Het grote iTunes topic

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 2.389 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Matched: itunes, grote
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 23:11:
iTunes is inderdaad erg gaaf. Ik vind ook de Music Store goed in elkaar gezet. Maar iemand een idee waar je nog meer muziek online kunt kopen zoals met iTunes? iTunes Shop werkt nl. enkel in USA i.v.m. moeilijke auteursrechten waarschijnlijk aan de andere kant van het grote water .. :(
van MacOSX.nl
1) Om gebruik te kunnen maken van de iTMS is het nodig om een Billing Adress in de Verenigde Staten te hebben te hebben. Er is echter een bedrijf die je daar een postadres kan verschaffen (In Miami, Florida om precies te zijn). Het adres is: www.usabox.com.

2) Nu heb je een creditcard nodig om te verwijzen naar het 'Billing Address' in de VS. Het is mogelijk een soort Pre-Paid Credit Card te kopen, de zogeheten Gift Card. Vervolgens stuurt USABox deze door naar Nederland. Uiteraard wordt deze creditcard geaccepteerd door de ITMS.

3) There is no third step.

Alles volkomen legaal en volgens de voorwaarden van de iTMS.
Ik koop ook weleens een volledig album via Bol.com.. of bedoel je dat niet ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: itunes
Dit is niet helemaal wat ik zoek. Ik ben opzoek naar een dienst die in Europa/NL hetzelfde doet als iTunes. Dus digitaal digitale muziek kopen.

Toch bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Matched: itunes, grote
Verwijderd schreef op 02 maart 2004 @ 23:11: iTunes Shop werkt nl. enkel in USA i.v.m. moeilijke auteursrechten waarschijnlijk aan de andere kant van het grote water .. :(
In Amerika zitten enkele grote platenmaatschappijen, die vérreweg het grootste gedeelte van alle 'hits' beheren. Apple hoefde dus enkel met hen afspraken te maken. Hier in Europa is het een puinzooi, en zijn er voor elk land weer andere afspraken/rechten. Apple is er dus hard mee bezig, maar door de bureaucratie mogen wij helaas nog niet...

Even een ander vraagje:
hebben jullie wel eens last van iTunes tijdens het branden? Als ik met Nero een CDtje brand, en ik ga naar iTunes om ff een ander nummer te kiezen oid, schiet m'n buffer opeens omlaag en stokt het branden even... Meer mensen hier last van, of ben ik de enige?

Verder gebruik ik iTunes met veel plezier, zo'n goede GUI kom ik zelden tegen.... :)

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik overigens wel enorm mis bij iTunes is het enqueen. Dus wanneer je een nummer afspeelt tegelijkertijd via rechtermuisknop->enque of iets dergelijks duidelijk maken dat daarna het geselecteerde nummer gespeeld moet worden en zo een heel rijtje. Soort van temporary playlist, waar de nummers na het afspelen weer vervallen. Jammer dat het er niet in zit. Zat in mijn vorige DbPowerAmp wel namelijk. Ondanks dat, gebruik ik toch iTunes al sinds de dag van release met plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Iemand per ongeluk een plug in gezien voor itunes of mirc, waarmee ik het huidige nummer kan weergeven in irc?

Ik heb deze plug-ins al wel voor de mac gezien, maar nog niet voor windows :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

themaxter schreef op 05 maart 2004 @ 21:52:
Iemand per ongeluk een plug in gezien voor itunes of mirc, waarmee ik het huidige nummer kan weergeven in irc?

Ik heb deze plug-ins al wel voor de mac gezien, maar nog niet voor windows :(
Excuses kickje :o

Ik had dit probleem ook, en heb er eens flink tegenaan gegoogled. Uiteindelijk met de MSN Search (!!!! ;)) dé website gevonden...
http://www.awkward.de/eilo/
De plugin werkt super hier met mIRC 6.14 icm iTunes 4.2.0.72! :)
Ben d'r zelf erg blij mee. ;)

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Geen matches
Your the man!!! _/-\o_ _/-\o_

Hij deed het bij mij alleen niet meteen, heb wel wat dingen moeten prutsen in irc etc.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 00:40:
Wat ik overigens wel enorm mis bij iTunes is het enqueen. Dus wanneer je een nummer afspeelt tegelijkertijd via rechtermuisknop->enque of iets dergelijks duidelijk maken dat daarna het geselecteerde nummer gespeeld moet worden en zo een heel rijtje. Soort van temporary playlist, waar de nummers na het afspelen weer vervallen. Jammer dat het er niet in zit. Zat in mijn vorige DbPowerAmp wel namelijk. Ondanks dat, gebruik ik toch iTunes al sinds de dag van release met plezier.
Dat lijkt me nogal verwarrend, omdat iTunes in principe uit gaat van playlists die hij afspeelt. Ik pleur altijd gewoon wat nummers die ik wil horen in een tijdelijke playlist en die zet ik dan aan, werkt net zo makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:16

Boss

+1 Overgewaardeerd

Iemand al gevonden hoe je iTunes goed met .m3u playlists om kan laten gaan? iTunes heeft de vervelende eigenschap om alleen het eerste nummer te spelen uit een playlist, en daarna gewoon het volgende nummer uit de iTunes library te gaan spelen.

