTunes library staan, maar als ik ze wil afspelen krijg ik de melding "The song 'xyz' could not be used because the original file could not be found. Would you like to locate it?'. Als ik dan "YES" click en zeg waar de song staat, dan gaat het wel.

Al mijn songs staan op de originele plaats waar iTunes ze gezet heeft. Als ik naar het XML bestand ga kijken, staat er inderdaat voor de niet gevonde liedjes geen path in het XML bestand.

Bestaat er een UTIL dat dat voor mij automatisch repareerd. Het zijn er namelijk wel wat veel voor dat handmatig te doen

het vreemde is dat ik dit in het begin helemaal niet had toen had ik nergens last van.
ik heb ook al geprobeerd om de library leeg te maken maar dat helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
Gewoon de library even updaten. Om dat te doen ga je naar "voeg toe aan bibliotheek", en wijs je de map met muziek aan, deze heet op de Mac in ieder geval "iTunes music"...

Dan gaat hij de library updaten en zou alles weer moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bl33d
  • Laatst online: 20:22

bl33d

I love the smell of Napalm..

Geen matches
Hey ik heb een probleem. Onlangs is mijn schijf gecrashed waar mijn gehele MP3 collectie opstaat. Gelukkig heb ik alles wel op mijn iPod staan, alleen hoe moet ik mijn songs exporteren naar mijn library ? Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Standaard kan dat volgens mij niet, dan zul je gebruik moeten maken van een apart proggie zoals SharePod, iPodAgent, CopyPod. Hiermee kun je de mp3's die op je iPod staan weer kopieeren naar je pc en vervolgens opnieuw inlezen in iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bl33d

bl33d

Geen matches
Wat achterlijk ?! Alleen maar om de beveiliging erin te houden om geen mp3's illegaal te copyeren zeker. Hebben ze niet nagedacht over mensen die zelf hun CD's rippen en een harddisk crash krijgen en alles graag willen terug copyeren ipv. opnieuw 150+ CD's te rippen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Geen matches
bl33d schreef op 13 augustus 2004 @ 11:00:
Wat achterlijk ?! Alleen maar om de beveiliging erin te houden om geen mp3's illegaal te copyeren zeker. Hebben ze niet nagedacht over mensen die zelf hun CD's rippen en een harddisk crash krijgen en alles graag willen terug copyeren ipv. opnieuw 150+ CD's te rippen ?
Daar hebben ze wel degelijk over nagedacht. D'r is een reden dat 't niet moeilijk is om die beveiliging te omzeilen hoor ;) Die maatregel is gewoon om de platenmaatschappijen rustig te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Geen matches
bl33d schreef op 13 augustus 2004 @ 11:00:
Tjah pcies het is inderdaad als beveiliging gedaan, om te voorkomen dat je met je iPod op ieder pc je muziek kan zetten. Maar ik heb het idee dat het gewoon een beetje gedaan is om de industrie gerust te stellen.
Want als je trouwens je iPod vanuit explorer bekijkt, zie je dat er een hidden folder Music op staat waar al je mp3's gewoon instaan. Het enige nadeel hiervan is, is dat er geen (of een rare) structuur meer inzit qua bestandsnaam en album indeling enzo. Daarvoor kun je dus beter zo'n programma gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bl33d

bl33d

Geen matches
DyStiC schreef op 13 augustus 2004 @ 11:36:
[...]

Tjah pcies het is inderdaad als beveiliging gedaan, om te voorkomen dat je met je iPod op ieder pc je muziek kan zetten. Maar ik heb het idee dat het gewoon een beetje gedaan is om de industrie gerust te stellen.
Want als je trouwens je iPod vanuit explorer bekijkt, zie je dat er een hidden folder Music op staat waar al je mp3's gewoon instaan. Het enige nadeel hiervan is, is dat er geen (of een rare) structuur meer inzit qua bestandsnaam en album indeling enzo. Daarvoor kun je dus beter zo'n programma gebruiken.
Ja inderdaad, had het ook al opgemerkt dat je muziek onder een bepaald folder structuur op je iPod zit. Helaas is deze niet zo even te copyeren. Maar de programma's die je hierboven hebt aangegeven werken echt subliem !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Ik vind het erg iritant dat je quicktime bij iTunes MOET hebben, nu heb ik quicktime eraf en start itunes niet meer. :(

'Please make sure Quicktime is properly installed on your computer'

Is er geen weg om dit te omzeilen? Want quicktime start automatisch op bij een reboot, wat ik weg wil hebben, heel quicktime moet weg want ik heb Alternative!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Nee want iTunes speelt muziek af via de Quicktime "engine".

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Werkt die quicktime alternative niet? (vroeger bij dat kazaa lite gedoe te downloaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ja...als je iTunes gaat reverse-engineeren oid. Ergens diep in een of ander iTunes bestand staat gewoon dat ie "quicktime.exe" gebruikt om mp3's e.d. mee af te spelen, dus als jij dat kan veranderen in iets anders....

Maar dat kan je toch niet ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hidde schreef op 16 augustus 2004 @ 20:22:
Ik vind het erg iritant dat je quicktime bij iTunes MOET hebben, nu heb ik quicktime eraf en start itunes niet meer. :(

'Please make sure Quicktime is properly installed on your computer'

Is er geen weg om dit te omzeilen? Want quicktime start automatisch op bij een reboot, wat ik weg wil hebben, heel quicktime moet weg want ik heb Alternative!
Quicktime wordt gebruikt in iTunes, je kunt 'm toch zo configureren dat er geen system tray icoon te zien is? Quicktime heeft geen spyware of advertenties aan boord, dus zolang je het niet opent heb je er ook geen "last" van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Geen matches
Aja ik heb de system tray icon als in de options weggehaald, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:32
Geen matches
Ik heb een beetje een vaag probleem met I-Tunes, als ik albums vanaf mijn ipod mini luister dan draait ie sommigen gewoon volledig anderen draait hij alleen het eerste nummer en skipt dan door naar het volgende album.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 22:18

chem

Reist de wereld rond

Geen matches
Dit topic gaat inmiddels eigenlijk nergens meer over, behalve random vragen die geen enkele naslag waarde hebben.

Donnie, start eventueel een nieuw topic; maar dan zul je wel beter moeten aangeven wat je geprobeerd hebt etc.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.