Is erg jammer, want nu werkt het niet goed samen met moodlogic waarmee ik playlists kan genereren op basis van taal, genre, tempo, etc. etc.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Weet je zeker, dat het goede .m3u playlists zijn?
Zover ik heb begrepen/heb gezien, moet iTunes helemaal geen problemen met .m3u hebben....

(gebruik je file import??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:16

Boss

+1 Overgewaardeerd

Mijn m3u's zijn gewoon goed. Met Import werkt het inderdaad wel, maar bij dubbelklikken op een playlist niet.

Moodlogic maakt zeg maar een m3u file aan, en laat die door het programma dat bij de extentie hoort uitvoeren. Bij Winamp gaat dat prima, bij iTunes niet.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Heeft iemand een idee waar die "Grouping" in de ID3Tags voor gebruikt kan worden?

groepen als in Genres / Subgenres?

Edit: al gevonden, het is een manier om je mp3's te ordenen op b.v. "work-out tunes", "cartunes" etc. Iets wat ik altijd bij comments invulde omdat daar toch genoeg ruimte was :)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ik nu een dood topic tot leven wek, maar weet iemand een programma om die folders die itunes aanmaakt voor je mp3's ongedaan te maken? Ik ben nl. een van de noobs die het aan heeft laten staan zonder het te willen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:58

sjaakaq

It might get loud

Vraagje: onder WinAmp had ik een plugin, 'tray control'. Dit hield in dat er in de systray een play, stop, pause etc. knop stonden wanneer winamp aanstond. Zo kon je WA vanuit de systray besturen. Kan zoiets ook met iTunes?

Oja, en kan iTunes de album-art niet automatisch van internet halen, zoals WinAmp?

[ Voor 20% gewijzigd door sjaakaq op 18-05-2004 17:42 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Kickje.

Tray probleem is 'opgelost' (rechtermuisknop op tray icon drukken, iets minder dan bij winamp maar ok).

Maarrrr....die albumart; kan iTunes die niet ergens vandaan halen?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Euhm is dat nou wel slim elevator? Okay dit is apple-talk, maar het gaat om de windows-versie :)

[edit] Oh je geeft het gelijk een rename? Hmmm *ponders*

(Dit was "Apple heeft iTunes voor Windows uitgebracht")

[ Voor 39% gewijzigd door Floor-is op 24-05-2004 00:19 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Hopen dat de Windows gebruikers het nog weten te vinden ;)

ze komen het denk ik wel tegen in hun active topics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

OK nog maar een keer mijn vraag ;) :
Kan iTunes die albumart nirt automatisch van intrnet halen?

BTW net ff mijn CD collectie geprint...52 kantjes, 350 CD's >:)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:21

Maximus

There is no substitute

Geen matches
Nee je moet het zelf toevoegen aan de library het nadeel is dat je het ook nog per song van een album moet doen, dus 12 nummer op 1 album.. is 12x de cover toevoegen

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
M@ximuS schreef op 24 mei 2004 @ 15:41:
Nee je moet het zelf toevoegen aan de library het nadeel is dat je het ook nog per song van een album moet doen, dus 12 nummer op 1 album.. is 12x de cover toevoegen
Browser openen in iTunes, artiest opvragen, album selecteren en de albumart invoegen. Heb je meteen het hele album te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Geen matches
In de store staat alleen 'artwork available on purchase'. Dus ik moet met google image search covers gaan zoeken...minder.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
leokennis schreef op 24 mei 2004 @ 16:20:
In de store staat alleen 'artwork available on purchase'. Dus ik moet met google image search covers gaan zoeken...minder.
www.allmusic.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Nog een vraagje; die albumart is leuk, maar je ziet alleen de albumart als je een nummer selecteert. Kan je iTunes zo installen dat ie automatisch het nummer selecteert dat je aan het spelen bent, zodat je daarvan dus ook de albumart ziet? (windows versie)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13
leokennis schreef op 30 mei 2004 @ 20:21:
Nog een vraagje; die albumart is leuk, maar je ziet alleen de albumart als je een nummer selecteert. Kan je iTunes zo installen dat ie automatisch het nummer selecteert dat je aan het spelen bent, zodat je daarvan dus ook de albumart ziet? (windows versie)
Klikken op "selected song", dan springt ie over naar "now playing". Nadeel wel is dat het niet allebei kan, dwz als je nu een ander nummer selecteert, krijg je daarvan niet de albumart te zien.

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Geen matches
Je bedoelt dat gebogen pijltje? Dat kende ik al, maar hij kan dus niet automatisch het 'now playing' nummer selecteren?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
leokennis schreef op 30 mei 2004 @ 23:25:
Je bedoelt dat gebogen pijltje? Dat kende ik al, maar hij kan dus niet automatisch het 'now playing' nummer selecteren?
Nee, zover ik weet niet. Maar je kan onder MacOS wel apple+L doen, waarschijnlijk is het onder Windows ctrl+L. Anders eventjes een feature request insturen bij Apple. Ze luisteren er over het algemeen goed naar en dit is iets wat verder niet tegen hun beleid in gaat. ;)

Link:
http://www.apple.com/feedback/itunes.html

[ Voor 7% gewijzigd door Sage op 31-05-2004 11:08 ]

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
leokennis schreef op 30 mei 2004 @ 23:25:
boven het "artwork" staat "now playing" of "selected song", als je daar op klikt kun je switchen.

tenminste dat is wat je 2 posts terug vroeg :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Zijn er hier meer mensen die zich ergeren aan de verschrikkelijke traagheid van iTunes wat betreft het indexeren. Dat mag weleens verbeterd worden.

Nu heb ik veel mp3's en mag het best even duren maar het moet niet richting 1.5 uur gaan. Wat wel weer handig is van iTunes is het feit dat je makkelijk iets uit de library kan kopieeren/slepen naar een ander mapje. En het feit dat iTunes doet aan de Disc# tag. En dat waren meteen de enige twee voordelen.

Voor mensen die mp3's willen beheren en makkelijk hun collectie kwalitatief goed houden is Helium2 ook aan te raden [windows].

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Geen matches
Oja nu zie ik het. (@ beathoven)

Tja als Windows user ben ik niet zo gewend dat je overal op kan klikken om opties te veranderen, ik had meer een contextmenu of een preferences-optie verwacht.

Maar het werkt nu, tnx ;)

OzBoz: het enige dat lang duurt is artwork veranderen en heet aanpassen van volume...

[ Voor 20% gewijzigd door sjaakaq op 31-05-2004 12:21 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De iTunes Music Store wordt mogelijk op 15 juni geopend voor Europa

Afbeeldingslocatie: http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=1508

zie ook nieuws: iTunes-winkeldeuren mogelijk 15 juni open voor Europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de specificaties die staan op de site van het nieuwste product van Apple AirPort Express staat dat Itunes 4.6 nodig is, we mogen ons dus aan een nieuwe Itunes verwachten. http://www.apple.com/airportexpress/ (punt 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Als je iTunes vers installeert, dan maakt het automatisch al enkele playlists aan, bijv "70's music". Bij vrienden heb ik ook "25 most played songs" e.d. gezien. Echter, in het begin heb ik die auto-generated playlists ge-delete. Kan ik deze weer terugzetten?

Ik heb de Windows versie.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

leokennis schreef op 07 juni 2004 @ 23:38:
Als je iTunes vers installeert, dan maakt het automatisch al enkele playlists aan, bijv "70's music". Bij vrienden heb ik ook "25 most played songs" e.d. gezien. Echter, in het begin heb ik die auto-generated playlists ge-delete. Kan ik deze weer terugzetten?

Opnieuw installeren. Maar je kunt ze ook zelf aanmaken (zijn smart playlists), of kopieren van anderen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Geen matches
Oja ik zie het...alles lukt alleen 1 niet: Top 25 most played songs. Hoe maak ik deze? Dit aangezien je met gehele getallen moet werken en je geen percentages hebt...

[ Voor 32% gewijzigd door sjaakaq op 08-06-2004 10:04 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 22:18

chem

Reist de wereld rond

Geen matches
limit to 25 songs, selcted by most often played; live updating

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Geen matches
Oja, dat stukje had ik nog niet goed genoeg gezien. Tnx!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
leokennis schreef op 07 juni 2004 @ 23:38:

Dat zijn gewoon smart playlists met een filter op "year is between 1960 - 1969 (60ies)" highest rating en most played.

niet zo moeilijk om zelf te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Geen matches
idd, heb ik nu dus ook gedaan ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ik heb dat iTunes cover programmaatje gedownload (die automatisch artwork zoekt).Echter...deze zoekt op map. Nu zijn mijn mappen als volgt: "Artiest - Naam Van Het Album". Dus dat rprogramma zoekt op amazon.com een cover voor "Fatboy Slim - Better Living Through Chemistry". Kansloos, want de CD heet "Better Living Through Chemistry". Is er niet een soortgelijk programma dat op basis van ID3 tags zoekt?

(Windows versie)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Nieuwe versie van iTunes is weer uitgebracht:

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/itunes/home/images/06/indextopwin06092004.jpg

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Geen matches
Voor iedereen die "bang is een nieuwe te installeren": al je instellingen blijven bewaard :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

(reactie op bovenstaande voor windows users : \documents and settings\%username%\\Mijn muziek\iTunes\*.* even saven)

Wat een briljant pakket.

1. Vormgeving
Altijd dat strakke apple design

2. Bediening

Even een praktijk voorbeeld:

Mannen, wees eerlijk, Winamp is leuk, maar als je vriendin achter je PC zit, kan ze 99% van de gevallen nooit je muziek vinden/bedienen.
Ik had een meisje op bezoek, en had itunes aanstaan (dat muziek op genre is geweldig)
De avond werdt gezelliger, en na een tijdje hoorde ik alleen maar alicia keys , dus ik wilde even kijken wat er mis was.
( sorry,ik begon even aan itunes te twijfelen)
Wat bleek, het meisje in kwestie had zelf alicia keys opgezet, beide cd's, en die op shuffle gezet.

Dat lukt je met WinAmp niet
daar geef ik graag die 2kb extra intern geheugen voor op hoor

3. Geluidskwaliteit
Ligt het aan mij, of klinkt de muziek standaard beter.

4. Rippen
Dit gaat veel sneller dan bij Media Speler 9

5. Apple bediening.
Nog maal eens ,wat perfect

6. Goede aanpassing ID-tags
Media speler maakte er altijd een zooitje van, maar nu :
3 avondjes achter de Pc, en ik heb alle nummers op genre, per artiest gesorteerd op album. ( 4045 nummers)

7. Die 3 vakjes boven aan met genre, artiest,album werkt verbazend verbluffend simpel en doeltreffend.

8. De mogelijkheid om binnen itunes apple trailers te kijken , geweldig
( alleen zou de muziek dan vanzelf moeten stoppen)

9. Synchronisatie met de I-Pod.

10. de meest belangrijke

Shuffle is shuffle.
Winamp of mediaspeler begon altijd bij de zelfde nummer, en draaide altijd dezelfde nummers
Ik heb nog geen 1 keer de zelfde nummers op random gehad.

Branden kan media speler 9 ook met XP, dus dat zal ik niet meetellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Ik vind het een heel fijn programma, ik heb alleen een aantal dingen die mij irriteren aan de xp versie (dan ga ik het niet over het geheugen/cpu gebruik hebben, want het enige wat ik hiernaast gebruik is word en internet explorer en die hebben niet zoveel nodig ;) ).
Ik heb nu bij de meeste nummers een album plaatje, maar als hij bijvoorbeeld van het ene nummer naar het andere gaat dan veranderd het plaatje niet. Wel als ik zelf van het ene naar het andere nummer ga.
Ook als ik een nieuw nummer download van een album, dan lukt het mij niet om het een zelfde plaatje te geven als van een ander nummer van hetzelfde album dat al in itunes staat. Dit is een beetje raar geformuleerd, maar ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel.
Dan mijn laatste probleempje, ik wil graag de kolom met de artiest erin voor de kolom met de titel van het nummer hebben, maar dit lukt niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Voor je eerste probleem heb ik een oplossing: klik op "selected song" boven het album plaatje :)

Wat ik dus écht slechts vind aan iTunes is dat het veranderen/instellen van albumart voor 1 cd (zeg 20 nummers), 10 seconden duurt.

Voor de rest geen klachten.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek

T. van Beek

flickritus

Ik blijf maar nieuwe dingen ontdekken! :)
Heb vandaag wat leuke smart playlists opgebouwd, en kom er net ook achter dat iTunes netjes de album art erbij gezet heeft, bij alle albums waar ik al een afbeelding van in de map had staan (Geweldig Nederlands weer Thomas...).
Heerlijk programma :)

[ Voor 3% gewijzigd door T. van Beek op 10-06-2004 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Ik mis eigenlijk nog 1 ding bij iTunes.. een sneltoets om in 1x de genre/artiest/album boxen weer op All te zetten, is daar iets voor? (sorry als het al in het topic staat, heb het niet zo bij gehouden de laatste tijd en geen zin om post voor post alles na te lezen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Bigs schreef op 10 juni 2004 @ 23:02:
Ik mis eigenlijk nog 1 ding bij iTunes.. een sneltoets om in 1x de genre/artiest/album boxen weer op All te zetten, is daar iets voor? (sorry als het al in het topic staat, heb het niet zo bij gehouden de laatste tijd en geen zin om post voor post alles na te lezen :) )
Weer op 't oogje klikken. ;)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Hoe moet je dat albumart plaatje noemen?

Oja, iTunes: dank voor het rippen van een legaal gekochte copy-protected CD!

[ Voor 50% gewijzigd door sjaakaq op 11-06-2004 21:28 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Voor de Windows users die héél graag hun iTunes in een tray willen, heb ik dé oplossing ;). Of eigenlijk, dé plugin.

Hij bestaat al een tijdje en ben vrij verbaasd waarom niemand hem hier nog gevonden/aangeraden heeft.

'Multiplugin 0.52' kan niet alleen je iTunes naar tray doen, maar nog veel meer, veelgevraagde, dingen:

Afbeeldingslocatie: http://paparas.hp.infoseek.co.jp/itunes/images/007.png
(Geen tijd om zelf plaatje te hosten, staat nu op een *.jp site :X)

AquaXP topic
Direct download (0.52)
Geen dank :> ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Switch op 13-06-2004 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 10:55
Geen matches
linkje doetut nie :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Geen matches
Nee :? Bij mij wel hoor, maar ik heb hem maar even geupload.

KlikKlikKlikKlikKlikKlik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersook
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-07 17:09

supersook

Professioneel prutser

Ik weet niet of al meer mensen er last van gehad hebben, maar ik heb me nu toch een raar probleempje gehad. Bij m'n mini-ipod zat een cd met software, dus ook met iTunes. Deze natuurlijk geinstalleerd, en kreeg na de installatie de melding dat er een nieuwere versie van iTunes te krijgen was. Natuurlijk meteen geupdate, maar na de update deed m'n geluid het niet meer.

Lekker dan, vanalles geprobeerd, alle schuifjes van het controlpanel en van m'n stereotoren gehad, maar niets hielp. Het enige dat ik eruit kreeg was een wel verdomd zacht geluidje (dus de geluidskaart deed het nog wel). Teneinde raad iTunes maar weer gedeinstalleerd, maar ook dat hielp niet. Toen de oude weer geinstalleerd, maar ook hier weer geen resultaat. Uiteindelijk de drivers van m'n geluidskaart (tevens mobo drivers > nforce chipset) opnieuw geinstalleerd en toen deed het geluid weer normaal.

Ik weet niet wat ze doen bij Apple, maar als dit onder het motto van preventie-gehoorbeschadiging valt is het wel een tikkeltje overdreven (just kiddin). Ik zou graag horen of meer mensen dit probleem hebben ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Switch schreef op 13 juni 2004 @ 00:06:
Voor de Windows users die héél graag hun iTunes in een tray willen, heb ik dé oplossing ;). Of eigenlijk, dé plugin.

Hij bestaat al een tijdje en ben vrij verbaasd waarom niemand hem hier nog gevonden/aangeraden heeft.

'Multiplugin 0.52' kan niet alleen je iTunes naar tray doen, maar nog veel meer, veelgevraagde, dingen:
lijkt me een erg gave plugin, maar helaas lijkt hij niet te werken onder 4.6.

Dit ziet er b.v. wel beter uit, maar ik vraag me af waar de menubalk nu gebleven is :)

klik

Afbeeldingslocatie: http://www.osx-e.com/downloads/screenshots/itunes.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
"Group compilations when browsing" is een geweldige optie voor soundtracks
artist in browsen wordt dan gebundeld in compilations maar bij keuze van een nummer zie je de echte artiestennaam
heel handig anders raakt je artiesten menuutje zo vol

maar dit werkt alleen maar in Itunes, in mijn Ipod flikkert ie er gewoon 20 artiesten bij in browse menu
iemand een oplossing?

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vet.. ik start net iTunes weer op na een uur en de plugin doet het ineens. Ik had 'm al 2x eerder opnieuw gestart maar het leek niet te werken. Mooi dat het met 4.6 ook gewoon werkt. Ik heb nu de mac-theme met de opties "skin the titlebar" en "don't offset the titlebar" aanstaan zodat hij netjes fullscreen staat.

Goeie toevoeging.. het zou er standaard in moeten zitten! :)
Tonton schreef op 13 juni 2004 @ 23:47:
"Group compilations when browsing" is een geweldige optie voor soundtracks
artist in browsen wordt dan gebundeld in compilations maar bij keuze van een nummer zie je de echte artiestennaam
heel handig anders raakt je artiesten menuutje zo vol

maar dit werkt alleen maar in Itunes, in mijn Ipod flikkert ie er gewoon 20 artiesten bij in browse menu
iemand een oplossing?
Bedoel je daar hetzelfde mee als "gewone" compilaties of is groep compilaties een nieuwe toevoeging in 4.6. Ik denk dat het op de iPod niet gaat werken, zonder aanpassingen van de firmware. Ik zou graag zien dat je bij het kiezen van een eerste nummer uit de afspeellijst het bladervenster van de artiest kreeg en daarna pas de track.

Maar misschien is dat in de praktijk wel niet zo handig.

dit is btw ook wel een aardige pagina voor het een en ander..

http://www.apple.com/itunes/hottips/

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Switch schreef op 13 juni 2004 @ 00:06:

[afbeelding]
(Geen tijd om zelf plaatje te hosten, staat nu op een *.jp site :X)

AquaXP topic
Direct download (0.52)
Geen dank :> ;)
Deze had ik al een tijdje. Die mac titlebar is leuk, doch omhandig als je rechterbovenhoek-geöriënteerd bent :)

Ik gebruik alleen de functie dat ie de naam van het liedje in de titlebar zet.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Geen matches
weet iemand hoe je extra radio's krijgt?
ik wil namelij knog een radio vanuit LA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Geen matches
Advanced > Open Stream

Hoe moeilijk kan iets zijn? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Was gister bij de applestore in rotterdam en er zijn echt leuke gadgets moet ik zeggen!! ik wil die ene gadget waarmee je radio frequentie krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Vandaag zouden we dus iTunes europe moeten krijgen? Ben benieuwd.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 00:07:
Was gister bij de applestore in rotterdam en er zijn echt leuke gadgets moet ik zeggen!! ik wil die ene gadget waarmee je radio frequentie krijgt :)
de iTrip .. illegaal in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha-sphere schreef op 15 juni 2004 @ 01:24:
Vandaag zouden we dus iTunes europe moeten krijgen? Ben benieuwd.
Ik ook gezien dit mooi integreert met iTunes and een mooie manier is om goedkoop legaal muziek te kopen.

Is er trouwens een manier om in de iTunes store te kijken wat er aangeboden wordt? (heb op mijn werk geen iTunes)
bbrother schreef op 15 juni 2004 @ 06:59:
[...]

de iTrip .. illegaal in Nederland
Inderdaad, deze gadgets zijn al eens eerder geweest en toen werden ze verboden (je mag niet zonder licentie uitzenden)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 21:13

wouterve

Swinger of States

Geen matches
iTMS Europe is zojuist geïntroduceerd. Voorlopig is de store alleen in Engeland, Duitsland en Frankrijk beschikbaar; in de herfst volgen andere landen. Prijzen zijn in Engeland 79 pence voor een nummer en 7,99 pond voor een album, in Duitsland en Frankrijk kost een nummer 99 cent en heb je een album voor 9,99 euro, inclusief belastingen. In deze drie landen worden ook gift certificates uitgegeven.

iTMS Europe bevat voorlopig 700.000 nummers van de vijf grootste labels, waaronder ook 12.000 klassieke.

[ Voor 20% gewijzigd door wouterve op 15-06-2004 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Geen matches
:( Ik was al bang dat ze Nederland over zouden slaan

Achja.. is wel vriendelijker voor m'n portemonnee zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben persoonlijk nogal teleurgesteld dat wij nog geen itms krijgen.
Ik vind het hele Itunes concept namelijk wel mooi...de prijzen zijn zeker goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Vraagje: weet iemand een iTunes-plugin voor Trillian (2.0 pro)? Ik loop al zo'n week een paar dagen :Y) te zoeken, maar nog niets gevonden :/

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
De iTMS begint me toch wel een beetje tegen te vallen... Nog steeds geen nederlandse store... en in de duitse en franse store is het aanbod van europese muziek nou ook nog niet erg hoog. Van de berg Duitse en Franse albums die ik zoek heb ik maar 3 losse nummers en 2 album kunnen vinden:( . Hopelijk dat er in oktober wel een nederlandse store komt en dat er tegen die tijd wat meer europese muziek in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek

T. van Beek

flickritus

Geen matches
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 14:23:
De iTMS begint me toch wel een beetje tegen te vallen... Nog steeds geen nederlandse store... en in de duitse en franse store is het aanbod van europese muziek nou ook nog niet erg hoog. Van de berg Duitse en Franse albums die ik zoek heb ik maar 3 losse nummers en 2 album kunnen vinden:( . Hopelijk dat er in oktober wel een nederlandse store komt en dat er tegen die tijd wat meer europese muziek in zit.
Zal je ze niet wat meer tijd gunnen om nog wat specifieke dingen bij te gaan vullen? 700.000 nummers is aardig wat.
En dat het er nog niet in Nederland is heeft waarschijnlijk te maken met de slechte platenlabels in Nederland die maar niet willen begrijpen dat internet verkoop belangrijk wordt en is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Vraagje: De winkels zelf zijn gelocaliseerd, maar kan ik wel gewoon alle nummers downloaden? Dus dat er niet nummers zijn die "Duitsland-exclusief" zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 14:23:
mwa.. ik zit er niet echt op te wachten

AAC mag dan kwalitatief iets beter zijn dan mp3, er gaat niks boven een echte CD. Ik bestel liever een CD voor 9,99, 11,- of 15 euro bij Bol.com of een andere internet aanbieder met een redelijk assortiment. Daarnaast download ik ook wel een beetje, vaak om eens wat te proberen van een artiest zodat ik daar later evt weer een CD van ga kopen, maar ik ben niet van plan om ervoor te gaan betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek

T. van Beek

flickritus

Geen matches
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 15:49:
Vraagje: De winkels zelf zijn gelocaliseerd, maar kan ik wel gewoon alle nummers downloaden? Dus dat er niet nummers zijn die "Duitsland-exclusief" zijn?
Nee, elk land heeft zijn eigen assortiment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Iemand een idee hoe je een bibliotheek of playlist op een fatsoenlijke manier kunt exporteren naar b.v. een html of text file zonder dat alles kris-kras doorelkaar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ochoch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-10-2020
errmm, zoek op 'itunes html' bij versiontracker, of doet dat niet wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:06
Heren vraagje,

Mijn vriendin heeft itunes geinstalleerd op haar compu en daar sluit ze ook de ipod op aan.
Vanaf mijn mp3 map sleept ze deze in allemaal mapjes in itunes. Per artiest 1 mapje. Wanneer ze nu de ipod update dan ze deze dat het niet past omdat het in totaal te groot is. Nu zag ik dat dat komt omdat haar library map mijn hele mp3 map bevat en die is meer de 10gb (zo groot is deze ipod). Dus dat is logisch.

Maar waarom zit alles in de library map! Ze heeft ze daar niet ingezet!
Waarom niet alleen de files uit de mapjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek

T. van Beek

flickritus

tatata schreef op 21 juli 2004 @ 16:46:
Heren vraagje,

Mijn vriendin heeft itunes geinstalleerd op haar compu en daar sluit ze ook de ipod op aan.
Vanaf mijn mp3 map sleept ze deze in allemaal mapjes in itunes. Per artiest 1 mapje. Wanneer ze nu de ipod update dan ze deze dat het niet past omdat het in totaal te groot is. Nu zag ik dat dat komt omdat haar library map mijn hele mp3 map bevat en die is meer de 10gb (zo groot is deze ipod). Dus dat is logisch.

Alle Mp3tjes in iTunes komen in de library, de playlists worden alleen in een database gelinkt met nummers in je library. Alles in je playlists staat dus niet echt, maar komt uit je library (Slecht uitleg, maar hoop dat het duidelijk is B))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
tatata schreef op 21 juli 2004 @ 16:46:
Heren vraagje,

Het is niet de bedoeling dat jij je muziek gaat organiseren. Dat moet je aan iTunes overlaten. Wil je dat perse wel, dan kun je bijvoorbeeld kijken naar programma's als ephPod met WinAmp.

Met iTunes werken is wel makkelijker. Je moet al je muziek importeren in iTunes, waarna deze het allemaal in zijn database zet. Vanaf daar kun je playlists maken etc. Vervolgens kun je je iPod zo instellen dat hij alleen muziek moet importeren van een bepaalde playlist. Zet daar dus alle muziek die op de iPod moet komen in, en je hebt geen probleem meer met een overvolle iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 16:06
T. van Beek schreef op 21 juli 2004 @ 16:50:
[...]

Alle Mp3tjes in iTunes komen in de library, de playlists worden alleen in een database gelinkt met nummers in je library. Alles in je playlists staat dus niet echt, maar komt uit je library (Slecht uitleg, maar hoop dat het duidelijk is B))
Ik snap wat je bedoelt en je uitleg is prima.
Maar ik wil niet alle mp3 in de library hebben. Staat mijn Fransje Bauer tussen die mijn vriendinnetje nu niet echt waardeert :( en Itunes probeert alle muziek uit de library naar de iPod te sturen!
frim schreef op 21 juli 2004 @ 17:00:
[...]

1Het is niet de bedoeling dat jij je muziek gaat organiseren. Dat moet je aan iTunes overlaten.

2Je moet al je muziek importeren in iTunes, waarna deze het allemaal in zijn database zet.

3 Vervolgens kun je je iPod zo instellen dat hij alleen muziek moet importeren van een bepaalde playlist.
1. Gewoon playlists maken moet toch geen probleem zijn?

2. Dat wil ik niiet want het staat op mijn pc en moet niet naar die van haar toe

3. Hoe dan? Dit kan ik nergens vinden!

[ Voor 36% gewijzigd door tatata op 21-07-2004 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-06 19:31
tatata schreef op 21 juli 2004 @ 17:10:
1. Gewoon playlists maken moet toch geen probleem zijn?

2. Dat wil ik niiet want het staat op mijn pc en moet niet naar die van haar toe

3. Hoe dan? Dit kan ik nergens vinden!
>1 Playlists maken is inderdaad geen probleem, maar je moet niet zelf met de library gaan rommelen, laat dat aan iTunes over. Wat er mis is gegaan, is dat iTunes standaard de mp3's die geimporteerd worden kopieerd naar de library. Wil je dat niet, moet je dat uitzetten in de voorkeuren, dan komen er in de library alleen verwijzingen naar de map waar de mp3's staan. Maar ook dan worden ze gesynchroniseerd naar de iPod.

>2 Het antwoord werd al gegeven, je kunt instellen welke playlists naar haar iPod gaan, mijn vriendin en ik hebben ook verschillende smaken, en dus ook verschillende playlists.

>3 Selcteer in de linker kolom je iPod, er komt nu een iPod icoon rechtsonder in je iTunes venster. Daar kun je diverse dingen aanpassen, ook de manier van synchroniseren. Je kunt kiezen voor de hele library, bepaalde playlists, of handmatig.

Conclusie
Nu staan je MP3's verspreid over je computer, sommige in de library, sommige in mappen op je HD. Makkelijkste is om gewoon alles in de library te laten zetten. Weet je zeker dat er niets dubbel op je HD staat, en alles wat je heb staat gelijk in iTunes.

Als je vriendin niet van Frans Bauer houdt, maar wel van de rest van de muziek, maak een slimme afspeellijst waar alles in staat, behalve de artiesten met "bauer" in de naam. Heeft ze in 1 klap alles wat geen Frans Bauer is op haar iPod staan. Ik heb hetzelfde gedaan mt mijn vriendin's iPod die een hekel heeft aan hardcore. Slimme lijst gemaakt met alles, behalve genres die eindigen op "core".

[ Voor 39% gewijzigd door unSOUND op 21-07-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
ik vind het echt vaag hoor maar ik draai itunes al een paar maanden heel goed , kvind itunes een geweldig programma maar ,
ik heb laatst wat nummers overgezet van een pc naar mijn pc maar dan krijg ik opeens allemaal dubbele nummers etc. ?

lamaar tis al opgelost , maar heeft iemand nog een mirror naar multiplugin .052?

[ Voor 17% gewijzigd door k5052 op 22-07-2004 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 20-09 12:30

DyStiC

'Atta way, baby!

Ik heb ook maar ff iTunes (4.6) geïnstalleerd aangezien ik als het goed is volgende week m'n nieuwe iPod krijg. Ik vind het opzich een mooi programma, je kan zeer snel nummers zoeken e.d.
Alleen het draait voor geen meter op m'n pc, (win XP) in taakbeheer geeft m'n pc aan gemiddeld 85% van m'n CPU kracht te gebruiken (continu) voor dit fijne programma, is dit normaal?
Hmm ik ben er inmiddels achter hoe dit nou kwam, ik had in Preferences de optie 'Sound check' aangevinkt, dat vreet dus schijnbaar resources.

Ook hangt m'n pc zodra ik in 'Preferences' het tabje 'Burning' aan klik, of als ik in een playlist zit en het 'Burn Disc' icoon aanklik (rechts bovenin).
Weet iemand hoe ik dit oplos?

[ Voor 18% gewijzigd door DyStiC op 22-07-2004 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Ben sinds kort ook gebruiker van ITunes en ben zeer te spreken over het programma, heb echter wel een paar vragen
Hoe kan ik mijn Library updaten? Dus hoe zorg ik er voor dat de Library de mp3-map ''scant'' om veranderingen ook in de Library door te voeren. In Media-Player heb je daar wel een functie voor, ik heb het in ITunes nog niet kunnen vinden.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

argro schreef op 23 juli 2004 @ 15:00:
Ben sinds kort ook gebruiker van ITunes en ben zeer te spreken over het programma, heb echter wel een paar vragen
Hoe kan ik mijn Library updaten? Dus hoe zorg ik er voor dat de Library de mp3-map ''scant'' om veranderingen ook in de Library door te voeren. In Media-Player heb je daar wel een functie voor, ik heb het in ITunes nog niet kunnen vinden.
Die is er niet, jij bedoeld een soort sync funtie? om je library weer te update met je mp3 folder? Was hier ook al naar opzoek maar het blijkt (nog) niet te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Je kan gewoon "Add to Library" doen en dan je iTunes dir selecteren. Dan update ie hem helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Geen matches
Even een vraagje: kun je streams "bookmarken" of toevoegen aan een playlist?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
frim schreef op 23 juli 2004 @ 15:29:
Je kan gewoon "Add to Library" doen en dan je iTunes dir selecteren. Dan update ie hem helemaal.
Je hebt gelijk, dat werkt, ik dacht dat je alles dan dubbel in je Library kreeg maar hij vervangt bestanden die veranderd zijn

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleempje; ik heb veel full albums en als ik een cover file heb toegewezen kan ik dit niet meer veranderen. Ik heb het ook getest door de complete library te vernieuwen maar zelfs dan onthoud iTunes als het ware de cover file en het lukt me met geen mogelijkheid deze bij te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Geen matches
leokennis schreef op 23 juli 2004 @ 15:35:
Even een vraagje: kun je streams "bookmarken" of toevoegen aan een playlist?
Ja :) Als het goed is wordt een stream aan je library toegevoegd als je 'm beluisterd. Dan kun je 'm uiteraard gewoon aan een playlist toevoegen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 22:49:
Probleempje; ik heb veel full albums en als ik een cover file heb toegewezen kan ik dit niet meer veranderen. Ik heb het ook getest door de complete library te vernieuwen maar zelfs dan onthoud iTunes als het ware de cover file en het lukt me met geen mogelijkheid deze bij te werken.
- Selecteer een nummer of een compleet album.
- Get Info ( appeltje-i of ctrl-i )
- Kies het tabblad "Illustratie", en klik op de illustratie
- druk op de knop "Wissen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
beetje rare vraag misschien....

Ik heb net een Ipod en gebruik nu Itunes (mooi spul trouwens).
Ik zou graag winamp vervangen door Itunes, echter heb ik 1 dingetje.

Tijdens browsen, spelletjes etc. kan ik met mijn 'forward'/'play' etc. knoppen op mijn toetsenbord (oud logitech model), winamp bedienen.

Dit lukt me niet met Itunes, weet iemand of je dit kan regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Geen matches
2 pagina's terug staat een Add-inn voor I-tunes.
Daarmee werkt het wel.
[edit] Hier staat ze.

Je logitech toetsen doen het (bij Windows XP only) wel als je het venster van I-tunes actief hebt.
Ook moet je tegen (Windows XP only) ook even vertellen dat I-Tunes je standaard applicatie is.

[ Voor 17% gewijzigd door weeraanmelden op 25-07-2004 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
oke na wat klooien ben ik er bijna.

Itunes reageerd nu op mijn multimedia toetsen (zoals 'forward') overal in XP.
Ook als ik een ander programma op de voorgrond heb.

Maar als ik een mutlimedia toets aanraak, komt Itunes naar de voorgrond.

Dus ik word uit mijn spel gegooid en krijg Itunes in me gezicht.....
das dan weer niet de bedoeling.

Weet iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 81% gewijzigd door Jerox op 25-07-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 22:48
Ik wil graag mijn iTunes Music Library.xml verplaatsen naar een andere locatie. Is dit mogelijk?

Ik heb een server staan waar al mijn MP3's netjes in mapjes staan opgeslagen. Ik heb deze hele directory structuur laten scannen en nu staat alles netjes in iTunes. Ik wil de library file nu ook verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unSOUND
kaandorp schreef op 25 juli 2004 @ 20:41:
Ik wil graag mijn iTunes Music Library.xml verplaatsen naar een andere locatie. Is dit mogelijk?

Ik heb een server staan waar al mijn MP3's netjes in mapjes staan opgeslagen. Ik heb deze hele directory structuur laten scannen en nu staat alles netjes in iTunes. Ik wil de library file nu ook verplaatsen.
Op de Mac in ieder geval wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaandorp
unSOUND schreef op 26 juli 2004 @ 00:01:
[...]

Op de Mac in ieder geval wel....
Als ik de locatie verander in de preferences dan veranderd alleen de locatie van de library waar iTunes alle media standaard in opslaat. Maar de .xml library content file blijft gewoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 21:15
Geen matches
Die moet je ook handmatig verplaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Geen matches
Tomaat schreef op 26 juli 2004 @ 10:45:
Die moet je ook handmatig verplaatsen ;)
Hmm ik denk niet dat ie het over de file zelf heeft ;) maar meer over de verwijzingen IN de file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
een heel enkele muziek file (mp3) laat zich niet veranderen bij 'get info' in Itunes

Ik kan dus niet de titel etc. aanpassen in Itunes. Weet iemand waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaandorp
DyStiC schreef op 26 juli 2004 @ 11:44:
[...]

Hmm ik denk niet dat ie het over de file zelf heeft ;) maar meer over de verwijzingen IN de file.
Toch wel ;) Ik heb die file namelijk verplaatst naar de nieuwe locatie die ik in mijn preferences had aangegeven. Als ik iTunes dan weer opstart is iTunes echter leeg en maakt gelijk (op de oude locatie) een nieuwe .xml file aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaandorp
Jerox schreef op 26 juli 2004 @ 12:21:
een heel enkele muziek file (mp3) laat zich niet veranderen bij 'get info' in Itunes

Ik kan dus niet de titel etc. aanpassen in Itunes. Weet iemand waar dit aan ligt?
Bestand read-only? Geen rechten op het bestand?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.